2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
EGR wyczyszczone - myślę że tak jak powinno być. Problem nie ustąpił. Dlatego trzeba podłączyć pod "diagnoskop" i odczytać co generuje błąd. pozdr
Jeśli kontrolka się zapaliła to w sterowniku powinien się zapisać kod błędu. Odczytać.
No więc nie pozostaje mi nic innego jak podłączenie auta pod komputer i odczytanie kodu błędu. Dziękuję.
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Po pierwsze odczytaj przepływ na wolnych i WOT.
Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Nie Stary , jak już voltomierzem , to na wpiętej wtyczce i sygnał na szarym , a drugi do masy. Ma chodzić od 0,2 do 0.8 V. Nie masz czym podglądnąć "live datę" sondy , to czym odczytałeś błąd?
Dziękuję za "życzliwą" odpowiedź To jest dobra odpowiedź. Jak nie masz testera to jak chcesz odczytać błąd? Poza tym airbag to nie jest układ do którego podchodzi sie bez wiedzy.
Udało mi się odczytać kod błędu, błąd p0562, niskie napięcie w układzie ładowania
Ta kontrolka to to samo co "check engine", jak świeci to w sterowniku silnika będzie zapisany błąd, z tym że żaden tester EOBD nie będzie w stanie go odczytać. Także nie że "nie ma błędów" tylko nieodpowiednim sprzętem czytane.
Witam. Mam problem z Oplem Corsa C 1.0. Kod silnika Z10XEP. Mianowicie nie odpala, sprawdzona pompa paliwa, wtryski, iskra, przekaźniki, kompresja - wszystko jest w porządku, tak jak powinno być. Kręci, ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka włączają się wentylatory. Błąd, jaki odczytałem z licznika, to P0115. Rozrząd też jest ustawiony poprawnie...
Miałeś pokazać błąd z opisem i korekty. Na ciepłym odczytaj to razem z MAF.Odczyt na wolnych ,i przy 3000rpm. Czy to takie skomplikowane?
Po wyjęciu k8 pojawia się komunikacja Czy w tym momencie odczytałeś błąd? P0686 odczytujesz już z włożonym przekaźnikiem, ale czy są one identyczne?
Odłącz akumulator na pare min. poczym ponownie go podłącz i jeździj do pierwszego zapalenia sie lampki silnika wtedy zatrzymaj się i odczytaj błędy.
Byłem przed chwila w garażu. Odczytałem kod błędu 45 zbyt bogata mieszanka paliwowa
Interfejs moge zrobić ale , gdzie znajdę program diagnostyczny? Czy w tym modelu można odczytać za pomocą liczby błysków kod błędu?
Kod błędu można odczytać z kontrolki sposobem na 'dwa pedały', a zresetować odłączając akumulator na kilka minut. Po co płacić mechanikowi za coś, co można zrobić samemu?
Tester w rączke i odczytać błędy z: ECU,BCM,Licznika i puszki i porozmawiamy. Ale z elm to nic tu nie zrobisz. Pozdr.
Zrobiłem, jak było napisane na tej stronie. Były 3 błyski kontrolki, potem przerwa i znów 3 razy. Może ktoś wie, co to za błąd? Mam problem z odczytaniem kodu. POMOCY
Miga szybko a jak usuniesz immo to świeci na stałe,tech-em 2 polskim połączysz się z immo ,ale odczytasz tylko kody
Witam! Jeśli zapaliła Ci się lampka check engine, to najlepiej byłoby odczytać błąd ze sterownika i wtedy wiedziałbyś co jest nie tak. Pozdrawiam.
Kontrolka zapala się z bardzo wielu różnych powodów - najlepiej było by odczytać zapamiętany błąd, choć nie daje to na 100% rozwiązania "na tacy".
Proponuje ponownie odczytać błedy. Czesto w tym siniku występują usterki czujników wału , wałka bądź wyciągniety łańcuch i brak synchronizacji.
Witam ponownie W takim razie odczytaj błędy z immobilizera i napisz. Prawdopodobnie nie odczytuje kluczyka. Pozdrawiam
Musisz skasować ten błąd .Odłącz minus akumulatora na ok 30s. Gdy świeci się ta lampka to komputer pracuje w trybie awaryjnym .Były trzy rodzaje silników, C12NZ,X12SZ,12NZ.Przed numerem silnika jest jego symbol,odczytaj go.
