Nowy gaźnik może mieć mniejsza dysze główną.
Odległość cewki od kola magnesowego w granicach 0.15 - 0.45mm. Identyczna dla obu rdzeni modułu. Sprawdź wpust ustalający kola magnesowego.
Jak prawidłowo spasować koło i cewkę w silnikach elektrycznych, prądnicach i czujnikach indukcyjnych? Kluczowe aspekty: odległość, współosiowość, kąt ustawienia.
Dziękuję !
Sprawdź odległość cewki od koła magnesowego, powinna być 0.2 mm.
Prawidłowa odległość cewki od koła magnesowego to 0,25-0,30 mm. Jak nie masz szczelinomierza, to najlepiej włożyć zwykłą wizytówkę między koło a cewkę.
Jak odpalisz wiertarką to chodzi normalnie? Odległość cewki od koła magnesowego 0.2mm. Próbowałeś na innej świecy?
Witam kolegów interesuje mnie odległość cewki od koła zamachowego w tej kosiarce. Niestety nie zmierzyłem wyjmując uszkodzoną cewkę :cry:
Jaką masz odległość cewki od koła magnesowego, nie ociera czasem? Ustaw ją na 0,2-0,3 mm
Jest możliwe uszkodzenie magnesów, maja one wtedy taki niebieskawy odcień Najprawdopodobniej to wina cewki, i jest ona do wymiany. Odległość cewki od koła magnesowego to 0.2 mm.
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
Możesz sprawdzić odległość cewki od koła zamachowego, powinna mieć 0.2-0.3 mm. Moim zdaniem problem jest w gaźniku lub zapłonie. Możliwe że gubi zapłony.
Od siebie dorzucę jeszcze takie małe zapytanie. Czy ustawiłeś prawidłową odległość cewki od koła przy ponownym montażu (napisałeś że odkręciłeś cewkę). Zbyt dalekie odsunięcie cewki spowoduje brak iskry - co w twojej obecej sytuacji, może wprowadzać w błąd co do przyczyny jej nie występowania.
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
Odległość 0.2 - 0.3 mm.
Odległość cewki od koła 0,2 - 0,3 mm. Luz na przerywaczu 0,2 mm. Luz zaworów ssący 0,2 mm wydech 0,35 mm. Szczelność uszczelek gaźnika.
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Odłącz od cewki przewód, idący do wyłącznika, i sprawdź czy jest iskra. Zmierz opór pomiędzy fajką a rdzeniem cewki, powinien wynosić około 2.5 kΩ Dobrze zaizoluj to nacięcie na kablu świecy, niepotrzebnie je zrobiłeś. Odległość cewki od koła magnesowego, 0.2mm. Oryginalny moduł, jest znacznie droższy, około 350 zł.
Witam. Widać przez chwile było na kole zamachowym że modół zapłonowy ocierał o magnesy, a jest to bardzo nie korzystne i dla modółu jak i dla magnesów, jeśli na magnesach powsały mikro pęknięcia to tworzy się efekt wielomagnesu ze zmiennym polem magnetycznym i wtedy iskra którą widzimy na filmie podczas sprężania znika. Tak samo w modóle następuje przegrzanie...
Pęknięty magnes może być powodem braku iskry. Odległość cewki od koła, 0.3 mm. Cewki pod kołem, to ładowanie akumulatora i ewentualne oświetlenie. Sprawdź stacyjkę. Odłącz od cewki ten cienki kabelek i spróbuj. Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/3560593200_1...
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Iskra może być na świecy bo jest mały przeskok, najlepiej to sprawdzić to na testerze. Tak mogło być to powodem, dodałeś gazu, nagrzała się iskrownik i piła mogła momentalnie zgasnąć. Pozostaje jeszcze pytanie czy ustawiłeś dobra odległość cewki od koła magnesowego. 0,3 mm.
Możliwe, ale sprawdź najpierw kabelki idące z modułu do wyłącznika zapłonu i z wyłącznika do masy (na rysunku nr. 36) sam wyłącznik oraz fajkę świecy. http://obrazki.elektroda.net/52_12681392... Jeżeli kable, mają zwarcie między sobą lub ten górny, ma przejście do masy (uszkodzona izolacja) to nie będzie iskry. Odległość cewki, od koła magnesowego...
