Tnij na płaski śrubokręt, albo przecinakiem odkręć i później zastosuj zwykłą śrubę, może na imbus.
Odkręcić 4 śruby na imbus 6-tkę i zdjąć.Środkowej śruby nie ruszać.
- podłóż pod skrzydło drewniany klin - odkręć, poluzuj śrubę imbus w zagłębieniu futryny - unieś skrzydło drzwi wbijając delikatnie klin /po stronie gdzie opadły/ - przykręć śruby jeśli będzie ok.
Tak, po odkręceniu 3 śrub na imbus powinno tłoczysko wyjść na zewnątrz. Ogólnie staraj nie ciągnąć za sworzeń który wystaje z tłoka. To zawór który ma otwór i odpowiednio wyprofilowany "grzybek". Polecam później dobrze wymyć cylindry z opiłków i brudów które zostają tam z listwy i koła zębatego.
Zdjęcie przodu lub odkrecenie wisko razem z wentylatorem i na wierzchu to juz mozna wszystko zrobic.
Pierwszy problem to wyjęcie końcówki klucza imbusowego. Rozwiercenie odpowiednio wysokiej jakości wiertłem powinno załatwić sprawę. Po wyjęciu tej urwanej końcówki dalej będzie problem z odkręceniem śruby.
Coś źle zrobiłeś. Zakręcona mała śrubka, odkręcasz imbus i musi zacząć lecieć. Mała śruba to dysza i jak odkręcisz to będzie leciało zawsze.
Były problemy z wymianą wentylatora (odkręcenie śruby imbus) ale wszystko się udało i koło napinacza (nowe) po wymianie jest już w płaszczyźnie pozostałych kół. Dzięki
O przepraszam. Ale kto myślący odkręca śrubę gwiazdkową imbusem?
Spuść wodę z pieca i odkręć cztery śruby na imbus.
Palnik Bla. Długo z tym walczyłem. W moim przypadku najpierw zauważyłem, że przewody paliwowe są delikatnie wilgotne, tzn. że przepuszczały paliwo. Wymieniłem przewody na nowe. Jednak piec dalej włączał się sam raz na cztery razy. Trzeba było walczyć z resetem. Sprawdziłem, iskra była ok. I kiedy byłem dość sfrustrowany całą sytuacją, zacząłem interesować...
Dziękuję. To ja też widzę. Tylko jak to odkręcić, próbowałem w śrubę włożyć imbus odpowiedniej wielkości a także torx i nic nie pasuje. Żeby odkręcić nakrętkę muszę czym zablokować śrubę. Nie chcę kaleczyć tłoka, wiem że niektórzy blokują skok tłoka w otworze na świecę. Czy jest jakiś sposób na odkręcanie tej nakrętki. Nie mam wiedzy na temat budowy...
Witam, mam problem z wyciągnięciem miski olejowej z VW Touran 1.4 TSI, problem polega na tym, że widzę 2 śruby, które trzeba odkręcić, a nie da się do nich dostać. Macie jakieś pomysły? AI: Jakie narzędzia już próbowałeś użyć do odkręcenia tych śrub? Imbus 5 na grzechotce z przedłużeniem. AI: Czy próbowałeś już jakichś konkretnych metod lub technik,...
Odkręć silnik (imbusy) puknij w tą śrubę od przodu i wyjdzie cały wirnik, jest w takiej metalowej wytłoczce, ponaduszaj palcami czy nie jest jak folia aluminiowa (cienka), będziesz wiedział czy gdzieś nie jest przetarte.
Witam. Koło można zdjąć za pomocą przecinaka płaskiego i młotka. Wymienia się oba zestawy łożysk. Po stronie ułożyskowania biernego ( przeciwne od koła pasowego ) jest mało miejsca ale trzeba odkręcić śrubę - imbus 5-tka ; wyciągnąć zawleczkę ułożyskowania i cały bęben wyciągnąć - odkręcając wcześniej bok zbiornika przy kole pasowym.
W tej pompie są łożyska ślizgowe, po odkręceniu 4 czterech imbusów musi się dać rozebrać. Tej śruba po środku nie musisz wykręcać.
W otworze na wałek napędowy bębna jest śruba, trzeba ja odkręcić i bęben zejdzie. Imbus, chyba 3 . http://obrazki.elektroda.pl/1246672300_1...
