Robert nie dramatyzuj, :) można rozwiercić, można coś przyspawać. Mamy 21 wiek, wszystko jest dostępne, wiertło, spawarka. Ale chodzi o to, żeby zrobić budżetowo.
Witam, a więc tak: Głowica wymieniona, drukarka śmiga jak szalona :). Faktycznie wymiana w skali od 1 do 10 dałbym może 2 :). Było to dla mnie dziecinnie proste, straszna była tylko serwisowa instrukcja :), jak człowiek zaczął to robić to poszło raz dwa trzy. Całość zajęła mi pierwszym razem około godzinki (wyjęcie i włożenie głowicy), a drugim razem...
Odkręcić tłumik i go wyjąć - uwaga na dolne śruby od obejm tłumika , powinny być szpilki ale czasem wykręcają się całe lub są śruby , dziury do bloku silnika i warto je zaślepić - krótka śruba M8 x 4 szt żeby nie wpadły śmieci (do oleju) odkręcić głowicę i zdemontować gaźnik - kolejność dowolna jak będzie lepiej wymyć głowicę z oleju - można wcześniej...
Zacznę może od tego że miałem takiego Golfa (1.3 benzyna, silnik 2G) i podobne problemy. Swoje umiejętności mechaniczne określam jako słabe, ale wśród krewnych i/lub znajomych jest paru fachowców co z takimi pojazdami radzą sobie nieźle, więc reperowaliśmy (ja odkręcałem śrubki i podawałem klucze). Z tego co zapamiętałem kolejność czynności jest mniej...
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
Tak, trzeba to wymienić, co byście radzili ... Wpisywałem numery i mi jedna szpilka oryginał ~15zł, nekretka ~15zł, jak trzeba to trzeba, wszystkie koła idą tak samo fatalnie, ledwo to kluczem udarowym idzie odkrecić, czy wymiana komplet czy najpierw kupić jaką nakretkę na próbę? Chyba tak zrobie moze kupie komplet na jedno koło i będę patrzył ... Najgorsze...
Temat zakończony. Kupiłem tłumik środkowy z silnika 1.4 plus uchwyt pod tłumik. Uchwyt pasował, nawet były już szpilki z nakrętką w karoserii, tylko było odkręcić i zamontować. Tłumik na oko był taki sam, tylko średnica była większa: w środkowym było 41 mm, a w końcowym 38 mm. Po tej przeróbce jest super, samochód cicho chodzi, o to mi chodziło.
Moja sprężarka wytwarza ponad 10 barów ciśnienia więc to jest wystarczająco!... jaki to samochód to jest bez znaczenia co to ma za znaczenie żadne zwykłą osobówka w ktorej szpilki na pewno są słabiej dokrecone niżeli w maszynach rolniczych... i nie jestem głupi sprawdzałem klucz na każdym z 4 kól w tym samochodzie i nie odkrecił żadnej szpilki z żadnego...
Każdy silnik w odkurzaczach jest rozbieralny tylko dochodzą koszy uszkodzonych elementów a następnie ich montaż i tu zaczynają się schody tzw. opłacalność naprawy. Obecnie silniki są montowane na zasadzie jednorazówek zamiast skręcać są nitowane lub coś w tym klimacie itd. Miałem silnik do naprawy który miał tuleje ja zastosowałem odpowiednio dobrane...
Simeringi sa po dwóch stronach wyciągniesz je bez problemu(nie musisz rozkrecać silnika) czyli silnik musisz odkręcić od korpusu i z drugiej strony sciągnać kosz sprzęgłowy a między koszem a łozyskiem oprucz symeringu przchodzi podkładka z grubszego papieru uszczelniająca.A jak jesteś już tak daleko ciekawi mnie w jakim stanie są łożyska na wale korbowym...
https://obrazki.elektroda.pl/5807980200_... Witam Koledzy w związku z zapytaniami dotyczącymi buczenia młynka należy go rozebrać 1. ściągnąć obudowę 2. następnie odkręcić cztery szpilki w górnej części czarnego korpusu 3. ściągnąć górną cześć korpusu tą z otworem na odpady 4. odkręcić śrubę trzymającą tarczę uwaga!!! lewy gwint, tam...
Problem jest też w tym , że te nakrętki nie były ruszane od nowości i skoro szpilki są poluzowane to ruszając kluczem 19 nakrętkę pewnie kręcić się będzie również szpilka. Jedyne wyjście to odkręcić listwę zębatą i próbować podnieść do góry całość ( napęd z podstawą) razem ze szpilkami. Nie wiem jednak czy kabelek jest na tyle długi żeby dało się podnieść...
