1. W tym przypadku jest konieczność. Stacja bramowa ma wyłącznie wyjścia styków przekaźnikow (i nie wystawia tam żadnego napięcia) więc do elektrorygla możesz wziąć zasilanie z zasilania kasety bramowej czyli z GND i +12V i puścić je przez wyjście COM - NO jednego z kanałów kasety. 2. Odpalanie bramy podpinasz bezpośrednio do zacisków COM-NO drugiego...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
czy ewentualnie jest taka opcja abym wyjął stacyjkę, spróbował ją - nie wiem "odkurzyć" przeczyścić - jakimś sprayem do styków itp i może to pomóc czy po prostu stacyjka do wymiany? myślę od czegoś zacząć zanim "pchać" stówki niepotrzebnie - jestem jeszcze z pokolenia gdzie można spróbować coś "poprawić", "naprawić" a nie od razu wymieniać tym bardziej...
dzięki za odpowiedzi a mam jeszcze taką opcję, ten zasilacz to zasilacz serwerowy, żeby go uruchomić trzeba na listwie stykowej połączyć styk -12V z jednym z pinów, wtedy zapala się dioda z symbolem minus (-) i zasilacz podaje napięcie 12V na stykach +12 - 12 , jeżeli nie zrobię tego połączenia to zasilacz nie podaje napięcia 12V ... czy mogę mieć ten...
Modulares Schalter Feld - pole modułowych przełączników - w skrócie MSF. Właśnie to, co opisałem powyżej. Czyli moduł z przełącznikiem świateł awaryjnych jest traktowany jako sterownik systemu i do niego "gwiaździście" dopięte są w sposób równoległy pozostałe przełączniki w kabinie. Wiadomo jak jest z połączeniem równoległym - jak jeden element nawali,...
Wydaje mi się że temat mam rozwiazany, po wymianie alternatora oraz po oczyszczeniu styków masy, problem narazie ucichł auto stoi tydzień nie ruszane z podlaczonym akumulatorem i odpala bez jęknięcia. Dziekuje za porady.
Sygnał z krańcówki będzie wystarczający do załączenia przekaźnika? Krańcówka nie daje żadnego sygnału. To łącznik mechanicxny. Jeżeli już chcesz realizować ten, wg mnie głupi i niebezpieczny, pomysł. To przy lewarku muszą być dwie krańcówki połączone szeregowo. Jedna ma rozłączać gdy lewarek przesunięty jest do przodu, a druga gdy do tyłu. Obciążalność...
Skoro w 2. też odwrotnie to też zastosuj przekaźniki ze stykami normalnie otwartymi i normalnie zamkniętymi i wtedy doświadczalnie podepniesz do odpowiednich styków NO lub NC.
Przy świecach 6V spali się bezpiecznik lub same świece, trzeba sprawdzić jakość styków na zasilaniu świec oraz styki przekaźnika świec.
Witam wszystkich, Od dłuższego czasu próbowałem rozgryźć problem złego odpalania mojej pandy (1.1 + LPG r.prod.2004) na zimnym silniku. Problem zaczął się ok 5 miesięcy temu (3 miesiące po założeniu LPG) i objawiał się tym że silnik zaskakiwał po 4-8ej próbie odpalenia, chodził przez pierwsze sekundy na 2-3 cylindrach (po dodaniu gazu gasł) po czym...
niestety nie posiada:(. kolego tranzystor to dla mnie magia, najlepiej jakbym to zrobił na przekaźnikach, bo dla mnie to czynność jednorazowa, a kiedyś przekaźnika się nauczyłem, jak robiłem odpalanie agregatu prądotwórczego przez radio, zawodowo zajmuję się czymś innym:)
zawór nowy ale podróbka , co do styków jutro szukam na razie wyglądają ok natomiast chyba dobrym tropem idziesz
Miałem podobny problem z Felicją 1,3 MPi, (1978) poprawka: 1998, benzyna. Po nagłym zatrzymaniu silnika (mało gazu przy ruszaniu) długo musiałem kręcić rozrusznikiem (kilkusekundowe włączanie), aby, z wielkimi zresztą oporami, silnik zastartował. Po którymś z kolei takim incydencie silnik w ogóle nie chciał zaskoczyć, aż do rozładowania akumulatora....
