W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Witam wszystkich. Na prośbę kolegi grala1 postaram się opisać w wielkim skrócie metody, jakimi możemy dostać się do zawartości pamięci sterownika silnika. Pominę dodawanie kolejnych fotografii, gdyż jest tego masa w sieci, są różnice pomiędzy markami dość znaczne, a sam na forum dodałem masę wartościowego ( mam nadzieję ) materiału. Tak więc, aby dobrać...
Odczyt błędów ze sterownika silnika. ECU nie nadzoruje ciśnienia ani poziomu oleju.
Orientuje się ktoś czy organizowane są szkolenia z programowania odczytu sterowników silnika aut ciezarowych
twój silnik ma 3 czujniki Halla do określenia pozycji rotora - proponowany sterownik wykorzystuje odczyt z 1 czujnika Halla - poszukałbym sterownika silników BLDC z możliwością odczytu 3 czujników bo zakładam że ten silnik nie służy jako typowy silnik ale raczej bliżej mu selsyna czy silnika analogowego servo gdzie rotor może przyjmować ustalona pozycje...
Który sterownik? Silnika? Kody nietypowe, jakby sterownik siadał. Wszystkie zasilania ECU poprawne? Zrób odczyt po EOBD, jeśli to sterownik silnika, nie według protokołu producenta. Delphi może też diagnozować w ten sposób, jak nie to głupim ELMem. Może według EOBD coś sensowniej powie. Jakieś objawy występują, czy tylko kontrolka świeci?
w tych sterownikach nic nie zrobisz nawet zamieniając flash i eeprom , bo częsci zapisu konfiguracji zapisana jest w MPC.Podaj vin na priv, i oznaczenie silnika oraz rok autka.
Przy odrobinie szczęścia uszkodzony jest tylko czujnik ciśnienia na magistrali, który daje złe odczyty, przez co sterownik gasi silnik żeby nie uszkodzić pompy.
jaki sterownik, silnik, rok?
Diagnostyka komputerowa i odczyt temperatur ze sterownika silnika i z hvac
Każdy uniwersalny tester/interfejs OBD2 poradzi sobie z odczytem temperatury jaką widzi sterownik silnika. Więc po co sobie komplikować?
Zeskanuj sterownik silnika, odczyt usterek i podgląd parametrów pracy. Na podstawie czego piszesz, że czujnik (presostat) na rurce klimy jest sprawny?
masz odczyt błędów z sterownika silnika w formie pliku/scanu?..
Start error po przez rozładowanie się akumulatora to normalne ,mogę naprawić mając sterownik silnika u siebie lub odczyt eeprom z tegoż sterownika silnika. .
U ciebie jest jeden czujnik temperatury T33.Połączony do sterownika silnika- wtyczka A7.
Witam Zna ktoś przyczynę, braku możliwości odczytu sterownika silnika ECU za pomocą kabla KKL, DDT2000_2.6 , Win 10 , Laguna_2ph2 2005r? Dodam, że każdy inny sterownik jest widoczny w programie, problem mam tylko z silnikiem. Próbowałem na kilku różnych bazach i zawsze to samo. Początkowo gdy program wyszukuje dostępne sterowniki w aucie, widzi sterownik...
Witam. Jaki polecacie programator do odczytu i zapisu wsadów z sterowników silnika?
Mam problem z odczytem kodu sterownika silnika mechanizmu full logic; pisze na nim tak: większy napis 1322,mniejszy napis nad większym napisem 817.Układ ma 8 nożek-smd.Prosze o pomoc w tym temacie.
A jak działa w VCDS odczyt sterowników silnika w innych markach ,bo jest taka opcja ? Sprawdza się to dobrze ?
Po połączeniu z zegarami będziesz mieć odczyt tego co na zegarach. W sterowniku silnika nie odczytasz przebiegu. Na zegarach możesz mieć pozmieniane km. i tego nie wykryjesz kkl zawsze odczyt taki jak na zegarach będzie.
Jaki sprzęt do odczytu/zapisu bez otwierania sterownika silnika warto kupić?? Edc16 Edc17 Med*** I tym podobne.
