Odepnij ABS i odpali.
licznik do wymiany To już definitywnie nie odpali....
Masz zbyt niskie ładowanie, jeśli trwa to od dłuższego czasu, to w mrozy auta już nie odpalisz.
Wogole nie odpala. Czasem jak załapie, to przed odpaleniem słychać charakterystyczne dla zapłonu cykniecie. Dodano po 54 Wiec nawet zanim odpale, to wiem kiedy odpali a kiedy nie ;)
Pewnie immobilizer blokuje prace silnika jeśli masz drugi kluczy to spróbuj nim odpalić
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Na 100% to to? Zadzwonić do mechanika i mu to zasugerować? edit. Po szukaniu w necie widzę, że jak 109 jest walnięte, to auto nie chce odpalić. A ona odpala na strzała, tylko gaśnie w trakcie jazdy i potem nie chce odpalić.
po rozgrzaniu, odpali tylko z płaka. No, idealny moment na diagnozę.
Pewno będzie trzeba podladowac akumulator i powinien odpalić bez problemu.
A czy podmiana samego ECU spowoduje że samochód przynajmniej na chwile odpali i bedzie komunikacja w VCDS ?Bo może to bedzie prostsza weryfikacja niz przepatrzenie wiazki Tak powinna być komunikacja i odpali na sekundę (immo).Oczywiście warunkiem jest prawidłowe zasilanie. Po przekręceniu kluczyka startują wiatraki Jak dla mnie ubite ecu..... Pozdrawiam.
Skoda Octavia 1.9 TDI po odpaleniu strasznie zgrzyta. Ciężko określić, skąd ten zgrzyt dochodzi. Po odpaleniu czy podczas odpalania? Daj ten dźwięk to posłuchamy.
Owin klucz folią aluminiową aby kontrolka migała lub wyjmij bezpiecznik od licznika i zobacz czy odpali to nie będzie niby tylko pewniak
Może Tu: Pozdr.
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Może puszcza sprzęgło na alternatorze. Jeśli normalnie ładuje po odpaleniu.
przy rozruchu tak, po odpaleniu parami pozdrawiam
no właśnie tak kręci jak by na części stracił. czuć ze jakieś gary chodzą. już trochę głowic w życiu zrobiłem i kręci tak jak nie raz po poskręcaniu wałków kreci na pusto i coraz więcej łapie łapie aż odpali. tak i tu próbuje załapać kłęby dymu z rury po chwili odpali i się normuje dym ginie.
Popatrz w załącznik który dałeś. Widzisz tam screena z VAG TTACHO a na górze napis Interface Not Found? To jest Twoim problemem, póki tego się nie pozbędziesz to nie wgrasz wsadu do licznika. Ten napis powinien zniknąć po podpięciu kabla do USB i w jego miejscu powinien pojawić się nr kabla. Czy tak się dzieje za każdym razem? Czy jeżeli tam widzisz...
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Że ten gaszak jest popsuty? A konkretnie silnik sterujący? Może być. Jak klapa dławiąca się nie otworzy to silnik nie umie zassać powietrza i nie odpali. Pisałem Ci żebyś to sprawdził.
auto normalnie odpalało i normalnie chodziło tylko po próbie poprawienia lutów auto odpali i odrazu zgasnie i nie działają kierunki wysyłam załacznik ze zdjeciem licznika
Witam! Prosze o pomoc w nastepującj sprawie. Byłem dzis ustawić zbieżność w wyżek wymienonym aucie. Po wyeździe z warsztatu, zgasiłem autko , kiedy ponownie je odpaliłem wspomaganie przestało działać-przepala sie bezpiecznik wspomagania.Jak wloze nowy to przepala sie zaraz po odpaleniu. Dodam ze świeci poduszka powietrzna na liczniku, ale swiecila przez...
Tak a rano nie odpali samochodu. Jak zapomni wyłączyć radia. To do postu nr#12
Skoda Octavia 3 1.8 TSI 2014r DSG Problem polega na tym, że gdy silnik jest rozgrzany w trakcie jazdy, a skrzynia jest w pozycji „D”, wyrzuca na luz. Po zatrzymaniu się, zgaszeniu silnika i przerzuceniu dźwigni na „P”, skrzynia blokuje się, a auta nie można odpalić.
