Wcale nie trzeba likwidować immobilajsera! Miałem immo i zamontowałem zdalne odpalanie z własnego projektu. Działa pięknie już jakieś 3 lata
I tu zapewne jest problem na który nowe oringi już nie pomogą.
Panowie, ale co z tym ciężkim odpalaniem?
Pierwsze próby na słabym akumulatorze , spadek napięcia w czasie kręcenia poniżej 9 V , wtedy elektronika wariuje. Sprawdzaj napiecie w czasie trudności z odpalaniem.
Możesz odizolować fragment przewodów i skręcić je ze sobą
AkU padaczka... bynajmniej ja bym zaczął od wymiany akumulatora na taki w 100% sprawny, bo to ze go ładowałeś nie oznacza ze jest dobry.. Oczywiscie samochód nie odpala??
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Ta "szklana rureczka" to transponder immobilizera. Nie dotyczy tematu pilota, służy wyłącznie do odpalania auta.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Czy udało się znaleźć rozwiązanie? Bo u brata są identyczne objawy, z tym że zaczęło się od trzech szarpnięć, potem zgasił auto i już nie odpala.
Co może być powodem takiego odpalania passat b5 1.8 1997 prąd na akumulatorze 12.8 odpalony silnik i wszystko włączone prąd 13,8v https://filmy.elektroda.pl/85_1728029572...
Udało się znaleźć przyczynę? Nam identyczny problem
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam schematu odnośnie gdzie ten przewód idzie a rozpruć wiązkę...
A tak w ogóle to przecież jest pompowtrysk. Czyli może być problem z wiązką pompowtryskiwaczy (luźne kostki). Tej wiązki która jest pod pokrywą zaworów i pływa sobie w oleju. Jesli straci kontakt na którymś pompowtrysku to zgaśnie i nie odpali. Może tak być że jak stygnie to kontaktuje i odpala.
Zaworek nie ma nic do odpalania tego silnika.
A jak to naprawić??
Dołączam filmik do tematu. Auto nie odpala
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
na 100% kostka
Rozrusznik kręci bardzo dobrze, dodam że zgasł podczas jazdy, na plaku odpala.
To chyba wada tych silnikow bo u mnie to samo od nowości samochodu problem z odpalaniem.
Witam, mam problem z moim Passatem B6 1.9TDI BKC, problem leży w tym gdy samochód postoi dłużej niż 1 dzień ciężko odpala. Pali dopiero około za 4-5 razem i za każdym razem długo kręci. Wymieniałem ostatnio u mechanika filtr paliwa i na razie nic się nie zmieniło. W czym może być problem?
prawdopodobnie vacum brak ciśnienia
Kiedy próbuje odpalić samochód przekręcam kluczykiem i słychać takie cyknięcie i to wszystko. A kiedy włączam zapłon, nacisnę parę razy pedał gazu to wszystko załączy, kręci i odpala.
Witam posiadam passata i nie umie go odpalić z kluczyka na krótko działa jest nowy akumulator i rozrusznik też proszę o pomoc
Może dziura w tłoku Jak dziura w tłoku, jak chodzi na wszystkie gary?🤣 Ogólnie Przecież on już nie odpala.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Możesz to nagrać jak wygląda takie problematyczne odpalanie?
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
podpinam sie passat 2001 alz 1.6 alz ...na kompie wywalilo jakies beldy po skasowaniu 50 km normalnie a potem gasnie trzeba poczekac troche i odpala
Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Powodem była pompa paliwa, nie pompowała paliwa. Padła. Po jej wymianie, odpala.
Sprawdziłeś bezpieczniki?
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Obroty silnika widzi , iskra jest na każdej świecy , immo ok , stacyjka także.
Don de Leon jak mam się przejechać jak samochód nie odpala??
Mówisz że po wymianie sondy lepiej odpala?
Ok jutro zorbie jeszcze raz Ale ma to coś wspólnego z odpalaniem .