Jeżeli chodzi o podczymanie to tak jak wyżej koledzy piszą można wykożystać przekaźnik z dwoma parami styków http://obrazki.elektroda.net/18_12198677... ale wadą takiego rozwiązania jest że mikrowłącznik zadziała tylko po przekręceniu stacyjki, (a więc odpalanie wyglądało by tak : przekręcenie stacyjki, wciśnięcie mikrowłącznika, odpalanie ). Zapomniałem...
Sprawa jest prosta jak sa przewody z marketu to nawet ich zwarcie nie jest grożne dla samochodu bo sa za cienkie żby cokolwiek zepsuć posa samymi sobą. Jak kable rozruchowe są normalne czyli można na nich odpalić samochód to znaczy że rezystancja przewodów i styków jest baaaaardzo małą porównywalna z samochodową instalcją, bo w przeciwnym wypadku nie...
Hej znalazłem prądy i okazał się uszkodzony przekaźnik pompy - oddałem do regeneracji i już działa.. mam zasilanie na pompie paliwa.. - ale teraz nurtuje mnie jedno - czy ona powinna pracować przy jeździe na gaz..?? Szczerze to na razie pompa nie pracuje bo jest spalona ale podłączyłem żarówkę h4 do styków pompy i świeci pełnym blaskiem gdy jade na...
Tutaj znalazłem jakieś "czyszczenie" bios'u za pomocą spinaczy po złym Flash bios nie da rady z tym czyszczeniem, nie posiadam dual biosu jak w niektórych gigabyte-ach że jest Bios x2 i jak coś pójdzie nie tak to jest opcja recovery z jednej kości do drugiej. Zabawa z zwieraniem odpowiednich styków na kości i odpalanie kompa ma sprawić błąd ustawień...
Witam mam bardzo nietypowy jak dla mnie problem z układem który ostatnio wykonałem. Mianowicie jest to centralka alarmowa oparta o uC ATmega16. Działa na tej zasadzie że pod wejście PB2(INT2) podpięty jest kontrakton (zwiera do masy) do którego przykładam magnes i albo rozbrajam albo uzbrajam centralkę. Z grubsza to wygląda tak: PB2(INT2) skonfigurowane...
Sprwdź wtyczki i przewody. Ew skrzynka bezpiecznkow styki
Podnieś napięcie do 14V. Podłącz prostownik i sprawdź.
Tak jeżeli kocioł ma rozwarty styk termostatu to nie odpali dopóki nie dostanie tam sygnału. Euroster robi to samo - przy zbyt niskiej temperaturze względem ustawionej zwiera wewnętrzny styk przekaźnika i wymusza w piecu start palnika. Piec będzie odpalał jak zewrzesz styki RT czy to zworką czy za pomocą termostatu. Dodano po 59 tu masz instrukcje:...
Wyczyść wszystkie punkty masowe, zapewne nieźle skorodowały. Wymień świece, przewody zapłonowe... Sprawdź cewki, czujnik położenia wału, przeczyść wszystkie styki... I wtedy próbuj odpalać ;)
Jeśli monitor nie odpala a jest sprawny to sprawdź: Kartę graficzną jeśli jest sprawna to przetrzyj slot pamięci RAM i przetrzyj styki samej kości. Pozdrawiam
To zwierasz celem rozruchu górną srube ze stykiem wzbudzenia cewki elektromagnesu. Wkretakiem np.
Układ Boshowski - wymagane ciśnienie wstępne. Koleżanka miała problem, wypalony styk we wtyku, i odpalał, ale gasl w losowych momentach, czasem wcale nie łapał. Pompa pracowała tam konkretnie ciągle.
https://obrazki.elektroda.pl/1128679300_... Na płytce może i nie ma oznaczeń ale za to są na obudowie. Dwa zaciski na samym dole mojej fotki to wejście styku odpalającego bramę. dwa pola lutownicze na górze płytki to wyjście 24VAC (ale równie dobrze mogą to być tylko kropki z farby), wtedy podepnij się pod trafo napędu lub użyj zewnętrznego...
