Ten komunikat oznacza występowanie błędów sterownika silnika,w pierwszej kolejności diagnostyka DIAGBOX-em, i odczytanie błędów
Pierwsze podłączyć i odczytać jaki pojawia się błąd w sterowniku.
To nie jest błąd tylko informacja, żeby zobaczyć jaki błąd trzeba wejść dalej Czyli wcisnąć OK i odczytać błąd.
Ten błąd bardziej dotyczy pedał gazu niż potencjometru przepustnicy..... Warto ten błąd odczytać sprzętem dedykowanym
Czy przyczyną może być odłączenie akumulatora i może teraz muszę wykasować błąd poduszki? Po zimie Powodem może być korozja złącz, wilgoć, itd ... . Należy jednak podłączyć diagnoskop i odczytać błąd.
Bzdura, "Antipollution fault" dotyczy tylko i wyłącznie usterki wykrytej przez sterownik silnika dotyczącej emisji spalin, czyli błąd poprawnie odczyta każdy fejsik EOBD.
To jest tylko komunikat a błędy to dopiero musisz odczytać.
Podciśnienie za wysokie Za niskie. Panowie nauczcie się odróżniać podciśnienie i ciśnienie bezwzględne. Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara Co to za wartości, gdzie odczytane?
Witam, Podłączyłem ponownie kompa żeby spisać numer błędu i dokładny opis i natrafiłem na ciekawostkę - błąd się nie pojawia. Poprzednie błędy zostały skasowane i nie jestem w stanie odczytać tego błędu.
Czyli podpinam się pod komputer i odczytać błędy?
Dzisiaj rano na dworze 1 st. C auto przed jazdą odpalone 5 minut wcześniej i skrzynia zachowywała się normalnie, choć czasem wydawało mi się, że ślizga się sprzęgło. Błąd, jaki odczytał komputer: P1167 - błąd regulacji ciśnienia (różnica/wartość zadana)
Elektryka samochodowego , który umie nie tylko odczytać błędy!
Diagnostyka Diagboxem. Odczytanie w ECU błędu ,dodatkowe sprawdzenia , naprawa i wentylator zacznie się zachowywać poprawnie.
Masz problem z ABS. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Opis błędu z serwisu a nie to co na wyświetlaczu wyskakuje. Pojawienie się tej kontrolki na liczniku i tego komunikatu może mieć ze 20 różnych przyczyn. Trzeba wiedzieć jaki błąd odczytali na komputerze w serwisie. Kierownica nie ma nic do tego.
Witam. Błędy odczytane
Im tańsze i łatwiej dostępne zabawki z Alle.. - tym więcej problemów na forach :) Sprawdź ładowanie i stan akumulatora. Może "zabrakło prądu" na wspomaganie kierownicy. Najlepiej podłączyć auto pod diagnoskop i odczytać zapamiętane błędy. Może to znacznie uprościć poszukiwanie usterki.
Objawy wskazywały by na cewkę.Nie wiem jakim programem sprawdzasz błędy ,jeśli peugeot planet to przy świecącej kontrolce można spróbować odczytać błąd przy pomocy diag tool.
Możliwe, że "sypnął" się ECU.......jeśli błąd dobrze odczytany
W załączeniu dokładny opis odczytu kodów błyskowych z listą możliwych kodów w tym aucie. Jak będzie ktoś chciał to dołączę opis kasowania.
Podłacz Planeta, odczytaj jaki błąd. Pewnie coś z zasilaniem..
odczytaj błedy silnika.
Za komputerem 2 pinowa wtyczka. Kody błyskowe - diagnostyka. Skoro samochód ma komputer to musi mieć możliwość odczytania tych błędów. Dobry mechanik to ma BOX-a do tej wtyczki i zczyta błędy.
Podaj kod błędu jaki odczytałeś oryginalnym diagnoskopem.
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Raczej zła inwestycja w tani zamiennik. Podłącz samą wtyczkę tego nowego czujnika pod drugą stronę i odczytaj błedy się wyjaśni.
Potrzebna jest diagnostyka komputerowa, która określi zakres możliwych usterek. Przede wszystkim należy odczytać kod błędu odpowiednim testerem.
Podłączony był komputer i taki błąd pokazywał pompa zablokowana mechanicznie Jaki to był numer błędu ? Czym został odczytany - jaki interfejs diagnostyczny, jakie oprogramowanie ? Peugeot 206 był produkowany w latach 1998 – 2009. Który rocznik ?
Żadnych błędów... Jakim sprzętem odczytane błędy ?
