Można rozwiercić. W takim miejscu nie widzę innego wyjścia. No i zakup odpowiednich wkrętaków bo tym najwidoczniej nie da się odkręcić tego typu śrub.
Trzeba zastosować taki wkrętak:
Włóż coś z drewna (listewkę) w miejsce wskazane czerwoną strzałką i poruszaj tam i z powrotem w kierunku zielonej strzałki. Rączka jest osadzona na kwadratowym trzpieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7489296900_...
Co to jest za gniazdo? torx. Jesli tak to dopasuj odpowiednią końcówkę lub śrubokręt. Do gniazda tego opornego wkręta nałóż odrobinę pasty zaworowej tak by wypełnić gniazdo. Włóż śrubokręt i użyj nieco siły dociskając by śrubokręt się nie wyślizgnął i próbuj odkręcać. Pasta zaworowa daje to że powstaje duży opór między powierzchniami trącymi. Tą część...
Zestaw do naprawy gwintów-t.z.w. sprężynka. Wpisz w szukajkę ,,tulejki helicoll,,
Nazywa sie on TORX 6 .
1. Ustawić wiertarkę pionowo futrem w dół i górę futra (gwint na ośce) dobrze zalać preparatem penetrującym i zostawić na noc albo na całą dobę i po 12 godzinach jeszcze raz zalać preparatem. 2. Na ośkę założyć klucz płaski (przeważnie 17mm) i go złapać w imadło. 3. W szczęki futra zamocować klucz imbusowy największy jaki możliwy. Skoro wyrobione są...
Trzeba być specjalistą, aby tak śrubę poomykać. Wiertełko 2-2,5mm i wkrętarka, wiertarką masz ryzyko uszkodzenia, wymsknięcia się wiertła. Dla wprawnej ręki to kilka chwil pracy. Powodzenia.
Witam jak masz mikro szlifierkę coś jak dremel itp to cieniutką tarczą naciąć łebki śrub na płaski śrubokręt i wtedy odkręcać Pozdrawiam
Te śrubki trzymają zamek (blokadę). Dostęp do blokady po zdjęciu górnej pokrywy lub po zdjęciu fartucha.
Witam. Zajrzyj do filtra, czy przypadkiem po wymianie grzałki nie jest zabrudzony resztkami kamienia, jeśli jest czysty to prawdopodobnie zablokowała Ci się pompka, albo pompka "z odzysku" nie całkiem jest sprawna :(
W tym modelu są trzy zaczepy w miejscach zaznaczonych strzałkami. http://obrazki.elektroda.net/84_12751694...
trochę zniszczyłem gwint Jak mocno by nie trzymała, to jakbyś dobrze dobrał śrubokręt/bit do śrubki, to byś nie uszkodził śrubki. Metody są różne - nacinasz główkę i odkręcasz płaskim, albo jeśli jest w miarę bezpiecznie pod śrubką możesz rozwiercić gwint - z doświadczenia powiem, że ta opcja mnie nigdy nie zawiodła.
Wywiercić w niej otwór i w ten otwór wkręcić odpowiedni przyrząd z lewym gwintem. https://obrazki.elektroda.pl/4958353200_...
Witam Toner dedykowany mam nadzieje że znaczy oryginalny :) . A czy przed wymianą tonera wyczyściłeś dokładnie cały modół DV ze starego tonera? Jak nie to zrób to. A natępnie z menu drukarki wybierz opcję DEVELOPER , wyłącz i załącz drukarkę a wtedy zasypie się sama nowym tonerem i komunikat o małej ilości tonera zniknie. Pozdrawiam
Jasne,że kupisz.Np. w Metiku na Staromieściu. Jak nie to skontaktuj się ze mną, to Ci wypożyczę. :D
Ja takie coś traktuje wkrętarką bo więcej nerwów jakbyś chciał to zrobić śrubokrętem .A wiele się takich magików z takimi śrubkami trafia .Wiertło 2 czy 2,5 telefon na szmatkę i delikatnie POWOLI dociskać z cierpliwością aż rozwiercisz główkę a jak wyciągniesz panel to jakimiś małymi kleszczykami odkręć pozostałość.