Na pewno torxy nasadowe. Odkręcasz przewody paliwowe od wtrysków i pompy. Pod pokrywą kolektora masz nakrętki trzymające kolektor 13 tylko trzeba je odkopać nie wiem jak u ciebie. Nie radzę czyścić kolektora na silniku można sobie narobić roboty i kłopotów. Klapki można wywalić i zdejmujesz cięgno z siłownika lub zaślepiasz przewód podciśnienia i wywalasz...
Panowie silniczek dalej jeździ. Po parunastu km musiałem dokręcić śruby głowicy bo się lużne zrobiły. Wiadomo dopasowywuje się. Oraz wyszedł mankament chińskiej myśli technicznej. Otóż panom produkującym cylindry nie chciało się nagwintować całych otworów pod szpilki gaźnika i rury wydechowej,nagwintowali tylko po pół cm i tyle. Nie zwróciłem na to...
Tę ostatnią śrubę na weekend zalałem naftą w takim szczelnym kawałku węża (jak na zdjęciu poniżej), może chociaż minimalnie rozmiękczy rdzę i popuści. W poniedziałek zrobię sobie na przodzie szpilki farbą jakiś znak i spróbuję odkręcić pół obrotu. Jeśli szpilka obróci się razem z nakrętką to dalej nie będę odkręcał żeby bezpiecznie dojechać w czwartek...
Pękł mi kolektor wydechowy i muszę go wymienić. Próbowałem go odkręcić ale szpilki są długie i się przeginają, nie chcą się wykręcić. Może ma ktoś jakiś sposób na wykręcenie, żeby nie pourywać szpilek?
Witam, kupiłem klucz pneumatyczny Stanley 160157XSTN, który ma pracować z kompresorem Geko 2-wu tłokowym (wydajność 430l). Mój problem polega na tym, że klucz ma zbyt małą siłę, by odkręcić szpilki kół samochodowych. Czy to max tego co można uzyskać z tego zestawu? Nie mam doświadczenia z takimi narzędziami, więc proszę o radę co może być nie tak.
Witaj kolego. Nieładnie z Twojej strony, że oczerniasz firmę tylko po to, by uzyskać jakieś bardzo podstawowe informację dotyczące budowy siłownika pomijając kontakt z serwisem. W zasadzie siłownik, o który pytasz, jest banalnie prosty w budowie. Na jego rozłożenie wystarczy mniej czasu, niż na napisanie powyższego posta. Aby rozłożyć siłownik, należy...
Sami mitomani .... :D Tak dla ciekawostki , przyjechał do mnie klient w zeszłym tygodniu astrą 5 na wymianę klocków . Podnoszę auto, podchodzę z kluczem (pneumatem ) i chcę odkręcić koło a tu zonk , nakrętka tylnego prawego koła zamiast się wykręcać kręci się razem ze szpilką w piaście . Zjeżdżam autem do parteru i próbuję pozostałe ręcznie bo widać...
Chrzesnemu kiedyś w Oplu Omega wulkanizator doj..ł szpilki pneumatem. Wcześnjej w kolejce był jakiś nissan terenowy. Dwa klucze urwał przy próbie odkręcenia, poszedłem ze swoimi. Dwie poszły, trzecia się urwała, czwarta obemknęła. Dobrze że felgi stalowe na zimowych. Spawanie do szpilki klucza i walenie młotem. Co ciekawe nie jeździł długo i nie zapieczenie...
Witam ! Mam taką samą pompę i nie mogę jej rozpołowić w celu odkręcenia 3 śrub od silnika. Czy te 2 szpilki też trzeba odkręcić jakąś żabką albo kombinerkami ?
Witam Ostatnio w moim ciapku musiałem odkręcić tylne koło i jedna szpilka się urwała. Po zmierzeniu zauważyłem, ze szpilki mają dziwny rozmiar gwintu M16 . Czy takie szpilki były montowane oryginalnie czy coś było kombinowane. Teraz mam problem z kupieniem takiej szpilki ;(
Witam serdecznie. Zajmuję się naprawą Dizelków a konkretnie regeneracją wtryskiwaczy i znam temat od podszewki a mianowicie opiszę to po łepkach. z racji braku czasu. Wycieki są bo niektóre miejsca są słabo uszczelnione. tak to prawda ale trzeba jeszcze zadać sobie pytanie dlaczego?! Ktoś dobrze w tym forum opisał że olej jest penetrujący ale dochodzi...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Witam. Andoria 1HC102 czyli s15 ;-) 1. Jaka może być przyczyna kiedy silnik odpala pochodzi z 40 sekund i gaśnie dymiąc przy tym na niebiesko i potem ma juz ciężko zapalić. Dymienie na niebiesko przez jaki kolwiek silnik oznacza przepalanie, spalanie oleju silnikowego. Olej ten spala się na niebiesko. W twoim przypadku może to oznaczać, że do komory...
