Najprościej to zdjąć pętlę ze stacyjki, wsadzić do środka stary klucz, owinąć taśmą izolacyjną i schować w obudowie kolumny kierowniczej
Albo podładuj przed odpaleniem.
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej.
Mam problem z odpaleniem fiata seicento, kręci i nic się nie dzieje, paliwo jest, tylko że ma 3 lata i jest go dość sporo, bo 1/2 baku. Przez te 3 lata samochód nie był odpalany, stał na łące. Wyczyściłem świece i nic, pryskałem dezodorantem i też nic. Stacyjki nie mam, odpalam przez kostkę, odpiąłem całkowicie immobox i tylko kręci, czek się świeci...
hehe okazało się że przekaźnik zaśniedział na stykach
Kiedyś przy takich operacjach wyjmowaliśmy akumulator i odłączaliśmy centralkę sterującą dla bezpieczeństwa , żeby nie występowały takie numery jak u Ciebie . Wielu ze mną się nie zgodzi ale sposób nie był zły i nie było potem problemów z odpaleniem ??!! :|
przy zimnym silniku mam problem z odpaleniem fiata seicento samochód ma przebieg prawie 200.000 km wszystko przejechane na gazie rozrusznik kręci tylko nie załapuje silnik. to występuje tylko przy zimnym silniku jak jest ciepły to nie ma problemu z paleniem. wymieniłem świece i przewody WN. co może być przyczyna tego i jak ewentualnie usunąć usterkę?
to co Pan sugeruje? nie rozumiem serwisu bo mają examiner a nic nie robią z autem?na domiar złego usterka nie wychodzi w serwisie tylko z dokładnoącią do dnia u mnie-co dwa tygodnie problem z odpaleniem!
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Powiem tak, jak nie jest zagrzany to się nie świeci. Potrafi też na zgaszonej kontrolce nie odpalić druga sprawa w nim siedzi stożek z dolotem tak, że powietrze ma on tak że jak się rozgrzeje to ma problem z odpaleniem, ale to nie zawsze.
Koledzy a do czego jest ten elektrozawór w reduktorze LPG? Odcina gaz po zgaszeniu lub przełączeniu na benzynę. Bez niego, po zgaszeniu silnika, do silnika trafiałby gaz zgromadzony w przewodach od ostatniego zaworu co skutkowałoby zalaniem silnika i trudności z ponownym odpaleniem.
Wymiana akumulatora
Problem może dotyczyć czujnika ntc co tłumaczyłoby za niskie obroty po porannym rozruchu i trudności z odpaleniem. Alternator masz sprawny.
Kompresja, szczelnośc dolotu, fazy rozrządu, inne sprawy
Witam wszystkich! Już drugi raz miałam dzisiaj problem z odpaleniem mojego fiata. Auto jest z 2002 roku, zeszłej zimy miało wymieniany akumulator. Problem z zapaleniem pojawił się najpierw we wtorek (ale po godzinie, jak wróciłam, udało mi się odpalić auto bez problemu) no i dzisiaj. Po wtorkowej awarii pojechałam do serwisu, w którym sprawdzono akumulator...
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Tak myślałem a jest jakiś awaryjny sposób na odpalenie
nie wprowadzajcie ludzi w błąd, były cienkie z temperaurą a nie seicento. w seju jest tylko lampka informująca o gotującej się wodzie, najczęściej już za późno... ja mam mały cyfrowy termometr z czujnikiem na długim kablu, sam czujnik jest przyklejony do obudowy termostatu. i już, koszt 20zł i 30 min dłubania Dodano po 1 aaa i jeszcze jedno, w zimę...
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
Zdaje się że wartość podciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić ok 350hpa, wzrost wartości sugeruje nieszczelność i są 2 możliwości, elektrozawór par paliwa albo ten cały nieszczęsny gaz. Elektrozawór ma się otwierać przy określonym obciążeniu silnika i temperaturze a jeśli będzie zacięty w pozycji otwartej z odpaleniem też będzie problem.
sprawdż akumulator tzn.odłącz go na noc i podłącz rano tyż przed odpaleniem,jak rano nie zapali to będzie wina akumulatora
Może to być czujnik temperatury ten w termostacie z niebieską wtyczką jednakże problem pogłębiałby się wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. jak masz możliwość odczytaj temperaturę silnika programem diagnostycznym przed odpaleniem silnika na zimno. Zobaczysz jakie dane płyną do procesora sterownika silnika
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
Pracować będzie.
wcześniej było dobrze to ja bym obstawił filtr chyba ze ten olej to straszna gęsta mamałyga ale to mało prawdopodobne
koło foniczne właśnie jest to ta zębatka pod czujnikiem. To jak na benzynę przełączasz z LPG to gaśnie? Jeśli tak to możesz mieć usterkę w układzie zasilania benzyną- pompa, czujnik temperatury silnika , wtryskiwacz, MAP itp. Jeśli masz LPG to możesz na ciepłym odpalić z gazu i wtedy zobaczysz czy silnik odpali
Tak, to chyba nie kostka, wymieniona na taką samą. Na ciepłym w miarę pali nawet na dotyk. Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali.
