Odpinasz linkę ręcznego, odkręcasz amortyzator, przewód hamulcowy. I zostają ci 2 śruby od tulei. Nie musisz nic tam ustawiać wymieniasz i wstawiasz i śmigasz.
Dziękuję bardzo za odpowiedż odkręcasz dwie śrubki z tyłu tarczy kotwicznej, wyjmujesz cylinderek i kręcąc go odkręcasz przewód hamulcowy nie wpadł bym i bym pewnie musiał kupować nowy przewód. W sklepie faktycznie te nakrętki są razem. Niestety tego nie wiedziałem i zrobiłem to jak w starych autach, dlatego zdziwiło mnie że ta podkładka nie ma zachaczenia...
Jakby ktoś chciał wiedzieć, odpowietrzyłem układ tak, jak zwykle. Poprzez spuszczanie zapowietrzonego płynu przy tym kole, gdzie był odkręcany przewód.
Odkręcanie przewodów hamulcowych od pompy. Sama przyjemność:)
Witam. Zmieniałem płyn w swoim MK3. Sprawa nie jest jakoś skomplikowana, pod pojemniczkiem masz 2 przewody: wyjściowy i tzw "powrót" (biegnie on od strony pompy hamulcowej). odkręcasz ten przewód, łapiwesz stary płyn do czegoś co się do tego nada( bo sporo miejsca tam nie ma, możesz się poratować odkręcajać stelarz na którym zamocowany jest zbiornik...
Jak kupisz łożyska FAG, a nie jaką chińszczyznę która się zaraz znów rozleci, to smar będzie w zestawie. Klucz do przewodu 11. Jeśli oryginalny nigdy nie ruszany to się odkręci bez problemu, jeśli już był zmieniany na miedziany to zapomnij że go w ogóle odkręcisz bez uszkodzenia. Jak nie to ucinasz, odkręcasz nasadowym i wstawiasz nowy przewód.
Odkręcam przewody hamulcowe, wciskam pedał hamulca i ani kropla nie leci.. Pomocnik naciska kilka razy i trzyma wciśniety pedał , ty wtedy dopiero odkręcasz odpowietrznik ....
Zazwyczaj nie trzeba odkręcać przewodów hamulcowych od pompy, da się ją odciągnąć na tyle by wyjąć serwo
Niepotrzebny podnośnik. Odkręcasz amortyzator od zwrotnicy - 2 śruby. Od góry odkręcasz 3 śrubki trzymające łożysko amartyzatora do karoserii. Wyjmujesz amartyzator że sprężyną opuszczając go w dół auta. Oczywiście zanim odkręcisz amortyzator to trzeba odpiąć z zaczepów przewód hamulcowy i przewód czujnika ABS. Teraz najlepsze - bez ściągaczy do sprężyn...
Nie trzeba odkręcać dwóch śrub, nie trzeba tej śruby wyciągać - tak jak napisali koledzy. Skoro masz tarcze do wymiany to na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową więc możesz zacisku nie ściągać a zsunąć go razem z jarzmem. Wtedy masz dostęp do całości i ściągasz jarzmo z zacisku. Ta "śruba" która ma łeb na klucz 15 o której wspominał...
(at)putin2208 do odkręcania przewodów hamulcowych kup sobie klucze półotwarte, np od Jonneswaya.
stare... ale dla potomnych... jaka żabka do rur przy odkręcaniu przewodów hamulcowych??? że niby jak wepchać żabkę za zbiornik paliwa gdzie przeważnie montują trójniki rozdzielające główną nitkę od pompy hamulca? nie słyszał nikt o KLUCZACH OCZKOWYCH OTWARTYCH ? np. http://www.przewody-hamulcowe.pl/search....
Z tego co mi wiadomo to jest to normalnie odkręcane, może po prostu Ci skorodowało tak, że wygląda na jednolite?
Ale co Ci wytłumaczyć? Jak się odkręca skorodowane przewody hamulcowe? Chyba żartujesz. Koszt naprawy zależny od zakresu naprawy. Sam korektor chyba koło tysiąca kosztuje.
Nie piepsz się z próbą odkręcania bo na 99% i tak Ci się nie uda, przeważnie ukręcisz przewód hamulcowy sztywny. Kup nowy przewód i wymień, nie ma w tym żadnej filozofii. Po wymianie i tak musisz odpowietrzyć układ, wię czy odpowietrzać będziesz 15cm czy 1m to wszystko jedno. Zaoszczędzisz nerwów i czasu.
