Mam problem ze sceniciem 2 2003 1.5 dCi 82 km. Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwaczy, zgasł i za moment silnik się przegrzał, z pod maski zaczęły iść kłęby dymu. Zjechałem na pobocze i silnik zgasł nim zdążyłem go zgasić. Próbowałem odpalać silnik jak już ostygł, ale kręcił i nie odpalał. Następnego dnia dolałem wody do zbiorniczka,...
Spróbuj odpowietrzyć układ, najpierw wlej mu dla pewności 5 litrów diesla, z tego co widzę masz silnik dci taki jak ja. Ja tam grzybkiem nie odpowietrzałem. Ja to robię tak. Przygotowuję sobie płaski klucz (17?), otwieram maskę, kogoś do pomocy sobie załatw, niech próbuje odpalać jak mu powiesz. Lekko poluzujesz pierwszą nakrętkę, która jest na metalowych...
sprawdzone jest masa :D prąd chyba tez bo widzi samochód na zapłonie jak jest a nie widzi bez zapłonu tylko info z kompa nie wychodzi Dodano po 1 na złączce com jest i prąd i masa tzn tam gdzie laptopa podpinam. przepraszam ale nie znam fachowego żargonu xp Dodano po 3 bezpieczniki sprawdzane 10 razy, przekaźniki działają zielone były ale wyczyściłem...
Witam mam problem z moim scenikiem 1600 benzyna 8v rok 1997 a mianowicie miałem wypadek znaczy autobus wjechał mi w prawy tył auta (uszkodzony tylny prawy błotnik , tylna lampa ,wlew paliwa tylna klapa ) po wypadku auto wróciło do domu bez najmniejszych oznak złej pracy czy jakiegoś niepokojącego problemu wiadomo oprócz rozbitego tyłuauta a że mam wujka...
Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Kable czujnika wału sprawdź
Spróbuj na kable rozruchowe od sąsiadów zapalić
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Wszystko. Masz zwarcie gdzieś i tyle. Jak problem z wydobyciem rozrusznika to chociaż odkręć od niego kabel zasilający i zobacz czy to coś zmieniło.
Wszystkie kable masowe i łączenia przy klemach są czyste ?
Pytanie poje czy nie odpalasz auta z kabli ?
A przy odpalaniu sprzęgło nie musi być naciśnięte? Jak rozwiążesz temat pozycji "luzu" lewarka zmiany biegów? Tzn., jeśli auto zostawisz na np. wstecznym i wów czas co? Albo auto będzie rozbite, albo nie powinno zapalić! Raczej odradzam, ale jeśli się uprzesz... Co do pomysłu samego podłączenia, to dobrze myślisz - pozdrawiam.
Podłącz rozrusznik kablem "na krótko" (zasilanie elektromagnesu) będziesz wiedział czy wina leży w rozruszniku czy w instalacji.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Jak wyjmowałeś akumulator to sprawdź czy przykręciłeś wszystkie kable
Przetarł się kabel obok silnika, przyszło zwarcie i spalił się komputer!
Brakuje mu zasilania na sterownik. Cała filozofia, zebrać się i sprawdzić co jest na pinach. Przecież te renówki gniją na potęgę. Jakie q..wa podzespoły. Kable, bezpieczniki, to sprawdzaj. O masach nie zapomnij.
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Ja też mam r19 i jak jęździłem co dziennie to odpalała odrazu, gdy postała przez wekend to odpalała za 3-4 razem. Wymiana kabli wysokiego napiecia i kopułki rozwiązała sprawę, nie mówiąc o świecach. kable płaciłem po 60zł, kopułka 40zł to nie są jeszcze jakieś duże koszty, teraz jeżdze corollą same kable 225zł.
