Stary gaźnik może być brudny, trzeba by go rozkręcić i wyczyścić dysze, później zrobić regulacje od zera. Nowy gaźnik może być po prostu niewyregulowany.
rozrząd. . .
Alternator zardzewiał i stanął.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Winny może być przekaźnik i włącznik elektromagnetyczny oraz przewody i połączenia. Ale to już musisz sam sprawdzić przy próbie zapalania. Czy włącznik elektromagnetyczny "pyka" ale nie uruchamia rozrusznika. Tak samo przekaźnik czy słychać jego pracę. Przyda się próbówka dla sprawdzenia czy napięcie się pojawia na stykach przekaźnika. Do sprawdzenia...
Klapki ssania się domykają? Dodano po 1 A mierzyłeś kompresje tak z czystej ciekawości
Miałem podobnie w Avensis 1.8 na gazie po 125kkm. U mnie puszczał wtryskiwacz i zalewał kolektor. Źle odpalał tylko po około 8h postoju i to nie zawsze. Błędów nie było.
Witam.Wyciąg sterownik ściąg tylną przykrywkę jest podklejona ale dasz rade - zimne luty,przerabiałem to kilka razy. Pozdrawiam
Wszystkie są podobne. Ważne parametry to 25micro na 450V. Który ma większą trwałość nie stwierdzisz. Ja biorę z hurtowni jakie mają z każdego sortu po 2 na samochód. Większość ma chińskie znaczki ale co poradzisz. Niekiedy jest podany orientacyjny czas wytrzymałości ale kto to zweryfikuje. Na szczęście te są tanie,a weź takiego 130micro? Dodano po 1...
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Witam!! Moze byc problem z czujnikiem polozenia walu. Wykrec go i podgrzej. Po podlaczeniu miernika powinien miec ok 220 om i podczas podgrzewania nie powinien zmienic swojej wartosci. Jesli dstanie przerwy to masz uszkodzenie. To co mi przychodzi na mysl i od czego bym zaczal robiac to na "piechotke". Pozdrawiam, Wesolych Swiat!!
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
Taki objaw dają zużyte tulejki ślizgowe w rozruszniku
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
sprawdzałem napięcie żarówką 12V to nie świeciła jasno tylko robiła się czerwona Jeśli tak, to podaj plusa do pompy i zobacz czy pomogło. Jak tak to przekaźnik do sprawdzenia na początek.
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Witam.Do sprawdzenia instalacja gazowa.
Zapowietrza się. Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy oring na plastiku z zapinką przewlekaną.
Parę aku ,ciepło,klucz 17/19 najlepiej specjalny do przewodów.
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Sprawdzałeś na kompie błędy? Może wychodzi brak synchronizacji? w tych silnikach zdarzało się że przeskakiwał łańcuch rozrządu.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Grem13 rozwiązałeś już ten problem?? Co było nie tak??
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
W takim razie rozrusznik, pompa wtryskowa, nic innego mi do głowy nie przychodzi... Może bardzo rozwalony kąt wtrysku? Któryś zawór się wiesza? Smar zamiast oleju?
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
Ustaw wal korbowy tak zeby palec wskazywal styk 1 cylindra w kopulce .Znak na kole pasowym powinien sie pokryc z 1 kreska od prawej czyli 0st .Pasowaloby jeszcze ustawic szczeline na przerywaczu - bodajze 0.45 .Przekrec walem troche w lewo, tak zeby kreska na kole pokryla sie z 2 kreska od prawej na obudowie rozrzadu (to jest wyprzedzenie ok 5 st ).Potem...
Rozrusznik do sprawdzenia.
Wsyp do filtra powietrza pieprzu. Kichnie, zakrzusi się i z tego zapali. Mój dziadek zawsze sobie zapalił jak zjadł mocno przyprawiony rosół.
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Skoro prosisz o mądre podpowiedzi - nie ma "puszki immo". Wystarczy sprawdzić to co on tym stukaniem na chwilę wzrusza.
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
Zawór będzie przy baku, przy silniku po co? jak utrzymywał by ciśnienie w układzie paliwowym??
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Czy przed wymianą filtra auto paliło dobrze.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Jak na moją wiedzę to się zapowietrza, trzeba szukać.
Czujnik położenia wału https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze...
