(at)misiek1111 miałeś rację. Gdy odłączyłem encoder to wentylator wchodził na najwyższe obroty. Koleżka pożyczył mi ciut inny silnik ale o tej samej elektronice. Podstawiłem silnik i dosłownie 10 sekund i silnik staje. Załatwiłem sobie używkę za 300 stówki, ponieważ to silnik bezszczotkowy to teoretycznie nie do zdarcia. Przy okazji odkręciłem te 4...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Chciałem zapytać o poradę. Posiadam Poloneza 1.6 GLi z wtryskiem MonoMotronic 1.7 firmy Bosch. Samochód ma przejechane 128 tys km. W zeszłym roku zmieniłem silnik na inny, z przebiegiem ok.65 tys km. Wszystko było dobrze do jesieni tego roku. Usterka ma następującą postać: - samochód zaczął źle odpalać rano - pracują początkowo 3 cylindry, po kilku...
czy problem pojawia sie tylko na zimnym silniku? czy również na ciepłym sugeruje konieczność sprawdzenia czujnika temperatury silnika
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
I tu się mylisz. Lepiej jest odpalić auto raz na dwa dni, niż zostawić je na 5 dni w bezruchu. Akumulator naładuje się, pobudzisz elektrolit, popracuje silnik. Zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora (elektrolitu) i jego wydolności przy obciążeniu. To wiele Tobie powie. Ale dla silnika nie jest to dobre bo tylko wilgoci nałapie, jak już odpalać to...
zaczni od sprawdzenia masy przy silniku moze ja poprostu ''gubic'' zwroc uwage czy gdzies przy podlaczeniu masy do karoseri nie wdala sie korozja .
Po dwóch latach stania wilgoć mogła uszkodzić iglicę, zawór. Dobrze by było wyjąć gaźniki i wyczyścić. To nie jest prawidłowa sytuacja.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Podoginaj piny w wtyczkach od komputera silnika.
Komputer pokazuje: "czujnik temperatury"
Sprawdz cewke zaplonowa.Mogla ulec uszkodzeniu,bardzo czesto powstaja pekniecia na jej obudowie gdzie dostaje sie pozniej wilgoc. http://obrazki.elektroda.net/49_12865745...
Problemy z rozruchem silnika na ciepło, przynajmniej u mnie w megance z silnikiem 1,4 16v były spowodowane czujnikiem położenia wału. Jak się okazało u mnie czujnik był sprawny jedynie zaśniedziałe było gniazdo i wtyk na samym czujniku po przeczyszczeniu problemy ustąpiły, można też go odkręcić i wyczyścić całego tak aby nie było na nim żadnych osadów...
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
Pod tym linkiem który podałem masz dokładny opis, rysunki, wszystko jest. Zarejestruj się, bo bez zalogowania nie widzisz rysunków, tylko sam opis... Tym nie mniej - to jest ten zawór z tyłu pompy, od strony przegrody (nie te od góry), pod plastikową osłoną, ten bliżej silnika, na rysunku twornik to część nr 126 http://img836.imageshack.us/img836/5148/...
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
mam problem z lanosem: stał ponad miesiąc bez akumulatora i teraz brak iskry i brak paliwa. Pompa paliwa sprawna. Po przekręceniu kluczyka nie świeci kontrolka CHECK a lampka immo gaśnie.I w okolicy komputera zauważyłem wilgoc. Przewody WN jak i świece są nowe. Prosze o pomoc w tej sprawie. Silnik to 1.5i OHC A sprawdzałeś przekaźniki? Jak nie świeci...
Ale czego nie ma cisnienia paliwa? Wogole cokolwiek wiesz o tym silniku.?
Ale moim zdaniem jeden przewod jest juz w ktoryms miejsu wypalony i jak dostanie lekko wilgoci przestaje podawac iskre na swiece,kiedys robilem daw razy taki przewod,lecz to bylo krotko trwale po miesiacu problem wracal,najlepiej odrazu wymienic caly komplet przewodow. Pozdrawiam
problem sie nasila gdy jest wilgoć nie wiem czy patrzyc na przebicie na kablach wn krece silnikiem czóć paliwo ale odpala po dłuższym czasie jak jest sucho odpala na zimnym od strzała
Odlaczaj po kolei układy o których wspomniałem. Możliwe,że silnik od spryskiwaczy dostał wilgoci.