Tak jak widać na zdjęciach były dobrze założone, biały to zasilenie, niebieski powrót. Trochę to wszystko zaolejone więc przewodom elektrycznym mogło zaszkodzić, sprawdź wszystkie czy gdzieś nie popękały.
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Ja sugeruję sprawdzić połączenia masy silnika i nadwozia, od tego trzeba było zacząć , bo mogą na to wskazywać niewłaściwe napięcia. Kto tego potrzebuje, samochód odpala
Rozrząd był robiony w tym roku..... Czyli czujniki do wymiany ?Czujniki mogą mieć wpływ na odpalanie ?
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Witam. Mam problem z Passatem B7 2.0tdi DSG. Rozrusznik kręci, ale auto nie odpala. Miga kontrolka świec żarowych. Błąd w ECU to P3054-(Rozrusznik nie obraca się, mechanicznie zablokowany lub elektryczna usterka). Auto jest uszkodzone przodem, poduszki wystrzelone. Dodam, ze rozrusznik został wymieniony, ale nic to nie dało.
Witam. Kolego sprawdź ten rozrząd , bo na plaka powinien zagadać . Nawet gdybyś niechcący uwalił immo , to i tak by odpalał na jakieś 2 sek.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
pomyliłem się. ze 74 powinien byc , ze ten co mam to mały 50 i moze być problem z odpalaniem?
Baju, baju pedał gazu nie działa podczas odpalania
Niestety wymiana rury i węża który był pęknięty nie rozwiązało problemu, rano dalej źle odpala.
Dzięki za pomoc. Elementy wymienione, samochód odpala.
a auto odpala?
Czy temat się rozwiązał? Mam dokładnie taki sam problem :(
https://obrazki.elektroda.pl/7715808400_... Jeszcze Coś takiego mi wyskoczyło podczas odpalania
Zmartwię Cię sonda nie ma wpływu na odpalanie.
Passat odpala normalnie za każdym razem, ale czasami nie chce odpalić, dopiero po psiknięciu plakiem odpala normalnie, może ktoś wie jaki jest problem
Proponuje zmienić oringi na pompowtryskiwaczach. Przez to może ciężko odpalać.
Regulacja wykonana, przez chwilę wydawało się być lepiej, jednak przyszedł mrozek -5 i czar prysl. Po około 5próbach odpala.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Tal, rozrusznik pracuje normalnie ale silnik nie "odpala".
Będę zgadywał: kostka stacyjki. Trzeba zrobić pomiary jak kręci i nie odpala.
Tak jak kolega wyżej napisał trzeba by sprawdzić kilka rzeczy , po kolei -ciśnienie paliwa -sprężanie -stan oraz poprawność działania świec żarowych -czujnik temperatury -czujnik wału -rozrząd czy jest dobrze ustawiony -map sensor i jego parametry Od samego początku źle odpala czy po jakiejś naprawie , wyzucie w serwisie zaczął źle odpalać ?
prosze o podanie dokładnie jak gasnie paliwo gaz, i kiedy nie odpala
Nie zakręcaj gazu tylko wyjeździj do końca . Zobacz przez następne dwa dni jak odpala.
Auto stoi na warsztacie. Rano bedzie gosc diagnozowal podczas odpalania.
Wszystko jest raczej ok tylko chyba świece za krótko grzałem i dlatego tak kaszlał przy odpalaniu.
Jak długo kręcisz jest sygnał obrotów a nie odpali to szafa wywali oil press,tym sie nie przejmuj. Szukaj dlaczego nie odpala.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
Witam, zaobserwowałem trudności w odpalaniu w Passacie B5 1.8 LPG. Może to mieć jakiś związek i czy trzeba wymienić tę klemę? https://obrazki.elektroda.pl/4415555900_... https://obrazki.elektroda.pl/4671325600_... Dodano po 1 Dodam, że wyczyściłem już klemę, rozważam przesmarować ją starym olejem z silnika, by nie korodowała.
on raz odpala raz nie, tzn bardziej tak: 8 razy odpali, 2 razy odpali i zgaśnie, 10 razy nie odpali, 14 odpali, 3 nie odpali i tak w kolo (przykładowo) jak odpala to pali od strzała gdy nie chce odpalać to wykresy na oscyloskopie takie jak w momencie gdy odpala.
