Przede wszystkim porządna nie zdezelowana żabka do hydrauliki. Wszelkie kombinowanie nieodpowiednimi narzędziami jedynie utrudni odkręcenie. Z tego co wiem, to większość zaworów wodnych ma głowice mosiężne, więc rdza niewiele ma tu do rzeczy. No chyba, że to stalowa głowica, ale i tak gwint to gwint, ma mimo rdzy solidny rdzeń. Jeśli to rura zasilająca...
Witam. Ja w swojej odkręciłem głowice i zawory są na wierzch.
Tak też chyba zrobię. :-)
Urwać imbus 12??? Panowie, nie żartujcie, imbusami 10 głowice się dokręca. Korki w misach się nie zapiekają, co najwyżej są zbyt mocno dokręcone.
Witam, Tymczasem w treści mowa o wymianie baterii. BINGO! Właśnie tu do wymiany jest cała bateria zlewozmywakowa i trzeba odkręcić dolną nakrętkę przy rozecie (na obu dojściach - ciepłej i zimnej wody), a nie głowice. Po odkręceniu baterii, oględzin będą jeszcze potrzebować króćce od wężyków - gwinty, uszczelki, krawędzie przylgowe do uszczelek; w razie...
Zawory montowane na powrocie w grzejniku z zasady mają blokadę aby nie wykręcić go całkowicie. Prawdopodobnie masz jakiś uszkodzony. Jeśli grzejnik słabo grzeje sprawdź czy nie jest zapowietrzony,jeżeli masz zawory grzejnikowe z automatyczną głowicą, odkręć głowice i sprawdź czy iglica nie jest zapieczona i czy wraca na pozycję otwartą.
jeżeli masz wyciągać głowice i prasa to mam łatwiejsze zadanie 1 odkręcić cewkę z wtryskiwacza 2 rozkręcić wnętrze wtrysku 3 zamontować drążek z młotkiem 4 wybić
Mam problem z KTM-em sx 250, około 3 lat temu przeszedł remont silnika, jeżdżone było sporadycznie przez dwa lata stał nieodpalany z powodu braku czasu. Teraz gdy chciałem go uruchomić, nie da się kopnąć, próbowałem nawet na po pych i nie ruszy, odkręciłem głowice i cylinder jest lekko przyrdzewiały. Nie wiem jak rozruszać tłok, z góry dziękuje za pomoc.
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
To sprawdź wszystkie zawory i miejsca, gdzie przepływ wody może być blokowany. Na kotle jak było masz zawory odcinające oraz ewentualnie zawór trójdrogowy może nie przełączać się z c.w.u. na c.o. Możesz zobaczyć czy c.w.u. Ci działa i wodę grzeje normalnie. Na powrocie c.o. powinieneś mieć filtr siatkowy, może on jest zapaskudzony i blokuje przepływ....
Witam Sprawa wygląda tak , pale w piecu , mam na nim 60st. powrót ok 25st. Po 15 min powrót jest ok 45-50, ale temp na piecu spada również do 45-50. Chodzi mi oto , by przepływ był lepszy... 1 Większy przepływ powoduje zabranie energi z kotła do grzejników, tam następuje przekazanie energii na pomieszczenie, i powrót wody zimnej - najczęściej jest to...
Zdemontuję jeszcze oblachowanie prądnicy,może tam się coś ukryło. 2 pod gaźnikiem odkręciłem,obudowa termostatu odkręcona.
Mam problem z demontażem łożyska na wirniku od strony głowicy, odkręciłem śrubę blokującą tryb mały przekładni, jednak wirnik z łożyskiem jest zapieczony w obudowie alum. głowicy. Zastanawiam się, czy nie jest ono wklejone?
troszkę odkopię temat, ale przerabiałem taką sytuację, 3świeczki poszły bez problemu, a jedna uparcie siedziała w głowicy co skończyło się ukręceniem jej zaraz za sześciokątem którym się ją wkręcało, pomogło przekręcenie śruby prądowej tak żeby wyciągnąc ze świecy element przewodzący i grzejny, a później wbicie w powstały otwór torx'a w rozmiarze t25...
Powinna po prostu wyjść. Może się uszczelki "zapiekły". https://www.youtube.com/watch?v=leQdM2uR...
Czy ta świeca jest na pewno zepsuta,jeżeli pali to zostaw ją w spokoju .Pojeździj trochę i ponów próbę .Nic na siłę,bo koszty naprawy głowicy są duże.pozdrawiam.
