Kostkę stacyjki sprawdzałeś czy nie rozłącza zaworu w czasie rozruchu.
ale będzie miało to jakiś wpływ przez temperaturę? Latem robiona była uszczelka pod głowicą i wszystko było ok, teraz temperatura powietrza decyduje jak odpala.
Taki ale dalej bez efektu Z tego co czytałem to w wypadku awarii immo by choć na moment odpalał?
Parę aku ,ciepło,klucz 17/19 najlepiej specjalny do przewodów.
niestety bezpieczniki przejrzalem , dzis to samo kiepskie odpalanie , ...
A co mu jest?Nie odpala?
Przejażdżka z mechanikiem i zmierz ten elektrozawór gdy nie odpala
Do włączania wentylatorów chłodnicy.
Kąt wtrysku sprawdzić,dawkę startową.Jaką widzi temp. przy rozruchu?
Pompa do ustawienia, rozrząd do sprawdzenia. Świece i bezpiecznik przy okazji też.
Podaj plusa na elektrozawór stopu w pompie wtryskowej.
Kolega chce od razu z grubą rurą na słonia. Sprawdź tylny pasek zębaty.
Na początku wymień rozrusznik.
Ten o oznaczeniu 1Z?
VW T4 problem z odpaleniem na zimnym silniku odpala na rozgrzanym sprawdziłem świece żarowe są sprawne tylko były zalane prawdopodobnie olejem co to może być za przyczyna
W VW T4 pojawił się problem z odpalaniem. Po sprawdzeniu - podaniu zasilania bezpośrednio na rozrusznik okazało się, że .......... Czy taka praca rozrusznika jest prawidłowa ? Czy mechanizm sprzęgający nie powinien się kręcić ? https://filmy.elektroda.pl/67_1705502642... Nie dokładnie! Powinno być tak jak na tym Y/T video..... https://www.youtube.com/watch?v=kFsl5r34...
Tak. Zaprogramowano nowy kluczyk i odpala. Dzięki za radę.
Typuję niesprawne (1 lub 2 ) świece żarowe, zwykle taki objaw jak opisujesz. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do szyny zasilającej świece. W przypadku pozytywnym musisz odłączyć szynę od świec i sprawdzić oddzielnie każdą świecę, najlepiej żarówką 12 V o mocy min. 21 W. Ja robię to w taki sposób: biorę oprawkę do tego typu żarówek, podłączam do niej przewody...
Do ustawienia prawdopodobnie kat wtrysku.
Wita według mnie tkwi w świecach lub przekaźniku. Sprawdź czy dochodzi prąd do śiwec, jeżeli tak to sprawdź je. Możliwe że kupiłeś jakąś włoszczyznę lub inne badziewko i od tego mogą się cyrki dziać. Pewnie się zjarały. Dodano po 18 Bym zapomniał, możliwe że paliwko się cofa z pompy wtryskowej, wtedy też pogorszy się odpalanie
A jaki problem zmostkować w kostce stacyjki przewód czerwony (30) z przewodem czerwonoczarnym(50) i będzie wszystko jasne. Powodzenia.
a odpala normalnie ?
Wymiana rozrusznika załatwiła sprawę.
Kompresja sprawdzana była, wszystko jest w porządku... Akumulator w takim razie jakoś sprawdzę w serwisie i dam znać tylko dziwi mnie strasznie, że miernik "domowy" pokazuje dobre napięcie po naładowaniu a dodatkowo ledwo bo ledwo ale odpala na ciepłym...
Sprawa wygląda tak: Zadzwoniłem do serwisu gdzie kupiłem regulator, gościu odpowiedział, że wymiana regulatora bez regeneracji komutatora nic nie da i spalił się ten nowy regulator. Do alternatora nie przychodzi żaden kabel z masą(jest obok ucięty), ale sprawdziłem miernikiem masę alternator->silnik silnik -> kasta -> minus aku. Jest przejście. Do alternatora...
Mam problem z odpaleniem mojego t4 1,9d.zmenilem kostke od stacyjki na nowa cena 16 zl nowy akumulator cewke rozrusznika.odpalilem go po pol rocznej przerwie,ale w mrozy rozrusznik padl naladowalem go i nie kreci.sprawdzilem wszystkie bezpieczniki sa okey,ale gdy przekrece stacyjke slychac tylko jednorazowe pykniecie gdzies kolo bezpiecznikow i gdzies...
Jak w ogóle nie pali, jak zapalił gdy zmieniłem akumulator? Jak odpala silnik, działa idealnie...
problem już rozwiązany faktycznie kostka stacyjki padła nowa zamiennik wytrzymała 3 tygodnie aż wymieniłem kostkę stacyjki na starą i przekręciłem śrubokrętem zapadkę kostki i odpalił za pierwszym chyba muszę poszukać orginalnej kostki
Jest masa tematów na temat 109 gdy nie odpala i nie ma kontrolki świec.