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
Oczywiście, cewka może mieć takie uszkodzenie, ale najpierw spróbuj założyć inną świecę. Sprawdź też odległość koła magnesowego od cewki, powinna wynosić 0.2 mm.
Próbowałeś podmienić świecę, a odległość cewki od koła magnesowego?
Jeżeli uruchomiłeś bez noża, to jest uszkodzony klin. Ten silnik ma lekkie (aluminiowe) kolo zamachowe i nie może pracować bez noża, który spełnia rolę dodatkowego zamachu. Klin uszkadza się przy zapalaniu lub gaszeniu silnika. Musisz zdjąć kolo zamachowe i klin wymienić, koszt około 10 złotych. Jak to zrobić, było już wielokrotnie na forum opisywane....
Bardzo ważna jest odległość koła magnesowego od rdzenia cewki powinna wynosić ok. 0,3 - 0,5mm (bo inaczej nie będzie iskry). W warunkach "eksperymentalnych" będzie trudno Ci zachować tą odległość.
Ustaw też właściwą odległość między kołem zamachowym, a nabiegunnikami cewki.
Odległość cewki od koła magnesowego powinna wynosić 0.3 mm.
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Możliwe że podczas koszenia trafiłeś nożem w jakąś przeszkodę i uszkodził się klin koła zamachowego. Powoduje to przestawienie zapłonu. Odległość cewki, od koła zamachowego 0.3 mm.
Sprawdź jeszcze fajkę swiecy i odległość cewki od koła magnesowego.
Jedyne, co można ustawić, to odległość cewki od koła magnesowego, 0.2 mm.
Odległość, rdzenia cewki od koła 0,2 mm. To że jest iskra na wykręconej świecy, wcale nie oznacza, że musi być też na wkręconej. Sprawdzałeś, na innej. Może, przyczyną jest zalewanie świecy?
Zdejmij wsuwkę i podłącz jeden kabel miernika do tej końcówki wystającej z cewki a drugi do cylindra, nie może być 'przerwy". Świece wymieniałeś? Sprawdź fajkę świecy. Odległość cewki od koła magnesowego ustaw na
Jest przy hamulcu, lub gaźniku. Najlepiej odepnij cienki kabelek od cewki i sprawdź czy jest iskra. Odległość cewki od koła magnesowego, 0.3mm.
Świecę wymieniałeś na inną? Wężyki podłączyłeś do gaźnika dobrze? Odległość cewki od koła magnesowego ustaw na 0.2mm.
Ustaw odległość cewki od koła, na 0,3 - 0,4 mm.
Odległość cewki zaplonowej od koła magnesowego kosiarka Briggs & Stratton550 odkreciłem cewke do czyszczenia i nie zmierzylem przed
Odległość cewki od koła magnesowego ustawiona???? Jak nie masz szczelinomierza to ustawa na wizytówkę. Masa uszczelniająca to zwykły czerwony silikon??? Powinna być Dirko albo Victor Rainz. Gaźnik do sprawdzenia, czyszczenia regulacji.
Nie masz uszkodzonego klina na wale? Odległość cewki od koła magnesowego 0.2mm.
Odległość koła od cewki to 0,2-0,3 mm.
To wyczyść? Sprawdź wężyk paliwowy. Odległość cewki od koła, 0.2mm.
Co oznacza stwierdzenie "koło nie wydaje się ruszone" jak to sprawdziłeś? Odległość cewki od koła zamachowego, 0,2 - 0,3 mm.
Dioda niczego nie sprawdzisz. Ustaw odległość cewki od koła zamachowego na 0.3mm.
Najpierw sprawdź wyłącznik zapłonu, odległość cewki od koła magnesowego, przewód WN, świecę zapłonową.
Duże znaczenie ma odległość, cewki od koła magnesowego. W zapłonach od kosiarki, powinna wynosić 0,2 mm.
