odejmować excel godziny

Znaleziono około 65 wyników dla: odejmować excel godziny
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36172
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1365
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • MS EXCEL - Jak zliczyć godziny robocze między datami w godzinach 9-17?

    Witam serdecznie - wydaje mi się że mój problem nie był jeszcze poruszany na forum -Chodzi mi o formułę bądź sposób zliczania czasu (godziny;minuty robocze) zadania od momentu stworzenia do momentu jego zakończenia -w godzinach od 9-17. Czyli jeśli task został stworzony 2012-11-02 o godzinie 18:20 a zakończony następnego dnia o 11:00 to formuła; sposób...

    Software serwis   03 Lis 2012 10:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2481
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    No przecież na Twoim przykładzie robione. Zrobiłem do godzin 50% płatnych dodatkowo. Resztę mogę wieczorem machnąć, ale nie za bardzo nauczysz się na gotowcu. Pokombinuj przez analogię. Musisz dodawać kolejne warunki i odejmować wcześniejsze godziny w miarę potrzeb. Dopisz jeszcze co to za godziny z 20% dodatkiem i kiedy dokładnie naliczany jest ten...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19629
  • REKLAMA
  • MS EXCEL 2010 PL - Zliczanie godzin i minut z kolumn dat i godzin

    1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2014 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2226
  • Odejmowanie godzin w VBA Excel nie działa - jak naprawić?

    Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2018 14:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1140
  • REKLAMA
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Odejmowanie Ci nie działa?

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 267
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10209
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Powiem że trochę "nieodpowiedni" warunek w formatowaniu - taka trochę abstrakcja. [nie wiadomo jakie masz dane]. Zgodnie z tym co przedstawiłeś (trochę się domyślam i mogę się mylić) czerwony kolor komórki pojawia się wtedy gdy wpiszesz w niej "x". Więc co się dziwisz że jak wpiszesz godzinę to tracisz format? A na marginesie, jeżeli jest to prawda...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11206
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli masz zapis godzin w oddzielnych komórkach, to nie musisz stosować tej formuły, ona ma zastosowanie przy zapisie takim, jak jest zaproponowany przez autora tego wątku i jak zaproponował rozwiązanie adamas_nt . Ty masz łatwiej, bo wystarczy zwykłe odejmowanie. Jeśli masz dane w A1 i B1, to w C1 wpiszesz =MODUŁ.LICZBY(24-(A1-B1))...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28436
  • REKLAMA
  • MS Excel - jak wyciągnąć czas z komórki z datą

    Czego nie korzystasz z podpowiedzi charm_spider'ki. Leniuszek wychodzi co? W załączniku masz dwa przykłady: Pierwszy to wyciągnięcie godziny w dwóch wersjach tekstowej i w formacie godzinowym. A drugi to zwykłe odejmowanie dat. Z tym że tu uwaga: Wszystko musi być sformatowane zgodnie z danymi, czyli data z godzinami i czas. Jeżeli wynikiem ma być sam...

    Software serwis   05 Wrz 2007 11:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8645
  • Excel: Jak odejmować wartości w zależności od warunku w kolumnie?

    Przetestuj następującą formułę: [syntax=txt]=JEŻELI(G5>0;SUMA.JEŻELI($G$...

    Obsługa oprogramowania   27 Cze 2019 11:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 426
  • Data i godz - zamiana z wartości na datę (godz. 06:00-05:00 jedna data)

    Mam w skoroszycie w kolumnie A datę, w kolumnie B godzinę, ale są to wartości (w takiej formie są wklejane) i dodatkowo mają spację przed i po. Istnieje możliwość aby makro lub formuła na podstawie tych kolumn podawała prawdziwą datę w kolumnie C , ale z uwzględnieniem godzin tzn. od godz. 06:00 do 05:00 jako ta sama data np. godz. 06:00 09-09-2015...

