Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Pierwsze próby wykonane niestety z prób podwórkowych filmu nie będzie bo jestem sam i muszę sterować więc nie mam jak filmować . Od razu wyszedł problem ponieważ drukowana zębatka obruciła się na bębnie sprzęgła i nie pojechalem dalej niż 5 metrów https://obrazki.elektroda.pl/8461058400_... https://obrazki.elektroda.pl/2961309000_...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
faktycznie jak zimny silnik zgasnie na gazie to trudno odpala nawet na benzynie, trzeba rozgrzac silnik do 30 stopni i dopiero na gaz, pozdrawiam
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
01177 głównie oznacza że przerwano połączenie. A nie że uszkodzony sterownik. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Nie wiem czy ja nie umiem czytać czy ty 01177 - Jednostka sterująca silnika: usterka Możliwe przyczyny Okablowanie i/lub złącze(a) z/do modułu sterującego silnika (ECM) uszkodzone Niezgodny moduł sterujący silnika (ECM) Uszkodzony...
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
Trudno przypuszczać , że aż tyle części zaniemogło ...
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Bo cieply ma wieksza kompresje. Zacznij od pomiaru napięcia na akumulatorze podczas pracy silnika. To podstawa dalszych rozważań.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
To akurat najmniej prawdopodobna przyczyna usterki. Pozostałe wymienione są bardziej prawdopodobne. Silnik jest pewnie dolnozaworowy, więc zawory są popychane wałkiem rozrządu. Jeden z zaworów może być stale otwarty albo stale niedomknięty. Trzeba pewnie zdemontować głowicę, żeby to zobaczyć. Od razu trzeba się zaopatrzyć w uszczelkę głowicy. Mogą być...
na chłodnicy w okolicy dolnego węża to włącznik wentylatora/ów, Ty musisz odłączyć czujnik 4pinowy ten do jest na króćcu wychodzącym z bloku silnika
Jak narazie tylko świece .
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Zanim ustalisz który to czujnik to powymieniasz w ciemno pół osprzętu silnika. Podepnij pod komputer jeśli masz możliwość na zimnym silniku, odczytaj parametry czujników co podają, odpal i śledź nadal do rozgrzania auta. Gdyby któryś z ważnych sygnałów straciłby połączenie ze sterownikiem lub rażąco wykraczałby parametrami z danymi porównawczymi dla...
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Robiłeś ten pomiar (test) w czasie odpalanie czy tylko na odpalonym silniku? Dalej trudno odpala?
Odnośnie uruchamiania silnika (usterki rozrusznika) otrzymałeś odpowiedź. Kwestia nadmiernego hałasu podczas jazdy może wynikać z różnych powodów np. uszkodzonego wydechu, przegubów, łożysk kół, uszkodzonych poduszek silnika lub skrzyni biegów itp. Z uwagi, iż nie podałeś bliższych danych auta (silnika), ani też nie nagrałeś filmu z irytującym Cię hałasem,...
który zawór mam sprawdzić? https://obrazki.elektroda.pl/7112861100_... Added after 3 twardy start tylko przy gorącym silniku! odpala szybko na zimnym silniku
U mnie też to jest jak silnik zimny mam grzałkę płynu chłodniczego która doskonale się sprawdza w dużych mrozach nastawiasz na 30 min albo 1 godz zależy ile mrozu i pali na dotyk.polecam tym którym ciągniki trudno odpalają :D
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
A czemu stare sięgały? Czym się różnią? Może trzeba podpiłować ten otwór regulacyjny w kształcie fasolki. Jak kupiłeś jakiś chiński wynalazek to wszystko możliwe. Trudno zdiagnozować nie widząc co tam jest i jak wygląda po twojej ingerencji. Tam jest dość niewygodnie, bo trzeba patrzeć przez okienka w magnecie jednocześnie nim obracając. Rozumiem, że...
Pomocy już mi i mechanikowi do którego oddałem samochód ręce opadają, już mówię o co chodzi w trakcie jazdy samochodem na gazie silnik nagle zgasł i w żaden sposób nie daje się uruchomi, tak na PB jak na LPG, kontrolka imob gaśnie przy przekręceniu kluczyka, silnik załapuje na 2-3 s i koniec, paliwo podaje, iskra jest, rozrząd ok, nowa cewka, nowe przewody...
