Nie ma takiej opcji, trzeba odkręcić kierownicę i dobrać się do licznika.
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
1.Rozłącz akumulator 2.Od spodu od strony zegarów masz 2 śruby [wykręć] 3. Delikatnie zdejmij poduchę , odłączając uwcześniej wtyk 4. Odkręć kierownicę :-) Miłej zabawy
Obejdzie, obejdzie... Nie, jak będziesz próbował na siłę to urwiesz koło sterowe tam gdzie ramię koła łączy się z piastą. Polecam ściągacz Jonnesway AE310066, bez problemu ściąga sie koła sterowe w astra F, G, vectra B i fordach. Takie coś jak na foto i po sprawie. Astra F, G, Vectra B jest franca na ściąganie koła sterowego bo jest mała zbieżność...
Czy ktoś wie, jak odkręcić kierownicę, jak zabrać się do odpięcia poduszki i czy trzeba podpinać później pod komputer bo pojawi się błąd? Co do kierownicy wiem już że będzie pasowała.
Po prostu jak odkręciłem kierownicę, ten obrotowy element CIM, do którego wpina się kostki od multifunkcji i poduszki powietrznej, przekręciłem względem tego, co było oryginalnie, jeden pełny obrót, czyli jeśli jest kierownica na wprost, to CIM jest tak ustawiony, jakby kierownica była skręcona o pełny obrót.
Odkręciłem kierownice i przykręciłem i po problemie
Żeby odpiąć wtyczkę to wcale nie trzeba demontować kierownicy. Odkręci dwie śrubki które są pod kierownicą i jesteś w domu.
Witam. Mianowicie w Puncie 2 chciałem odkręcić kierownicę, kupiłem, odpiąłem poduszkę, oczywiście na odpiętym akumulatorze. Założyłem i podpiąłem z powrotem. Podłączyłem akumulator i świeci mi kontrolka od poduszki. Czy da się to samemu usunąć bez komputera? Coś źle zrobiłem, że świeci?
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
odkręcić śrubke imbus4 z tyłu licznika , odkręcić kierownice i plastik góra dół zobaczysz dwie sruby imbs 4 odkrecić podpinać przewody linke i gotowe bez zdjęcia kierownicy napewno nie da rade
Nie ma tam regulacji na sworzniu Jak padaka po craschu , to otwory mogły zostać rozpiłowane. faktycznie te dziurki od mocowania sworznia były chyba takie podłużne Odkręciłem .... 3 śruby od sworznia Popełniłeś tutaj błąd. Ma to wpływ na problem z torem jazdy. Kierownicę odkręciłem i ustawiłem prosto. Tutaj drugi, bez komentarza.
mam pytanie do kogos kto cos takiego robił wczesniej mianowicie czy zdejmujac kolo kierowncy wystarczy odkrecic nakretke >? czy sa tam jakies jeszcze tajemnice ukryte ? czy wystarczy pociagnac kierwonice zeby zeszla ? a pozniej zakladajac wystarczy dokrecic ? i bedize trzymac ? bardoz bede wdzieczny za porade od kogos kto juz to robił Koło kierownicy...
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Właśnie ją rozkręciłem i posprawdzalem wszystkie miernikiem, tak łączy wszystko działa i nie ma śladów przepaleń, kabel zasilający wewnątrz również odłączyłem, sprawdziłem, przedmuchałem. Teraz pytanie brzmi czy mogę ją teraz podpiąć (oczywiście z poskładanymi mi bebechami ale odkręconą kierownicą i całą pokrywą) i sprawdzić czy zasilanie działa? Tak...
hmmm a nie prościej odkręcić kierownice i ustawić ( daj mechanikowi lub sam zrób wyłącz zapłon odkręć airbag odepnij kabelki i ustaw kierownice ps są fora jak zdjąć airbag i porady)
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
Tak są tam zatrzaski jak zdejmiesz plastiki z przełącznika zespolonego to od spodu w kierownicy w dwóch miejscach włóż śrubokręty podważ 3.Odepnij kości od taśmy poduszki.Teraz pozostało Ci odkręcić kierownice,(1 śruba).Błędu nie wywali.Uważaj przy ponownym zakładaniu żeby nałożyć kierownice tak jak była chodzi o to żeby póżniej taśmy air bagu nie ukręcić.