Wymiennik wtórny służy do podgrzewania ciepłej wody. Przez niego zaczyna przepływać czynnik dopiero jak kocioł zaczyna grzać CWU. Wyłacz kocioł, pozamykaj zawory i odkręć korpus pompy. Tam są dookoła korpusu 4 śruby na imbus. Wyciągnij delikatnie i sprawdź czy czasami nie oberwał się wirnik w pompie, albo coś się nie dostało do tego wirnika. Chyba,...
Jeżeli jest to imbus ( nie widać dokładnie na zdjęciu ) to spróbuj imbusów calowych. imbus calowy 3/16" daje 4,7 mm
Ta zawleczka to jak widze nr 17 2069 Tak. Dostępna z góry poprzez odchylenie zbiornika lekko w prawo. Jak masz w miarę "chude łapki", to bez problemu ją wyciągniesz. Dodatkowo, żeby nie szarpać się z wytarganiem bębna z zespołu piorącego, weź imbus fi6 i odkręć śrubę łożyska biernego. Dostęp jest taki sam, jak do zawleczki. Inaczej będziesz się niemiłosiernie...
Na początek z tyłu licznika należy, zdjąć czarną zaślepkę z śruby imbusowej, jeśli jej już nie masz to, od razu odkręć tą śrubę imbusem nr.5 Następnie odkręć cztery wkręty mocujące dolną część osłony pod kierownicą i kolejne dwie od górnej osłonki. Następnie musisz zdecydować czy chcesz sie pomęczyć z dwoma śrubami imbusowymi od mocowania licznika czy...
Torx do imbusa? No raczej takimi narzędziami nie odkręcisz choć to proste potrzebujesz od góry włożyć imbusa i zablokować a od dołu nasadkę z mała grzechotką i odkręcić.
Czyli tan plastikowy niby zatrzask to śruba. Próbowałem już ją odkręcić imbusem, ale to plastik i się obrobił. Czyli nie pozostaje nic innego tylko spiłować ten plastik...Dzięki za pomoc. Może coś jeszcze wykombinuje.
no właśnie to łożysko wydaje sie dobre, nawet wkręcałem w wiertarkę stołową i trzymałem za wiatrak to nie wydawało dźwięków... nie wiem czy to dobry sposób na sprawdzenie ale taki mi przyszedł do głowy. A co do pompy wspomagania to jak czytalem na innych forach to często te pompy maja jakiś tam luzy ale wszystko działa jak należy. Jak ją sie wykręca??...
Przecież widać, że imbusem. Nie widziałeś nigdy takich kluczy?? https://pl.wikipedia.org/wiki/Imbus
Witam. Mam pytanie co do wymiany króćca (układ chłodzenia). Jest on uszkodzony, parę pęknięć i jest wyciek przy ciepłym płynie. Próbowałem odkręcić te dwie śruby (imbus 6), ale ciężko jest je ruszyć. Boję się że ukręci się śruba. Próbowałem to zrobić na zimnym silniku i na razie dałem sobie spokój. Czy powinienem spróbować te śruby wykręcić na ciepłym...
Te łapki fachowo nazywa się zabierakami. W 55 są przykręcane do koła zamachowego, więc nie trzeba ściągać koła wystarczy odkręcić te śruby dobrym, nie wyrobionym imbusem. Jeśli chcesz ściągną koło, to musisz złapać kombinerkami za łopatkę i uderzyć w wał oczywiście tak, żeby nie uszkodzić gwintu na wale.
Szukam schematu skrzyni biegów Hyundai ix35. Oznaczenie na skrzyni ZG77EJ. Oczywiście kosmiczny wyciek na wałku sprzęgłowym. Mam problem z odkręceniem dwóch śrub mocujących tryby, by otworzyć dzwon. Jedna z nich na prawdopodobnie prawy, druga lewy gwint. To ta skrzynia gdzie te dwie śruby są na imbus. Są tak dowalone że hej. Ktoś pomoże chociaż ze schematem?
