Najprościej to zdjąć pętlę ze stacyjki, wsadzić do środka stary klucz, owinąć taśmą izolacyjną i schować w obudowie kolumny kierowniczej
Weź szczelinomierz i sprawdź odległość czujnika położenia wału od zębów koła fonicznego, jak >1mm to podpiłuj uchwyt mocujący
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej.
hehe okazało się że przekaźnik zaśniedział na stykach
Wymiana akumulatora
przy zimnym silniku mam problem z odpaleniem fiata seicento samochód ma przebieg prawie 200.000 km wszystko przejechane na gazie rozrusznik kręci tylko nie załapuje silnik. to występuje tylko przy zimnym silniku jak jest ciepły to nie ma problemu z paleniem. wymieniłem świece i przewody WN. co może być przyczyna tego i jak ewentualnie usunąć usterkę?
Mam problem z odpaleniem fiata seicento, kręci i nic się nie dzieje, paliwo jest, tylko że ma 3 lata i jest go dość sporo, bo 1/2 baku. Przez te 3 lata samochód nie był odpalany, stał na łące. Wyczyściłem świece i nic, pryskałem dezodorantem i też nic. Stacyjki nie mam, odpalam przez kostkę, odpiąłem całkowicie immobox i tylko kręci, czek się świeci...
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Jestem świeżo po montażu (przy pomocy instrukcji kupionej na allegro) i nie było tak źle. Najwięcej pracy to dopasowanie angielskiego mocowania kolumny do naszych aut. Trzeba przerobić ten tylny uchwyt. Miałem też kłopot z odpaleniem kontrolki na liczniku od wspomagania ale doszedłem po schemacie co i jak. Wspomaganie odpalone po pierwszym odpaleniu,...
Natomiast to, co w zasadzie mam do powiedzenia, to szczere podziękowania dla każdego, kto chciał coś pomóc i jakby nie patrzeć, dużo pomocy tutaj znalazłem.Jednak dzisiaj nastał prawdopodobnie ostatni dzień, gdzie cokolwiek przy tym seju robiłem. Wpiąłem się pompą wprost do listwy wtryskowej i tak sobie kręcę rozrusznikiem, i próbuję różnych rzeczy,...
nie wprowadzajcie ludzi w błąd, były cienkie z temperaurą a nie seicento. w seju jest tylko lampka informująca o gotującej się wodzie, najczęściej już za późno... ja mam mały cyfrowy termometr z czujnikiem na długim kablu, sam czujnik jest przyklejony do obudowy termostatu. i już, koszt 20zł i 30 min dłubania Dodano po 1 aaa i jeszcze jedno, w zimę...
Witam wszystkich! Już drugi raz miałam dzisiaj problem z odpaleniem mojego fiata. Auto jest z 2002 roku, zeszłej zimy miało wymieniany akumulator. Problem z zapaleniem pojawił się najpierw we wtorek (ale po godzinie, jak wróciłam, udało mi się odpalić auto bez problemu) no i dzisiaj. Po wtorkowej awarii pojechałam do serwisu, w którym sprawdzono akumulator...
Może to być czujnik temperatury ten w termostacie z niebieską wtyczką jednakże problem pogłębiałby się wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. jak masz możliwość odczytaj temperaturę silnika programem diagnostycznym przed odpaleniem silnika na zimno. Zobaczysz jakie dane płyną do procesora sterownika silnika
Kiedyś przy takich operacjach wyjmowaliśmy akumulator i odłączaliśmy centralkę sterującą dla bezpieczeństwa , żeby nie występowały takie numery jak u Ciebie . Wielu ze mną się nie zgodzi ale sposób nie był zły i nie było potem problemów z odpaleniem ??!! :|
Witam. Mam problem z odpaleniem fiat marea 19td 96rok Co jakiś czas podczas odpalania pojawiał się napis code i wtedy marysia mi nie paliła , przechodziło samo po paru próbach odpalenia .Dzisiaj pojawia się napis code i niepali wogóle próbowałem ze 50 razy odpalić i nic Padł mi akumlator naładowałem i podwieczur tosamo nieodpala (Przy kręceniu swieci...
Zalewało świece 2 i 3, wymieniłem tylko te swie na ciepłotę 5 z ISKRY (dalej to samo), z odpaleniem nigdy nie było problemu jedynie te szarpanie jest masakryczne. Dodam że jeżdżę bardzo małe trasy meidzy 1 a 3 km :)
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
Najlepiej zmierz napięcie akumulatora przed odpaleniem auta (np.12v).Po zamocowaniu akumulatora i odpaleniu fiata zmierz ponownie.Jeżeli podczas pracy silnika będzie trochę większe niż mierzone wcześniej to jest ok.