Jeśli to norma to czemu auto jak postoi 2 doby to nie chce odpalić.
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Skoda Octavia rzuca przy odpaleniu i nie zawsze odpali bez gazu 1.9 TDI BKC Mam taki temat. Przebieg pewny 340 tys., auto serwisowane uczciwie (kupione od znajomego), ale jest jeden szkopuł, aczkolwiek jemu to nie przeszkadzało: przy próbie odpalenia, czy ciepły, czy zimny, mocno zatrzepie autem przy zapłonie i nie zawsze odpali bez dodania gazu. *Wiem,...
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Po kolei: Tak, srebrny, aluminiowy to moduł wzmacniaczy iskry, czarne pod nim to dwie podwójne (z dwoma wyjściami wysokiego napięcia) cewki. Nie można ich kupić/ wymienić oddzielnie, jest to jeden podzespół. Czy vag zarejestruje błąd modułu/ cewki ?, nie wiem, przekonaj się, ściągnij z niego wtyczkę (z modułu) i próbuj odpalić. Co do diody led, tak...
Witam Silnik posiada pompę wstępnego ciśnienia paliwa i prawdopodobnie będzie sobie ssała nawet jeśli pompa w baku nie działa, jak w starszych konstrukcjach PD pompa w baku służy głównie do chłodzenia paliwa i ewentualnego "dobicia" paliwa przed rozruchem. 100% pewności nie mam ale doczytaj sobie żebyś nie męczył się na darmo lub odepnij wtyczkę od...
Jeżeli przebieg który podajesz jest prawdziwy ,a paliwo faktycznie tankujesz na porządnej stacji to raczej skłaniałbym się do uszkodzonych świec zarowych. Diesel potrzebuje te trochę ciepła żeby dobrze odpalił.
Skoda Octavia 1 101 KM 2000 r .dlaczego auto odpala i pracuję jak czujnik położenia wałka rozrządu jest odpiety a jak się podepnie to nie odpali. Czyjnik jest wymieniony na nowy. Jakie mogą byc konsekwencje jeżdżenia bez podpiętego czujnika. Proszę o pomoc
spróbuje jutro akumulator jest jeszcze na gwarancji ale różnie bywa szczerze mówiąc przed wczoraj go naładowałem i odpalił i chodził z 20 minut później go zgasiłem i już go nie odpaliłem wczoraj tez go cała noc ładowałem ale dziś go już nie odpaliłem
on wolgóle nie chce odpalić..
co się mogło stać w skodzie octavii 1,6 b 101 km 1999r. odpaliła i zgasła iskrę ma paliwo dochodzi nie otwiera listwy wtryskowej. jaka może być tego przyczyna[/quote]
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Jak wyraźnie jest napisane rozrusznik wraz z cewka itd. Także możesz sobie pchać nawet do częstochowy autko.i ci nię odpali. A potencjalny złodziej napewno będzie pchal samochód.. Yhhyymmm
Czy zmieniałeś akumulator przez te lata ? Lub inaczej czy kiedykolwiek był aku rozładowany do takiego poziomu, że nie dał rady odpalić ?
Musisz zaadoptować pompę do immo, bo ci nigdy nie odpali. Jedz do kogos kto ma VAGa i zna się na tym.
Przed zgaszeniem silnika zakręć butlę i wypal do końca gaz z instalacji, potem odpal na benzynie. Po postoju-pracy odpal. Jak odpali bez problemu to coś Ci zagazowuje -zalewa gazem dolot.
Witam Posiadam Skodę octavia 2 FL 2010 rok 1.9 TDI i posiadam następujący problem. W niedzielę wymieniłem żarówkę w bagażniku i samochód odpalał w poniedziałek chciałem nim gdzieś pojechać i już nie mogłem otóż rozrusznik kreci a silnik nie startuje. Kolega podpiął go pod komputer i pokazuje błąd 106 problem z czujnikiem przepływu powietrza czy to przez...
Akurat na tym filmiku odpalił za 3 a bywało że za 6, 7, 8. W inny dzień odpali 20 razy pod rząd bez zająknięcia. Wróciłem od mechanika błędów nie ma czujnika położenia wału nie ma, wśród kandydatów do usterki wymieniany jest rozrusznik lub immobiliser
Jakbyś wymienił n75 to najlepiej miej drugą osobę, ty patrz na sztangę, a pomocnik niech Ci odpali auto, jak po odpaleniu zaciągnie sztangę to znaczy, że powinno być ok.