Do poczytania jak ktoś ma ochotę Link Link ok opisano typowe przyczyny uszkodzenia śrub i ich powód. Godne uwagi to jest ta jedyna uwaga o dokręcaniu zrób ze środkiem smarującym. Więc w fabryce głupki nie pracują i dobrze to maja policzone z jaka siłą dokręcać nowe śruby i ze smarem klejem czy bez. Tu się rozbija o kwestie jakości śrub jakie stosujemy....
Witam mam ze swoją MZ 150 TS. Gdy chcę ją odpalić i naciskam na kopniak w ogóle się nie rusza jest zablokowany. Więc postanowiłem odkręcić głowicę i cylinder. Głowicę mi się udało zdjąć lecz już cylindra nie, w ogóle się nie rusza. Odkręciłem szpilki ale i tak nic, wiec zalałem oleju myśląc że może pójdzie, ale dalej to samo. Co to może być, coś przyrdzewiało...
Panowie jeśli chodzi o śruby to oczywiście że będę zakładał nowe w innych autach jak zmieniałem uszczelkę to zawsze z nowymi szpilkami - dla mnie to oczywiste. A uszczelka będzie zmieniana z powodu wycieku oleju. P.S. silnik X16xel jest kolizyjny, rozrząd zawsze sam w swoich autach zmieniałem, więc proszę ... te teksty na temat lektury i cudowania ze...
A macie może pojęcie gdzie dostać taka nakrętke? Dodano po 5 Dobra nakrętka poszła tylko jak ściągnąć to koło może być kawałek ceownika i 2 szpilki m10?
No i co," Nie ma Mocnych" na te szpilki ?
Można rozwiercić łepki i potem same szpilki wykręcić.
Ja w ogóle nie rozumiem problemu z wyjęciem tej pompy. Trzeba odkręcić łapę, węża na dole i wychodzi po dzwignieciu silnika. Żeby minęła podluznice. Odkręcenie środkowej łapy pomoże w tym żeby poszedł wyżej. https://obrazki.elektroda.pl/5890482700_...
Panowie ! A coca-cola to do czego służy ?. To nie tylko" popychacz" ale i odrdzewiacz .:D!!! ( dwa w jednym) A tak na poważnie , to wszystkie metody tu przedstawione są dobre poza jednym - młotkiem !? Trzeba mieć niezwykłe umiejętności np.magika aby czego nie uszkodzić . A teraz z innej beczki .Jak się uda już odkręcić , to proponuję przy zakręcaniu...
Witam. Od nie dawna stałem się właścicielem samochodu z tytułu a wraz z nim ogromnej masy problemów. Otóż podczas jazdy dosyć solidnie czuć wibracje na kierownicy. Myślałem, że ten typ może tak ma ale zaniepokoił mnie fakt iż podczas jazdy potrafi odkręcić się szpilka mocująca koło. Dodam też, że felga zostaje zniszczona na otworach w których montowane...
Bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki odnośnie sposobu wkręcenia nowych szpilek do mojego starego bloku. Strasznie umordowałem się z wykręceniem starych. Ze starych zostawiłem 4. Już nie mam siły i czasu. Uważam, że te szpilki są w przeszło 80 % dobre, bo nowe nakrętki wkręciłem na nie palcami i optycznie gwint nie był ponaciągany. Stosując klej do...
Jeżeli osłony prowadnic, tłoczków są ok, kapsle prowadnic nie zgnite(zaciski knorr, wabco) zacisk suwa się lekko to uważam że szkoda zachodu i pieniędzy. Można za to odkręcić siłownik hamulca i sprawdzić czy sprężyna powrotna oraz osłona gumowa są całe. Osłonę zobaczysz przez otwór na sztycę ale sprężyny nie. Jednak da się wyczuć czy jest pęknięta....
Szanowni koledzy mam prośbe dotycząca informacji.A więc od początku- za jakiś czas poluzowala mi się pompa wtryskowa i urwały sie uszy ktore trzymaja ją do obudowy napędu.Oprócz tego oberwaly się szpilki z tej obudowy.Chcac to wszystko wymienić odkręcilem pompe wtryskową i pompe podciśnienia i zacząlem wykręcać koło zębate napędu pompy wtryskowej (podobno...
Witam mam problem z rozdzielaczem mianowicie chciałem uszczelnić cały rozdzielacz bo od nowości czyli od 17 lat nie był uszczelniany i wystąpił mały problem gdy chciałem odkręcić rurkę ta co jest zamontowana na 3 śruby i 1 nakrętka się odkręciła a reszta nakrętek kręcą się w miejscu i czy jak bym uciął te nakrętki to czy da się wykręcić te szpilki co...
