rozrząd. . .
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Wszystkie są podobne. Ważne parametry to 25micro na 450V. Który ma większą trwałość nie stwierdzisz. Ja biorę z hurtowni jakie mają z każdego sortu po 2 na samochód. Większość ma chińskie znaczki ale co poradzisz. Niekiedy jest podany orientacyjny czas wytrzymałości ale kto to zweryfikuje. Na szczęście te są tanie,a weź takiego 130micro? Dodano po 1...
Sprawdzałeś na kompie błędy? Może wychodzi brak synchronizacji? w tych silnikach zdarzało się że przeskakiwał łańcuch rozrządu.
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
Parę aku ,ciepło,klucz 17/19 najlepiej specjalny do przewodów.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
Ustaw wal korbowy tak zeby palec wskazywal styk 1 cylindra w kopulce .Znak na kole pasowym powinien sie pokryc z 1 kreska od prawej czyli 0st .Pasowaloby jeszcze ustawic szczeline na przerywaczu - bodajze 0.45 .Przekrec walem troche w lewo, tak zeby kreska na kole pokryla sie z 2 kreska od prawej na obudowie rozrzadu (to jest wyprzedzenie ok 5 st ).Potem...
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Zdejm pasek i zobacz co cię nie kręci wtedy można szukać przyczyny jeśli alternator zrób co napisano wyżej.
Witam, spróbuj na PLAKU, czyli jeden psika w dolot(tylko nie na max, tylko w odstępach) a drugi kręci, powinien zagadać , i żeby świece żarowe były dobre i grzały,
Skoro prosisz o mądre podpowiedzi - nie ma "puszki immo". Wystarczy sprawdzić to co on tym stukaniem na chwilę wzrusza.
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Jak jest woda to zobacz co sie dzije w środku. Tam może być juz katastrofa.
Zakręc butlę lpg odpal na gazie aż zgaśnie. Odpal na pb i zobacz co będzie rano.
Odepnij czujni temperatury i spróbuj odpalić jak dobrze pamiętam to 4 pinowy jest. Wszystkie podciśnienia sprawdzałeś ??
Honda stała rok w garażu Gaźnik do czyszczenia ale zachowuje się jakby nie miała sprzęgła Olej do wymiany, w Hodzie sprzęgło jest "mokre" możliwe ze coś się posklejało w koszu z tarczami i sama wymiana oleju nie pomoże, ale spróbuj jeszcze z regulacjo sprzęgła, linka nie może być za słabo naciągnięta jak i za mocno.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Jak wyjmowales aparat to znaczy ze tam masz problem.....Silnik ustaw tak by znaki na kole byly zgrane. Wyjmij aparat zaplonowy ,zobacz gdzie jest kabel wysokiego .od pierwszego cylindra. Powinna byc tam wycisnieta ,,1,,.(Na kopolce).Zdejm kopolke ,jesli sie nie myle to na aparacie w miejscu przylegania kopolki jest naciecie ktore nie pozwala na obrot...
Jak żarówka świeci Ci ciągle to masz przebicie na przerywaczu. Najlepiej ustawić zapłon nastawiając koło pasowe na znakach i przy zdjętej kopułce kręcić poluzowanym aparatem aż przeskoczy iskra między stykami przerywacza. Jak coś grzechocze to może być łańcuszek rozrządu i on może przeskoczyć na zębach.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Zobacz czy sterownik widzi obroty silnika.
Jaki gaźnik?Fos, weber czy zawodny aisan? Może benzyna ucieka z gaźnika i odpala zaraz po zgaszeniu a po czasie musi napompować komorę pływakową.
Wyciek namierzysz po gruntownych oględzinach a podejrzane miejsca porysuj kredą wówczas będzie ślad. Co do odpalanie to przyczyn jest wiele począwszy od starego paliwa lub jego brak po ciśnienie czyli pompka, filtr, wtryski słaby aku, itp.
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
2.0RHH (DW10CTED4)
Mam taki sam przypadek, piła chodziła, zgasła i nie odpala, sucha świeca, jak by paliwa nie dostawała. Pila była w nieogrzewanym garażu, -7 mrozu.
Przy okazji zdemontuj zbiornik, wylej stare paliwo, wypłucz i zalej świeżą benzyną
Witam. Też mam taki problem od niedawna . Auto to Mercedes W211 kombi z silnikiem 2.2 CDI i automatyczną skrzynią.Niestety u mnie odpala tylko raz po dłuższym postoju ,a jak się zgasi to już nie kręci rozrusznikiem. Na wyświetlaczu komunikat ABS,ESP inoperative . W necie nic nie znalazłem. Niedługo jadę do elektryka to może będę coś wiedział.