    Programowanie Początkujący   09 Wrz 2015 19:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 939
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    Witam, w załączniku przedstawiam grafik jakim operuję w pracy. Chciałbym aby arkusz liczył godziny pracy, dni wolne oraz dni funkcyjne pracowników. Grafik ma pozostać w takiej postaci jak załączniku. Godziny mają być zapisane w jednej komórce, np 8:30-16 i kolumnie liczba godzin pojawia się 7,5 itd. Następnie po wpisaniu w komórę słowa OFF arkusz liczy...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 738
  • Excel: godzina/czas - wprowadzanie danych i formatowanie komórek

    Witam kolejne pytania z serii grafik mam funkcje =text(A179-E6;"hh:mm") jak zrobić warunek że jeśli E6=NP to żeby podstawił wtedy 24:00h a jeśli jest w E6 to żeby liczył tą godzinę? drugie pytanie chcę dodać dwie godziny 09:00+23:00 liczy wtedy 08:00 maci jakiś sposób żeby dodawało i pokazywało jako liczbe czyli 33 jest taka formuła =DZIEŃ(K26)*24+GODZINA(K26)...

    Software serwis   27 Lut 2012 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5030
  • Jak ułożyć dane chronologicznie wg dat i godzin? Excel i filtrowanie.

    Witam. mam problem, Proszę o pomoc. Potrzebuję przefiltrować ułożyć chronologicznie wg dat oraz potem godzinami od najmniejszej do największej od 8:30 - 9:30 itd. proszę o pomoc.

    Software serwis   15 Kwi 2016 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 642
  • Excel - Filtrowanie danych w funkcji daty i przedzialu godzin

    Witam. Mam takie problem. Są trzy kolumny w jednej jest data w drugiej czas a w trzeciej przykładowe wartości. Potrzebuje dane w trzeciej komórce w przedziale od 06:00 do 06:00 za każdy dzień. Problem w tym że dane do filtracji są w różnych kolumnach. W jaki sposób mogę je wyfiltrować w tych przedzialach czasu. Konieczna będzie Makro tabla przestawna...

    Software serwis   22 Gru 2014 20:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4617
  • Excel 2007 - Jak filtrować dane według konkretnej godziny?

    Witam! Mam problem z exelem, a dokladnie jak w temacie z filtrami. Otoz mam date z godzina w pierwszej komorce, w kolejnych mam dane z ktorych musze zrobic wykres. Problem w tym ze wykres musze zrobic ze wszystkich dni w roku, ale tylko np. z godziny pierwszej. Wie ktos moze jak to odcedzic zeby zostaly same np. pierwsze godziny?? Za wszelka pomoc z...

    Software serwis   08 Lis 2009 13:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 975
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam, proszę Was o pomoc. Przeszukałam już kilkadziesiąt forów internetowych, nad czym spędziłam już 4h, ale nadaj nie znalazłam rozwiązania:(:( Mam dwie kolumny: 1) z datą i godziną i 2) z czasem pracy 23/07/2014 07:007.46 23/07/2014 14:4614.56 24/07/2014 05:4212.48 Proszę was o pomoc w stworzeniu formuły, która pozwoli uwzględnić mi zakres czasowy...

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3171
  • Automatyzacja ewidencji czasu pracy w Excelu - nadgodziny i dni wolne

    Witam serdecznie. Tematów podobnych było już sporo, ale niestety w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na potrzebne dla mnie sprawy :( Zacznę może od tego, że zrobiłem szablon ewidencji czasu pracy dla pracownika, ale niestety sporo rzeczy muszę wpisywać ręcznie i jest kilka błędów z którymi nie mogę sobie poradzić. Pracownik pracuje od poniedziałku do...

    Software serwis   18 Mar 2015 21:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10098
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L 40. np. po wprowadzeniu w kolumach E i F godzin...

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2064
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Witam Mam mały problem z excelem. Mianowicie chce policzyć w nim godziny pracy, przy normalnym dniu jest oke, problem zaczyna sie o północy gdy pracuje od 21 do 4:00. Przyznam sie że nie mam pomysłu jaka formułę mu zapisać.......................Z góry dzięki za pomysły. Orca