Witam, mam problem T4 transporter nie odpala, kręci, strzela na zapłonie, dodam że to benzyna gaz. Iskra jest. Jakieś podpowiedzi?
Piątka nie odpali,szóstka bez problemu. Za odpalanie odpowiada kompresja, świece i dawka rozruchowa. Pompa jest po stole, to chyba ma dawkę.
znaleziona przyczyna. immo trzeba było usunąć z pompy bo blokowało
wymieniłem oring i odpala po 2 godzinach. zobaczę rano
no oczywiscie
Sprawdź zasilania i masy, przekaźnik 103 jest od świec, 109 jest od ecu.
Moje pytanie brzmiało : przy jak ustawionej dawce najlepiej chodzą te motory.... Konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem. Po kilku testach zostawiłem na 3.8. Odpala fajnie , jeździ ok.
silnik 2.4 tdi rok 1996 listpad
moment wtrysku to znaczy że się przestawiła pompa ?
Vw t4 2.5 TDi 88km zgasł podczas jazdy i nie odpala. Po diagnostyce pokazuje błąd - rozruch silnika zablokowany przez immobilizer. Pomoże ktoś, gdzie szukać przyczyny? Albo jak sprawdzić kluczyk? Problem w tym, że nie mam drugiego kluczyka.
Masz tu AAC,wtryski to Y3.Niestety opisu nie mam. http://obrazki.elektroda.pl/4606461200_1...
Kolego to jest zawor z immo, musisz albo zastosować elumator immo do VW albo przerobić ten zawór tzn pozbyć się tej elektroniki i podłączyć wtedy jak stary.
nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie Słabo szukałeś. :cry: Przeszukaj moje posty. Bardzo dokładnie opisałem procedurę posługiwania się czujnikiem zegarowym.
Sprawdź kąt wtrysku zegarem.
Witam, VW Multivan 2003 2,5 tdi, T4 czy T5?Oto jest pytanie.
Przy odpalaniu łapie na chwilę czy nie??
Jest to jakiś trop. Poprzedni właściciel cos tam miał zamontowane. Pytanie tylko dlaczego po pierwszym odpaleniu potem nie ma problemu? Odpala za każdym raEm do końca dnia.
Zdjęcia ze sprawnego sterownika u mnie czarne.
Ten sam problem.Auto nie odpala po nagrzaniu się.Był spalony bezpiecznik od elektrozaworu.Ale znowu problem wrócił.Podejrzewam elektrozawór.
Pompy w zbiornikach mają tylko benzyniaki. Tutaj sprawę załatwia zintegrowana pompa VE, która ma w sobie cżłon przetłaczający. Te linki z allegro, to nie żadna pompa, tylko smok z czujnikiem poziomu paliwa. Napięcie do zaworu "stop" dochodzi?
Bezpieczniki pod maską? W okolicy akumulatora takie duże blaszane skręcane na śruby. Sprawdzałeś czy dochodzi napięcie do świec?
witam mój problem polega na tym ,że kiedy przekręcam kluczyk w stacyjce zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka świec żarowych , auto nie odpala ......proszę o radę
Wklad nie dokręca kostki
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
sprawdz przekaznik główny i map sensor, który jest zdaje sie w sterowniku?
Mam problem z uruchomieniem samochodu.Pojechałam do niemiec ,wróciłam i rano już nie odpaliłam.TZ sinik odpala ale zaraz gaśnie .Czy ktoś może mi pomoc, nawet nie mam jak dojechać do mechanika by go podpiąć pod kompa vw t4 2003 silnik 2,5.
Witam posiadam D3WZ vw t4 2,5 tdi dogrzewacz odpala na2 3 min pompka cyka coraz szybciej po 3 min przestaje cykaći dogrzewacz gaśnie
To nie ta wersja z wycierajacym sie walkiem ? Musisz zrobic logi. W afn jak zle pracuje turbo to tez nie ma mocy. Mala wskazowka. :>
Tam jest tak, że pod maską jest tylko przekaźnik wykonawczy grzania świec, podwójny z opornicą, całe sterowanie jest w module 137, możesz go wyjąć i samochód powinien normalnie odpalać, oczywiście bez świec
Witam. Mam problem, mianowicie przekaźnik pompy paliwa (nr103) tyka, kontrolki mrugają, a Vw t4, 2,5tdi 97r oczywiście nie odpala. Czy jest to awaria przekaźnika, czy coś poważniejszego? Jestem nowy, proszę o wyrozumiałość.