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
Witam mam takie pytanie moze ktos na to cos poradzi. czy jest mozliwosc odpalenia seicento w trybie serwisowym bez immobilizera ?? kluczyk chyba sie rozkodowal bo nie chce odpalic i swieci sie lampka od immobilizera.
Czujniki sprawne czujnik walu ma dobra rezystancje, czujnik fazy spr. oscyloskopem. Sterownik 4AF auto z 2003 r Wiem ze odpalal kiedys bez czujnika walu. Czujnik fazy jest krytyczny do odpalenia.
właśnie dopiero teraz się zorientowałem-tryb awaryjnego odpalenia
Przed odpaleniem wykrece świece , wyczyszczę . Faktycznie , mógł sie zalać . Czyli co? Wtrysk jest sprawny? Może w sterowniku jest problem?
Witam Posiadam Seicento 0,9. Ostatnio miałem problem z odpaleniem. Sprawdziłem akumulator i jedna cela jest uszkodzona. Podladowalem i odpalił. Po jeździe znowu nie odpala. Mam też w ostatnim czasie problem ze światłami (same migaja) i gdy zmierzył ładowanie akumulatora to wtedy waha się między 15-18V, a gdy nie migaja to ma 14,4V. Jutro kupie nowy...
Jestem świeżo po montażu (przy pomocy instrukcji kupionej na allegro) i nie było tak źle. Najwięcej pracy to dopasowanie angielskiego mocowania kolumny do naszych aut. Trzeba przerobić ten tylny uchwyt. Miałem też kłopot z odpaleniem kontrolki na liczniku od wspomagania ale doszedłem po schemacie co i jak. Wspomaganie odpalone po pierwszym odpaleniu,...
są to zagadnienia z mechaniki ale z czego sie orientuję jeśli były by podparte lub nieszczelne to silnik pracował by nie regularnie cały czas a nie tylko przez okres 3 sekund po odpaleniu.
Pali się wtedy jakaś kontrolka, jak się za szybko odpali silnik? :)
Zalewało świece 2 i 3, wymieniłem tylko te swie na ciepłotę 5 z ISKRY (dalej to samo), z odpaleniem nigdy nie było problemu jedynie te szarpanie jest masakryczne. Dodam że jeżdżę bardzo małe trasy meidzy 1 a 3 km :)
Odepnij czujnik na termostacie i odpal, potem sondę i też odpal.
Kontrolka od immo zachowuje się poprawnie (już jakiś czas nie mam seja ale chyba tak właśnie było) więc jeśli wszystko inne jest sprawne to raczej odpali. Najlepiej sprawdzić.
Witam. Mam pewien problem z moim Seicento 1.1 SPI (1999r). Otóż: Na "starym" map sensorze silnik pracuje bardzo nierówno, falują obroty, wysokie-niskie-wysokie-niskie, i tak co chwile. Po wymianie map sensora na nowy, przy próbie odpalenia samochodu świeci się kontrolka wtrysku, oraz mam problemy z odpaleniem ( Silnik momentalnie gaśnie). Może ktoś...
>Witam Mam pytanie jak odpalić awaryjnie seicento 1.1 2001r. I czy znacie elektryków magików z Wrocławia, potrzebuje ominąć immobilizer ponieważ zgubiłem jedyny kluczyk z immo.... Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam
Najlepiej zmierz napięcie akumulatora przed odpaleniem auta (np.12v).Po zamocowaniu akumulatora i odpaleniu fiata zmierz ponownie.Jeżeli podczas pracy silnika będzie trochę większe niż mierzone wcześniej to jest ok.
aku był odłączony ale sonda chyba nie...a czy komputer jak jest zepsuty to na po pych auto odpali?
Znajomy miał podobny problem tylko że z Sieną. Przy zimnym silniku nie chciał zapalić, a przy gorącym bez niczego. Powodem były plastikowe nakładki na klemach albo na akumulatorze (nie pamiętam) które ograniczały powierzchnie styku między aku a klemą. Zdjął te plastiki, założył klemy i bez niczego odpalił.
