Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Może jeśli jest dziurka to będzie to jakiś odpływ przecieków z hydromotoru albo coś w tym stylu, ciężko mi powiedzieć bo tak jak pisałem z tym JD nie miałem do czynienia, z 3140 to tak. Ogólnie raczej będzie jeden olej bo w tych seriach tak było, były dwie pompy które muszą być sprawne w 100% dlatego że są od siebie uzależnione. Jedna podaje olej do...
Witam. Otwór A to odpływ oleju z zaworu dociążającego. X to pokrętło dociążania. Otworem B olej wraca do tylnego mostu tzw. przelew. Otworem C olej z pompy płynie do cylindra podnośnika w położeniu dźwigni rozdzielacza na podnoszenie. E to prawdopodobnie otwór z zaworu przeciążeniowego pompy. F- dopływ oleju z pompy. Co do otworu D to nie mam pojęcia....
tam pod tym wlewem oleju (zaznaczone na zdjęciu) z bagnetem niema czegoś co tam powinno to trzymać (symering, oring albo coś takiego. http://obrazki.elektroda.net/25_12842779... Temat już wałkowany ale jeszcze raz,udrożnij odpływ oleju do skrzyni korbowej,sprawdź czy EGR czysty.Umycie z oleju i sprawdzenie czy olej pojawia się nadal (możesz...
Dla mnie dziwnie kręci się ta sprężarka .Może nagranie zniekształca głos ale odgłos dziwny . Chyba ta rurka wychodząca z dołu sprężarki nie jest odpowietrzeniem ani zasilaniem olejem pod ciśnieniem ? Tam ma być odpływ oleju a zasilanie z boku, otwór ze śrubą chyba M10 x1
Jednak jednostronnie zakryte. To stanowi dużą różnicę. Zastanowiłbym się czy w takiej sytuacji uszczelniacze półosi mają osobny odpływ oleju, ew. inny dopływ oleju do smarowania wargi uszczelniacza półosi.
Witam ponownie. Zdecydowałem się iż sam wymontuję i wyczyszczę turbo. I okazało się iż podjąłem właściwą decyzje. Turbo było chyba wyjmowane gdyż nie było problemu z odkręceniem śrub ale okazało się iż ktoś w sposób niezbyt fachowy się za to zabierał: http://obrazki.elektroda.pl/1454483000_1... Poza tym jest skręcone na 3 a nie 5 śrub....
W tym bloku zaworowym masz dokładnie trzy cewki podkreślone na zielono. Po otwarciu podwójnego zaworu sterowanego cewką 638Y1 następuje przepływ sprężonej cieczy hydraulicznej do siłownika przez wejście A czerwona kreska. Żeby siłownik mógł pracować z musi następować odpływ cieczy hydraulicznej z drugiej strony siłownika, co zapewnia cewka 630Y2 z sekcji...
(at)jarysss odkrecic ta srube na dole co idzie olej z turbo do silnika i wywal ta odme z tej rurki takie male metalowe sitko Coś chyba pomieszałeś. Odma to odpowietrzenie komory silnika i zaworów. To , o czym piszesz to magistrala olejowa smarująca oś turbiny i tam jest to sitko. Tam jest jedynie odpływ oleju - chociaż do tej samej przestrzeni:) Mi...
Pokazałeś w sumie nic. Jak napisałem wcześniej, odessanie zawartości miski gwarantuje jedynie to, że jest projektowana pod obsługę za pomocą wysysarki. Miska z korkiem jest projektowana zawsze pod kątem spuszczania korkiem, a wysysania nie zawsze. To, że nieliczne przypadki są zaprzeczeniem logiki, o niczym nie świadczy i nie przesądza. Dlaczego projektuje...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Cześć Czy jeżeli odpływ oleju z turbiny do miski jest zatkany, przytkany to olej z turbiny będzie wywalało tylko na stronę gorącą czy na zimną także ? Mowa o zwykłej turbinie bez zmiennej geometrii typy GARETT sterowanej ciśnieniem dodatnim. U mnie jest całkowicie sucho po stronie zimnej, natomiast po stronie gorącej nie wiem jak to sprawdzić.
Na silniku hydraulicznym masz odpływ oleju do zbiornika na nim spróbuj zastosować dławik.