Czy ktos wie co to za dzwiek po odpaleniu
problem moze byc z siłownikiem drzwi pasazera,wypnij kostke i zobacz co bedzie sie dzialo jak odpalisz auto czy szyber ci wyjedzie,lub diagnostyka jak kolega wyzej napisał;-)
Dziś badałem tą skodę i zasilania wszystkie są, can też jest. Zimna zapaliła od razu, ale w miarę odpalania coraz częściej brak komunikacji. Jest to możliwe że sterownik silnika padł? gdy auto nie odpali to kontrolka świec się nie zapali i po chwili włączają się wentylatory.
Przekaźnik świec żarowych czujnik temperatury płynu chłodzącego (na jego podstawie podgrzewane są świece żarowe - czy w skodzie jest to akurat temp. plynu niech ktoś sie wypowie) tak profilaktycznie - kiedy ostatnio byl zmieniany filtr paliwa? to tak z najprostszych rzeczy. Jak auto odpali problem występuje? Czy jak nie ma mrozu to auto zapala bez problemu?
Witam serdecznie wszystkich, szukam pomocy przy naprawie Skoda Octavia 1,6 benzyna 1998 r. Zaczęło się od opadających wskazówek zegarów, naprawiłem to, polutowałem stabilizator, wskazówki działają. Problem polega na tym, że silnik nie odpala, tzn. odpali na sekundę i gaśnie, wywala błąd zablokowany sterownik. Dziwne, że lampka immo gaśnie po przekręceniu...
Gdyby to było immo to by odpalił i zgasł po sekundzie.
Witam mam problem z odpalaniem samochodu, Po podłączeniu komputera brak komunikacji ze sterownikiem ECU, i faktycznie nie było zasilania na sterowniku, więc przekaznik 458 odpowiada za zasilanie na sterownik po zwarciu przekaznika odpala i zasilanie jest. Wymieniłem przekaznik na drugi auto dalej nie odpala musze zewrzeć styki to odpali. Pytanie skąd...
A podmieniałeś czujnik temperatury?. Możliwe że czujnik temperatury w tych granica ma przerwę i zostaje przerwany rezystancję tak, jak był całkowicie odłączony bądź podaje za wysoką lub za niską temperaturę, gdzie w rzeczywistości jest inna niż podaje sam czujnik. (Sprawdź w paramentach wartość temperatury w danych stopnia, kiedy auto nie chce odpalić.)
Cześć ! Jestem tu nowy, proszę mówcie do mnie „drukowanymi literami” Kupiłem okazyjnie octavię z 2001r Auto nie posiada ogrzewania, (wersja z klima ręczna) Płyn jest, czysty, nie ubywa. Waz górny jest ciepły Dolny zimny Auto nie gotuje się. Ps. Auto ciezko odpala po dłuższym postoju. A po ponownym odpaleniu odpala lepiej, aczkolwiek tez...
Pomiar wykonałem prawidłowo. Podłączę nowy akumulator i sprawdzę czy odpali. Może tamten się po prostu skończył. Wtedy sprawdzę pobór przy postoju. Co do lampki sygnalizującej ładowanie przy włączeniu zapłonu mam pytanie. Jak wtedy zamyka się obwód powodujący świecenie? Przez regulator który zwiera do masy a po włączeniu silnika daje 12V na diodę?.
Ciężko powiedzieć. Może tylko nie odpali a może odpali i będzie chodził bardzo nierówno a może być tak że będzie ok. Napisz dlaczego chcesz zmienić te sterowniki. Wystarczy przegrać flash
Nie zamknięty. Poczekaj dwa, trzy dni. I ten pomysł jest zły, masz szczęscie że przezyła 93c66, inaczej byś samochodu nie odpalił.
Panowie, temperatury sprawdziłem. Na zimnym silniku - w blokach Engine ok 3 stopni, instruments -coolant 2 stopnie, na klimatroniku - 4 stopnie, czyli czujnik raczej ok? Teraz pobawię się z akumulatorem, tylko mam zamiar najpierw zabrać go do domu i na maxa naładować i wtedy zobaczymy spadek V oraz czy akumulator prosto z prostownika pozwala płynniej...
