Robert nie dramatyzuj, :) można rozwiercić, można coś przyspawać. Mamy 21 wiek, wszystko jest dostępne, wiertło, spawarka. Ale chodzi o to, żeby zrobić budżetowo.
Przede wszystkim pomiary przebicia do masy z uzwojeń. Choć patrząc po stanie tej pompy na tą chwile na pewno będą. Przejrzał bym jeszcze przed walką z pompą ta zmywarkę pod kątem wycieków wody. Piotr, zostaje pytanie, czy walka o tą pompę ma sens. Zdrowy silnik za 150 zł idzie kupić, to akurat szeroka zmywarka, więc silniki łatwo dostępne. Oczywiście...
Moim zdaniem trzeba zdejmować ten mosiężny dekiel, po wcześniejszym odkręceniu szpilek, ale ponieważ wyjście przewodu z silnika jest zatopione gumą, wiec jest możliwe, że ściągając dekiel wyrwie się kabel. To jest taka "jednorazówka", raz złożone i z założenia nie naprawia się tego.
Zdemontuj stojan agregatu (należy odkręcić chyba 3 lub 4 szpilki-śruby). Tak tylko, że nie mogę zdjąć stojanu bo na końcu jest wentylator a on chyba jest na wirniku ściskany prasą, boje się z będzie potem miał luzy. Młotkiem już delikatnie w wirnik pukałem (po odkręceniu szpilki) ale nadal nie chciało zejść z wału, i dlatego boję się żeby czegoś nie...
Odkręć głowicę i zobacz czy szpilka pod nią się rusza, w ostateczności trzeba odkręcić złączki i przelać tą podłogówkę.
Witam, potrzebna będzie pomoc przy wymianie rozrządu. Jaki będzie dobry do Peugeot 307 1.6 benzyna 2005 rok. Oglądałem na Allegro różne marki, jaką wybrać. Są też zestawy rozrządu z zapasowymi śrubami, czy w tym modelu bywają problemy z odkręceniem śrub, bądź szpilek. Czy na przykład jak odkręci się cała szpilka, to wystarczy wkręcić nową, oczywiście...
Gdybyś użył palnika i rozgrzał te nakrętki, to pewnie odkręciłyby się bez problemu. Można też użyć zamiast palnika tzw. podgrzewacz indukcyjny do śrub, który grzeje samą nakrętkę i można ją "palcami" odkręcić.
Wystarczą dwie przeciwnakrętki, które będą pełnić rolę łebka, zwłaszcza że szpilki są dość długie, następnie podgrzać i powinno bez problemu dać się odkręcić.
Moja sprężarka wytwarza ponad 10 barów ciśnienia więc to jest wystarczająco!... jaki to samochód to jest bez znaczenia co to ma za znaczenie żadne zwykłą osobówka w ktorej szpilki na pewno są słabiej dokrecone niżeli w maszynach rolniczych... i nie jestem głupi sprawdzałem klucz na każdym z 4 kól w tym samochodzie i nie odkrecił żadnej szpilki z żadnego...
Może to być 3, najkrótsze ramię na dźwigni, na pewno zmniejszy dawkę paliwa i kopcenie. Jak będzie z mocą to się okaże. W otworze w którym pracowała sprężyna powinien być ślad. Dekielek trzyma się na dwóch szpilkach i jak odkręcimy kołpakowe nakrętki to bez problemu można go odchylić. Potem trzeba uważać na cięgło gaszenia.
Witam. Posiadam 2 silniki 3fazowe. W których są zapieczone wirniki i łożyska zardzewiałe. Po odkręceniu szpilek nawet pokrywa nie schodzi uderzając lekko młotkiem. Poradzicie jakiś sposób aby jeszcze z tych silników coś było? Pozdrawiam
Witam, kupiłem klucz pneumatyczny Stanley 160157XSTN, który ma pracować z kompresorem Geko 2-wu tłokowym (wydajność 430l). Mój problem polega na tym, że klucz ma zbyt małą siłę, by odkręcić szpilki kół samochodowych. Czy to max tego co można uzyskać z tego zestawu? Nie mam doświadczenia z takimi narzędziami, więc proszę o radę co może być nie tak.
Na pewno torxy nasadowe. Odkręcasz przewody paliwowe od wtrysków i pompy. Pod pokrywą kolektora masz nakrętki trzymające kolektor 13 tylko trzeba je odkopać nie wiem jak u ciebie. Nie radzę czyścić kolektora na silniku można sobie narobić roboty i kłopotów. Klapki można wywalić i zdejmujesz cięgno z siłownika lub zaślepiasz przewód podciśnienia i wywalasz...
http://moto.allegro.pl/klucz-elektryczny... Co o tym sądzie bo zamierzam to kupić, nadaję się to do czegoś, czy będzie miało problemy z odkręceniem szpilki w kole ? głównie chodzi mi o odkręcenie koła pasowego w samochodzie . z góry dzięki za odpowiedz
Pękł mi kolektor wydechowy i muszę go wymienić. Próbowałem go odkręcić ale szpilki są długie i się przeginają, nie chcą się wykręcić. Może ma ktoś jakiś sposób na wykręcenie, żeby nie pourywać szpilek?