Jakikolwiek programator eepromow, odczyt eepromu ze sterownika silnika, wrzucenie w kalkulator i odczyt pinu. Potem demontaż Bsi odczyt eepromu, zrobienie go na virgin i zaprogramowanie w Peugeot planet jako nowy Bsi, wpisanie Vin potem programowanie kluczy (do tego potrzebny pin aby go wyprogramowac do Bsi) potem telekodowanie Bsi i radość z działającego...
To jest rb8 crypto, Magic-dasch-can to robi.Jeśli nie masz,to odczytaj sterownik silnika.
Przecież są na allegro w czym problem? KUp i zrób jak masz odczyty.
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny, zrobić odczyt błędów w sterowniku silnika i ABS. W zależności od uzyskanych wyników przechodzimy do dalszej części diagnostyki lub do naprawy. Inaczej się nie da.
Sądzę, że ani z jednym ani z drugim nie ma to żadnego powiązania. Wejdziesz w pełen odczyt sterowników silnika to wskaże brak połączenia ze sterownikiem silnika a dlaczego - z powodu szwankującego przekaźnika 109 i tyle.
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
Odczyt BSI lub sterownika silnika.
Porównaj odczyt z wskaźnika z odczytem ze sterownika silnika.
Zdobyłem schematy, które pozwoliły mi usunąć ten problem. Licznik z tachografem ( w zależności od modelu silnika ) miał podany sygnał obrotomierza na pin6/pin10/pin11. W moim przypadku ( silnik AHD ) sygnał był podany na pin11, który w liczniku bez tachografu jest używany przez impulsator. Przepiąłem kabel zielono/żółty do pinu6 w czarnej kostce co...
Gdyby dafit906 nie zareagował, to wysłałem Ci na PW. Od siebie dodam, że Renault Kangoo I po długiej i nierównej walce pojechał do właściciela ;) Niestety pomimo wizyt na CLIPie, nie udało się uruchomić dość istotnej rzeczy - wspomagania kierownicy. Ponieważ sterownik dawcy był z CLIO, które miało wspomaganie tradycyjne, nie działało w Kangoo wspomaganie...
Jest szansa na odczyt błędów z sterownika silnika? Lub modułu bsi
Poproś elektronika o odczyt ze sterownika i wstaw tutaj, powiem czy był off.
Próbowałeś odczytać pin ze sterownika silnika ???
pamięć 95320 0E6-0E7, 0F2-0F3, 0FE-0FF
Jeżeli wystarczy ci optyczny tester to dioda LED i do tego szeregowo rezystor 1kOhm. Prościej się nie da. Do tego można dołożyć jakoś przycisk bo z tego co pamiętam to trzeba chyba tam podać masę na chwilę by ruszyła procedura odczytu kodów.
To masz odczyt błędów z ABS, czy sterownika silnika?
prawdopodobnie wysypało się synchro immo , kto to robił wie o co chodzi, także odczyt id abs odczyt cem i sterownika silnika i ponowne programowanie
Skoro to tylko odczyt, bez potrzeby szybkiej reakcji zwrotnej dla jakiegoś sterownika grzałek/silników - to odczyt jednego czujnika może trwać nawet 20ms (tyle, co jedna klatka w TV) i nawet tego nie zauważysz a odświeżanie danych z odczytu na wyświetlacz może być co 10-20s, bo nic od tego nie zależy.
Sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury z czujników, np. płynu, steruje czasem grzania.
Sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik przy rozruchu. Możliwe, że czujnik daje fałszywe odczyty i sterownik widzi ciepły silnik.
System prosty jak kij nie ma samodiagnozy. Z danych jakimi dysponuję silnik NF (2,3 litra 5 "garów") posiada odczyt błędów sterownika silnika.
Odczyt błędów ze sterownika silnika. Może być uszkodzony czujnik wału ale bez odczytu błędów to można tylko snuć teorię.
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Czym odczytałeś 65mg. Bezpośrednio podłączyłeś się pod pompę czy przez sterownik silnika. Czy odczyt igłami bezpośrednio z pamięci 2402.
Podaj numery sterowników silnika - oryginalnego z auta oraz tego, który poszedł na "podmianę". Musisz zrobić odczyt błędów narzędziem dedykowanym (CLIP) ze sterownika silnika, UCH, wspomagania elektrycznego.