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 699
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9412
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Odswiezam troche temat. Przykladowy plik z obliczeniem godzin pracy i nadgodzin w zalaczniku. Rate0 - godziny pracy lacznie z dojazdem do pracy Rate1 - nadgodziny - wszystko powyzej 8h dodatkowo Lunch - przerwa na lunch trwa 1h i nie jest wliczana do czasu pracy, ale jezeli mam 1/2 przerwy to druga polowa to juz normalny czas pracy. jakies sugestie?...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał Wystarczy dodać "1", gdy różnica godzin jest ujemna. W ułamku jakim jest godzina (wartość mniejsza od 1) zawarte są i godziny, i minuty. Nie warto ich rozbijać na oddzielne wartości w różnych komórkach, bo później znowu trzeba je łączyć, a nie ma w ogóle takiej potrzeby... Dla całej tej zabawy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84556
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Formuła może być nieco przydługawa, ale.. 1) Jeśli po odjęciu (w przykładzie: 8:30-3:30-6:00) wynik wychodzi <liczba (godzina) odejmowana, to odejmujesz dodatkowo 8godz. 2) Jeśli po odjęciu godzin (pkt.1) DZIEŃ.TYG(wynik;2)>5 to odejmujesz dodatkowo DZIEŃ.TYG(wynik;2)-5 (w przypadku niedzieli wyjdzie 2, natomiast 1 dla soboty) http://obrazki.elektroda.pl/2975519900_1...

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2655
  • Excel – jak dodać ujemne i dodatnie godziny, by uzyskać poprawny wynik czasu?

    TEKST(MODUŁ.LICZBY(Z4-AP4);"-gg:mm:ss") Z pomocy Excela: Funkcja TEKST przekonwertuje liczby na tekst, co może utrudniać odwoływanie się do nich w dalszych obliczeniach . Co potwierdza moje wcześniejsze spostrzeżenie :D Moim zdaniem warto zmienić jednak i formuły i opisy (bez absurdalnych ujemnych godzin nadliczbowych :?: :cry: ) i wówczas nie trzeba...

    Obsługa oprogramowania   04 Lut 2020 04:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1464
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1212
  • Excell - Odejmowanie dużych wartości godzin i minut: błąd #ARG!

    Excel 2003, Również Libreoffice Calc dobrze pokazuje

    Obsługa oprogramowania   08 Lis 2021 08:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 768
  • Excel: Jak zaokrąglić przepracowane godziny do najbliższych 0,5 godziny?

    Witam =ZAOKR(MODUŁ.LICZBY(B3-A3)*48;0)/2 Odejmuje czas zakończenia od czasu rozpoczęcia (moduł liczby) - wychodzi mi wtedy ile to jest doby np. 0,4854. Następnie mnoże to przez 48, bo doba ma 48 pógodzionówek. Ten wynik zaokrąglam do liczby całkowitej (w górę lub wdół - funkcja "ZAOKR"). Dzielę wynik przez 2, bo chodzi mi o wynik z precyzją do 0,5 godz....

    Software serwis   17 Paź 2016 16:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2622
  • Excel - automatyczna zmiana daty i punktów przy kopiowaniu funkcji

    I to nie jeden :) =SUMA.WARUNKÓW(Arkusz1!$E$9:$E$2...

    Software serwis   29 Sty 2016 16:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1230
  • Excel - jak obliczyć średnie z grup po 12 komórek w kolumnie?

    Cześć. Być może da się bardziej elegancko, ale na szybkiego przychodzi mi coś takiego na myśl (załącznik). Krótkie wyjaśnienie: Kolumna A - liczby, z których wyciągam średnią. Metoda pierwsza: w kolumnie pomocniczej (C) mam liczby od 1 do 20, to jest kolejny numer grupy. W D1 mam ilość elementów przypadających na grupę. Wtedy pierwsza komórka (B1) może...

    Software serwis   10 Lis 2016 08:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1917
  • Excel - jak obliczyć różnicę czasu między datami w różnych dniach?

    Tego już tak prosto nie da się zrobić, chyba najszybciej i najprościej będzie przeznaczyć osobną komórkę na obliczenia z funkcją (rozbudowaną) sprawdzającą czy data startowa wypada w sobotę lub niedzielę (funkcja DZIEN.TYG 6 lub 7 i odpowiednio sprawdzenie czy miedzy datą startową a końcową wystąpiły dni tyg 6 lub 7) i odpowiednio dopisać do wyznaczonego...