Na te dokręcanie kiedyś nie zwracałem uwagi, bo wymianę opon zlecałem w zakładzie. Gdy trzeba mi było w trasie wymienić koło (kapeć) to urwałem fabryczny klucz. Na szczęście było 100 m od Stacji Paliw gdzie kupiłem solidny którym udało się odkręcić szpilki. Teraz od kilku lat w obu pojazdach mam koła na wymianę bez zdejmowania opon. Pierwszy raz miałem...
Jak chcesz przestawić rozrząd, to musisz: - okręcić napinacz rozrządu - w pierwszej kolejności popuścić centralną śrubę a następnie odkręcić dwie śruby mocujące napinacz - odkręcić cztery nakrętki szpilek cylindra, zdjąć "klawiaturę" rozrządu, uważać na tulejki centrujące na szpilkach (są po przekątnej)!!! - zdjąć łańcuszek z koła zębatego, uwaga -...
Witam mam ze swoją MZ 150 TS. Gdy chcę ją odpalić i naciskam na kopniak w ogóle się nie rusza jest zablokowany. Więc postanowiłem odkręcić głowicę i cylinder. Głowicę mi się udało zdjąć lecz już cylindra nie, w ogóle się nie rusza. Odkręciłem szpilki ale i tak nic, wiec zalałem oleju myśląc że może pójdzie, ale dalej to samo. Co to może być, coś przyrdzewiało...
Odkręć nakrętki trzymające jarzmo wtrysku i dokręć szpilki.
Witam . Ważne by przewód 30 alternatora idący do amperomierza i odchodzący od niego wymienić na przynajmniej 10².Przy zmianie masy z (+)na (-),należy nie zapomnieć o zmianie kierunku obrotów silnika dmuchawy.Można dokonać to w prosty sposób; Silnik jest skręcony dwoma długimi szpilkami ,należy je odkręcić i połówki silnika obrócić względem siebie...
Ja odkręcałem tył kabiny i podniosłem ja maksymalnie jak się dało. Później ściągnięcie podnośnika. Nie widziałem innej możliwości. O ile dobrze pamiętam z przodu podnośnika były szpilki I trzeba je również odkręcić. Wtedy podnośnik unosimy kilka cm. i wyciągamy go. Kilka godzin roboty i po sprawie.
Zgadzam się z tobą, że w odkręcaniu o to chodzi. Ale czy kluczem za 350 pln odkręcisz każdą szpilkę? Jaki budżet takie odkręcanie.
Panowie jeśli chodzi o śruby to oczywiście że będę zakładał nowe w innych autach jak zmieniałem uszczelkę to zawsze z nowymi szpilkami - dla mnie to oczywiste. A uszczelka będzie zmieniana z powodu wycieku oleju. P.S. silnik X16xel jest kolizyjny, rozrząd zawsze sam w swoich autach zmieniałem, więc proszę ... te teksty na temat lektury i cudowania ze...
Właśnie nie pamiętam czy jak zostanie klawiatura to czy będzie podejście do szpilek żeby głowicę odkręcić. A jeżeli będzie podejście do szpilek to klawiatury nie odkręcaj.
Kluczem takim będziesz wkręcał bardzo długo np. wkręt ciesielski 200 mm. Lepsza do ciesielki jest dobra i mocna wkrętarka, która sobie poradzi bez problemu nawet z wkrętami ciesielskimi 300 mm długości np. przy mocowaniu krokwi. A co do testu klucza KD na YT to powiem tak: jesteś mechanikiem i wiesz ile trzeba siły by odkręcić szpilkę w kole a zwłaszcza...
Ja mam Satrę tą z pierwszego linku założyciela postu. Kompresor 2 tłokowy Stanley 100 litrów zbiornik , przewód 10/17 i kółka w rodzinnych 6 autach zmieniam bez problemu. Kompresor zasila też bałwanka przy tych operacjach a klucz szczerze mówiąc odkręca wszystkie szpilki bez problemu. Z dokręcaniem trzeba tylko delikatniej np. na 2 i klucz dynamometryczny....