Kolego przygasanie kontrolek oznacza problem z zasilaniem zegarów, gdy to wystąpi immo blokuję silnik dla tego Ci odpala i gasnie. Powodem może być jakaś utleniona masa, jakiś bezpiecznik zasilający zegary i jego jakiś słaby styk bądź problemem może być także kostka stacyjki.
Popraw styki na rozruszniku
Cześć , wyciągnij komputer, odkręć śrubki i odklej tylną płytę jeżeli wyleje się olej silnikowy, odtłuść środek na noc w ciepłe miejsce postaw komputer rozkręcony niech dobrze wyschnie, skręcasz do kupy, zakładasz nową wiązkę, ale z czasem i tak będzie się lał olej lub!!! specjalnym silikonem uszczelniasz powierzchnie styku kostki od wiązki wtryskiwaczy,...
W kostce jest kilka styków. Być może jeden ze styków jest brudny, bądź w ogóle kostka jest wyeksploatowana. Jeśli jest taj, jak piszesz, to miernikiem rozpracuj wyprowadzenia, zmierz oporność zwieranych styków. Jeśli będzie w porządku, to może być problem w złączkach po drodze od stacyjki. To ciągle są styki. Jeśli już będziesz wiedział, które wyprowadzenia...
Witam,mialem taki sam objaw,przyczyna bylo mieszanie sie paliwa z gazem.wymienilem reduktor gazu i jak reka odjal.autko zaczelo odpalac na styk
Możesz rozebrać puszkę i obejrzeć styki przekaźników. Ewentualnie to samo z regulatorem prądu świecy ( taki większy przekaźnik w plastikowej obudowie podłączony między kasetę a świecę ). Czy stało się to raz ? Czy kilka razy próbowałeś odpalać? A może pompka zgniła ? ( styki ). Dwa zielone przewody , wychodzące z wiązki urządzenia z kostką. Jeżeli pompka...
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
W instrukcji na rysunku podłączenia sygnalizatora są rezystory. Masz je? I nie chodzi tu tylko o kontrolę obciążenia, ale też o wypracowanie zbocza sygnału, na które sygnalizatory Satela są wrażliwe. Próbowałeś uruchomić ten sygnalizator "na sucho" - bez podłączenia do centrali? Czy masz prawidłowo oprogramowane wyjścia O1 i O2 (diody DO1 i DO2 sygnalizują...
Nie. Jeśli teraz odpala to odcinki albo nie było albo jest prawidłowo zamontowana na stykach przekaźnika NC.
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Napięcie jest za małe, gdzieś nie ma styku (skorodowane złącze lub wypalony styk).
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Nie przenosi styk przekażnika w bsm idzie podmiana bez adaptacji
Korozja i brud punktów łączących przewody ( tak samo dodatnie, jak i masowe), przewody przykręcone do pomalowanej nieprzewodzącej karoserii, częściowo złamane lub słabo przykręcone przewody tworzą zwiększoną rezystancję w obwodzie. Gdy potrzebujesz dużego prądu z akumulatora (np. podczas rozruchu), to każdy dodatkowy miliom ma znaczenie. Dla przykładu,...
Próbowałem. Kilka pinów było faktycznie zabielonych. Poczyściłem i popsikałem płynem do styków.
Ja mam w domu 88' i radzę ci sprawdzić masę. Odkręć ten pleciony miedziany przewód i dobrze oczyść styki i miejsce w którym styk styka się z karoserią.
Poprzepinaj również wtyczki w modułach bo może być gdzieś słaby styk francuzy to lubią. Ale najpierw sprawdz ten akumulator.
Jeśli przed Twoją ingerencją wszystko działało, to świadczy że coś popsułeś. Sprawdź je jeszcze raz, zawracając uwagę na poprawność styków bezpieczników w gniazdach.
Tak . Świadczy że styk na automacie jest słaby , Albo przewód zasilający , albo przewód włącznika elektromagnesu.