Rozkręcałem sporo mało wartościowych dysków (na części). Śrubki mocujące pokrywę są dość mocno dokręcone, być może nawet na jakimś kleju. Należy się zaopatrzyć we wkrętak z odpowiednią końcówką. Niestety wymagane są różne końcówki tego wkrętaka. Także wymagana siła potrzebna do odkręcenia tych wkrętów może być znaczna. Niektóre wkręty ukryte są po naklejką...
w pierwszej kolejności odkręciłbym głowicę i sprawdził bolec. Powinien on wystawać nieco ponad 5mm, a zakres ruchu to będzie jakieś 2mm, więc po wciśnięciu na maksa będzie wystawać ok. 3mm. To już da Tobie pojęcie jak powinna wyglądać pozycja wyjściowa. Bolec musi się wciskać z oporem i po puszczeniu musi samoczynnie się wysunąć wracając do pozycji...
Raczej nic się nie zapiekło. Odkręcając głowicę zdjąłem rolkę z ośki kondensatora. Odkręciłem tę śrubkę na pierścieniu i zwyczajnie zsunąłem tę część z ośki, uważając aby linka się nie zsunęła. Potem zablokowałem śrubokrętem na czas przeróbki głowicy. Przy skręcaniu radia nałożyłem rolkę na ośkę i dokręciłem śrubkę. Gdzie mogłem popełnić błąd skutkujący...
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
Czy ze wzmacniacza wychodzi jakikolwiek sygnał? Czy taśma jest nagrana? Czy głośnik jest sprawny? Często odklejały się w nich magnesy. jest możliwość, że uszkodzona jest głowica, mogły spalić się tranzystory ale to mało prawdopodobne przełącznik ścieżek lub ten duży isostat na płycie.
Zapalarka gazu EZG-01, f-ma "TELZA" _Lipsk n/Biebrzą Czy jest to wyrób rozbieralny? Od strony rączki wystarczy odkręcić śrubkę, ale od strony głowicy jest czarny pierścień - czy może się wyciągał czy odkręcał ?? Teraz się zabrudził i zapiekł - może napuścić oleju - to może da się zdjąć??
Witam,mam problem.megane 2 1.5dci , wymieniam rozrząd , koło na wale pływające (bez klina) ,wszystko byłoby ok ale nie mogę użyć blokady wału korbowego (śruba zaślepiająca tak się zapiekła że nie mam możliwości jej odkręcić) . jak ustawić ten rozrząd bez blokady wału.blokade na wałku głowicy mam.
Pomóżcie! Nie mogę ściągnąć uchwytu baterii KFA symetric, prawy uchwyt metodą dźwigni urwałam końcówkę głowicy, w uchwycie pozostała mała część głowicy ale to nie problem wyjąć. Problemem jest drugi uchwyt, który po ostukiwaniu gumowym młotkiem. naciskaniu w prawo w lewo w górę w dół i ponowne ostukiwanie i lekko ( po zabezpieczeniu baterii) dużym kluczem...
Gramofon Unitra Bernard 431 lub PL 731. Niby proste pytanie a jednak: czy odkręca się głowica od ramienia? Kupiłem używkę i niby jest nakrętka na ramieniu sugerująca, że da się odkręcić koszyczek od ramienia ale zaraz wyrwę ramię a to nie chce się ruszyć. Czy to jest zapieczone czy coś czy może akurat w tym modelu się nie wymienia? Załączam zdjęcie...
regulacja wstępna w tym zaworze służy do regulacji przepływu wody, więc nie ma tu opcji do odcięcia całkowitego. 1 to najmniejszy przepływ wody, więc grzejnik i tak będzie grzał. Jeśli masz głowicę z ustawieniem 0 to wtedy ustawiając 0 zamykasz zawór na stałe, ewentualnie jak masz na głowicy opcję gwiazdki to jest to tryb przeciw zamarzaniu, więc głowica...
Ale rozrząd wymieniasz, bo już się zbliża termin, pompa oleju padła? Sprzęgło, jak się kończy, to fakt, trzeba zmienić, ale żeby rozbierać sprawny silnik po to, żeby dostać się do pierścieni i wymyć je z nagaru? Nie rozumiem. Jakby silnik np. długo stał i nie miał kompresji, bo zapiekły się pierścienie, to owszem, ale jak nie ma z nim żadnych problemów...
Zrzuciłem dziś pasek rozrządu i okazało się że nie daje opór dół silnika tylko góra i odkręciłem wałek rozrządu i okazało się że zawory są OK tylko popychacze były zapieczone aż ledwo dało się je wyjąć z głowicy ale jakoś się udało i rozebrałem je i umyłem w benzynce po złożeniu ich zaczeły działać więc złożyłem wszystko do kupy i jest oczekiwany efekt...