Czy zachowałeś właściwą odległość cewki od koła magnesowego, najlepiej np. około 0,3 mm (nie może ocierać). Ma to wpływ na "moc" iskry.
Świeca, po próbie uruchomienia, jest sucha czy zalana? Odległość cewki od koła zamachowego to 0.3 - 0.4 mm.
Witam. Mam problem z pilarką Stihl 180 2 mix brak iskry. Nasapiła wymiana cylindra. Przed wymontowaniem iskra była, po demontażu już nie. Świeca sprawdzona w innej pilarce - iskra jest .odległość cewki od koła -grubość kartki papieru. Przy sprawdzaniu iskry kable od wyłącznika odpięte. Co jeszcze można sprawdzić? Może trzeba ustawic jakoś koło względem...
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, ustaw na 0,3 mm.
Rozumiem że powodem kłopotu z odpaleniem jest znikająca iskra? Sprawdź odległość cewki od koła, powinno być 0,3 mm
Jeżeli rozrząd jest ustawiony na znakach, to nic nie trzeba więcej ustawiać. Tak samo z zapłonem, klin walu załatwi sprawę. Odległość cewki od koła zamachowego, to 0.3 mm. Zwróciłeś uwagę, na prawidłowe założenie pompki oleju?
Objawy, wskazują na przestawiony zapłon lub rozrząd. Zdejmowałeś kolo zamachowe, aby sprawdzić klin, czy tylko odkręciłeś nakrętkę? Odległość cewki od koła 0.3mm. Nie odpalałeś jej bez założonego noża?
(at)sylwo1962 Niepoprawnie. Szczelina jak Księżyc. Wszędzie musi być taka sama odległość rdzenia cewki od koła.
Włóż klin do rowka w wale, załóż kolo i dokręć nakrętkę. Sprawdź odległość cewki od koła, powinno być 0.3 mm i to wszystko.
Wymiń świecę, sprawdź wyłącznik zapłonu, połączenie kabla w fajce świecy i ustaw odległość cewki od koła magnesowego, powinna wynosić 0.3 mm. To wszystko, co możesz zrobić. W ostateczności, uszkodzona jest cewka zapłonowa.
Jeśli odległość cewki od koła magnesowego jest odpowiednia to proponuje odłączyć przewody idące do cewki i wtedy sprawdzać iskrę. W większości tego typu cewek zwarcie przewodów gaszenie silnika.
Różne mogą być tego powody, świeca, zbyt duża odległość cewki od koła magnesowego, uszkodzony klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo i ogólnie wiek silnika.
Przewód gaszenia był odpięty. Czy możliwe żeby odległość cewki od koła 0.2 - 0.3 mm była za duża? A jeśli to magnesy to czy jest możliwość to sprawdzić bez podstawiania z innego agregatu.
Możesz jeszcze sprawdzić odległość cewki od koła zamachowego, powinna być 0,2 mm. Odepnij kabel od czujnika oleju i sprawdź czy jest iskra. Podepnij bezpośrednio kabel do świecy, bez fajki.
Wyłącznik zapłonu sprawdzał, tak samo cały obwód bezpieczeństwa? Odepnij od cewki kabelek idący do wyłącznika i sprawdź wtedy iskrę. Odległość cewki od koła zamachowego 0.3mm, przerwa na świecach 0.7mm.
Praktycznie nie ma możliwości ustawienia zapłonu. Czasami, ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz w module. Uszkodzenie polega na przesunięciu punktu powstawania iskry, w takim wypadku tylko wymiana modułu. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, 0.3 mm. Spróbuj zwiększyć przerwę, na świecy. Nie rozbierałeś, przypadkiem, tego silnika? W tym...
Gaśnie z powodu zalania czy braku benzyny? Gaźnik może być nadal zabrudzony, odpowietrzenie zbiornika, zagięty wężyk paliwa, świeca, odległość cewki od koła magnesowego zbyt duża, i jeszcze kilka.