Poradzi sobie bez problemu, wystarczy przecież odkręcić śrubki, zdjąć tył, odpiąć przewody z maina i odkręcić. Jakie śrubki, nie znasz sprzętu, bzdur nie pisz. Jeszcze nie wieczór.
Do jednorazowego odkręcenia wystarczy płaski śrubokręt dopasowany wielkością. Sprawdzone wielokrotnie.
Natnij w poprzek dremelem czy jakas szlifierką mała i odkręc płaskim śrubokrętem... Pzdr
Zauważyłem, że opada paliwo. Czyli gdzieś po drodze musi być zawór zwrotny który przepuszcza (w zbiorniku ?) . jak odkręcam śrubkę leci paliwo z powietrzem dokręcam wtedy po chwili odpala Czyli odpowietrzasz chwilowo układ a potem przez chwilę leci samo paliwo więc kocioł odpala . Sytaucja jak w "Klekotach" , często spotykana po wymianie filtra paliwa...
Jeżeli był/jest problem z odkręceniem śrubki to niech lepiej nie zabiera się za chłodzenie i wymianę pasty :P
pozostaje spreparowanie kawałka drutu grubego o średnicy lebka śrubki ... klej "glut" i manewry krecenia z ruchem wyciagającym ... bo co tu wymyślić Ewentualnie jeśli została jedna śrubka ... to podwarzac obudowe w miejscu łączenia śrubka/obudowa jednocześnie odkrecając.
Takie śrubki wykręca się wiercąc w nich otwór. Potem, można zastosować specjalne narzędzie do wykręcania, które przypomina wkręt tylko ma gwint w drugą stronę. No tak tylko ta twoja śrubka pewnie jest tak mała że nie ma co w niej wiercić. Po prostu rozwierć łeb aż odpadnie. Potem jakoś można złapać to co zostaje jeśli to co trzyma śrubka ma jakąś grubość.
Zlap kobinerkami i krec ostroznie, nic innego Ci chyba nie pozostalo. O ile oczywiscie chcesz wykrecic caly, a nie tylko srube, a co do samej sruby to uzywaj wlasciwego rozmiaru srubokreta wtedy nie zniszczysz tak jak teraz.
Odkręcić śrubkę przy zawiasie i rozpołowić ramki. Przydadzą się dwa płaskie śrubokręty.
I jeszcze musisz rozkręcić, odkręcić śrubki które widzisz między klawiszami.
Jakie śrubki odkręciłeś? Wkręty pod nóżkami odkręciłeś? Jaki masz z nim problem?
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
Próbuję to robić (3 śrubki odkręciłem) i nadal nie mogę go zdjąć, bo "wisi" na czymś w górnej części. Jak ściągnąć ten bok? U góry faktycznie wisi na plastikach, ale musisz odkręcić jeszcze 1 wkręt z przodu (na dole).
Do sprawdzenia moduł przekaźnikowy za bezpiecznikami, trzeba odkręcić śrubki na śrubokręt krzyżakowy i zdjąć pokrywę od skrzynki z bezpiecznikami. Znajdują się tam dwa moduły, krótki i długi, czasami wystarczy wyciągnąć je i włożyć z powrotem.
Ale jakim cudem wypiąłeś wtyczkę z czujnika młynka? No chyba, że miałeś zdjętą górę ekspresu. Jeżeli tak to dostanie się do modułu jest już bardzo proste. Odkręcić śrubkę przy młynku oraz pod głowicą dozującą . A następnie w przedziale z zaparzaczem odkręcić 5 śrubek łączących korpus z obudową.
Witam 1 wyjąć zbiornik wody tackę ociekową z pojemnikiem na fusy 2 odkręcić śruby z tyłu 3 zdjąć boki prawy i lewy 4 zdjąć tylną obudowę 5 odkręcić śrubki mocujące górną obudowę i zdjąć (opróżnić wcześniej pojemnik z kawą ziarnistą) 6 odkręcić śrubki mocujące front panel i go zdjąć (wychodzi z niego taśma do elektroniki głównej z tyłu) 7 wyciągnąć do...