To są błędy odczytane właśnie z Peugeot planet 2000 nie widzę tam kodów błędu tylko cytowane wyżej odczyty na czerwono,może powinienem coś wcisnąć jakiś F? przeprowadziłem jeszcze telekodowanie kalkulatorów poduszek i abs ale nie pomogło
błąd zdalnego kodowania wtryskiwaczy ??? Czym to odczytane? Podaj p-kod.
chodzi o oscylogram sygnału sterującego? Można też. Podstawą diagnostyki układu układu zapłonowego, jest odczytać prawidłowo-oscylogram przebiegu iskry! Zapinasz sondy na wszystkie przewodu i dokonujesz próby startu. Jak masz oscyloskop cztero-kanałowy. Jak jedno kanałowy, kolejno na każdym z cylindrów osobno. Na jego podstawie, jego przebiegu można...
Kod usterki P2127 - Usterka związana z układem pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Kod usterki P0122 - uszkodzenie czujnika TPS (czujnika położenia przepustnicy), problemy z wiązką przewodów TPS, uszkodzenie mechaniczne przepustnicy, uszkodzenie wejścia TPS sterującego ECM https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
dziekuje kod oczywiscie poprawny
Dostałeś informację od samochód, że zarejestrował błąd. Teraz musisz jechać i go odczytać.
Witam szanownych kolegów. Mam problem z autem marki Peugeot 307 Hdi 2002r. , zaświeciła się kontrolka poduszek , po podłaczeniu pod Peugeot Planet (Lexia) odczytałem bład: "Błąd stały- Lewy satelita". domyślam się , że chodzi o jakiś czujnik, a że z marką Peugeot zaczynam dopiero rozeznawać się w elektronice więc proszę o pomoc, gdzie jest ten "lewy...
Skąd się bierze komunikat SERVICE na desce rozdzielczej samochodu gdy włączone zostają światła AUTO.(jak go usunąć). Dlaczego nie reagują automatycznie podczas jazdy tak jak powinny? Bierze się z tego, że sterownik tych świateł zarejestrował błąd. Który Ty z kolei musisz odczytać żeby wiedzieć w czym jest problem.
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Najpewniej jest odczytać kody błędów, a nie mieć możliwość odczytania tylko ich opisów. Błędy sugerują usterkę komputera silnika, masz nawet napisane "przetwornik analogowo-cyfrowy który jest w sterowniku silnika. Pojedź na lepszy komputer diagnostyczny (KTS, Lexia, Gutman itp) i się upewnij jakie są błędy i napisz. Na 99.99999999 % masz uszkodzony...
Tak to kontrolka od ABSu. Ona powinna się zapalić przy uruchamianiu, a potem zgasnąć. Jak się stale pali, to sygnalizuje błąd w ABSie. Może być spowodowany złymi oponami, ale trzeba by było odczytać błędy ABSu. Mam ten sam samochód więc dużo mogę pomóc :)
Do tego błąd p1198 (problem z ciśnieniem w dozowinku). Ciśnienia czego? W jakim dozowniku? Zacznij od podania czym odczytany problem?
Wykonaj opornicą lub innym testerem akumulatorów test sprawności akumulatora pod obciążeniem. Czy odczytałeś błędy samochodu ?
Może FAP, może nie FAP. Przede wszystkim trzeba podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Witam. Numery błędów te same, czy inne? :)
Regulator na pompie podmieniony na nowy oryginał bez efektu , czujnik ciśnienia pokazuje płynnie wartości - nie ma skoków Nie wpadłeś na dwa pomysły. Pierwszy wymienić filtr paliwa ,a drugie odczytać ciśnienie rzeczywiste /zadana podczas pełnego buta. Co komu z płynnych wartości?
Był to serwis ,czy naprawa u p. Mietka w stodole. Skoro to było po naprawie to jedź niech poprawią . Odczytaj błędy.
koloedzy , ja nie widze problemu kostka diagnostyczna znajduje się po Lewej stronie silnika pod komputerem, , zielona kostka z 2 pinami, aby wywołać kody błędów trzeba mieć probówkę w postaci diody LED na 12V ja takie coś posiadam i kody tez do poszczególnych błędów , jeśli macie pytania to prosż episcie na GG 2171845, bo dużo tu picas a kodó żeby je...
Tu był temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... P0140 Uszkodzony lub wadliwy czujnik tlenu: Czujnik tlenu (także znany jako lambda) mierzy ilość tlenu w spalinach i przesyła sygnał do układu sterowania silnikiem. Uszkodzenie lub wadliwość czujnika może powodować błąd P0140. Uszkodzony przewód sygnałowy: Uszkodzony lub uszkodzony przewód...