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
Przekażnik znajduje się pod kierownicą przy bezpiecznikach.Jaki ma nr nie pamiętam, ale włacz zapłon uruchom wycieraczki a on napewno się odezwie i tak go zlokalizujesz.Oczywiście najpierw musisz odkręcić osłonę pod kierownicą(nad nogami).
Ok, mam jeszcze jedno pytanie na pewno też trzeba będzie odkręcić kierownice. I czy będę musiał rozpinać jakieś kostki elektryczne?
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
To odkręć kierownicę, zmierz średnice wałka i ilość zębów a jutro podam Tobie czy pasuję od jakiegoś opla lub renówki.
Odkręcić śruby od dołu. przękręcić kierownicą w lewo lub prawo i zobaczyć czy pod kierownicą od czoła obudowy nie ma miejsca widocznego żeby odbezpieczyć zaczepy . Jeśli nie ma to ciągnąć obudowy górną w góre dolną w dół :D mocno ale z umiarem.
witam! sam to przerabiałem, wiec chyba najlepszym rozwiązaniem jest puszczenie przewodu przez puszkę kompa. Po odkręceniu osłony pod kierownicą i pokrywy komputera widać prześwit, i wtedy za pomocą np.długiego kijka albo czegoś sztywnego można bez problemu przeciągnąć przewód z kabiny pod maskę,a potem proponuję umieścić czujnik gdzieś nisko żeby ciepło...
W celu podwyższenia lub całkowitego wysunięcia kierownicy śrubę 13stkę u góry na mostku również należy odkręcić.
Rękawicami roboczymi. Jedna osoba łapie silnik tak, że blokuje turbinę (jak kierownicę w samochodzie) a druga odkręca kluczem.
Sorki ze teraz ale znalazłem dopiero to.Tez mam ta kierownice i powiem ci ze miałem tez luz na skrecie w prawo.Ale odkręciłem kierownice i przykręciłem spowrotem i działa normalnie jak na razie.
Coś mi się wydaje że jest prostrza metoda, jak się spojży od dołu na obudowę kierownicy to widać otwory a w nich śruby mocujące kolumnę kierownicy i należy je odkręcić. Kierownica wtedy idzie do dołu i jest miejsce na licznik.
Witam jak już to przełącznik zespolony a nie przekaźnik, a po drugie to popatrz czy nie masz z tyłu za kierownicą dwóch otworów a w nich śrub lub zatrzasków. Te śruby będą trzymały poduszkę tą w kierownicy jak ją zdejmiesz to wtedy odkręcisz kierownicę. Jeżeli nie będzie z tyłu otworów to poduszka jest wciskana na zatrzaski i trzeba ją tak jakby wyszarpnąć...
W Golfie III wymieniałem wyłącznik zespolony, no i trzeba było zdemontować jaśka oraz odkręcić kierownicę. Nie pamiętam żeby były jakieś duże problemy z demontażem, oczywiście pamiętaj o klemach z akku i ok. 10 - 15 minutowej przerwie na rozładowanie kondensatorów w module SRS. Chociaż do wymiany kostki stacyjki nie będziesz musiał odpinać jaśka, wystarczy...