Podobny moment obrotowy do tego który Cię interesuje mam w kluczu 3/4". Nie miałem jeszcze problemu z odkręceniem koła w jakiejkolwiek osobówce. Posiadam też tani klucz 1/2" 310Nm - przy 11 barach odkręcę szpilki w punciaku, przy ciśnieniach niższych problemy bywają. Warto zwrócić uwagę na ciśnienia - lepsze moim zdaniem są te na niższe wartości. Nie...
Czy przyczyną tego może być to , że ta blaszka była pogięta ?? Przy próbie odkręcenia- wyjęcia tej szpilki , pogiąłem tą blaszkę. Oczywiście jak składałem to wyprostowałem ją / tak mi się wydaje :)/.
Witam W mojej Cordobie ostatnio został uszkodzony jeden z gwintów w piaście. Teraz chcąc odkręcić koło, szpilka kręci się w miejscu, ani jej dokręcić, ani zakręcić. Jak można ją wyciągnąć? Próbowałem dociskać we wszystkie strony żeby gwint lepiej złapało, ale nic z tego...
Daj jakieś zdjęcia bo pewnie czegoś nie odkręciłeś. Ile odkręciłeś nakrętek od szpilek trzymających głowicę?
No i co," Nie ma Mocnych" na te szpilki ?
Witam ! Mam taką samą pompę i nie mogę jej rozpołowić w celu odkręcenia 3 śrub od silnika. Czy te 2 szpilki też trzeba odkręcić jakąś żabką albo kombinerkami ?
https://obrazki.elektroda.pl/5807980200_... Witam Koledzy w związku z zapytaniami dotyczącymi buczenia młynka należy go rozebrać 1. ściągnąć obudowę 2. następnie odkręcić cztery szpilki w górnej części czarnego korpusu 3. ściągnąć górną cześć korpusu tą z otworem na odpady 4. odkręcić śrubę trzymającą tarczę uwaga!!! lewy gwint, tam...
Szpilki odkręciłem, trzyma coś z przodu. Nie wiem co z pompą,,CR"
Witam. Mam problem ze zmianą miski olejowej w mojej Hondzie Civic kombi 1.4 (D14A8), 16V, 90 KM, 1998r. Mianowicie stara miska była skorodowana i podciekała pod wydechem, wiec zakupiłem nawą miskę firmy "Blic". Stara miska odeszła bez problemu, wszystko odczyściłem, zostawiłem 6 szpilek w bloku aby umiejscowić nową miskę i tutaj zaczeły się problemy....
Można rozwiercić łepki i potem same szpilki wykręcić.
Witam. Mój problem polega na tym, że odkręciłem wszystkie szpilki głowicy (12 szt) oraz 2 śruby pod kołem wałka rozrządu w Sprinterze 208 D, 2.3 D ale głowica za nic nie chce drgnąć. Wszyscy znajomi mechanicy robią oczy a ja nie chcę nic na siłę robić, żeby nie pękło. Podważanie nic nie daje... Proszę o pomoc.
Zacznijmy od dużo prostszej operacji. Zakręć kran z bieżącą wodą który zasila pralkę w wodę. Odkręć od pralki wąż, weź kombinerki wyjmij z elektrozaworu sitko, wyczyść je najlepiej szpilką i zamontuj wszystko tak jak było i sprawdź rezultat.
Najczęściej wirnik osadzony jest na stożku przedłużonego korbowodu silnika, spotkałem się też, że połączenie było na gwint. Trzeba rozpocząć od odkręcenia śruby - szpilki z osi wirnika (klucz 13 lub 14). Następnie, najlepiej młotkiem gumowym lub drewnianym ( z wyczuciem) uderzać w wirnik tj. w część metalową, aby nie uszkodzić uzwojenia wirnika.
Witam. Podpinam się pod temat. Próbowałem podejść do wymiany rozrządu w S-Max 2.0 TDCI, wszystko zdjęte, gotowe do działania. Wał korbowy zabezpieczony szpilką, wałek rozrządu również, i podczas próby odkręcenia koła pasowego od alternatora śruba nie odkręciła się, a podejrzewam, że puściła się szpilka zabezpieczająca wał korbowy i wał się obrócił....
Witam Ostatnio w moim ciapku musiałem odkręcić tylne koło i jedna szpilka się urwała. Po zmierzeniu zauważyłem, ze szpilki mają dziwny rozmiar gwintu M16 . Czy takie szpilki były montowane oryginalnie czy coś było kombinowane. Teraz mam problem z kupieniem takiej szpilki ;(
Witam. Od nie dawna stałem się właścicielem samochodu z tytułu a wraz z nim ogromnej masy problemów. Otóż podczas jazdy dosyć solidnie czuć wibracje na kierownicy. Myślałem, że ten typ może tak ma ale zaniepokoił mnie fakt iż podczas jazdy potrafi odkręcić się szpilka mocująca koło. Dodam też, że felga zostaje zniszczona na otworach w których montowane...
