Musisz się zdecydować albo wpisujesz godziny jako tekst (wtedy w cudzysłowiu) albo jako liczby. Jeżeli chcesz to dalej np. sumować to proponuję konsekwentnie jako liczby. Z tym że trzeba pamiętać, że wpisane 8:00 to liczba równa 0,333.. a tylko prezentowana w formacie godzinowym. Czyli np. 12:00 to 0,5 (część doby), 6:00 to (0,25 część) doby. Do obliczeń...
Najprościej zastosować funkcję MOD. Wszystko rozgrywa się w ciągu sąsiadujących dób, więc wyniki powinny być zawsze poprawne. Chyba, że ktoś śpi ponad 24 godziny.
Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
A jak wpiszesz =F3*24 i dasz format liczbowy komórki to nie działa?
Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.
Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...
Jest tam wykorzystana kontrolka 'dtPicker' Potwierdzając problem z cytowanego przez autora wątku i dyskusję o problemach z tą kontrolką - oto zachowanie tego pliku na moim komputerze :) http://obrazki.elektroda.pl/5826995400_1... Czyli tak jak mówiliśmy - dateTimePicker = samo zło :D Plik kalendarza rozbudowany o textbox do wyboru godziny...
Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)
Wcześniejsze słowo klucz to "Lunch" po tym funkcja poznaje że to przerwa. Powrót do domu ma poznawać po całym zapisie "Droga do domu"? bo dla excela czym innym będzie powyższy zapis od zapisu: "Powrót do domu". Czy może zawsze ostatnia "linia" (wiersz) będzie powrotem? Poniżej rozwiązanie dla słowa "Powrót". Powinno grać ale sprawdź wszelkie warianty.
Do tego co napisałeś, to tylko takie coś można ulepić. Czy w Twoim grafiku nie liczy się "doba pracownicza"? Zakładanie, że zmiana zawsze trwa 8 godzin (bez wpisywania godziny końca), może być błędem. A jak ktoś będzie pracował np. 10 godzin, to...?
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)
Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro
No i robiłeś błąd w obliczeniach. W załączniku masz po poprawkach. Podejrzyj formułki, formatowanie i wyciągnij wnioski. :D Jak będziesz miał problem pytaj.
:) ... sformatować ... bowiem to co widzisz jako format godzinowy w arkuszu, to tylko zwykła excelowa ściema. W komórce jest właśnie to, co ci się wyświetla w liście kombinowanej ... :) Np.: [syntax=vbscript]Option Explicit Private Sub UserForm_Initialize() Dim tbl(), indeks With Arkusz5 'tbl = .Range(Cells(10, 4), Cells(10, 15)).Value 'lub tbl = .Range("d10:o10").Value...
Suma jest prawidłowa tylko trzebaby było "odsłonić" dni. Jeżeli mają być tylko godziny zmień format komórki na niestandardowy: [g]:mm
Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...
Czy tak to miało wyglądać?
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste
Sorki za niedopatrzenie. Już poprawiłem sytuację gdy nie pracujesz. Nie zauważam różnicy między poniedziałkiem i środą? Wpisałeś, że zacząłeś pracę o północy a skończyłeś minutę przed. Dla arkusza oznacza to, że przepracowałeś dobę bez minuty.
Przyznam że jak spróbowałem to się okazało że wybierz() nie koniecznie trzeba stosować. To co zrobiłeś w paru komórkach wrzuć w jedną np.: =LICZ.JEŻELI( zakres ;1)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;2)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;3)*24+LICZ.JEŻELI( zakres ;4)*14+LICZ.JEŻELI( zakres ;5)*17+LICZ.JEŻELI( zakres ;7)*8 Choć wykorzystanie funkcji tablicowych (przykład kolegi...
Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
A o dzieleniu całkowitym i reszcie z dzielenia w szkole nie było? można np tak: =ZŁĄCZ.TEKSTY(ZAOKR.DO.CAŁK(A7/6... gdzie komórka A7 zawiera wpisane minuty
Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Co zrobić, aby po po zmianie wartości w kolumnach 5,6,7,8; Data i godzina w kolumnach B i C pozostała niezmieniona. Odpowiadając tak na "sucho" ... trzeba do kodu dodać coś takiego: Wariant I If Target.Column = 5 Or Target.Column = 6 Or Target.Column = 7 Or Target.Column = 8 Then " można skrócić do " If Target.Column >= 5 And Target.Column <=...