    Software serwis   08 Maj 2011 12:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3438
  • Windows i Excel - Wyświetlanie programów w menu Start, format czasu w Excelu

    Jeżeli w A6 czas nie jest w sekundach tylko w ułamkach doby, to w F6 nie da się prościej zapisać. Natomiast w komórkach B6 i C6 można sobie wyliczyć minuty, czy godziny, co potrzeba, i dalej tego używać. Tylko to już są liczby w formacie ogólnym, a nie w formacie czasu. Format czasu to są zawsze ułamki doby, a to co widać w komórce, to "złudzenie",...

    Software serwis   28 Sie 2014 09:43 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1380
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1536
  • Excel - Jak zautomatyzować aktualizację stanu magazynu w kolumnach G, H i I?

    Witam jestem nowy i nie bardzo kumam exela Chodzi i o to ze moj tata w pracy odpowiedzialny jest za wydawanie rzeczy z magazynu. Magazyn ten jest w chmurze tzw jest program do którego ojciec musi się zalogować i tam zmienia wartości magazynu . Ale ze nie tylko on ma dostęp do tego programu . I chce sobie zrobic na komputerze kopie magazynu w exelu program...

    Programowanie   18 Sty 2017 19:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 903
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29682
  • Excel: Jak obliczyć Zysk A z warunkami – alternatywa dla SUMA.JEŻELI

    Tak, "11111111111" występuje tylko raz, ale nie ma wyliczonego zysku. Zysk, który chcę, aby został wyliczony, to "Zysk A", czyli kolumna "H", a tam komórka jest pusta, więc skoro wartość "11111111111" występuje tylko raz, to program powinien umieścić tam wartość "0". Dla "22222222222", skoro występuje więcej niż 1 raz, program powinien odjąć od "Sumy...

    Programowanie   03 Paź 2025 10:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 192
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Dziękuję za odpowiedź. Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Sądzę że takich danych nie potrzebuje, Kwestia formatowania obejmuje tylko czas (dodawanie, odejmowanie i mnożenie). I właśnie tu mam problem. Nie wstawiałem pliku, ponieważ mam tylko proste obliczenia.

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1149
  • Excel - wykaz dni roboczych pomiędzy dwiema datami

    ... to będzie nadal korzystanie z tabelki pomocniczej co już akurat czynię, natomiast miałem nadzieje że tego uniknę akurat tego jak widać nie przeskoczę... Nie bądź takim pesymistą. W tym przypadku to tylko odpowiednie rozbudowanie formuły. Na razie "nie wchodzę" w system ciągły ale (to co zauważył kolega walek) rzeczywiście tu nie ma świąt - więc...

    Software serwis   22 Sty 2012 14:01 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 10212
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    Dziękuję za zainteresowanie. Tak jak napisałeś, formuła liczy dobrze, kiedy napotka święto, poprawnie je oznacza w grafiku czyli: święto wypadło w sobotę, formuła oznacza ten dzień prawidłowo jako '6' a następnie sprawdza czy to święto i jeśli to prawda to zmienia na '7'. I dotąd wszystko gra. Usiłowałem zmodyfikować wzór tak aby po sprawdzeniu czy...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5088
  • vba/excel - połączenie i porównanie dwóch arkuszy

    Tylko czemu wynik jest dopiero od 435 wiersza? Najprawdopodobniej masz jakieś puste wiersze, które makro widzi jako puste wartości. Spróbuj dopisać klauzulę WHERE. przypuśćmy,że mam jeszcze jedną tabelę tylko z dwoma kolumnami: material no( z nr komponentów-nie powtarzają się) i stock( ze stanami zapasów). W jaki sposób mogę połączyć teraz te dwie...

    Programowanie Początkujący   07 Gru 2016 12:53 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2247
  • Jak wykonać liczenie godzin w Excelu (części dziesiętne godziny)

    Dzień dobry, Kilka ogólnych zasad: 1) Excel traktuje daty i czas jak liczby: data stanowi część całkowitą, a czas część ułamkową tej liczby. Wartość czasu jest zatem w obliczeniach traktowana jak ułamek doby. Nie można wyświetlać dat ani czasów ujemnych. 2) Aby wprowadzić czas tak, by Excel interpretował to jako czas należy oddzielić godziny i minuty...

    Software serwis   06 Wrz 2015 08:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2472
  • Jak dodać czas z dokładnością do setnych sekundy w Excel 2007?