Dopasuj idealnie bita, próbuj po kolei PH000, PH00, PH0 jak najgrubszym próbuj ruszyć.
jest widoczny nosek wiec widać ze jest na dole obróć żeby była w górę żeby obrócić tabliczkę trzeba odkręcić śrubki
Witam ostatnio chciałem rozkręcić mojego laptopa w celu wyczyszczenia wymiany past oraz zamontowania dysku SSD. niestety napotkałem pewien problem (W zasadzie to 2). chodzi o dwie śrubki – jedna śrubka (trzymająca napęd DVD) jest wyrobiona (zamiast x a jest już kółko) a druga śrubka zamiast wyjść to kręci się w kółko. Jakieś porady? Tylko proszę...
Odkręciłeś śrubki znajdujące się po przeciwnej stronie chłodzenia?
Witam jest parę śrub, które musiał byś poluzować na początek musisz zdemontować górną pokrywę odkręcić śrubki mocujące szufladę mechanizmu CD wyciągnąć mechanizm potem odkręcić śrubki mocujące gniazda zasilającego oraz cincze jeśli są przykręcone następnie poluzować wkręty mocujące końcówki mocy do radiatora . oraz śrubki mocujące znajdujące się pod...
Nie przerażaj sie naprawdę nic trudnego. Odkręć śrubki i zdemontuj zaczepy.
Odkręć śrubkę i wymontuj, nic tam nie da się zepsuć. Oczywiście kostkę uprzednio odłącz.
W którą stronę się otwiera? Standardowo odkręca się w lewą, ale najpierw musisz odkręcić śrubkę blokującą nakrętkę filtra.
Witam, chciałbym zamontować dysk M.2, ale przeszkadza mi w tym zamontowana już wkręcona tam śrubka i nie wiem jak ją odkręcić, jakieś pomysły? https://obrazki.elektroda.pl/9258579900_...
Śrubki trzeba odkręcić owszem ale imbusowe w radiu ;) A potem włożyć w te 4 otwory dwa standartowe kluczyki tzw. Blaupunkta I to cała filozofia ;) ktoś kto z tym robi na pewno poradzi sobie z wyjęciem w :arrow::idea: 2 minuty
Witam:)odkręć śrubki pod klawiaturką, na górze obudowy i po środku( te po środku pojawią się gdy rozsuwasz powoli slider) pozdrawiam:)
Coś mi się kołacze, że od wnętrza można po odkręceniu śrubki , wysunąć całe ramię w górę...
AKZ647/L-to typ piekarnika. Najpierw należy wymontować płytę z blatu , następnie odkręcić śrubki znajdujące się na boku płyty i zdejmujemy szybę z ramką .
Spróbuj minimalnie odkręcić śrubkę regulacyjną gaźnika, oznaczona literą L. Co powoduje że ludzie kupują takie urządzenia, szumnie nazwane piłą spalinową? Może "atrakcyjna" cena 200 złotych.
Witam, Pod wyłącznikiem ciśnieniowym jest zawór odpowietrzający do niego idzie cienki przewód od zaworu zwrotnego , odkręcić śrubkę przy wyłączniku i sprawdzic czy zawór nie jest zacięty.
Ja mam dwie metody : 1. nacinam na śrubkach wgłębienie pod płaski śrubokręt oczywiście jak jest dojście 2 . używam małego śrubokręta z hartowaną końcówką , która "wgryza" się w łeb śrubki . Jest też dość drastyczny sposób : podgrzanie śruby aż zaczyna "płynąć" pod nią plastik .
Jeśli odkręciłeś śrubki to teraz musisz wyciągnąć HDD. Z reguły dość ciasno siedzi w gnieździe ciągnij ruszając na boki powinien się wysunąć.
Zamieść zdjęcie i podaj łaskawie model laptopa.