Witam, w hondzie strzelił tylny przewód hamulcowy. Po wymianie na 2 nowe (lewy i prawy tył), nie da rady odpowietrzyć hamulców klasycznie i dynamicznie (pompką na sprężone powietrze do odpowietrzania). Robiłem wszystkie możliwe opcje, najbliżej pompy, najdalej itp itd. Zauważyłem że PP i PT wytwarza ciśnienie a LP i PT praktycznie nie mam ciśnienia...
Jak pedał będzie twardy, odkręcasz pompę hamulcową jakbyś jąchciał wymienić, ale tylko połączenie z serwem, żebyś nie odkręcał przewodów. I wtedy sprawdź jak pompa będzie odkręcona. Nie zapytałem :-( ... ABS auto posiada ??? Przyczyna może tkwić w module ABS-u. :-) Pozdro Mam odkręcić całą pompę hamulcową (tą przy silniku) czy sam przewód do serwa?...
Jeśli odkręcałeś przewód od zasilania pompki sprzęgłowej pod pedałem sprzęgła i było słabe ciśnienie to stawiam na zawór czteroobwodowy pod warunkiem że masz stan ciśnienia na zegarach hamulcowych i podstawa osuszacza zbija prawidłowo .
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
To ja zapodam swój wypróbowany sposób na odpowietrzenie hamulców jednoosobowo. Zakładam na odpowietrznik przewód igielitowy napełniony właściwym dla danego samochodu płynem hamulcowym, o długości pozwalającej połączyć najdalszy odpowietrznik z otworem wlewowym zbiorniczka wyrównawczego. Odkręcam odpowietrznik i tak długo pompuję, aż w igielicie płynie...
Chce się nauczyć, więc chce zdiagnozować usterkę i sam to zrobić z filmów na YT. Prawdopodobnie łożysko będzie do wymiany. Ale nawet gdyby nie było do wymiany, to warto jest je wymienić za jedną robotą. No to odkręcasz koło, odkręcasz bęben hamulcowy, zdejmujesz bęben z piasty wraz z łożyskiem, patrzysz, w jakim stanie jest łożysko, oglądasz, w jakim...
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
"Odkręcić przewody i czekać aż płyn samoczynnie pocieknie". Rozumiem, że odkręcamy przewody od pompy. Czy nie zapowietrzymy przewodów hamulcowych ? U mnie przewody idą najpierw lekko w górę, później w dół i na boki. Czy po odkręceniu nie ma zagrożenia, że część płynu wypłynie z przewodów ? PS. Mam możliwość wypożyczenia urządzenia diagnostycznego "Delphi"....
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
Spotkałem się już ze złym zamontowaniem samoregulatorów z tyłu w bębnach. Objaw był taki jak wyżej opisano. Była źle blaszka założona i regulator się skręcał i odkręcał. Powodowało to że hamulec był raz wysoki a raz głęboko wchodził. Warto to sprawdzić jeszcze. Elastyczne przewody hamulcowe można sprawdzić przy pomocy drugiej osoby. Jedna mocno wciska...
W końcu wziąłem się za wymianę (trochę czasu minęło). Z przodu wymieniłem bez problemu, z tyłu mam problem bo przewody idą nad bakiem. Mam pytanko czy muszę wyjmować cały bak, czy wystarczy go odkręcić i opuścić delikatnie na lewarku. Z boku przymocowany jest gumowy przewód od wlewu paliwa na jakąś fabryczną opaskę. Czy do opuszczenia muszę go odkręcać....
Kumaty mechanik szybko by zdiagnozował przyczynę, jak wysprzęglik nie cieknie, to ja robię test z użyciem sprężonego powietrza wtłaczanego w przewód hydrauliczny od wysprzęglika i obserwuje zachowanie się w/w w wysprzęglika. Jak wszystko nowe, łącznie z przewodem to albo nie odpowietrzony układ co wbrew pozorom zdarza się dość często nie doświadczonym...
Witam Zmieniałem w astrze f zawieszenie jest takie samo jak w vektrze B . Odkręcasz 2 śruby od zwrotnicy oraz jeden od pałąka zawieszenia , wyciągasz przewody hamulcowe/abs/czujnik kloców odkręcasz górną poduszkę / podkładkę i wyciągasz cały mcperson ... Prościej się nie da.
Robisz tak, odkręcasz odpowietrznik, wduszasz pedał, zakręcasz odpowietrznik i dopiero wtedy puszczasz pedał. Na bieżąco dolewasz świeżego płynu do zbiorniczka by nie zapowietrzyć układu. I tak sobie pompujesz w kółko. Stary płyn wypompujesz, nowy się zassie do układu ze zbiorniczka. A jeśli się zapowietrzy robisz tak: odpowietrznik zakręcony, kilka...