Witam od jakiegoś czasu Passat b6 1.9 TDI 105km zaczol źle palić jak by nie dostawał paliwa rok temu wymieniałem uszczelniacze na pompo wtryskach ,dziś zauważyłem że ten wody skacze z 90 na 80 +- i to się dzieje nie tylko w czasie jazdy ale też na postoju czy to może być czujnik temperatury czy kończy się termostat .Moje pytanie czy może to być wspólne...
Silnik jak w temacie 1.9TDI 90KM. W sumie to kontrolka od świeć od jakiegoś czasu od razu gaśnie (po początkowym zaświeceniu), nawet na zimnym silniku, kiedyś potrzebowała sobie trochę poświecić - obecnie w ogóle nie świecie podczas odpalania.
Witam w samochodach tego rocznika sprawność rozrusznika jest słabsza natomiast sterownik silnika ma zaprogramowane że przy danej temperaturze i odpowiednich obrotach podaje odpowiednią dawkę paliwa . Wystarczy zmienić taką mapę http://obrazki.elektroda.pl/7921029800_1...
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
Jak sie uwalil ecu skoro odpala?
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
mam takiego samego passata AVF i zmieiłem kąt wtrysku i odpala super
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
Problem rozwiązany. Wymienione wtryskiwacze benzynowe i auto już dobrze pali. Nie ma problemu z jazdą na benzynie. Czy zimny czy ciepły to dobrze odpala.
To nie kwestia temperatur tylko czasu od ostatniego odpalenia. Im dłużej stoi tym bardziej kulawo odpala.
Otwierasz maskę jak się zrobi ciemno, odpalasz, bierzesz latareczkę i świecisz. Mgłę zobaczysz ;)
Trzeba podpiąć vaga.
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Raczej nie ma wplywu. Prędzej na poranne odpalanie. Zaniki mocy to turbo - lub jego sterowanie.
może kostka zapłonowa w stacyjce, często ona się wyrabia i powoduję różne problemy z odpalaniem .
Niestety z reszta starego kluczyka przy stacyjce też nie odpala
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
I pomyśleć, ze do takich ludzi trafiają passaty. Zgroza.
Euroscan bardzo słabo robi grupę vw, podłącz jakiegoś vaga i poczytaj
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
kolego Zdejmujesz pasek, odpalasz auto i masz wstępnie wyeliminowaną usterkę alternatora
nie ,to raczej kwestia tego w co jesteś ubrany,był podobny temat nie dawno.Co do problemu z odpalaniem w ciemno obstawiłbym bym elektromagnes rozrusznika .
Witam powiem tak ze nie wygląda mi to już na blokadę kierownicy a mianowicie problem ten nie pokazuje się gdy przy rozruchu nacisnę pedał gazu to obroty się podsiana i nie zgaśnie . Czy miał ktoś taki problem może któryś z zaworów odpowiada ze dola-downie podczas odpalania ??
Z tego co pamiętam jest przykręcona do wału śrubami z łbem stożkowym. Zamiana wału raczej odpada. A co jeśli ustawisz na znaki i odłączysz czujnik wałka, lub wału odpala?
passat odpalać passat ciężka odpalać passat odpalać gasnąć
plyta indukcyjna siemens rozdrabniarka gałąź fideltronik baterie
Duże akwaria – dlaczego dno klei się z dwóch szyb? Wytrzymałość, bezpieczeństwo, technologia Różnice w jakości wydruku na Xerox 6605: przyczyny i rozwiązania