Witam. Piszę pierwszy raz na forum, więc przepraszam za błędy. Miałem ten sam problem. Patent z filmiku działa, ale trzeba uważać z mocą gazowania. Może aluminiowa folia do grilla bardziej się sprawdzi, bo jest grubsza (na chwilę obecną nie testowałem), użyłem taką, jaką miałem. Ja miałem problem z odkręceniem czarnej śruby na imbusa. I tu chciałbym...
https://obrazki.elektroda.pl/9881607900_... Pod tym mosiężnym elementem gromadzi się syf który blokuje wypływ wody z wymiennika. Zamknij zawory pod kotłem, przez odpowietrznik zaznaczony strzałką spuść ciśnienie do zera, zabezpiecz szmatami sterownik przed zachlapaniem, odkręć śrubę która blokuje ten mosiężny element imbusem lub torx....
pod tym 4 śrubami jest kolejne 4 śruby na imbusa które musisz popuścić odkręcić
Rozrusznik wymieniony - tak jak pisałeś, należało wyjąć obudowę filtra powietrza i odkręcić 3 śruby (chyba imbus 12) - rozrusznik wyjąłem dołem i tą samą drogą włożyłem nowy ( po uprzednim zdemontowaniu kolejnej obudowy która trzyma się na jednej śrubie 13 do której dojście jest od spodu. Gdyby nie to że jedna śruba mi się ukręciła to czas pracy wyniósł...
Zbiornik już wyjąłem, rozpołowiłem, mam jedynie problem z odkręceniem tej śruby. Ponieważ zniszczyły mi się dwa imbusy zacząłem podejrzewać, że może jest jeszcze jakieś zabezpieczenie przed odkręceniem śruby mocującej koło pasowe. Co dalej jak odkręcę tą śrubę? Druga połówka obudowy zejdzie bez problemów?
mam problem z wymontowaniem silnika, odkręciłem 2 śruby jedna na klucz druga na imbus i nie wiem co dalej - silnik ani drgnie...
W kole pasowym masz otwory, ustaw je naprzeciw łba śruby, włóż nasadke i odkręć. Tam nie powinien być imbus tylko śruba na klucz 12 lub 14 (chociaż mogę sie mylić co do rodzaju śruby)
Ta śruba to jest idiotyzm , pełny gwint , imbus na zewnątrz , klej zabezpieczający przed odkręceniem (dobrze ) i nakrętka z wkładką przed odkręcaniem .
Stary temat, ja nic nie kupowałem, markowych kluczy, tylko wziąłem długa śrubę ampulową (imbusową) na imbus 5 i wygiąłem w literę L i nią odkręcałem. Dodatkowo nie szkoda łepek zeszlifować front.
Próbuj odkręcić tę śrubę w lewo lub w prawo? Ale prędzej to te dwie zewnętrzne współśrodkowe na imbus - także w lewo lub w prawo?
W GC bateria jest zwykle w kolumnie kierownicy. Odkręcić 4 śruby mocujące lampę Wykrecić imbusem 4 gwintowane trzpienie z dziur po śrubach. Wyjąć górę kierownicy Wyciągnąć przewody i kontroller Wyciągnąć baterie. CNW
Imbus w uchwyt, wkręć na obroty i dostaw do stołu, albo wkręć śrubę w uchwyt i odkręć kluczem udarowym, to już najbardziej brutalna metoda przed szlifierką. Szlifierka jest jednak bezpieczniejsza dla przekładni, o ile nie przetniesz zbyt wiele...
wyłącza się pompa c.w.u, pompa c.o dalej się nie włącza. Natomiast pompa c.o. dostaje wtedy zasilanie Tradycyjna pompa ma prostą budowę i jak dostaje zasilanie to się kręci. Być może u Ciebie pompa się zacięła albo po prostu padła. Spróbuj odkręcić tę śrubę na froncie pompy i śrubokrętem przekręcić wirnik pompy zgodnie ze strzałką, czy da radę go ruszyć....
czy śruba jest na tzw. imbus? jeśli tak to porządny imbus i skrzepy w ręcach zablokować koło i heya do przodu
Jakość Yato jak za tę cenę jest bardzo dobra. to chyba ja trafiłem na jakąś feralna partię, skoro trzaskają przy użyciu małego momentu. Ta samą śrubę odkręciłem imbusem krótkim -nasadka proxxon 3/8" po założeniu redukcji z1/2 na 3/8 grzechotką 1/2". Nawet nie "strzeliła" śruba. Dodano po 7 Skoro pęka powyżej części roboczej, to nie jest źle wielka...
hmm.... jakby pompa się kończyła to na ładowaniu zasobnika CWU też by grała. Ale możesz zerknąć na pompke, zamknij zawory pod piecem, spuść wodę w kotła, odkręć 4 śruby imbusem i masz pompke i wirniczek na wierzchu zerknij w wirnik ja miałem podobny przypadek i też na viessmanie że do wirnika wpadł kawałek cyny od lutowania miedzi chociaż filtr przed...