Artur mam pytanie. Jak rozbebeszyles ten alternator? Ja niestety odkrecilem juz co sie dalo, a tego ustrojstwa za chuny nie moge rozlozyc:D Jakies rady lub sugestie? Bylbym wdzieczny Skodowka Club Łódź - CrashBandicot 1. Wyjąć regulator 2. Odkręcić i zdjąć koło pasowe oraz wentylator 3. Wykręcić szpilki skręcające 4. Alternator położyć płasko na stole,...
Dziękuję za porady spróbowałem po mojemu i udało się ciężko było z cylindrami przy kołach zębatych warunek jest jeden pierwszy trzeba zdjąć wałek krótki od napinacza później długi i wszystkie panewki odkręcamy równo mniej więcej do połowy długości szpilki w tym momencie musimy skorzystać z pomocy, trzeba ręcznie docisnąć wałek i odkręcić panewki, jeśli...
Przede wszystkim pomiary przebicia do masy z uzwojeń. Choć patrząc po stanie tej pompy na tą chwile na pewno będą. Przejrzał bym jeszcze przed walką z pompą ta zmywarkę pod kątem wycieków wody. Piotr, zostaje pytanie, czy walka o tą pompę ma sens. Zdrowy silnik za 150 zł idzie kupić, to akurat szeroka zmywarka, więc silniki łatwo dostępne. Oczywiście...
Samochód to honda civic crx z 90 roku klijent miał bliskie spotkanie studzienki z wydechem (obnizone zawieszenie) i wyrwało z głowicy szpilki od kolektrora i cały wydech pogięty, rozwiercanie głowicy nowe śruby, wydech zrobiony i teraz moje dwa pytania czy mogło ruszyć głowice bo olej poleciał do płyny a płyn jest w oleju ogólnie wszędzie jest maź i...
Przepraszam, ale kupiłeś ja do auta po to chyba aby tylko ją wozić w bagażniku. Już proszę chociaż nie pisz, że kupiona z myślą odkręcenia koła w aucie. Ja na przykładzie swego impakta z Makity (którego to używam w w budowlance) to powiem, że nie ma żadnego luzu, kręci normalnie jak wkrętarka a udar włącza się samoczynnie przy zderzeniu z oporem. Do...
Przestrojenie filtrów helikalnych z 306MHz na 430MHz Rdzenie wkręcić do środka tak aby zeszły z gwintu metalowego, rdzenie trzymają się na gwincie karkasu. Płytkę z filtrami stawiam prawie pionowo, podgrzewam nóżki lutownico-odsysarką (nie za długo). Dłuższe podgrzewanie powoduje wciągnięcie cyny w cały otwór metalizowany. Pod filtr wsunąć cienki śrubokręt...
Przed odkręceniem gaźnika Aisan należy trochę spościć plynu chłodzącego.Przerobka jest prosta jeżeli masz kolektor ssący od Webera lub FOS,ten kolektor ma 4 szpilki i podstawę plastikową.Musisz dorobić mocowanie linki gazu.Czujnik temperatury przy Aisanie jest wkręcony w kolektor jak założysz inny kolektor to musisz odkręcić ten czujnik i przełożyć...
proszę bardzo topik o podobnej tematyce z zdjeciami z tomtom one Mamy zabawę, bo jesteś pierwszy który wąchał Tomtoma. gdybyś podłączył 12V Twoja płyta wyglądałaby tak jak poniżej, czyli żadnej różnicy, malutkie "dziureczki" jakby ukłuciem szpilki na kostkach. http://obrazki.elektroda.net/63_12622764... Ja też mogę się pośmiać w go 710 jest...
Moim zdaniem trzeba zdejmować ten mosiężny dekiel, po wcześniejszym odkręceniu szpilek, ale ponieważ wyjście przewodu z silnika jest zatopione gumą, wiec jest możliwe, że ściągając dekiel wyrwie się kabel. To jest taka "jednorazówka", raz złożone i z założenia nie naprawia się tego.
Zdemontuj stojan agregatu (należy odkręcić chyba 3 lub 4 szpilki-śruby). Tak tylko, że nie mogę zdjąć stojanu bo na końcu jest wentylator a on chyba jest na wirniku ściskany prasą, boje się z będzie potem miał luzy. Młotkiem już delikatnie w wirnik pukałem (po odkręceniu szpilki) ale nadal nie chciało zejść z wału, i dlatego boję się żeby czegoś nie...