Wiem dzięki to to jest zepsute. Jeszcze jedno pytanie, jak wyciągnąć ten przełącznik. Odkręciłem kierownicę i nie wiem co dalej, nie mogę wyciągnąć tego przełącznika. Nie wiem gdzie są jakieś zaczepy bądż śrubki.
dzi_dziuś Dzięki za dokładny opis. Z tego co ja już zrobiłem to: Zbiłem osłonę metalową, odkręciłem turbinę oraz plastykową kierownicę. I treaz odkręciłem 4 długie śruby ale silnik jeszcze nie daje się przepołowić. Zostały jeszcze 4 śruby koło samego wirnika, mają słaby gwint i nie mogę sich odkręcić. Rozumie, że jak je zdejme to dostane się już do...
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Dodam jeszcze ze elektryk mówił ze samochód nie wyczowa czy skręca w prawo czy w lewo i ze to może byc ten właśnie czujnik. I jak mi zablokuje ta kierownice to te kontrolki gasną odkręcę klemę kierownica się odblokowuje a kontrolki się zapalają ponownie.
Błąd komunikacji modułu nawigacji z modułem głównym A cóż to za "moduł główny"??? Znowu jakieś wypociny guglowskiego tłumacza? Podjąłem się próby rozkręcenia poduszki, aby dostać się do tych przycisków, niestety wszystko jest tak ciężko dostępne, że zatrzymałem się na sprawdzeniu kostki Nie wiem gdzie ty tam masz ciężki dostęp. Wywal poduszkę, odkręć...
Jest to pod kierownicą na kolumnie kierownicy. W celu jej wymontowania należy odłączyć aku. Okręcić plastiki na kolumnie kierownicy. Później okręcić śrubki od SRS na kierownicy (są one od tyły kierownicy) ściągnąć poduszkę z kierownicy. Odkręcić kierownice i (po odłączać przewody) i wyjąć zwijkę. Montaż w odwrotnej kolejności.
Na pych nie ma jak sprawdzić. Odkręcona kierownica, lagi itd. Tak zasilanie pojawia się. Sprawdzane miernikiem jednak kiedy podłączone jest obciążenie napięcie zanika. Rozrusznik sprawdzałem na krótko (silnik i tak i tak jest wyjęty więc na kawałku stołu dotknąłem plusem do rozrusznika i minus na obudowę. Proszę o dalsze pytania, wskazówki, odpowiedzi...
Pod kierownicą jest przekaźnik. Jak odkręcisz półkę pod kierownicą, to łatwo go zlokalizujesz, jest najdłuższy ze wszystkich. Sprawdź go.
Jestem strasznie zielony, a musze odkręcić kierownice w bravie, ale pojawił sie dla mnie problem, dotarłem do śruby, ale na niej jest jakies zabezpieczenie, tzn. jakby podkładka z takimi blaszkami, co druga jest zagięta do środka i blokuje śrube, pliss o pomoc, jak odkręcić? co po kolei zrobic i jakimi kluczami???? z góry wilekie dzięki. Pozdrawiam.
Jeżeli chodzi o kontrolkę to jest to kontrolka testera obwodu świateł stopu i niczego więcej. Prawdopodobnie gubi się gdzieś styk,sprawdź czy gniazda żarówek i kostki nie są zaśniedziałe. Z zakupem rezystora się nie śpiesz, może da się naprawić ten co masz.Najczęściej upalają się w nim ścieżki co przy pomocy lutownicy jest niezwykle łatwe do naprawienia....
Witam. Wiec tak dziś trochę podziałałem: - odpiąłem tylną lampę - brak zmiany - odpiąłem kierunkowskaz boczny - brak zmiany - odpiąłem przedni kierunkowskaz - brak zmiany - odpiąłem praw światło przednie - brak zmiany - zmieniłem przerywacz - dalej buczy w lewo a nie miga - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - wszystkie poza opisanymi w poście powyżej...
A więc tak. Na nowej kostce jest tyle samo pinów, Natomiast z tego co zauważyłem, to na starej kostce jest pin na którym jest napięcie w momencie gdy kluczy jest włożony do stacyjki. Jak jest w nowej, tego nie wiem, ale prawdopodobnie jest na nim cały czas napięcie, ale żeby to sprawdzić trzeba odkręcić kierownicę.
