Padła blokada kierownicy, zamontuj emulator albo xrugą/czystą blokadę
DF012 czy nie występuję
Może tak napiszesz który rocznik ? Jakiego interfejsu używasz? To wygląda na uszkodzenie linii can ale bez rocznika to wróżenie z fusów A mi kula się popsuła
Masy brak na pompie, gdzieś z tyłu nieprzykręcone oczko. edit: Wg schematu przy prawej tylnej lampie.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
A widzi ciśnienie paliwa? Jest synchronizacja? To dwie podstawowe rzeczy żeby odpalił i to trzeba zbadać.
Na stały schemat uszkodzeń bym nie liczył .rozbierz UCH popraw luty w środku pamiętaj w czasie jazdy są wstrząsy gdy np. auto wjedzie w dziurę i gdy badasz moduł na stole może być ok bo tego czynnika nie testujesz - najczęściej nie przyjdzie ci to do głowy
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Tak kolego
Jak pisałem sprawdz czy grzeją świece i czy dochodzi do nich napięcie . Miałem też scenica i oringi pod wpływem temperatury się kurczyły i łapał lewe powietrze . To kiedy świece były zmieniane i ile przejechane nie świadczy o ich właściwym działaniu . Czasem nowe nie znaczy że dobre .
słychac tylko "klikanie"blokady kierownicy,ale jej nie zwalnia I tu jest pies pogrzebany. Poruszaj kierownicą na blokadzie, może odpuści.
Czujnik wału sprawdź bo z czasem nie toleruje podwyższonej temperatury
Jeśli masz możliwość wykręć świecę i sprawdź. Jeśli nie masz, spróbuj użyć kontrolki. Chyba że to świece na napięcie niższe od 12V to pomiar pobieranego przez nie prądu powinien dać obraz czy jest OK czy nie. Według internetów świeca powinna mieć do 8ohm rezystancję. W sumie to nawet logiczne bo gdyby miała 1M ohm to jej moc grzewcza byłaby mała według...
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Kolego grzegorz_sk, nie chce mi się szukać, ale o podobnym problemie (jeżeli nie takim samym) pisałem dotyczącym mojej corolli. W pewnym sensie znalazłeś na to radę w poście zakładającym temat, ale bez ciągu dalszego. Według mnie masz "zleżałe paliwo w baku", tzn. w duzym stopniu pozbawione najbardziej lotnych składników, które ułatwiają zapłon. Winien...
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
chyba najlepsze wyjście oddaj ten silnik dti w rozliczeniu dopłacisz troszke i tak wyjdzie cie taniej niż kombinowanie ... Powodzonka... ;-)
Jak nie masz zakodowanych wtryskow to nie pokaże ci tego w błędach a na dodatek mogą nie być widoczne inne błędy. Zakoduj wtryski oraz skasuj zmienne egr i zaprogramuj go na nowo bo to jest czynność która powinno się wykonać po wyjęciu i czyszczeniu egr a tym bardziej po zmianie silnika, bo jestem pewny ze komputer w tym momencie widzi egr otwarty 5%...
Synchronizacja / programowanie / przyuczanie kluczyka pilota / nadajnika na fale radiowe Renault. Po wymianie baterii może okazać się konieczne dokonanie synchronizacji nadajnika. Siedząc wewnątrz pojazdu: - wcisnąć przycisk nadajnika i przytrzymać (przez około 10 sekund) do momentu aż lampka kontrolna 3 zgaśnie, - puścić przycisk nadajnika, a następnie...
Ale przy odpalaniu na hamulcu on wie czy jest bieg czy luz,z hamulca tylko na luzie odpala,więc ten czujnik będzie ok
Na krotko rozrusznik kreci. Ale nie odpala
Gdzie ta nasadka?
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
koło zmiennych faz rozrządu to może wyjaśnisz co ono ma do odpalania?????