Witam! Do spr. wałka nie trzeba wyciągać silnika! To procedura taka jak przy wymianie rozrzadu. Czyli , montaż blokad rozrządu i dem.napędu., po czym dem. górnego koła zębatego. I wszystko jasne czy ścięty , czy nie. Pierwszy czujnik to górny czujnik położenia wałka. Drugi czujnik to tzw.G.M.P. o którym już pisałem aby wtyk polutować . Teraz proszę...
Tak wiem. Te sposoby są mi znane od dawna. Nie patrzyłem bo jakoś nie trafia mi do przekonania wina świec czy przewodów WN. Ale ok Dziś sprawdzę w nocy. A w sobotę wezme wymienię przewody i świece oraz czyszczenie i przegląd przepustnicy i ogólnie co tam jest. Na razie w tygodniu nie mam jak. Dodano po 11 Zgodnie z radami patrzyłem czy nie widać na...
Jeździć, tylko jak Ci ta skrętka/klejenie zaśniedzieje od wilgoci to znowu stracisz kontakt.Jeździj, ale organizuj lutowanie lub cały czujnik. To na pewno pies, a nie jakaś łasica czy inny czworonóg, co lubi ciepłe silniki ? Przyznał się ? :) Nie nauczyłeś psa nie ruszać elektryki ? Daj mu coś z prądem do zabawy, do 12V, to się oduczy, bo jak złapie...
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Tradycyjnie, odpalić silnik, spryskiwacz w rękę i psikć po kablach i cewce aby namierzyć przebicie,
Odczytane błędy: P0202 i P0203. Podczas kręcenia ciśnienie na szynie wynosi ok 340-380 bar, ciężko zarejestrować ponieważ silnik zaczyna "łapać" więc chwilowo jest ponad 400 bar, po czym zaraz gaśnie. Czy takie błędy mogą oznaczać uszkodzenie wtryskiwaczy poprzez kręcenie na sucho, czy to usterka elektryczna? Auto stoi pod chmurką, rozważam udział gryzonia...
Taką cewkę musisz sprawdzać po jej zamontowaniu w silniku i tu się rodzą problemy. Bo fizycznie jest to utrudnione. O wiele łatwiej na stole. Trzeba również wziąć pod uwagę że takie urządzenia mogą wykazywać objawy uszkodzenia dopiero w warunkach eksploatacji. Czyli cewka przy teście jest dobra a przy normalnej pracy już nie. Najprościej można sprawdzić...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Tak się teraz zastanawiam i chyba niezbyt precyzyjnie to wszystko opisałem. Kilka słów uzupełnienia. Mam to auto od 3 tygodni. Jeździłem kilka dni i wszystko było OK. Potem autko poszło do przeglądu (przebieg 124 tys.) 1. Wymieniony rozrząd 2. Olej 3. Płyn chłodniczy 4. Wszystkie filtry Odebrałem auto i zaczeły się problemy z odpalaniem silnika jak...
dziękuje kolego decybel91 , pomogłeś mi w rozwiązaniu problemu.powód - wilgoc w bezpiecznikach i zaśniedziała masa silnika. jendak to nie koniec,po odpaleniu zapala sie po ok 30sek ładowanie
Może to nie wina temp. powietrza, tylko wilgotności.. Być może dostaje się gdzieś wilgoć, bo raczej temp. pow. niema zbytniego wpływu na odpalanie silnika benzynowego..
Podłączyłeś ten moduł poprawnie? One nie wszystkie są takie same. Ten moduł ma wyprowadzone dwa wyjścia do wpięcia tych kostek z instalacji. Jedna 6-pinowa, a druga 4-pinowa. Nie da się tego źle podłączyć. Moduł też jest dedykowany do tego quada. Dodano po 2 minutach: to pozostaje moduł,który nie powinien podawać w spoczynku napięcia na cewkę ,a podaje....