Spróbuj wyczyścić MAP SENSOR benzyną lub preparatem do odtłuszczania tarcz hamulcowych Pogląd :
A cokolwiek działa na CAN-ie ? (szyby, c zamek etc)
Z błędem nastawnika, i migającą kontrolką świec, nie odpali, do tego błąd czujnika położenia wału, może czas sprawdzić instalacje pod akumulatorem, oraz złącza w obrębie lewej przedniej lampy. Sprawdzone - to nie to.
Akumulator niedawno wymieniany na nowy. Aku to raczej nie problem. Proszę o inne propozycje jak mógłbym odpalić auto.
Gaz na butli oczywiście był wcześniej odkręcony? Jest w reduktorze? Wszystko jest odkręcone. Przyjechałem zgasiłem i zdjąłem wężyk. Chyba, że mam odpalić samochód...
Czujnik zostal wczoraj wymieniony. Wieczorem w trakcie jazdy znow zgaslo i auto nie chcialo odpalic. Problem zostal
Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Po wymianie jedyny niepokojący objaw to szarpanie przy przyspieszaniu (podobne jak gdyby był za wyskoki bieg do obrotów). Zrobiłem około 300 km i pewnego ranka jadąc zaczął tracić moc. Znając problemy z tutbinami chciałem go zresetować. Ale juz nie odpalił. Proszę o algorytm diagnozy.
W silnikach tdi tak już jest że kontrolka tak krótko świeci, świeci dłużej gdy temperatura spadnie poniżej 5C. Przed odpaleniem spróbuj zdjąć kostkę z czujnika temperatury, jest na króćcu wychodzącym z głowicy(gruby przewód wodny). Jeśli odpali dobrze prawdopodobnie trzeba ustawić początkowy kąt wtrysku na pompie ale to tylko VAG-iem.
Witam panowie mam mały problem z autkiem mianowicie Skoda Octavia RS 2,0 tdi 170 KM BMN 2006 r.P Pokrótce opisze problem ,a więc przy odpalaniu muszę zakręcić dwa trzy razy zanim odpali,jak już odpali to przez kilka sekund szarpie silnikiem . Kolejna rzecz na biegu jałowym silnikiem co jakiś czas rzuci (obroty stoją w miejscu) na rozgrzanym silniku...
Raczej nie przekaźnik, tylko czujnik położenia wału.
Bosch EDC16U34. W sterowniku silnika tylko błąd 1 świecy. Podczas próby odpalenia brak możliwości odczytu parametrów bo wyrzuca że sterownika, włącza się wentylator i migają świece . Jeżeli faktycznie są wszystkie zasilania, to wygląda na awarię ecu. Zajrzyj do niego. Z tytułu umiejscowienia lubią gnić obudowy. Lub po prostu kup drugi na podstawienie,są...
Czy chłodnica się nagrzewa? Jak rano odpalisz odkręć korek i zobacz czy płyn powraca cieńkim wężykiem do zbiornika.
To nie takie proste, musisz mieć i PIN ze starego ECU jak nowego. Po prostu musisz przepisac numery VIN, w przeciwnym razie samochód nie odpali i będzie błąd "sterownik silnika-nie uprawniony". Nim numery VIN nie bądą się zgadzały, nie zrobisz dopasowania.
Witam, po przejechaniu 160 km zatrzymałem się na 10 minut, kiedy chciałem ponownie odpalić auto rozrusznik w ogóle nie kręcił tylko było słychać cykanie, pomyślałem rozrusznik, ale spróbowałem na kablach i zapalił tylko że silnik chodził jak traktor i wszystkie kontrolki się świeciły i nadal było cykanie. Ktoś ma jakieś pomysły?
Najlepiej kupować z takiego źródła gdzie silnik jest jeszcze w aucie i można go odpalić... Przejechać się :)
Witam mianowicie mam problem z moją skoda octavia 1 z silnikiem 1.6 z gazem wczoraj jechałem do pracy rano i przy zmianie biegów strzelił mi z wydechu i nagle gdy się zatrzymał zaczął mi gasnac na gazie wiece włączyłem benzynę i pojechałem dalej gdy wróciłem do domu okazało się że tak to starsznie telepie i chodzi na 3 cylindrach na gazie odpali ale...