    Dzień dobry, Wartości oznaczające czas można dodawać, odejmować i wykonywać inne dopuszczalne operacje bezpośrednio w Excelu, choć nie jest to bardzo wygodne. Przede wszystkim trzeba pamiętać o obowiązującym w Excelu formacie czasu typu gg:mm:ss,000. Rzecz w tym, że ułamkowych części sekundy nie oddziela się dwukropkiem, tylko przecinkiem. W zapisie...

    Software serwis   08 Sie 2013 08:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5076
  • Problem z importem danych - Problem z importem danych - EXCEL 2007

    Witam, zostałem poproszony o wykonanie prostego rejestratora czasu pracy - układ na atmega8 + ds1307 + czytnik RFID + transmisja rs-232 na USB. Od strony sprzętu wszystko działa - po przystawieniu karty po USB leci kolejno numer karty, godzina, miesiąc i dzień. Problem pojawia się w EXCELu - nie ma on zamiaru odejmować godzin od siebie(wyjścia i wejścia)...

    Software serwis   15 Sty 2017 19:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 726
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Zrozumiałem inaczej :) Pracownik zaczyna coś w czwartek o 9:00, kończy w środę o 13:15. Excel ma policzyć ile to godzin. Jeden pełny dzień pracy to 7,45 godz. odliczając przerwę. Odejmujemy daty. Od otrzymanej liczby odejmujemy 2 (pierwszy i ostatni dzień) oraz ewentualne święta (jest 11 w roku wyłączając Wielkanoc i Zielone Świątki, które przypadają...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5678
  • Excel - jak obliczyć godziny pomiędzy datami bez dni roboczych

    tamta formuła jet dobra do formatu rrrr-mm-dd a ja mam rrrr-mm-dd gg:mm. Jesli uważasz, ze działa, to napisz proszę, bo ja nie wiem. Nie wiem i dlatego pytam. Bo to nie jest gotowiec. Musisz deczko ruszyć głową. Formuła daje ci liczbę dni roboczych między danymi datami - tak? To co za problem pomnożyć je przez 24, a od takiej wartości odjąć pozostałą...

    Software serwis   08 Sie 2013 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5970
  • [EXCEL] - Jak obliczyć czas pracy z uwzględnieniem dni wolnych oznaczonych X?

    Witam, Mam za zadanie obliczyć czas pracy. Mam godzinę rozpoczęcia oraz godzinę zakończenia. Jednak jeśli ktoś ma wolne to w miejsce czasu i zakończenia pracy wpisywany jest "X" i tutaj mam problem próbowałem to rozwiązać na zasadzie =(F6-E6+H6-G6+J6-I6)+LICZ.JEŻELI(E6:J6;"... ale wyskakuje mi błąd. Powinno wyjść 20 godzin. Powinno odejmować...

    Software serwis   26 Kwi 2014 01:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3060
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1364
  • Excel - Dynamiczne adresowanie kolumn i wierszy z różnymi parametrami (liczba kolumn/wierszy)

    Sposobów może być wiele, bo to dość typowe zadanie. Nie napisałeś, która wersja Excela, a to może być istotne, jeśli chodzi o szczegóły. Przykładowe rozwiązanie w załączniku. Formuła: [syntax=text]=INDEKS(C2:G5;;B1-2)[/synta... nowym Excelu (2021, 365) będzie to formuła rozlana - wpisujesz do pierwszej komórki, czyli do B2, zatwierdzasz Enter i otrzymujesz...

    Software serwis   06 Maj 2024 18:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 717
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8340
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    WItam chcialbym zroib cjedna formulke w exelu ale zupelnie nie mam pomyslu jak sie za to zabrac. Mianowicie: -Tematem arkusza jest podsumowanie godzin spedzonych w pracy -W tabelach sa dni od poniedzialku do soboty, data przyjscia do pracy, data wyjscia z pracy i ilosc spedzonach godzin. - kazda minuta od poniedzialku do piatku po godzinie 19 jest mnozona...