Na wstępie - na Allegro sporo tego to podróby, nie mają chipa od USB i nie da się aktualizować FW. Na pierwszy rzut oka można je poznać po włączeniu - mają obcięty jeden rząd pikseli po lewej stronie ekranu, no i komputer nie wykrywa połączenia USB (samo urządzenie się włącza, bo zasilanie jest podpięte z USB). Brak też naklejki z S/N w instrukcji....
W chińskich skuterach są 2 przyciski klaksonu. Nie jedzie, bo sterownik widzi rozładowaną baterię. Jakie jest napięcie baterii?
Jeśli komputer był z tego auta to synchronizacja nie powinna być potrzebna. Załącz odczyt z EEPROM. Sterownik był o tych samych numerach Volvo ? Zastanawiam czy inny software może być przyczyną.
Jaki to samochód silnik ecu?
Polecam wylutować kość do odczytu aby uniknąć zakłóceń w układzie.
odczyt z imobiliesera lub sterownika silnika,z działającego klucza.
Nie udało mi się odczytać dane ze sterownika
Raczej nie stacyjka. Proponuje podłączyć pod "komputer" i sprawdzić jaki temperaturę silnika widzi sterownik silnika. To sterownik silnika decyduje kiedy mają być włączone świece na podstawie odczytu temperatury. Można też wysterować ten przekaźnik i odczytać błędy. Gdyby była uszkodzona instalacja to raczej kontrolka by się świeciła. Możesz spróbować...
To prywatny czy klienta?
To czujnik temperatury, na podstawie jego odczytu, sterownik odpowiednio zarządza silnikiem.
Firma Delta Tech Electronics z Jasła /www.dte.com.pl/ zrobiła malutki krok w tym kierunku. Niestety na razie tylko odczyt błędów ze sterowników silnika... R. Dodano po 1 Firma Delta Tech Electronics z Jasła /www.dte.com.pl/ zrobiła malutki krok w tym kierunku. Niestety na razie tylko odczyt błędów ze sterowników silnika... R. Dodano po 2 Firma Delta...
Witam. Proszę o pomoc, odczyt pinu Immobilisera z eepromu sterownika silnika Simos 3.2A (ST - 93C76) Passat B5 2002r 2,0B. Jak wiadomo commander i podobne nie odczytują tych sterowników. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc, będę bardzo wdzięczny.
Ten napis koleżanko zobowiązuje użytkownika do odczytu błędów ze sterownik silnika. Jak nie masz czym to i tak nic nie zdziałasz.
Tam jest digifant i nie ma jakiejkolwiek możliwości odczytu usterek ze sterownika silnika. Jak znalazłeś złącze diagnostyczne to nie jest ono napewno połączone ze sterownikiem silnika to jest tylko do diagnozy abs, airbag.
Filmiki z odczytów oscyloskopem uszkodzonego układu
Po pierwsze z tym interfejsem ten program nie będzie działał, a po drugie odczyt przebiegu ze sterownika silnika udaje się tylko w niektórych dislach ze sterownikiem edc 15.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Zakładając sprawność czujnika temp silnika. Czujnik jest sprawny. Porównałem odczyt temperatury w sterowniku silnika z temperaturą płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym multimetrem. Różnica temperatur właściwie żadna.
Tak wygodne rozwiazanie pojedyńczego wyjscia przewodów z obd 2 Dodano po 3 Z twyku obd mpps musisz wyprowadzić 5 przewodów masa zasialania k line zeby przeczytać sterownik masa 4 i 5 pin 16 pin 12V k line jak dobrze pamietam 7 albo 8 . Masa 2 przewody 12v 2 przewody jak w pinout ze zdjecia Dodano po 1 Nie wpinasz sie do auta tylko do wymontowanego sterownika...
Pytanie za 100 punktów czy jest możliwe aby pompowtryski "siały" zakłócenia takie że aż rozłącza komputer? Już tłumaczę. Gdy pompki są podpięte to w sterownikach jest błąd chwilowej komunikacji ze sterownikiem silnika i w grupie 51 VCDS brakuje odczytu z czujnika wałka rozrządu oraz po dwóch sekundach rozłącza się VCDS ze sterownikiem silnika. Gdy obepnę...
