Ups sory za pomyłkę (skojarzyła mi się żółta kontrolka) - na niebieski oczywiście, na niebieski.....
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Masz ustawione awaryjne odpalanie w Stagu? Zobacz czy na przewód nr 15 we wtyczkach do Staga dochodzi plus po stacyjce jak kręcisz rozrusznikiem. Może ktoś wziął zasilanie z przekaźnika odciążającego styk X.
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Radmor 5512 był włączony,po chwilowym braku zasilania (była to jakaś większa awaria sieci,połowa Poznania ją odczuła)i pojawieniu się napisu "erro" ignoruje sygnały z pilota. Jak już zareaguje to wyłącza się,poczym się włącza. Gra ok 10 min.,wyłącza się poczym zaraz się włącza. Proszę o jakiekolwiek sugestie.:cry:
Awaryjne odpalanie to booster z powerbanka. TDCI pytanie jak duży - są boostery co do 1000A w impulsie jak podaje producent.
A nie ma tam czasem opcji do zaznaczenia odpalenia awaryjnego. Chyba tam jest ograniczona ilość razy. Poszukaj w programie.
Jak zresetować w BRC zablokowanie awaryjne odpalanie na gazie po 5 razach? Czy można ten licznik wyłączyć na stałe? A czy kabelek z interfejsem USB do komputera od Bingo M nada się do BRC? Dzięki.
Naciśnij lekko pedał gazu i przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję" start " , trzymaj tak przez kilkanaście sekund i powinien odpalić bez pompowania powietrza z zewnątrz.To jest awaryjne odpalanie więc usterką trzeba się zająć jak najszybciej.
To przeczytaj teraz postój mój post numer 2 jakiej pomocy oczekujesz. Jeżeli nie masz pojęcia o samochodach. Nie wiesz jaki ma gaz, z czego, co to jest awaryjne odpalanie podejrzewam że na gazie, ale jaka instalacja jakieś brzęczki buzerki ale z czego. Co piszczałkę dla dziecka umieściłeś w bagażniku czy na tylnym fotelu i ci piszczy, nie wiesz jak...
Ze wzrostem temperatury rozpuszczalność tlenu maleje (np. przy 0°C rozpuszcza się 14,6 mg O2/dm³, a przy 20°C tylko 9,1 mg O2/dm³) W standardowych warunkach (temperatura pokojowa oraz standardowe ciśnienie atmosferyczne), rozpuszczalność wodoru w wodzie wynosi około 1,6 mg/L. Tlen i wodór rozpuszczają się w wodzie "prawie" tak samo ale to "prawie"...
Nie rozumiesz o czym piszesz, serio. Pompa paliwa pracuje cały czas pompując benzynę i o ile ktoś nie zrobi układu wyłączającego ja, to pracuje cały czas. Awaryjne odpalanie na LPG eliminuje cały układ benzynowy i jeżeli nawet na LPG nie odpala, to nie będzie to pompa. Oczywiście zakładam, że autor tematu potrafi odpalić awaryjnie na LPG.
a awaryjne odpalanie z przyłożonym do przycisku start pilotem/brelokiem z wciśniętym hamulcem. Przykładamy z wciśniętym hamulcem brelok/pilot do przycisku start i po 2-3 sekundach powinien zapiszczeć i można odpalać.Lub pilot zbliżyć do przycisku, hamulec i trzymać wciśnięty przycisk, po ok 5s zapali się zielona lampka, auto powinno odpalić
Huawei - to jedyny chyba "Chińczyk" którego bym zamontował u siebie - ALE - Fronius jest od niego lepszy. Niby Fronius ma "tylko" 5 lat gwarancji, ale jest bardzo niezawodny - od 9 lat montuję fotowoltaikę i Froniusy są jednymi z najbardziej niezawodnych falowników. Mając tylko 300 zł różnicy wybrał bym bez wahania Froniusa. Huawei troszkę częściej...
Od czegoś to okrągłe coś jest, pytanie od czego. Identyfikator, taki rodzaj immobilizera
Cześć, moja BMW seria 3 E46 w kombi automat z 2003 roku, z silnikiem benzynowym/gazowym o pojemności 2.0 i mocy 143 KM, ma problem. Zaczął się pod koniec marca, gdy zostawiałem go na dłuższy postój, gdy temperatury spadały (głównie w nocy, kiedy była większa różnica temperatur). Po 30 minutach potrafił mieć problemy z odpalaniem - kręcił, kręcił i ledwo...