Jaki silnik>?
Witam i proszę o podpowiedź jakie dla tego silnika wartości luzów zaworowych . Obecnie ustawiono 0,10 ssanie i 0,15 wydech ale trudno uruchomić zimny , później dobrze odpala i równo prasuje. Silnik B&S Intek 18,5 : 31P777-0770-B1. Danych na pokrywie dokładnie nie można odczytać. Silnik z roku 2010-2011.
Daj spokój z tym czujnikiem. To była tylko podpowiedż, że tak też może być. W każdym razie u mnie i u kolegi z podanego linku który wymieniał wiele rzeczy, między innymi i pompę paliwa, to była właściwa przyczyna trudnego uruchamiania zimnego silnika.
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Mam na myśli rozkręcenie gaźnika, wyczyszczenie wszystkich dysz, przedmuchanie powietrzem. Bez tego, nie dojdziesz do ładu z tym silnikiem.
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Mam problem ze sowim mercedesem c220cdi. Po odpaleniu silnik jak jest nagrzany auto gaśnie. Trudno potem odpalić.
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
Zatem zmień warsztat na taki gdzie mechanik będzie wiedział. Usterka trudna bo sporadyczna. Po pierwsze można zamontować przycisk do awaryjnego odpalenia żebyś nie utknął gdzieś na mieście. Po kolejne razem z tym przyciskiem kawałek lampki kontrolnej czy sterowanie dochodzi do rozrusznika. W ten sposób to ty masz samochód i ty obserwujesz co się dzieje...
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
To super! Najpierw zapoznam się z instruktarzem, jak przyślą to urządzenie, a jeśli to nie pomoże, wówczas... napisze emaila lub poszukam numeru tel. do sprzedawcy. Dodano po 25 Przed zamówieniem tego urządzenia, sam jeszcze przykombinowałem, aby obejść system i przy pomocy łącznika (przełącznik monostabilny NO). Potrzebowałem pilnie wyjechać więc trzeba...
powodem trudnego odpalania po wyłączeniu silnika może byc to że parownik puszcza gaz,a gaśnięcie na wolnych obrotach to zapchana dysza wolnych obrotów,trzeba wykręcic elektrozawór z parownika i przeczyścic dysze która jest w tym otworze.ja miałem podobny problem i pomogło w moim volvo
Pierwsze co byś zrobił to wylutował ten duży elektrolit , zobaczył czy z niego nie pociekło i zrobiło jakiegoś upływu pomiędzy ścieżkami. Najczęściej odpala ścieżki które idą do tacho silnika. Druga kwestia to ściągnięcie bezołowiówki plecionką i przelutowanie (Pb-Sn) elementów smd otoczenia układu MC33274ADG, robią się przerwy dość trudne do namierzenia...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Co oznacza słowo zaskoczył to wiem. Odpowiem na na zadane pytanie, ja miałem taki przypadek. Widzę, że nie jesteś skory do współpracy, trudno.
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Trudno chciałem pomóc.
Tak z daleka, trudno. Może miejscowy mechanik? Ja bym tak postąpił, skoro nie potrafisz zlokalizować miejsca wycieku.
Dokładnie , jeśli po odpięciu czujnika auto odpala to znaczy winę czujnika - to proste.
Oczywiście, nadmiar oleju także jest szkodliwy dla silnika. Poza trudniejszym odpalaniem, zanieczyszczeniem elektrod świecy czy zwiększeniem ilości nagarów, może dojść zablokowania filtrów, zapchania tłumika czy przewodów. W skrajnych przypadkach nadmiar oleju może skutkować zapiekaniem się pierścieni i paradoksalnie - szybszym zużyciem cylindra, także...
ile nakulane ma? to silnik na pompowtryskach?
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
immy nie mam nawet nie wiem co to jest :P;/ a filtra nie wymieniałem masz racje. filtr paliwa moze tez być przyczyną tak trudnego odpalania ??