Witam wszystkich :-) Drodzy forumowicze, problem z którym nie mogę sobie ostatnio poradzić. Pacjent to mój staruszek Jeep XJ 2.1td (j8s), nie dawno oddałem na regenerację turbo (Garett JR775043), zwykła turbina z zaworem upustowym sterowanym gruszką, powód regeneracji to puścił uszczelniacz i niestety lało olejem w wydech. Po ponownym montażu turbiny...
Witam! Z wymianą pompy się wstrzymaj.Sprawdż filtr ssący który znajduje się z lewej strony w dole korpusu skrzyni biegów [aluminiowy odlew z pokrywą zabezpieczoną jażemkiem z drutu] Następnie sprawdż zawór zabezpieczający siłownik podnośnika [u góry korpusu podnośnika między zaworem zamykającym odpływ oleju z siłownika a rurką prowadzącą do śruby w...
Myślę dokłdnie o tym samym, tak aby się uniezależnić od prądu i zaprząc kogenerator do bufora. Tak sobie myślałem czy nie możnaby tego jeszcze sprząc z biogazem. Chata do ogrzania 300m2, wieś, kompostownik, generuję 10m3 ścieków do szamba??? Temat niezwyle ciekawy. Biogazownia z oczyszczalni przydomowej, budowa jest podobna, istnieje odpływ wody jedynie...
Nawet nowy siłownik posiada przecieki wewnętrzne! Zamek głównie zabezpiecza siłownik przed samoczynnym opadnięciem, stosuje się go w celach głównie bezpieczeństwa. Blokuje on samoczynny odpływ oleju z oby dwóch stron siłownika co w przypadku chociażby urwania przewodu czy dużego nacisku nie zmieni on swojej pozycji.
Może go coś zablokowało albo odpływ oleju zatkany i nie leci powrotem.
w ciągu pięciu minut wyrzuciło ok 200ml oleju a poziom oleju przy odpalaniu był prawidłowy. Prawie 1/3 ilości oleju w ciągu pięciu minut, to tragedia, samo na pewno nie ustanie. Trzeba sprawdzać po kolei, zaczynając od odmy. Sprawdzałeś ten zaworek i odpływ oleju?
Uruchom układ EGR podłącz Clipa i powiedz jaką masę powietrza masz przy 4500 obr/min. Co do odmy , musi być też drożny odpływ oleju do skrzyni korbowej z osadnika. Przepływomierz oryginał? I jak wyżej zamieszczona porada , test przelewowy. Chociaż wtedy występowały by problemy z uruchomieniem lub mocą pod obciążeniem.
Witam chce kupić turbine od BMW 1,8 do mojej 60-siatki i teraz moje pytanie, bo mam obecnie turbinke od 2,5tds czy będzie pasować dopływ spalin,odpływ,doprowadzenie i odpływ oleju z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpływ oleju drożny??
Do opuszczania tego podnośnika służy śruba w obudowie, wykręcając ją o pól obrotu umożliwiamy odpływ oleju z cylindra i cofnięcie tłoka. Jak ją całkiem odkręcisz to olej wypłynie na zewnątrz. Wymień go, pewnie zgęstniał.
Takie pytanie kontrolne: odpływ drożny? Mam nadzieję nie jeździsz z tym?
jedyne co ma odpływ oleju do komory korbowej to turbo Właśnie to: w komorze filtra znajduje się nie wielkie ujście połączone poprzez trójnik z odpływem z turba. Już wiesz skąd nadciśnienie?
Powinienem rozstrzelać instalatora. Pompa olejowa zainstalowana w palniku firmy danfoss BFP41R3 pracuje w układzie dwururowym, ale nie do końca. Odpływ nadmiaru oleju nie następował do zbiornika tylko został zablokowany. Pompa tłoczyła olej w zamknięty króciec. Przez dwa lata pracy zapewne pompa olejowa odjechała z parametrami i zapłon oleju zaczął...
Odpływ oleju z turbiny drożny?
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Jeśli wirnik trze o obudowę to turbo tylko i wyłącznie do wymiany. W grę nie wchodzi żadna regeneracja. Ale zanim założysz nowe turbo to pasowałoby ustalić dlaczego stare turbo wyzionęło ducha tj. sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić smarowanie turbiny olejem, sprawdzić odpływ oleju do miski itp, itd.
