Padła blokada kierownicy, zamontuj emulator albo xrugą/czystą blokadę
Masy brak na pompie, gdzieś z tyłu nieprzykręcone oczko. edit: Wg schematu przy prawej tylnej lampie.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
DF012 czy nie występuję
Może tak napiszesz który rocznik ? Jakiego interfejsu używasz? To wygląda na uszkodzenie linii can ale bez rocznika to wróżenie z fusów A mi kula się popsuła
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
A widzi ciśnienie paliwa? Jest synchronizacja? To dwie podstawowe rzeczy żeby odpalił i to trzeba zbadać.
Na stały schemat uszkodzeń bym nie liczył .rozbierz UCH popraw luty w środku pamiętaj w czasie jazdy są wstrząsy gdy np. auto wjedzie w dziurę i gdy badasz moduł na stole może być ok bo tego czynnika nie testujesz - najczęściej nie przyjdzie ci to do głowy
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Jak pisałem sprawdz czy grzeją świece i czy dochodzi do nich napięcie . Miałem też scenica i oringi pod wpływem temperatury się kurczyły i łapał lewe powietrze . To kiedy świece były zmieniane i ile przejechane nie świadczy o ich właściwym działaniu . Czasem nowe nie znaczy że dobre .
Tak kolego
słychac tylko "klikanie"blokady kierownicy,ale jej nie zwalnia I tu jest pies pogrzebany. Poruszaj kierownicą na blokadzie, może odpuści.
Czujnik wału sprawdź bo z czasem nie toleruje podwyższonej temperatury
Jeśli masz możliwość wykręć świecę i sprawdź. Jeśli nie masz, spróbuj użyć kontrolki. Chyba że to świece na napięcie niższe od 12V to pomiar pobieranego przez nie prądu powinien dać obraz czy jest OK czy nie. Według internetów świeca powinna mieć do 8ohm rezystancję. W sumie to nawet logiczne bo gdyby miała 1M ohm to jej moc grzewcza byłaby mała według...
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
Kolego grzegorz_sk, nie chce mi się szukać, ale o podobnym problemie (jeżeli nie takim samym) pisałem dotyczącym mojej corolli. W pewnym sensie znalazłeś na to radę w poście zakładającym temat, ale bez ciągu dalszego. Według mnie masz "zleżałe paliwo w baku", tzn. w duzym stopniu pozbawione najbardziej lotnych składników, które ułatwiają zapłon. Winien...
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
chyba najlepsze wyjście oddaj ten silnik dti w rozliczeniu dopłacisz troszke i tak wyjdzie cie taniej niż kombinowanie ... Powodzonka... ;-)
Jak nie masz zakodowanych wtryskow to nie pokaże ci tego w błędach a na dodatek mogą nie być widoczne inne błędy. Zakoduj wtryski oraz skasuj zmienne egr i zaprogramuj go na nowo bo to jest czynność która powinno się wykonać po wyjęciu i czyszczeniu egr a tym bardziej po zmianie silnika, bo jestem pewny ze komputer w tym momencie widzi egr otwarty 5%...
Ale przy odpalaniu na hamulcu on wie czy jest bieg czy luz,z hamulca tylko na luzie odpala,więc ten czujnik będzie ok
Synchronizacja / programowanie / przyuczanie kluczyka pilota / nadajnika na fale radiowe Renault. Po wymianie baterii może okazać się konieczne dokonanie synchronizacji nadajnika. Siedząc wewnątrz pojazdu: - wcisnąć przycisk nadajnika i przytrzymać (przez około 10 sekund) do momentu aż lampka kontrolna 3 zgaśnie, - puścić przycisk nadajnika, a następnie...
Gdzie ta nasadka?
Na krotko rozrusznik kreci. Ale nie odpala
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Panowie szkoda czasu na pyskówki które nic nie wnoszą do tematu. Nie mam bladego pojęcia o czym pisze na forum elektrody dlatego co 20 z Waszych postów oznaczony jest jako pomocny a mój tylko co 9. Nie ranga a to co masz naprawdę do powiedzenia w rozwiązaniu problemów autora się liczy😁
P1826 - Obwód przekaźnika świec żarowych P1808 - Obwód synchronizacji czujnika wału korbowego i rozrządu P1886 - Obwód wtryskiwacza 1 & 4
Tak sądzę, że w dzisiejszych czasach to nie jest wiedza tajemna, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową jeśli śię świeci taka kontrolka bo nie jest ona tylko od świec....
haha śmieszne jest bo żaden z twoich wytycznych się nie zgadał bo przyczyną było co innego haha
Warto jeszcze skontrolować układ odpowietrzenia (odmę). U mnie problemy jakoś przestały występować jak naprawiłem układ odpowietrzenia.