Odkręć głowicę i zobacz czy szpilka pod nią się rusza, w ostateczności trzeba odkręcić złączki i przelać tą podłogówkę.
Witam, potrzebna będzie pomoc przy wymianie rozrządu. Jaki będzie dobry do Peugeot 307 1.6 benzyna 2005 rok. Oglądałem na Allegro różne marki, jaką wybrać. Są też zestawy rozrządu z zapasowymi śrubami, czy w tym modelu bywają problemy z odkręceniem śrub, bądź szpilek. Czy na przykład jak odkręci się cała szpilka, to wystarczy wkręcić nową, oczywiście...
Może to być 3, najkrótsze ramię na dźwigni, na pewno zmniejszy dawkę paliwa i kopcenie. Jak będzie z mocą to się okaże. W otworze w którym pracowała sprężyna powinien być ślad. Dekielek trzyma się na dwóch szpilkach i jak odkręcimy kołpakowe nakrętki to bez problemu można go odchylić. Potem trzeba uważać na cięgło gaszenia.
Jak chcesz przestawić rozrząd, to musisz: - okręcić napinacz rozrządu - w pierwszej kolejności popuścić centralną śrubę a następnie odkręcić dwie śruby mocujące napinacz - odkręcić cztery nakrętki szpilek cylindra, zdjąć "klawiaturę" rozrządu, uważać na tulejki centrujące na szpilkach (są po przekątnej)!!! - zdjąć łańcuszek z koła zębatego, uwaga -...
Ja odkręcałem tył kabiny i podniosłem ja maksymalnie jak się dało. Później ściągnięcie podnośnika. Nie widziałem innej możliwości. O ile dobrze pamiętam z przodu podnośnika były szpilki I trzeba je również odkręcić. Wtedy podnośnik unosimy kilka cm. i wyciągamy go. Kilka godzin roboty i po sprawie.
Witam . Ważne by przewód 30 alternatora idący do amperomierza i odchodzący od niego wymienić na przynajmniej 10².Przy zmianie masy z (+)na (-),należy nie zapomnieć o zmianie kierunku obrotów silnika dmuchawy.Można dokonać to w prosty sposób; Silnik jest skręcony dwoma długimi szpilkami ,należy je odkręcić i połówki silnika obrócić względem siebie...
W których są zapieczone wirniki i łożyska zardzewiałe. Po odkręceniu szpilek nawet pokrywa nie schodzi uderzając lekko młotkiem Z tego nie da się wywnioskować o zapieczeniu. Próbowałeś ściągaczem?
Na te dokręcanie kiedyś nie zwracałem uwagi, bo wymianę opon zlecałem w zakładzie. Gdy trzeba mi było w trasie wymienić koło (kapeć) to urwałem fabryczny klucz. Na szczęście było 100 m od Stacji Paliw gdzie kupiłem solidny którym udało się odkręcić szpilki. Teraz od kilku lat w obu pojazdach mam koła na wymianę bez zdejmowania opon. Pierwszy raz miałem...
http://moto.allegro.pl/klucz-elektryczny... Co o tym sądzie bo zamierzam to kupić, nadaję się to do czegoś, czy będzie miało problemy z odkręceniem szpilki w kole ? głównie chodzi mi o odkręcenie koła pasowego w samochodzie . z góry dzięki za odpowiedz
Klemy odkręciłeś? 15,3 V na elektronikę? Jeżeli będą szpilki napięcia?
Ja mam Satrę tą z pierwszego linku założyciela postu. Kompresor 2 tłokowy Stanley 100 litrów zbiornik , przewód 10/17 i kółka w rodzinnych 6 autach zmieniam bez problemu. Kompresor zasila też bałwanka przy tych operacjach a klucz szczerze mówiąc odkręca wszystkie szpilki bez problemu. Z dokręcaniem trzeba tylko delikatniej np. na 2 i klucz dynamometryczny....
Zgadzam się z tobą, że w odkręcaniu o to chodzi. Ale czy kluczem za 350 pln odkręcisz każdą szpilkę? Jaki budżet takie odkręcanie.
Podobny moment obrotowy do tego który Cię interesuje mam w kluczu 3/4". Nie miałem jeszcze problemu z odkręceniem koła w jakiejkolwiek osobówce. Posiadam też tani klucz 1/2" 310Nm - przy 11 barach odkręcę szpilki w punciaku, przy ciśnieniach niższych problemy bywają. Warto zwrócić uwagę na ciśnienia - lepsze moim zdaniem są te na niższe wartości. Nie...
Właśnie nie pamiętam czy jak zostanie klawiatura to czy będzie podejście do szpilek żeby głowicę odkręcić. A jeżeli będzie podejście do szpilek to klawiatury nie odkręcaj.
