Żaden problem z odczytem ,zrobieniem transpondera itd... gdy by co to nr. tel. w poście.
(at)lolik2 Zamykam dyskusje z Toba, tylko taka dygresja. Po co jest immobilizer? Po to by zablokować pompę paliwa i zapłon, właśnie gdyby ktoś chciał uruchomić auto przez zwieranie kabli od stacyjki. A jego odblokowanie następuje przez odczyt transpondera w główce klucza.
Przerabiał ktoś podobny przypadek, seat leon 2009 odczyt eeprom i immo dopisanie klucza wszystko przeszło bez problemu, auto odpaliło. Przy kolejnym odpaleniu na dorobionym kluczu wyskoczyło na liczniku SAFE i gaśnie, oryginalny klucz działa. Przy kopii transpondera na a-c-e nie ma problemu. Robiłem auta VAG w tych rocznikach i nie było nigdy problemu
Diagnostyka pierwsza od tego wyszła ze zgubił pestkę właściciel , to normalne że zaprogramowana nowa Później gdy już nie odpalił na drugi dzień gdy robiłem odczyt był błąd U-1600 klucz elektroniczny sygnał nie rzeczywisty-obecny czyli to samo chyba co wcześniej bo przed programowaniem transpondera nie robiłem odczytu
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Mam programator RFID w standardzie UNIQUE 125kHz. Sam programator jest wielkości paczki papierosów, zasilany 2xAAA, odczyt transpondera 1sek, zapis ok 3sek. Próbowałem kopiować karty i breloczki, działa rewelacyjnie :) Karty typu writable są wielokrotnego zapisu. BTW: może ktoś się orientuje na jakiej zasadzie nowy kod jest podtrzymywany w transponderze?...
Kolego gdybyś zadał trud i przejrzał Allegro to byś wiedział że tego full kompletu dostawcy z Polski nie znalazłem. Z Polski są te zestawy mniejsze. ten clips w zestawie nie jest Ci potrzebny do niczego,bo jak go użyjesz to pewne że usmiercisz passata i wszystko inne do czego go użyjesz. Tak samo jak nie są Ci potrzebne żadne transpondery bo nic z...
Oczywiscie immo.to stqrq przypadlosc vw.cewka w stacyjce do wymiany lub cos zakloca odczyt transpondera w kluczyku
Zważ, że odczyt transpondera odbywa się tuż po przekręceniu kluczyka. Transponder w kluczyku jest wtedy wewnątrz pętli (cewki) "zasilająco - odbiorczej" czy jak to lepiej nazwać. Zwróć też uwagę na małe wymiary samego transpondera w stosunku do długości fali. Nie pamiętam ile tam jest dokładnie ale rząd 150 kHz.
http://obrazki.elektroda.pl/1713433500_1... Poniżej opisane urządzenie to nic innego, jak prosty immobiliser samochodowy zbudowany w oparciu o procesor PIC12629 i czytnik transponderów RFID ID-12. Całe urządzenie nie powinno kosztować więcej, niż $50. Zaletą immobilisera jest fakt, że czytnik ID-12 może być zamontowany z dala od płytki...
Czym, jeśli teoretycznie zgubiłeś ostatni ? Z dowodem rejestracyjnym. Po n-rze VIN ASO dopasuje i grot i typ transpondera i kod PIN do dopisania. Zapytaj "dorabiaczy kluczy" o odczyt i zaprogramowanie pastylki Immo z klucza. Pisz może o rzeczach, o których masz jakieś pojęcie. Skopiowanie transpondera nic nie da - bo będzie działał przez chwilę. To...
Witam, mam problem i proszę o pomoc. Posiadam czytnik RFID, który ma wyjście TX. W terminalu na komputerze odbiera ok. przykładowy odczyt (0A00A295DD). Dane wysyłane są w 10-ciu znakach i działa to dobrze, praktycznie żadnych błędów. Teraz opiszę mój problem. Chciałem zacząć od prostej obsługi. Czyli odbiór danych przez UART. Wpisanie jednego odczytanego...
viptradeac-możesz nie pierniczyć głupot? I o jakim numerze transpondera piszesz? I jakim przepisywaniu? Opcja jest jedna -uzyskać PIN ze serwisu na podstawie nymeru VIN lub odczyt PIN modułu immo ( koszt okolo 100) -zakpić transponder ( allegro) lub na autozłomie kupić kluczyk z skody\vw lub innego seata Doprogramować.