Witam. Swoje lata już to ma. Więc może być ciężko. Jest opcja że to się urwie podczas odkręcania. Dobrze by było jak byś się zaopatrzył w klucz oczkowy-otwarty do przewodów hamulcowych. Ale widzę że pozbywasz się starych przewodów więc jest opcja przeciąć ten giętki i wtedy nałożyć klucz oczkowy ale taki mocno pasowny. Jest opcja że się jednak zniszczy...
Zacznij od wyczyszczenia zacisku w miejscu gdzie wkręcony jest przewód i spryskaj to jakimś penetratorem, możesz to zrobić już teraz, żeby zaczął działać. Odkręcać śrubę z przewodem trzeba delikatnie, nie kręć od razu na maksa, tylko kawałek odkręć i cofnij, tak po ćwierć obrotu kilka razy w tą i z powrotem i po rozruszaniu odkręć mocniej i znów rozruszaj,...
Czytam jeszcze o odpowietrzaniu układu. jest napisane, że w automacie odpowietrza się tak jak w manualu, ok. Jednak z abs jest już inaczej. znalazłem taki oto opis. dpowietrzanie układu hamulcowego dla kół przednich Wyłączamy zapłon i wciskamy pedał hamulca kilkadziesiąt razy, pozbywając się w ten sposób ciśnienia regulacji układu ABS. Napełniamy zbiornik...
Odpowietrznik musi być przy każdym kole,no chyba że sie mylę. Samo odpowietrzenie to nie wszystko,ważne aby wszystko było dobrze wyczyszczone i nic się nie blokowało.Zakładam że z tylu są bębny wiec szczęki są cofane przez sprężynę,ważne aby dobrze był zamontowany mechanizm naciągu szczęk hamulcowych. Wspomaganie hamulców czyli serwo-pompa musi być...
Witam mam problem ze swoim passatem, mianowicie zauważyłem że ciekną mi tylne zaciski hamulcowe, no to co zregenerowałem wszystkie 4 bo na przodzie 1 miał pęknięta osłonę a 2 po prostu profilaktycznie jak już 3 zrobione to szkoda zostawić 1 a potem za jakis czas go robić;p Ale do tematu, wszystko poskładane nic nie cieknie no po prostu wszystko ok....
wczoraj rozmawiałem z kumplem który ma też 3.0 24V ale w omedze A i mówił że 1,5 godziny pomopowania to norma... ale dziwił sie że przepompowałem aż dwie butelki i nic. Oczywiście procedura jest prawidłowa, odkręcam odpowietrznik przy wciśniętym pedale sprzęgła. NIe znam się, ale tak sobie myśle czy może być tak, że np pompa przy pedale sprzęgła jest...
OK. od początku do końca :) Jedziesz jeszcze sprawnym samochodem do sklepu kupujesz coś na nerwy jak palisz to ze dwie ramki i kilka piw :D Wjeżdżasz samochodem na kanał ;) Od góry: Demontujesz filtr powietrza całkiem wszystko z obudową i wszystkimi plastikami aż do przepustnicy, akumulator, podwieszasz chłodnicę, odkręcasz masy od skrzyni, zdejmujesz...
I chyba wszystko jasne: mam zapieczoną turbosprężarkę. Jak próbowałem ruszyć cięgnem to nic nie szło. Może za słabo ruszałem, ale na moje oko nie drgnęło. Dmuchałem też w przewód podciśnieniowy sterujący gruszką (wymieniony na nowy z resztą) i nic. Stawiam też na uszkodzoną gruszkę. Mam pytanko w związku, iż chciałbym odkręcić turbosprężarkę (ostatnio...
Wymiana amortyzatorów w Puncie I, to robota dość czysta, przyjemna i prosta. Nie zajmuje dużo czasu, ani nie wymaga dużych nakładów. Poza typowymi narzędziami, które ma chyba każdy – kluczami nasadowymi, imbusowymi, szczypcami, szczotką drucianą i młotkiem, musimy zaopatrzyć się w ściągacze do sprężyn. Nie są to narzędzia bardzo kosztowne i wydatek...