Czym robiłeś diagnostykę?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Zacznij od diagnostyki (OBD) i rozrusznika.
wiec co bedzie najlepszym rozwiązaniem w tym wypadku?
Uszczelki na pewno nie. Jak pisałem wcześniej jak rano skasujemy błąd przed odpaleniem samochodu pali normalnie, bez trybu awaryjnego idealnie. Bieg jałowy na poziomie 900 obrotów Dodano po 8 Nie napisałem jeszcze ze błąd nie pojawia się po dopaleniu auta tylko zaraz po przekręceniu kluczyka. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia",...
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
Wyśli sterownik z pod maski to wyłączę immo i będzie spokój. jak Coś pisz na pw.
Nawet gdy jest ciepły silnik nie chce zapalić. A czy zabezpieczenie na klemie ( + ) może być przyczyną usterki ?
tak dzięki serwis rowiązał problem
Myślę, że to sprawa immo.
Może być to upalony przekaźnik?? Pomyśl ,ECM nie kontroluje ani obwodu pompy, ani napięcia, ani poboru prądu. Jedyne ci widzi to cewkę przekaźnika. Dlatego są cztery opcje. Uszkodzony ECM, uszkodzona wiązka ,uszkodzony albo nie zasilany przekaźnik. Z wróżenia bez diagnozy, to wymienisz albo naprawisz UPC.
Przecież tam nie trzeba żadnych emulatorów do off, programator tak.
Ewidentnie mapa Ci się rozjeżdża, też to miałem, parownik puszczał za duże ciśnienie na listwę, też w nowej instalacji. Warsztat LPG nie mógł dojść co jest nie tak, odsyłali mnie z kwitkiem zrzucając winę na auto. W końcu zamknąłem LPG, przyuczyłem od nowa i okazał się, że na benzynie jest OK, pojeździłem parę dni, a potem jak pojechałem do tego warsztatu.......
Card not detected. A w odpalajacej baterie wymieniłem i nic sie nie poprawiło
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Sprawdź ciśnienie paliwa. To że widzisz paliwo nic nie znaczy jak ciśnienie będzie za małe wtryski będą lały i też może nie odpalać.
Poszukaj kogoś kumatego z interfejsem diagnostycznym CLIP, to będzie znany. Trzeba mieć niebywałe szczęście, by w dCi trafić na usterkę, bez diagnostyki CLIP-em. Pozdrawiam.
Wszechwiedzący kolego, Pewnie walnąłem babola w tym zdaniu, z mechaniki nigdy nie byłem kozakiem. Po tonie Twojej wypowiedzi wnioskuję, żeś omnibus. Będę zatem wdzięczny za poprawienie mnie - chętnie dowiem się, jak fachowo nazywa się ta konstrukcja stosowana w rozrusznikach. Boa.
Niech sprawdzi na krótko czy rozrusznik chodzi
Wywala jakiś błąd przekaźnika głównego, za silnikiem z tyłu dość dużo oleju, turbina po regeneracji, . Tu masz przyczynę, ta pierwsza powoduje brak możliwości odpalenia.
Witam wszystkich od paru miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Reni Jednak po wymianie filtra paliwa zaczęły się chocki klocki z porannym odpalaniem ( lub po paru godzinnym postoju) Otóż po przekręceniu kluczyka nie słychać jak pracuje pompa paliwa i nie pali się lampka sygnalizująca podgrzewanie świec Przekręcam kluczykiem tam i z powrotem parę razy...
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Witam ponownie, ja dalej nie mogę się uporać z moim wehikułem. A mianowicie wymieniłem czujnik przestawiacza kąta wtrysków (chyba tak on się nazywa). Samochód rano (tj. jest po dłuższym postoju) odpala od strzała ale pojawiły się dalsze problemy tzn. lekko falują obroty tak między 700 a 1000 i czasami łapie go "czkawka" chodzi jak traktor strasznie...