Wycieraczki mogą działać poprawnie ponieważ sterowanie przychodzi na innych przewodach. Natomiast ten jeden styk w przełączniku, jeden pin w kostce lub jeden przewód może nie przewodzić. Jeśli nie ma żadnego dostępu do kostki lub przełącznika to trzeba odłączyć klemę akumulatora na 5 min. Zdemontować airbag w kierownicy, odkręcić kierownicę, poluzować...
Zacznij od odkręcenia plastyków zaraz pod kierownicą(kilka śrub na torxy). Później możliwe, że trzeba będzie odkręcić elementy tapicerki pod kierownicą(tam gdzie jest włącznik od świateł pozycyjnych i mijania). A cała deska rozdzielcza powinna być przymocowana również na śruby torx.
Jeżeli odłączysz akumulator nic się nie powinno stać.Musisz odręcić poduszkę(2 śruby na torxa chyba 35),zdjąć obudowę kolumny kierownicy (2 wkręty) i odkręcić kierownicę(nasadka 24).Kieronicę najlepiej odbić uderzając dłonią w górną część.Dalej idzie łatwo.Nim włączysz zapłon upewnij się że wszystkie złącza ,a w szczególności złącze poduszki podpiąłeś.Acha-uważaj...
sam czujnik potencjometryczny zapewne znajduje się w kierownicy w okolicach przełączników kierunkowskazów https://obrazki.elektroda.pl/6326991000_... Jak odkręcisz kierownicę powinieneś mieć swobodny dostęp do niego tylko przed zdjęciem kierownicy zaznacz sobie kreskę jakimś flamastrem pod śrubą byś potem kierownicy nie miał przekręconej...
Witam Robiłem sobie zawieszenie, no i po ustawieniu wszystkich parametrów okazało się, że mam krzywo kierownicę. Nie chciało mi się grzebać w zawieszeniu więc postanowiłem skorygować to poprzez przestawienie kierownicy na frezie o jeden ząbek. Odkręciłem poduchę, odłączyłem ją, potem odkręciłem kierownicę, zrobiłem korektę i pewnie teraz popełniłem...
Jest widoczny po odkręceniu półki pod kierownicą.
za chorobę, nie mogę dostać się pod kierownicę... macie jakieś sposoby? odkręciłem dwie śrubki po boku (po zdjęciu uchwytu na kubek) i nadal nic.
Nie bawiłbym się w takie manewry... Lepiej zdjąć kierownicę, odkręcić całą stacyjkę, wyjąć zabezpieczenie z wkładki i ją wymienić. A przede wszystkim napisz w jakim samochodzie chcesz to zrobić.
tylko jak sie do niej dostać skoro nie moge poruszyć kierownicą i odkręcić śrub
Zdemontuj obudowę( dwa wkręty od spodu) i w sumie to już zobaczysz styki pod rączką. Może pomoże samo wymycie. Jest dostęp jako taki żeby je poskrobać z nalotu 40letniego. Całość żeby zdjąć to trzeba jeszcze kierownicę odkręcić i 3 wkręty mocujące przełączniki.
Faktycznie montowany pewnie w serwisie. AMX1-AMX2 taki chyba model , AMERVOX producent. Pod kierownicą(pewnie trzeba będzie odkręcić osłonę nad pedałami) bliżej bezpieczników znajdziesz czarną centralkę. Będą z niej wychodzić 2 grube czarne przewody (oraz oczywiście wtyczka z kilkudziesięcioma przewodami) odłącz ( przetnij ) i złącz czarne ze sobą....
Kurcze, za cholercie nie mogłem jej wyjąć dziś :/ Zeszła górna część osłony stacyjki, ale dolna ni w te ni we wte. Wychodzi na to, że trzeba chyba kierownice odkręcić. Tylko boję się (no i nie wiem jak ją ruszyć) bo jest w niej poduszka powietrzna. To zdjęcie od strony drzwi kierowcy, trochę z dołu (widoczna wajcha to wajcha od kierunkowskazów, a "za"...