P1826 - Obwód przekaźnika świec żarowych P1808 - Obwód synchronizacji czujnika wału korbowego i rozrządu P1886 - Obwód wtryskiwacza 1 & 4
Tak sądzę, że w dzisiejszych czasach to nie jest wiedza tajemna, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową jeśli śię świeci taka kontrolka bo nie jest ona tylko od świec....
Sam rozrusznik chodzi tylko.Silnik nie odpala
haha śmieszne jest bo żaden z twoich wytycznych się nie zgadał bo przyczyną było co innego haha
Czym robiłeś diagnostykę?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Dzień dobry. Szukam pomocy w zdjagnozowaniu usterki silnika 1.9 CDTi w samochodzie marki Renault grand scenic 2 r.2006. Na zimnym silnik normalnie odpala, lecz po przejechaniu około 15 km i zgaszeniu silnika, nie mogę ponownie odpalić. Słychać tylko cykanie przekaźnika pod maską. Zwykle czekam okolo 70 minut, dopiero odpala. Raz już zakorkowałem ulice...
wiec co bedzie najlepszym rozwiązaniem w tym wypadku?
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
Migająca czerwona kontrolka nie odpala
Nawet gdy jest ciepły silnik nie chce zapalić. A czy zabezpieczenie na klemie ( + ) może być przyczyną usterki ?
tak dzięki serwis rowiązał problem
Uszczelki na pewno nie. Jak pisałem wcześniej jak rano skasujemy błąd przed odpaleniem samochodu pali normalnie, bez trybu awaryjnego idealnie. Bieg jałowy na poziomie 900 obrotów Dodano po 8 Nie napisałem jeszcze ze błąd nie pojawia się po dopaleniu auta tylko zaraz po przekręceniu kluczyka. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia",...
Sprawdź ciśnienie paliwa. To że widzisz paliwo nic nie znaczy jak ciśnienie będzie za małe wtryski będą lały i też może nie odpalać.
Może być to upalony przekaźnik?? Pomyśl ,ECM nie kontroluje ani obwodu pompy, ani napięcia, ani poboru prądu. Jedyne ci widzi to cewkę przekaźnika. Dlatego są cztery opcje. Uszkodzony ECM, uszkodzona wiązka ,uszkodzony albo nie zasilany przekaźnik. Z wróżenia bez diagnozy, to wymienisz albo naprawisz UPC.
Ewidentnie mapa Ci się rozjeżdża, też to miałem, parownik puszczał za duże ciśnienie na listwę, też w nowej instalacji. Warsztat LPG nie mógł dojść co jest nie tak, odsyłali mnie z kwitkiem zrzucając winę na auto. W końcu zamknąłem LPG, przyuczyłem od nowa i okazał się, że na benzynie jest OK, pojeździłem parę dni, a potem jak pojechałem do tego warsztatu.......
Przecież tam nie trzeba żadnych emulatorów do off, programator tak.
Card not detected. A w odpalajacej baterie wymieniłem i nic sie nie poprawiło
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Myślę, że to sprawa immo.
Wywala jakiś błąd przekaźnika głównego, za silnikiem z tyłu dość dużo oleju, turbina po regeneracji, . Tu masz przyczynę, ta pierwsza powoduje brak możliwości odpalenia.
Proszę o pomoc mam renault scenic z 2001 r. jak przejedzie sie dłuższy kawałek albo silnik jest rozgrzany to samochód nie chce odpalić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakują błedy obwodu świec żarowych i czujnika wałka rozrządu po wykasowaniu błędów samochód odpala.
scenic odpala ciężko odpala scenic renault scenic odpala
czujnik kalibracyjny omomierz pomiar cewek styki iskrzą
transformator blokowy ekspres siemens
Wszystkie diody świecą w bojlerze Ariston Pro1 Eco 120V Audi 100 C3 – stały plus na silniczku krokowym N71, KE-Motronic, przekaźnik J17, objawy i diagnostyka