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Seicento 900 nie posiada przekaźnika podwójnego BITRON ale dwa przekaźniki indywidualne 20 i 30 A zamienne z tymi w kabinie. Z tego co mi wiadomo uszkodzenie pamięci RAM skutkuje ciągłą pracą pompy paliwa po przekręceniu zapłonu i nieodpaleniu silnika. Skoro pompa pracuje chwilę po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem to w tej kwestii jest ok
Zdaje się że wartość podciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić ok 350hpa, wzrost wartości sugeruje nieszczelność i są 2 możliwości, elektrozawór par paliwa albo ten cały nieszczęsny gaz. Elektrozawór ma się otwierać przy określonym obciążeniu silnika i temperaturze a jeśli będzie zacięty w pozycji otwartej z odpaleniem też będzie problem.
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Witam serdecznie FIAT SEICENTO YOUNG rok 2001 pojemność 900 1) Awaria - padł wentylator. Na małych codziennych odcinkach 6 km nie zauważyłem tego. Autko kiepsko odpalało na ciepłym silniku bo był rozgrzany. Na zimnym bez kłopotu. Stawiałem na akumulator. Na odcinku 18 km zgasiłem auto, kupiłem znicz, wsiadłem i był kłopot z obróceniem wału przez rozrusznik....
uprzejmie informuję ,że miałem problem z odpaleniem silnika w czasie pracy szarpał a przy tym zapalała sie kontrolka układu wtryskowego i tak eksploatowałem seicento około jednego roku i wreszcie autko tzn. silnik przestał pracować,okazało się nie ASO ale sąsiad ,dobry fachowiec usunął usterkę w ciągu paru minut tzn. wypiął z przewodu podciśnienia cylinderek/...
Przed odpaleniem wykrece świece , wyczyszczę . Faktycznie , mógł sie zalać . Czyli co? Wtrysk jest sprawny? Może w sterowniku jest problem?
Witam. Mam pewien problem z moim Seicento 1.1 SPI (1999r). Otóż: Na "starym" map sensorze silnik pracuje bardzo nierówno, falują obroty, wysokie-niskie-wysokie-niskie, i tak co chwile. Po wymianie map sensora na nowy, przy próbie odpalenia samochodu świeci się kontrolka wtrysku, oraz mam problemy z odpaleniem ( Silnik momentalnie gaśnie). Może ktoś...
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
Wg mnie za duży kąt otwarcia przepustnicy.To silnik i sterownik podobnie jak w seicento a tam na jałowym biegu jest kąt około 10 stopni.Chyba że przepustnica jest odrobinę uchylona (i tak zapewne jest) Jakie ciśnienie pokazuje MAP przed odpaleniem silnika? Powinno być atmosferyczne około 1000 hPa. Takie wskazywał?
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
To nie jest normalne , gdyż idąc na 2 cylindry na zimnym tak naprawdę je osłabia ... trzeźwo myśląc.... A przecież zależy na tym by auto sie zagrzewało jak najszybciej a tym samym szybko z chodziło ze ssania... A czy masz kłopoty z odpaleniem auta ? Ja na twoim miejscu odwiedził bym elektryka ... Zostawił u niego auto na 1 2 dni i żeby podpioł go na...
Witam posiadam samochód seicento 1.1 Sporting Ben+lpg rok 1999. Od jakiegoś roku gdy jeździłem na gazie a silnik się rozgrzał czesto przy redukcji lub po prostu zatrzymaniu dochodziło do zgasnięcia silnika. Gdy gasł przy redukcji to po prostu gdy samochód jeszcze jechał to puszczałem sprzęgło i samochód odpalał. Po zgaśnieciu samochodu był dość duzy...
Witam , mam problem z odpaleniem samochodu , stał ponad tydzień w garażu , dziś nie chciał odpalić , zobaczyłem ze po przekręceniu stacyjki nie załącza się pompka , podpoiłem ją na krótko i wszystko śmiga jak trzeba , tylko problem w tym ze nie działa po przekręceniu stacyjki . Gdzie szukać problemu , bezpieczniki oraz przekaźniki sprawdzone ,
Witam mam problem z odpaleniem autka seico na rozruszniku strzela w monowtrysk ma chęć odpalić ale na tym się kończy. Po popchnięciu odpala tylko na wysokich obrotach tylko jak ujmę gazu schodzi z obrotów i gaśnie i z kluczyka już nie odpali. Silniczek krokowy wymieniłem i też nic. Rozrząd jest ok świece i przewody zapłonowe są nowe.Proszę o pomoc dziękuję...