Jaki był odczyt błędów ze sterownika silnika i czym to było diagnozowane? Jakie jest wskazanie ciśnienia na listwie na wyłączonym silniku a następnie na włączonym ,jak i również jakie jest zadane a jakie jest osiągnięte to ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie paliwa ,pompa może pracować ale nie będzie podawać paliwa częsta usterka oraz odczyt usterek z sterownika silnika.
Za bardzo kombinuje z odczytem z silniczka obrotomierza. Sterownik silnika wysyła sygnał obrotów do licznika i tam najlepiej się wpiąć. Sygnał jest na pinie A62 sterownika silnika i na pinie nr22 w licznikach. Prawdopodobnie sygnał o zmiennej częstotliwości, zrób sobie na arduino prosty częstotliwościomierz i sprawdź.
Kości są źle odczytane, ze skrawków widać jednak że program zniszczy koło 2masowe z uwagi na udar podczas startu ciepłęgo silnika. Główne ograniczniki są poustawiane jak by nie miały ze sobą współpracować (zadziała najniższy), ogranicznik momentu ustawiony ponad logiczną max wartość sterownika itd. Można by się rozpisać dokładnie gdyby odczyt był poprawny...
Chyba źle mierzysz, gdyby rezonator kwarcowy uległ uszkodzeniu, to sterownik silnika był by martwy i samochód nie zapalił by nawet na sekundę. Taki objaw wskazuje na brak odczytu kodu immobilizera, czyli szukaj w instrument cluster
Podstawą prawidłowego działania sterownika gazu jest odczyt ze sondy lambda i TPS'u! Jeśli tps nie jest podpięty to sterownik działa beznadziejnie. Cut-off wtedy zaoszczędzi twój gaz, jeśli hamujesz silnikiem. Jest to oczywiście ułamkowa oszczędność a w niektórych silnikach nawet przeszkadza, ale TPS to podstawa.
Po to masz 5 przewodów przy zaworze EGR by znac jego pozycje, 2 od zasilania siłownika i 3 od potencjometru podającego położenie zaworu dla sterownika silnika. Daj odczyt błędów silnika - najlepiej zdjęcie bo w tej chwili nie wiadomo z jakiego powodu strerownik wyrzuca błąd. Sterownik silnika wie też po odczycie z przepływomierza czy działa EGR.
Problem z temperaturą silnika a raczej jej odczytem przez sterownik silnika. Czały czas pokazuje 140st, czujnik dobry był nawet podstawiany symulowałem go też rezystorami i nic, cały czas jest 140 jak czytam vagiem, jak go wypne to sterownik zgłasza problem czujnika. Auto na zimny silniku trochę szarpie. Termometr na desce działa prawidłowo. Kable sprawdziłem...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
chiki-chan Kolega nigdy sie nie uczył, od razu wszystko wiedział, urodził sie z wiedzą elektronika? takk??I pewnie kolega nigdy nic nie zapsuł w ramach edukacji... Swojej edukacji.... ( Zapominacie po co jest Forum!!! ) tematem autora powinno byc jak to zrobić , i od tego zacząć a nie to co jest. kopia sterownika nic nie da skoro org uszkodzony tego...
Wstaw fotkę numerów sterownika.
Odczyt błędów ze sterownika silnika. Jakie jest ciśnienie LPG w czasie występowania usterki? Czy są jakieś błędy w sterowniku LPG? Wygląda to na ubogą mieszankę na LPG.
A gdzie napisał że wymieniał? Odczyt błędów i parametrów sterownika silnika i licznika konieczny.
Błędny odczyt temperatury . Chodzi o sterownik silnika.
Musi być podgląd
witam dysponuje może ktoś schematem takiego sterowania silnikiem ? schemat roweru z takim silnikiem , schemat sterownika, zasade odczytu pozycji wału
Ok to masz błąd E5 nie związany z usterką czujników halla w silniku. To nie oznacza, że nie masz usterki odczytu stanów tych czujników w samym ESC.
Czujniki 3 dałem na podmiane i to samo
Spróbuj ręcznie wybrać sterownik IAW-18FD i powinno się wszystko zgadzać.