Zacznijmy od dużo prostszej operacji. Zakręć kran z bieżącą wodą który zasila pralkę w wodę. Odkręć od pralki wąż, weź kombinerki wyjmij z elektrozaworu sitko, wyczyść je najlepiej szpilką i zamontuj wszystko tak jak było i sprawdź rezultat.
Jeśli się nie mylę to te sprężyny naciągane są jak śruba rzymska. Co należy zrobić: 1. Odkręć dolną nakrętkę tak żeby poniżej sprężyny pojawiło się jak najwięcej gwintu. Pamiętaj żeby nie odkręcać całkowicie bo musi się trzymać dolnej konstrukcji. https://obrazki.elektroda.pl/3944478700_... 2. Odkręć te dwie nakrętki poniżej i powyżej...
Czy przyczyną tego może być to , że ta blaszka była pogięta ?? Przy próbie odkręcenia- wyjęcia tej szpilki , pogiąłem tą blaszkę. Oczywiście jak składałem to wyprostowałem ją / tak mi się wydaje :)/.
Daj jakieś zdjęcia bo pewnie czegoś nie odkręciłeś. Ile odkręciłeś nakrętek od szpilek trzymających głowicę?
Jest to jak najbardziej prawidłowe. Wyobraź sobie, że Twoja rura jest w jakimś miejscu bardzo przewężona, na średnicę łepka szpilki. Jak woda jest zakręcona, to rura za tym przewężeniem (tu: zawór regulacji wydatku wody) jest wypełniona "po brzegi, aż do zaworu czerpalnego. Po odkręceniu wody, ciśnienie wywala wodę za tym przewężeniem, ale potem leci...
Witam W mojej Cordobie ostatnio został uszkodzony jeden z gwintów w piaście. Teraz chcąc odkręcić koło, szpilka kręci się w miejscu, ani jej dokręcić, ani zakręcić. Jak można ją wyciągnąć? Próbowałem dociskać we wszystkie strony żeby gwint lepiej złapało, ale nic z tego...
Kluczem takim będziesz wkręcał bardzo długo np. wkręt ciesielski 200 mm. Lepsza do ciesielki jest dobra i mocna wkrętarka, która sobie poradzi bez problemu nawet z wkrętami ciesielskimi 300 mm długości np. przy mocowaniu krokwi. A co do testu klucza KD na YT to powiem tak: jesteś mechanikiem i wiesz ile trzeba siły by odkręcić szpilkę w kole a zwłaszcza...
Witam. Mam problem ze zmianą miski olejowej w mojej Hondzie Civic kombi 1.4 (D14A8), 16V, 90 KM, 1998r. Mianowicie stara miska była skorodowana i podciekała pod wydechem, wiec zakupiłem nawą miskę firmy "Blic". Stara miska odeszła bez problemu, wszystko odczyściłem, zostawiłem 6 szpilek w bloku aby umiejscowić nową miskę i tutaj zaczeły się problemy....
Szpilki odkręciłem, trzyma coś z przodu. Nie wiem co z pompą,,CR"
Witam. Podpinam się pod temat. Próbowałem podejść do wymiany rozrządu w S-Max 2.0 TDCI, wszystko zdjęte, gotowe do działania. Wał korbowy zabezpieczony szpilką, wałek rozrządu również, i podczas próby odkręcenia koła pasowego od alternatora śruba nie odkręciła się, a podejrzewam, że puściła się szpilka zabezpieczająca wał korbowy i wał się obrócił....
Na pewno wykręcone wszystkie szpilki?I wszystko dookoła?
Witam, grzeje sie palnikiem sama szpilke i 'psika na nia WD', tylko najlepiej przez 'slomke' - zawsze pomaga, bo szybko ochlodzona szpilka 'kurczy' sie, a material dookola niej jest jeszcze rozgrzany mocno. Pozdrawiam.
Koledzy podepnę się pod temat z racji omawianej baterii łązienkowej >> mam KFA RETRO. Z wymianą głowic po 10 latach jakoś sobie poradziłem, chociaż jedno pokrętło musiałem zbić gumowym młotkiem po demontażu całej baterii bo się zapiekło tym syfem, nalotem etc... Rozwiązanie nie trafione, ale korki jeszcze w sprzedaży więc nie musiałem wymieniać póki...
Ogólnie klucze Milwaukee z moich doświadczeń są jednymi z" najmocniejszych" jeżeli chodzi o mechanikę itp. Często używałem tego z drugiego linku. Mają też swoje wady jak padające przełączniki ,i najgorsze to wyrabiające się gniazda baterii i baterie. Przyjęło się że każdy testuje takie klucze na śrubach i szpilkach kół. A przecież mechanika nie polega...