Koledzy podepnę się pod temat z racji omawianej baterii łązienkowej >> mam KFA RETRO. Z wymianą głowic po 10 latach jakoś sobie poradziłem, chociaż jedno pokrętło musiałem zbić gumowym młotkiem po demontażu całej baterii bo się zapiekło tym syfem, nalotem etc... Rozwiązanie nie trafione, ale korki jeszcze w sprzedaży więc nie musiałem wymieniać póki...
Jest to jak najbardziej prawidłowe. Wyobraź sobie, że Twoja rura jest w jakimś miejscu bardzo przewężona, na średnicę łepka szpilki. Jak woda jest zakręcona, to rura za tym przewężeniem (tu: zawór regulacji wydatku wody) jest wypełniona "po brzegi, aż do zaworu czerpalnego. Po odkręceniu wody, ciśnienie wywala wodę za tym przewężeniem, ale potem leci...
Jeśli się nie mylę to te sprężyny naciągane są jak śruba rzymska. Co należy zrobić: 1. Odkręć dolną nakrętkę tak żeby poniżej sprężyny pojawiło się jak najwięcej gwintu. Pamiętaj żeby nie odkręcać całkowicie bo musi się trzymać dolnej konstrukcji. https://obrazki.elektroda.pl/3944478700_... 2. Odkręć te dwie nakrętki poniżej i powyżej...
A macie może pojęcie gdzie dostać taka nakrętke? Dodano po 5 Dobra nakrętka poszła tylko jak ściągnąć to koło może być kawałek ceownika i 2 szpilki m10?
Temat zakończony. Kupiłem tłumik środkowy z silnika 1.4 plus uchwyt pod tłumik. Uchwyt pasował, nawet były już szpilki z nakrętką w karoserii, tylko było odkręcić i zamontować. Tłumik na oko był taki sam, tylko średnica była większa: w środkowym było 41 mm, a w końcowym 38 mm. Po tej przeróbce jest super, samochód cicho chodzi, o to mi chodziło.
Dzisiaj się za to zabrałem i zrobiłem myślę co będę na mechanika wydawał Więc aby musiałem skołować podnośnik hydrauliczny do podtrzymania skrzyni oraz zakupić nową szpilkę koszt 1 zł oraz jedną elektrodę cienką 2 koszt 15 gr . Więc odkręcenie łapy poszło prosto gorej było z odkręceniem tej zerwanej szpilki :haha: Ale nałożyłem na nią nakrętkę spawara...
Witaj kolego. Nieładnie z Twojej strony, że oczerniasz firmę tylko po to, by uzyskać jakieś bardzo podstawowe informację dotyczące budowy siłownika pomijając kontakt z serwisem. W zasadzie siłownik, o który pytasz, jest banalnie prosty w budowie. Na jego rozłożenie wystarczy mniej czasu, niż na napisanie powyższego posta. Aby rozłożyć siłownik, należy...
Witam, grzeje sie palnikiem sama szpilke i 'psika na nia WD', tylko najlepiej przez 'slomke' - zawsze pomaga, bo szybko ochlodzona szpilka 'kurczy' sie, a material dookola niej jest jeszcze rozgrzany mocno. Pozdrawiam.
Chrzesnemu kiedyś w Oplu Omega wulkanizator doj..ł szpilki pneumatem. Wcześnjej w kolejce był jakiś nissan terenowy. Dwa klucze urwał przy próbie odkręcenia, poszedłem ze swoimi. Dwie poszły, trzecia się urwała, czwarta obemknęła. Dobrze że felgi stalowe na zimowych. Spawanie do szpilki klucza i walenie młotem. Co ciekawe nie jeździł długo i nie zapieczenie...
Tylko, że te kleje nie są do temperatury. Właśnie jak coś wkleisz a później chcesz odkręcić to trzeba je podgrzewać. A szpilka od tłumika już temperaturę ma. Nie wiem czy zda to egzamin. Raczej coś do temperatury tu by się przydało.
Witam. W pierwszej kolejności trzeba zdjąć koło pasowe, po odkręceniu nakrętek na szpilkach wybijasz wirnik od strony koła pasowego razem z kapą i prądniczką tachometryczną czarne kółko z nakładaną obręcza do której dochodzą dwa czerwone druciki z kostki silnika
Tam nie ma szpilki jest śruba na przelot. Odkręć pokrywkę z przodu i wtedy ujrzysz co trzeba zrobić. Tylko nie wpuść śruby do silnika bo jeszcze będziesz musiał zrzucić miskę.