Skoro świeci się check engine to trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać co powoduje problem. Błąd lub błędy w sterowniku silnika powodują wyłączenie ESP, dlatego świeci się również ta kontrolka
Chodzi o ten zawór. Jak chcesz się upewnić odłącz wtyczkę i odczytaj błąd. Bardzo możliwe, że problem nie leży w ogóle w zaworze.
ostatnim razem pół dnia bez błędów jeździł po wizycie w serwisie. Trudno znaleźć w tym logikę To pojedź do serwisu i reklamuj.Albo odczytaj błędy w ABS,silniku.Wtedy zobaczysz logikę.
Jest to błąd ogólny systemu zapobiegającemu zanieczyszczaniu środowiska w tym wypadku spaliny są poza dopuszczalnym zakresem. Co do przyczyny to są zapisane inne błędy do odczytania skanerem diagnostycznym.
jakieś pomysły jaką przyczyną może być ten błąd ? Tak ,nawet dwa. Pierwszy to podłączyć tester i odczytać błędy, a drugi to oddać auto do mechanika. A gdybyś wolał wróżby to czujnik pedału hamulca, albo czujnik ciśnienia w module ABS.
Witam. Rozrząd sprawdzony i wygląda na to, że jest ok. Zostaję błąd P0339 i F000 odczytany z BSI. Sterownik silnika.Kalkulator nie odpowiada na sieci CAN. Jakieś sugestie...???
Po co przelutowac,jest sprzęt to zrobić kopię i przerzucić,będzie chociaż jeden wsad ori...☺ Po raz kolejny piszę, że pierwszy ECU jest uwalony i nie idzie odczytać. No a co to za różnica czy zrobię kopię czy też przylutuję?? Taka że pierwszego nie odczytasz. i znów jak zrobię błąd to się jeszcze coś posypie, tak jak to poszło ze zgrywaniem pod...
Byłem u elektromechanika i odczytał mi takie błędy 1166, 11646, 11136, 01025. Takich błędów koncert PSA nie ma, jakim testerem sprawdzał?. Podjedź do mechanika, który zajmuje się francuskimi autami albo niech podłączą pod porządny komputer i wtedy zwróć się na forum, oczywiście jeśli mechanicy nie poradzą z naprawą. A co do błędu, to powinno zaczynać...
moze macie jakies sugestje?? Sugeruję odczytać defekty w ECM.
Podłącz do akumulatora rejestrator napięcia, np: https://obrazki.elektroda.pl/4920430100_... lub https://obrazki.elektroda.pl/9475985000_... lub https://obrazki.elektroda.pl/2247748800_... Używaj samochodu przez dwa - trzy dni a następnie podłącz rejestrator do komputera lub odczytaj w aplikacji telefonu...
Ja pomogę. Jedź na warsztat ,podłączą tester ,odczytają błędy. Jak będziesz wiedział jaki to błąd, to można dyskutować na forum. A kto wie ,może naprawią od razu?
Nie filtr cząstek. Po prostu komunikat o problemie z silnikiem mogącym mieć wpływ na czystość spalin, odpowiednik kontrolki silnika na desce. Odczytać i skasować defekty.
Jak zawsze trzeba odczytać błędy bo to wróżenie
Bo błędów nie musi być. Odczytał temperaturę? Czytanie błędów to nie naprawa!!! Dostali komputery i teraz co błąd to już zaraz wymieniamy i naprawione.
Skasuj te błędy i odczytaj ponownie.
Tester i odczytać błędy i parametry .
Rozrusznik uruchamiany przekaźnikiem w PSF, który z kolei jest uruchamiany z CANa przez BSI. Odczytany błąd (o ile można mieć zaufanie do urządzenia odczytującego) wskazuje na problem obwodu PSF-rozrusznik. Sprawdź bezpieczniki na PSF, jeżeli wszystkie dobre to sprawdź instalację (na PSF wyjście na rozrusznik w szarej kostka, 5 stykowej), jeżeli instalacja...
odczytaj kod błędu i zobacz co on oznacza ale w innym źródle niż tester.... bo tester czasami błednie interpretuje....
Dokładna diagnostyka i odczytanie błędów i parametrów, potem można będzie kombinować czy to cewka, świece a może coś jeszcze innego.
Tak 110 KM . Chyba oczywiste ze nie kilometrów . To trzeba poprawić... Skoro mechanik taki błąd odczytał, to czemu nie zajmuje się naprawą? Tylko odsyła z usterką dalej?