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
i jeśli w ten sposób? =WARTOŚĆ(TEKST(D2;"hh"))+JEŻELI(WARTOŚĆ(... Dodano po 7 lub =GODZINA(D2)+JEŻELI(MINUTA(D2)>=30;0,5;0...
a to VBA to po prostu jest genialne VBA jest dla leniwych. Zamiast codziennie tracić godzinę na te same operacje, jedno makro i się robi w 15 sekund. Reszta godziny wolne.;)
Najlepiej poprzez zaokrąglenie daty do liczby całkowitej w dół, wyszukaj odpowiednią funkcję bo nazwy funkcji nie pamiętam. Następnie otrzymaną wartość sformatuj jako datę. Może to być tak ale pewności nie mam. =Zaokr.w.dol(A2,0) Na przyszłość zapamiętaj, że Excel zapisuje datę i godzinę jako liczbę rzeczywistą ( z przecinkiem). Część całkowita to data...
Harmonogram zadań?
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Witam. mam problem, Proszę o pomoc. Potrzebuję przefiltrować ułożyć chronologicznie wg dat oraz potem godzinami od najmniejszej do największej od 8:30 - 9:30 itd. proszę o pomoc.
W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.
Tak powinno być?
Tak na szybko co do łączy. Przy tworzeniu arkusza zapomniałem poprawić jeszcze parę formuł dlatego wyskakuje prośba o łącze do poprzedniego skoroszytu. W arkuszu Marzec w komórce AJ5 wpisz =AH5+Styczeń!AH5+Luty!AH5 i skopiuj w dół do końca w AK383 wpisz =Luty!AK383 a w AO384 wpisz =SUMA(Styczeń!AK384;Luty!AK384;AK384... i to załatwi sprawę pytania...
Wydaje mi się, że to wszystko jest jednym wielkim nieporozumieniem. Ja rozumiałem, że te punkty O, A, B i C, to są punkty na płaszczyźnie wykresu (tak jak to pokazano na rysunku), tymczasem Pani interpretuje to jako punkty na osi czasu, czyli osi poziomej (czyli rzuty tych punktów z wykresu na oś czasu). Wykonanie obliczeń według pokazanego wzoru przy...
Ech, niedowiarki :) http://obrazki.elektroda.pl/6478381200_1...
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
Musisz pododawać kolejne sumy po podstawieniu i wymnożeniu (formuła tablicowa, gdzie zakres to wiersz grafiku) [syntax=text]SUMA(JEŻELI(zakres="D";1;0)... trochę założenia, bo dla WYSZUKAJ.PIONOWO "D" oraz "d" to to samo...
Z pewnością był, ale mi też się nie chce szukać ;) Spróbuj: http://obrazki.elektroda.pl/1075726600_1... To wersja najprostsza, bez niedziel i świąt. Jeśli potrzebujesz rozbudować bardziej, szukaj na forum w postach kolegi marek003...
Pewien forumowicz zadał mi na PW następujące pytanie: A jesli zaczyna sie i konczy w tym samym dniu, to co zrobic??" Jakoś mi umknęło... Można (w załączonym wyżej arkuszu) wkleić w B6 i przeciągnąć w prawo Np =JEŻELI(ORAZ(DZIEŃ.TYG($A3...
Dołącz plik tutaj
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
Tak wiem o tym, ale ma pokazywać wszystkie godziny nawet jak jest 0 wystąpień. Jak odfiltruje to i tak nie widać tych godzin.
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Dodanie sum cząstkowych z każdego dnia.
Zrozumiałem, że błąd polega na omyłkowym kliknięciu w kolumnie C zamiast w B. Jeśli kolumny i godziny są wprowadzone prawidłowo, a problem stwarzają daty, to obliczenie różnicy można przeprowadzić wg wzoru: [syntax=text]=MOD(C1-B1;1)[/syntax] Jeśli zakłada się możliwość ręcznego wprowadzania danych, to potencjalnych możliwości błędu jest więcej. Poza...
Dzieje się tak, ponieważ każda zmienna jest domyślnie widoczna tylko w obrębie danej procedury. Nie możesz w CommandButton1_Click() przypisać Set wb = Workbooks.Open(sciezka), a próbować ją odczytać w innej: CommandButton2_Click(). Żeby nie kombinować ze zmiennymi globalnymi: 1. Albo w CommandButton1_Click() w miejscu komentarza '.......dalsza część...
Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?