Zajrzałem trochę w schematy do tego modelu, jednak na żadnym z nich nie ma bezpiecznika o numerze 7 odpowiedzialnego za kierunkowskazy i wycieraczki. Na jednym ze schematów jest to numer 6, na innym numer 8. Mniejsza z tym. Skoro mamy światła awaryjne w porządku, to można przypuszczać, że w instalacji migaczy zwarcia nie ma. Podejrzane są wycieraczki,...
Mam Problem z Moim Seatem Cordoba. Model Samochodu : SEAT CORDOBA 1.9 SDI MR`00 6K Signo, Diesel. Potrzebuję zdemontować moduł immobilisera,ponieważ chcę dorobić kluczyk do w/w. Niestety po odkręceniu ,plastików pod kierownicą, przy stacyjce i przy bezpiecznik ach, przy oględzinach nie mogę zlokalizować modułu ? Gdzie on dokładnie jest? Przy stacyjce,...
Oczywiście, że da. Jest to łatwiejsze, jeśli masz regulowaną kierownicę - maksymalnie do siebie. Jeśli dobrze pamiętam, to po odkręceniu śrubek i odczepieniu linki i elektryki pochylałem zegary maksymalnie na szybkę i jedną stroną wyciągałem przez koło kierownicy.
Kierownica True Master t150 do PS4 . Witam zakupiłam nową kierownicę dla syna zgodnie z instrukcją przymocowałam kierownicę do blatu podłączyłam pedały włączyłam do zasilenia oraz włączyłam PS4. Kierownica z automatu zaczęła się kalibrować ale taka wibracja trwa i trwa i w ogóle się nie kończy. Suwak ustawiony jest na PS4. Próbowałam odkręcić troszkę...
Wspomniane zabezpieczenia 1,10,11 sprawdziłem-są sprawne na 100%. Dodano po 6 Jeżeli wszystko posprawdzałeś możesz sprawdzić przełącznik ma podwójne styki na każdą stronę osobno, czasem wystarczy wyczyścić jak nie jest wytopiona krzywka.P ok to coś naprawdę wnosi. pytanie tylko o jedno. żeby to zrobić trzeba odkręcić kierownicę. wyjmujemy klakson wraz...
drogi kolego z tego co piszesz to mi się wydaje że to sprinter i z obrazka bo w W211 okulaże chyba nie ma przekaźników pod siedzeniem ;) a jeśli to sprinter i przekaźnik tylko pyka (no/off/no/off) i tak dalej po przekręceniu kluczyka a rozrusznik nie startuje to najprawdopodobniej został uszkodzony central elektryk pod kierownicą sprubój go odkręcić...
Bezpieczniki sprawdzone?? Umiejscowione są przy lewym kolanie jak siedzisz za kierownicą trzeba odkręcić 2 czy 3 wkręty i zdejmiesz ich osłonę.
Jednak chyba zrezygnuje, ponieważ nie za bardzo chce mi się odkręcać kierownicę. A w dodatku nie mam imbusu do odkręcenia kierownicy. Przy wymianie opon powiem mechanikowi i tyle. Dobrze, że w dzień, chociaż czasami załapie prawy kierunkowskaz.
Mam problem , czy aby wymienić wkład stacyjki w golfie 2 muszę odkręcić i zdjąć kierownicę??
Golfy II mają to do siebie, że przy włączonych światłach, nawiewie, tylnej szybie itp. pali sie kostka w stacyje. Nowa kostka kosztuje ok 20 zł., nie więcej. Więcej pracy jest z jej wymianą, bo trzeba odkręcić kierownice, przełączniki zespolone, blokade kolumny. Następnie ściąga sie samą stacyje, odkręca jedną śrub i wyciąga "kawałek plastyku" (kostka)...