POMOCY !!! Usiłuję wymieńić łożyska w pralce jw, ale nie mogę odkręcić koła pasowego. Jest tam śruba na imbus 6 ale nie chce ani drgnąć. Czy muszę rozpołowić zbiornik?? i próbować dostać się od środka?? Wiem, że śruby mocowania krzyżaka można odkręcić przez otwór wlewowy (czy może ma on również funkcje serwisową ?). będę wdzięczny za pomoc.[/b]
Pewnie tak jak w większości... Odepnij akumulator, Odkręć poduszkę (dwie śruby od spodu kierownicy, imbus lub torx) odłącz przewód od poduszki i będziesz wtedy miał wszystko jak na dłoni.
Gwintowana śruba u dołu nie ma czasem gniazda na imbus?
A jeśli chodzi o odkręcenie pompy od korpusu To rozumiem że mamy na myśli tutaj te cztery śruby Na Imbusa ? Tak. Po odkręceniu obrócić o 90 stopni w prawo.
Problem rozwiązany. Nie żaden klucz 13 (kluczem 13 dokręcamy przewód od stacyjki, alternatora i akumulatora), tylko 2 śruby na imbus 6 (jedna dostępna z dołu, 2 z góry, 2 ciężko namierzyć bo przysłania je przewód od intercollera).
Witam A moje pytanie brzmi - jak zdemontować stacyjkę z pasaata '91 (B3)? Ściągnęłem kierownicę, przełączniki, odkręciłem śrubę ósemkę mocowaną na imbus i za chiny nie chce zleźć. Od dołu jest dziurka z gwintem i sądzę iż tam jest przykręcone, tylko że świeciłem latarką io nie widać żadnych frezów itd., czym to wykręcić a może się mylę i jest inna metoda?...
Witam. Mam wiertarkę taką, jak w temacie i zepsuł mi się uchwyt oryginalny. Niestety nie umiem go odkręcić. W środku nie ma żadnej śruby. Chwytałem w niego duży imbus i próbowałem odkręcić w lewo i w prawo - nic to nie dało. Ktoś wie jak się to robi czy jest to w ogóle możliwe?
Mam problem z odkręceniem śruby w sterze rowerowym. Problem polega na tym, że otwór na imbus zrobił się prawie okrągły i nie mam jak odkręcić śruby. Materiał wykonania elementów roweru to aluminium, dostęp do śruby bardzo dobry, znajduje się ona w zagłębieniu na sterze. Dospawanie czegoś czy rozwiercanie śruby nie wchodzi w grę. Z góry dzięki za pomoc.
Daj złapać oddech, dopiero z procesji wróciłem, a Ty poganiasz... Ta pompa po prostu pogniewała się na Ciebie i Cię nie lubi. Nawet odwróciła się tyłem, żeby Ci to pokazać :) Zacznij od jej prawidłowego ustawienia. Zamknij zawory, poluzuj śrubunki i odwróć przodem do siebie. Potem imbusem odkręć śruby mocujące tę część zwróconą do Ciebie. Obróć ją,...
tam tylko jest jedna Dodano po 1 Tam tylko jest jedna śruba od tyłu na imbus. Odkręć wisko zanim ściągniesz pasek, będzie ci prościej.
Filtr gazu w tej instalacji masz przy samym parowniku jak wejście przewodu gazowego z butli trzeba odkręcić te trzy śruby bodajże na imbus 6 i tam znajduje się filtr gazu. A co do obrotów to może być kilka czynników co powoduje ich podniesienie.
Ooo, to masz sześciobiegową, ale też Aisin Werner. Do spuszczania oleju masz śrubę od spodu skrzyni (?klucz 24?). Do kontroli stanu oleju szukaj też od spodu skrzyni śrubki na imbus 5. Po jej odkręceniu podstaw naczynie np. kuwetkę. Olej wlewaj przez otwór, o którym pisałeś że jest zabezpieczony plastikowym korkiem. Gdy olej zacznie wyciekać przez otwór...
Tak, chodzi o pompę odprowadzającą wodę do zbiornika. Niestety, po odkręceniu bocznej obudowy, znajduję bęben, pod którym jest sporej wielkości obudowa z tworzywa, gdzie prowadzą kable i wężyki. Mam dostęp tylko do połowy śrub, reszta znajduje się pod bębnem i bez jego demontażu nie będę w stanie odkręcić wkrętów (nawet kątowym imbusem). Widzę natomiast,...