Witam ponownie Może dobrym pomysłem na początek byłoby sprawdzenie czy nie zapisał się jakiś błąd w komputerku? Czy kody błędu lepiej odczytać po postoju samochodu czy lepiej po dłuższej jeździe?
Jednak wchodzi do kodowania kluczy, ale tylko i wyłącznie za pierwszym razem od uruchomienia pp2000. Każda kolejna próba generuje błąd BSI nie uruchomiło programu. Tylko przy detekcji kluczyka, po przekręceniu stacyjki oboma kluczami daje błąd: niepowodzenie programowania kluczyka 1. Kluczyków ani BSI nie zmieniałem. Dalej rwać BSI? Dodano po 40 Bdw,...
Problem z poduchami, błąd odczytany z kts-a F40 Szyna danych CAN Błąd komunikacyjny .
Ustaw konfigurację, ewentualnie wyłącz poduszkę i zobacz co pokaże, pewnie masz stery po dzwonie, odczytaj zawartość ze sterownika co był w aucie i zobaczymy.
Witam. Mam problem z 307 w kilmatroniku. Wyłącza się wentylator podczas pracy . W ogóle nie działa dopiero po jakimś czasie znów się włączy. Dzieje się to przy wyższych temperaturach na zwenątrz. Błąd odczytany ze sterownika klimy to" wentylator dla czujnika temp. wnętrza zablokowany"
W twoim przypadku mogą być dwa systemy OBD2 lub Peugeot. W tym roku było przejście. Oba możesz kupić na allegro, poszukaj. Ale najmiej klopotów będziesz miał jak udasz się do "renomy". Odczytanie i interpretacja błędów to dwie różne dziedziny, poza tym odczytanie nie dużo kosztuje.
Peugeot 508 2.0 180 koni, przejechane 270 tyś km, silnik jak nowy, korekty na wtryskach idealne, mam diagbox, odczytałem P2202 00 co w/g diagboxa oznacza "Błąd ogrzewania sondy Nox" a w/g kodów DTC P2202 coś innego tzn. "niski poziom sygnału sondy nox bank1. Podmieniłem 3 sondy nox i na każdej zgłasza wciąż ten sam błąd więc winę sondy wykluczam. Wydech...
https://obrazki.elektroda.pl/4105687100_... to info z diagboxa, też mi się wydaje, że skopałem wsad...ma ktoś może oryginalny? ja mam ten odczytany ale chyba odczytany z błędem na to wychodzi Myślałem, że w BSI prędzej nie uda niż tutaj w zegarach
Może mu brakować jednego zasilania lub masy. W ecu błędów brak ale jest opcja diagnostyki i co wtedy się dzieje ? Oczywiście musi być diagnozowane Diagbox'em lub PP2000 bo innymi to możesz sobie odczytać tylko błędy.
I profilaktycznie wymiana filtra paliwa. W większości przypadków to pomaga. Ale bez odczytania błędów to tylko gdybanie.
To logiczne zacznij od diagnostyki... Nie tylko odczytanie błędów choć to naprowadza.
nie da sie
dzisiaj odczytałem błędy i wyskoczył mi błąd 31 czyli stosunek powietrze- paliwo poza zakresem. Co może by przyczyna?? Jak skasowac błędy???
Kup nowy moduł i odczytaj jego zawartość. Będziesz miał 100% pewności, że zadziała.
Wymień więc sondę, na oryginał , do tego katalizator i rurę od kolektora do niego - i będziesz miał 89% pewności że lampka się już nie zapali. Przynajmniej przez jakiś czas. Ewentualnie znajdź kogoś z profesjonalnym sprzętem diagnostycznym, a nie "fejsem" z allegro za 79zł i kraczonym softem czy innym durnowatym skanerem eobd i niech odczyta ten błąd...
Bo ta usterka nie ma wpływu na zanieczyszczenie spalin, jak również nie grozi poważnym uszkodzeniem silnika - parametry ciśnienia rampy są nadal w porządku. Ale skoro błąd jest (przyjmijmy, że WOW sprawnie odczytał) to znaczy, że trzeba go naprawić czy jeździć pókim coś się stanie?
W ten sposób jest zaprogramowany komputer w samochodach marki peugeot z tym silnikiem. Po raz kolejny bzdury piszesz. Masz czarno na białym, usterkę obwodu sterowania wentylatorów. Piszesz bzdury. Zależnie od użytego interfejsu komputer potrafi odczytać rożne informacje. Sprawdziłem to z tym silnikiem. Dodatkowo posiadam samochód z takim silnikiem...