KESS i K-TAG to dwa oddzielne urządzenia do odczytu zawartości sterownika silnika, dzięki którym zrobisz chip tuning, usuniesz FAP / DPF / EGR / IMMO / klapy wirowe, a nawet zrobisz korektę przebiegu czy też skopiujesz cały sterownik. Przymierzam się do kupna ale jeszcze kopie w temacie tyle tylko że strasznie ciężko o konkret bardzo dużo ogólników...
Wyślij błędy jakie są zapisane w sterowniku silnika. Odczyt wartości pomiaru z EGR (przed odpaleniem po odpaleniu) EGR który był wymiany niecały rok temu ( jakieś 10tyś km temu) Komputer pokazuje zresztą, że EGR chodzi sprawnie. Z jakiego powodu był wymieniany?
Dobrze sprawdź masy na potencjometr i na sterownik (szczególnie pin 2 i 28) , ewidentnie odczyt - brak masy!!!!
W tym sterowniku silnika, odczyt eeprom tylko programatorem zewnętrznym, brak opcji po obd
Witam proszę o kod pin ze wsadu z pamięci 93lc86 licznika który został uszkodzony. Kod jaki mi generuje program to 5858 i chciał bym sprawdzic czy jest on poprawny gdyż nie mogę się zalogowac do sterownika silnika edc15P+. Odczyt pinu ze sterownika to 65535 czyli jakies bzdury. Prosze o pomoc.
Kolego po pierwsze podjedź na odczyt pamięci błędów ze sterownika silnika, bo przy tych informacja przedstawionych przez Ciebie to możemy wróżyć z fusów. Może być problem z przeładowaniem, ale to tylko przypuszczenia. Pod kompa autko i prawda wyjdzie na jaw.
Podpiął bym komputer diagnostyczny, sprawdził odczyty temperatury cieczy przez sterownik silnika i zegary i porównał je ze wskazaniami wskaźnika
Niestety ale w tym starym kapciu w sterowniku silnika pinu nie znajdziecie bo go po prostu tam niema. W zegarze masz HC912 do odczytu programatorem najbezpieczniej i skutecznie. Będzie zawartość to i pin policzymy. Pozdr.
Stawiam na niestykającą wtyczkę lub uszkodzony uszczelniacz pompowtryskiwacza 3 cylindra ewentualnie sam pompowtryskiwacz ale bez konkretów nikt Ci nie wywróży. Czy zapala się kontrolka silnika i ESP? Jaki błąd był w sterowniku? Jakie są odczyty w grupach 013; 018; 023 (VAG)?
Ale takie pytania są bez sensu jeśli nam czegoś nie opiszesz np. stan akumulatora, napięcie ładowania, stan paska "klinowego", odczyt błędów ze sterownika silnika i ABSu itp. itd A pytania czy można z tym jeździć i czy nic się nie stanie, to nie pytania tylko życzenia
Tam chyba siedzi EDC 17 i tym kabelkiem nic nie odczytasz. Poprawny odczyt wymaga otwarcia sterownika silnika i wlutowania opornika tzw. bootowania. Lepiej nic nie programuj tym sprzętem bo jak uwalisz stera to będą koszty.
Pokazuje mniejsza prędkość niż jest w rzeczywistości. Dużo mniejszą ? Opony jak na razie sugerują koledzy, w moim wypadku potrafiły oszukiwać ok 10km/h. Pewnie GPS tak pokazuje, ale patrzyłeś na kilku urządzeniach ? Samo się stało, bo było dobrze, kupiłeś auto i zauważyłeś, coś robiłeś i od tego czasu zaniża, modziłeś licznik - jakaś przyczyna którą...
Podłącz kontrolkę na świece i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu się zapala. Zrób prawdziwą diagnostykę silnika, przy zimnym silniku na biegu jałowym grzeją świece aby praca silnika była "kulturalna" na ubogiej mieszance. Wygląda na zły odczyt temp. silnika przez sterownik.
odczyt sterownika ogrzewania odczyt sterownika astra odczyt sterownika delphi
scenic gniazdo cosmo cyfral kuchenka zawór palnika
Sprężyny MaxGear do Renault Laguna II Kombi – kompatybilność, numery katalogowe, opinie Zamiennik diody SMD R12K – BAS16, BAV99, parametry, dostępność