Mam zawór Twins przy grzejniki łazienkowym.Fachowcy zapomnieli go odkręcić i poszli. Grzejnik nie grzeje. Chce go odkręcić ale nie wiem jak -- torexy nie pasują, imbusy nie pasują, a jak ruszyłem te śrubę co na zdjęciu to zaczęło delikatnie ciec więc odpuściłem. czy ktoś wie jak to ustrojstwo odkręcić ?
Polecam mimo wszystko wyczyścić i zmienić pasty. Na takim ciepłym gpu brak konserwacji może być tragiczny w skutkach Z racji że jest to używana karta już jakiś "spec" coś przy niej robił (być może wymieniał właśnie pastę?). Świadczy o tym stan jednej ze śrub mocujących chłodzenie, nie da się jej odkręcić, żaden imbus nie pasuje tak jest zniszczona....
Witam aby wymienić tą uszczelkę to musisz odkręcić 4 śruby na imbus 5mm lecz aby je wykręcić musisz zdjąć potencjometr położenia dzigni gazu zdemontować dzwignię gazu ale musisz po odkręceniu nakrętki od ośki gazu nakrętkę na klucz 10mm zdjąć podkładkę i zaznaczyć jak jest założona dzwignia gazu poczym zdjąć sprężynę i tulejkę plastikową na której jest...
Tam kolektor to prosta sprawa odkręcić.2 śruby z tyłu i te z przodu co widać.Trzeba tylko dobry imbus taki zwykły drutowy bo bit nie podejdzie.
Ten element jest uszczelniony origami. Hałas może powodować źle ustawiony zawór przelewowy ale trzeba by sprawdzić ciśnienie 100 BAR powinno być. Może też być pęknięta sprężyna pod sówakiem w tym zaworze i trzebaby by wymontować ten zawór z rozdzielacza - odkręcić 4 śruby i wyciągnąć zawartość. Dzięki za pilną odpowiedź :) Proszę podpowiedz jeszcze,...
Pasek, choćby nie wiem jak napięty tego wcale by nie trzymał. Wręcz przeciwnie, samo by się skosiło, jeżeli nie zleciało całkowicie. Inna sprawa, po co ty szukasz wycieków pod kołem pasowym wału? Jak wpadnie następny znajomy mechanik i nie będziesz miał 10 minut, żeby odkręcić te imbusy to napisz co radził. To może być pomocne dla wielu.
Witam forumowiczów. Mam problem z funkcjonowaniem instalacji c.o. Zamontowałem kocioł dwufunkcyjny Vaillant Turbotec Pro UVW 202-3/3-M Napełniłem instalację do 1'9 bara. Podłączony jest regulator pokojowy. Wcześniej zdjęto regulatory z grzejników zostały same głowice z trzpieniami oraz odkręcono imbusem śruby na dolnych zaworach odcinających. Instalacja...
Wystarczy jak odkręcę tylko tą jedną śrubę na imbusa i zdejmę ten plastik prostokątny? I dostanę się do tego, czy muszę całe ogrzewanie wyciągać?
Ok temat ogarnięty już dość dawno. Do rozpołowienia silnika zdemontowałem praktycznie tylko prawą część silnika(od strony kosza sprzęgłowego). Z prawej strony oprócz odkręcenia śrub mocujących kartery trzeba odkręcić pokrywę zdjąć czujnik zmiany biegów i pod nim jest śrubka na imbus, która mocuje mechanizm zmiany biegów. Przy okazji polecam wymienić...
Witam! Po prostu odepnij akumulator odkręć poduszkę (dwie śruby z tyłu na imbus o ile dobrze pamiętam)-jeśli różnica w ustawieniu koła kierownicy jest zbyt duża to trzeba ustawić też taśmę bo inaczej ją zerwiesz.Potem wszystko w odwrotnej kolejności i po robocie.