Faktycznie mój błąd. Naczytalem się o tym czujniku w chlodnicy i idąc po kablu od wtyczki wentylatora myślałem że idzie na bok chlodnicy. Dzisiaj sprawdziłem dokladnie i nic tam nie ma. Dzięki wielkie za nakierowanie. W takim razie wezmę się za wymianę termostatu bo według torque temperatura w czasie jazdy to 60-65°. Odczyt myślę że jest prawidłowy...
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
Dobra powiedzcie mi czy złodziej też da sobie rade w szybkim tempie usunąć blokadę i ukraść auto.. Sądzę że miałbyś problem z odpaleniem auta kluczykiem w takim czasie jak "profesjonaliści". Widziałem kiedyś taką akcje z ukrytej kamery ( 2 osoby i 30 sekund :!: ).
Witam serdecznie, mam pewien problem z Seicentem 900 - 1993r. Auto ma wbudowany gaz. Opis problemu: Załączam autko - nie dodam gazu to zgaśnie (problemów z odpaleniem nie ma, gdy załączam na gazie to praktycznie od razu gaśnie) Po dodaniu gazu - nie zgaśnie ale też nigdzie nie zajade ponieważnie ma mocy / silnik tak choby chciał a nie mógł, co prawda...
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
:) na to wygląda :) Tak, jak już odpali to jedzie. Po zatrzymaniu się sytuacja jest identyczna jak przy pierwszym uruchomieniu: w garażu podziemnym lub chłodne dni wszystko jest w porządku, w słońcu ma problemy z odpaleniem lub w ogóle nie odpala. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Sprawdzali już go w serwisie Fiata i różnych warsztatach....
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa. Filtr paliwa to jedno, ale wyczyszczenie pompy to druga sprawa, w baku też może być sporo brudu, najwięcej to okruszków rdzy, szczególnie jeżeli jeżdziło się długo z małymi ilościami paliwa w baku, i góra baku była pusta, wtedy rdzewieje na potęgę od środka. Tam też może być sporo brudu, na siatce w koszu pompy....
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Nie pod maską a w kabinie czy nie kasujesz immo przed odpaleniem silnika? Fiat dodatkowo montował na życzenie immobilisery z taką niby pastylką która się dokładało do czytnika immobilisera. Wymiana czujnika nic nie daje bo "puchnie" (korozja) ten wspornik do którego jest przykręcony Wspornik stalowy CPW był stosowany w CC 900 i tam mogło korodować ale...
Mam problem z samochodem fiat seicento 900. Zamontowana jest tam zwykła instalacja działająca na zasadzie obrotów. Problem który pojawił się z czasem polega na tym że: Najważniejsze: Samochód jak jest zimny zapala przełancza sie z gazy na benzyne normalnie ( podczas za szybkiego przełonczenia jeżeli temperatura silnika jest niska gaśnie, czy jest to...
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Pomierz czujnik temperatury. Ten niebieski na termostacie . Rano przed odpaleniem w temp około zera stopni powinien mieć ok 9750 omów, a po rozgrzaniu jak termostat się otworzy - temp 80 stopni - około 380 omów. Jeśli kontrolka awarii wtrysku nie zapala się w czasie jazdy to czujnik podaje dane , tylko nie wiadomo jakie.Sprawdź również szczelność wężyka...
Witam wszystkich. Mam od dłuższego czasu problem ze swoim autkiem. Samochód jak w tytule dodam ze ma przejechane ponad 71000 km z rocznika 2000 Wiem, że są setki takich posów ale przeszukałem sporą ich ilość na wielu forach, nawet stosując się do niektórych wskazówek jednak problem pozostał. Otóż kłopot jest z odpaleniem samochodu na gazie, juz pomijam...
Witam wszystkich Mam problem z immobiliserem w Seicento VAN 1.1 z 2003r Objawy zaczęły się od pomrugiwania kontrolki CODE (żółty kluczyk) i sporadycznych problemach z odpaleniem silnika - na przykład przekręcam kluczyk kontrolka CODE po chwili gaśnie ale zaczyna nieregularnie mrugać jakby cos nie kontaktowało po paru sekundach zapala się na stałe i...
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
seicento odpaleniem odpaleniem peugeot odpaleniem octavia
mixture adaptation master siłownik oznaczenie silników spalinowych
podłączenie silnika pralki bosch zarabianie kabla sieciowego
BMW E61 – wymiana uszkodzonej cewki LF 125 kHz w kluczyku, objawy i naprawa Candy EVOGT 13062D3/S-1 – które styki programatora mają zasilanie DC?