Tak jeśli chodzi o ścisłość to sterownik co jest opisany 1.4 8v to tak naprawde Corsa - 1.2 litre (C12NZ) 92 Delco Multec BBHY Ale to nie ma znaczenia i powinno chodzić. Sprawdziłeś czy sterownik wystawia impulsy masy na styku D15 ?
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
Namierz przekaźnik wyjmij go i sprawdź czy zwora włożona w styki prądowe odpala pompę. No tylko nie dodałeś że to styk 30 z 87 , zanim nastąpi spalenie np ECM.😂 Lepiej sprawdzić czy zasilanie jest przy samej wtyczce pompy. Tak grzebali tam opewnie problem.
Zapłon ustawiony aczkolwiek ustawiałem go żarówką i on tak się dłuższy czas jak kręciłem aparatem świeciła chyba z centymetr ustawiłem na początku jak się zaświeciła nie wiem co jest nie tak A przerwa na stykach aparatu jest odpowiednia?
Kierunkowskazy: BSI, czarna kostka 16 stykowa, styki 13 i 14.
Witam, jeśli to ma związek z wyciekiem to szukał bym jakiegoś czujnika lub złączki w okolicy tego wycieku. Może płyn dostał się na styki i ,,robi robotę".
Trzeba na początek sprawdzić przepustnicę( silnik, styk biegu jałowego) i jej instalacje(masę, zasilanie itp.)
Zobacz czy dochodzi na styk na wsówke na rozruszniku napiecie jak bedziesz prówował odpalać, ja bedzie to coś z rozrusznikiem jak nie to prwnie kostka w stacyjce.
Jaką pompą??? Paliwową? Kontrolka od świec lubi się świecić nie tylko przy problemie ze świecami. Ale w pierwszej kolejności sprawdził styki i złączki przy wskazanej pompie oraz na drugim końcu kabla
W tych maszynach zacznij od przelutowania styków na zasilaczu, dopiero później szukaj innych przyczyn... Sprawdź czy lampa odpala przy starcie jak nie to do wymiany...
Objawy wskazują na problemy z rozruchem. Skora na kable tez nie działa to nie akumulator tylko problemy w zasilaniu rozrusznika. Może zgnił jakiś kabel? Może problem ze stykiem na rozruszniku? Jeżeli gaśnie wszystko przy odpalania to styk - pobór prądu przez rozrusznik jest duży i napięcie spada z powodu dużych spadków napięcia.
a mógłbyś kolego zdradzić gdzie leżala przyczyna że na tym styku C nie było zasilania?
Sugeruję spadki napięć, przekaźnik od rozrusznika zobaczyć rozebrać i zobaczyć czy jak się zewrze styk to tak samo odpala, wtedy już się coś wykluczy,
Wyczyść styki przy sterowniku w moim przypadku w sprinterze 411 2.2CDI pomogło też paliła mi się kontrolka edc
Jaki masz zapłon? Jeśli z przerywaczem to sprawdź stan styku.
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Może przez sterownik LPG zasilanie wtrysku jest blokowane ? Sprawdź kable, kostki, styki. Może nie łączy, słabo kontaktuje ?
Poszukaj na tym forum, było już. Niektórzy piszą, że trzeba wyczyścić elektrodę jonizacyjną,inni, że baterie już do wymiany, ewentualnie styki baterii i jej pojemnika do czyszczenia.
jak dziala wlacznik, czy kosiarka spalinowa odpala na stykach zwartych czy rozwartych?
Przekaźnik (przekaźniki) na 12 lub 5v podpięte do napięcia głównego zasilacza, odpalają jeden lub więcej zasilaczy dodatkowych (styk normalnie otwarty zwiera piny 13 i 14 we wtyczce do płyty dodatkowego zasilacza) Zadbaj tylko o połączenie razem po jednym czarnym (gnd) przewodzie z każdego zasilacza (teoretycznie masa powinna się zamknąć przez taśmy...
Dla potomnych. Miałem podobne objawy okazało się że pod fotelem kierowcy nie stykał bezpiecznik nr 24 i viciak wariował aż wkońcu przestał kręcić rozrusznikiem. Po czyszczeniu owego styku Odpala normalnie.