A odpalanie awaryjne na gazie daje jakieś rezultaty?
Ruszyło składa się to w całość.. jeszcze parę testów. Uruchomiłem to wszystko trochę inaczej. Wcześniej już napisałem aplikacje do wyciągania PIN z ECU baz kluczyka na stole bezpośrednio ze sterownika silnika. Z racji że działa to trochę na zasadzie doboru i losowości ( zależnie od SEED z ECU ) Po kilkudziesięciu testach na kilku ECU moge powiedzieć...
Zacząłem od Akumulatora sprawdziłem napięcie było 12V na klemach także następnie bezpieczniki obok akumulatora, Może filmy są wstawione w odwrotnej kolejności i tak się zasugerowałem. Tu jest strona z trzema rodzajami bezpieczników w 406: https://fuseandrelay.com/peugeot/406.htm... Dla mnie to z filmu w komorze silnika najbardziej podobne do Type 2 -...
wg staga awaryjne odpalanie nie jest sygnalizowane piszczykiem, W obu moich instalacjach jest sygnalizowane piszczykiem (serią piknięć). Problem w tym, że nie ja próbowałem w tym polo sprawdzić piszczyk w trakcie próby odpalenia awaryjnego. Osoba która to sprawdzała usłyszała tylko jeden krótki "pik" i krzykła, że działa. Przy odpalaniu awaryjnym masz...
Zasilanie w paliwo, benzynę. Pali na gazie, znaczy iskra jest, a nie ma paliwa. Pompa paliwa, lub wtryskiwacze nie podają paliwa, emulator wtryskiwaczy nie włącza z powrotem wtryskiwaczy benzyny - na gazie są odłączane. Bezpieczniki sprawdziłeś? Opcja druga, cały czas jest zasilanie w gaz, na benzynie nie musi działać, bo na dwóch paliwach ma prawo,...
Jeżeli będą używane kluczyki to musza być w zestawie z zamkiem schowka i airbag . To chyba logiczne. Awaryjne odpalanie jest przy hands free. Tutaj jest czytnik jako stacyjka i tyle.
Jak akumulator stary i robi zwarcie miedzy celami to nic nie da odpalanie z innego aku
Niestety mam już firmę na głowie-i głowa puchnie w tym naszym kraju-ale dzięki za ofertę- w razie plajty zgłoszę się do Ciebie :D A tak serio.Ostrzegam że miałem styczność z innym autem.Najpierw trzeba sprawdzić oporność anteny.Postaram się Ci to sprawdzić jutro (tzn.parametry w dobrej antenie).Jeśli antena będzię ok. trzeba bedzie zainwestować w jakąś...
Akumulator nie był odłączany. Dzisiaj wsiadłem za kółko by sprawdzić ten czujnik i okablowanie a że miejsce do którego jechałem jest dosyć daleko wiec reduktor się rozgrzał i przełączyło na gaz. Lecz gdy wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie ten sam problem znów nie chce przełączyć na gaz. Sprawdziłem masę przy akumulatorze wszystko gra. Czujnik w...
"kobi20" Dzięki za konkrety. Cały czas skłaniam się ku temu Fogo ale tylko z silnikiem Hondy, Wyczytałem w necie, że silniki Fogo nie są tak bezawaryjne (mówiąc delikatnie) jak silniki Hondy. Bo samą Hondę to strach dzisiaj kupić okazyjnie ze względu na podróby. A u dilera są zupełnie inne modele (dużo droższe) niż w necie. Martwi mnie tylko pojemność...
Witam! Czy możliwa jest zamiana przełączników w instalacji Elpigaz bez ingerencji w instalację -po prostu odłączyć jeden i podłączyć drugi: W tej chwili posiadam: - AEB725 (z jednym przyciskiem i linijką diodową wskaźnika poziomu gazu) Chciałbym zamontować: - AEB w wersji z przełącznikiem trzypozycyjnym (benzyna / awaryjne odpalanie na gazie / AUTO...