Tak, bez serwisu się nie obejdzie. Chciałem jednak wcześniej odczytać kod ale jakoś dziwnie mruga ta kontrolka i nie mogę rozpoznać kiedy są pauzy między poszczególnymi cyframi.
Jakieś sugestie co do usterki? Masz już wyżej jakieś info. Dodatkowo teraz odczytasz korekty długo i krótko terminowe. Na nagrzanym silniku ,na wolnych i przy 3000rpm. Wtedy można bawic się dalej.
Co mogło się stać? Wszystko, zrób diagnostykę i wróć tu z odczytanymi błędami.
Witam, Pomoże mi ktoś odczytać kod błędu jaki mi wyskakuje ? Nie wiem jak to odczytać. Wczoraj byłem w warsztacie podłączyli mi samochód pod komputer i miałem jeden błąd czujnik spalania stukowego. Zmusiło mnie pojechanie i sprawdzenie ponieważ często zapala mi się check i samochód traci moc przechodzi w tryb awaryjny. jakieś podpowiedzi co to może...
Witam, dziś zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu kontrolka check engine nie gaśnie. Dopiero po uruchomieniu silnika ona gaśnie. Udało mi się odczytać błąd. 0370 Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A" W czym jest problem?
A dlaczego wykasowanie błędów miało by coś poprawić. Jak już je usunąłeś to dobrze by było po pewnym czasie znowu podłączyć i odczytać nowe błędy.
Przejścia między BCM a pętlą są prawidłowe. Cewka również jest sprawna. Coś musi być ubite, ponieważ przy próbie wgrania D-FLASH, nawet oryginalnego, wywala się zawsze przy 14%. Nie można odczytać P-FLASH - najpewniej jest zabezpieczony, natomiast D-FLASH czyta bez najmniejszego problemu.
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
Witam Zerknij na link http://www.corsa.ja.pl/forum/viewtopic.p... odczytaj kod błędu i masz w 80% wskazane miejsce uszkodzenia. Pozdrawiam
Witam , odczyta mi ktoś błędy z Corsa D 1.3 CDTI Kody odczytałem poprzez liczenie mrugnięć kontroli check engine Kody to 8162 6223 6342 Mam nadzieję że dobrze policzone. [/center]
czy jesli bedzie uszkodzony czujnik połozenia wałka rozrzadu lub moduł który jest przy cewce zapłonowej to sterownik odczyta te usterke za bład i wyswietli go podczas samodiagnostyki
Podaj dokładny opis błędu. Wina może być w instalacji ale bez odczytu błędów ciężko pomóc. Najlepiej je wykasować i po pojawieniu się usterki odczytać na nowo.
Jeżeli rozrząd zmieniony ,tak jak zrobiona diagnostyka(serwis nie potrafi odczytać błędów???to co z wiedzą o parametrach pracy?) to poszukaj konkretnego warsztatu kilku kumatych forumowiczów działa w Twojej okolicy
Moja Corsa z wolnych obrotów po gwałtownym dodaniu gazu dusi się, a po zdjęciu nogi z gazu strzela w wydech. Auto posiada instalację LPG i na gazie są takie same objawy ale mniej uciążliwe na benzynie za to nie do zniesienia. Błędy odczytane jedynie wyświetla błąd grzałki sondy za katalizatorem. Wygląda to tak jak by zapłon był przestawiony.
Witam forumowiczów. Mam problem z błędem p1600 sczytanym za pomocą elm327 i program scanmaster-elm. Program sczytuje ten błąd tylko za pomocą opcji wyboru opla po kwp2000. W wyborze ogólnym kodu błędu nie ma. Kontrolki nie świecą auto działa bez problemu. Pomimo błędu po KWP2000 prawidłowo sczytuje miejsce produkcji auta nr Vin i całą resztę co te okno...
