Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Schematy masz dołączone do K-Suite na przykład. To co wrzuciłeś na foto do niczego sie nie przyda.
Jeśli jest nadal sprawny, to można wykonać procedurę "autokalibracji" przez zwarcie wszystkich trzech styków i naciśnięcie przycisku TEST. Powinien pojawić się pasek postępu i po odczekaniu, aż dojdzie do końca, tester będzie wyzerowany. Jak oberwał procesor, to nie ma ratunku..
Coś było nie tak z poprawnością odczytu testera diagnostycznego. Ale szczegółów nie pamiętam.
Do napięcia przebicia wymyśliłem układ, który mierzył do ponad 500V... kondensator (6.8nF) szeregowo, a miernik równolegle do tranzystora; szeregowo z kondensatorem niewielki opornik (kilkadziesiąt kilo); odczyt x2.
(at)slawekkedra D901 nie ma diody D701 .668 (tester Uf=2.52V) D703 zepsuta brak odczytu, tester też nie może wykryć Tranzystory tester wykrywa jako rezystor 28.7kohm i drugi jako podwójny rezystor 55.07kohm, 95.62kohm, zwarcia brak
Tester, odczyt błędów, kasowanie... Mogłeś coś uszkodzić i magiczne sztuczki nie pomogą.
Wskaźnik temperatury w Oplach, jest wskaźnikiem... nie wiadomo czego. Robocza temperatura tego silnika to ok 105°C, ale wskazówka nigdy nie przekracza 90°C. Tylko odczyt temperatury testerem może coś powiedzieć. Problem może leżeć w klimatyzacji (np. mała ilość czynnika). odczyt testerem pokazuje podobne skoki temperatury, raz 50 40 80 itp, na odpietym...
Ja też ubiłem T7. W ferworze walki wsadziłem w podstawkę naładowany kondensator. Coś w środku cicho strzeliło i tester zgasł. Uszkodzeniu uległa SRV05-4 i procesor Atmega324PA-AU (zwarcie na nogach pomiarowych). Mam pytanie czy któryś z kolegów będzie w stanie wgrać mi odpowiedni program do nowego procesora ? Czy może dać sobie spokój i w kubeł. Jak...
Odczyt testerem pokazuje blond 1300 niski stan poziomu paliwa jak wyskoczy blond to nagle traci moc jak by go stylu coś trzymało
Zdecydowanie wygląda to na czujnik temp.Tak jak napisał kolega T5 odczyt testerem.
Tymczasem, przed zakupem tego trzeciego KOZAK, kupiłem Bosch S5 63Ah 610A z konca 2017 roku, czyli rocznego, który mial tylko 84% pojemności i 550A nawet po naładowaniu dobrym prostownikiem w ogóle nic sie nie zmieniło, odesłałem pomimo ze trzymał te parametry. Wkurzony tą sytuacja z Bosch kupiłem tego trzeciego KOZAK 60Ah... Wszystko ładnie opisane,...
Odczyt parametrów testerem pokaże co zawiodło
Jeżeli testerem nie zastała wyłączona opcja kodów błyskowych to może to zrobić. Zawierasz linię k do masy i liczysz błyski. Sterowniki obsługuje protokoły CAN / SAE J1939, ISO 9141 / KWP 2000. Więc działa i zwykły tester.
Jak widać działanie w parametrach, i nie ma błędów, to albo jak usuwali Egr/Dpf to „przy okazji” jeszcze coś wycięli, albo tester nie ogarnia błędów producenckich, co się czasem zdarza. Sam mam taki jeden tester od pewnej firmy z Gliwic, który pokazuje zero błędów przy świecącym checku, odczyt innym testerem daje kilka błędów. Tester sam w sobie dobry,...
Podłączając tester.
Odczyt zapis powierzchni: Check Flash Flash Drive/Card Tester
Jeżeli wystarczy ci optyczny tester to dioda LED i do tego szeregowo rezystor 1kOhm. Prościej się nie da. Do tego można dołożyć jakoś przycisk bo z tego co pamiętam to trzeba chyba tam podać masę na chwilę by ruszyła procedura odczytu kodów.