Zgłupiałem, może to jakaś nieznana, Gierkowska technologia? Nie ma tu żadnych cudów. Po prostu śruba zapiekła się z głowicą ( na zdjęciu wyżej). Śruba generalnie się obkręca, ale jak już mówiłem - skutkuje to jedynie zakręceniem-odkręceniem-zakręceniem zaworu. Kręcimy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. W momencie kiedy zawór się otworzy...
Bardzo jestem ciekawy, jak wygląda tłok po tych 10 latach. Niestety nie mogę tego dzisiaj sprawdzić, bo wczoraj przy odkręcaniu śruby smarowania głowicy, złamałem ostatniego torxa. Dopiero po niedzieli kupię klucz i odkręcę tłumik. Jeżeli okaże się, że pierścień nie jest zapieczony i porusza się na tłoku, to zrobię poważniejszy remont po tym sezonie....
Jarzmo to ten element na którym pracują klocki. Jak będziesz wymieniał klocki z prawej strony to sobie skręcisz kierownicą w prawo i jak zdejmiesz zacisk i włożysz tam głowę to zobaczysz dwie śruby od jarzma. Odkręcasz je i będziesz mógł zdjąć tarczę. Na czwartym zdjęciu co dałem link widać jedną z tych śrub. Może się zdarzyć że tarcza zapiecze się...
Odkryłem że to jednak nit ze zrywalnym łbem - jak na foto poniżej. Teraz tylko pytanie jak go odkręcić To NIE jest nit. Śrubka ze "sprzęgłem jednokierunkowym" - jak wyżej napisałem. Skoro nie idzie ani szczypcami, ani śrubokrętem, to daj zarobić komuś innemu - bo Twoja bezradność jest porażająca. Dremela żeby ją przeciąć pewnie też nie masz. Sprubuj...
Witam! "Poszła" uszczelka od filtra wody w ekspresie EA 150. Trzeba odkręcić śrubę mocującą ten filtr (sitko). Ale jak? Morduję się z tym już dłuższy czas i nic. Żadne podgrzewanie, żadne WD 40, żadne pukanie (nawet w głowę) nie pomaga. Śruba nierdzewka z prostym łbem w który wchodzi 5 złotych trzyma "na ziher". Rozumiem, że jak przeleciały przez sitko...
Witam Z kontrolką Abs sprawa załatwiona do wymiany okazała się przednia lewa piasta, co do kontrolki silnika to do wymiany są świece żarowe i tu pojawił się problem. Mianowicie trzy zostały wymienione dwie bez większy problemów z jedną było troche zachodu. Ale została ta czwarta, problem polega że jest chyba zapieczona i przy odkręcaniu zerwała się...
Rzeczywiście trzeba powiedzieć, że remont został przeprowadzony niestarannie. Jedną usterkę usunęli czyli przedmuchy silnika. Czy wymienili tłoki, pierścienie i sprawdzili głowicę jak twierdzą to trudno powiedzieć ale jak na razie przedmuchów nie ma. Może była wlana nafta na tłoki przez świece żarowe, które się lekko odkręciły aby zapieczone pierścienie...
Na moje oko wydaje mi się, że to trzeba najpierw odkręcić aby rozluźnić gumę, a potem wyjąć. Instrukcja podaje, że trzeba wyciągnąć śruby, a następnie wyciągnąć wsporniki plastikowe i gume. I tylko tyle. Śruby wykręciły się lekko i bez oporów, nie było wyrwania, natomiast guma jest zapieczona wokół blachy i daje się kręcić, ale bardzo ciężko, natomiast...
Dokładnie. Też radzę go wymienić. Tymczasem pozwolę sobie zamieścić opis demontażu turbosprężarki w 1.9TDI. Jakoś nie było na to czasu i zamieściłem go tutaj już w formacie PDF, ale zamierzałem go umieścić żywcem na forum. Demontaż turbosprężarki Audi A3 1.9TDI 110KM Fotoporada poniżej opisana przedstawia jak bezpiecznie zdemontować turbosprężarkę w...
zapieczona nakrętka zapieczona geometria zapieczona świeca
ustawić regulator buderus radiotelefon schemat czujnik otwarcie klapa
mitsubishi radio hyundai tucson
Citroen Xsara Picasso 2008 - Ikona 9999 km Wiertarka TD 40 - Nowy wirnik mocno iskrzy