Swoją drogą nie rozbiera się go tak strasznie, choć nadal jakąkolwiek próba naprawy (oprócz zimnych lutow) jest prawie niemożliwa, a na pewno nieoplacalna To nie naprawiaj, wyrzuć, spal czy co tam chcesz... Teraz wszyscy chcą po kablu auto naprawić, ja uczyłem się u ojca 35 lat temu
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Kable są nowe wszystkie bo totalny remont był
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
kolego brak zasilania spraw bezpieczniki w akumlatorach i. czy nie urwał się jakis kabel przy heblu
Zobacz co załacza ten przekaznik napewno ugniły gdzies kable.
Zamykam temat / Naprawione przerwany kabel przy ECU od czujnika położenia wału
dokładnie niepamietam ile kabli wchodzi do tego typu ale napewno dwa sa grzube +co idzie od akumulatora a drugi do rozrusznika.musi byc tez trzeci cienki doprowac do niego +plus z akumulatora na chwilke jak zakreci rozrusznik to bedzie elektro magnes ok a jak nie to wymien elektro magnes ,a jezcze mozesz odkrecic grube kable i oczyscic je z korozi w...
przy takim roczniku to mogło się wiele rzeczy przydarzyć. Sprawdziłbym na początek styki na kablach
Kabel w wiązce silnika przerwany Dzięki za pomoc
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
(at)ElektrodaBot wymieniliśmy sterownik silnika, ale dalej nie ma komunikacji z ECU i nie ma możliwości podłączenia się kostką diagnostyczną. Mechanik powiedział, że jakiś kabel musi być w środku zgniły. Który kabel jest od zasilania sterownika? Dodano po 1 (at)ElektrodaBot które kable sprawdzić w pierwszej kolejności?
Wszystko sprawdzone i jest ok. zastanawia mnie czemu podłączając po kablach drugi akumulator nie odpala czy może być to wina immobilizera?
Sprawny. Podpinalem drugi, do tego próba , kabli.
Dostałeś już odpowiedź, do sprawdzenia zasilania i masy, dodatkowo zobacz, czy nie rozładowałeś akumulatora, to może być przyczyną usterki. Wystarczy spróbować odpalić na kable! Dodano po 1 E, popatrzyłem na filmik, masz jednak do sprawdzenia zasilania i masy.
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
No raczej w takiej szesnastce ciężko jest zdjąć kabel ze świecy.
Witam, Przygód z Trafficiem ciąg dalszy. Napotkałem problem z brakiem świateł stopu, świateł wstecznego i podświetlenia rejestracji. Żarówki sprawdzałem, bezpieczniki również w porządku. Reszta świateł działa bez problemu. Cóż może być powodem owej awarii? AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojego Renault Trafic? 2003 1.9 dCi furgon AI: Czy...
Zaczął bym od ustawienia zaworów. Co do czujnika polożenia wału - auto wcale by nie odpalało. Jakiej jakości są kable WN?
Witam. Samochód ciężko odpala, zdarza się, że nie odpali normalnie, ale kreci, a na kable z "pożyczone prądu" odpala bez problemu. Czy problem w akumulatorze, czy może być inna przyczyna?
Podłącz pod akumulator żarówkę 55W i zobacz czy świeci. Twój problem to raczej akumulator. Możesz podłączyć się pod inne auto za pomocą kabli by zobaczyć czy auto zareaguje na włożenie karty. Odpalać bym raczej nie próbował na kablach.
Cienkie masy przy silniku. Od wstrząsów czasami kable od oczek odpadają.
sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
Chodziło mi o to ze z obydwu tych czujników kable idą do tej samej cztero pinowej kostki
A gdyby nawet paliwo cofało się do zbiornika, to czy auto odpalało by z kabli tak jak w moim przypadku?
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Komputer pokazał stare błędy, typu uszkodzony kabel zapłonowy. Sonda do gazu, i inne pierdoły, co wymieniałem na nieodłączonym akumulatorze. Komputerowo nic autu nie dolega.
Brak zasilania TBV
Raczej sprawdz najpierw te kable jak ci pisałem bo po tych błędach które podałeś to wygląda na skorodowany kabelek lub kabelki
Do tej centralki dzie był wpiety czy do kabli idących w przycisk?