Wałek nie wyjdzie!. Potrzebne są specjalne przyrządy do ściągania dźwigienek, o czym wspomniał Krick 1987 lub docisku wszystkich dźwigienek i popychaczy "na raz". Ja sobie zrobiłem specjalne dźwigienki do wyjmowania kolejnych dźwiginek zaworów ale to mój chałupniczy pomysł i wyrób. Filtr-zgoda, olej to ja osobiście polecam mobil. Ważne jakie ..W/.....
(at)tatarskipomidor Zmierz szpilkę i kup nową wtedy możesz odcinać.
Każdy silnik w odkurzaczach jest rozbieralny tylko dochodzą koszy uszkodzonych elementów a następnie ich montaż i tu zaczynają się schody tzw. opłacalność naprawy. Obecnie silniki są montowane na zasadzie jednorazówek zamiast skręcać są nitowane lub coś w tym klimacie itd. Miałem silnik do naprawy który miał tuleje ja zastosowałem odpowiednio dobrane...
Problem rozwiązany, musiałem odkręcić cały napinacz celem wymiany rolki, ponieważ nakrętka obracała sie razem ze szpilką w napinaczu.
Witam. Andoria 1HC102 czyli s15 ;-) 1. Jaka może być przyczyna kiedy silnik odpala pochodzi z 40 sekund i gaśnie dymiąc przy tym na niebiesko i potem ma juz ciężko zapalić. Dymienie na niebiesko przez jaki kolwiek silnik oznacza przepalanie, spalanie oleju silnikowego. Olej ten spala się na niebiesko. W twoim przypadku może to oznaczać, że do komory...
Podobny czy taki sam? Sądząc po opisie ("współpraca z każdą głowicą o gwincie M30x1,5"), ten akurat powinien współpracować z głowicą termostatyczną. Żeby się upewnić, trzeba spróbować odkręcić gałkę. Jeśli bez problemu się odkręci, a pod nią będzie "szpilka" to OK. Zresztą zobacz w Google -> obrazy jak wyglądają zawory do głowic termostatycznych.
3 szpile odkręciłem, lecz co dalej? Prosiłem o szczegółowy opis (stuknij w coś tam, odkręć śrubkę itd). Obudowa nie rozeszła się więc nie mam dostępu do środka. Może trzeba coś puknąć lub odkręcić coś jeszcze?
Odkręcić tłumik i go wyjąć - uwaga na dolne śruby od obejm tłumika , powinny być szpilki ale czasem wykręcają się całe lub są śruby , dziury do bloku silnika i warto je zaślepić - krótka śruba M8 x 4 szt żeby nie wpadły śmieci (do oleju) odkręcić głowicę i zdemontować gaźnik - kolejność dowolna jak będzie lepiej wymyć głowicę z oleju - można wcześniej...
Ogólnie klucze Milwaukee z moich doświadczeń są jednymi z" najmocniejszych" jeżeli chodzi o mechanikę itp. Często używałem tego z drugiego linku. Mają też swoje wady jak padające przełączniki ,i najgorsze to wyrabiające się gniazda baterii i baterie. Przyjęło się że każdy testuje takie klucze na śrubach i szpilkach kół. A przecież mechanika nie polega...
Czytając ostatnie wypowiedzi w temacie widzę, że tylko kolega GarrutoSan pisze choć trochę z sensem. Wypowiedzi innych typu: Przykładowo rozrusznik od Vectry CDTI. Powiedzieli chłopu po drugiej stronie miasta, że tylko nowy rozrusznik za 80 funtów, plus wymiana drugie 80. A wystarczyło odkręcić 2 szpilki, wymienić tulejki w pół godziny i skasować 50....
5 lat jeździłem samochodem z urwaną jedną szpilką w tylnym kole... a to tylko skuter który prawie nic nie waży, ja tam bym się nie przejmował i jeździł jeśli pozostałe 3 dobrze trzymają No to brawo ty. Jeszcze rozumiem się na 3 śrubach dokulać do warsztatu, uważając na dziury itp, ale żeby tak na stałe jeździć? Jak ty przegląd dostałeś!? Weź nie wciskaj...
Bardzo dobre zdjęcie. Teraz wiem co tam w środku piszczy. Prawdopodobnie obrobiony jest łeb na okrągło. mam nowe śruby, więc po wymianie powinno być dobrze. Śruba nie wpadła do środka. Nie stawiała dużego oporu przy próbie odkręcania, więc nakrętkę obciąłem. Na dwóch pozostałych też obciąłem nakrętki, ale to wystarczyło do ich odkręcenia i dało się...