Podłącz pod tester odczytasz kod błędu. Jak pali się kontrolka silnika, komputer przełącza się na dawkę serwisową - bezpieczną - dlatego może pojawiać się brak mocy.
jak wymieniasz tylko na podstawie odczytanego błędu, to nie przykładasz się za bardzo do roboty. Np. błąd sondy lambda corsa x10xe, po wymianie masz to samo - winny przepływomierz i co kasujesz klienta za sonde i przepływomierz?. Tester pomaga skrócić czas poszukiwania usterki ale nie rozwiązuje problemów, że odczytujesz i wszystko wiesz :D
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Mruga kontrolka jest błąd sterownika. Można go odczytać op-com-em albo opelscanner-em. Można też aktywować kody błyskowe prze zwarcie odpowiedznich pinów w złączu OBD. Bez tego to wróżenie z fusów.
Czy kiedy występuje usterka to wyświetla się kontrolka check? Jeśli tak to odczytać błąd i iść tym tropem. Może instalacja gazowa coś w tym ma udział. Wygląda na jakiś brak kontaktu a po szarpaniu przewodami chwilowo się naprawia i tu jest chyba przyczyna. Jaki tam silnik jest Z14XEP czy A 14XEL/XER skoro to z końcówki produkcji to może być też chyba...
Może mieć to związek bo zawór EGR zaczyna pracować po zagrzaniu silnika ,a czy jak wyskoczy błąd to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie go kasuje.Ja miałem podobne objawy w silniku 1,9CDTI i jak się okazało przyczyną był brudny EGR przez co się nie domykał,a to jest warunkiem rozpoczęcia procedury wypalania DPF-a .Trzeba odczytać kody błędów inaczej...
Jakie błędy są odczytane?
Jutro odczytam u mechanika wartości, lewego powietrza nie ciągnie wszystko całe. Błąd zapalał się dopiero po przejechaniu przynajmniej ze 100 km. Teraz po wykasowaniu i przeczyszczeniu elegancko działa.
Skrzynia w twoim samochodzie to prawdopodobnie 5 biegowy EasyTronic. Jest to skrzynia automatyczna ( skąd wziąłeś stwierdzenie, że to półautomat ? ). W tej skrzyni, z racji tego, że jest to zautomatyzowany manual, często psuje się siłownik ( silnik ), który odpowiedzialny jest za włączanie wyższych biegów. Pierwsze co musisz zrobić to odczytać kod błędu...
Jest kontrolka. Tzn są błędy. Trzeba je odczytać.
Nie zły tylko przepływka nei pokazuję ze jest zepsuta jedynie co może pokazywac fałszywą tęperaturę zasysanego powietrza Jak się świeci kontrolka to jest błąd - koniec i kropka. Jeśli odczyty są tylko przekłamane ale mieszczą się w granicach tolerancji to kontrolka się nie zaświeci! Oczywiście wyjdzie to na diagnostyce komputerowej (nie mylić z odczytaniem...
Sprawdzałem na dwóch sterownikach i nie chce palić i tu jest problem. Przyjechał znajomy z kompem, odczytał błędy, które przedstawiłem w poście wyżej, doznałem szoku, ze tyle błedów. Swoją drogą na komputerze nie wykazuje błędu p0251, tylko na pedałach.
Po tych intensywnych ćwiczeniach okazało się że Corsa wkręca się na obroty do 6000, po czym przerywa, dławi się i zapala się kontrolka Check. Komputer powinien mieć rozbudowaną diagnostykę. Wiesz jaki masz komputer? Zapalenie kontrolki "Check" powinno oznaczać, że jakiś błąd komputer wychwycił i powinien to zalogować. Jak odczytałeś brak błędów, odczytując...
Najprościej i najszybciej w twoim przypadku będzie wyciągnąć PIN z puszki immo i dopisać OP-COMEM, Tech-2 na laptopa to shit, tylko błędy odczytasz.
Możesz odczytać błędy z komputera?
Kolejny raz już będę to pisał... Jeżeli zaświeca się kontrolka check engine to oznacza, że komputer auta wykrył błąd, i przyczyny należy zacząć szukać właśnie od zobaczenia co to za błąd, nie chcesz wydawać pieniędzy na sprawdzenie błędów? żaden problem tutaj masz opisane jak samemu odczytać błędy -> http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-...
