Najprościej to zdjąć pętlę ze stacyjki, wsadzić do środka stary klucz, owinąć taśmą izolacyjną i schować w obudowie kolumny kierowniczej
hehe okazało się że przekaźnik zaśniedział na stykach
Weź szczelinomierz i sprawdź odległość czujnika położenia wału od zębów koła fonicznego, jak >1mm to podpiłuj uchwyt mocujący
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej.
Albo podładuj przed odpaleniem.
Wymiana akumulatora
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
Witam wszystkich! Już drugi raz miałam dzisiaj problem z odpaleniem mojego fiata. Auto jest z 2002 roku, zeszłej zimy miało wymieniany akumulator. Problem z zapaleniem pojawił się najpierw we wtorek (ale po godzinie, jak wróciłam, udało mi się odpalić auto bez problemu) no i dzisiaj. Po wtorkowej awarii pojechałam do serwisu, w którym sprawdzono akumulator...
przy zimnym silniku mam problem z odpaleniem fiata seicento samochód ma przebieg prawie 200.000 km wszystko przejechane na gazie rozrusznik kręci tylko nie załapuje silnik. to występuje tylko przy zimnym silniku jak jest ciepły to nie ma problemu z paleniem. wymieniłem świece i przewody WN. co może być przyczyna tego i jak ewentualnie usunąć usterkę?
Mam problem z odpaleniem fiata seicento, kręci i nic się nie dzieje, paliwo jest, tylko że ma 3 lata i jest go dość sporo, bo 1/2 baku. Przez te 3 lata samochód nie był odpalany, stał na łące. Wyczyściłem świece i nic, pryskałem dezodorantem i też nic. Stacyjki nie mam, odpalam przez kostkę, odpiąłem całkowicie immobox i tylko kręci, czek się świeci...
Kiedyś przy takich operacjach wyjmowaliśmy akumulator i odłączaliśmy centralkę sterującą dla bezpieczeństwa , żeby nie występowały takie numery jak u Ciebie . Wielu ze mną się nie zgodzi ale sposób nie był zły i nie było potem problemów z odpaleniem ??!! :|
wcześniej było dobrze to ja bym obstawił filtr chyba ze ten olej to straszna gęsta mamałyga ale to mało prawdopodobne
to co Pan sugeruje? nie rozumiem serwisu bo mają examiner a nic nie robią z autem?na domiar złego usterka nie wychodzi w serwisie tylko z dokładnoącią do dnia u mnie-co dwa tygodnie problem z odpaleniem!
Problem może dotyczyć czujnika ntc co tłumaczyłoby za niskie obroty po porannym rozruchu i trudności z odpaleniem. Alternator masz sprawny.
Koledzy a do czego jest ten elektrozawór w reduktorze LPG? Odcina gaz po zgaszeniu lub przełączeniu na benzynę. Bez niego, po zgaszeniu silnika, do silnika trafiałby gaz zgromadzony w przewodach od ostatniego zaworu co skutkowałoby zalaniem silnika i trudności z ponownym odpaleniem.
Pracować będzie.
Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
nie wprowadzajcie ludzi w błąd, były cienkie z temperaurą a nie seicento. w seju jest tylko lampka informująca o gotującej się wodzie, najczęściej już za późno... ja mam mały cyfrowy termometr z czujnikiem na długim kablu, sam czujnik jest przyklejony do obudowy termostatu. i już, koszt 20zł i 30 min dłubania Dodano po 1 aaa i jeszcze jedno, w zimę...
Mam lekkie obawy co do mojego Fiata Seicento. Odpaliłem go po około miesiącu stania i coś bardzo głośno oraz szybko stukało, tak jakby w silniku. Po ruszeniu z miejsca, przejechaniu ok. 100 m, zgasiłem silnik, po czym go po dwóch minutach ponownie odpaliłem i chodził normalnie. AI: Czy możesz określić, z której części silnika dochodziło to stukanie?...