Co do błędu wykonuje się odczyt testerem , masz ochotę zostać bohaterem we własnym garażu , ale grzebanie w systemie Air Bag może się źle skończyć , oddaj auto elektrykowi
Czujnik prosto można sprawdzić pompką ciśnieniową z manometrem, porównując odczyt z testera. Ten dodatek o którym piszesz to CERYNA, nie jest to to samo co tlenek ceru (tym akurat możemy polerować szkło).
Sprawdź instalacje w okolicy rozrusznika , odczyt parametrów, błędów testerem
Szukam testera do odczytu i kasowania błędów ogrzewania d5ws.
potrzebuje wykonać tester ciągłości obwodu z odczytem oporu.
Zrób pomiar i odczyt NORMALNYM firmowym testerem. Również sprawdź po odpięciu MAP-a z czujnikiem IAT czy wywali błędy MAP i IAT.
Podejrzewam, że kod będzie zabezpieczony przed odczytem :)
Tak..............
Jeśli świeciła kontrolka awarii to musi być zarejestrowany jakiś błąd dtc - podjedź do kogoś na odczyt błędów testerem .
Ja nie kwestionuję sprawności akumulatora. Akumulator dobrze mi służy od dwóch lat natomiast kwestionuję odczyt z testera a mianowicie wartość SOH na poziomie 84% (czyli stopień zużycia akumulatora). Uważam że zużycie akumulatora na poziomie 84% świadczyłoby o jego całkowitym zużyciu. A tak nie jest.
Na wolnych obrotach : Map sensor 550 mbar . Całkowicie do bani. A co pokazuje vakumetr, pokrywa się to ze wskazaniem odczytu testera, poza tym wskazówka wakumetru drga czy stoi w miejscu? Bardzo kopci na czarno?
Zawsze jeszcze można zrobić diagnostykę, czy choćby odczyt błędów testerem....
Każdy uniwersalny tester/interfejs OBD2 poradzi sobie z odczytem temperatury jaką widzi sterownik silnika. Więc po co sobie komplikować?
To na początek podpięcie testera i odczyt kodów DTC potem się pomyśli ..
tester->odczyt usterek->usunięcie usterek->kasowanie byków
Po pierwsze odczyt błędów jakimś normalnym testerem. Po drugie, jaki regulator wymieniłeś? Pokaż.
A gdzie tam masz trzecią sondę? Ja widzę tylko dwie i to dwustanowe. Tak to jest jak się nie umi wrzucić opisu. Potrzebny odczyt błędów z opisem normalnym testerem. To już bardziej pasuje P0420.
Kontrolka zapala się pod obciążeniem po 2 tyś obr Ciśnienie paliwa jakie wtedy jest?(odczyt z testera)
Na stacji diagnostycznej powinni mieć tester akumulatora.Jeśli jesteś pewien tego odczytu poboru prądu przez auto(60mA) to odłącz akumulator i zostaw auto na tyle dni,po ilu nie możesz odpalić,po tym czasie podłącz i pal,jak nie odpali to wina akumulatora.
Podłącz pod tester, odczyt błędów, parametry, na początek w module ABS i sterowniku silnika. Stawianie jakiejkolwiek diagnozy z tego opisu to jak wróżenie z fusów.
Mierząc miernikiem uniwersalnym sygnał jest podobny, nie pisałem , ze identyczny, ale jest , a na odczytach z testera brak pulsowania- 0V - tak samo jak przy odłączonej sondzie.
Przestań pisać tylko zrób odczyt normalnym testerem bo widać ze parametry nie są rzeczywiste. Odczytaj techem i wrzuć co on pokazał
Czasem odczyty są nieprawidłowe, gdy siada bateria. Nie zaszkodzi sprawdzić styków.
A jak mam sprawdzic ten immo ? Bo byc moze to moze byc Ale jak to sprawdzic ? I napisz mi czemu nie próbować odpalac na samostarcie ? 1. Tester diagnostyczny i odczyt błędów i parametrów. 2. Samostart na nic się zda jak będziesz miał błędy z IMMO, po co obciążać silnik samostartem jak nie masz pewności, że IMMO nie blokuje?