(at)tatarskipomidor Zmierz szpilkę i kup nową wtedy możesz odcinać.
Najczęściej wirnik osadzony jest na stożku przedłużonego korbowodu silnika, spotkałem się też, że połączenie było na gwint. Trzeba rozpocząć od odkręcenia śruby - szpilki z osi wirnika (klucz 13 lub 14). Następnie, najlepiej młotkiem gumowym lub drewnianym ( z wyczuciem) uderzać w wirnik tj. w część metalową, aby nie uszkodzić uzwojenia wirnika.
Problem rozwiązany, musiałem odkręcić cały napinacz celem wymiany rolki, ponieważ nakrętka obracała sie razem ze szpilką w napinaczu.
Dzisiaj się za to zabrałem i zrobiłem myślę co będę na mechanika wydawał Więc aby musiałem skołować podnośnik hydrauliczny do podtrzymania skrzyni oraz zakupić nową szpilkę koszt 1 zł oraz jedną elektrodę cienką 2 koszt 15 gr . Więc odkręcenie łapy poszło prosto gorej było z odkręceniem tej zerwanej szpilki :haha: Ale nałożyłem na nią nakrętkę spawara...
(at)popromienny Niestety nie montują takowych linek i urządzeń w silnikach. Dodano po 7 Juz troche daje rade go odpalic, lecz jak odpali to tylko na wysokich obrotach a jak sprobuje pojechac to zgasnie i sie zaleje. Sprawdzalem swiece i byla czarna. Przeczyscilem swiece i zmniejszylem mieszanke i zapalilem, chodzil tak samo i pojechalem kilka metrow...
firmowe 350 Nm to całkiem sporo. To tyle co nic - zbyt mało nawet do odkręcenia koła. Czasem metrową przedłużką trzeba szarpnąć zanim szpilka puści, o odkręcaniu nakrętki przegubu nie wspomnę. 350Nm za mało na odkręcenie koła..?? Chłopie czym ty dokręcasz te koła...?? :) Ogólnie 120Nm w osobówkach to pośredni wynik, gdzie np. Alfa to 90Nm, potężna...
Tam nie ma szpilki jest śruba na przelot. Odkręć pokrywkę z przodu i wtedy ujrzysz co trzeba zrobić. Tylko nie wpuść śruby do silnika bo jeszcze będziesz musiał zrzucić miskę.
Witam serdecznie . Przy napełnianiu obwodu woda wylatuje przez dyszę wody/pary . A przy płukaniu woda powinna wypłwać poprzez nalewki kawy . Z tego co zrozumiałem to na końcu prz wyłączeniu ekspres prowadzi proces płukania . Moja sugestia to zatkane sitko zaparzacza . Proszę wyjąć zaparzacz odkręcić dwie śrubeczki torx 10 wkrętak taka gwiazdka . Pózniej...
Dzięki wszystkim za pomoc. Problem rozwiązany, pomogło dospawanie kawałka sruby z łbem za ktory mozna było odkrecic. Temat zamykam.Pozdrawiam.
Przeważnie wycieka na gwintach szpilek przy nakrętkach mocujących przewód wydechowy przy głowicy. Spróbuj odkręcić cztery nakrętki, odtłuścić posmarować silikonem wysokotemperaturowym i zakręcić nakrętki.
Bardzo dobre zdjęcie. Teraz wiem co tam w środku piszczy. Prawdopodobnie obrobiony jest łeb na okrągło. mam nowe śruby, więc po wymianie powinno być dobrze. Śruba nie wpadła do środka. Nie stawiała dużego oporu przy próbie odkręcania, więc nakrętkę obciąłem. Na dwóch pozostałych też obciąłem nakrętki, ale to wystarczyło do ich odkręcenia i dało się...
Odkręć płytkę i sprawdź DOKŁADNIE ścieżki doprowadzające napięcie do złącza - jak są cienkie - mogła się któraś sfajczyć. Zdejm też plastkiową oprawkę złącza akcesoriów (zsuń ze szpilek) - i sprawdź też druk pod nią. Przelotki w druku też obejrzyj - takie spalenie potrafi być chytre i się nieżle zakamuflować. To 24 albo 12V jest brane bezpośrednio z...
Tylko, że te kleje nie są do temperatury. Właśnie jak coś wkleisz a później chcesz odkręcić to trzeba je podgrzewać. A szpilka od tłumika już temperaturę ma. Nie wiem czy zda to egzamin. Raczej coś do temperatury tu by się przydało.