Odkręć osłonę pod kierownicą- ten plastik w którym jest przełącznik świateł tam będą przekaźniki i tp.. Poszukaj modułu komfortu i sprawdź czy nie ma wypalonego pinu przekaźnika.
Mam problem z klaksonem w Fiat Uno Bezpiecznik sprawdzony (dobry) odkręciłem kierownice łyżwy sprawne i dociskają klakson na krótko bezpośrednio do aku dział wziąłem miernik i podłączyłem do fioletowego kabla który był zamontowany do klaksonu jedną klamrę do tego kabla a drugą do aku tak sprawdziłem czy dochodzi prąd brak prądu + jak i - ..? oczywiście...
Odkręć trochę jeszcze najpierw nyple na listwie i kręcąc kierownicą bez odpalania wypuść stary olej z przekladni.
Witajcie, dziś zabrałem się za wymianę stacyjki w swoim Golfie, gdyż po poprzednim właścicielu auto miało już osobny kluczyk do czego się dało. Więc tak, odkręciłem kierownicę, pająk na 3 śrubki, odpiąłem kostki. Zdjąłem podkładkę samozatrzaskującą, sprężynę, poluzowałem imbus i zdjąłem mocowanie stacyjki. Rozwierciłem gdzie trzeba, wyjąłem wkładkę,...
Tam gdzie wszystkie bezpieczniki z lewej strony pod kierownicą, musisz tylko taką metalową blachę odkręcić która zasłania kilka przekaźników.
Sprawdź zasilania. Bezpieczniki od tych grubych przewodów są pod kierownicą. Trzeba odkręcić obudowę nad pedałami.
Stacyjkę wyjmujesz osobno. Sztorc 12 do odkręcenia kolumny aby opadła razem z kierownicą i mały płaski wkrętak do odkręcenia dwóch wkrętów w stacyjce i masz tę częsć elektryczną w ręce.
Trochę naczytałem o się o wymianie kostki stacyjki... podobno trzeba mieć ściągacz, chyba że właśnie wyjmie się kolumnę. Narazie to nawet nie mam klucza żeby odkręcić kierownice (nie mam poduszki, a nawet mając odwrotnie bym nie podłączył :silly: ). Mając na myśli niewielki zasób narzędzi chciałem napisać śrubokręty młotek i klucze nasadkowe :). Ponieważ...
Wprawdzie inne auto bo Citroen XSARA ale miałem podobny problem. Tyle, że u mnie klakson działal gdy wyłączyłem zapłon i wyjąłem kluczyk ze stacyjki. W trakcie jazdy jak trzymałem wciśnięty przycisk to klakcon nieregularnie rzadko popiskiwał. Moim zdaniem głupotą było puszczenie klaksonu multipleksem przez komputer (BSI). Zamocowałem sobie pilota radiowego...
Chyba inaczej da radę ; możesz odsunąć fotel kierowcy , odkręcić plastik pod kierownicą , ten duży , położyć się z latarką i próbować zobaczyć gdzie wycieka płyn . Najlepiej na pracującym silniku.
Witam, Mam nadzieję, że mój problem jest adekwatny akurat do tego forum, jeśli nie to z góry przepraszam, ale dopiero zaczęłam tu działać. Otóż w przeciągu dwóch tygodni moje autko trochę zaczęło dymić. Konkretnie leci dymek z okolic kierunkowskazu (przy kierownicy). Nie wiem czym jest to spowodowane i trochę mnie to martwi, znajomy odkręcił kierownicę...
Z tego co pamiętam to tam trzeba kierownice ściągnąć bo pod nią są dwie śrubki które trzymają dwie osłony razem pod kierownicą. Zobacz czy uda Ci się je odkręcić, jeżeli tak to odepniesz wtyczkę bez ściągania kierownicy. Jeżeli nie to możesz zrobić jeszcze jeden myk - wyjąc z wtyczki włącznika awaryjnych przewód czarno-biały z zielonymi paskami, oznaczony...