Po 2 tygodniowej naprawie, klient odbiera auto, odpala, i zapala się air bag Ale to nie musi być wina mechanika. Wystarczy fotel kierowcy przesunąć i kontrolka zostaje na stałe. Mechanik wsiadł ustawił fotel pod siebie odpalił samochód i stwierdził, że kontrolka już wcześniej świeciła. Właśnie nie. Auto było przetestowane, nic się nie paliło, po naprawie...
A jednak, podłączony do świeżej 9V zdjęcie kiepskie, ale odczyt jak z zasilacza.
Sprawdź cokolwiek , napięcie i stan akumulatora - odłącz go na chwilę .. Potem to już tylko pomiary + test testerem odczyt błędów i ew. test obecności modułów na sieci can itp. ..
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
Odczyt robiłem testerem i pokazuje od 3,5V do 4,0V. Jak wypnę mam 0V i silnik pracuje równo. Polutowałem ten przerwany drut ale nic to nie dało.
Witam serdecznie. A ja mam delikatny problem przyszedł do mnie z niebieskim przyciskiem i wkładam coś do testowania to testuje.... Pokazuje wartości przez 2 sek i wszystko znika jak trzymam naduszony przycisk to pokazuje wartość tak długo jak trzymam... Zrobiłem kalibracja dochodzi do 43 % wkładam kondensator pomyśli wywala End... I się wyłącza teraz...
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny, zrobić odczyt błędów w sterowniku silnika i ABS. W zależności od uzyskanych wyników przechodzimy do dalszej części diagnostyki lub do naprawy. Inaczej się nie da.
Takie testery są najtańsze i najprostsze do obsługi, nawet przez osoby starsze. https://a.aliexpress.com/_EJamj25 Raczej nie zrobisz nic tańszego żeby miało podobna funkcjonalność, wiarygodność i łatwość odczytu.
Panowie problem rozwiązałem, a właściwie to go nie było.Podpinając inny tester odczyty są prawidłowe .Przekłamuje mój tester:cry: Dzięki za porady.Pozdrawiam bodzio186.
Sprawdź ładowanie na początek.Reszta to tester i odczyt błędów.
Sprawdź testerem odczyt temperatury czujnika głowicy / może czujnik wariuje/.
Jutro podepnę wakuometr i zobaczę co tam pokaże. Poprzednie odczyty były przez tester.
Kupiłem kiedyś tester USB. Wyłamała się końcówka to pokleiłem. Wszystko działało, tylko odczyt napięcia właśnie był zaniżony. Winowajcą okazał się rezystor SMD właśnie w dzielniku napięcia. I to dość daleko od złącza USB, zatem to wyłamanie raczej nie miało tu nic do rzeczy. A w twoim przypadku jak piszesz mogło dojść do korozji...
Dopóki nie zamontujesz LED, układ nie może działać prawidłowo. Ewentualnie zamiast diody wstaw rezystor (100..330Ω). Nie zagłębiam się w działanie programu, ale przypuszczam, że procek kontroluje napięcie zasilania i wykorzystuje to do pomiarów. Jeżeli nie może kontrolować zasilania (stale włączone przez przycisk), to stwierdza błąd i się poddaje.
Zaskoczenie, to nie wina testerów a nowo położonego kabla. Uszkodzenie gdzieś w środku musiało być które powodowało zwarcie stąd te odczyty. Nowy kabel i jest ok.
Witam, Zna ktoś może jakiś sposób jak odczytać z poziomu aplikacji czy procesor jest zabezpieczony przed odczytem? Potrzebuję taką funkcję do testera. Pozdrawiam,
Witam! Czy ktoś ma taki tester i dekoder pilotów: http://wroclaw.gumtree.pl/c-Sprzedam-rtv... Pisze, że testuje ale i rozpoznaje 20 nadajników IR, za cenę 50 zł może warto ale czy te 20 kodowań wystarcza na używane obecnie systemy.