No to źle ,bo punktem odniesienia jest śruba mocująca pompę . Na pasku można wszystko namalować . Ale załóżmy że jest dobrze ,to masz uszkodzony np czujnik wału. I popraw te kable od czujnika bo leżą na alcie.Bo to też może mieszać przy np zwarciu do masy.
Problem rozwiązany ,serwis aso wymiana modułu blokady na inny ,używany i zaprogramowanie go,druga sprawa to wymiana wiązki kabli która wskutek tarcia się przecięła Dzięki za pomoc ;)
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Spróbuj całkowicie odpiąć prąd od pojazdu np. przez zdjęcei klemy minusowej na akumulatorze i odzczekaj około 10 minut. Nastepnie zapnij klemę minusową jednoczesnie z dodatkowym zasilaniem ( kablami z innego busa) . Chodzi o to że akumulator masz padnięty i nie daje prawidłowego zasilania - przy nie prawidłowym zasilaniu p;otyrafią się zwiesić systemy...
1.5 DCI to tragiczny motor. Jak masz kabel to sprawdź ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Amatorsko możesz też sprawdzić przelewy na wytryskach gdy kręci ale nie odpala.
Masz tam 4 pin wtyczkę z 3 grubszymi kablami, rozrusznik włącza ten wewnętrzny (pin 2 lub 3)
Sprawdź masę na silniku.. Albo lepiej przypnij na próbę masę kablem "rozruchowym" prosto do akumulatora.
POdepnij kabel diagnozy do staga i zobacz co nawydziwiałeś? Po co odpalasz awaryjnie na gazie?
Gniazdo OBD zasilanie ma na 16 pinie. Pin 7 to linia K. Nie zamieniłeś przypadkiem biegunów odpalając na kable? Bezpiecznik F15 (30A) odpowiada między innymi za sterowanie szybą w drzwiach kierowcy. W załączniku drobna pomoc.
Rozrząd sprawdź.
Przerwa w obwodzie zasilania elektromagnesu , zaśniedziałe styki na złączach , uszkodzona stacyjka, uszkodzony kabel.
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Możesz powiedzieć coś więcej bo brałem to pod uwagę po odpinane wszystkie kostki poza wtryskami błędów kupę kasowane i podpinane po kolei błędy poznikały poza tymi co widać Wiązka całą jest prawie rozplatanie od modułu do sterownika bo szukałem uszkodzonych kabli i nic nie znalazłem
Bardziej wygląda mi to na awarie instalacji elektrycznej i komputer łapie błąd :). Raz miałem że auto gasło po wbiciu wstecznego i jak się okazało kable były przetarte.
Sprawdź czy we wtyczce która steruje EGR-em nie są zasniedziale piny lub przerwany kabel
Pewnie masz urawny jakiś kabel w instalacji.
rozebrałem wtyczkę i nie mam tam w ogłe kabla na tym pinie,mam tez trochę inne wtyczki nr sterownika to 0281011723
kable panowie ugniły w wiązce aż 5 sztuk wymienione naprawione.
Być może przy mocnym szarpnięciu rozpiął się kabel.
Wychodzi że akumulator. Jak nie będzie chciał odpalić podepnij kable rozruchowe i test
Za akumulatorem masz skrzynkę bezpieczników i tam musisz szukać. Uszkodzenie kabli lub przełożony bezpiecznik.
W skrzynce bezpieczników pod maską masz bezpiecznik od rozrusznika 25A. Sprawdź go i jeszcze bywały nie dokręcone kable na rozruszniku.
Witam, Mam nie typowy problem z Renault Megane II 1.5 dci 2003 rok. Problem polega na tym, że auto po postoju przez noc nie chce odpalić, ale jak podepnę na kable to odpala niemalże od strzała. Dodam tylko że akumulator zakupiłem nowy 60/600a. Po odpaleniu na kable auto za każdym razem odpala na raz, do następnego dnia. Nie wiem w czym może być problem....