Do poczytania jak ktoś ma ochotę Link Link ok opisano typowe przyczyny uszkodzenia śrub i ich powód. Godne uwagi to jest ta jedyna uwaga o dokręcaniu zrób ze środkiem smarującym. Więc w fabryce głupki nie pracują i dobrze to maja policzone z jaka siłą dokręcać nowe śruby i ze smarem klejem czy bez. Tu się rozbija o kwestie jakości śrub jakie stosujemy....
firmowe 350 Nm to całkiem sporo. To tyle co nic - zbyt mało nawet do odkręcenia koła. Czasem metrową przedłużką trzeba szarpnąć zanim szpilka puści, o odkręcaniu nakrętki przegubu nie wspomnę. 350Nm za mało na odkręcenie koła..?? Chłopie czym ty dokręcasz te koła...?? :) Ogólnie 120Nm w osobówkach to pośredni wynik, gdzie np. Alfa to 90Nm, potężna...
Udało mi się rozłączyć :D Okazało się ,że szpilka po odkręceniu nakretki da się wykręcić palcami. Gwint jest normalny czyli odkręcamy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Trochę problemu było z wyjęciem wirnika ale w końcu wyszedł razem z łożyskiem. Połączenie było faktycznie na stożku. Nie mając nikogo do pomocy pradnicę odłączyłem za pomocą płaskiego...
Przeważnie wycieka na gwintach szpilek przy nakrętkach mocujących przewód wydechowy przy głowicy. Spróbuj odkręcić cztery nakrętki, odtłuścić posmarować silikonem wysokotemperaturowym i zakręcić nakrętki.
Pytasz które łożyska? Wszystkie jakie były ciężko chodziły. Nawet łożysko alternatora było tak zapieczone, że pasek gwizdał. Klawiatura była zapieczona tak, że nie szło odkręcić jej ze szpilek ani nie szło zsunąć tych elementów które stukają w zawory ( nie bardzo wiem jak to się nazywa). Między tymi elementami są sprężyny które odpowiadają za prawidłowe...
Witam, mam problem z odkręcaniem nakrętek przy wydechu głównie między kolektorem a rurą kolektorową. Problem dotyczy marek japońskich (Toyota, Mazda). Nakrętki mają jakieś dziwne kontry i nawet jeśli grzeję palnikiem acetylenowo-tlenowym w 70% urywają się a jeśli się odkręcą to gwint na szpilkach jest w takim stanie, że muszę je przejechać narzynką....
Ja proponuje coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7266857700_1... Knipex cobra. Odkręci każdą nawet okrągłą nakrętkę. Nie radzi sobie jedynie z bardzo twardym materiałem np. hartowane szpilki po których ząbki się ślizgają. Tą ze zdjęcia odkręcił by bez użycia siły na ścisk. Stosuje do przewodów hamulcowych jak już wszystko zawiedzie....
Odkręć płytkę i sprawdź DOKŁADNIE ścieżki doprowadzające napięcie do złącza - jak są cienkie - mogła się któraś sfajczyć. Zdejm też plastkiową oprawkę złącza akcesoriów (zsuń ze szpilek) - i sprawdź też druk pod nią. Przelotki w druku też obejrzyj - takie spalenie potrafi być chytre i się nieżle zakamuflować. To 24 albo 12V jest brane bezpośrednio z...
Sami mitomani .... :D Tak dla ciekawostki , przyjechał do mnie klient w zeszłym tygodniu astrą 5 na wymianę klocków . Podnoszę auto, podchodzę z kluczem (pneumatem ) i chcę odkręcić koło a tu zonk , nakrętka tylnego prawego koła zamiast się wykręcać kręci się razem ze szpilką w piaście . Zjeżdżam autem do parteru i próbuję pozostałe ręcznie bo widać...
Panowie ! A coca-cola to do czego służy ?. To nie tylko" popychacz" ale i odrdzewiacz .:D!!! ( dwa w jednym) A tak na poważnie , to wszystkie metody tu przedstawione są dobre poza jednym - młotkiem !? Trzeba mieć niezwykłe umiejętności np.magika aby czego nie uszkodzić . A teraz z innej beczki .Jak się uda już odkręcić , to proponuję przy zakręcaniu...
Będzie fajnie przy rozbiórce tego rozrusznika. Udało się wam odkręcić śruby zespalające ten rozrusznik (te szpile) aby nie uwrała się w głowiczce zaraz na końcu gwintu? :)
Możesz mieć trudności z odkręceniem. Sprawdź najpierw, czy po odkręceniu koła będzie możliwość wyciągnięcia pompy. I taka moja dobra rada - przykręć pompę szpilkami do odkręcania koła, bo jest serio bardzo mocno dokręcone.