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Jak odkręciłeś śrubkę (mocującą rurkę w górnej części), to ciągnij mocno (nic nie urwiesz), bo oring trzyma :D
Front ta plastikowa zewnętrzna część jest założona odwrotnie, wystarczy odkręcić śrubkę na środku, obrócić o 180 stopni i będzie git. To zwykłe gniazdka RJ-11
Witam. Może mi ktoś doradzić jak odkręcić tak mała śrubkę ? Jest ona troche zajechana I śrubokręt kręci sie dookoła ,slyszalem o sposobie na klej ,ale wole najpierw zapytać ,zamiast ryzykować ,z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
Wtam. O ile dobrze sobie przypominam były to bezpieczniki zintegrowane z podstawą. Odkręć śrubkę z przodu - powinna odsłonić się listwa połączeniowa. Następnie najlepiej wymienić na wyłącznik nadprądowy serii S 300. Pozdrawiam.
Cześć Ja robie to tak ze biore taki bardzo maly śrubol ;) ( płaski ) i podwarzam w miejscach od zaczepów. Jak już zdejmiesz przedni panel to pozostaje tylko odkręcić śrubki i tele gotowy do roboty :). Pozdro
Ściągnąć obydwa boki pralki.Prawa strona-odkręcić koło pasowe,odbezpieczyć śrubki i odkręcić je(klucz 10).Wyciągnąć łożysko w korpusie,blaszkę i v-ring.Od środka bębna odkręcić śrubkę(klucz imbusowy).Lewa strona-wykręcić łożyskowanie podobnie jak z prawej strony.Wymienia się całe komplety lub same łożyska i bezwzględnie v-ringi.Owocnej pracy.:!:
Jeżeli śrubka jest stalowa umieść neodyma obok a najlepiej pierścieniowy.
To nie jest żaden "specjalny philips", żadne "zewnętrzny torx". Te nasadki występują pod nazwą Nintendo Bits, lub Gamebit. Kosztuje parę złotych i można kupić na Allegro. Jak masz serwis Nintendo gdzieś w pobliżu, to podejdź i poproś o odkręcenie :)
Dam rade bez specjalnych narzedzi wymienic ten czujnik od wałka rozrządu? Klucz do odkręcenia śrubki nie jest specjalistycznym narzędziem. Używając głowy nic nie nabroisz.
Witaj. Co to ram-u wystarczy odkręcić śrubkę z środkowej klapki. A co do procesora to nie wiem, bo nie we wszystkich netbookach idzie wymieniać procesory bo mają zintegrowane z płytą główną.
Wskaźnik zamocowany jest na śrubkach i ma kilka otworków odkręć śrubkę i przekręć wskaźnik w odpowiednią stronę.Co do kalibracji to możesz wybrać inny czujnik z charakterystyką normalną lub odwrotną i wtedy wykalibrować ale zacznij od obrócenia wskaźnika
Są specjalne takie wkrętaki serwisowe się nazywają koszt ok 15 zł.
Jeśli to będzie debiut to już współczuje ;) Proszę odkręcić śrubki od spodu, potem wyjąć gumki na których stawia się stope żelazka.. Tam będą trzy śrubki.. Potem zdejmujemy tą podstawę, jest bardzo mocno usadzona na zatrzaskach, więc zapewne, któreś z zatrzasków się połamią.. A następnie lecimy z widocznymi śrubkami i obudowami.. :)
Na 100% taśma,musisz odkręcić śrubki z boku panela chyba 4szt jak dobrze pamiętam po tej operacji panel zejdzie i tasmę będzie widać. Samemu może być cieżko to zrobić, lepiej dać komuś z serwisu..
Możesz wykręcić cztery śrubki na gumkach amortyzujących.
Odkręć śrubkę która trzyma kieszeń z dyskiem , wysuń ją lekko i energicznie wsuń ją z powrotem (tak jakbyś trzasnął). To jest odwieczny problem tych systemów. U mnie ten sposób zawsze działał... Faktem jest żeby sprawdzić czy jest w niej dysk :)
Posiadam klimatyzację denso 447220, 5SL 12C-J - występującą w fiatach, alfach, saab itd i mam problem z poluzowaniem śrubki M7 aby wymienić sprzęgiełko. Zalałem ją wcześniej WD-40 i udarówką elektryczną próbowałem ale bita mi urwało, przy kolejnych próbach śrubę objechało. Teraz pytanie rozwiercać to czy spawać jakąś nakrętkę na aucie? Ktoś to robił...
Chyba wystarczy odkręcić wszystkie śrubki...