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Sprawdzane było na wyjętej świecy że iskra znika? Bo może czujnik temperatury silnika padł i go tak zalewa że nie umie odpalić.
Fiat seicento 1.1 2004r Witam mam problem z odpaleniem. Auto nie jezdzilo pare miesiecy, przy probie odpalenia rozrusznik kreci. pompka paliwowa sie zalacza i podaje paliwo i nic nie odpala. Krecilem i nic:( Akumulator wymienilem bo tamten padl i to samo nie odpala. Podejrzewam alarm ze blokuje bo nie ma z niego sygnalu dzwiekowego tylko jakos dziwnie...
Witam. Mam problem z gazem. Ponad miesiąc temu po odpaleniu seicento właczył się sygnał braku gazu. Po przejechaniu paru kilometrów kiedy auto się nagrzało dało się go odpalić i gaz działał. Pojechałam do serwisu, gdzie auto zostało podłączone do komputera. Niestety nie wykazało żadnej usterki. Mechanik wyczyścił jakąś tulejke ( nie znam fachowej nazwy)...
Cienki kabel jest od kontrolki. Po pierwsze sprawdz ładowanie i podaj jak się zachowuje po odpaleniu silnika.
uprzejmie informuję ,że miałem problem z odpaleniem silnika w czasie pracy szarpał a przy tym zapalała sie kontrolka układu wtryskowego i tak eksploatowałem seicento około jednego roku i wreszcie autko tzn. silnik przestał pracować,okazało się nie ASO ale sąsiad ,dobry fachowiec usunął usterkę w ciągu paru minut tzn. wypiął z przewodu podciśnienia cylinderek/...
Dostałem dziś ecu od Seicento 900 IAW 16FM.EC. Serwis zdiagnozował usterkę ecu ponoć wyświetla się błąd zasilania. Klient kupił drugie ecu i dalej jest to samo. Ktoś miał podobny przypadek? Usterki szukać w ECU czy raczej po kablach? Dziwi mnie że dwie ecu mają takie same objawy (mało prawdopodobne aby obydwa były uszkodzone). Auto ma problemy z odpaleniem,...
Witam kalibrował ktoś z Was krokowca w seju 900, jeśli tak jaka jest procedura kalibracji. Kalibracji dokonuje się to już ustaliłem fiat iaw scan 2, f6 regulacje, jest tam rubryka włącz/wyłącz autokalibracje silnika krokowego i droga reset autokalibracji silnika krokowego. Jaka jest dokładna procedura kalibracji krokowca? Kalibrujemy na włączonym zapłonie...
No to musisz sprawdzić zasilania sterownika tak by wróciła komunikacja, i później jeśli nadal nie odpali diagnostyka.
Coś z Fiat Code i blokuje iskrę? Spróbuj drugim kluczykiem od kompletu odpalić czy też tak samo będzie.
Tyle różnych błędów, a jeden element wspólny - komputer silnika. Jemu bym się przyjrzał.
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
Mam swoją teorię. Silnik pozbawiony był "masy", która zamykała się przez linkę sprzęgła. Stalowa linka o dużej rezystancji tego nie wytrzymała i się upaliła. Stąd 2 usterki na raz-wpadnięcie pedału sprzęgła i niemożność odpalenia silnika.
Też mi się wydaje, że łożyska alternatora. Najłatwiej to sprawdzić zdejmując pasek alternatora i wtedy odpalić i posłuchać
Wg mnie za duży kąt otwarcia przepustnicy.To silnik i sterownik podobnie jak w seicento a tam na jałowym biegu jest kąt około 10 stopni.Chyba że przepustnica jest odrobinę uchylona (i tak zapewne jest) Jakie ciśnienie pokazuje MAP przed odpaleniem silnika? Powinno być atmosferyczne około 1000 hPa. Takie wskazywał?
Dziś uzyskałem informację,że użytkownik forum CRISTO jest na operacji. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i po wyjściu ze szpitala proszę o kontakt z naszą firmą. A i z tego co się dowiedziałem to seicento też odpaliło. Pozdrawiam
Jaki zakres obrotów jest na alternatorze? Od 1000 do 6000. Zależy przy jakich obrotach silnika. Jakie jest napięcie przy sprawnym alternatorze Przy zgaszonym silniku 12...12.6V przy odpalonym 13.5...14.6V
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
Problem z alarmem Fiat Seicento 1100, nie posiadam centralnego zamka ani pilota a podczas otwierania wyje mi alarm, kiedy wsiadam do samochodu wsadzam kluczyk przestaje lecz nie mogę odpalić auta, proszę o wskazówki.