Będzie trochę zabawy jeśli nie masz sprzętu :D Jeśli nie masz czym i gdzie, to szczerze odradzam Ci :D W nogach kierowcy okręcić krzyżak między kolumną kierownicy a przekładnią. Koła zdjąć, odkręcić śruby od półosi, spuścić olej ze skrzyni (korek z boku skrzyni pod półosią lewą na imbus 12 albo 14), okręcić piasty od amortyzatorów, wysunąć półosie (prawą...
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Witam, wymieniałem dziś piastę koła tylnego kupiłem na allegro w rozsądnej cenie (140zł) ponieważ na drogie troszeczkę mi szkoda :) Jestem amatorem ale wymiany dokonałem w garażu na lewarku "żaba" zajęło mi to ok 2 godz. Potrzebny sprzęt: - lewarek - klucz do kół u mnie 17 - klucz nasadowy 16 - śrubokręt krzyżak - większy śrubokręt płaski 1. luzujemy...
Witam. Mam problem z ukladem hamulcowym w misku pajero 1 z 86r. Pierwszy problem stanowi zapieczony tloczek w zacisku. Pytanie w jaki sposob go wyciagnac bez uszkodxenia tloczka, dodam takze ze zacisk jest sciagniety calkowicie tzn urwal sie przewod hamulcowy. Drugie pytanie mam takie w jaki sposob wykrecic koncowke wezyka hamulcowego z zacisku. Dodam...
Np. wymiana sprzęgła - mechanik musi mieć jaja i uprzedzić że np może dwumasa do wymiany i wtedy koszt tyle lub tyle !!! Jak zle podwiesi silnik i strzeli osłona rozrządu to niech mechanik płaci za swje bo jak ty to sobie inaczej wyobrażasz ? Nie porównuj 2 różnych napraw, gdzie w jednym rozbierasz serce samochodu i wszystko może się zdarzyc, od urwania...
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Witam .Budowa ukończona w maju ,teraz jest trochę czasu ,żeby zaprezentować efekty i rozwiązania . Zapłon : Po pierwsze -zapłon - przerobiony na bateryjny ,bo nie działała prądnica .Zamontowany akumulator 4 ah ,wykorzystany oryginalny przerywacz ,dodana cewka zapłonowa z samochodu (na złomie za 10 zł ).Ogólnie to prąd z akumulatora idzie przez przerywacz...
Po pierwsze tłoczki w tylnych zaciskach się wkręca, a nie wciska. Po drugie odkręcając cały zacisk od układu należało zacisnąć przewód elastyczny aby nie wyciekał płyn hamulcowy i wtedy wystarczy po zamontowaniu zacisku odpowietrzyć tylko ten zacisk. Jeżeli płyn wyciekał, to teraz należy odpowietrzyć obydwa zaciski tylne.
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia Fiat ma wadliwe gumowe przewody hamulcowe .
Można jeśli masz prasę, wyciskarkę, kanał. Wszystko najlepiej robić na kanale, osadzić na kobyłki. Z tyłu trzeba opuścić belkę i bodajże odkręcić przewód hamulcowy.
Problem masz z alternatorem lub przewodami do alternatora.Przy braku płynu świeci tylko ręcznego.Odkręć korek płynu hamulcowego i podnieś do góry ,powinna się zapalić kontrolka tylko ręcznego.Spuść ręczny, odpal i cieki przewód odkręć i dołącz do masy,objawy powinny być takie jakie u ciebie występują.
Zaciski można odpowietrzyć bez odkręcania odpowietrznikow.Wciskamy tłoczek do końca a następnie pompujemy aż się maksymalnie wysunie.Następnie wciskamy tłoczek,zacisk musi być w takim położeniu aby przewod hamulcowy był w najwyższym połozeniu.Czynność tą powtarzamy kilkakrotnie.
licznik wiec chciałem go sprawdzić zwierając przewód masowy z sygnałowym Przewody te zwierałeś przy liczniku? Czy na wahaczu w kostce do czujnika? Spróbuj powtórzyć, zwierając przewody w kostce do podłączenia czujnika. jak wskazówka licznika będzie się podnosić to odkręć czujnik i sprawdź czy jak najeżdzasz nim z różną prędkością na tarczę hamulcową...
Tłoczek ma się cofnąć natychmiast, u ciebie jest problem, pompa niewłaściwie zasysa płyn ze zbiorniczka. Pewnie odwrotnie włożone gumki. Doprowadź do porządku pompę, ma chodzić właściwie i pompować ciśnienie jak odkręcisz przewód hamulcowy z pompy a wylot pompy zatkasz palcem. Dopiero jak pompa będzie ok, skręcasz i odpowietrzasz cały układ.