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
sprawdż akumulator tzn.odłącz go na noc i podłącz rano tyż przed odpaleniem,jak rano nie zapali to będzie wina akumulatora
Może to być czujnik temperatury ten w termostacie z niebieską wtyczką jednakże problem pogłębiałby się wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. jak masz możliwość odczytaj temperaturę silnika programem diagnostycznym przed odpaleniem silnika na zimno. Zobaczysz jakie dane płyną do procesora sterownika silnika
Zdaje się że wartość podciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić ok 350hpa, wzrost wartości sugeruje nieszczelność i są 2 możliwości, elektrozawór par paliwa albo ten cały nieszczęsny gaz. Elektrozawór ma się otwierać przy określonym obciążeniu silnika i temperaturze a jeśli będzie zacięty w pozycji otwartej z odpaleniem też będzie problem.
Witam Posiadam Seicento 0,9. Ostatnio miałem problem z odpaleniem. Sprawdziłem akumulator i jedna cela jest uszkodzona. Podladowalem i odpalił. Po jeździe znowu nie odpala. Mam też w ostatnim czasie problem ze światłami (same migaja) i gdy zmierzył ładowanie akumulatora to wtedy waha się między 15-18V, a gdy nie migaja to ma 14,4V. Jutro kupie nowy...
Wymieniłem komputer, Seicento odpaliło. Ale po rozgrzaniu przebierał sobie i raz zgasł. Pojeździłem i niby jest lepiej, ale zapach spalin mnie niepokoi, strasznie śmierdzi. Czy to niespalone opary i paliwo po 2 dniach prób odpalenia? Czy sterownik musi się ustawić zaprogramować?
Ciśnienie paliwa jest ok 1 bara na wejściu do wtrysku? Jakie wskazania w programie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (MAP) przed odpaleniem i po? Tak samo strzela na gazie jak i na benzynie?
Tak myślałem a jest jakiś awaryjny sposób na odpalenie
Jestem świeżo po montażu (przy pomocy instrukcji kupionej na allegro) i nie było tak źle. Najwięcej pracy to dopasowanie angielskiego mocowania kolumny do naszych aut. Trzeba przerobić ten tylny uchwyt. Miałem też kłopot z odpaleniem kontrolki na liczniku od wspomagania ale doszedłem po schemacie co i jak. Wspomaganie odpalone po pierwszym odpaleniu,...
Zalewało świece 2 i 3, wymieniłem tylko te swie na ciepłotę 5 z ISKRY (dalej to samo), z odpaleniem nigdy nie było problemu jedynie te szarpanie jest masakryczne. Dodam że jeżdżę bardzo małe trasy meidzy 1 a 3 km :)
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
alternator padł
Tyle różnych błędów, a jeden element wspólny - komputer silnika. Jemu bym się przyjrzał.
Fiat seicento 1.1 2004r Witam mam problem z odpaleniem. Auto nie jezdzilo pare miesiecy, przy probie odpalenia rozrusznik kreci. pompka paliwowa sie zalacza i podaje paliwo i nic nie odpala. Krecilem i nic:( Akumulator wymienilem bo tamten padl i to samo nie odpala. Podejrzewam alarm ze blokuje bo nie ma z niego sygnalu dzwiekowego tylko jakos dziwnie...
Kompresja, szczelnośc dolotu, fazy rozrządu, inne sprawy
Najlepiej zmierz napięcie akumulatora przed odpaleniem auta (np.12v).Po zamocowaniu akumulatora i odpaleniu fiata zmierz ponownie.Jeżeli podczas pracy silnika będzie trochę większe niż mierzone wcześniej to jest ok.
Witam. Mam pewien problem z moim Seicento 1.1 SPI (1999r). Otóż: Na "starym" map sensorze silnik pracuje bardzo nierówno, falują obroty, wysokie-niskie-wysokie-niskie, i tak co chwile. Po wymianie map sensora na nowy, przy próbie odpalenia samochodu świeci się kontrolka wtrysku, oraz mam problemy z odpaleniem ( Silnik momentalnie gaśnie). Może ktoś...