Kurczę za drugim razem wlałem świeże paliwo z atestowanego zbiornika. Bez jaj. Celowo pisałem "nowy zbiornik" - bo na totalnie nówkę mi nie wyglądał. Gaźnik był czyściutki. A dmuchałem go mimo to powietrzem. Sprawdzę iskrę ponownie jak kosiarka zgaśnie (i bez świecy tym razem). Odległość cewki od koła - nie robiłem tego nigdy, ale po necie widzę, że...
Kolego, czy sprawdziłeś cewkę WN lub podmieniłeś na inną. Jeśli cewka jest ok., to sprawdź szczelinomierzem odległość cewki od koła magnesowego - ma być szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli świeca jest mokra, to znaczy, iż paliwo dochodzi, ale czy w zbiorniku masz świeże. Czy badałeś kompresję silnika, bo może silnik jest już do remontu, bo np. pracował bez...
Hej. Ponieważ nadal nie bardzo wiedziałem gdzie włożyć ten walec po lewej złożyłem silnik na próbę. Ten adapter to w końcu znalazłem gdzie powinien być. Ale silnik strasznie kopci. Bierze na pewno olej. Mam pytanie jaka powinna być odległość cewki od koła magnesowego i drugie pytanie czy ułożenie pierścieni na tłoku cylindra ma jakieś znaczenie? Ja...
Pytałem czy są jakieś śrubki regulujące skład mieszanki. Możliwe, że któraś dysza w gaźniku jest jednak jeszcze zanieczyszczona. Sprawdź jeszcze odległość cewki od koła zamachowego. Powinna wynosić około 0.25 mm.
Gażnik wyczyszczony, sprężynki są moim zdaniem ok , dobrze naciągnięte bez luzów. Sciągnołem górną pokrywę z kołem zamachowym. Nie wiem jak mam zmierzyć odległość cewki od koła magnetycznego? A także czy mam to koło magnetyczne zdjąć i jak go zdjąć? Jeśli by mogło coś pójść nie tak to wole odpuścić sobie.
Mam jakis od dolmara 100, ale on też nie jest najlepszy. Gdzieś czytałem, że odległość cewki od koła to 0.2mm. Jeśli to prawda to jutro spróbuję ustawić. Potem dam jej paliwa na tłok i zobaczę co będzie, jak odpowie to chyba wina gaźnika
Najpierw sprawdza się świece, następnie fajka przewód, potem cewka i na końcu moduł, jeśli znasz kogoś kto ma też simsona to podmieniaj według kolejności powyższej rzeczy i zobaczysz gdzie leży przyczyna Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego.
Witam kupiłem taki silniczek z mini crossa ale jest z nim problem ma strasznie małą iskre i trzeba pożądnie za sznurek z rozrusznika pociągnąć żeby sie pokazała zapłon elektroniczny czy jest jakiś patent na to np. odległość cewki od koła magnesowego?,czy coś innego swiece zmieniałem już nie raz i to samo co to może być??
Witam.Na początek może sprawdź odległość cewki od koła zamachowego. Jeśli jest zbyt duża,iskra będzie słaba lub całkiem będzie jej brak.Ustaw tę odległość na 0,2 mm.Potem odłącz fajkę z przewodu WN,i zbliż go do np.cylindra pociągając za uchwyt rozrusznika.Jeśli będzie przeskok iskry,to cewka jest dobra.
Więc miałem racje, to jest koło z całkowicie innego silnika. W twoim jest zupełnie inny zapłon i inne koło magnesowe.. Sprawdź czy ten kabelek, idący do wyłącznika zapłonu, nie styka się z masą. Sprawdź fajkę świecy oraz odległość cewki od koła magnesowego. Powinna być na 0.2 mm.
Czy cewka zapłonowa może być przesunięta, i to jest przyczyna? Kiedyś jak nie chciała palić to odkręcałem cewkę. Odległość cewki od koła 0.2 mm. Gaźnik pewnie C1Q ciekawe czy z tłoczkiem przyspieszacza? Jeżeli tak to tłoczek lub jego oring do wymiany.
Może przy składaniu źle ustawiłeś odległość rdzenia cewki zapłonowej od koła magnesowego, powinna wynosić od 0.3 - 0.5mm i W.N. jest z niskie (słaba iskra).