5 lat jeździłem samochodem z urwaną jedną szpilką w tylnym kole... a to tylko skuter który prawie nic nie waży, ja tam bym się nie przejmował i jeździł jeśli pozostałe 3 dobrze trzymają No to brawo ty. Jeszcze rozumiem się na 3 śrubach dokulać do warsztatu, uważając na dziury itp, ale żeby tak na stałe jeździć? Jak ty przegląd dostałeś!? Weź nie wciskaj...
Podobny czy taki sam? Sądząc po opisie ("współpraca z każdą głowicą o gwincie M30x1,5"), ten akurat powinien współpracować z głowicą termostatyczną. Żeby się upewnić, trzeba spróbować odkręcić gałkę. Jeśli bez problemu się odkręci, a pod nią będzie "szpilka" to OK. Zresztą zobacz w Google -> obrazy jak wyglądają zawory do głowic termostatycznych.
Witam. W pierwszej kolejności trzeba zdjąć koło pasowe, po odkręceniu nakrętek na szpilkach wybijasz wirnik od strony koła pasowego razem z kapą i prądniczką tachometryczną czarne kółko z nakładaną obręcza do której dochodzą dwa czerwone druciki z kostki silnika
Czytając ostatnie wypowiedzi w temacie widzę, że tylko kolega GarrutoSan pisze choć trochę z sensem. Wypowiedzi innych typu: Przykładowo rozrusznik od Vectry CDTI. Powiedzieli chłopu po drugiej stronie miasta, że tylko nowy rozrusznik za 80 funtów, plus wymiana drugie 80. A wystarczyło odkręcić 2 szpilki, wymienić tulejki w pół godziny i skasować 50....
ehhh .. Znów mam problem, a miałem już temat zamknąć.. Przejechałęm przeszło 1000 kilometrów, i już trzeci raz dokręcam śruby w felgach.. Nie rozumiem tego zjawiska.., śruby dobierane w sklepie z felgmi, mierzyli dokładnie suwmiarkami, dokręcam to stając na kluczu, nawet przy wymianie opon dokręcali pneumatem, a po kilku dniach sprawdzam kluczem i samą...
Nakrętka zgniła, utlenila się. Obetnij to co wygląda na podkładkę szpilki nie ruszaj i zejdzie. Oryginalnie jest tam nakrętka z cienką ścianka na klucz 10.
Udało mi się rozłączyć :D Okazało się ,że szpilka po odkręceniu nakretki da się wykręcić palcami. Gwint jest normalny czyli odkręcamy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Trochę problemu było z wyjęciem wirnika ale w końcu wyszedł razem z łożyskiem. Połączenie było faktycznie na stożku. Nie mając nikogo do pomocy pradnicę odłączyłem za pomocą płaskiego...
Ja proponuje coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7266857700_1... Knipex cobra. Odkręci każdą nawet okrągłą nakrętkę. Nie radzi sobie jedynie z bardzo twardym materiałem np. hartowane szpilki po których ząbki się ślizgają. Tą ze zdjęcia odkręcił by bez użycia siły na ścisk. Stosuje do przewodów hamulcowych jak już wszystko zawiedzie....
Witam, mam problem z odkręcaniem nakrętek przy wydechu głównie między kolektorem a rurą kolektorową. Problem dotyczy marek japońskich (Toyota, Mazda). Nakrętki mają jakieś dziwne kontry i nawet jeśli grzeję palnikiem acetylenowo-tlenowym w 70% urywają się a jeśli się odkręcą to gwint na szpilkach jest w takim stanie, że muszę je przejechać narzynką....
Zgadzam się z _jta_ :) Poza tym - czy słyszałeś kiedyś o przypadku by takowa szpilka coś uszkodziła w aucie ? Poza tym akumulator ze względu na niską rezystancję wewnętrzną w mojej opinii działa jak filtr. Zawsze możesz także odkręcić jedną z klem akumulatora - wtedy elektronika auta będzie 100% bezpieczna :)
Wpadka z dnia dzisiejszego głowica Jeep VM 1996r. od nowości przejechała 3,5tys. km i gwint wylazł ze szpilką od klawiaturki. Ba mało tego, skoro gwint wysunął się do góry to odkręciła się cudaczna nakrętka z oringiem trzymająca pokrywę zaworów. Nakrętka do kupienia tylko w ASO Jeep lub u dobrego tokarza ;-D
filtrować szpilki szpilki głowicy zalanie szpilki
schłodzić pokój testy akumulatorów zablokowane konto użytkownika
interfejs diagnostyczny zawór ceramiczny nivona
Zmiana uzwojenia silnika Besel SA SEMh 90-4L Volvo FH13: Olej w kolektorze wydechowym - przyczyny i rozwiązania