To jest tylko odczyt z klucza czy urządzenie było podłączane do auta i to jest odczyt z auta lub z pliku EWS?
Super, działa kod i poskładałem w całość pokodowałem bsi, ale coś nie chce mi zakodować kluczyk...jest jeden i odrzuca klucz (w PP wczytywanie klucza transpondera pokazuje niepowodzenie programowania kluczyka 1) może transponder padł...podłoże nowy i zobaczę, nigdy nie miałem z tym problemu i tu moje zaskoczenie. Dzięki za kod, a tak poza to jakiś specjalny...
Mówiłeś że każda sugestia się przyda-więc znów się wcinam.Jak już mówiłem nie znam tego modelu auta , ale ostatni post mówi mi że może to być wina centralki immo-to to pudełko pod kierownicą.To ustrojstwo połączone jest z komputerem i odpowiada za odczyt sygnału z transpondera kluczyka.Jeśli to padło to autko może nie kręcić , pompa paliwa może nie...
No i tu jest problem: zero informacji o aucie. W sprinetrach były dwie generacje tych sterowników: starszy-mniejsza wtyczka miała pięć przewodów i był to całkowicie niezależny układ adoptowany z silników serii 600... stosowanych w Mercedesie 124 oraz 201 i układ nowszy, na małej wtyczce ma dwa lub trzy przewody. Ten układ współdziała ze sterownikiem...
Mam podobny problem z pilotem z 206. U mnie w stanie spoczynku układ pobiera około 300 uA prądu, a bateria pada po około 1 tygodniu. Drogą element po elemencie doszedłem, że na 100% uszkodzony jest mikrokontroler (prawdopodobnie padł jakiś z nieużywanych pinów lub program wysypał się tak, że nie wchodzi w stan uśpienia). Doszedłem już do tego, że prostą...
Problem udało się rozwiązać. Opiszę dokładnie proces kodowania transpondera Crypto 48 do immo w liczniku Jaeger 1/2 FIS w samochodzie A3 8L 1.9 130 ASZ. Programem VAG TACHO 3.01 ustalony został PIN. W programie: SELECT ECU -> Magnetii Marelli Audi after 2000 year / Magnetii Marelli Audi M73 V1 / Magnetii Marelli Audi M73 V2 - Mi z każdego odczytało...
Do pamięci zapisywać będę nr transponderów + dodatkowe dane dla danego transpondera a następnie po podpięciu się przez UART-a odczyt danych z pamięci. Lepiej podpiąć się bezpośrednio do pamięci i odczytywać dane czy poprzez atmege? Przejściówka USB - RS232 będzie podpinana tylko do odczytu danych i zapisaniu ich na PC.
Immobilizer nie komunikuje się z kluczykiem. W autach grupy VAG immo działa tak, że po odpaleniu próbuje się skomunikować w kluczykiem. Jak się nie uda, odcina zapłon. Wtedy objaw jest taki, że sekundę po odpaleniu gaśnie bez względu na to ile gazu dodasz. Postukanie w tapicerkę poprawia styki, więc na 99% to będzie to, szczególnie że temat jest znany...
Odczyt karty wykonany jest na specjalizowanym układzie HTRC110. Po przyłożeniu transpondera układ zaczyna nadawać jego numer w kodzie Manchester. Trochę mnie zmyliło to co wcześniej napisałeś, ale rozumiem, że to tylko drobne niedomówienie. Dziękuję za odpowiedź.
Co poradzilibyscie do programowania imobilizerów , odczyt pin , glownie opel, vag , oraz francja?. Myslalem nad mgic dash can do vag z opcja na liczniki rb4 i rb8 za ok 2000zł , oraz ewentualnie carprog opcja na opla 4100zł +opcje VAG EDC16, EDC15, MED9, MED7 by OBDII (odczyt/zapis przebiegu, odczyt danych z immobilizera)+CARPROG S4.8 VAGKEY - programowanie...
jak masz SAFE a autko odpala to masz albo zmieniony licznik, albo brak transpondera w kluczyku lub zły transponder. sterownikowi silnika przy wyłączonym immo nie przeszkadza że jest inny licznik lub kluczyk SAFE wyswietla sie tylko jak odpalam samym grotem. Przy kluczyku z pestka w środku jest wszytsko ok. Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej...
djandriu ciekawe jaki masz odczyt wskazania jakość w menu Diagnostyka na kanale Axn? Oczywiście jedno wejście antenowe pokaże jakość sygnału z transpondera podstawowego N a drugie z kanału Axn. Widzisz przy Twojej metodzie "na oko" w N wszystkie transponder będą miały dobry sygnał, ale tak nie jest.Ekran aktywacyjny pokazuje sygnał tylko z transpondera...