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Chłopaki mam spory problem z autem peugeot 307 1.6 Ben plus lpg rok 2002. Pewnego dnia auto po prostu nie odpalilo , wyskoczyly wszystkie kontrolki co moŻliwe i po prostu zaprotestował , podlaczylan komputer i wyszły błędy , czujnik ciśnienia powietrza wlotowego P0108 obwód otwarty lub zwarcie do plusa akumulatora , P0113 CZUJNIK temperatury powietrza...
A zna ktoś jakiś sprzęt tak do 500zł żeby odczytać i skasować błędy??
Dziękuję za odpowiedź. Jak tylko uda mi się odczytać błędy, opiszę co i jak.
Mozesz miec walniety czujnik cisnienia roznicowego fapa,ale musisz to odczytac planetem najlepiej.
Koledzy posiadam Peugeota 206 cc z silnikiem 1.6 16V 109km silnik psa. Przez interfejs elm odczytałem błąd katalizatora. Ogólne objawy auta to brak mocy przy ruszania z pierwszego biegu nierówna praca silnika i falujace obroty. Czy bez komputera można coś zdiagnozować?
Jeżeli kontrolka się świeci to znaczy, że jest błąd. Odczytać morze on naprowadzi na usterkę. Polska język, trudna mowa. Przeczytaj jak to napisałeś i następnym razem użyj firefoxa to ci poprawi błędy.
Nie wiem ja w pozostałych peugeotach ale w 309 należy na 4s zewrzeć do masy styk złącza diagnostycznego poczekać chwile ECU zgłosi kod 12 (start trybu diagnostycznego) należy znów poczekać chwile i zewrzeć styk i już teraz ECU wysyła kod błedu chyba że nie ma błędu to ECU wyśle kod 11 (brak błędu). W przypadku wytąpienia błędu każdorazowo należy zewrzeć...
W innym poście piszesz, że masz problemy z połączeniem z P 301 - to może i tu jest ta sama sytuacja, a jak nie odczytasz auta to jak wiesz będzie trochę trudno dojść co mówi sam sterownik. Może być pierdoła nie podłączona, albo błąd do wykasowania.
Tak naprawić ten układ i kontrolka zgaśnie :) Sęk w tym że ona nie świeci a jest tylko błąd jak go odczytam w Diagboxie. Kontrolka się zapala jak mam przeładowanie turbiny, i gaśnie po pięciu odpaleniach.
Witam pytanie odnośnie samochodu jak w temacie. Auto nie pali, dużo błędów w kalkulatorze silnika, część trwałych, część historycznych, chcąc sprawdzić co pozostanie chciałem skasować błędy, ale PP komunikuje, że "35 próba interwencji serwisowej, na 35 możliwych", w dalszej kolejności jest komunikat: "wykasowanie błędu niemożliwe, błąd zapisu strefy...
Auto jak w temacie problem w nim taki że nie ma reguły na jego odpalenie w momencie gdy nie odpala pali kontrolkę kluczyka odczytane testerem Delphi na szybko błąd w bsi brak komunikacji ze sterownikiem silnika ,jutro podłączę PP200
Criss6 czytaj wyżej ja napisałem jakie miałem objawy. U ciebie 100% zawór ciśnienia paliwa. A nie jakis zawor na turbinie.Widze że twój mechanik na niczym się nie zna.Zmień mechanika. Ja ci bym w 5 minut odczytał co to za błąd i co trzeba wymienić.Mam kabel i program do 307.
Samochód Peugeot 206 nie odpala. Błąd odczytany z BSi - brak połączenia z kalkulatorem wtrysku. Z ECU nie gada. Sprawdziłem przewody łączące BSi i ECU. Sprawdziłem zasilania, masy itp. na ECU oraz przekaźnik. Występuje jeszcze ciekawa rzecz: podczas próby komunikacji z ECU załącza się pompa paliwa i działa nawet po odłączeniu Planeta. Wyłącza sie po...
Witam. Mam podobny problem w Peugeot Partner 1.4 benzyna 2005r. Bardzo niestabilne wolne obroty, zdarza się szarpanie w czasie jazdy. Wyświetla check engine, odczytany przez elektryka jako błąd sondy lambda. Po skasowaniu pojawił się na nowo; wymiana sondy i modułu zapłonu - bez zmian. Proszę Sz. P. forum o sugestie na temat możliwych przyczyn usterki....
odczytać błąd corsa odczytać błąd whirlpool odczytać błąd omega
twg870 antena amplituner pioneer kolumna samsung firmware update
briggs stratton regulator obrotów mikrokomputer cobra1
Czujnik wtrysku w Citroën Berlingo 1.9D 2005 Moduł sterujący lodówki Bosch KGN39MIEP nie działa: diagnostyka i naprawa