Żeby wykonywać jakiekolwiek obliczenia trzeba najpierw upewnić się, czy to co masz to są faktycznie daty i czas rozpoznawane przez Excela, czy też są to teksty z wyglądu przypominające daty. W tym drugim przypadku należy dokonać przekształcenia. To czy są same daty, czy daty z godziną to nie ma zasadniczego znaczenia. Data bez godziny będzie interpretowana...
Nie mam pojęcia jak wyliczyłeś "swoje" minuty. Jaką godzinę przyjąłeś za pierwsza że ci wyszło to co wyszło. Obok załączyłem wyliczenia minut, przyjmując że badanie rozpoczęło sie 8 marca o godzinie 00:00 i każda data i godzina to kolejna wartość zwiększająca czas "eksperymentu" o daną ilośc minut
To znaczy, że interesuję Cię np czas pomiędzy piątkiem godziną 21:00, a poniedziałkiem 8:30? W wyniku działania powinieneś otrzymać 3 godz i 30 minut?
Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości
Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...
Autorze, formuły działają, tylko je bezrefleksyjnie przekleiłes nie patrząc na kontekst. W mojej nie musisz używać dodatkowej kolumny ekstrahującej wartość godziny. Chcesz policzyć wszystkie wiersze użyj =SUMA.ILOCZYNÓW(A:A*(GODZINA(C:C)>=8)...
Powinno wychodzić z każdego wiersza 160 godzin
Należy zastosować odpowiedni format niestandardowy - w tym przypadku zamiast formatu [g]:mm lub [gg]:mm należy zastosować format [g]" godziny". Formatowanie: prawy klawisz myszy/Formatuj komórki/Liczby.
Zsumować normalnie, wyświetlać jako godziny
Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.
Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
Dzień dobry, Do obliczania dni roboczych pomiędzy datami służy funkcja DNI.ROBOCZE (ta nazwa obowiązuje w Excelu 2010, we wcześniejszych wersjach używać trzeba nazwy angielskiej NETWORKDAYS). Tę funkcję można tu wykorzystać pamiętając o tym, że liczy ona dzień początkowy i końcowy, więc w tym przypadku od wyniku trzeba odjąć 24 godziny. Użyte formuły...
https://support.office.com/pl-pl/article...
Można tak na przykład - bardzo sobie utrudniasz życie wprowadzając to rozbite w komórkach, datę i czas rozpoczęcia a także wynik zakończenia można uzyskać w pojedynczej komórce sformatowany jako RRRR-MM-DD HH:MM na przykład.
Spróbuj: =A1&TEKST(A2;"g:mm"...
1. W celu uzyskania daty, zamień "." na "-" w kolumnach D i K -zaznacz kolumnę -Ctrl+h Nie wykonuj, jeśli u Ciebie wyświetla prawidłową datę (Czesi mają kropkę, zdaje się). 2. Odejmowanie+format niestandardowy
Zakładając, że w CA3 jest normalna liczba (czas dodatni), a tylko w CA2 tekst, możesz dać w CA4: [syntax=text]=CA3+JEŻELI(LEWY(CA2)="-";-... propozycja, żeby jak najmniej zmieniać w arkuszach. Ale na przyszłość lepiej planować obliczenia bez ujemnych czasów.
zmodyfikowany tylko 4 cyfry nie po to, aby zmienić kolejność arkuszy, nowe dodajemy na końcu
W Twojem przykladze Dim pn As Integer wtedy 2+0,5=2 (0,5 jest Single)
hmm w excelu to chyba nie trudne? można zrobić dla każdego miesiąca zakladke, i zrobic tabele - wierszy tyle ile dni ma miesiąc lub np min te 50 ( na poczatku oczywiscie zatytulowac: przyjeto , zużyto, zostało..) procedury na liczenie tego też nie są skomplikowane :) moża tez wstawić kolumne z datami, godzinami itd..
No właśnie podstawa to zrozumienie :-). Chodzi Ci o to że jak jest godzina w danym przedziale to mają być odpowiednio kolorowane dane. Nie że dane zawierają informacje o godzinie :-). Jednak jak byś dał przykładowy plik to już by było dawno rozwiązane. Fakt rozwiązanie jest banalne. To jest rozwiązanie (koloruje tekst, jak chcesz wypełniać komórki kolorem...
Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...
Chodzi o to żeby godziny z komórki G36 mnożył przez stawkę G37 i wyświetlał prawidłowy wynkik w G38. Biorę na przykład to co jest wpisane. Stawka 7,5€ / godzina Liczba godzin 71:20 czyli 71godzin i 20 minut 71*7,5= 532,5€ za pełne godziny. 20 minut to 1/3 godziny a więc 7,5€/3=2,5€ 532,5+2,5=535€ i taki wynik wychodzi...