Usunięcie centralki immobilizera jest może i proste. Ale silnik nadal bedziesz musiał odpalać awaryjnie bo w centralce zapłonu pozostanie informacja że przed odpaleniem musi dostać prawidłowy kod z immobilizera. Jeśli chcesz pozbyć sie immobilizera powinieneś wyczyścić kompa zapłonu z tego wpisu, albo kupić nową czystą centralkę i przed pierwszym uruchomieniem...
Jaki dokładnie komp/silnik? Była różnica w sygnale zapłonu między IAWx6F i IAWx8F czyli 1.2 8V SPI i 1.2 8V MPI (12V po zapłonie na pinie 26 tylko w IAWx6F). Natomiast 1.2 8V SPI chodził na dokładnie tym samym sterowniku co 1.1 8V SPI. podczas odpalania świeci kluczy? Skoro puszka od IMMO odpięta to nie świeci, bo to on steruje tą kontrolką. Bardziej...
alternator padł
Witam mam problem z odpaleniem autka seico na rozruszniku strzela w monowtrysk ma chęć odpalić ale na tym się kończy. Po popchnięciu odpala tylko na wysokich obrotach tylko jak ujmę gazu schodzi z obrotów i gaśnie i z kluczyka już nie odpali. Silniczek krokowy wymieniłem i też nic. Rozrząd jest ok świece i przewody zapłonowe są nowe.Proszę o pomoc dziękuję...
jeżeli jesteś z okolic jeleniej góry to wal do serwisu fiata i pytaj o janka zaprogramuje ci gratis tylko weż jzeden stary kluczyk wiesz jak odpalić awaryjnie swoj seicento?
mam problem z elektryką w moim seicento. Nie moge odpalic swojego autka!!!! wymieniłem świece, przewody i nic.Iskra jest ale jak chce zaskoczyc ginie. Czujnik wału sprawdzony!! I co dalej czy tylko serwis pomoze???
Mam lekkie obawy co do mojego Fiata Seicento. Odpaliłem go po około miesiącu stania i coś bardzo głośno oraz szybko stukało, tak jakby w silniku. Po ruszeniu z miejsca, przejechaniu ok. 100 m, zgasiłem silnik, po czym go po dwóch minutach ponownie odpaliłem i chodził normalnie. AI: Czy możesz określić, z której części silnika dochodziło to stukanie?...
Kup zestaw rozruchowy, czyli sterownik i puszkę immo, ew. Może taniej będzie immo off, tak czy inaczej nie odpalisz na drugim steeowniku.
Witam , mam problem z odpaleniem samochodu , stał ponad tydzień w garażu , dziś nie chciał odpalić , zobaczyłem ze po przekręceniu stacyjki nie załącza się pompka , podpoiłem ją na krótko i wszystko śmiga jak trzeba , tylko problem w tym ze nie działa po przekręceniu stacyjki . Gdzie szukać problemu , bezpieczniki oraz przekaźniki sprawdzone ,
(at)elpapiotr , mam dokładnie te same przewody - albo przynajmniej zaciski identyczne. Są o niebo lepsze od marketowych jednak zależy mi na czymś innym, o czym wspominałem już wyżej dwukrotnie. Chodzi o natychmiastowy zapłon bez potrzeby podładowania nawet 5 min. Na takich kablach nie odpalisz nawet Seicento z silnikiem 0,9 benzyna, a w grę wchodzi...
Witam. Fiat Seicento 1.1, zapaliła mi się kontrolka check engine, samochód nie chce odpalić. Dodam że lekko spodem zahaczyłem.
Przy zimnym silniku odpala i pracuje prawidlowo ale gdy sie mocniej zagrzeje czasem gasnie na giegu jałowym po czym jest problem z odpaleniem, ten sam problem pojawia sie tez po krotkim postoju. Po przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa i kontrolki gasna prawidlowo, przy probie odpalenia silnik sprawia wrazenie jakby lapal a po sekundzie nadal...
Jak odpalisz cofnij troszkę kluczyk.Zacznie działać ;)
A jakie jest ładowanie po odpaleniu auta bez gazowania??
Witam, mam taki problem, w aucie mojej mamy (którym jeździ najczęściej ona, bo ja czasem również, ale to jej auto) - Seicento 1.1 2001 rok, jest problem, mianowicie od jesieni bardzo słabo odpala auto. Rozrusznik kręci kiepsko, tak przez siłę, licznik wygasa, wskazówka stanu paliwa skacze góra, dół, zapala się kontrolka "code" itd.. Oczywiście nie dzieje...