(at)dizmar Mam wrażenie, że dobrze opisane, ale trudno przeczytać, ze zrozumieniem, bo brakuje znaków interpunkcyjnych.
zawsze dostawał muła jednak dało się z tym żyć, szukałem powodu dlaczego tak się dzieje To motorower, silnik niewielkiej mocy... bo czasem platynki się otwierają czasem nie przerwę między nimi też jest trudno ustawić Zdalnie to trudno stwierdzić, ale zwykle powodem jest wyrobienie tulejek ruchomego styku po dużym przebiegu albo gdy ktoś zapomniał o...
Raczej do wyrzucenia, biorąc pod uwagę cenę tej usługi i cenę sprawnej używki. Możliwe że to jeszcze kwestia samej regulacji. Z wyciągniętym tzw. ssaniem na ciepłym silniku też trudno odpala?
Oprócz tego jest drugi zaworek „na powrocie” którego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w układzie w czasie pracy silnika i po jego zatrzymaniu.
W tym wypadku należy wybrać odpowiednią emulację sondy dla sterownika LPG. Musiałbyś w programie STAG podejrzeć ale jeśli nie masz do niego interfejsu to będzie trudno. Chyba że ta centralka ma jakieś mikroprzełączniki którymi wybiera się emulację sondy.Jeśli jest zła emulacja sondy to mogą się benzynowe mapy paliwa w sterowniku silnika rozjechać. Pokasuj...
Panowie a sprawedzał któryś z Was stan rozrusznika... ?? Czy może on byc przyczyną takiego odpalania ??
Winę stanowi immo , sam sobie z tematem nie poradzisz . Trzeba sprawdzić co się stało przyczyny leżą w podzespołach odpowiedzialnych za immo klucz, uch , sterownik silnika pętla , trudno powiedzieć . Może być to usterka programowa w pojazdach tej firmy zdarza się to dość często . Sam sobie nie poradzisz potrzebny fachowiec ze sprzętem .
Witam. Audi A4 B5 1,9 TDI (75 KM, AFF). Ciężki rozruch na zimnym i ciepłym silniku. Próbując ustawić początek wtrysku (silnik odpalony), nie da się ustawić idealnie na 0°. Cały czas skacze między 10° a -8°. Nie sprawdzałem, jakie ciśnienie jest na pompie. Możliwe, że pompa dokonuje żywota? Trzeba kręcić, zaczyna łapać i dopiero odpala. Jakieś pomysły,...
Witam. Moim zdaniem jeżeli silnik po rozgrzaniu odpala, a na zimnym trudno, to wskazuje raczej na przebicie. Proponowałbym wymianę przewdów i świec .
Witam Opel Meriva Z17DTH na zimnym silniku bardzo trudno odpalić . jak już odpali to brak wolnych obrotów a jak się nagrzeje to chodzi ładnie . Jakieś pomysły gdzie szukać ?
Wtryskiwacze do sprawdzenia. Jeżeli odpala na plaka to właśnie oznacza ż silnik nie dostaje czasem odpowiedniej dawki na rozruch. Druga opcja to szalejący czujnik temperatury silnika do ECU Electronic Control Unit. Taką usterkę trudno wykryć bo jest niejednoznaczna, czasem działa a czasem nie.
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Panowie Cosa C2003 sil. 1L Z10Xe Problem był już diagnozowany u kilku mechaników bez powodzenia. Sprawdzana, czyścić przepustnica, myślę, że inne zespoły również. Zimny silnik odpala - raczej nierówna praca, trudno wchodzi w obroty. W czasie jazdy po 10-15 minutach gaśnie. Po ostygnięciu znowu zapala. Jeździ nim kobieta i ciągle ma problemy z tym gaśnięciem...
Pompa może być podkręcona -zwiększona dawka nominalna paliwa ,żeby podnieść dawkę rozruchową (tak robią gdy głowica pompy jest słaba i nie generuje odpowiedniej dawki paliwa i silnik trudno odpala )
Tak trudno napisac jaki tym instalacji...... ? Czekamy inaczej post zwiedzi dno kosza.
Trzy dni temu miałem identyczna awarię w Alfie 159 1.9 JTD. Rozleciało się to koło metalowo gumowe. Stopiła się guma, wszystko upaprane. Taki sam objaw, samochód trudno odpalał i źle pracował. Rozebranie do rozrządu i okazało się,że w obudowie paska pełno fragmentów gumy z tego koła i przestawiło rozrząd. Co ciekawe ścięło klin na kole wałka rozrządu....