Sprawdź napięcie akumulatora - jeśli ok to podpięcie testera i odczyt błędów .
Ich tester był rozładowany odczyt dokonany jakims badziewnym testerem do bateri plus probowka , tyle mieli. Generalnie porażka jeśli sprzęgło alternatora padnie to do wymiany cały alternator tak tam jes txd. Ostatnio ( pare miesięcy temu) dostalem od nich fiestę także po wymianie rozrusznika ... okazało się że masa była urwana . Poczytam sobie o tym...
Pierwsze co to się pochwal czym to czytasz. Po drugie odczyt normalnym testerem błędów ,parametrów jak i prędkości kół w formie wykresu. A nie jakieś psikanie, czyszczenie i inne bo to lamerstwo. I nie szukaj żadnych wianków bo ich tam nie ma. Jest pierścień wbudowany w łożysko. Szarpanie mogło wynikać z problemów silnika, dlaczego od razu winicie ESP?...
Zrób jeszcze diagnostykę innym testerem i porównaj odczyty. Analiza spalin też by się przydała.
Jeżeli bycie testerem nie jest zobowiązujące - to chętnie udostępnię moje odczyty pod IP. Ten podgląd wygląda ładnie :) Komendy EverSolara znam. Piotr.K
Kazdy porzadny tester ma odczyt parametrów. Grube to zasilania, cienkie to plus po zaplonie i sterowanie cyfrowe
I co z tego,konfiguracja w body jest zapisana na sztywno i jej nie zmienisz z pozycji testera diag. Odczyt pamieci lub procesora (zalezy na czym jest)i reczny wpis do pliku.
Jest tam chyba dzielnik 100k/2x30k ale pewny nie jestem. Wystarczy mi prawidłowy odczyt. Jest to tester nie zasilanie funkcjonalnego urządzenia.
Używałeś jakiegoś programu typu Modbus Tester Tak. Całkowicie przypadkowe odczyty a też opierałem się o ten pdf z opisem protokołu który zamieściłeś.
Przecież wyżej masz nie czytasz? Wtryski,dawka paliwa,złe paliwo,sonda,rozjechane adaptacje. Tester i odczyt parametrów jak i reset wartości wyuczonych . Można też zrobić tzw injector balance test,odkręcić świece sprawdzić jaki mają kolor,zmierzyć sprężanie itd. Jak widzisz jest mnóstwo rzeczy do sprawdzenia. Czytanie samych błędów to amatorszczyzna...
Zapoznaje się z instrukcją idzie opornie. Zastanawiam czy do odczytu błędów trzeba jakiś tester bo w instrukcji jest opisany czy jakoś inna czy wywołuje eis procedure odczytu błędów. Wstawiam schemat wkrótce wrzucę więcej materiałów może ktoś skorzysta w przyszłości. https://obrazki.elektroda.pl/8340082300_... https://obrazki.elektroda.pl/3167392600_...
Bez podłączenia do testera i odczytu kodów usterek raczej się nie obejdzie a dalej to już różnie.....
Witam Tranzystor wygląda na sprawny. To jest tester i jak rozpozna mosfeta to można przyjąć że ten jest sprawny. Uszkodzony mosfet przeważnie jest identyfikowany jako dwa rezystory. Pozdrawiam Romek.
Witam, jak w temacie astra g 1,6 szr temperatura płynu zaczyna się od 61st.C i podczas przegazówki skacze 88-100-103, oczywiście czytana testerem bo w liczniku jest prawidłowy odczyt. Rezystancja czujnika ok, przewody do ecu ok, ecu drugie i to samo. Drugi problem to obroty silnika, na liczniku 900, a czytane testerem 300 obr, dodając gazu zamiast rosnąc...
Znalazłem na: https://www.hotenda.com/ Dzięki za cynk, dodane do ulubionych ;) A tester pokazał mniejsze hfe dla NPN więc to para 'niekomplementarna' Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Na stronie onsemi nawet nie ma takiej opcji w wyszukiwarce. A ja myślę że stąd właśnie różnica w Ube i hfe o której pisałem na priv A ja poprostu zignorowałem...