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1596
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Czyli wszystko smiga jak powinno. godziny3 > sheet1 (na dole po lewej w arkuszu) Chodzi mi jeszcze o przerwe: zeby odejmowało "ręcznie wprowadzona przerwe" w kolumnie "i" od stawek. np. czas zaczecia pracy: 7:15 do 20:00 poniedz. (recznie wprowadzona przerwa) przerwa 1:30h odejmuje mi ilosc godzin w stawce 1x (bo poniedzialek) E10=11:15 (a nie jak teraz...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3390
  • Excel - makro do sprawdzania ostatniego dnia miesiąca i formatowanie weekendów

    Grafiki, to dość niewdzięczny temat. Nie znalazłeś nic gotowego? Było sporo "grafikowych" wątków. Ad.1 Czego nie chcesz wpisywać - godzin? Jeśli odejmowanie, to =(FRAGMENT.TEKSTU(B3;ZNAJDŹ(... Dla nocek, musisz warunkowo dodać 1. No i najpierw...

    Programowanie Początkujący   06 Sty 2015 22:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1638
  • Excel - odejmowanie stanu magazynowego po wyzerowaniu od innej komórki

    Dodałem załącznik, opis założonego działania: w arkuszu 2 wpisuje wartości w kolumnie C i D, odejmuje i mam wynik w kolumnie E; wartość z kolumny E wstawiam do arkusza 1 kolumna C Muszę odjąć wartość z kolumny C od wartości z kolumny I, jeśli ta różnica będzie mniejsza (liczba ujemna) lub równa zero to odejmowanie ma działać dalej ale w kolumnie G,...

    Programowanie Początkujący   22 Mar 2020 14:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1851
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    W załączniku przykładowy plik - chodziłby mi o to, żeby z arkusza pracownicy gdzie są dane poszczególnych pracowników w arkuszu dyżury w polach dyżurny byłaby lista z której można wybrać poszczególnego pracownika bez wpisywania. Ilość godzin czuwania - potrzebowałbym w niej funkcję, która potrafiłaby określić, czy jest dzień roboczy (poniedziałek -...

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13107
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    :cry: Nawet ci się nie chce przeanalizować odpowiedzi, a na forum nie rozwiązuje się (nawet nie wolno) za kogoś prac domowych.:cry: Masz rację, nie do końca to samo zadanie ale zasada jest taka sama. Chodzi o najzwyklejsze dodawanie/odejmowanie czasu (jak liczby) przy odpowiednim formacie komórki w której jest wynik lub można komórkę z wynikiem sformatowaną...

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6757
  • [Excel] Wyszukiwanie jednej wartosci w kilku plikach

    Witam wszystkich Możecie pomóc mi rozwiązać problem ? Przykład: - kolumny ABC mają w wierszu 6 sumy - DEF wpisuje jakies dane - GHI odejmuje sume ABC i wprowadzone dane z DEF zwracając 0 gdy w DEF jest puste - J sumuje GHI i dzieli przez 25 Problem: - w J nie sumuje gdy w G lub H lub I jest puste ( dla zer działa - patrz obrazek ) Szukane: Jak powinna...

    Programowanie   19 Lis 2011 20:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 13105
  • Excel VBA - Jak skopiować pierwsze pięć znaków z komórki?

    Odejmij po prostu. Np tutaj [syntax=vbscript]Sub TmToStr2(ow As Long) With Sheets("Arkusz2") For i = 2 To ow zwrot = "LE" BH = "BH" startOD = 1 Dim x As Integer For x = 1 To 10 'zwroty i BH If InStr(startOD, .Cells(i, 7), zwrot, vbTextCompare) = x Then .Cells(i, 5) = .Cells(i, 4) & " - zwrot z " & Left(Cells(i, 7), 5) If InStr(startOD, .Cells(i, 7),...

    Programowanie Początkujący   18 Lut 2016 09:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1371
  • Excel - Automatyzacja przeciągania formuły w prawo

    Chodzi o to: http://obrazki.elektroda.pl/8720153300_1... Wypełnianie kolejnych komórek w "Wykresy" ma odbywać się tak, jak w poście pierwszym: C4: =Dane!C4-Dane!$E4 D4: =Dane!D4-Dane!$E4 E4: =Dane!F4-Dane!$H4 F4: =Dane!G4-Dane!$H4 G4: =Dane!I4-Dane!$K4 H4: =Dane!J4-Dane!$K4 I4: =Dane!L4-Dane!$N4 J4: =Dane!M4-Dane!$N4 Muszę użyć $, bo...

    Software serwis   01 Lut 2016 20:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1386