Kontrolka od immo zachowuje się poprawnie (już jakiś czas nie mam seja ale chyba tak właśnie było) więc jeśli wszystko inne jest sprawne to raczej odpali. Najlepiej sprawdzić.
uprzejmie informuję ,że miałem problem z odpaleniem silnika w czasie pracy szarpał a przy tym zapalała sie kontrolka układu wtryskowego i tak eksploatowałem seicento około jednego roku i wreszcie autko tzn. silnik przestał pracować,okazało się nie ASO ale sąsiad ,dobry fachowiec usunął usterkę w ciągu paru minut tzn. wypiął z przewodu podciśnienia cylinderek/...
Dziś uzyskałem informację,że użytkownik forum CRISTO jest na operacji. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i po wyjściu ze szpitala proszę o kontakt z naszą firmą. A i z tego co się dowiedziałem to seicento też odpaliło. Pozdrawiam
mam problem z elektryką w moim seicento. Nie moge odpalic swojego autka!!!! wymieniłem świece, przewody i nic.Iskra jest ale jak chce zaskoczyc ginie. Czujnik wału sprawdzony!! I co dalej czy tylko serwis pomoze???
Dostałem dziś ecu od Seicento 900 IAW 16FM.EC. Serwis zdiagnozował usterkę ecu ponoć wyświetla się błąd zasilania. Klient kupił drugie ecu i dalej jest to samo. Ktoś miał podobny przypadek? Usterki szukać w ECU czy raczej po kablach? Dziwi mnie że dwie ecu mają takie same objawy (mało prawdopodobne aby obydwa były uszkodzone). Auto ma problemy z odpaleniem,...
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
Dobra powiedzcie mi czy złodziej też da sobie rade w szybkim tempie usunąć blokadę i ukraść auto.. Sądzę że miałbyś problem z odpaleniem auta kluczykiem w takim czasie jak "profesjonaliści". Widziałem kiedyś taką akcje z ukrytej kamery ( 2 osoby i 30 sekund :!: ).
Wg mnie za duży kąt otwarcia przepustnicy.To silnik i sterownik podobnie jak w seicento a tam na jałowym biegu jest kąt około 10 stopni.Chyba że przepustnica jest odrobinę uchylona (i tak zapewne jest) Jakie ciśnienie pokazuje MAP przed odpaleniem silnika? Powinno być atmosferyczne około 1000 hPa. Takie wskazywał?
właśnie dopiero teraz się zorientowałem-tryb awaryjnego odpalenia
Witam mam takie pytanie moze ktos na to cos poradzi. czy jest mozliwosc odpalenia seicento w trybie serwisowym bez immobilizera ?? kluczyk chyba sie rozkodowal bo nie chce odpalic i swieci sie lampka od immobilizera.
Problem z alarmem Fiat Seicento 1100, nie posiadam centralnego zamka ani pilota a podczas otwierania wyje mi alarm, kiedy wsiadam do samochodu wsadzam kluczyk przestaje lecz nie mogę odpalić auta, proszę o wskazówki.
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
Pali się wtedy jakaś kontrolka, jak się za szybko odpali silnik? :)
Uszkodzony potencjometr.P
Usunięcie centralki immobilizera jest może i proste. Ale silnik nadal bedziesz musiał odpalać awaryjnie bo w centralce zapłonu pozostanie informacja że przed odpaleniem musi dostać prawidłowy kod z immobilizera. Jeśli chcesz pozbyć sie immobilizera powinieneś wyczyścić kompa zapłonu z tego wpisu, albo kupić nową czystą centralkę i przed pierwszym uruchomieniem...
Coś z Fiat Code i blokuje iskrę? Spróbuj drugim kluczykiem od kompletu odpalić czy też tak samo będzie.
Tak, to chyba nie kostka, wymieniona na taką samą. Na ciepłym w miarę pali nawet na dotyk. Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali.
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Odepnij czujnik na termostacie i odpal, potem sondę i też odpal.