Najpierw odkręć od dołu dwie śruby z osłony pod kierownicą. Ściągnij tą osłonę i odkręć dwie śrubki od przodu z zegarów. Pociągnij do przodu zegary razem z daszkiem i masz dostęp od tyłu do wszystkich żarówek. Powodzenia - 2 min. roboty
Witam czy wie ktoś jak wymienić przełącznik zespolony ? po odkręceniu osłon pod kierownicą wygląda ze trzeba zdjąć kierownice jeśli tak jak to zrobić aby poduszka nie wystrzeliła. Jeśli ma ktoś sprawdzony sposób na wymianę przełącznika pod kierownicą proszę o opisanie jak to zrobić
Dzięki. Odkręciłem tą nakładę pod kierownicą, ale siedział bardzo mocno i trudno go było wypchnąć. Musiałam jeszcze odkręcić stacyjkę, wtedy miałem lepszy dostęp. Ale udało się.... THX :D
Jak stary samochód to można odkręcić stacyjkę całkiem i już odblokowana kierownica.
Dostęp jako taki rzeczywiście jest. Dobrze jest odkręcić plastik pod kierownicą. Z naprawą (poza przesmarowaniem prowadnic - nie pomogło) na razie dałem sobie spokój. Te zakresy (trzy), które są mi potrzebne działają.
Odkręciłbyś przynajmniej obudowę pod kierownicą i od razu zobaczysz zanim zadasz pytanie.P
Trzeba wyjąć radio, odkręcić ramkę w której radio siedzi. Za radiem są 4 śrubki do odkrecenia (u mnie nie trzeba bylo, bo ktoś już tu wcześniej był i chyba próbował wyrwać na siłę i połamał te mocowania 🙄) dalej już z górki śrubki w schowku trzeba odkręcić zdjąć listwę nad schowkiem i przy kluczyku. Pod kierownicą też kilka śrubek do odkręcenia....
Dzięki wielkie:) Dodano po 3 Operacja dokonana:) Jak by ktoś się kiedyś z tym męczył to: 1.W pierwszej kolejności należy odkręcić poduszkę powietrzna(2 śruby od strony licznika) oraz ja odpiąć(torxy) 2.Kolejnie trzeba odkręcić kierownicę(klucz 12-nasto kątny czy jakoś tak się nazywa) 3. Teraz jest dostęp do 2 śrub które trzymają osłonę kolumny kierowniczej...
Witam A może masz jakieś pozostałości po alarmie i się właśnie uaktywnił. Chyba że masz auto od nowości. sprawdź po kierownicą. Odkręć chyba 5 śrubek na klucz nr 8 i poszukaj.
Jak wspominałem jeśli strzela na postoju podczas kręcenia kierownicą w pierwszej kolejności sprawdzić należy wzrokowo sprężyny zawieszenia. Czy nie jest któraś pęknięta... (Zazwyczaj u dołu sprężyny - kawałek może leżeć na kielichu) jeśli sprężyny będą obie całe (całe w 100% bo możliwe że pęknięty kawałek zgubiliśmy i na kielichu go nie będzie) to można...
Posiadam Golfa II 1.6 z kat, i mam problem z nim od kilku tygodni, mianowicie nie działają mi światła drogowe,(pozycyjne owszem) jeden mechanik stwierdził że winą jest masa, potem okazało się że przełącznik zespolony pod kierownicą....więc zakupiłam przełącznik, szukałam dość długo bo taki przełącznik musiał mieć w sobie światła awaryjne.... chodzi...
a no to inna spawa troche . HM mozesz spróbować zmostkować przewody przy stacyjce bo kostka stacyjki w matizie jest bardzo tandetnie wykonana . Aby sie do niej dobrać musisz odkręcić obudowe kolumny kierownicy i zdaje sie kierownice odkręcić (juz nie pamiętam ) . Kostka stacyjki przykręcana jest malutkimi srubkami od góry i dołu na płaski srubokręt...