Skoro blokuje koło to zawór nie upuszcza ciśnienia po hamowaniu . Możesz spróbowac zdjąć tłumik ,który może być zapchany ,lecz bardziej prawdopodobne że skończysz na wymianie modulatora. ( W warunkach domowych możesz sprobować wlać jakiegoś smarowidła do zaworu , jak będziesz miał szczęście to zawór odpuści ) Jeżeli sam czujnik jest uszkodzony to błąd...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Jak to odkręciłes zacisk? Od przewodu hamulcowego? Tam wyjmuje się tylko zawleczkę i wyjmuje kołek, a zacisk odchyla się do góry i wyjmuje klocki. Odkręca się dwie śruby i zdejmuje jarzmo razem z zaciskiem (no chyba że go zsunąłeś z jarzma).
Odkręć najpierw przewó idący na przedni tłoczki i sprawdź czy wyciska płyn ,może przewód jest niedrożny
Jak koło się zagrzało i zablokowało, to byś odkręcił przewód 11 od siłownika hamulcowego i byś wiedział czy wina jest po stronie mechanicznej (zacisk, klocki itp.) czy pneumatyki lub sam siłownik jest uszkodzony.
Witam Podstawowa sprawa to książka do clio . Nie mam skanera dlatego nie podeślę ci tych stron o tylnym zawieszeniu. Ale tak po krótce : 1. Podnosisz tył auta i odkręcasz koła a następnie czopy które trzymają tylną belkę (po dwie śruby) - i opuszczasz tylną belkę tak żeby nie urwać przewodów hamulcowych - wyciągasz drążki skrętne. 2. Sciągasz czopy...
Czy sprawdzałeś jak układ się zachowuje po odkręceniu korka wlewowego zbiorniczka płynu hamulcowego. Mało to prawdopodobne, ale poluzowanie zakrętki nic nie kosztuje, a przynajmniej zawęzi nieco krąg podejrzeń. Gdy pedał hamulca jest zwolniony (a tłoczek pompy cofnięty do pozycji spoczynkowej) w przestrzeni złożonej z: pompy hamulcowej, przewodu i cylinderka...
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy na 2 lub 3 osi. Chodzi o te siłowniki długie co mają dwa przewody. Na pierwszej osi są przeważnie siłowniki małe, jedno przewodowe. Te podwójne siłowniki mają po dwa przewody. Jeden jest podłączony do obwodu luzującego czyli do czerwonego guzika. Pompujesz tam powietrze po to żeby je zwolnić z hamulca postojowego-...
Po odkręceniu przewodu stalowe z elastycznego leci płyn hamulcowy. Zamontuje nowy przewód i cylinderek i zobaczę czy coś to da
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Witam, mam taki problem z Oplem Astrą H 1.6. Nie mogę odpowietrzyć lewego tylnego koła, na każdym innym kole leci płyn, a na tylnym lewym z odpowietrznika nic nie leci. Sprawdziłem przewód elastyczny, lecz nie był zapchany, przelot jest. Potem sprawdziłem przewód stalowy, odkręciłem go przy pompie ABS i przedmuchałem strzykawką z płynem i jest drożny....
na początek proponuję sprawdzić czy nie jest zaciśnięta za mocno taśma hamulca ręcznego. Ew. następnie można spróbować odkręcić odpowietrznik hamulca nożnego - może w układzie jest ciśnienie. Jeżeli to nie pomoże, to prawdopodobnie rozparty jest cylinderek hamulcowy lub szczęki są zatarte na sworzniach. Można to sprawdzić, próbując poruszyć szczęki...
Odkręć przewód przy głównym zaworze hamulcowym na wyjściu z oznaczeniem układu 21, depnij i zobaczysz czy pojawia się powietrze .
1) Odkręć przewód, spakuj do foliówki i pokaż w sklepie. lub 2) Zaprowadź samochód do warsztatu, tam dadzą sobie z tym radę ps. po zamontowaniu nowego przewodu (lub nawet starego) konieczne jest odpowietrzenie układu hamulcowego :!:
Dziękuje za odpowiedzi. Klucze mamy dobrej jakości, podnośniki też są, kołki tez są aby dać pod samochód. Niestety nie ma kanału ale myślę aby cały tył podnieść w miarę wysoko na klockach i wtedy odkręcać belkę. Chwilowo zdjęć nie mam ale jak będę u znajomego to na pewno zrobię i wrzucę tutaj. Jeszcze mam takie pytanie przewody hamulcowe najlepiej odkręcić...