Witam mam problem z odpaleniem autka seico na rozruszniku strzela w monowtrysk ma chęć odpalić ale na tym się kończy. Po popchnięciu odpala tylko na wysokich obrotach tylko jak ujmę gazu schodzi z obrotów i gaśnie i z kluczyka już nie odpali. Silniczek krokowy wymieniłem i też nic. Rozrząd jest ok świece i przewody zapłonowe są nowe.Proszę o pomoc dziękuję...
Proszę o radę bo moje seicento ostatnio po odpaleniu kilka sekund strasznie nierówno pracuje. Dzieje się to i na benzynie i na gazie, najczęściej na zimnym silniku. Cewki wymienione, świece i przewody ale zrobiłem odczyt parametrów i różnice są w parametrach silniczka krokowego. Na górnym zdjęciu silnik po odpaleniu źle pracuje a na dolnym po 15 sekundach...
Witam , mam problem z odpaleniem samochodu , stał ponad tydzień w garażu , dziś nie chciał odpalić , zobaczyłem ze po przekręceniu stacyjki nie załącza się pompka , podpoiłem ją na krótko i wszystko śmiga jak trzeba , tylko problem w tym ze nie działa po przekręceniu stacyjki . Gdzie szukać problemu , bezpieczniki oraz przekaźniki sprawdzone ,
aku był odłączony ale sonda chyba nie...a czy komputer jak jest zepsuty to na po pych auto odpali?
koło foniczne właśnie jest to ta zębatka pod czujnikiem. To jak na benzynę przełączasz z LPG to gaśnie? Jeśli tak to możesz mieć usterkę w układzie zasilania benzyną- pompa, czujnik temperatury silnika , wtryskiwacz, MAP itp. Jeśli masz LPG to możesz na ciepłym odpalić z gazu i wtedy zobaczysz czy silnik odpali
hmm raczej nie padały sterowniki w tych samochodach ( o ile gaz ok założony) częste przyczyny to zawieszająca sie pompka paliwa z powodu częstych niedoborów paliwa w zbiorniku a ciśnienie będzie jeszcze robiła jako takie a spr. czy w momencie nie odpalania jak pukniesz w zbiornik to auto odpali lub zapiekający sie wtryskiwacz
Przy zimnym silniku odpala i pracuje prawidlowo ale gdy sie mocniej zagrzeje czasem gasnie na giegu jałowym po czym jest problem z odpaleniem, ten sam problem pojawia sie tez po krotkim postoju. Po przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa i kontrolki gasna prawidlowo, przy probie odpalenia silnik sprawia wrazenie jakby lapal a po sekundzie nadal...
Czujniki sprawne czujnik walu ma dobra rezystancje, czujnik fazy spr. oscyloskopem. Sterownik 4AF auto z 2003 r Wiem ze odpalal kiedys bez czujnika walu. Czujnik fazy jest krytyczny do odpalenia.
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Sprawdzane było na wyjętej świecy że iskra znika? Bo może czujnik temperatury silnika padł i go tak zalewa że nie umie odpalić.
To nie jest normalne , gdyż idąc na 2 cylindry na zimnym tak naprawdę je osłabia ... trzeźwo myśląc.... A przecież zależy na tym by auto sie zagrzewało jak najszybciej a tym samym szybko z chodziło ze ssania... A czy masz kłopoty z odpaleniem auta ? Ja na twoim miejscu odwiedził bym elektryka ... Zostawił u niego auto na 1 2 dni i żeby podpioł go na...
są to zagadnienia z mechaniki ale z czego sie orientuję jeśli były by podparte lub nieszczelne to silnik pracował by nie regularnie cały czas a nie tylko przez okres 3 sekund po odpaleniu.
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
No to musisz sprawdzić zasilania sterownika tak by wróciła komunikacja, i później jeśli nadal nie odpali diagnostyka.
Do sprawdzenia napięcie ładowania. Podać jakie jest zaraz po odpaleniu i po przejechaniu kilku kilometrów.
Witam. Fiat Seicento 1.1, zapaliła mi się kontrolka check engine, samochód nie chce odpalić. Dodam że lekko spodem zahaczyłem.