Nowe, wcale nie znaczy, lepsze. Sprawdź odległość koła zamachowego od cewki, powinno być 0,3 mm.
Myślę że piszesz o tradycyjnym układzie zapłonowym tj. cewka kondensator i przerywacz. Rozwiązaniem może być zwiększenie odległości cewki od koła z magnesami . Zmniejszy to napięcie generowane w cewce ,a co za tym idzie napięcie na kondensatorze . Inny sposób to zastosuj równolegle do kondensatora warystor na około 200V.
Odległość koła od cewki 0.3mm. Gaźnik wymaga czyszczenia i sprawdzenia. Rozrząd, nie jest przestawiony?
Witam. Od kilku dni mam problem z motopompą z silnikiem Koshin K180-3. Problem polega na tym, że silnik nie odpala. Nie było iskry, więc wymieniłem cewkę oraz świecę. Niestety, iskra jest ledwo widoczna. Przerwa na świecy wynosi, zgodnie z instrukcją, 0,8 mm, ale problem w tym, że nigdzie nie jest podana odległość cewki od koła magnesowego (dodam, że...
Jak ustawiałeś luz zaworów? Trzeba sprawdzić "mijankę" zaworów, tłok dokładnie w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być delikatnie uchylone, oczywiście przy prawidłowo ustawionych luzach. To ssanie na pewno jest otwarte? Świeca, odległość cewki od koła, fajka, może tłumik zaklejony? Ten gaźnik na pewno jest sprawny? Zdjęcia daj,...
Benzyna jest nowa? Spróbuj wymienić świecę i sprawdź odległość cewki od koła zamachowego (0.3mm) Warto by sprawdzić zawór iglicowy w gaźniku. Ten silnik to jest wersja maksymalnie uproszczona. W wersjach z rozrusznikiem elektrycznym jest możliwa ręczna regulacja obrotów. Nawet w Twoim silniku jest miejsce na nią, nad obudową kola zamachowego. Podaj...
Iskra jest ale jaka bo to jest ważne ,powinna być jasnoniebieska nie żółta ani nie czerwona.Sprawdź dokładnie siteczko ale to na dłuższej rurce wyciąg tą rurkę i przedmuchaj sprężonym powietrzem jak przystawisz do oka ma być widać na wylot. Włóż rureczkę z powrotem ale mocno aby poczuć kliknięcie.Sprawdź szczelność gaźnika do zbiornika czy nie przecieka...
Impulsator oporność 111 to ok. Czy napięcie mierzysz z wpiętym modułem ? Odległość koła magnesowego od cewki ma znaczenie.
Oczywiście ze kolejność biegunów ma znaczenie. Najpierw pod cewkę powinien wchodzić biegun N. Cewka musi być tak założona, aby kabel świecy był pod rdzeniem, czyli patrząc z przodu silnika, po lewej stronie. Chyba, będziesz musiał kupić to koło zamachowe, to klejenie nie jest bezpieczne. Ten magnes może być za mocny, spróbuj zwiększyć odległość cewki...
Jeśli kosiarka nie ma już gwarancji. To można sprawdzić odległość cewki zapłonowej od koła magnesowego - jeśli będzie za duża to nie będzie iskry lub będzie przerywało. Druga sprawa do świeca zapłonowa - musi być wyczyszczona i wyregulowana przerwa na elektrodach (ewentualnie kupno nowej). Kolejna rzecz to paliwo - jeśli było kiepskiej jakości, to mogło...
Połączenia przewodowe: pierścień, szczotki nie zdadzą egzaminu w rowerze. (deszcz, błoto, korozja, drgania) Chyba lepszym sposobem byłby silny magnes neodymowy zamocowany na widełkach poniżej szczęk hamulcowych oraz zamocowane na tej samej wysokości na szprychach koła cewki z rdzeniem stalowym zasilającej bezpośrednio 2 przeciwnie połączone równolegle...