Musisz delikatnie podważyć i zdjąć naklejaną folię z panela z przyciskami po lewej stronie. Potem plastik wokół gniazda USB - tamtędy idzie wiązka z przewodami, którą trzeba wypiąć i odkręcić śrubkę. Inne śrubki są widoczne, więc problemu nie ma. Pzdr.
Manuala żeby odkręcić 3 śrubki?
Nie trzeba wyciągać. Wystarczy odkręcić śrubkę (jeśli się da), zastosować większe podkładki (pod osłoną i nad nią) i gotowe. Wiem, że tam kolektor wydechowy jest od strony przegrody i dostęp jest fatalny. Miałem podobną sytuację w Nissan Micra i śrubka się nie chciała wykręcić, więc tą osłonę po prostu przyspawałem migomatem, bo wiedziałem, że i tak...
Ale myślałem ze chociaż spod jakoś otworzę Tak, jak odkręcisz owe śrubki :)
Tutaj masz SM. Może coś pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Jednak jeśli nie czujesz się na siłach to lepiej oddaj do serwisu. Rozbiórka jest prosta. Zdejmujesz obudowę, wykręcasz 4 śrubki i wyciągasz fuser. Jak już będziesz miał go na wierzchu to pamiętaj, żeby odkręcić śrubki przy halogenie grzejnym.
Prawdopodobnie chodzi ci o zakończenie typu Torx.Śrubokręty z takimi końcówkami dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Trzeba odkręcić śrubki, które są z tyłu, przy wejściach głośnikowych.
Szczerze oglądałem tą osłonę ze wszystkich stron i nie wygląda na przyklejoną bo tez o tym pomyślałem przez 2 lata była na niej plomba jakiegoś serwisu która wymieniała tą pastę więc ps3 była rozbierana i wątpię w to żeby serwis ją przykleił :P na razie dałem sobie z tym spokój jeśli w najbliższym czasie jej nie zdejmę to oddam do jakiegoś serwisu na...
http://www.manualowl.com/m/Lenovo/IdeaPa...
Widocznie już ktoś wcześniej coś poprzestawiał. Odkręć śrubkę regulatora, przekręć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, do oporu, a dźwignię ustaw tak aby, przepustnica była całkowicie otwarta. Oś regulatora cały czas, do oporu w lewo. Dokręć i spróbuj odpalić.
Tak, trzeba odkręcić te śrubki i po raz drugi tak, może to spowodować utratę gwarancji.
Witam. Odepnij klemę z akumulatora odkręć śrubkę na zasilaniu skrzynki te czerwone przewody i zdejmij je. Następnie wypnij dwie wtyczki które są wpięte do skrzynki następnie po bokach masz zabezpieczenia skrzynki które musisz jednocześnie wszystkie odbezpieczyć i cała skrzynka wychodzi ci do góry i od spodu masz dojście do przewodów bezpieczników i...
Witam Suszarko lokówka jak większość rzeczy tego typu jest niestety jednorazówką. Możesz odkręcić śrubkę (jak masz taki śrubokręt) i zdjąć połowę obudowy. Dostaniesz się w ten sposób do silniczka. Bardzo często się nawijają włosy pod wirnik. Reszty nie rozbierzesz bez połamania obejmy z przodu lub pierścienia przełącznika.
Witam Popsuty podnośnik - do wymiany- lub odłączona szyba od podnośnika. Odkręć śrubki na bokach i w uchwycie do zamykania drzwi, ściągnij poszycie, delikatnie odklej folię (tyle ile będzie potrzebne) i potem dobrze ją przyklej bo będzie woda wchodzić do wnętrza auta. Pozdrawiam
Grzałka jest z przodu pralki. Trzeba rozebrać przednią część pralki tzn. 1.zdjąć fartuch z obudowy a wcześnie zabezpieczenie z drutu ze sprężnką 2.odkręcić blokade 3.zdjąć plastik na dole pralki 4.odkręcić śrubki pod tym plastikiem i zdjąć przednią część
Odkręcenie jednej śrubki, zdjęcie go i podłączenie do laptopa przy większej ilości kart nabiera sensu jak rzekłby Yoda ;)
Śrubki odkręć od strony wiatraka.