Cienki kabel jest od kontrolki. Po pierwsze sprawdz ładowanie i podaj jak się zachowuje po odpaleniu silnika.
Umyłem silnik, uruchomiłem i położyłem się pod samochodem... Okazało się że olej LEJE się z filtra oleju. Filtr był skorodowany i utworzyła się w nim dziura.
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
Witam, mam taki problem, w aucie mojej mamy (którym jeździ najczęściej ona, bo ja czasem również, ale to jej auto) - Seicento 1.1 2001 rok, jest problem, mianowicie od jesieni bardzo słabo odpala auto. Rozrusznik kręci kiepsko, tak przez siłę, licznik wygasa, wskazówka stanu paliwa skacze góra, dół, zapala się kontrolka "code" itd.. Oczywiście nie dzieje...
Jaki zakres obrotów jest na alternatorze? Od 1000 do 6000. Zależy przy jakich obrotach silnika. Jakie jest napięcie przy sprawnym alternatorze Przy zgaszonym silniku 12...12.6V przy odpalonym 13.5...14.6V
Witam, w moim Seicento po odpaleniu kontrolka ładowania przygasa ale dalej świeci tylko, że słabiej. Postanowiłem wymienić alternator elmot bo był od nowości (130tys ) a i tak było słychać łożyska. Kupiłem używkę z wyglądu prawie nowy ale nie elmot tylko Magneti Marelli i po wymianie problem pozostał. Auto u mnie od nowości, zegary ok, bezpieczniki...
:) na to wygląda :) Tak, jak już odpali to jedzie. Po zatrzymaniu się sytuacja jest identyczna jak przy pierwszym uruchomieniu: w garażu podziemnym lub chłodne dni wszystko jest w porządku, w słońcu ma problemy z odpaleniem lub w ogóle nie odpala. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Sprawdzali już go w serwisie Fiata i różnych warsztatach....
Dzięki za pomoc. Nie wiem jakim cudem bo kilka razy sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki, ale auto odpala po tym jak poruszałem przewodem od czujnika położenia wału, i przy okazji założyłem przekaźnik znajdujący się w komorze silnika (od strony kierowcy) z seicenta znajomego, auto odpaliło a po zmianie przekaźnika na stary tez pali. Wiec sam juz nie...
Natomiast to, co w zasadzie mam do powiedzenia, to szczere podziękowania dla każdego, kto chciał coś pomóc i jakby nie patrzeć, dużo pomocy tutaj znalazłem.Jednak dzisiaj nastał prawdopodobnie ostatni dzień, gdzie cokolwiek przy tym seju robiłem. Wpiąłem się pompą wprost do listwy wtryskowej i tak sobie kręcę rozrusznikiem, i próbuję różnych rzeczy,...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Witam mam pytanie czy jak bym odpalił samochód a dokładnie Fiat Seicento 1.1 z roku 1999 i odłączył akumulator na odpalonym silniku, czy mogło by się coś zepsuć i czy mógł bym tak jeździć bez akumulatora ? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Teraz całkiem oszalał faluje na obrotach i szarpie .Przy 80km/h potrafi śię zamulić i szarpać i muszę redukować do 2 żeby nabrał mocy.Po odłaczeniu wężyka od map sensora auto powraca do normy wiec chyba jest oprawca.Mozna jezdzic bez tego ustrojstwa czy tylko wymiana? To nie jest oprawca. Zdejmując przewód podciśnienia sprawiłeś że sterownik dostał...
Nie pod maską a w kabinie czy nie kasujesz immo przed odpaleniem silnika? Fiat dodatkowo montował na życzenie immobilisery z taką niby pastylką która się dokładało do czytnika immobilisera. Wymiana czujnika nic nie daje bo "puchnie" (korozja) ten wspornik do którego jest przykręcony Wspornik stalowy CPW był stosowany w CC 900 i tam mogło korodować ale...