Gdy nie można wyjąć bębna (wraz z łożyskiem) ze zbiornika po wcześniejszym zdjęciu zabezpieczenia łożyska biernego to najczęściej przyczyną jest zatarcie tegoż łożyska,obracanie się obudowy łożyska w otworze zbiornika,wytarcie rowka w tym otworze przez orig uszczelniający obudowy tego łożyska i stąd problem z wyjęciem,trzeba odkręcić imbusem 6mm śrubę...
jackol68 zgadzam się z tobą w 100%. Właśnie to jest bardzo częstą przyczyną fiksowania zamków w passatach i innych autach grupy vw. Należy zdjąć tapicerkę drzwi. Poluzować srubę (w otworze drzwi - pod czarną zaślepką) zaciskającą element z wkładką zamka. Wyjąć wkładkę, odpiąć linkę od klamki do zamka. Poluzować mocowanie szyby (2 śruby), odkręcić imbusy...
Witam Kiedyś je odkręcałem i pamietam że też miałem mały zgryz. Srubki naciąłem i odkręciłem uderzajac je ostrym srubokrętem w kierunku ich odkręcania......i udało się. Po częściowym ich odkręceniu można chwycic je kombinerkami. Jak sie uda wymień je na śruby ze stali nierdzewnej, soczewkowe na imbusy. Pozdrawiam
Najlepiej jest pochwalić siebie samego, bo to wychodzi najlepiej. Nie zarzuca nikomu braku fachowości ale jeden orze sochą, drugi pługiem i obaj to fachowcy w tym, co robią. Jeżeli ktoś nie umie docenić tego, co dostaje za darmo czyli dobrej (nie mówię fachowej, bo jak widzę fachowcy się obrażają), to po co przegląda takie strony? Od krytyki to jest...
mam takie pytanie - czym odkrecic srubki w radioodtwarzaczu philips, trudno to opisac bez zdjecia - w otworach na srubki (wkrety?) widac tylko okragla glowke z okraglym otworem w srodku? co to moze byc? bo na pewno nie imbus ani torx.
Jak w tej szlifierce do gładzi odkręcić tarczę? W środku jest imbus 5. Próbowałem w prawo i w lewo kręcić śrubą trzymając tarczę ale nic z tego. Zalałem śrubę na całą noc WD40 niestety nic to nie dało. Proszę o jasną informację czy kręcić tarczą trzymając klucz czy śrubą trzymając tarczę i w którą stronę?
Witam i proszę o na kierowanie. Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć jak odkręcić śruby którymi przykręcony jest konwerter do koła zębatego a mam juz szpare miedzy skrzynią a blokiem jest luz,ale widziałem śrubę na imbus bodajże na kole zebatym czy to jest jedna ze śrub? czy przez dziurę od rozrusznika dam radę odkręcić te śruby bo jeszcze tam nie...
Koledzy podczas odkręcania prawego kielicha obrobiłem śrubę (trzpieniowa na imbus), która trzymała kielich i poprzez dospawanie pręta udało mi się ją w końcu odkręcić, ale niestety śruba jest już do wyrzucenia. Czy wie ktoś może jaki to rodzaj śruby i jakiej jest twardości, bo chciałbym ją dokupić o ile to oczywiście możliwe?
Wiyam śruba ta jest dokręcana dużym momentem dobry jakościowo imbus jad40 ja wyzej opisałkolega , i kilka razy udez w sróbę od czola duzym młotkiem z tyłu musisz podeprzec chodzi o zruszenie śruby uderzenie musi być dokładne czołowe aby nie pozbijac otworu na imbus . słabe imbusy zniszczą śrube tj otwór 6-cio katny pozdrawiam
Jeżeli to jest to o czym myślę to jak wejdziesz pod spód auta i tak pomiędzy dokładką zderzaka a silnikiem spójrz do góry, tam powinny być takie dwie śruby na imbus. Po ich odkręceniu i odkręceniu nadkoli zderzak powinien zejść.
Okazało się że prawdopodobnym problemem jest śruba regulująca zderzaka turbiny, teraz pojawia się problem jak dostać się do tej śruby i ją poluzować? Próbowałem już od góry i dołu różnymi przedłużkami, imbusami i dojście jest tragiczne, kolektor jak i turbinę ciężko będzie odkręcić gdyż śruby są pozapiekane
Niemożliwe, bo oglądałem pod szkłem powiększającym z bliska nie ma żadnych śladów po imbusie, wygląda jakby było przewiertane na wylot. Dodano po 2 I nie jest to kołek sprężynujący, bo za gruby w ściance, poza tym nie ma przecięcia, wygląda jak zwykła tulejka, tylko pytanie czy jest tam gwint zewnętrzny, bo nie ma w jakikolwiek sposób tego odkręcić.