Fiat Ducato 2.3 itd 130 km. Długo stał, odpala bez problemu i nagle nie chce odpalić. Błędy wyszły na komputerze: P0683, P0340. Czujnik wałka podmieniony ze sprawnego Ducato i nie odpala dalej. https://obrazki.elektroda.pl/3264803900_...
dodam też, że podczas podłączenia komputera nagle przestały się komunikować, a przed tą awarią normalnie się łączył z pojazdem
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
Odprężnik?
To zdjęcie po zdjęciu walka popychacze oczywiście wymienione na nowe ;) to na zdjęciu stary szrot ;) Dodano po 2 Dodam jeszcze jedno co zapomniałem napisać jak stoi silnikiem niżej niż bak paliwa czyli z górki pali 100 na 100
Witam Zrobiony w serwisie. Wszystko już OK.
Kolego rozwiązałeś problem bo mam te same objawy co Ty.
Iskra jest, a ciśnienia nie mam czym sprawdzić.
co to za zaworek?
Jak sprawdzić czy się nie zapowietrza?
Przede wszystkim naładować akumulator i wyregulować gaźnik po czyszczeniu- 1,5 obrotu jedną i drugą śrubkę od maksymalnego dokręcenia odkręcić , sprawdzić czy odpali.Jeśli nie odkręcić następne 0,5 obrotu ,obserwując za każdym razem jak reaguje na odpalenie świeca, czy jest mokra. Elektrozawór ssania również może powodować takie objawy.
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
kolego jezeli sobie jeszcze nie poradziłes z ta scania to pisz na gg 7919331 bo miałem podobny problem z moja scania 114 380 2002r na pompowtrysku i wiem co trzeba było zrobic zeby odpalila:) POZDRO
Problem rozwiązany póki co odpala.Pomogło zastosowanie się do porad kolegi "Motronic" w temacie o tytule "z12xe motronic me1.5.5 - ciężki przypadek" założonym przez kolegę "Damdam"
Obaj Panowie macie złe przeczucie. Immo nie zablokuje się w tym aucie od pozostawionego kluczyka w stacyjce. Zasilanie na wtrysku jest? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone kontrolką? Wszystkie kontrolki na liczniku zapalają się ta jak zawsze było? Żadnej nie brakuje? Tak sprawdziłem wszystkie 6 przekaźniki są dobre, bezpieczniki również, ikonki po przekręceniu...
Pytanie jest do osób ( bo na forum jest ich wiele) które miało taki problem i go rozwiązało ostatecznie , a nie czekało w cieniu jak maszyna ostygnie.
Próbowałem pompowac ta pompką ale bez zmian. A i nie muszę długo kręcić łapie od razu tylko nie chce zaskoczyć wieczorem dodam filmik. Kiedyś ten problem występował ale znikną teraz powrócił a na dodatek mocniej.
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Jak nie odpala sprawdź w parametrach czy widzi obroty ale nie z czujnika wału a wałka rozrządu.
Nie koniecznie, jak ma immo to ma zaworek "kodowany" czy to nazwać. Taki zaworek do szczęścia potrzebuje jeszcze impulsów sterujących..
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
Żarty sobie wszyscy robicie? Akumulatory po 3 latach nie używania nadają się na śmietnik - nikt mi nie wmówi że są sprawne. Proszę zaopatrzyć się w nowe i wtedy próbować. Zresztą Ursusa bez szkody dla niego odpala się na na holu.
Okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Skoro masz ładowanie i pobór prądu w normie a auto po postoju nie odpala to wskazuje to na akumulator.Aby mieć 100% pewności należy mieć przyrząd do testowania akumulatorów.
Jaką temp musi mieć silnik u ciebie żeby sam odpalił. Po trzech godzinach postoju silnik osiaga temp otoczenia. Czy wtedy odpala
MultiEcuScan - program diagnostyczny do samochodów grupy Fiat (Fiat, Alfa, Lancia, Jeep częśći Suzuki, Chrysler). Jest to bardzo dobry program o dużych możliwościach. W zasadzie w Twoim wypadku, bez tego dalsze grzebanie sensu nie ma. Bez zdiagnozowania auta nic nie zrobisz. Plaka psikasz w dolot (najlepiej za filtrem powietrza) i odpalasz na nim auto...
Jak w temacie, auto postoi dobę lub dłużej to jest problem z odpaleniem. Trzeba długo kręcić aby odpalił. Po diagnostyce pojawiły się błędy P083, U1601 i P2294. Świece sprawdzone multimetrem, każda ma 5 omów. Napięcie dochodzi. W momencie grzania jest spadek napięcia na akumulatorze. Wymieniony czujnik ciśnienia w pompie i czujnik listwy CR. Niestety...