Witam mam vw t4 2.5 tdi 102 ps z 96 roku auto normalnie odpala ale jest słabe gdy cisne na gaz ale jak lekko popuszczam gaz auto stopniowo przyspiesza auto posiada tacho wymienilem wtryski przepływke i nadal jest tak samo jaka moze byc przyczyna
Jak kluczyk na rozrusznik odrazu odpala to kostka stacyjki lub problem w skrzynce bezpiecznikow.
dzieki ale grzeja . to nie to
tak na pewno prąd dochodzi do świec.
kodu w tej chwili nie znam ale to jest chyba 88KM
Świeczek:D
po odpięciu czujnika temperatury zapala od razu masz pewnie zastosowany czujnik za kilkadziesiąt złotych..... temat przerabiałem kilkanaście razy i zawsze ludzie wolą kupić byle jaki zamiennik niż oryginał który działa kolejne 15 lat..... zawsze lepiej kupić dwa razy.
To może być złącze stacyjki.
Witam serdecznie.Nie napisałes jaki to model.Przeważnie na dzieje się tak jak zapieką się kierowniczki turbiny.W VAG-u wychodzi to jako usterka zaworu N-75.Na forum Skody jest dokładny opis problemu.Na wszelki wypadek dołączam ten ,który tam znalazłem.Pozdrawiam Witek.
Przecież to się liczy na podstawie wyposażenia , jaki silnik , jakie hamulce i takie tam . Odpalasz tabelkę liczysz login i kodowanie zapisujesz , kalibrujesz i masz . Zadnej filozofi tu nie ma .
Witam. Skąpo informacji a jak pisałem jak auto było na warsztacie usterka sie nie powtórzyła ale klient dzwonił dzień później ze znów nie chciał odpalić. Nie sadze by na zasilanie elektrozaworu na pompie ma wpływ temperatura. Problemy pojawiają sie tylko jak jest gorący. Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
Zaraz będzie kolejny temat ... t4 po wymianie rozrzadu nie odpala. :D Pompa do uszczelnienia, dodatkowo jest coś takiego jak sam naprawiam transporter t4 ...
powinieneś
Po przekręceniu kluczyka słychać że pompka przez chwilę pracuje i póżniej przestaje
jeżeli wszystkie bezpieczniki są sprawne i na miejscu to jakie błędy się pojawiają?
A paliwo jest? Właściwe?
T4 2,5 to na Digifancie, te sterowniki były trwałe, miały swoje bolączki, ale nie w tym obrębie. Może być tak, że go po prostu wręcz zalewa, dlatego pytałem czy po zgasnieciu odpala od razu czy z trudem.
druga ramka wartość 038
Prosty digifant jak pamiętam. Czegoś jednak nie ma - najprawdopodobniej iskra ginie. Proponuję jednak dokładniej się przyjrzeć.
Już Ci napisałem co masz sprawdzić. A żaden przekaźnik od obrotomierz nie istnieje
Witam problem jak w opisie auto VW caravelle z 2002 roku początkowo był sinik 2.8 204 KM został przełożony silnik na 2.5 TDI z vw T4 z 1998 roku , po przekładce silnik odpala jedyny problem to brak komunikacji ze sterownikiem silnika.
Mam problem z webastem w vw t4 2.5tdi . Odpala chyba normalnie - pompka pracuje - przewody przy urządzeniu nagrzewają się i ... webasto wyłącza się a pompka pracuje nadal . Jest to mój świeży nabytek i niestety ingerował tam niewątpliwie jakiś "Mac Gaywer" więc nie wiem czego można się spodziewać.
Ale po co skoro sam sobie go zregenerowałem :)).
Temat rozwiązany ;) 2szczotki były na wykończeniu i się zawieszały :). Zapomniałem dodać że stacyjka była nowa. Słyszałem też że jakieś przekaźniki są przy stacyjce i one nawalają również, ale temat rozwiązany :) 100+ mój montaż i demontaż rozrusznika. Dziękuję serdecznie
witam posiadam vw t4 duga zime jak go zakupilem dogrzewacz dzialal jak nalezy ale minalo lato nadeszla kolejna zima i dogrzewacz nie odpala gdzie moge szukac usterki od czrgo mam zaczac.Prosze opomoc
Słyszałeś, że te pompy siadają same(elektronoka) z siebie a co dopiero po grzebaniu.Jest tam elektroniczny czujnik obrotów.Nie próbuj odpalać,i niesłuchaj z całym szacunkiem idiotów!!
VW T4 ma sprzęgło sterowane hydraulicznie, ale ma też linką z samoregulacją.
ale co ma odkręcic ?? gdzie?? gdzie ta srubka Dodano po 23 znalazłem i odkręciłem 30 sekund i odkręcone:)) teraz mam tylko nadziej ze to wina stacyjki ze nei odpala. jak wymienie na nowa to bede wiedizał.. dzieki za odpowiediz
wczoraj miałem identycznie tylko w aucie bez turba:P minimalnie przestaw zapłon do przodu, mi pomogło i dziś przy -16 VW T4 2.4 D '94r za pierwszym razem odpala.