Mam to samo. Odpalał na kilka razy w zimnie i wilgoci, wczoraj padł akumulator, ale odpalił na starterze, dziś z dwoma starterami NIC. Kręcone ze 20 razy. Dwa dodatkowe objawy: Wcześniej jak był problem to silnik na chwilę dosłownie ułamek sekundy słabł na obrotach jakby zacinał się a wtedy od maską słychać było: cyk cyk cyk jakby jakaś iskra przeskakiwała....
Cześć, czytając chciałbym się podzielić inf. w podobnym przypadku może komuś pomoże. Suzuki Grand Vitara 2. 1.9 d. Manualna skrzynia 3-drzwiowa Samochód nie odpala, migają kontrolki napędów. Gdy przełączam, słyszę, że silniczek pracuje. Gdy odpiąłem akumulator i poruszałem bezpiecznikami, kablami w komorze silnika, to raz na jakiś czas odpalał, ale...
Dziś ponownie problem się powtórzył. Pomimo kręcenia, kontrolka nie zapaliła się i nie mogłem odpalić silnika. Musiałem ponownie zablokować przekaźnik, żeby odpalenie było możliwe. Czy jest tutaj ktoś, kto miał podobny problem? Dodano po 3 minutach: Wtyczki i piny od ECU oglądałem i nie widać tam żadnych złych oznak działania, wilgoci czy uszkodzenia.
czujnik połozenia wału znajduje sie przy kole zamachowym. sprawdz kostke która jest przy nim czy nie dostała sie tam wilgoc.
hmm... a uklad zaplonowy sprawny, moze nie bardzo i z rana wilgoc robi swoje.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
zainteresuj się przekaźnikiem 109 albo przynajmniej poczytaj na jego temat - brak błędów w sterowniku silnika i takie objawy to właśnie jego sprawka.
Zapomniałem powiedzieć że jak już odpali to zanim się nagrzeje silnik to gaśnie przy każdym wysprzęgleniu
A czy ta corsa przypadkiem niema dwóch czujników czyli czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka Musiałaby mieć taki czujnik całkiem przypadkiem, ot w fabryce się walał, pracownik miał chęć i czas. Z nudów zamontował, ciesząc się z jednego, jedynego takiego egzemplarza Corsy. Autorze, dokonałeś wielu pomiarów, będąc całkiem blisko usunięcia...
Sprawdź wiązke przewodów przy sterowniku jak i sam sterownik silnika (lewa strona komory silnika pod akumulatorem). Miejsce newralgiczne w LT i Sprinterach, wilgoć robi spustoszenie w okablowaniu i wnętrznościami sterownika.
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Przyczyna była wilgoć w sterowniku silnika. Po wymyciu i przelutowaniu płytki jest komunikacja z silnikiem i auto odpala. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zastanawia mnie ciągle oporność lini K miedzy sterownikiem silnika, a licznikiem.
Być może wilgoć się dostaje i po rozgrzaniu silnika wyparowuje. Posprawdzaj połączenia przewodów.
Na twoim miejscu powymieniał bym przewody,kopułkę i palec a także świece.Duża wilgotność powoduje przebicie a jak silniczek złapie ciepła i odparuje wilgoć,będzie trochę lepiej.
Ciekawe... Jadąc 100km na łuku Gdzie jest łuk o długości 100 km? Po zgaszeniu auta strzałka na zegarze obrotów pozostała w miejscu na około 10000 obr. (bieg jałowy) To jakiś samolot? AI: Czy zaglądałeś do sterownika silnika (ECU) – czy nie ma tam wilgoci, śladów zalania lub zimnych lutów?Nie Nie ma wymienionych śladów, czy nie zaglądałeś, bo odpowiedź...
wilgoć komora silnik trudny odpalać silnik słaby odpalać silnik
ciśnienia oleju vectra tda2030a wzmacniacz wzmacniacz kondensator samochodowy
interfejs diagbox naprawa udaru makita
xlive.dll – nie znaleziono porządkowej 43, Games for Windows LIVE, instalacja, naprawa Renault Mascott 3.0 dCi 2009 – kasowanie inspekcji olejowej, reset serwisu, procedura gaz+hamulec