A może dało by radę zrobić odpływ oleju, jeżeli rzeczywiście go tam nie ma? Przewiercić wiertłem o minimalnie większej średnicy niż średnica tej dyszy i po kłopocie. Jednak wydaje się to niemożliwe żeby nie było odpływu, jeżeli olej podawany jest pod ciśnieniem.
Adasku tam nie ma łożyska kulkowego tylko panewki. Zbiorniczek to był podłączył pod odpływ i powinno byc ok.
A co z zaworem odmy? Tam raczej nie ma czegoś takiego, skrzynia korbowa jest połączona z obudową filtra i wszystkie opary oleju i inne "śmieci" ze skrzyni korbowej kierowane są do filtra powietrza i poprzez gażnik z powrotem do cylindra, tylko jest wtedy dobrze jeśli nie ma tam, w tych oparach, za dużo oleju. jak go jest za dużo to już trzeba szukać...
Zbudowałem prasę hydrauliczną na podzespołach ciągnikowych tj, pompa zębata, rozdzielacz z tzw. 30-tki a siłownik dwustronnego działania pochodził z bliżej nieznanego ciągnika rosyjskiego. Zbiornik na olej wykonałem z gaśnicy 2,5 kg, który zasila w olej pompę zębatkową. Pompę napędzam silnikiem elektrycznym, z której przewód wysokiego ciśnienia podłączyłem...
To skąd wiesz, że tędy się nie leje ? Piszę to jako pompiarz. Wystarczy, że odpływ się zatka.
Zobacz czy jest odpływ z pompy oleju. Może zaworek otwiera ale olej nie ma gdzie ujść. Dodano po 38 Zobacz czy jest odpływ z pompy oleju. Może zaworek otwiera ale olej nie ma gdzie ujść. Równo dobrze możesz wyjąć w ogóle zawór.
Siema :) Zapłon nie ma nic wspólnego z olejem .. to 2 oddzielne układy .. Po mojemu założył Ci starą uszczelkę pod głowicą Zapłon to mógł się przestawić w kopułce a nie w cewce zapłonowej którą steruje komputer :) co do wyciekającego oleju z korka to pewnie masz zatkany odpływ oleju z pod zaworów lub nie masz pokrywki nad zaworami ... taka metalowa...
Olej bierze się z odmy albo z turbiny. Na początek sprawdź odpływ oleju z odmy (ta cieńsza rurka) bo czasem sie zapycha nagarem . Kup nową odmę ,jest dostępna na allegro bo Twoja jest pewnie zarośnięta nagarem i nie spełnia swoich funkcji. Sam jeżdże takim autem i już to przerabiałem. Pozdrawiam!
Co z odprowadzeniem oleju z turbo? Może przytkane i dlatego "kopci" na niebiesko - pali olej i to dość dużo, że aż wydechem leci :( ewentualnie nieszczelność między pierścieniami i cylindrem - nowe pierścienie są "okrągłe" a cylinder może owalny? sprawdź odpływ z turbiny - łatwiej. Uszczelniacze zaworowe dają efekt lekkiego dymienia tylko na początku...
Sprawdź czy samo visco nie jest mokre bo jeżeli powstał wyciek oleju silikonowego to mogła się zabrudzić w środku taśma bimetaliczna i wtedy trzeba całość wymienić Elektryczne nie posiada bimetalu tylko elektrozawór sterowany impilsowo. Do PWM można by było porównać ale impulsy są rzędu kilku sekund. Napięcie podane na zawór zamyka odpływ ze zbiorniczka...
Ale uszczelniacz pracuje w ciśnieniu zbliżonym do atmosferycznego, czyli albo odpływ zapchany albo tyle oleju wali z panwewki wałka że odpływ nie wydala odbierać. Innej opcji nie ma. Jest to silnik 163KM.
Z tym wysuwem teleskopów to jest jak najbardziej mozliwe , tylko nie wiem co to za zamki były by ci potrzebne a konkretnie do kazdego siłownika . Bo nie mozesz podpiąc na pałe siłowniki od teleskopu w szereg bo pod wpływem konta nachylenia , cisnienia pomiedzy cylindrami olej bedzie sie przelewał z jednego do drugiego co bedzie skutkować niezamierzone...