Jeżeli zębatka stoi w połowie listwy zębatej przekładni kierowniczej to szprychy w kierownicy powinny być poziomo i samochód powinien mieć ustawione koła na wprost. Jeżeli zębatka jest ustawiona w połowie listwy zębatej przekładni a koła są skręcone w jedną stronę to znaczy, że jeden drążek jest za mocno wykręcony a drugi za mocno wkręcony. Czyli jeden...
Nie. Weź klucz nie wiem 14-15 i odkręć przewód elastyczny. Wtedy uwolnisz uchwyt. Potem nowy skręć w uchwycie. Nie pamiętam ale w astrze f spinka była. Jesli tu spinki nie ma to skręcany w uchwycie jest przewód sztywny i elastyczny.
Palnikiem rozgrzać i odkręcić.
Witam. Przewód zmieniony, ale nadal po hamowaniu koło trzyma. W ogóle, to dopiero zauważyłem przy składaniu, że wewnętrzny klocek jest strasznie nierówno starty. Po podniesieniu zacisku, górny tłoczek, ten bliżej przewodu hamulcowego był wyraźnie bardziej wysunięty niż drugi, który jest bliżej odpowietrznika. Obydwa tłoczki wydaja się być w super stanie,...
Ciężki temat, czy hamulec trzyma po ostrej jeździ np po użycia ABS\ESP? Czy dokładnie odpowietrzyłeś cały układ hamulcowy? W momencie kiedy trzyma poluzuj przewód hamulcowy przy zacisku, zobacz czy płyn wypłynie, jeśli wypłynie pod jakimś nawet małym ciśnieniem, powtórz operacje tak aby znów złapał, następnie jak złapie odkręć przewód przy pompie hamulcowej...
Witam. Mianowicie mam taki problem, zamierzam wymienić przewód hamulcowy, górna śruba łącząca przewód elastyczny z metalowym nie chce się dać odkręcić, czy ma ktoś pomysł jak z tym sobie poradzić? WD40 nie pomogło...
Sprawdź jeszcze czy przewód hamulcowy jest OK. Jeśli próbujesz cofnąć tłoczek i nie idzie, spróbuj odkręcić odpowietrznik. Jak pójdzie cofnąć tłoczek to na 90% wina jest w przewodzie elastycznym.
Witam. Sprawdź czy przy odpowietrzaniu po kilku odkręceniach odpowietrznika nie skończy się płyn. Odkręć przewód hamulcowy przy samej pompie hamulcowej, jak nie wykapuje płyn to powodem są zaworki zwrotne w pompie hamulcowej. Prawdopodobnie spuchły gumki od badziwnego płynu i płyn nie cofa się do zbiorniczka. Przerabiałem ten sam temat w audi a6. Wywalało...
Witam, mam problem z hamulcami, mianowicie odkręciłem cylinderki hamulcowe z tyłu, ale po założeniu nowych nie mogę ich odpowietrzyć. Płyn nie leci ani na przelew na odpowietrzniku ani po odkręceniu przewodu metalowego od gumowego ze zbiorniczka na płyn wychodzi jeden przewód, ale widać, że pusty. Pomóżcie, bo nie wiem, jak się za to zabrać.
Nie używałem takich pompek. Ale myślę że nie warto bo w prosty sposób można odpowietrzyć samodzielnie. Wystarczy trochę płynu, przewód do założenia na odpowietrznik i pusty pojemnik + klucz do odkręcenia odpowietrznika :) Sam niedawno odpowietrzałem układ hamulcowy w golfie 5 (pompa ABS z ESP) Możesz to wykonać samodzielnie. Masz przewód na odpowietrznik...
Uciąć przewód, nabić nasadkę 6-kąt i odkręcić, potem nowy przewód i cylinderek, nie polecam zabawy z rozwiercaniem odpowietrznika, to nie zacisk i nie kosztuje majątku
Pedał hamulca właśnie nie drgnie bo co ma dalej zrobić? Klocki zaparte o tarczę, tłoczki nie mogą się wysunąć, pompa zregenerowana, ciśnienie na wężach w kosmos, to co ma pójść? XD. Jak odkręcisz odpowietrznik to upuścisz ciśnienia i wtedy po prostu przepompujesz płyn. Czemu tłoczki się zapiekają? Ze starości. Guma twardnieje z czasem i tłoczek się...
dantari napisał: Wpadanie pedału do podłogi wskazywałoby na zapowietrzenie układu. Proponowałbym sprawdzić pompę hamulcową. jest jakis sposób na sprawdzenie pompy ? nie widać nigdzie wycieku. Należy odkręcić przewody hamulcowe i zaślepić pompę a pozostawić tylko przewód zasilający od zbiorniczka. Wcisnąć hamulec jak zacznie opadać pedał to znaczy że...