Imo usunięte auto działa. Dzięki za Wasza aktywność na forum
witam u mnie było to samo,wymieniłem cewkę, przewody,czujnik położenia wału i działał tak samo.pużniej wcale nie odpalił.okazało się ze uszczelka pod głowicą walnęła.dziwne było to że temperatura normalna ,wody nie przybywało ani na odwrót w zbiorniczku tylko w oleju zrobiła się kasza a że mieszkam za granicą to wymiana uszczelki słono kosztuje .wymieniłem...
Witam, mam podobny problem. Wyświetlacz ciemny - nie działa. Działa jedynie czerwona kontrolka blokady. Dodatkowo z buzzerka wydobywa się pikanie, niemiarowe i zupełnie niezgrane z kontrolka blokady. Samochód jest z silnikiem 1.9 dCi z 2003 r i odpala normalnie po odpaleniu kontrolka gaśnie tylko ze na wyświetlaczu noc. Będę wdzięczny za radę ;-) pozdrawiam...
Na nowym aku jest to samo
Trzeba poblokować rozrząd i sprawdzić czy znaki się zgrywają być może wystarczy rozpiąć rozrząd i przekęcić wałem o 180 stopni. :D
Renault scenic 1.9 dti automat rocznik 2000. Od jakiegoś czasu sporadycznie po rozruchu na chwileczkę wzrastały obroty silnika (z pół sekundy po samym odpaleniu) i było dalej OK. Niedawno po zapaleniu obroty poszły znowu w górę (może na sekundę) silnik zgasł i już nie można odpalić. Lampki błędów nie sygnalizują ,silnik kręci zdrowo. Poszło do mechanika...
Proszę o pomoc mam renault scenic z 2001 r. jak przejedzie sie dłuższy kawałek albo silnik jest rozgrzany to samochód nie chce odpalić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakują błedy obwodu świec żarowych i czujnika wałka rozrządu po wykasowaniu błędów samochód odpala.
Problemy rozwiązane. To koszmar mechanika bo było ich trzy naraz. Pierwszy to zły stan kabli dotykających w scenicu akumulatora. Brak napìęcia zasilania. Dalej podtrzymuje zdanie że puszczenie ich wewnątrz specjalnej osłony - podstawki pod akumulatorem, mającej za zadanie odprowadzanie wody z tej okolicy to totalna głupota projektanta. Druga usterka...
Dzięki z odp zobaczę ale nawet nie wiem gdzie to wszystko się mieści i jak wygląda🙂
Jak wentylato sie nie wyłączył to mógł poprostu rozładować aku...
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Temat rozwiązany problemem była przerwa pętli immo,dziękuję za zainteresowanie tematem
Witam wszystkich ja mam również scenica po lifcie 1999r 1.9 dti. Dwa dni temu auta nie mogłem otworzyć przez naciśnięcie kluczyka więc zrobiłem to ręcznie. Ale gdy naciskałem kluczyk to dioda w nim się zapalała ale nie otwierał. Nie mniej jednak auto odpalało. Ale jak wczoraj wsiadłem do auta to po przekręceniu kluczyka dioda immo szybko mruga i nie...
Scenic 1 pali się dioda zygzak trudno odpalić na zimno
Rozwalona synchronizacja, coś z kluczykiem, może i gdyby to wiesz...
Witam sprawdzaleś tą kostkę pod siedzeniem pasażera pod szufladą Dodano po 10 can 30 z licznika do 6 w wspomaganiu 29 z licznika do 4 w wspomaganiu drugie połączenie 5 wspomaganie do 18 body i 7 wspomaganie do 8 body na tej lini masz tą nieszczęsną kostkę do hamulca kostka c27 pin 2 i 3 wypnij tą kostkę c27 i próba
Witam.Próbowałeś uruchomić silnik na luzie z wciśniętym hamulcem? Prawdopodobnie masz problem z czujnikiem na pedale sprzęgła.
Dla potomnych okazało się że potencjometr pedału gazu.
Dci to miało raczej transponder. Więc nie marz że odpalisz jakimś kodem.