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
Witam, posiadam starszą już kosiarkę Honda, kosiarka ma problem z odpaleniem tylko po dłuższym postoju, im dłużej stoi tym gorzej, po zimie odpalenie trwa kilka godzin... A jak już odpali to pracuje prawidłowo, i pali na dotyk, nie kopci. Chciałbym spróbować samemu to ogarnąć, kosiarka ma nową świecę która jest czysta, nie kopci więc pierścienie wydają...
Podstawa sprawdzić ładowanie i pobór prądu na postoju
Mam problem Seat cordoba 1,4 mpi 1996 nie chce zapalić. Przyjechałem dzisiaj do pracy wszystko było OK. Chciałem sobie po 4h podjechac i niestety juz nie zapalił. Paliwo na przewodach podaje bo sprawdzałem(w zbiorniku też jest około 10l ), akumulator sprawny, autko kręci niestety nie chce zapalić. Próbowałem na linke(kilkukrotnie) i tez nic nie łapie....
Po wizycie u elektryka okazało się że kuna przeżarła przewody prowadzące do czujnika temp silnika komputer odczytał istotnie wartość 28 stopni i tak zostało. Poprostu oszukało komputer. Dzieki wszystkim za dobre rady jesteście wielcy
Jak dla mnie to uszkodzona pompa paliwa a dla potwierdzenia diagnostyka tak na 5 minut jak i 1h i 5h ale wystarczy 5 minut i 30 min ...
Zauważyłem również że przez jeden z przewodów z filtra paliwa wraz z paliwem idą czasem pęcherzyki powietrza (przewód ten jest przezroczysty)
Problem został usunięty po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach problem znikł i autko chodzi równo i zapala za każdym razem :)
Może akurat w tym zakresie temp któryś z nich przestaje działać. Miałem przypadek, że gdy samochód stał na dworze przy mrozie nie odpalał ze względu na czujnik walka, a gdy stał w ciepłym garażu odpala na dotyk. Polecam zrobić na początku diagnostykę komputerową by nie powstały daremne koszty. Pozdrawiam.
Witam Podstawowe pytanie - odpala normalnie po postoju ?? Przełącznik biegu jałowego ??? (chyba przy pedale gazu jest) powinien mieć czyste przejście. Może tps wyślizgany ?? Spróbuj wysymulować tps-a i zobaczyć. Możliwe jeszcze pływające zasilanie tps-a (sztywne 4.7 do 5.3 na odłączonej wtyczce - sprawdź na podłączonej) lyb masa. Nie wiem który model...
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
Taka prosta przyczyna to to , ze jak nie używasz gazowego a zakręcasz zawór gazu przed ogrzewaczem to gazu po miesiącu nie ma w całej armaturze gazowe.Musi się ona zagazować a to dosyć długo trwa.
Pacjent golf 4 1.6 SR apf Problem sporadycznie potrafi "powoli" zgasnąć podczas jazdy. Po paru kreceniach odpala. Czasami też po krótkim postoju nie odpala wcale (pompa paliwa pracuje). Po dłuższym odpala zawsze. Błędów BRAK immo off, silnik po kapitalnym remoncie, nowe świece i kable, nowy też czujnik wału AI: Czy używasz odpowiedniego rodzaju i jakości...
Dzień dobry Pacjent McColluch 145-107 T W trakcie sezonu przestał odpalać normalnie, tylko na kable. Wypalił się wyłącznik prądu, więc go wymieniłem. Po podładowaniu akumulatora odpalał normalnie, ale po postoju ok. 2 miesięcy dalej ma problem z odpaleniem. Po podładowaniu i przełożeniu akumulatora do innego traktorka pali normalnie (akumulator ma 12,30...
Ja bym chyba zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa ;-)
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Witam Przewertowałem na elektrodzie mnóstwo tematów opisujących ten problem - zimne luty, komputer etc. Zanim zacznę grzebać te rzeczy, może jest jakieś prostsze rozwiązanie mojego problemu. Jestem świeżym właścicielem tego wozu i praktycznie nie mam o nim jeszcze zielonego pojęcia. Do rzeczy: Pacjent: Chrysler Grand Voyager 3.3L 1998 rok (bez LPG)....
Moje główne spostrzeżenie jak przytrzymam powrót paliwa i zgaszę, poczekam z zaślepionym powrotem to auto odpala od razu. O który powrót ci dokładnie chodzi?