Jak odbierałem to wiecie na zimnym odpalił zajechałem do domu zgasiłem dostałem telefon wróciłem do auta i zonk przy temp. 90st łubudu łubudu rozrusznik zakrecił i zgasł przytrzymałem kluczyk dłużej i odpalił . Wystarczy że temp zejdzie do 70 80 i odpali jak 90 nie Tak na co dzień nie jestem mechanikiem. Ogólnie dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Pikanie po dłuzysz kręceniu gdy samochód nam nie odpali jest całkowicie normalne ale to nie ma wpływu na nie odpalenie , w momencie nie odpalania do sprawdzenia czujnik położenia wału oraz inne istotne parametry min czy po zapłonie słychać pompę w baku .
A to dziwna sprawa bo u mnie po takim postoju odpalał i gasł po chwili ale tak, żebym nie mógł w ogóle odpalić, nigdy nie miałem.
jezeli chodzi o temperature to zadziwiająco szybko ją łapie - przy -15 jak uda mi sie odpalić to wysiadam odśnieżam nadwozie czy skrobie szyby trwa to do 3-5min wsiadam i mam juz 50-70 stopni. kolega w fabii robi odcinek 5km do pracy i 70 stopni nie uzyskuje chociaż ma silnik 1,2. ja po 2km mam prawie 90 stopni ale przysłoniłem chłodnice. Dodano po...
Zobacz sobie jak przeprowadzić adaptację przepustnicy tu masz instrukcję: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Nie robiłem tego ale od kolegi mechanika wiem, że działa.
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam jeszcze raz i niestety dalej sam wchodzi na coraz...
Ja bym spróbował wyjąć aku, naładować w domu i taki "ciepły" naładowany na full, Akumulator nowy pól roku może ma, ale tak zrobie naładuję go do pełna i zamontuje i spróbuje odpalić na mrozie.
Witam Od niedawna posiadam Skode Octavie II w gazie (1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.) Od kilku dni podczas jazdy obserwuje problem związany z szarpaniem podczas jazdy i na postoju - obroty falują, obrotomierz stoi w miejscu. Dzieje się to i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Najczęściej jeżdżę na LPG i dzieje się to właśnie...
Witajcie. Czy otwierać nowy sterownik i przelutowywać stary 24C04? Tego wystarczy dla odpalenia
Sprawdzone i niby wszystko oki. Narazie chodzi bez problemów. Aczkolwiek wyskoczył błąd dotyczący świec żarowych...
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Witam, Mam problemy z Octavią I TDI z 1999r. Otóż po chłodniejszej nocy, gdy chcę odpalić, to ciężko kręci tak jakby padał akumulator i dodatkowo kasują się zegary (wszystko gaśnie oraz zeruje się zegar i licznik km). Podejrzewałem rozrusznik podmieniłem na inny sprawny i dalej to samo. Zakładałem też dwa inne sprawne akumulatory i dalej to samo. Poza...
Octavia II , sterownik Diesel EDC16U1 ,nr 03G 906 016K nie odpala. Brak kontrolki świec żarowych. Nie można połączyć się ze sterownikiem. We wszystkich pozostałych modułach zapisany jest błąd "brak komunikacji ze sterownikiem". Can dochodzi , napięcia 15, 30, 31 też. Komputer diagnostyczny sugeruje brak zasilania 15 za które odpowiedzialny jest bezpiecznik...
Witam, wrocilem do domu po pracy normalnie po 2 godz chcialem znowu jechać wsiadam odpalam a auto bardzo dziwnie chodzi , faluje gaśnie . Wyjmuję bagnet i nie widać oleju (miska cala)jak odpali na moment słychać uderzenia pod pokrywa jak by coś metalowego się ulamalo i latalo po całej pokrywie . Do tego silnie dmucha z korka oleju. Jakies pomysły ?
Witam. Miał ktoś z Was problem z odpaleniem octavi???Moja octavia jest z 2000r silnik 1.9TDI 110KM ASV. Ostatnio po trasie wyłączyłem silnik i za jakieś 20 minut probowałem go odpalić i dopiero za 3 razem z trudem załapał. Wcześniej miałem już taki przypadek, ale auto stało ok 12 godzin i silnik był zimny. Co może być tego przyczyną?? Gdzie szukać usterki...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Witam, Octavia II 2006 BXE 1.9D. Ostatnio wsiadam a tu nagle samochód odpala nie świeci się kontrolka do świec ale samochód zaraz gaśnie tak jakby coś go rozłączało. Podłączany był komp ale nie ma komunikacji i nic nie można odczytać. Czy to może być problem immobilizera sprawdzałem na dwóch kluczykach i to samo odpala i gaśnie czy to może gateway padł...