Witam mam problem z rozdzielaczem mianowicie chciałem uszczelnić cały rozdzielacz bo od nowości czyli od 17 lat nie był uszczelniany i wystąpił mały problem gdy chciałem odkręcić rurkę ta co jest zamontowana na 3 śruby i 1 nakrętka się odkręciła a reszta nakrętek kręcą się w miejscu i czy jak bym uciął te nakrętki to czy da się wykręcić te szpilki co...
http://obrazki.elektroda.pl/5785400500_1... Cześć tak od jakiś 2 godzin siedzę tu sobie i czytam o zasilaczach ATX i co i ciarki mi chodzą po plecach! Aż kierowany szpilką odkręciłem obudowę komputera przed, którym siedzę i zobaczyłem to co tam siedzi Zasilacz IMPET 300X1 ktoś może wie co to jest czasem nie jest to zasilacz robiony przez...
Cześć Mam taki sam przypadek jak w zamkniętym temacie AI: Jaki to dokładnie model turbiny, którą próbujesz zdemontować? Suszarka Beko AI: Jakie metody lub narzędzia już próbowałeś użyć do demontażu? Ręcznie https://obrazki.elektroda.pl/6167419900_... https://obrazki.elektroda.pl/5104405900_... https://obrazki.elektroda.pl/4109721000_...
ehhh .. Znów mam problem, a miałem już temat zamknąć.. Przejechałęm przeszło 1000 kilometrów, i już trzeci raz dokręcam śruby w felgach.. Nie rozumiem tego zjawiska.., śruby dobierane w sklepie z felgmi, mierzyli dokładnie suwmiarkami, dokręcam to stając na kluczu, nawet przy wymianie opon dokręcali pneumatem, a po kilku dniach sprawdzam kluczem i samą...
Cześć. Nie do końca, mogłem go przetestować na stole. Jego cześć z przekładnią planetarną i elektromagnesem została "na silniku". Odkręciłem dwie długie szpilki trzymające w kupie silnik rozrusznika. Dziś po przyłożeniu napięcia do styku Start elektromagnesu, daję się słyszeć jego reakcję. Dochodzący odgłos jest taki sam, gdy kluczyk w stacyjce przekręcę...
Witam!! Karcher k5 (nie wiem dokładnie jaki model, tak jest napisane na plastikach obudowy). Uruchamia się raz na kilka/kilkadziesiąt prób uruchomienia. Opiszę jak wygląda może ktoś skojarzy, co to za sprzęt, po opisie co już zrobiłem. Po wyjęciu z obudowy wygląda kształtem jak pompa do wody brudnej. Rozebrałem ją, odkręciłem 4 długie szpilki na imbus...
rzemyk90 Twierdzisz, że plastelina jest zalecana przez producenta silnika? Ciekawostka. Odległość mierzysz wkładając drut pomiarowy równolegle do koła zamachowego, bo w poprzek masz zagłębienia na zawory. Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem...
Zacznę może od tego że miałem takiego Golfa (1.3 benzyna, silnik 2G) i podobne problemy. Swoje umiejętności mechaniczne określam jako słabe, ale wśród krewnych i/lub znajomych jest paru fachowców co z takimi pojazdami radzą sobie nieźle, więc reperowaliśmy (ja odkręcałem śrubki i podawałem klucze). Z tego co zapamiętałem kolejność czynności jest mniej...
Nakrętka zgniła, utlenila się. Obetnij to co wygląda na podkładkę szpilki nie ruszaj i zejdzie. Oryginalnie jest tam nakrętka z cienką ścianka na klucz 10.
Koledzy ten temat jest sprzed dwóch lat. Problemem było silnie utlenione aluminium wokoło szpilek (nr 21 i 22), na które nałożona jest podstawa i które jednocześnie trzymają obudowę pompy wody. http://obrazki.elektroda.pl/3226023600_1... Problem rozwiązałem poprzez odkręcenie zeszlifowanym, wąskim kluczem tych właśnie szpilek. Na początek...
Kombinowałem Panowie z tą mufą. Okazało się jednak, że zamówiona nie pasuje (za duża). Przy okazji dodatkowych oględzin skrzynki dopatrzyłem się, że producent stosuje już tam podobne rozwiązanie przy daszku skrzynki... https://obrazki.elektroda.pl/2729556000_... Gdy to zauważyłem to bardzo dużo mi się wyjaśniło. Faktycznie można...