Możesz sprawdzić w jaki sposób wpływa ułożenie cewek na geometrię obrazu. Odkręć śrubkę mocującą cewki (obejma na szyjce kineskopu), wyjmij gumowe kliny (najczęściej są przyklejone silikonem). Włącz monitor i poruszaj cewkami, zobaczysz co się dzieje z obrazem. Ustawienie nie jest proste. Postępuj tak aby można było wrócić do ustawień pierwotnych.
O ile masz śrubokręt i umiesz się nim posługiwać :) Odkręć śrubki z tyłu karty, zdejmij radiator razem z wiatraczkiem, wyczyść starą pastę z ukłądu graficznego chusteczką i nałóż nową, przykręć z powrotem radiator uważając żeby dobrze przylegał do GPU. Proste :) na pewno dasz radę
Odkręć śrubkę mocującą osłonę filtra i przesuwaj dźwignię ssania. Będziesz widział kiedy przesłona zasłania wlot powietrza do gaźnika.
Jesli nie widac z zewnatrz zadnych srubek to musisz po prostu ją rozpołowić w miejscu łączenia.
To znaczy, że gniazdko trzyma się na pazurkach w puszce i szarpiąc za nie te pazurki puściły. Teraz, w zależności od budowy gniazdka, trzeba będzie odkręcić śrubkę na środku, zdjąć szyldzik, poluzować dwie śrubki po bokach, wsunąć gniazdko w puszkę, dokręcić poluzowane śrubki, by pazurki złapały puszkę, dokręcić szyldzik. Całość roboty około 5 minut.
Jeżeli to model bez listka na wyświetlaczu to kod kraju ustawiasz przełącznikami (DIP switch) pod metalowa zaślepka od spodu. Odkręć 2 śrubki,zdejmij zaślepkę i napisz jak masz to ustawione.
Żeby odpiąć wtyczkę to wcale nie trzeba demontować kierownicy. Odkręci dwie śrubki które są pod kierownicą i jesteś w domu.
Witam Czy do ściągnięcia łożyska trzeba odkręcać tą śrubkę przykręconą wzdłuż osi obrotu wału? Z góry dziękuje za odpowiedź
1. Złącze modemu GPRS 2.Złącze RS232. Pod tą łączką jak odkręcisz śrubki jest zwykłe łącze. 3.O ile dobrze pamiętam to druga bateria może być włożona zamiast napędu 4.Trzeba rozebrać mediabay i wymienić. Te modele zwykle wymagały napędu na SLAVE 5.Te modele miały montowane fabrycznie na płycie pamięć RAM. Stąd ta informacja.
Weź odrobinę pasty korundowej do docierania zaworów. Nałóż na wyrobione miejsce w śrubce, dociśnij odpowiednim śrubokrętem pasującym do gniazda śrubki. I wykręcaj. Tarcie jakie powstaje między gniazdem śrubki a śrubokrętem pozwala ją wykręcić. Tym sposobem wykręciłem niejedną śrubkę.
Magnes raczej nie pomoże hehe. Jeśli to ta śruba od dołu przy mocowaniu osi koła to próbuj ścisnąć teleskop może wyskoczy jak trafi w otwór. [url=http://www.wsk125.co.pl/przedni_wid... masz przedstawioną budowę amortyzatora. Ta śruba co się schowała to tłumik hydrauliczny. Teoretycznie powinno się ją dać wypchnąć prostym prętem...
Masz śrubki pod palnikami, trzeba je odkręcić i zdjąć całą górną blachę. Śrubki oczywiście lubią się urywać.
Ta śruba trzyma wałek koła zębatego wstecznego biegu.Jeśli nie jeździłeś z odkręconą tą śrubką i udało ci się wkręcić ją na miejsce to jest git. Pozdro!
śrubka śrubka laptop śrubka wzmacniacz śrubka regulatora
polski falownik belden kabel wykasowanie poduszek
pralka samsung ecobubble claas axion
Rezystancja potencjometru 2x47k M+N w centralnym położeniu Kod błędu P2097 w Toyocie - przyczyny i diagnostyka