Wymieniony został cylinderek na nowy, stary się "skończył". I hamulce chodzą jak złoto. A i przy odpowietrzaniu radzę odkręcić przewód hamulcowy od cylinderka przytkać palcem i deptać hamulcem tak, aż sam płyn będzie leciał, później wkręcamy przewód i odpowietrznikiem na cylinderku odpowietrzamy. Metoda w 100% usuwa powietrze z układu. Nawet włącznik...
Stahlwille - dobre, strasznie drogie, wybór kiepski. Ceny faktycznie koszmar. Z drugiej strony próbuj odkręcić skorodowany przewód hamulcowy byle czym. Co do wyboru - pełny katalog trzymany przez mnie w rękach dawno temu miał coś koło 300 stron.
Witam.Zakupiłem niedawno Deutz Agrostar 6.31 sprzedający go rolnik poinformował mnie że trzeba wymienić klocki hamulcowe które zostały wyciągnięte z ciągnika po zakupie zabrałem się za wymianę klocków oraz całego zestawu naprawczego zacisku ponieważ osłony tłoczków były rozerwane.Po całej wymianie i odpowietrzeniu układu klocki nie odbijają tylko trzymają...
Prace zaczynamy od włączenia silnika. Następnie należy kilkadziesiąt razy wcisnąć pedał hamulca do samego spodu, aby pozbyć się ciśnienia regulacji systemu ABS. Trzeba pamiętać, aby zbiorniczek wyrównawczy pompy hamulcowej był zalany płynem roboczym do pełna. W dalszej kolejności nakładamy przewód na zawór odpowietrzający, natomiast jego drugi koniec...
Czyli muszę odkręcić przewód i kombinować z zaciskiem w imadle. Spawanie nakrętki nie wchodzi w grę reszta śruby jest w aluminiowym gnieździe. Zastanawiałem się jeszcze czy nie przeciąć tych śrub na odcinku gdzie przesuwają się klocki wyjąć je i potem próbować usunąć przez rozwiercenie resztki śruby.
Zdążyłeś wepchnąć tłoczek, zanim płyn przestał wyciekać z zacisku? Zbiorniczek płynu to dwa zbiorniczki, na dwie sekcje w pompie hamulcowej. Z jednej połówki zejdzie do zera, ale w drugiej trochę płynu pozostanie. Dolewałeś do prawie pustego zbiorniczka, pustego, czy było tam niby 1/3 stanu? Czysto jest w zbiorniczku? Dziurki do pompy są bardzo małe......
cześć, sprawdz klapę przy hamulcu górskim- odkręć przewód do cylindra hamulcowego i sprężonym powietrzem dmuchnij do otworu z którego wykręciłeś przewód, musi płynnie się podnosić i opadać cylinder, idż za przewodem do tyłu ramy i sprawdź czy zawór sterujący hamulcem nie jest -uszkodzony od dołu to częsta usterka, dwa - sprawdz przewody od zaworu agr,...
Odpowietrznik wykręć całkowicie bo może być nie drożny oraz odkręć przewód hamulcowy od zacisku dla pewności i wtedy próbuj cofnąć . Jeżeli nie pójdzie to nowy lub rozbiórka czyszczenie i komplet naprawczy jak dostaniesz do tego modelu . :| Dodano po 8 Czy on ci nie blokował koła ? Powinien się cofnąć chociaż milimetr ?
Odkręć korek na zbiorniczku płyn hamulcowego i przejedź miałem tak fiacie 500 i kiance Tak tak. Oczywiście. To nie jest chyba zbyt skomplikowana operacja?
Zapowietrzył się w nim układ hydraulicznego wycisku sprzęgła . Na początek sprawdzić stan płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego , potem sprawdź czy wszystko szczelne ( pompka przy pedale , siłownik na skrzyni , i przewód hydrauliczny między nimi ) .Jeśli sucho , to odpowietrzyć układ i dalej śmigać . Jak problem się powtórzy , to trzeba będzie parę...
Może głupie pytanie, ale co to jest ta baryłka konkretnie? A ten zestaw na allegro co jet na obecna chwilę za 43 zł? Nie zawsze udaje mi się odkręcić przewód i pęka, a w tedy stoję z robotą aż zamowie części... Głównie sam naprawiam auto, którym jeżdżę w pizzeri i zwykle coś padnie w weekend kiedy wszystko pozamykane. Kilka stowek to dużo za dużo jak...