Kolego powiem Ci tak, kontrolka zaświeca Ci się bo kalkulator rejestruje błąd który oczywiście można sprawdzić odpowiednim sprzętem (radę Ci odczytać błędy naprowadzą cie na usterkę). Co do temperatury to powiem Ci tak termostat otwiera się ok 90 stopni Celsjusz. Czyli temperatura powinna utrzymywać sie w tych okolicach lub mniejsza.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Jedyny błąd jaki odczytał komputer to czujnik położenia wału ale już wymieniony.Zawór EGR już rozbierałem był nieruchomy.Po namoczeniu go puścił lecz nie wiem czy pracuje prawidłowo.
Błądzisz. Zmierz zasilanie przy wtyczce czujnika i porównaj ze sprawną np lewą stroną. Odczytaj prędkość w formie wykresu bo nic nie diagnozujesz tylko wymieniasz n pałę. Zakładam że założyłeś goowniany czujnik a wcześniej byłook bo : Przy wymianie łożysk przód został uszkodzony prawy czujnik ABS A czujnik załóż ori.
Poszukaj informacji w internecie jak odczytać kody błędów z komputera. Nie podaję nic konkretnego, ponieważ informacji w sieci jest wiele. Prawdopodobnie wystarczy Ci do tego spinacz biurowy. Kod błędu pozwoli zawęzić obszar poszukiwań.
Jest złoty przycisk na tym forum SZUKAJ temat wielokrotnie poruszany. Poczytaj co napisane. Odczytaj kody błędów i zgłoś się ponownie to coś pomożemy.
komputer gazowy nie notuje żadnych błędów - pusto, spróbuję odczytać błędy z komputera benzynowego....
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Ok jutro podłącze i spróbuje odczytać parametry bieżące. Pomiary napięć bez odłączania czujnika? Tzok skoro wtyczka ma być podłączona do czujnika to gdzie mam dokonać pomiarów napięć ? Może wetknę w gniazdo 3 kabelki oznaczę na nich sobie nr pinów a potem podłącze wtyczkę pod czujnik tak aby te kabelki wystawały. Następnie zapłon i pomiary miernikiem...
sprawc jeszcze luzy na zaworach.. Jakie luzy?! W tym silniku jest hydraulika! A nie łaska odczytać błędy z komputera?!
Zgadza się - możesz dodatkowo odczytać kod błędu (nie potrzeba do tego żadnego sprzętu w Oplu) - zapewne będzie P2264. Wodę można spuścić z filtra, nie trzeba go wymieniać. Niemniej trochę dziwne że unieruchamia to silnik.
podłaczyc pod kompa i odczytac bledy lub zawiesc do warsztatu
Spróbuje odpiąć ten akumulator. Auto zakupiłem rok temu i nie zmieniałem kabli. Ale świece zostały wymienione. A mam pytanie bo kontrolka wyskakiwała w czasie jazdy ale po ponownym uruchomieniu znikała i aktualnie już się nie świecie. To błąd w komputerze dalej będzie, że będę wstanie go odczytać ? Sprawdzać błąd mam zamiar tym sposobem, gdyż nie posiadam...
Przepraszam nie napisałem wszystkiego błąd jest konsekwencją migania kontrolki elektroniki. (wygląda na kłopoty z immobilaizerem), błąd był zczytany na diagnostyce nie wiem jakim sprzętem, mogę go także odczytać przyciskając hamulec i gaz i przekręcając kluczyk. Usterka występuję okresowo, im zimniej na dworze tym większa szansa że samochód nie odpali....
odczytaj kody błędów a potem trzeba szukać
Witam mam problem ze wspomaganiem corsa c 1,2 16v. Po zapaleniu silnika wspomaganie działa jesnak po przejechaniu kliku metrów wyłacza sie. Samochód diagnozoweny kts-em pokazał błąd układu kierowniczego :c1502 czujnik momentu skrętu 2 błędny. wartości odczytane : sygnał momentu skr. 1 2,4 V sygnał momentu skr. 2 2,6V Prosze o podpowiedż pierwszy raz...
podlącz tester usterek i odczytaj kody błędów tak na początek
Zapewne Crashdata.