Czekaj, najpierw sprawdź zasilania i masy. Po włączeniu zapłonu ma być 12 V na pinach D1 i G1 wtyczki A oraz G2 i H2 wtyczki C. To są szare, grube kable. G1 i H1 wtyczka C to natomiast masa, kable czarne.
generalnie nie wniosła niczego Twoja odpowiedź, ale jak już się odezwałeś, to może mi pomożesz ... jak skonfigurować DDT2000 by działał? co robię źle? podpowiesz coś konstruktywnego? gdy odpalam program bez włączonego kabla - program uruchamia sie gdy wloze kabel i podepne pod kompa - dostaje czerwony ekran i blad 1009
nie nie zmienia sie na (-) lecz na odwrót połączone są kable od miernika jest tak czy siak +
Rozrusznik w jakim stanie . Podjedź do kogoś kto ma taki kabel i będzie wiedział gdzie go wpiąć i jak zaanalizować parametry odczytane.
Cześć, mam problem z Renault Masterem III 2.3, rok 2012. Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą, ale nie reaguje rozrusznik, przekaźniki cykają, są OK. Sprawdzone: - Stacyjka OK, prąd wychodzi. - Prąd dociera do przekaźnika pod deską rozdzielczą po przekręceniu stacyjki na rozruch. - Prąd dochodzi do modułu BCM-N3 nr...
https://obrazki.elektroda.pl/8537758100_... Nie mogę odpalić Renault Master 2014 2.3 dCi 150 KM Chciałem na krótko sprawdzić dodatkową pompkę wody, tę która jest na sankach przewodu chłodniczki. Izolację trochę nadciąłem, podłączyłem kable i chciałem podłączyć do akumulatora, ale niechcący te dwa kable dotknęły plusa lub minusa. Cyklo...
Tak, był to czujnik położenia wału. Nowy źle mi pokazywał, ponieważ niby był brany po nr VIN, ale okazało się, że są dwa typy, inna wtyczka. Przelutowałem kable i samochód zaczął odpalać, ale po chwili kręcenia. Kupiłem prawidłowy czujnik, zamontowałem, auto odpaliło od strzała. Dodano po 1 Na komputerze nie pokazywał mi błędu, ale jak porównałem nowy...
Michał_74: wiem, miałem nie tak dawno taką kijankę i sporo w niej naprawiałem zanim była zdatna do jazdy ;) moja była w dodatku w automacie! fajki długie są też np w Hondach, w Oplach, Subaru, renault, tu masz np orginały renaulta nie aż tak drogo: https://allegro.pl/oferta/przewody-zaplo... nie pamiętam tylko...
Witam. Może w tym wypadku chodzi oto, że potrzebne jest pełne napięcie na instalacji w trakcie rozruchu. Sprawdź napięcie w trakcie rozruchu. Dokonaj próby rozruchu przy wsparciu z drugiego akumulatora (kable rozruchowe). Pozdrawiam.
Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia rampy. Może załamać się tam kabel. Trzeba podłączyć każdy(!) przewód pod test ciągłości multimetru i poruszać przewodem. Wtyczka powinna być rozbieralna i można kable ponownie zamontować, po niewielkim skróceniu przewodów.
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
sprawdzałem kontrolką świeci się cały czas nie mruga jak świece sie podgrzewają to stukanie to elektro zawur w pompie czy to normalne jak się go rozłancza bo nie ma żadnej kostki żeby go rozłonczyc idzie do grubej kostki koło pompy ale tam jest więcej kabli przy niej
Kolego milejow - to dlaczego po przekręceniu kluczyka prawie gasną wszelkie żarówki?? Gdyby to byla wina słabego styku na kablach to nie byłoby takiego efektu....