Witam. Jeśli wierzyć paskom, to odpowiednikiem tej diody byłaby prostownicza — 1n4002. Cudem jednak udało mi się odnaleźć diodę. Spadek napięcia wynosi około 0,8 V. Podłączyłem ją do testera diod Zenera do 50 V, bez odczytu. Udało mi się dorwać tester do 300 V. Model: YG-300YO Ten, po podpięciu do diody, pokazuje napięcie około 60 V i zaczyna rosnąć....
Czytałem ten wątek przed pisaniem, bo nic tam nie widzę o układzie u7 u mnie brak możliwości odczytu ze wzgledu na uszkodzenie.
Dużego wyboru się nie ma , fejsy potrzebują laptopa i koniec. Zależy co chciałbyś robić. Jak tylko błędy , odczyt parametrów to tester , a ajk funkcje serwisowe to serwisówka.
pod pedałem hamulca czuje jak zgrzyta Hmm, efekt działania ABS ? Co do braku mocy to trzeba by sprawdzić manometrem ciśnienie paliwa oraz testerem diagnostycznym odczyty z map-sensora
A jaka jest przyczyna tego "szukania" prędkości? Bo chyba jakaś jest co ? Czy po prostu nudziło ci się i pomyślałeś, posprawdzam sobie odczyty z czujników? Sam zły odczyt może zależeć od testera. A błąd ABS po ruszeniu (pewnie zerwanie komunikacji ) jest normalne w wielu autach. Dodano po 11 O kurde "jednopostowy "nie zauwazyłem. Waste of time.
fajna sprawa, długo tego szukałem a czy udało by się dodać do testera odczyt rejestrów?
da się sprawdzić, albo odczyt podciśnienia na ekranie testera (zgaszony-barometryczne, zapalony-około 260 mmHg) lub pomiar napięc
Ze zbyt starym Prinsem właśnie tak bywa, nikt u nas nie robi interfejsów, bo i tak nie ma programów do odczytów, tylko testery są w stanie czytać. Może trzeba się zastanowić nad wymianą instalacji jak zdechnie całkiem na jakiegoś Staga i wtedy będziesz miał święty spokój i pełen dostęp do ustawień swojego auta
A jak napełniać po HP? mam tak w Mazdzie 2, Nie ma samochodu na świece wyposażonego tylko w port HP na przewodzie HP. Renówki tak miały że na LP był port HP a odczyt HP przez tester. Mazda (Ford) ma dwa porty. Usunąłem treści nie związane z tematem dyskusji Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści. Reg. 3.1.9. Rozpowszechnianie...
tester szczególnie polecany do odczytów magistrali Can samochodowej, wszystko w języku polskim. Umozliwia odczyt wielu parametrów przez zdefiniowanie wartosci i filtrowanie danych ,odczyty w HEX,ASCII,DEC cena 120zł.
Podstawowa uwaga do Twojego elektronika.EPS (tak jak cały samochód) diagnozuje się testerem poprzez odczyt kodów błędów.Sugerowałbym takie postępowanie,a nie wróżenie z ...To trzeszczenie w Twojej Corsie może być spowodowane błędną pracą Angle/Torque Sensora powodującą szarpanie silnika obrotu kierownicą.Czasem potrafi drżeć cała karoseria.Tester.Błędy.Diagnoza.
Podpięcie testera - odczyt DTC + podgląd parametrów . Jeśli brak sterowania turbo to sprawdzenie podciśnień , zaworka sterowania turbiny , itp , . Ale najpierw podstawowa diagnoza bo inaczej to wróżenie ze szklanej kuli .
Witajcie. Może ktoś poratuje schematem ABS do tego cuda techniki? Problem z zasilaniem czujnika prawego tylnego koła. Pojawił się po odpięciu czujnika . Odpięliśmy by wymienić poduszki na osi i po ponownym podpięciu go nie widzi. Czujnik na próbę podmieniałem, co prawda tani zamiennik, ale po pomiarach ewidentnie brak zasilania kontrolnego na przewodzie,...