W takim razie temat do zamknięcia.
Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y
Dla godziny w komórce A1 =(A1-MOD(A1;1))*24+GODZI... i ogólne formatowanie liczb w komórce.
Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.
Cytat z microsoftu dot. skrótów klawiszowych: [syntax=vb]Bieżąca data Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+; Bieżąca godzina Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+SHIFT+; Bieżąca data i godzina Zaznacz komórkę i naciśnij klawisze CTRL+; oraz naciśnij klawisz SPACE, a następnie klawisze CTRL+SHIFT+;[/syntax] Albo robisz to więc w sposób nr 3,...
Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)
Nie ma tutaj określonej liczby godzin, może trwać 4 jak i 10 godzin.
Gdy tak zrobię wychodzi 11:12 Musisz sformatować komórki na odpowiedni typ danych. Po za tym w załączniku do poprzedniej wiadomości masz plik z przykładem.
Jeśli ma się to odbywać automatycznie, myślę że makro musiałoby być uruchamiane przy otwarciu arkusza. Powinno zawierać funkcję timer, a reszta kodu (badanie godziny, kopiowanie itd) w pętli, uruchamianej co czas określony przez PauseTime, lub coś podobnego. O to chodzi?
Ostatnie pytanie: W której formule zawarta jest ilość godzin na zmianę ? :) albo jak mogę ustawić np. 10 godzin lub 6 godzin
A to chciałeś uzyskać takie kolorowanie?
To ma być coś takiego? :
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
ok. lecz w przypadku osoby niepelnosprawnej jest 7 godzin.
Tak wiem, ale musze pokazać obraz max w 5min (teraz jest 15min). I szczerze trochę nie wiem jak to obejść. Udoskonalony formularz będzie leciał do kadr więc pokazywanie formatu godzina/minuta/sekunda nie wchodzi w grę.
Dobry wieczór, Nie da się chyba tego zrobić w sposób oczywisty, ale jakoś można, stosując pewne "sztuczki". Przede wszystkim w komórkach, w których mamy wprowadzać dane i wykonywać obliczenia muszą być odpowiednio sformatowane (niestandardowo). Podam 3 sposoby (żaden nie jest idealny, ale jest z czego wybrać). Sposób 1 - najbardziej naturalny Format...
ale zobacz: Posortuj najpierw... Albo nagraj makro sortowania i dopisz na początku procedury kolegi PRL
Wtrącę swój kod VBA: [syntax=vb]Sub Srednie() Dim ow As Long, x As Long, d As String, g As Integer, ds As Double, l As Integer Dim gs As Double, lg As Integer ow = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row lg = 1 For x = 2 To ow d = Cells(x, 1) g = Val(Left(Cells(x, 2), 2)) ds = ds + Cells(x, 3) ld = ld + 1 If Cells(x + 1, 1) = d Then If Val(Left(Cells(x...
Kolego masz tu różne godziny wejścia. Jak traktować jeśli delikwent spóźnia się na swoją zmianę? Może opiszesz sposób postępowania gdy jest 6:16 jak to zaliczać. Czy interesuje cię tylko pełna godzina np. 6:XX nie patrząc na godziny.
:arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...
Ma kolega szczęście, że się akurat nudziłem... Ale jakieś drobne modyfikacje proszę już sobie samemu wykonać.
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Zrób w komórce B10 średnią: "=ŚREDNIA(A1:A10)". Potem zaznacz zakres B1:B10 i rozciągnij go myszką na taki zakres jaki potrzebujesz. Będziesz miał średnie w kolumnie B z każdych kolejnych wierszy. Nie o to chodzi, chcę mieć średnią wartość tgfi z każdej godziny:
dodano "Informuj i blokuj liczby które się powtarzają." + czyszczenie + zlikwidowałem buga który siedział w tym kodzie i przez który zmarnowałem pół godziny lub więcej. Stare Delphi 7. ehh Spakowane rar :arrow:
excel godziny godziny pracy excel excel godziny pracy
renault megane bezpiecznik wycieraczka linux puppy wartość skuteczna napięcia tętnień
obnizenie napiecia baterii rudocell viessmann
Peugeot 307 SW 1.6 benzyna - nie odpala, przyczyny i diagnostyka Mercedes Vito W639 - Przekaźnik świateł i moduł SAM