Witam! Mam mały problem z samochodem Opel Corsa B z 1997 roku i silnikiem benzynowym 1.2 X12SZ. Podczas jazdy po ok. 20 minutach zapala się kontrolka "Check engine". Żadnych innych niepokojących objawów nie zauważam. Na drugi dzień po włączeniu silnika kontrolka się nie pali, ale po 20 min. jazdy znowu dzieje się to samo. Próbowałem odczytać błąd za...
http://corsa-b.cba.pl/usterki.htm Jak odczytasz to się pochwal co tam. Już mam :) Poszło łatwiej niż się spodziewałem... Wyszedł mi jeden błąd: 44 - Sonda lambda - uboga mieszanka Nie do końca wiem co to oznacza i jaka jest różnica między kodem 44 a 45? Co zrobić jeśli mieszanka jest "uboga"?? (przypomnę,że pali więcej niż palił)
Witam, mam Corse 1996 silnik 1,4. Od jakiegoś czasu przy nisikich obrotach "dławi", a dziś włączyła się pomarańczowa kontrolka silnika. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta - nie świeci, włącza się znowu w trakcie jazdy. Odczytałem kod migowy 10 - 1 - 7 - 10. Schemat ten nie pasuje do podawanych wszędzie (np na www.corsa.of.pl) i w związku z tym...
wielkie dz.Cały problem polega na tym że kupiłem na allegro takowy moduł z innego auta i niestety z innym kodem.Wolałbym pozostawić immo.Próbowałem dzisiaj odczytać zawartość pamiatki programatorem ale niestety nie mogę w device wywala błąd communication or pin-6 error.Kupię nową 93c66 i w pracy zaprogramuje od nowa ale bez immo.tylko nie wiem czy wypali...
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
Ale dlaczego przy uruchomionym silniku nie można odczytać kodów błędów, nawet tego początkowego 12?
Może moje pytanie głupie ... Pytanie nie głupie. Źle opisałem sytuację. Kolega w garażu trzyma samochód jednak jest tam mało miejsca na naprawy. Wymiany oleju i filtra dokonał na podwórku przed garażem. Po tej operacji auto już nie zapaliło. Nie mam od kogo załatwić blokad na rozrząd więc auto podjedzie na warsztat do jakiegoś specjalisty. Zastanawia...
Bo odczytanie błędów to nie diagnostyka komputerowa....
itam. Pacjent Corsa D 1.2 16V. Nie ma możliwości odpalenia auta. Stało się tak po prostu. Po 10 minutowym postoju. Ikona samochodu z kluczem miga, do tego abs kontrola poduszek itp. Po odczytanie błędów (patrz zdjecia) Na moje oko ECU do wymiany, czy są inne możliwości? Do tego gdy zapłon w pozycjii gotowości klika przekaźnik K8. PS. Po ponownym zeskanowaniu...
Podłącz go pod komputer i odczytaj błędy. Padały w nich przepływomierze.
Cześć. Ja generalnie w elektryce samochodowej nie dłubię, konkertnie w niczym co ma komputer, ale auto tyle warte że nie opłaca się go do warsztatu wieźć. W każdym razie, młody sąsiada dłubie przy aucie, Corsa B z 1998r C z 2002r, silnik 1.4L. Wyświetla się check engine, a po podłączeniu zabawki na Bluetooth stwierdzono problemy z sondą lambda. Wymieniono...
Do wymiany prawdopodobnie przepływomierz(95%). Na początek odczytać błędy tylko po podpięciu do komputera.
Najpierw podepnij komputer i odczytaj błędy ze sterownika silnika. Tak na początek.
Witam Mam problem z corsa z 98 r 1.0. Autko nie ma mocy,po odczytaniu błedów wymieniłem zawór agr.Bylo lepiej przez kilka dni ale znowu się pokopało.Tym razem wyświetla dziwny kod P0130 czyli HO2s obwodu pętli zamkniętej CL wyników {przedstawień}Bank {brzeg}1czujnik1. Może ktos mi podpowie o co tu chodzi.