No to pozostaje macanie po kablach. Pompka paliwa generalnie potrzebuje zasilania tylko w czasie pracy silnika, zresztą przez cały czas się kręci i jest do tego smarowana paliwem. Stąd potrafi się zatrzeć, kiedy entuzjaści gazu nawet nie odpalają na benzynce. No i na te trudne sytuacje wymyślono takie odcięcia zasilania pompki paliwowej.
Witam, posiadam kosiarkę Murray z silnikiem b&s 450 series, dzisiaj nagle mi zaczęła wariować, mianowicie trudno się odpala, i strasznie kopci i olej się wylewa z wydechu. Co to może być, pomóżcie.
Sprawdź jeszcze kąt wtrysku. Warto by jeszcze podejrzeć jakie są obroty rozrusznika przy zimnym odpalaniu. Z tego co wiem 1.9 TDI 110Km ( VP ) nie miały jeszcze "wadliwych map" to weszło z silnikami na pompowtryskach.
Samo ustawianie na znaki to za mało, potrzebujesz jeszcze ustawić sam kąt wtrysku, najlepiej na zegar. Lub powiem Ci jak ja to robię na słuch. -zagrzewam silnik do nominalnej temperatury, -luzuję lekko pompę na śrubach, na tyle, żeby dało sie nią obracać, -odpalam silnik, -przekręcam pampą w stronę silnika az zaczynam słyszeć taki metaliczny klank a...
Witam Zastanawia mnie taki oto problem: Czy przyspieszony o 20 jednostek (Vag) kąt wtrysku może mieć wpływ na trudne odpalanie zimnego silnika? Od kiedy ochłodziło się, że załączane jest grzanie świec przy porannym odpalaniu muszę pokręcić kilka razy rozrusznikiem zanim auto odpali. Im zimniej tym dłużej muszę kręcić (raz 3s, a raz 10s). Ciekawe co...
Prostował mi go znajomy tokarz, tylko niestety żeby dało się go wyjąć trzeba najpierw wstępnie wyprostować, w serwisach kosiarek mają specjalny sprzęt do tego. Po naprawie chodziła jak nówka, ale po którymś z kolei roztrzaskanym kamieniu wibracje wróciły. :( Z tą moją kosiarką to wogle śmieszna historia bo dostałem ją za darmo prawie nie używaną od...
Sprawdzę jazdę bez zaworu wariatora i jeszcze zmierzę ciśnienie oleju. Dźwięk stukania jest podczas przyspieszania, ale na biegu jałowym jest to słyszalne, lecz tylko przy mocnym i gwałtownym dodaniu gazu i jest to słyszalne tylko przez pół sekundy. Nawet wtedy, jak trzymam na wysokich obrotach, to nie ma tego dźwięku (czyli jak potrzeba nagłej większej...
Jeśli odchyliłeś pompę od silnika to opóźniłeś kąt wtrysku. Czym to skutkuje? Cichsza, "miększa" praca silnika, trudniejsze odpalanie na zimnym, większe dymienie. Chyba, że wcześniej miałeś za wczesny kąt to teraz będzie OK. Nie mogę wstawić obrazu... wklejam więc link: http://screenshooter.net/100670703/ebcdr...
Nic, zrobiło się zimno i teraz jakoś odpala.
Witam trudno odpala nierowno pracuje na wolnych obrotach traci obroty w czasie jazdy
Tak mam solexa :D Jest on po malowaniu i remoncie ale nie mogę odpalić więc dużo nie poopowiadam :D Jutro kolejna próba odpalania z nową świecą. Ale ogólnie solex wygodny ale trudny w naprawach -brak miejsca żeby dojść kluczem itd.
Witam Powodem słabego kręcenia, a tym samym trudnego zapalania może być już zużyty akumulator, można by go sprawdzić przez naładowanie do maksimum,a następnie rozładowanie np.żarówką mierząc jej pobór prądu oraz czas rozładowania.Iloczyn będzie wynikiem pojemności faktycznej akumulatora w Ah. Następnym powodem słabego kręcenia podczas próby rozruchu...
Nie czas uznać że to zbyt wielkie wyzwanie? Dopóki jeszcze jest nikła szansa na ratunek dla tego silnika?