Witam! Mam problem z scenic 1.9 dci 2004 rok od kilku tygodni odpalal 1 na 4 lub 5 razy tak jak by elektromagnes nie dziala dobrze wiec wymienilem rozrusznik na nowy i teraz nic sie nie dzieje tylko slysze ciche klick jak przycisne START, nawet nie kreci tak jak wczesniej, rowize mam problem z dmuchawa caly czas daje na maxa. prosz pomocy ps sprawdzalem...
witam wszystkich Renault Grand Scenic 2004 2.0 16v automat dp0 Panowie taki oto mam problem lewarek biegów zablokowany w pozycji P ruszyć go można tylko przy wciśnieciu bocznego białego guzika samochodu nie można odpalić na wyświetlaczu ASB wymiana elektrozaworów i uszczelek oraz oleju po wymianie samochód odpala lewarek z pozycji P wchodzi na pozycję...
Witam Przyczyn może być wiele. Zaczął bym od sprawdzenia świec a głównie ich stanu i odpowiednio dobranej ciepłoty. Następnym krokiem był by przegląd silniczka krokowego - wyjęcie i wyczyszczenie. Kolejnym to sprawdzenie czujnika położenia wału. Na początek trzeba go oczyścić. U mnie niestety ten element zawodził, przy niskich temperaturach miał przerwę....
Jaki silnik Wymień filtr paliwa
Pytanie do bb.jj bo nie bardzo rozumiem. 3 posty wyżej piszesz, że karta nie odpala bo brak ci elementu oznaczonego strzałką a teraz piszesz, że jednak bez niego odpala? Możesz to wyjaśnić?
Gdybym miał dostęp do Clipa, byłbym mądrzejszy ale nie mam. Ostatnia diagnostyka nie wykazała żadnych błędów. Poza tym pytanie było dość konkretne i skierowane do osób, które miały taki problem, nie chodziło mi o uświadamianie, że istnieje OBD.
Wymiana UPC pomogła
Z tego co pamiętam 3 śruby- 2 dojście od góry i jedna od dołu. A próbowałeś stuknąć w rozrusznik żeby sprawdzić czy czasem szczotki się nie zawiesiły? Sprawdziłeś czy masa dochodzi? Tam się pojawiał problem z brakiem lub słabym stykiem.
Masz kluczyk czy kartę
Witam wszystkich Usterka jak w temacie Renault Scenic 2003 r. 1,9 dCi po włączeniu zapłonu nie zapala sie kontrolka świec żarowych auto nie odpala (świece nie grzeją). Jeżeli miał ktoś podobny problem to proszę o pomoc
Mam ten sam problem ze scenikiem 1,9 dci 2000r mechanik poinformował że komputer sygnalizuję usterkę 1-przepływomierza powietrza (SiemensWK9620-koszt od 100-550zł-liczę się z kasa i prawdopodobnie kupie używany ale firmowy do 160zł z tego co czytałem zamienników chińskich i innych nie opłaca się montować bo szybko padają. 2- czujnika temperatury Mechanik...
Nowa czysta blokada pomogła
Wyslalem wiadomosc na pw.
Podłączyć interfejs diagnostyczny i odczytać kody błędów
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Szymonie bateria nówka :)
Problem rozwiązany problemem był zwarcia w wiązce
Ecu widzi obroty silnika?
Problem rozwiązany i jednak czujnik obrotów wału - powyjęciu i podłączeniu pod miernik zavząłem go podgrzewać i przy wyźszej temperaturze wszedł w stan zwarcia a gdy ostygł było ok. Jaki czujnik kupić czy siemens i jaki ma kod katalogowy.
Sprawdzone - bez zmian, oprócz tego, że akumulator się rozładował do cna. Nawet drzwi nie mogę zamknąć ;-) Po ładowaniu dam znać.
Panowie pomóżcie co gdzie szukać przyczyny licznik startuje wszystko ok na emulatorze odpala mniejszy wyświetlacz a duży ciemny nic nie proszę o pomoc.
Tylko zawory
Na 1000 % któryś wtrysk. Sprawdź oraz jak kupisz nowy- używany to zakoduj. Właśnie wczoraj miałem ten sam przypadek i nie pierwszy!!
Akumulator jest dobry bezpieczniki też a prądu niema
To jeszcze napisz co to za silnik i na jakiej pompie.A najlepiej kod.
A jeśli to przekaźnik, to gdzie go szukać? W tej skrzynce przy akumulatorze?
odpala scenic scenic kręci odpala ciężko odpala scenic
wzmacniacz ecc85 testy akumulatorów wymiana toner
słuchawki radiowe poziome cienkie paski
Peugeot Partner 1.6 HDI 2013 - Odcięte turbo i kontrolki poduszek Kolektor słoneczny w układzie otwartym z pompą - zasady działania i wyzwania