Kruzer TH3900 kupiłem w 2014 roku. Pracował na mojej budowie i nie tylko. W tamtym roku zaniemógł na budowie u kolegi. Skończył się silnik spalinowy. Co prawda jeszcze odpala i kręci lecz brak mu już mocy i kopci lekko na niebiesko czyli po silniku. Przepracował ponad 2500 Mth. Prądnica pracuje nadal poprawnie. Może pracowałby nadal gdyby ktoś na ostatniej...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam. Tematem takich nagrzewnic zajmowałem się parę lat temu. Prawdopodobnie dokładnie taki sam model (produkcji dawnej NRD) miałem uruchomiony jako ogrzewanie garażu zimą. Zaczynałem właśnie od takiej koncepcji. Nagrzewnica wewnątrz a spaliny przez ścianę na zewnątrz. Niemalże identycznie z konstrukcją przedstawiona powyżej.Projektowałem i wykonałem...
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Akumulator ma pół roku wiec nie sprawdzaliśmy go a po za tym bardzo ładnie kręci. Instalacja STAG - awaryjne odpalanie np w razei braku pawliwa. Sprawdzałem , działa. Marki czujnika nie pamiętam ale nie jak to było -określone "z górnej półki " a nie najtańszy badziew . Pod inny komputer jeszcze nie podłączałem.
Po kilku tysiącach km wnioski BRC Eco: Brak przypkisania, stabilna praca w całym zakresie obrotów Awaryjne odpalanie przy -10C bez problemu Oszczędność paliwa ponad 10zł/1000km (czyli po roku zarobi na siebie) Podłączam czasem komputer lecz nic nie reguluję bo wszystko OK Jedynie czego mogę się przyczepić to jest to że tak długo męczyłem się z Tomasetto...
Z tego co mi sie wydaje to w stagu dpi nie mozesz dowolnie bawic sie dawka benzyny i jej stosunek do gazu jest zawarty w algorytmie. Na wolnych obrotach auto pracuje tylko na benzynie, przy przyspieszaniu tez troche benzyny potrzebuje a najmniej przy stalych obrotach np w trasie. Nie wiem czy wogole istnieje cos takiego jak odpalanie awaryjne w dpi....
Po przełączeniu na benzynę mimo objawów nie wyświetla się check? a jak go odpalasz,z gazu? to jest zabronione i traktowane jako odpalanie awaryjne możesz uszkodzić LPG Za tę wybitną poradę, dostajesz ostrzeżenie: 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą...
W sharanie od samego początku tak od [sam nie wiem od kiedy] do ostatniega modelu z roku 2005 ,przekaznik kierunków jest w jednostce wielofunkcyjnej[ nawet dwa bo awaryjne mają osobny]. Podmień sterownik i wszystko będzie wiadomo. Jak masz ochotę to go rozkręć .Osatnio to bardzo modne odpalanie z kabli [-20 stopni] .Przepala się ścierzka w sterowniku...
Może dla porządku opiszę problem nieco bardziej szczegółowo. Pierwotnie w samochodzie był silnik o pojemności 1.1, silnik był padnięty więc zdecydowałem się na zmianę. Mechanik wymienił silnik 1.1 na 1.2, ale komputer, wtrysk oraz reszta osprzętu pozostała ta sama. Po wymianie silnika było całkiem ok, jedynym mankamentem były falujące obroty na biegu...
Witam Może zacznę od opisania problemu. Problem pojawił sie nagle z dnia na dzień. samochód przestał przełączać sie na gaz. Elektrozawór sprawdziłem na krótko bezpośrednio z akumulatora działają w kabinie dioda pulsuje po rozbujaniu <2tys obrotów zero reakcji nie przełącza bezpieczniki sprawdziłem i teraz możne sedno sprawy odpalanie awaryjne bezpośrednio...
W brc masz awaryjne odpalanie na gazie bez problemu, poczytaj instrukcję tylko. Ta końcówka to raczej tylko obudowa czujnika magnetycznego.Najprościej znajdź taki drugi w sklepie i obejrz na miejscu.
O to musisz pytac gazowników, są sterowniki pozwalające na awaryjne odpalanie i są takie co takiej opcji nie mają, nawet II gen takie były. Ogólnie to chyba szukaj Astry 1.4 na monowtrysku, tylko chyba ciężko będzie znaleźć coś w dobrym stanie - roczniki stare.