Odpalanie wentylatorów chłodnicy jest odpowiedzialny BSM. Tylko kwestia czy on działa jak chce czy rozkazów nie dostaje. Demontaż zderzaka nie jest wybitnie trudny w tym aucie...
klin uszkodzony koło wypadło odrazu wiec trudno powiedzieć czy było przekręcone czy tez nie Pisałeś że jak wymieniałeś pompę to robiłeś znaki , więc trzeba było przyłożyć według tych twoich znaków i zobaczyć czy miejsce po klinie w kole pokrywa się z wypustem na wałku czy jednak było przestawione. W tym wypadku , jeśli nie masz pewności co do rozrządu...
Odpalał by. Zresztą dolne koło daje szybko znać o sobie w przypadku poluzowania - dzwonienie, "kulanie" biegu jałowego, trudny rozruch.
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
Czy da się wymienić simeringi wału bez potrzeby rozpoławiania silnika? Odpowiedź brzmi TAK. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy że mało wiesz i jeszcze mniej myślisz. Jeżeli nigdy nie naprawiałeś silnika motocykla, to przygotuj się do tego "teoretycznie" czytając serwisówkę. Akurat do tego silnika jest ona do "zdobycia" i jest bardzo dokładna....
Dzięki za info, będę kombinował. Jest jeszcze jedna sprawa, otóż przy odpalaniu po nocy słychać dziwny dźwięk, przez 2-3 sekundy po odpaleniu zimnego silnika. Trudno mi go opisać, jakby tarcie, naprawde cięzko mi to opisać.
Wydolność zasilania paliwem oczywiście/trudno powiedzieć czy co do składu czy ilości/.
Cześć, mam problem z moim Volkswagenem Golfem 6 1.6 MPI (102 KM) z 2009 roku, w którym jeżdżę głównie na LPG (instalacja Landi Renzo Omegas IG1). Auto ma problem zarówno z wypadaniem zapłonów, jak i sporadycznym trudnym odpalaniem. Opis problemu: ✅ Błędy, które pojawiają się w sterowniku silnika: - P2096 – System too lean post catalyst (Bank 1) – zbyt...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Inaczej czujnik położenia wału. Przykręcony do bloku silnika, w okolicy rozrusznika.
Spokój z mruganiem świateł czy spokój z trudnym odpalaniem?
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Czujnik położenia wału. Jeżeli był na diagnostyce powinien to wykazać ale nie zawsze czujnik tego typu i jego uszkodzenie może objawiać się w zależności od temperatury w tym przypadku działa jak ciepły. Mimo to kod błędu powinien być w historii błędów w komputerze, jednak nie zawsze on może się ujawnić. To co tu zawarłem jest tyko podpowiedzią co do...
Silnik nastawnika przepustnicy jest sprzężony z zespołem krzywek, które w odpowiednich pozycjach załączają mikrowyłączniki podające informację o stanie otwarcia do sterownika, może być kłopot z obejściem tego, ale można pokombinować. V. EDIT: Tak po przemyśleniach- może być większy problem niż myślałem, automat realizuje pewien program podczas cyklu...
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Po co szukać czujnika temperatury płynu jeśli jego wskazania są prawidłowe? Jakie są inne możliwe przyczyny trudności w odpalaniu?
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Chylę czoła przed specjalistami. Wygląda na to, że to problem z gazem. Po odcięciu instalacji odpala pięknie. Tylko co dalej? Co jest uwalone w instalacji, skoro nie zawór na butli?
mam problem z zaplonem auta. auto bardzo trudno odpala a jak odpali ma nie rowna prace silnika. powodem zapewnie tego jest zle ustawienie zaplonu. wymienialem swiece, przewody, aparat zaplonowy i mloteczek. najwyrazniej zle podlaczylem przewody i to jest powodem tych ze usterek
Sharan 115KM, silnik najprawdopodobniej AUY. Nie ma pompy wtryskowej.
trudny odpalać trudny odpalać benzyna trudny rozruch silnik
wykorzystać wyświetlacz aparat biały pionowy pasek matryca sprzedam dozymetr
lampki choinkowe usunięcie sterownika solid security
Aktualizacja map nawigacji QSMART SG720 - jak to zrobić? Minimalny przekrój przyłącza ASXSn w sieci Tauron