Chciałbym go nie rozkręcać bo lubi się potem nie odzywać ;P Dodano po 2 Wogóle stary mi rwie komunikacje Can między sterownikami pozostałymi i jak już odpali bo chwyci to w czasie jazdy zgubi i nie działa obrotomierz itp. Zawartość flescha schodzi ale w żaden z tuch U1 nie mogę wgrać kablem.
Skoda octavia 2 1.9tdi 105KM z 2010r. Przebieg 233tys. Auto od 8 lipca zaliczyło wycieczkę do Chorwacji. Łącznie 3300km i tuż przed domem usterka. Szukam podpowiedzi gdzie szukać, co mogło "strzelić". Na razie posprawdzać chce sam. Wczoraj pod czas jazdy autostrada nagle przy około 130km/h pojawił się szum/świst - najpierw myślałem że nawiew oszalał,...
Z powodu małego ciśnienia nie odpali klima chyba powinien ruszyć przynajmniej kompresor. A gdzie znajduje się czujnik ciśnienia?. Pozatym jak silnik jest odpalony to nie ma żadnych błędów? Klima przestała działać po odpięciu akum jak spawano śrube wahacza lewego
jak zdejmuje kleme i potem ponownie ją zakładam to bardzo mocno iskrzy Tym się nie przejmuj. W sterownikach w aucie jest wiele kondensatorów które po prostu w momencie założenia klemy się muszą naładować. Lepiej napisz, jaki jest efekt takiego ściągnięcia klemy na noc - możesz wtedy odpalić?
Witam mam problem z odpalaniem za pierwszym razem odpali za drugim jakby na 2 gary potem zgasze i odpali normalnie miał ktoś taki przypadek Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do...
cześć, Auto : Octavia II fl 2010 dzisiaj po odpaleniu samochodu zapaliła się kontrolka przepalonej żarówki , ale nie działają : prawy przód - mijania,drogowe,halogen, lewy tył - kierunkowskaz dzienne sprawdziłem bezpieczniki - ok żarówki ok, odłączyłem aku i ponownie odpaliłem - dalej bez zmian co to może być ? pozdro Tomek
Jakie bledy? moze byc 109, moze byc kostka pod stacyjka, moze byc czujnik walu. Diagnostyka to podstawa.
Pomiar kompresji nic Ci nie da. Nawet podniesie wynik, gdyz olej na pierscieniach doszczelni powierzchnie styku pierscien-cylinder. Uszczelniacze zaworowe pewnie juz stracily swoja elastycznosc albo pierscienie. Auto kopci delikatnie rano po odpaleniu ?
GrześW - jednego nie rozumiem : Skąd masz taką pewność,że świece nie grzeją ? To,że kontrolka zapala się tylko na sekundę jednoznacznie nie świadczy o nie grzaniu. Aby się przekonać możesz zrobić prosty ( z zachowaniem ostrożności ) eksperyment. Mianowicie : wykręć ostatnią świecę a w jej miejsce wkręć inną ( może być niesprawna ) następnie tę wykręconą...
Problemem jest uwalony licznik, posprawdzaj czy ma zasilanie, bez zasilania licznik nie daje sygnału immo do ECU i automatycznie może odłączyć linie diagnostyczna. Teraz by odpalić auto trzeba albo uruchomić licznik albo wstawić emulator albo w ECU wyłączyć immo. Jeśli nie masz wiedzy i sprzętu to widzę to ciemno.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
odpali zimne silnik octavia odpali deutz odpali kamera
szczotka bosch oryginalny onkyo podłączyć bluetooth iskry kosiarka
klimatyzator przenosny klimatyzator przenosny
Electrical energy examples: lightning, LED bulbs, electric cars, lithium-ion batteries, supercapacitors VW Touran I/II – podłączenie impulsu drogi do taksometru, GALA, CAN, legalizacja taxi