Nie podajesz, czy świeca była mokra tj. po tym, gdy silnik odmówił Ci posłuszeństwa. Jeśli świeca była mokra, a więc paliwo dochodziło do cylindra, to skup się na braku iskry. Wymień świecę, ewentualnie podmień cewkę zapłonową, sprawdź "fajkę" i przewód WN a także, czy poprawnie działa wyłącznik zapłonu (może styki stale są w poz. złączonej ). Sprawdź...
Tak rozrząd jest dobrze ustawiony. Gdy tłok jest u góry (sów sprężania) oba zawory są zamknięte i znaki na kołach koło siebie, jak wałem obrócę o 360 stopni to oba zawory są lekko uchylone (jest mijanka na zaworach). Po założeniu kola magnesowego silnik nadal zrywał sznurek. Dopiero jak wlałem trochę benzyny bezpośrednio do cylindra, odpalił. Trochę...
Jutro składam gaźnik, jak złożę i zamocuje gaźnik to wrzucę foty. Czy Kolega Tommy82 orientuje się jak jest w tej kosiarce z odległościami koła magnesowego do cewki. Cewka ma jakby dwa miejsca styku. Na kole magnesowym są natomiast zaznaczone miejsca gdzie mierzyć. Jakby nie mierzył wyszło na jednym miejscu 0,40mm, na drugim 0,60mm. Pierwsze miejsce...
Można stracić cierpliwość. Ma być tak jak na zdjęciu. Dźwignia przełączająca przepustnicę ssania, w twojej kosiarce, jest zagięta trochę za dużo. Musisz ją delikatnie rozgiąć, porównaj z tą na moim zdjęciu. Wymień świecę, sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, powinna być 0.3 mm. http://obrazki.elektroda.net/21_12785314... Tak powinna...
Witam. Czy odległość impulsatora od koła magnesowego ma jakikolwiek wpływ na wartość napięcia wychodzącego z cewki? Wydaje mi się że należało by zacząć od poszukania przyczyny zbyt niskiego napięcia wchodzącego do modułu?
to w jakim położeniu powinien być magnes na kole względem cewki.. Tak naprawdę to nie wiem, nigdy tego nie sprawdzałem. Myślę że powinien być naprzeciwko iskrownika. Ważna jest też odległość iskrownika od magnesów koła, powinno chyba być około 0,3 mm, tylko aby nie obcierało o koło. Aby sprawdzić czy klin jest dobry to najlepiej odkręcić nakrętkę mocującą...
Czy masz sprawny wyłącznik awaryjny (pod siedzeniem), gdyż od niego też zależy czy będzie iskra. Pewnie do uruchamiania silnika z rozrusznika siedziałeś na traktorku, a przy próbie obracania kołem zamachowym stałeś obok niego, więc i to może być powodem braku iskry. Ponadto obracając ręcznie kołem zamachowym miałeś o wiele mniejsze obroty silnika i...
Mam traktorek kosiarkę która ma jednocylindrowy silnik tecumseh 13,5hp i boryka się z problemem ciężkiego rozruchu. Co zostało zrobione: Akumulator nowy i naładowany Wymieniony gaźnik wymieniony przewód paliwowy wymieniony filtr powietrza Wymieniona świeca Cewka zapłonowa daje poprawnie iskrę. Odległość cewki od koła magnesowego ok 0,2mm Klin na kole...
Ten przewód jest prawdopodobnie do gaszenia. Zwarcie go z masą "wyłącza iskrę". Zostaw go niepodłaczony. Zdejm fajkę, jeśli się da. Świeca wykręcona. Przytrzymaj koniec przewodu WN do masy w odległości ok 5 mm i niech ktoś spróbuje zapalac silnik. Jeżeli iskra skacze, to spórbuj odsuwać ostrożnie przewód o kolejne milimetry. Iskra powinna skakać jeszcze...
odległość koła cewki odległość cewki odległość czujnika koła
obliczenie belki lodówka bosch rozszczelnienie zablokowany telefon samsung
Mercedes Sprinter 412 - Kod błędu 5249 - Diagnostyka Hulajnoga Motus Scooty 10 Plus sama jedzie po odepchnięciu