Czy auto odpala, rozrusznik kreci , a schemat bedzie taki sam jak do golfa 3 1,9 td
Witam.Prawidłowe ciśnienie oleju wynosi min 2bary przy 2000obr temp.silnika 80stC,czujnik nie przecieka?jeśli będziesz zakładał inny to pytaj w sklepie o Włoski. Co do obrotomierza zdejmij wtyczkę jeszcze raz zobacz w jakim stanie jest ten pin w alternatorze i wtyczce.Abs nie ma z tym nic wspólnego.Odnośnie odpalania to zbieg okoliczności prawdopodobnie...
1. Czy VAG pokazuje jakieś błędy? 2. Czy ktoś robił diagnostykę w momencie gdy nie pali? 3. Czy był zmieniany przebieg licznika?
Witam golf naprawiony uszkodzony był regulator napięcia przez co atko pobierało 3A. NIE POLECAM ODPALAC GOLFEM INNYCH AUT PRZEZ KABLE A JUZ TYM BARDZIEJ VW T4 1,9TD :) Regulator w golfie umiera E tam diody poszły. Od odpalanie nie uwalisz regulatora.
Wiatm mam problem z vw t4 1.9 1992r,gdy odpalam maszyne lekko swieci lapka im wiecej dodaje gazu badz szybciej jade swieci coraz mocniej.Na samym poczatku wymienilem regulator napięcia,ale okazalo sie ze to alternator.Co najlepsze jest to nietypowy alternator o nazwie unikat i nigdzie nie moge go dostac,szukalem w uzywkach i nowych:cry:.Nie wiem czy...
Witam . Nie chcę zakładać nowego tematu , ponieważ mój bardzo podobny . Mam T4 2.4D i dałem do mechanika ponieważ auto nierówno pracuje od razu po odpaleniu po dłuższym postoju . Wymienili świece , zregenerowali pompę wtryskową i niby ustawili kąt wtrysku , patrząc po wcześniejszych ustawieniach pompy wizualnie to dużo wyprzedzili kąt wtrysku . Objawy:...
dzięki chłopaki jutro będę działam dam znać jakę będą efekty mojej pracy. ale wypiąłem kostkę i napięcie dochodzi do kostki i idą tam dwa przewody,podłączyłem do jednego z tych przewodów miernik i do masy pojawiło sie napięcie akumulatora Dodano po 4 o imo mi nic niewiadoma ponieważ kluczyk jest standardowy jak w starych VW golf 2 i 3 a auto odpalało...
Cześć. Podepnę się pod temat bo mam podobny problem. Vw t4 1.9D 1997r. Prędkościomierz po przekręceniu stacyjki(bez odpalania) wydaje przez jakiś czas podobne dźwięki do bzyczenia, wskazówka zegarka lekko wibruje i przemieszcza się szybciej, wskazówka temperatury też wibruje, wskazówka paliwa opada i też wibruje, wskazówka prędkościomierza ustawia się...
Witam. Mam problem. Jestem posiadaczem VW T4 (z silnikiem 2.0 benzyna+gaz),który sprawował się dobrze,jednak pewnego dnia po prostu przestał odpalać. Brak iskry.Mechanicy mówili, że to sterownik komputera jednak został on naprawiony a samochód nadal nie odpala. Prosiłbym o pomoc. Wdzięczny byłbym również za książkę naprawczą do T4 z układem elektrycznym....
Witam wszystkich, mój problem to VW T4 2500cm, do oleju silnikowego dostaje się ropa. Samochód odpala za pierwszym razem i pracuje równo. Jakie mogą być przyczyny takiej usterki? Ciśnienie na tłokach jest w normie, jedynym objawem jest przybywanie oleju silnikowego. Dziękuje.
Witam! Mam Problem z VW t4 2,5. Auto po wymianie rozrządu (tydzień temu) przejechało jakieś 5 km i następnie stało pare dni. Po weekendzie odpalam wszystko niby normalnie ale auto się nie wkręca na obroty. Na pedał gazu reaguje bardzo jałowo ( zmiany obrotów jedynie z 900 - 1200 RMP ) jaka może być przyczyna??
Jeżeli jest to silnik TD to nie ma kompa. Nie znam dokładnie (jeszcze :)) na wylot T4 ale na początek sprawdź świece żarowe.
renault odpalać gasnąć odpalać termet odpalać gasnąć odpalać odpalać mercedes
licznik instrukcja chińskie testery akumulatorów iveco daily problemy klimatyzacja
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Jak spuścić płyn chłodniczy z Audi A6 C5 1.8T? Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus Kombi 2002