Nie ma możliwości prostego odpowietrzenia.
Witam, spróbuj na PLAKU, czyli jeden psika w dolot(tylko nie na max, tylko w odstępach) a drugi kręci, powinien zagadać , i żeby świece żarowe były dobre i grzały,
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
Mogły, ale rzadko się to zdarza.
Uszkodzony przekaźnik podwójny.Zimne luty.
mam problem z lanosem: stał ponad miesiąc bez akumulatora i teraz brak iskry i brak paliwa. Pompa paliwa sprawna. Po przekręceniu kluczyka nie świeci kontrolka CHECK a lampka immo gaśnie.I w okolicy komputera zauważyłem wilgoc. Przewody WN jak i świece są nowe. Prosze o pomoc w tej sprawie. Silnik to 1.5i OHC A sprawdzałeś przekaźniki? Jak nie świeci...
Nie wiem jak jest w 1,9, ale w moim 2,0 TDI B6 przerabiałem wybuch oleju zmieszanego z ropą w przewodach turbo ( nagły wybuch w czasie jazdy, potężny obłok szarego dymu z tyłu samochodu i przyspieszanie samochodu bez udziału kierowcy). Na szczęście udało się mi zdusić silnik i skończyło się na strachu. Efekt - regeneracja turbosprężarki, duże koszty...
Czy da się wymienić simeringi wału bez potrzeby rozpoławiania silnika? Odpowiedź brzmi TAK. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy że mało wiesz i jeszcze mniej myślisz. Jeżeli nigdy nie naprawiałeś silnika motocykla, to przygotuj się do tego "teoretycznie" czytając serwisówkę. Akurat do tego silnika jest ona do "zdobycia" i jest bardzo dokładna....
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
Od obrotów jałowych odkręcaj co pół obrotu i zapalaj. Na pewno masz iskrę? kopci coś jak odpalasz?
Zapsikaj go słomką w środku np-wd 40 i spróbuj popchnąc jak idzie na szrot . Te alternatory puchną i pękają od wilgoci. Demontaż jego to w 80% kapitalka .
A iskra jest?
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Padnięty akumulator = problem z ładowaniem?
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
O zaworek się nie martw, odkręć lepiej pompkę paliwa i zobacz czy paliwo stoi czy od razu znika.
No przecież to widać czy kręci wałem korbowym. Niech jedna osoba próbuje odpalić a ty patrz czy pasek klinowy/wielorowkowy się kręci/obraca/napędza alternator .
Hmm, wymieniałeś już czujnik ciśnienia paliwa na listwie z nową wiązką ?
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
Jedyna rada to na hol i do skutku.....ja takie egzemplarze miałem po tygodniowym postoju....
Jaką temp musi mieć silnik u ciebie żeby sam odpalił. Po trzech godzinach postoju silnik osiaga temp otoczenia. Czy wtedy odpala
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Czujnik obrotów wału.
spróbował bym zmienić cewkę albo wiązkę która idzie do cewki. Miałem podobny problem mi wymiana cewki pomogła. Syf w pompie paliwa, baku lub filtrze też może być.
witam...mam podobny problem , podaj mi adres tej firmy z Biłgoraja...jerzor64(at)wp.pl.......z góry dziękuję.
W mojej Zośce (B 1,8 103kW) jeszcze to nie nastąpiło, bo czyściłem cały układ paliwowy. Jeśli auto pracuje na gazie, jest duża szansa na zanieczyszczone wtryski benzynowe. Tu komputer nic nie pokaże, ale jak w końcu odpali, to pierwsza sonda będzie przegrzana, bo dostaje mało "benzynki". Na gazie, jeśli jest, powinno być wszystko dobrze.
Zapowietrza się pewnie.
malo prawdopodobne
Jaki dokładnie silnik 2.0 HDi czy 1.6 HDi? Dokładny model i kod silnika.
Zakręc butlę lpg odpal na gazie aż zgaśnie. Odpal na pb i zobacz co będzie rano.
Witam, mam Forda Transita 330M 2.4D z 2005 roku. Ogólnie samochód z izotermy został przerobiony na campera i jeździ kilka razy w roku na jakieś biwaki itd., w większości stoi. Wszystko było z nim okej, samochód ma ledwie 250 tys. przebiegu, ale kilka dni temu odpaliłem go, żeby silnik trochę pochodził, i po kilkunastu minutach go zgasiłem i poszedłem...