Witam mój problem dotyczy odpalania po postoju dłuższym niż jakieś 7-8 godzin. Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnych błędów , kąt wtrysku prawidłowy , czujnik temperatury wskazuje prawidłowo , w przewodzie z filtra paliwa do pompy brak pęcherzyków powietrza zarówno przed odpaleniem jak i po odpaleniu to samo na powrocie, zero wycieków ropy. Problem...
jak dla mnie to wygląda jak by się zapowietrzał - pompka paliwa może już puszczać zaworkiem zwrotnym albo gdzieś na którejś złączce podsysa powietrze jak stoi na próbę możesz plakiem psiknąć przy odpalaniu po nocy - jak załapie od razu to wiesz że problem z paliwem a nie zapłonem
No Panowie, zajęło mi to tydzień ale naprawiłem Mastera. Przyczyną usterki okazała się poluzowana Masa przy komputerze. Szukając najkrótszej drogi komputer puścił masę przez sterownik(który się spalił) czujnika wału. Stąd błąd 1808. Przykręciliśmy masę, elektryk coś tam polutował w komputerze i Masterek dalej hula. Wielkie dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
Po dłuższym czasie ponownie witam i dziękuję za wszystkie cenne rady. Ale u mnie usterka była w rozruszniku. Wydawało się że kręci normalnie ,nawet nie brałem go pod uwagę,po wymianie szczotkotrzymacza ze szczotkami ,zapala od pierwszego szczała ,czy zimny czy ciepły ,zamykam temat i jeszcze raz dziękuję wszystkim.
Czesc wszystkim, Mam problem z laguna tyle ze 2,2 dci Mianowicie w ciagu roku wymienilem moze z 5 czujnikow polozenia walka rozrzadu, auto jezdzi normalnie az wkoncu po zgaszeniu nie odpali, wyswietla sie blad polozenia walka rozrzadu, lecz musi byc jakas przyczyna tego, dodam ze auto bylo u elektoromechanika ktory sprawdzil wszystkie kable i wszytko...
Problem rozwiązany. Pękło oczko na kablu + który szedł do klemy. Pękło tak do 2/3 szerokości i po zgaszeniu gdy się rozgrzało miało duży opór dlatego odpalała później gdy ostygła
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
jest w nim EGR?
Rano mam problem z odpaleniem silnik kreci bateria ok. próbowałem przewodami z innego samochodu (dostawczaka) wtedy zazwyczaj za trzecia próbą przekręcenia kluczyka clio odpala i chodzi bez zarzutu po kazdorazowym postoju odpala bez problemu, ale rano znów problem... proszę o sugestie
biłem młotkiem w bak nie znam tej techniki. Po takim postoju to pewnie pompa padła zeschnieta i obrdzewiala bo w zbiorniku wszystko co palne to odparowalo
https://www.youtube.com/shorts/4QttIG1S3... Tak odpala teraz po oszukaniu czujnika. Nie wiem gdzie dalej szukać... Dodano po 5 https://youtube.com/shorts/X8HYNUFOLjk?s... Po długim postoju odpala mimo tego że silnik jest całkowicie zimny. Wystarczy mu jednak postój przez noc i znowu jest ciężko
Witam. Udało się usunąć problem z ciężkim paleniem bo dłuższym postoju ?
Hyundai Matrix 1,6 benzyna-gaz od jakiegoś czasu ciężko odpala silnik zimny lub po dłuższym postoju. Było dobrze, jak już odpali, to wszystko jest ok. Na benzynie i gazie chodzi wzorowo. Przyspiesza, pracuje równo na obu paliwach. Świece nowe, kable też. Nie za każdym razem słyszę pompę paliwa, ale po dwóch, nie raz trzech próbach odpali, chwilę pochodzi...
Witam. Fiat Bravo 2 1.4 benzyna. Auto po postoju, nawet kilkugodzinnym, po długim kręceniu dopiero odpala. Ale jak już odpali, można go od razu zgasić i odpala za każdym razem bez problemu. Za np. 5 h znów to samo. Co może być przyczyną? Obroty nie falują, jeździ normalnie. AI: Czy problem z odpalaniem występuje niezależnie od temperatury otoczenia,...
Padła pompa wtryskowe. Samochód poszedł do kasacji.
Rozumiem , że rozrusznik w ogóle nie kręci. Przyczyną może być uszkodzony rozrusznik( np.skończyły się szczotki-wtedy jest głucho po przekręceniu stacyjki na start lub słychać tylko tyknięcie pod maską) lub rozładowany aku (jeżeli jest mocno rozładowany to na kable też nie zapali bo prąd zabierze właśnie akumulator i na rozruch nie starczy)
Proszę podpiąć pod skaner i pokazać błędy.
Sprawdź kolor paliwa, jak jest czarne to do wymiany uszczelniacze trawersów.
postoju ciężko odpala odpala dłuższym postoju odpala dłuższym postoju mercedes
bosch rozbieralny laguna demontaż aktywne tłumienie hałasu
pochłaniacz oparów lutowniczych komputer kupić
Lokalizacja kulki w ekspresie Saeco Intelia Robot sprzątający Vileda A3 - przyczyny awarii i rozwiązania