Tego się właśnie obawiałem, to końca umowy mam już tylko 4 miesiące i nie chciałem jej przedłużać to i nie brałem nowego dekodera. W lecie kwadraty były tylko na filmach kinowych na właśnie tvp2. Pomiary to rzeczywiście tylko odczyt z wskazania dekodera. Są więc w zasadzie orientacyjne. Chociaż dekoder do każdego wskazania używa transpondera danej stacji,...
"Łomatko nie trzeba być geniuszem " ,którego użył "studisat" jest obraźliwe i tylko zaniża poziom forum "dziwną " polszczyzną tak jakby było pisane przez dziecko ,a nie poważnego człowieka. A co jest w tym obraźliwego? Jakbyś pomyślał to byś doszedł do identycznych wniosków. Procesor tego tunera mniam mocy na przerabianie formatów danych. Prędzej obraźliwym...
A co to jest - test na inteligencję pt. znajdź zależność między dwiema liczbami? Podaj model czytnika, nazwy (oraz mile widziane zdjęcia) kart, to może coś uda się wykombinować. Albo wprowadź do systemu to, co sczytuje skaner. Witam Czytnik kupiłem taki jak poniżej, opis z aukcji internetowej. http://obrazki.elektroda.pl/3971703000_1...
Poszukuje jakieś materiały o tym tunerze, potrzebuje hasło fabryczne lub coś w tym stylu, wykasował mi się transponder i nie mogę wyszukać nowego.
Jak się wykasowuje niepotrzebne transpondery w DSB616?
Troche trwalo zanim zorganizowalem Diagtoola i interfejsy do bippera. ponizej pelen wydruk diagnostyki, moze to rozjasni troche sprawe? Użytkownik : Pojazd : BIPPER /BIPPER VIN: VF3AA8HSC84222896 Kalkulator obecny Marka : PEUGEOT Nazwisko : BIPPER Budowa : BIPPER Odczyt automatyczny lub ręczne wprowadzenie VIN: : MANUAL Numer VIN : VF3AA8HSC84222896...
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Witam Wykonałem niewielką kontrolę dostępu oparta na czytnikach INT-SCR-Bl firmy Satel podłączonych pod płytę centrali Integra 64. Obiekt został wyposażony w 7 takowych czytników zasilonych z oddzielnego zasilacza buforowego, oczywiście com centrali integra został połączony z "-" zasilacza buforowego. Niestety niektóre czytniki działają "topornie"...Po...
Baterie w pilotach nie mają nic do immobilizera. Sprawdź cewkę przy stacyjce oraz jej przewody połączeniowe. Może coś się poluzowało lub przerwało w czasie demontażu lub montażu deski rozdzielczej. Błędy wskazują na brak odczytu transpondera przez cewkę stacyjki. Zakładam, że oba kluczyki wcześniej odpalały bez problemu, więc transpondery w kluczykach...
Rewelacja musisz to opatentować. Powodzenia.
To jest proste. Transpondery Rfid rozmieszczamy gdzieś fizycznie na obiekcie. Ochroniarz chodzi z czytnikiem od jednego do drugiego. W czytniku rejestruje się numer transpondera wraz z czasem odczytu. Potem czytnik podłączamy do komputera i i oprogramowanie tworzy raporty z obchodu.
BSi na HC912 to używany pilot nie zadziała spowrotem po czyszczeniu bsi ,tylko fabrycznie nowy wsad,tak samo jak włożenie i dopisanie nowego transpondera bo jest ściśle powiązany z pilotem.
Immo 4C PIN jest w ECU i liczniku , masz słaby sprzęt do odczytu Transponder - MEgamos 48
Sa to rezultaty na transponderach o których mówiłeś
Kod key odczytalem vvid prog Klucz próbuje dopisac programem fiatecuscan Wyrzuca blad kiedy wkladam drugi klucz czyli scyzoryk kupiony na allego jako nowy czysty gotowy do programowania. Na zdjeciach odczyt transponderów, tego ori klucza co byl przy aucie i tego nowego https://obrazki.elektroda.pl/3202667500_... https://obrazki.elektroda.pl/7117372900_...
ktoś podpowie co zrobić Ruszyć głową. Złóż jeden klucz z tych co masz. Grot z tego co pasuje do zamków, transponder z tego co pasuje do immo.