Zgadzam się z _jta_ :) Poza tym - czy słyszałeś kiedyś o przypadku by takowa szpilka coś uszkodziła w aucie ? Poza tym akumulator ze względu na niską rezystancję wewnętrzną w mojej opinii działa jak filtr. Zawsze możesz także odkręcić jedną z klem akumulatora - wtedy elektronika auta będzie 100% bezpieczna :)
Witam serdecznie . Przy napełnianiu obwodu woda wylatuje przez dyszę wody/pary . A przy płukaniu woda powinna wypłwać poprzez nalewki kawy . Z tego co zrozumiałem to na końcu prz wyłączeniu ekspres prowadzi proces płukania . Moja sugestia to zatkane sitko zaparzacza . Proszę wyjąć zaparzacz odkręcić dwie śrubeczki torx 10 wkrętak taka gwiazdka . Pózniej...
Mieszkam w bloku z wielkiej płyty. Ostatnie (4) piętro Pogadać z kimś z administracji/spółdzielni/zarządcy bloku. To Twoje ostatnie piętro czyli jest poddasze - taka dylatacja - dziura na wylot mocna szpilka i wielka podkładka - załatwi sprawę. To "pod dachem" zabezpieczyć przed przypadkowym odkręceniem przez kogoś. Np wspawany w podkładki itp. Pozdrawiam.
Bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki odnośnie sposobu wkręcenia nowych szpilek do mojego starego bloku. Strasznie umordowałem się z wykręceniem starych. Ze starych zostawiłem 4. Już nie mam siły i czasu. Uważam, że te szpilki są w przeszło 80 % dobre, bo nowe nakrętki wkręciłem na nie palcami i optycznie gwint nie był ponaciągany. Stosując klej do...
Wcześniej napisałes że paliwo nie jest za świerze, karencja na mieszanke wynosi 2 miesiące ( zależy z jakim olejem) zmień paliwo najpierw, jak nie przyniesie skutku żadnego ustaw poziom paliwa w gazniku i wyczyść go dokładnie. Bo moim zdaniem najprawdopodobniej jest to właśnie wina paliwa i gażnika. Tłok bez rozbierania silnika możesz sprawdzić w najprostrzy...
Ktoś wskazał mi na zawór rozprężny ,ale po sprawdzeniu okazał się sprawny.Więc zdecydowałem się zajrzeć do skrzyni korbowej.Po odkręceniu paru śrubek i spuszczeniu oleju ukazał się widok :szpilka grubości 2,0mm blokująca korbowód tłoka sprężarki na wale silnika wysunęła się w dół na 20mm.Nie wiem jak,pewnie podczas pracy i korbowód przesuwa się po wale...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam problem z wyjęciem głowicy w seacie toledo II 1.9 tdi 110 koni silnik ASV. czy możlwe jest wyjęcie głowy bez odkręcania kolektora ssącego? nie moge odkecic go bo poprzeedni mechanicy którzy to robili poobkręcali łby imbusowe i klucz tylko sie kręci w miejscu. Następne pytanie. Czy trezba odkręcić turbine...
1.zdejmujemy dywanik w okolicy pedału gazu / jeden duży kołek / 2.odkręcamy pedał gazu od środka kabiny - trzy nakrętki /klucz 10/ Na zdjęciu już odkręcony pedał gazu i dolna szpilka , dwie wyżej ! 3.odkręcamy biały motylek w górnej części dekla , zdejmujemy dekiel filtra 4.wyciągamy stary filtr kabinowy zakładamy nowy zgodnie ze strzałką air flow /...
Tak, trzeba to wymienić, co byście radzili ... Wpisywałem numery i mi jedna szpilka oryginał ~15zł, nekretka ~15zł, jak trzeba to trzeba, wszystkie koła idą tak samo fatalnie, ledwo to kluczem udarowym idzie odkrecić, czy wymiana komplet czy najpierw kupić jaką nakretkę na próbę? Chyba tak zrobie moze kupie komplet na jedno koło i będę patrzył ... Najgorsze...
Znalazłem przyczynę. Głowice miałem podniesioną(wtedy idzie kompresja do oleju i komputer dostaje fałszywe informacje, i zwiększa dawkę- bynajmniej tak myślę), bo silnik został przegrzany. Odkręciłem głowice sprawdziłem czy się nie pokrzywiła, wyczyściłem wszystko, szpilki itd, i działa jak tralala.
Esa robiłem tylko kilka razy i to kilka lat temu, więc poprawcie mnie jeśli źle myślę. W silnikach polskiej produkcji często otwory do szpilek kolektora wydechwego były przewiercane do kanałów olejowych. Z czasem szpilki lubiły się luzować i olej po gwincie zaczął wydostawać się na zewnątrz. Najprostszym sposobem jest odkręcenie wydechu i sprawdzenie...
szpilki głowicy filtrować szpilki zalanie szpilki
stlink firmware klepie wymianie rozrządu schemat sprężarka klimatyzacja
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Regulacja śruby biegu jałowego T w Oleo Mac 937 Komputer nie widzi drukarki Brother przez Wi-Fi - rozwiązania