ściśnij delikatnie np:"francuzem"gumowy przewód hamulcowy przed zaciskiem(oczywiście po wyjęciu tłoczka) by ci nie uciekał płyn,czasem przy małych wyciekach wystarczy go łapać i dolewać do zbiorniczka nowy. Zacisk wkręcaj przy odkręconym odpowietrzniku,będzie łatwiej. NIE smaruj tłoka i gumek zwykłym towotem do łożysk bo ci spęcznieją gumki. Dodano...
Jest pewna szansa, bo teraz w domyśle masz odpowietrzone. Wypychasz maksymalnie tłoczek. Pytanie ile można wypchnąć, aby nie wyszedł z oringa, nie wypadł? Nie chodzi mi o gumkę która osłania tłoczek. Zatykasz szczelnie zbiorniczek płynu hamulcowego, korek tego nie robi. Masz gumkę na odkręcony przewód od pompy, bo będzie ciec i się zapowietrzać. Pasują...
Witam mam pewien kłopot zrobiła mi się dziura w przewodzie metalowym z przodu z prawej strony i wyciekł płyn postanowiłem zmienić sam przewód na miedziany bo w sklepie takiego nie ma ,więc wymieniłem i chciałem odpowietrzyć zacząć kolejnością od tyłu z prawej strony ale pompuje pedał hamulca i nie robi się twardy a gdy próbowałem zaworek odkręcić wogóle...
Przekładka jest jak najbardziej możliwa.Oto,co trzeba zamienić: linka ssania (aisan ma dużo dłuższą, starą linkę można skrócić z pancerzem) linka gazu ( inny kąt wygięcia prowadzenia linki) termostat (aisanowy ma 3 króćce, fosowy i weberowy tylko 2) trójnik wody (trzeba wykręcić zawór dwudrożny a na jego miejsce wstawić czujnik temperatury-wykręcony...
Odkręcasz ściankę grodziową pomiędzy kabiną a silnikiem, skręcona na cztery śruby sześciokątne M8. Następnie wyjmujesz ściankę "podłogową" z dwoma wycięciami na przewody i węże. Zwróć uwagę że przewody hamulcowe i sprzęgłowy są przypięte objemkami z blachy do śrub obudowy sprzęgła, podobnie z przebiegającymi tam pod kabiną przewodami paliwowymi i przewodem...
Witam, Problem zaczął się od awari elastycznego przewodu hamulcowego i tłoczka w zacisku tylnim lewym. Standardowo guma tłoczka sie przetarła a przewód elastyczny uciekał płyn. Wymieniłem przewód , oraz kupilem nowy zacisk TRW . Płyn już nie uciekał przez przewód , ale niestety pojawił się problem z odpowietrzeniem nowego zacisku. Niestety nie można...
Witam. Pewnego dnia zauważyłem że jest strzelona osłona na przegubie. Więc zaopatrzyłem się w nową i wziąłem się za rozebranie. Odkręciłem koło. Wyciągnąłem z zaczepu na amorku przewód hamulcowy. Następnie pozbyłem się starej gumy. Oczyściłem wszystko dokładnie. Później odkręciłem śruby mocujące amor do piasty. No i biorę się za wyciągnięcie półosi...
Ale co tam można źle poskładać? Do skręcenia jest tylko przewód elastyczny z metalowym. Zaciski były w całości. Nawet nie były odkręcone od jarzma. Przykręcałem jarzmo do tarczy kotwicznej. To wypływanie płynu wygląda jakby w układzie było powietrze, ale powietrze nie powodowałoby cofania tłoczka. Nie mam już żadnego pomysłu. Będę miał dziś pompę hamulcową,...
Odkręć sobie odpowietrznik w jednym zacisku (całkiem), rozpędź się do 10-15km/h i spróbuj zahamować (upewnij się, że masz dużo miejsca i sprawny hamulec awaryjny), jeśli układ jest poza tym sprawny to Ci się uda zatrzymać ale będziesz musiał podpompować hamulcem, bo za pierwszym razem pedał prawdopodobnie wpadnie Ci w podłogę. Po całej zabawie nie...
przewód hamulcowy uszkodzony przewód hamulcowy przewód hamulcowy seicento
przewody turbo focus dźwięk przez ethernet skrzynia zamknięta
Czerwony katalizator - co to oznacza? Czy można podłączyć lepszą kartę sieciową do Gigabyte B560 HD3?