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Jak wyjmowales aparat to znaczy ze tam masz problem.....Silnik ustaw tak by znaki na kole byly zgrane. Wyjmij aparat zaplonowy ,zobacz gdzie jest kabel wysokiego .od pierwszego cylindra. Powinna byc tam wycisnieta ,,1,,.(Na kopolce).Zdejm kopolke ,jesli sie nie myle to na aparacie w miejscu przylegania kopolki jest naciecie ktore nie pozwala na obrot...
Witam! Właśnie zakupiłem mazdę 6 2.0 ditd 143km z 2006 roku system keyless, dzisiaj rano po przyjeżdze do pracy zamknąłem auto, po 8 godzinach wracam otwieram auto pilotem, wsiadam, próbuję odpalić a kluczyk wogóle nie chce drgąć, dodatkowo miga kontrolka immobilaizera. Reasumując auto można zamknąć i otworzyć pilotem natomiast odpalić tylko kluczykiem......
W starej nie trzymały zaworki. I to był problem.
Za tankowałem benzyny do diesla
jeśli czujnik temp robi przerwę to nie można zapalić a druga sprawa to ciśnienie paliwa - może pompka pada (są dwie)
Jak nie odpala sprawdź w parametrach czy widzi obroty ale nie z czujnika wału a wałka rozrządu.
Byłem dziś w serwisie hyundai. Sprawdzone zostały błędy. I okazało die że ECU nic nie zarejestrowało. Pan powiedział że nie kiedy błąd nie stały nie jest zapisywany jeśli nie jest na pulpicie ciągle powyżej 1 minuty. Koszt 100 zł i wymiana świecie dodatkowo nie pomogło. Kazali zostawić na 1 tydz niestety nie zostawiłem potrzebuje auto do jazdy na co...
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Tutaj dodałem obroty w forscan przy odpaleniu .Kilka razy go odpalałem dziś raz po raz i zauważyłem,że też ma problem z odpaleniem. https://youtu.be/NZP7cuWRQjo https://youtu.be/kzcOFVGPUes
Dzień dobry Pacjent McColluch 145-107 T W trakcie sezonu przestał odpalać normalnie, tylko na kable. Wypalił się wyłącznik prądu, więc go wymieniłem. Po podładowaniu akumulatora odpalał normalnie, ale po postoju ok. 2 miesięcy dalej ma problem z odpaleniem. Po podładowaniu i przełożeniu akumulatora do innego traktorka pali normalnie (akumulator ma 12,30...
Diagnostykę komputerową kolego robiłeś? Czy w momencie kręcenia gdy niechce odpalić jest iskra i czy pompa paliwa pompuje ?
Moje główne spostrzeżenie jak przytrzymam powrót paliwa i zgaszę, poczekam z zaślepionym powrotem to auto odpala od razu. O który powrót ci dokładnie chodzi?
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Zobacz czy sterownik widzi obroty silnika.
To nie wina układu paliwowego a zapłonowego. Podstawa to świece.
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
VW Passat 2.0 TDI BKP – auto po wymianie: •uszczelek pompowtryskiwaczy, •pompy wstępnej, •pompy tandemowej, •filtra paliwa. Samochód odpala tylko „na plaka”. Po zgaszeniu silnika i natychmiastowym ponownym odpaleniu – wszystko działa dobrze. Natomiast po zgaszeniu i odczekaniu około 10 minut – nie odpala. Pytanie: czy to może być wina głowicy?
Benzyna, 5,7 litra pojemność. Nie odpala po postoju np. po nocy. Rozrusznik nie kręci, jak nie odpala. Wszystko inne jest w porządku.
byłoby to zauważalne? Bywa różnie, w swojej kosiarce zauważam, a w pile spalinowej już nie. Agregat prądotwórczy pracuje z obciążeniem, czy bez?
postoju ciężko odpala odpala dłuższym postoju odpala dłuższym postoju mercedes
porysowane głowice skrzypienie skręcaniu samsung ustawienia fabryczne
JVC TV Vestel 17MB211/17MB211S Firmware Upgrade via USB – Model Matching, USB Prep, Recovery STK402-040: Wzmacniacz mocy audio klasy AB