Skoro na jednej działa sprawdź programem memtest wystartowanym z Pendrive, ewentualnie narzędziem "diagnostyka pamięć operacyjnej" w Windows. Jedną a później drugą żeby upewnić się czy są sprawne. Jeśli tak to szukaj przyczyny gdzie indziej. Wyjmij wszystke zbędne urządzenia zostaw tylko cpu, ram i kartę graficzną. Zresetuj bios wyciągając bateryjke....
A zmierz napięcie między B+ a obudową alternatora. Jeśli wyniesie 14V ale na klemach aku jest 12 V to winowajcą jest masa silnika/kable/styki.
Odkrec góre od skrzynki z bezpiecznikami pod maska i wtedy zobacz czy jak zakrecisz ja czy odpali. Ponadto w tych modelach była nota serwisowa odnosnie kolumny pod kierownica. Złe styki moga powodowac ze nie pali.
Moim zdaniem brakuje gdzieś zasilania. Któryś przekaźnik nie domaga. Owszem. Styki elektromagnesu rozrusznika albo to koniec szczotek w nim. Czym popierasz swoją teorię bo ja widzę że chyba nie przeczytałeś postu. On kręci za każdym razem tylko raz odpala a raz kręci i nie odpala.
Kolego lutownica w rękę i popraw styk 50 na cewce rozrusznika i długo dziękuj.
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
Elektryka-styki na kostce
prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
Ja bym podpiął szeregowo termostat ze stykiem NO na brązowy przewód odpowiadający za wykrywanie obrotów, jedne ale że nie było by możliwości odpalania na gazie.
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Witam, podobne objawy mialem w kilku motocyklach : klikniecie stycznika od rozrusznika i spadek napiecia akumulatora / na ogol w samym styczniku byla wypalona 'zwora' / wypalone 'kratery', laczaca glowny przewod zasilania z akumulatora / z '+' rozrusznika... Jak udalo mi sie rozebrac bez wiekszych strat sam stycznik [ rozkrecic lub rozgiac obudowe ],...
To bezpiecznik od wentylatora chłodnicy. Jest inna przyczyna nie odpalania
Prawdopodobnie problem jest z fabrycznym immobilizerem, sprawdź pętle immo na stacyjce (styki, kalość kabla itd..), sprawdź czy usterka występuje też przy kluczyku zapasowym.
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
nawet nowe kartridże czasem nie odpalają. sprawdż styki na kartridżu, może coś jest naklejone albo uszkodzone
Sprawdź to co opisałem powyźej, i opisz czy jest paliwo podawane do gaźnika po każdym przyciśnięciu primera czy też nie, po zatym jeżeli uszczelka nie dolega dobrze pomiedzy obudową a gaźnikiem da się to gołym okiem zobaczyć po odcisku na uszczelce, można to jeszcze sprawdziç poprzez spryskanie wodà z mydlinami na styku uszczelki i bedziesz widział...
Na to wygląda że czujnik pada, aczkolwiek takie objawy występują bardzo rzadko. Nie zdarzyło się że silnik przerywał, kichał, obrotomierz spadał do zera? Jeśli nie czujnik, to przełamana wiązka silnika, zanieczyszczone styki lub uszkodzenie w samym ECU. Zmierz rezystancję czujnika na zimno. Jeśli trafisz na moment kiedy nie chce odpalić, to sprawdź...
Baterie były włożone jak trzeba, styki przeczyszczone i bez zmian :(
Dysponuje ktos schematem do tego sterownika RF-7J? Generalnie znalazłem przyczyne- tzn. wiem jak odpalic silnik. Chce się jednak upewnić, czy dobrze kombinuje. Edit: Generalnie problemem była masa przy lewej lampie. Po rozebraniu punktu masowego i wyczyszczeniu styków wszystko wrócilo do normy.
Miałem w zeszłym tygodniu identyczną usterkę w identycznym Sprinterze. Przyczyną był słaby kontakt na styku "15" stacyjki. Jakikolwiek wzrost obciążenia (światła stop, cofania) powodował zgaśnięcie silnika.