Śruby ani drgnęły, ani małe ani duża główna. Na małych pękła grzechotka. Zapieczone jest maksymalnie. Gwint jest idealny, nigdy nie było odkręcane. A po co ruszasz główna pytam się ja? Na małych śrubach to prędzej obrobisz imbusa czy czy gwiazdkę albo ukręcisz śrubę niż grzechotkę. A po trzecie skąd wiesz że gwint idealny jak nie odkręciłeś? Ja jestem...
Przez dziurkę po odkręconej śrubie nic tam nie widzę co mógłbym ruszyć. bo w zasadzie tam nic konkretnego nie ma poza płaszczyzną z lekkimi zakrzywieniami na których można lekko zaklinować śrubokręt i dzięki nim możesz poruszyć wirnik pompy. Nie masz tam miejsca podparcia jak przy śrubie, więc nie można użyć dużej siły. Jeśli wirnik ani drgnie, a popa...
Myślę ze chodzi o Diane 65 typ 565e.Trzeba rozkręcić obudowę,tj.wkręty po bokach i na spodzie pralki.Zdjąć fartuch i od środka kosza są plastikowe zaślepki.Pod zaślepkami są śruby na imbus chyba 6.Po odkręceniu wyjdą tz.napędy ,które trzymają się nas stożkach.
Witam wszystkich zmotoryzowanych. Mam pytanie zupułnie z innej beczki, może ktoś z Was mi pomoże . Mam Renault Megan 1.4 16v 2001 i chciałbym sam wymienic klocki hamulcowe w przednich kołach. Wcześniej oglądałem zaciski i nie wiem ,które śrubu odkręcić .Jest śruba z przeciwnakrętką w otulinie gumowej i to można odkręcic zwykłym płaskim kluczem i jest...
Bo dziś to wszystko jedna a ta sama tandeta. Wystarczy sobie przeszukać alledrogo, gdzie można znaleźć te same narzędzia ale w cenach różniących się o 100% albo więcej. Kupiłem w Casto dwa wkrętaki Wiha, Takie z krótką klingą jeden krzyżak a drugi płaski. Po tygodniu oba zwróciłem, bo się klingi kręciły w rączkach a niczego silnego nie przykręcałem...
Kolego gerard gorecki Jesteś w błędzie, aby dostać się do pompy paliwa nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika - wystarczy wyjąć koło zapasowe i odkręcić parę śrub na kluczyk "imbus" Nr 5 i zdjąć pokrywkę !!!!!!!! Otwór po zdjęciu pokrywki pozwala na sprawdzenie zarówno pompy paliwa jak i czujnika poziomu paliwa. Chyba nigdy nie robiłeś tego..............
Najlepiej ten imbus odkręcić niemalże do końca (ale nie na siłę, by nie wyleciała cała śruba - wtedy będzie powódź gorącej wody). Czyli tak: odkręcić do pierwszego - lekkiego oporu i potem wkręcić o 1/6. pewnie jest zbytnio wkręcony i jest przydławiony przepływ na powrocie.
Witam Tak jak w temacie mam do wymiany pompę wody. W celu zaoszczędzenia funduszy zabrałem się za to sam i tu pojawił się mały problem gdyż po odkręceniu wiatraka(imbusem) wyczytałem na innym forum że trzeba odkręcić to koło na którym chodzi pasek i śrubę bodajże o rozmiarze 32. Jak zdjąłem pasek to nie miałem jak sobie tego zablokować żeby odkręcić...
(at)bedboy Bardzo Ci dziękuje, dokładnie jest tak jak napisałeś, trzeba było przyblokować imbusem i śruba odkręciła się od razu. Instrukcje zawsze czytam, i tam o tym wzmianka jest ale jakoś tak niedokładnie, poza tym podkaszarka była częściowo złożona, no ale nieważne, istotne że już całą złożyłem. Mam jeszcze pytanie do używających podkaszarek, bo...
Nie wiem czy u Ciebie to akurat to jest przyczyną ale mi się to zdarzyło tylko raz,mianowicie niedokładnie złorzyłem drum od spodu.Nie wiem jak Ci to dokładnie wytłumaczyć ale musisz jeszcze raz odkręcić od spodu tą śrubę na mały imbus i chwytając bolec na którym jest zamocowany dysk wizyjny ciągnąć go do dołu z umiarkowaną lecz dosyć dużą siłą równocześnie...
odkręciłem 4 śruby Na pewno? Widzę, że uszczelka nie ruszona. Wokół wałka - nad, pod, po prawej i po lewej - górna na wkrętak, pozostałe imbus "4". I zdejmujesz osłonę wałka. blokuje duża nakrętka który wychodzi z przekładni Nic nie blokuje, jej nie ruszasz.