Zapewne ktoś miał coś takiego ale możliwych przyczyn jest co najmniej kilka i nawet odczytanie błędów nie da jasnej odpowiedzi, dopiero porządna diagnostyka może wskazać właściwy trop. Błąd zapewne będzie dotyczył przepływomierza lub czujnika ciśnienia w kolektorze, ale będzie to błąd niezgodności wartości lub przekroczenia zakresu i wcale nie musi...
Kurcze nawet texa wymięka przy tym aucie ale udało mi się odczytać po OBDII kod : P00B6 . Po parametrach temp silnika jest w normie . Może ktoś podpowiedzieć co ten kod oznacza bo w necie skromnie o tym błędzie informacji podają. Ja mam starą AD i takiego kodu nie ma ,może w jakimś programie będzie pełen opis tego błędu. Proszę o pomoc.i o jakiś schemat...
Uszanowanie dla droich forumowiczów. Przeczesałem zasoby elektrody wzdłuż i wszerz, niestety zawarte na forum informacje nie pomogły, więc zakładam osobny temat. Pacjent: Opel Corsa C 1.0 2005 r. Skrzynia półautomatyczna Objawy: - nieregularnie zapalający się symbol "F" przy próbie odpalenia pojazdu. Rozrusznik robi jeden obrót po czym komputer odcina...
Najlepiej zacząć od diagnozy. Przypuszczam ,że błędy można odczytać za pomocą kodów błyskowych.
Masz sprawdzić zasilania na sterownikach i przewody od komunikacji miedzy nimi. Należało by napisać z którego modułu jakie błędy zostały odczytane - najlepiej podać odczyt z całego auta.
Witam. Zakupiłem corsę b ok dwa miesiące temu, w aucie zauważyłem że jak był zimny np po staniu na dworze przez noc auto rano zamulał , pojechałem do mechanika na komputer, odczytał błąd-sonda, ok kupiłem sondę używaną tej usterki nie ma, ale oprócz tego działo się że przy wysokich obrotach ok 4tys i nie wiem wydaję mi się że np to na biegu 4 włącza...
Troszkę się znam. Po przemyśleniach stwierdzam, że źle się do tego zabrałem. We wtorek zrobię tak przetnę kabel niebieski i niebiesko biały przy wtyczce do TIDA i podepnę czujnik temp. Wtedy będę widział czy odczyta temp. i na 100% spr czy to nie kable od wtyczki do czujnika. Do tej pory wpinałem kabelkami do wtyczki nie odcinając starego kabla (czyli...
Problem jak w temacie. Autko zgasło w trakcie jazdy trzy razy za czwartym nie odpaliło. Jeśli postoi całą noc to odpali na parę sekund (silnik tak jakby nie równo pracował) potem gaśnie. Typ silnika Y17DT. Błędy odczytane z komputera to: P0380 Nieaktywny (A) <Nieznany błąd> P0251 Nieaktywny (8) <Nieznany błąd> Kody odczytane programem Opel...
Zaślepianie EGR to stodołowy patent czasem sie sprawdza a czasem nie i jeżeli to on to z początku lepiej jest go przeczyścić i zobaczyć na ile pomoże, gdy nas za bardzo zacznie irytować zaślepić, tylko w tym przypadku pierwszą czynnością jest odczytanie błędu\błędów jakie zdiagnozował komputer, tak jak przedmówca napisał z podłączeniem pod fejsa. Jak...
Sprawdzę jeszcze raz napięcie, ale przepływ oscylował w przedziale 9-13kg/h Dodano po 4 Zanim założyłem temat, szukałem na forum. Ktoś sugerował, że błąd )170 może się pojawić przy uszkodzonej grzałce drugiej sondy. Napięcia na przepływomierzu - Autodata podaje takie parametry. Dane w kg/h mam odczytane z TECHa. Pojęcie mieszanki stechiometrycznej nie...
odczytać błędy corsa odczytać błąd peugeot odczytać błąd sprinter
przeprogramować eeprom pralki ucięte kamery naprawa wirnika
Specyfikacje olejów Dexron VI i JWS 3309: różnice i zastosowanie Skrzynia biegów w Suzuki VIN TSMJYBA2S00723971