Kurcze, padł mi stacjonarny komp gdzie miałem rozpiskę błędów do serii R1100. Szukaj w necie (bo tam ją zanlazłem) pod nazwą "Fehlercode" lub "Fehlercodes", będzie po niemiecku. Tyle, że tam była rozpiska dla kodów wymigiwanych w złączu diagnostycznym motocykla. Nie wiem czy to się pokryje z odczytem z testera.
Nie jest to badziew gdyż można zdiagnozować różne samochody tym testerem (sam go używam). Jak byś popracował na oryginale Mana i porównał z texą to sam byś zmienił zdanie .... wielu parametrów nie pokazuje wcale które są i widać na oryginale, niektóre odczyty ma złe, o interpretacji błędów już nawet mi się pisać nie chce bo czasem chinol lepiej tłumaczy...
Byłem właśnie kiedyś u mechanika, wziął dużo kasy za podłączenie. To właśnie mówił o zaworze EGR. Mechanik przeczyścił, bo mówił, że w ogóle się nie otwierał, lecz problem dalej jest. Co to znaczy dużo kasy? Samo podłączenie to minimum stówa więc nie wiem czy to dużo. Tanio to już było. To wszystko zależy co ty mu zleciłeś czy czytanie błędów czy diagnostyka...
Czyli zakładasz źle podpiętą taśmę?Mogło to zabić sterownik Dodano po 4 22V raczej go zabiły mimo dobrze podpiętej taśmy.Podjedź do kogoś kto ma pewny sprzęt lub wyślij komuś i sprawdzi czy czyta.Lub tester diagnostyczny podłącz po pinach tylko.
Proponuję diagnozę testerem i odczyt parametrów. A tak wogóle to myslę że coś jest z softem.
Zacznij od przepływomierza. Dużo ich wymieniam w tych silnikach, najlepiej podmień z innego auta, albo odczyty z sondy i przepływomierza jakimś testerem.
Za stary sprzęt do od odczytu. Niestety albo porządny DB, albo tester wmiare z nowym oprogramowaniem. Skąd jesteś?.
nie poczekał az zgasną wszystkie kontrolki co muszą To nie ma absolutnie nic do rzeczy. Diagnostyka testerem na początek - odczyty z czujnika położenia wału i ciśnienie paliwa w momencie rozruchu.
Witam, Posiadam samochód Renault Clio II Ph2 1.4 16V z roku 2003 (posiada sieć CAN). Ogólnie mówiąc silnik "gotuje" płyn chłodniczy. Wentylator na chłodnicy nie włącza się po osiągnięciu wymaganej temperatury (domyślam się, że powinno to być około 90st.C). Działa tylko w następujących warunkach: 1. Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego...
DDT2000 lub CLIP.
Zbytnio nie orietuję się w Tico ale jeśli jest tak jak napisałeś, po rozgrzaniu iskra słabnie to ja bym stawiał na ten czujnik położenia wału. Jak się rozgrzeje i zgaśnie to polej ten czujnik zimną wodą. Jak pomoże to wymień czujnik. Dodano po 2 (ten kod to odczyt z testera)
Typ unsigned nie ma tutaj znaczenia - wartości nie przekroczą 32767. Możesz wszystko traktować jako signed. Uruchom ten odczyt na komputerze jakimś programem typu Modbus Tester i zaloguj co tam w tych rejestrach jest tak naprawdę. Albo podejrzyj komunikację logo-falownik Wiresharkiem. Błąd może być także w falowniku. A może falownik pokazuje prawdę...
delphi tester odczyt odczyt 95040 zdalny odczyt
interfejs sterowania radiem kierownicy jakie zelazko napięcie wejściowe oscyloskop
traktorek murray podłączenie różnicowej
Czy lodówki Bosch mają bezpieczniki? MAN EDC kod 5 04001-12 – błąd EGR, SPN 4001 FMI 12, wymiana zaworu, diagnostyka