Ja chce tylko uzyskać możliwość awaryjnego zapalenia samochodu na LPG( trafiły mi się dwa przypadki braku benzyny w trasie, jeden kiedy przez pęknięty wężyk całe paliwo z baku wyleciało a gdy go zgasiłem pod sklepem to nie chciał odpalić a drugi gry kontrolka pokazywała że jadę na LPG a jechałem na PB bo przekaźnik się zaciął i tak pojechałem tyle ile...
.Dzięki za odzew.W opcji sterownika LPG Bingo jest awaryjne odpalanie silnika na gazie .Więc po jej użyciu silnik odpala bez problemu i działa bez zarzutu .Sprawa zapłonu odpada.W zimie odpala się na PB ,a po uzyskaniu wymaganych parametrów przechodzi na LPG.Startowanie żimą na LPG grozi uszkodzeniem membram reduktora .
ściąg z elektrody schemat podłączenia tego sterownika i obadaj wszystkie przewody wg rozpiski. sprawdzałem, wygląda na OK Potem zaglądnij do środka puszki czy ścieżki się nie utleniły lub nie powstały zimne luty. oglądałem, wszystko czyste i wydaje sie na oko OK Następnie możesz wymusić przesterowanie przekaźnika na wyjściu sterownika aby przeszedł...
Ok. W sobotę zobaczę co tam z nią. A przy okazji moglibyście polecić tanią dobrą centralkę, ale w grę wchodzi tylko taka, która umożliwia awaryjne odpalanie na gazie. Widzę, że można dostać taką samą jak mam teraz nową za 50zł.
Kupiłem w Niemczech z rozbitej Audi A2 światla do jazdy dziennej w miejsce zaślepek na halogeny w moim A2, dokupiłem do tego w Polsce moduł DRL zaLAczajacy światła jak alternator ładuje. Jedyny problem to plus pod maską. Jak ktoś zna to auto to wie że aku jest w bagażniku a przewody puszczone w Srodku konstrukcji aluminiowego nadwozia. Pod maską nie...
Filtr paliwa nie jest zapchany? Jeżeli pompa głośno pracowała możliwe że układ paliwowy jest nie drożny. Poszukaj instrukcji do tej instalacji albo podaj dokładny model. Większość instalacji pozwala na awaryjne odpalanie na LPG (odpalanie przy wciśniętym przełączniku benz/gaz), ale przy zimnym parowniku dostaje on trochę w d... i szybciej się zużywa.
Wymieniam w Kangoo 2009 r moduł uch. Mrugały non stop awaryjne stąd wymiana. Kupiłem używany moduł o takim samym numerze. Awaryjne przestały mrugać, nie działa centralny, odpalanie i klima. Jutro jadę przegrać immo , odpalenie powinno zacząć działać, a jak z centralnym myślicie? Czy klimatyzację da się doprogramowac później clipem? Na starym sterowniku...
Witam. Mam Zafirę 1,8125 KM z instalacją LPG Tomasetto już 2 lata. Dziś chciałem przetestować, jak działa awaryjne odpalanie na benzynie. Włączyłem zapłon przy naciśniętym przycisku B/G , coś zapiszczało 3 razy potem jeszcze raz i wyglądało że wszystko działa OK. Niestety, zaczął wskaźnik poziomu gazu źle pokazywać, pokazuje rezerwę lub pierwszą diodę,...
Witam, Korzystam z samochodu z LPG, który ma nieznany mi przełącznik b/g. Potrzebuję informacji o znaczeniu diod i funjach (przede wszystkim awaryjne odpalanie z gazu, bo instalacja lekko mi wariuje i czeka w kolejce do gazownika). Załączam zdjęcie i z góry dziękuję za odpowiedź. http://obrazki.elektroda.pl/6312377300_1...
awaryjne odpalanie awaryjne odpalanie zafira awaryjne odpalanie gazie
canon pixma zacięty papier gazowy butla skoda ciśnienie paliwo
gruntowanie starych scian siemens lodowka
Jak sprawdzić przepustnicę w lodówce Amica? Wyświetlacz programatora gaśnie w Wrozamet Mastercook 3400