Witam, Sprawdziles zasilania - OK, ale czy sprawdziles masy? Czy masz blad komunikacji z ECU w BSI? Czy masz komunikacje z ABS? Czy probowales diagnostyki po linii K (narzedzie DIAGTOOL w Lexii)? Jesli ECU nie podaje masy na przekaznik, to nie rozpoznal klucza, prawdopodobnie z braku komunikacji z BSI lub braku odczytu transpondera. Szukaj w parametrach...
witam możesz mieć uszkodzoną pętlę na stacyjce do odczytu transpondera w kluczyku...wtedy immo wariuje. Dodano po 3 Ale po dokladnym przeczytaniu twojego tematu to chyba z oprogramowaniem zegarów coś nie tak. Nikt nie bawil sie w programowanie przebiegu ?
Witam radio odpada a jak wyświetla ci za slaby sygnal z klucza może być to cewka przy stacyjce do odczytu transpondera nie jest to immo 3gen , ale zegary mają napewno inne oprogramowanie i może być to caa przyczyna próbowales zaadoptować je do ECU ?
Nie wiem w czym widzisz problem z nagraniami. Badziewie byle jakie boxy albo tunery operatora nagrywają często kodowane jakimś kodekiem i szyfrowane do odczytu tylko na nagrywającym tunerze ( operatorzy ) Na enigma2 nagrywany jest strumień streamu programu z transpondera bez żadnych kompresji. Dekoduje go potem dowolny sprzęt z odpowiednimi kodekami...
Przeciez pin mozna przez obd z tego simteca wyciagnac. Czyli wszystko 15 min wraz z nowym transponderem
Dzisiaj akurat byłem przechodem obok jednej instalacji anteny do odczytu transponderów aktywnych. Antena w postaci lekkiej ramki z profili plastikowych została przymocowana do ściany na dwóch wysięgnikach o podobnej długości łudząco podobnych do prezentowanych w tym poście DIY. Zaciekawiło mnie to bo wysięgniki smętnie zwisały pod kątem +/- 15stopni...
Skąd wiesz że tam jest organizacja 8 bit a nie 16? Moim zdaniem tutaj leży problem. Poczytaj sobie w dokumentacji od czego jest nóżka ORG to będziesz miał mniej problemów w przyszłości. Widzę że kolega Jurek też nie ma zbytnio pojęcia. Spokojnie można czytać klipsem jak jest pamięć wyciągnięta - jak klips nie styka do jednej z nóg to nie będzie odczytu....
Raczej to nie wina kostki stacyjki tylko samego immo. Kontrolka SECURITY po zapłonie się świeci ciągle czyli jak fabryka mówi to "Błąd odczytu transpondera". Spróbuje jeszcze załatwić samą antenę i podmienić, bo czytałem gdzieś, że choć opór się zgadzał to wymiana pomogła. PS. Podmianka anteny nic nie pomogła... załatwiłem sobie nowy moduł, dzisiaj...
Musze dopisać jeden klucz do auta. Mam nowy klucz z nowym transponderem i gościa który mi ogarnie przygotowanie po Vinie do auta.
Jak się pogoda uspokoi załóż te 80kę w miejscu 90ki i popatrz co będzie.... Tylko jaki w tym cel? Wyniki prawie identyczne z większą antena 90cm. Chyba będę musiała poczekać aż się trafi okazja zmierzenia miernikiem sygnału i sprawdzenia czy to tuner nie ma czegoś nie tak z głowicą lub odczytami. Wyczytałam w internecie że mój tuner ma bardzo czuła...
Nie robi sięna niej Texasa 4C, można go jedynie odczytać. Nie koduje też żadnych crypto, jedynie można sprawdzić obecność i typ takiego transpondera. Wszystkie te zaśjak i wiele innych koduje urządzenie Advanced Code firmy ADE. BŁAD. KMRW 1T robil 4C na klucze elektroniczne ! Zauważ, że model KMRW był bez opcji kopiowania 4C, natomiast z literka "1T"...
ustawienia transpondera czytnik transpondera prekodowanie transpondera
windows indeks przeniesienie hosting gorenje czujnik
zmywarka whirlpool regulacja drzwi zmywarka whirlpool regulacja drzwi
Ergomaster Helios 5000 – instrukcja obsługi, dane techniczne, zasilanie, montaż Volkswagen Bora ESP – odblokowanie zaworów pompy ABS/EDS VCDS, czyszczenie, regeneracja