Do sprawdzenia napięcie ładowania. Podać jakie jest zaraz po odpaleniu i po przejechaniu kilku kilometrów.
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
Witam mam pytanie czy jak bym odpalił samochód a dokładnie Fiat Seicento 1.1 z roku 1999 i odłączył akumulator na odpalonym silniku, czy mogło by się coś zepsuć i czy mógł bym tak jeździć bez akumulatora ? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
To nie jest normalne , gdyż idąc na 2 cylindry na zimnym tak naprawdę je osłabia ... trzeźwo myśląc.... A przecież zależy na tym by auto sie zagrzewało jak najszybciej a tym samym szybko z chodziło ze ssania... A czy masz kłopoty z odpaleniem auta ? Ja na twoim miejscu odwiedził bym elektryka ... Zostawił u niego auto na 1 2 dni i żeby podpioł go na...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
Uszkodzony potencjometr.P
:) na to wygląda :) Tak, jak już odpali to jedzie. Po zatrzymaniu się sytuacja jest identyczna jak przy pierwszym uruchomieniu: w garażu podziemnym lub chłodne dni wszystko jest w porządku, w słońcu ma problemy z odpaleniem lub w ogóle nie odpala. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Sprawdzali już go w serwisie Fiata i różnych warsztatach....
Natomiast to, co w zasadzie mam do powiedzenia, to szczere podziękowania dla każdego, kto chciał coś pomóc i jakby nie patrzeć, dużo pomocy tutaj znalazłem.Jednak dzisiaj nastał prawdopodobnie ostatni dzień, gdzie cokolwiek przy tym seju robiłem. Wpiąłem się pompą wprost do listwy wtryskowej i tak sobie kręcę rozrusznikiem, i próbuję różnych rzeczy,...
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Nie pod maską a w kabinie czy nie kasujesz immo przed odpaleniem silnika? Fiat dodatkowo montował na życzenie immobilisery z taką niby pastylką która się dokładało do czytnika immobilisera. Wymiana czujnika nic nie daje bo "puchnie" (korozja) ten wspornik do którego jest przykręcony Wspornik stalowy CPW był stosowany w CC 900 i tam mogło korodować ale...
Jak nie chce odpalić psiknij go jakimś dezodorantem albo czymś innym co jest zimne. Mówiąc prościej schłodź czujnik. Jak odpali no to masz winowajcę :)
Faktycznie mój błąd. Naczytalem się o tym czujniku w chlodnicy i idąc po kablu od wtyczki wentylatora myślałem że idzie na bok chlodnicy. Dzisiaj sprawdziłem dokladnie i nic tam nie ma. Dzięki wielkie za nakierowanie. W takim razie wezmę się za wymianę termostatu bo według torque temperatura w czasie jazdy to 60-65°. Odczyt myślę że jest prawidłowy...
Mam problem z samochodem fiat seicento 900. Zamontowana jest tam zwykła instalacja działająca na zasadzie obrotów. Problem który pojawił się z czasem polega na tym że: Najważniejsze: Samochód jak jest zimny zapala przełancza sie z gazy na benzyne normalnie ( podczas za szybkiego przełonczenia jeżeli temperatura silnika jest niska gaśnie, czy jest to...
Może to czujnik położenia wału korbowego. Spróbuj go odpalić na zimnym silniku
Podpinali w warsztacie pod diagnoskop? Prześliedzili parametry pracy?Jeśli nie pokazuje błędu nie znaczy ze sygnały z czujników sa odpowiednie.Tak jak przedpiśca podał - do kontroli ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 atm). A czy paliwo się cofa - wyjmij czerwony przekaźnik nad sterownikiem silnika i grubym drutem zewrzyj na około pół minuty grube...
Mogła zawiesić się jedna ze szczotek w rozruszniku lub szczotki rozrusznika do wymiany. Bardzo możliwe że z cewki wyłącznika elektromagnetycznego spadł przewód urchamiający rozrusznik.Mogą być uszkodzone styki w stacyjce lub poluzowane przewody w kostkach łączące stacyjkę z pozostałą instalacją samochodu. Złącza stacyjka -instalacja samochodu znajdują...
seicento odpaleniem odpaleniem peugeot odpaleniem octavia
prąd bramki tyrystora ciśnienie układ chłodzenia schemat hondy accord
powietrzna pompa ciepła hisense pralka
Jak wyjąć amortyzatory z pralki Whirlpool ładowanej od góry? Wymiana gąbki w drukarce atramentowej - krok po kroku