Znacie może przyczynę tego, że komputer zawiesza się na logo płyty głównej w takim stopniu, że nie można nawet wejść do BIOS-u, a po restarcie płyty (wyjęciu baterii i złączeniu styków) odpala normalnie BIOS i system, a potem po wyłączeniu kompa znowu to samo dzieje się tak na starym zasilaczu i po kupieniu nowego dalej to samo.
Witam.Przestaw mikrowyłacznik,ten kolo baterji,bialy.Musisz włożyć śrubokręt cieńki plaski w mikrowyłącznik od str.baterji,z lewej.musi pszeskoczyc na zebach w środku.A najpierw otczep wtyczke od mikro-tą czarną i po str.modulu zrób zwarcie tych 2 ch styków,jak zapali tzn.,że mikro trzeba przestawic,lub jest uszkodzony.Zobacz tez czy nie jest zalany...
Tą opcję też już przetestowałem. Spróbuję jeszcze odkręcić cewke i przeczyscic miejsca styku.
Witam, czy podczas odpalania tego mechanizmu masz zamkniętą obudowę vcr-a, jeżeli nie to ją zamknij powinno pomóc, przeczyść styki mode switcha i capstan i drum, zarówno na płycie głównej jak i przynich samych. Pozdrawiam Tomasz W.
Tylko dziwi mnie także to że skuter stał palił i później przestał palić, wygląda bardziej jakby coś nie łączyło, zaśniedziały styki itd. załatw najlepiej sprawdzony moduł wepnij pokręć chwile i będziemy wszystko wiedzieć:) Skuter ma może odpalanie z pilota, oraz przełącznik do gaszenia nad przyciskiem do włączania świateł?
Wykręć świecę i sprawdź czy jest iskra. Sprawdź przewód z akumulatora do aparatu zapłonowego, przeczyść styki zacisków. Nie wiem jak ten układ w quadzie dokładnie wygląda, ale to proste jak z miernikiem sprawdzić po kolei napięcie od akumulatora do aparatu zapłonowego.
a tylko zdalnie były odpalane "na raz" jednym stycznikiem? A ja chyba zrozumiałem, choć z trudem. Podepnij każdy obwód pod osobną parę styków stycznika. Musisz mieć stycznik z co najmniej trzema parami zestyków.
Bateria naładowana do 4.2V, płyta bez taśmy nie odpala EDIT: Styki baterii na płycie były zabrudzone, telefon działa.
Witam. Chciałem was zapytać ile można maksymalnie podłączyć świetlówek bezpośrednio przez zmierzchówkę. Na przekaźniku pisze prąd 16 A. Ale nie chciał bym przy odpalaniu poupalać styki.
https://obrazki.elektroda.pl/9692173700_... Combi53seq Kosiarka stig combi53SEQ s/n: 20CA2WBH002673 nie odpala. Bateria na 2 styki. Jak przerobic na szarpak . Kosiarka stiga
co do zabazpieczenia stykow na rozruszniku to mozesz spokojnie kupic gumowe kapturki(takie jakie zabezpieczajaprzewod pradowy na alternatorze.dodatkowo po dokreceniu srubki na stykach delikatnie przesmaruj je wazelina techniczna-taka jaka zabezpiecza sie klemy na akumulatorze)powinno wystarczyc.
Choćby: http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_categor... lub: http://www.relpol.pl/ Wybierz sobie przekaźnik na 9V z jednym stykiem zwiernym. I próbuj.
Wymienilem ten przekaźnik(109 za skrzynką z bezpiecznikami), ale wciąż to samo. Po wyjęciu jego nic nie tyka, ale silnik nie odpala. Po zwarciu styku w przekaźniku nadal tyka pompa.
kymco odpalanie lublin odpalanie passat odpalanie
przedni wycieraczka bosch płukanie amica indukcyjny płyta
czujnik halla tempomat honda civic
Growatt 5000 TL3-S – hasło serwisowe, dostęp do menu instalatora, zmiana ustawień Nie mogę zmienić programu w zmywarce Siemens SN636X05KE