A na jakim dystansie sprawdzałeś ubytek oleju ? w wężu od turbo sprężarki do silnika był jakiś olej czy na czuja żeś wymienił tą sprężarkę ? Żeby sprężarka była szczelna musi ona osiągać określoną ilość obrotów, ponadto przedmuchy w skrzyni korbowej uniemożliwiają swobodny spływ oleju do misy. Warto też sprawdzić odpływ z turbo czy jest drożny i czy...
Panowie.Mam pytanie do tunerów samochodowych. Jak założyć turbo z zasilaniem oleju i odpływem w poziomie. Chodzi mi o to żeby nie wywaliło uszczelniaczy na turbie.Jak to zrobić żeby było dobrze. Zrobiłem swapa i nie mam możliwości ani podniesienia turba do góry żeby nawet jakieś przejście dorobić ani opuścić, bo już teraz jest nie za duży spad spływu...
Kolego to był używany, nie płaciłem za niego. Teraz przyszedł mi że sklepu nowy poprosiłem do koparki Białoruś który steruję łapami i spychem dostałem rozdzielacz o nr P80 3/2-444-4 i nie wiem czy go zakładać czy nie, ponoć współpracuje z dodatkowym regulatorem siły ale nie mam nic takiego, sprzedawca mówi i zarzeka się, że 25 lat je sprzedaje i prowadzi...
Też myśle że to jest już przystosowana do pracy stacjonarnej sprężarka od C360 3P. Zaślepiony wlot oleju i coś co zastepuje oryginalny odpływ do silnika. W 3P to smarowanie sprężarki to trochę "pic na wodę". Olej z silnika jest tylko rozpylany w środku i odpływa do miski. Nie ma to nic wspólnego z angielskim oryginałem w MF gdzie rzeczywiście wał był...
artbi881 myślę, że z turbiną dobrze kombinujesz, wydaje mi się, że turbina rozszczelniła się z jakiegoś powodu, a nie sama w sobie była przyczyną. Dodam że jeszcze wcześniej auto tez było w serwisie bo powyżej 3k obrotów wpadało w tryb awaryjny. Mechanior znalazł uszkodzony wężyk przy intercoolerze(błąd doładowania turbo), wymienił i było lepiej chociaż...
Jaka turbina ??? nowa czy regenerowana ??? Może mechanik źle dokręcił rurkę do smarowania turbo lub jej odpływ i po prostu cieknie . Sprawdzałeś na osłonie silnika . Sprawdz tę rurę tam gdzie idzie czujnik ciśnienia doładowania .
Jako fachowiec od uprawy rzepaku zapewne wiesz, że z ha można uzyskać 4 tony Można, ale w polskim klimacie jest możliwe tylko w pasie od Zachodniego Pomorza po Nizinę Śląską. Średnie plony w Polsce to w wieloleciu około 3 t/ha. a na zachodzie Europy średni plon podchodzi pod 5 ton. Koloryzujesz tutaj. Z danych podawanych przez KE najwyższy średni plon...
Zamontowanie turbiny nie stanowi dużego problemu .Należy wymontować kolektor wydechowy i odwrócić go o 180 stopni oczywiście bez kolanka wtedy wylot spalin masz z przodu i skierowany do góry. Turbina ma cztery otwory do mocowania a na kolektorze są dwa należy dokładnie wymierzyć i przewiercić w turbinie dwa otwory i bezpośrednio ją przykręcić do kolektora....
Może tak konkretnie żeby się zrozumieć. Jak dolot zawalony olejem przed turbem a odma jest sucha to logiczne jest, że musi się tam dostać od strony turbiny. Jeśli przy odmie jest olej to musi dostawać się tam razem z gazami z silnika. Powodem pierwszego może być niedrozny odpływ z turbiny. Powodem drugiego nadmierne przedmuchy w silniku. Można to sprawdzić...
bulgotanie odpływ odpływ kondensat odpływ pralki
uszkodzone przyłącze chieftec stabilne dibeisi subwoofer
protokół badania transformatorów pralka gorenje opinie
Najlepsza karta graficzna dla Xeon E3-1231V3 Opel Corsa C - Kod błędu P0171: Zbyt uboga mieszanka