Witam Mam mały problem z grzejnikiem drabinkowym w łazience. Mieszkanie w bloku ogrzewanie miejskie zawory na klatce. I tak: Odkręcając zawory na klatce w dwóch pokojach mam ciepłe grzejniki natomiast w łazience grzejnik jest zimny. Odpowietrzyłem grzejnik w łazience jednak nadal jest on zimny. Jako że nie znam się na tym a mnie to nurtuje zacząłem...
Niestety to nie to. Imbus dobrze siedzi na 100%, problemem jest obracanie się go razem ze śrubą (niewiem jak zrobić kontre).
Witam. Mam wiertarkę Makita HP1640 i chciałbym zmienić uchwyt. Problem w tym że nie mogę odkręcić obecnego w środku nie ma żadnej śruby kontrującej na wałku jest możliwość założenia klucza "rowerowego". Wkładałem już imbus do środka imbus na wałek i nic ani w prawo ani w lewo. Z góry dzięki za poradę. Pozdrawiam
Witam posiadam Opla Astre 2 rok 1999 i chciałem wyczyścić w środku ten zawór EGR wysyłam zdjęcie zaworu mojego i wystąpił problem bo ja odkręciłem tą jedną śrubę na imbus zaznaczony na rysunku cyfrą 1 i zdjąłem ten pierścień żeby nie przeszkadzał przy zdejmowaniu tego zaworu na początku ten zawór kręcił się w koło aż w końcu przestał się w ogóle obracać...
BMW F36 demontaż mechanizmu opuszczania szyby. Szyba jest przykręcona do mechanizmu śrubą, której łeb wygląda jak tylna zębatka od roweru a w środku jest otwór na imbus 5. Średnica tej zębatki ok. 5 cm. Trzpień tej śruby jest wkręcony w aluminiowy uchwyt mechanizmu i w tym trzpieniu też jest otwór na imbus 5. Do tego otworu jest dojście po ściągnięciu...
...Głowa zaczyna mnie boleć ....Dopóki nakrętka ma jeszcze kształt nakrętki, odkręca sie ją dobrze dopasowanym, ciasnym kluczem sześciokątnym. ... Jasne, klucze sześciokątne dzielą się na luźne, ciaśniejsze i ciasne. Ten podział to pewnie z tego bólu głowy. Aha, klucze sześciokątne, to inaczej klucze imbusowe. Imbusem chcesz odkręcić tą nakrętkę?
kontynuująć temat odkrecaia. wez do reki dobry klucz i zoabcz jak sie zachowuje cala sruba przy dosc mocnym nacisku przy odkrecaniu.jeli widzisz ze pracuje sruba razem z czescia do ktorej jest przykrecona to pomoze tylko mlotek i wprawne uderzenie. mozesz zrobic tez małą sztuczke.jesli masz dosc mocne imadlo to wkrecasz imbusa mocno w imadlo i krecisz...
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
Aby wyciągnąć silnik dmuchawy trzeba odkręcić kilkanaście śrubek na śrubokręt krzyżakowy, które trzymają deskę rozdzielczą, jedną śrubę M6 na imbus 5 na środku podszybia od strony silnika i unieść prawą stronę deski do góry. Osłonę licznika trzeba zdemontować bo są tam dwie śrubki na krzyżak. Pierwszy raz to robiłem więc trochę za dużo porozkręcałem....
Niestetytrzeba wyjąć licznik,jest przykręcony na trz srubki na klucz wewnętrzny (imbus)5mm,dwie sruby są pod osłonami stacyjki (trzeba odkręcić i zdjąć dolną i górną oraz jedna śruba z góry przy szybie jest przykryta taką gumową zaślepką,po odkręceniu trzeba odłączyć linke prędkościomierza i kostki elektryczne ,jest tam chyba 5 żaróweczek 1,2 Watt/12V
odkręcić śrubę wirnika odkręcić śrubę wału odkręcić śrubę felgi
zakodować kanał zasilanie konwertera multiswitcha tyrystory zamienniki
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Jak zdjąć blat z pralki Hoover H120E? Maksymalna moc lampy dla przełącznika kołyskowego