Opiszę przyczynę. Była nią pęknięta złączka od 'gruszki' do pompowania paliwa. Brało czasami bokiem powietrze i silnik zdychał. Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować na podstawie info które kontroler silnika udostępnia (ciśnienia, przepływy itp) czy jednak kontroler tego nie udostępnia? Chyba kupię sobie stosowny...
kable zamienione.
Auto nawet na kable nie pali, więc raczej nie akumulator, a nawet jeśli, to zostawmy akumulator na 2 planie. Auto na kable też nie chce palić, więc problem leży gdzie indziej. Może ktoś miał taki problem?
Stacyjka w pozycji gdzie świecą wszystkie kontrolki. Z akumulatora podaj kablem plusa na rozrusznik tam gdzie dochodzi ten cienki kabel, jeżeli samochód zapali kostka stacyjki do wymiany.
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
podłączałem auto a dokładnie aku na kable rozruchowe i nic .. auto nie odpaliło
Witam. Mam usterkę w Renault Megane PHI 1.8 16V. Auto nie odpala, nie ma iskry. Cewki sprawdzane, są ok. W samochodzie była zwarcie, pod wpływem źle podpiętych kabli rozruchowych z drugiego auta. Co może leżeć jej na sercu?
Rozrusznik do przeglądu Sprawdź ładowanie Masa silnika w sumie skrzyni do wyczyszczenia/wymiany -powierzchnia styku ma błyszczeć Choć w kilku renaultach położyłem kabel 35mm2 bezpośrednio z klemy minus po jednej ze śrub mocujących rozrusznik- Efekt tej modyfikacji? Master 2,5dci zaczął kręcić jak benzyniak
objawy padniętego sterownika ECU nie ani nie drgną kable na rozruszniku sprawdź
Nie upieraj się że jest na pewno dobra bo tutaj masz do wyboru uch, kable, wtyczki 2 od blokady do uch, same uch i bsi bo ono steruje blokada.
tak tez zrobiłem i narazie jest tylko jeden przełącznik na krótko. załącza zawór i przekaźnik. Dzięki wielkie, ale szukać tego kabla teraz to koszmar.
Witam, ostatnio po odpalaniu samochodu z kabli, moje przednie głośniki przestały działać, co może być przyczyną? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Witam, mam taki problem, że moje Renault nie odpala, paliwo podaje, filtr paliwowy czyściutki, paliwo dochodzi do listwy wtryskowej, świece i kable są okej, iskra jest, kontrolka od immo gaśnie, a on dalej nie odpala. Z tego co zaobserwowałem to nie daje paliwa na świece, samochód kiedyś miał problemy z odpalaniem ale odpalał, a teraz na postoju pracował...
Auto nie może stać z włączonym silnikiem tylko w terenie zabudowanym. Na prywatnym parkingu typu Autochof lub na Autostradzie może a nawet musi jak jest Bus typu Chłodnia. A przepalać trzeba gdy jest zamontowane Webasto lub lodówka z lekami. Pytanie brzmiało jak wyłączyć a nie porada prawna. Tak trzeba zamontować przełącznik tylko gdzie go wpiąć? Dodano...
Cześć, mam problem z Renault Clio 2 2001rok, przyjechałem w sobotę do domu i w niedzielę rozładował się cały akumulator (Jakby coś pobierało prąd) akumulator jest nowy, światła zostały wyłączone dosłownie wszystko co mogło pobierać prąd, samochód nie chciał odpalić na kable w niedzielę kręcił, ale nie odpalał, wyjąłem akumulator i naładowałem go prostownikiem,...
renault odpalać gasnąć odpalać odpalać samochód kabel odpalać motocykl kabel
volvo silnika iphone jedna słuchawka filtr wstępny zmywarka
sterownik pompy ciepła zgrzewarki kondensatorowe
Objętość rdzenia ferrytowego do 1000W, 34V, 100kHz – ETD-49, ETD-54, E65/32/27 Przejęcie konta poczta.o2.pl przez hakera - jak odzyskać dostęp?