Witam Obecna maglownica ma spory luz. Brak wycieków i wpomaganie działa prawidłowo, tz jest delikatny opór przy wysunięciu listwy w lewo, ale na kołach tego nie czuć, tylko na stole warsztatowym po demontażu magla z auta. Zakupiłem maglownicę używaną, na stole pracuje elegancko, płynnie bez zacięć. Brak luzów. Po montażu na aucie, zalaniu płynem i odpowietrzeniu....
ma początek sprawdź mikrostyk na pedale hamulca. wygląda tak jakby był zacięty lub uszkodzony. musisz odkręcić półkę pod kierownicą i na pedale są mikrostyki. mają zmieniać stan po wciśnięciu hamulca.
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Niekoniecznie. 😀 Ogólnie kierownica została odblokowana. Tata psiknął "cx-80 konserwacja i coś tam jeszcze" dynamicznymi ruchami poruszał jednocześnie kierownicą i kluczem od Kii i poszło. 3 śruby odkręcone i teraz dalej.
Miałem ten sam problem. Wystarczy wymienić uszczelki na tłoczkach na dole w zaciski u powinno być wszystko OK, można przy okazji delikatnie przeczyścić tłoczki papierem ściernym wodnym o ziarnistości min 500. I dobrze odpowietrzyć układ czyli odpowietrznik odkręcony kierownica na maksa w prawo i zalewasz płyn, czekasz aż wycieknie bez bąbelków przez...
Może jest nieodpowiedni olej w układzie, i się pieni po rozgrzaniu, przez to zapowietrza układ. Trzeba sprawdzić, czy po rozgrzaniu pompa pompuje olej, odkręcić przewód idący do maglownicy i skręcać kierownicą
Witam, może ktoś wie jak ściągnąć kierownice w Chevrolecie Captiva ? Śruba główna odkręcona, a ona dalej siedzi. Nie mam pojęcia jak to ściągnąć. Proszę o pomoc
Witam. Wczoraj wsiadłem do samochodu i chciałem go zapalić.rozrusznik zakręcił 2 razy i zamilkł. Pomyślałem że to wina rozrusznika i złączyłem na chwilę dwa styki i rozrusznik zakręcił. Zbadałem więc czy jest prąd na kablu i okazało się że nie ma. Dalej dobrałem się więc do stacyjki. Wyciągnąłem wtyczkę od kostki i próbowałem mostkować przewody. W ten...
Też tak myśle ale jak się tego pozbyć bo nie mam żadnej regulacji w kolumnie Pozdrawiam Odkręcić lekko wkręty mocujące plastikowe osłony na kolumnie , przesunąć je lekko i dokręcić .
Odkręć osłonę pod kierownicą i poszukaj wiązek przewodów innych/dokładanych, nie fabrycznych. Łatwo rozpoznawalnych po kolorze izolacji. W ten sposób odnajdziesz centralkę alarmu(antynapadu). Możesz się również kierować słuchem i odszukać centralkę po odgłosie pracującego przekaźnika sygnalizacji świetlnej, chyba, że antynapad wpięty jest po CAN ,to...
Powiedział mi że po wymianie pompy nie wytrzymała maglownica i ze będe musiał dopłacić do wymiany. Z tego co sprawdziłem po odkręceniu korka i ruszaniu kierownicą pompa przepycha płyn.
zdjac kierownice kierownice sprinter kierownice logitech
cyfra moduł czujnik dolot powietrza skoda samsung błąd kamery
dewalt dcb107 kodowanie wtryskiwaczy
Pralka nie pobiera wody: przyczyny i diagnostyka Gotowe pliki projektów mebli szafek do SketchUp