Też mi się wydaje, że łożyska alternatora. Najłatwiej to sprawdzić zdejmując pasek alternatora i wtedy odpalić i posłuchać
Faktycznie mój błąd. Naczytalem się o tym czujniku w chlodnicy i idąc po kablu od wtyczki wentylatora myślałem że idzie na bok chlodnicy. Dzisiaj sprawdziłem dokladnie i nic tam nie ma. Dzięki wielkie za nakierowanie. W takim razie wezmę się za wymianę termostatu bo według torque temperatura w czasie jazdy to 60-65°. Odczyt myślę że jest prawidłowy...
Mam problem z samochodem fiat seicento 900. Zamontowana jest tam zwykła instalacja działająca na zasadzie obrotów. Problem który pojawił się z czasem polega na tym że: Najważniejsze: Samochód jak jest zimny zapala przełancza sie z gazy na benzyne normalnie ( podczas za szybkiego przełonczenia jeżeli temperatura silnika jest niska gaśnie, czy jest to...
Witam kalibrował ktoś z Was krokowca w seju 900, jeśli tak jaka jest procedura kalibracji. Kalibracji dokonuje się to już ustaliłem fiat iaw scan 2, f6 regulacje, jest tam rubryka włącz/wyłącz autokalibracje silnika krokowego i droga reset autokalibracji silnika krokowego. Jaka jest dokładna procedura kalibracji krokowca? Kalibrujemy na włączonym zapłonie...
Witam kolegów. Tym razem ja mam problem. Seicento 2004 rok 1,9 TDI dziś nie odpalił. Ciemno na zagarach zapali na parę sekund i zgaśnie. Bezpieczniki wszystkie OK. Błąd: Can brak komunikacji ze silnikiem, przyrządy, zegary - stały. Czy ktoś rozwiązał temat? Czekam na informacje, będę bardzo wdzięczny....
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa. Filtr paliwa to jedno, ale wyczyszczenie pompy to druga sprawa, w baku też może być sporo brudu, najwięcej to okruszków rdzy, szczególnie jeżeli jeżdziło się długo z małymi ilościami paliwa w baku, i góra baku była pusta, wtedy rdzewieje na potęgę od środka. Tam też może być sporo brudu, na siatce w koszu pompy....
Jak odpalisz cofnij troszkę kluczyk.Zacznie działać ;)
Kup zestaw rozruchowy, czyli sterownik i puszkę immo, ew. Może taniej będzie immo off, tak czy inaczej nie odpalisz na drugim steeowniku.
Znajomy miał podobny problem tylko że z Sieną. Przy zimnym silniku nie chciał zapalić, a przy gorącym bez niczego. Powodem były plastikowe nakładki na klemach albo na akumulatorze (nie pamiętam) które ograniczały powierzchnie styku między aku a klemą. Zdjął te plastiki, założył klemy i bez niczego odpalił.
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Pomierz czujnik temperatury. Ten niebieski na termostacie . Rano przed odpaleniem w temp około zera stopni powinien mieć ok 9750 omów, a po rozgrzaniu jak termostat się otworzy - temp 80 stopni - około 380 omów. Jeśli kontrolka awarii wtrysku nie zapala się w czasie jazdy to czujnik podaje dane , tylko nie wiadomo jakie.Sprawdź również szczelność wężyka...
Witam posiadam samochód seicento 1.1 Sporting Ben+lpg rok 1999. Od jakiegoś roku gdy jeździłem na gazie a silnik się rozgrzał czesto przy redukcji lub po prostu zatrzymaniu dochodziło do zgasnięcia silnika. Gdy gasł przy redukcji to po prostu gdy samochód jeszcze jechał to puszczałem sprzęgło i samochód odpalał. Po zgaśnieciu samochodu był dość duzy...
odpaleniem seicento odpaleniem peugeot odpaleniem octavia
pomiar prądu pomiar pradu step7 manager atmega obciążalność portów
zlecę lutowanie zlecę lutowanie
Jak podłączyć gniazdo 12V w bagażniku Citroen C3 Picasso? Napięcia zasilające zasilacza JVC RC-EZ35S 17W