Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
Nie możesz go wgrać bo nie odpali.
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
Kable sprawdzone dobre, napięcia do czujnika sprawdzone względem masy po około 4-5v Czujnik założony sprawny z auta które odpalał i jeździł. Wymienię jutro czujnik wału i zobaczę czy odpali.
musisz zrobic dopasowanie immo do sterownika ,inaczej wogóle nie odpali.
Kostkę stacyjki sprawdź. Wyjmij tłoczek z zaworka i wtedy zobacz czy odpali.
Witam mam prośbę czy może ktoś sprawdzić czy odpali passat na tych wsadach ecu. Numer mojego sterownika 038906018p. pliki pobrane z internetu.
Wiesz kolego jak świece dobre pompka trzyma filtry po wymianie, paliwo dobrej jakości, no i akumulator ok, to raczej każdy odpali.
Witam, Passata zgasiłem i już nie odpaliłem, komunikat uszkodzona kolumna kierownicy, pali się żółta kierownica. Po włożeniu kluczyka już na czerwono i odpali na 2 sekundy i to koniec.
Zrób u elektronika na off sterownik i spokój.
Tak czy inaczej mam na razie 1 pilota a samochód mogę otworzyć też kluczykiem więc na razie dam temu spokój. Ja bym sprawdził, czy tak otworzony samochód w ogóle odpali. Może się Kolega zdziwić.
Czyli większego problemu nie będzie ze zgraniem do sterownika? Tak jak pisałem wyżej gosciu dzwonił i mówił ze trzeba drugie klucze do tych z niebieskim podświetlanim tzn oryginalne jakie mają być do nich bo nie zakodują sie i nie odpali
podłaczylem przepływomierz i takze nic. Silnik nie dostal takiego uderzenia zeby mial sie uszkodzic to napewno nie. Niewiem jeszcze co to moze byc... mam nadzieje ze jak beda czesci i go zloze to odpali.
Sprawdzałeś, czy ładowanie jest w porządku? Na pewno musisz znaleźć przyczynę tak dużego poboru prądu, ale jak wspomniał kolega wyżej, przy dobrym aku to nie powinno być powodem niemożliwości odpalenia auta na drugi dzień. Możesz spróbować odłączyć wieczorem aku i zobaczyć rano czy auto odpali.
silnik jest na pompowtryskach a zatem również posiada klapę gaszącą - sprawdź w jakiej jest pozycji, pomimo błędu P0321 powinien odpalić.
Tylko nie spierdziel tego lutowania bo auto nie odpali.
i nie wiem co dalej robić Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu to odpali.
Sprawdź przekaźnik pompy. Czy jak nie odpala jak dasz mostek zamiast przekaźnika to odpali.
Iskra jest, świece są mokre, kompresja jest, oraz komputer nie pokazuje żadnych usterek. Ale i tak nie odpali.
nie zapomnij podziękować jak bryka odpali.
Czy rns510 z passata b6 odpali na stole Tak. I poprosi o kod.
czyli mam rozumieć odpalenie na krótko? no i pewnie odpali jak zimny jak jest ciepły wtedy zaczyna się problem.
Jakie błędy na kompie pokazuje? Próbowałeś na plaka palić ? Może być zepsuty czujnik położenia wału i nie odpali.
Witam Schłodzić samą pompe paliwa - pewnie odpali ..... pozdrawiam
Paliwo marznie,wytrąca się parafina,polej filtr i pompę ciepłą wodą i zobaczysz ,że odpali.
No ale z plaka odpali i działa poprawnie?
Skoro nie ma błędów, to możliwości są dwie, ew. trzy - jak w każdym dieslu. Za zimno w komorze spalania - albo sprężanie jest niedostateczne, albo paliwo zbyt późno wtryśnięte, to dwie przyczyny, albo paliwo jest źle rozpylone - zbyt słabo, to trzecia przyczyna. Wyeliminuj przyczynę mechaniczną, czyli za niskie ciśnienie w cylindrach, można będzie zacząć...
próbuje odpalić passata bezyna 1,8 1991 r. ale odpali (pochodzi 2 sekundy) i zgaśnie, tak jakby nie dostwał paliwa, sprawdzałem świece wszystkie dają iskrę, nie wiem czy to czasami nie jest sprawa elektryczna czy ktos może mi pomóc Dodano po 5 zapomniałem dodać, że jest on na jednopunktowym wtrysku
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Może albo aku juź rozładowany, podłącz plusa prosto z aku do zaworka i spróbuj odpalić.
Witam tak ten stary nie odpali Pzdr
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Można zmienić cały licznik lub wyświetlacz. Nie wiem czy pasują tu wyświetlacze z czerwonym podświetlaniem a widzę że u Ciebie jest zielone. Jeżeli zielone to immo1 i to w osobnej puszce więc możesz wymieniać licznik bez obaw że auto nie odpali.
Na razie nie ma co 'wazelinować". Jeśli nie masz dostępu do miernika mierzącego sprawność rozruchową aku. to włóż swój akumulator do samochodu kolegi zobacz czy normalnie pali i jak wyżej zmierz napięcie ładowania w swoim passku o ile odpali.
Człowiek 500-1200zł i co odpali jeszcze na nim???
Przewody do filtra dobrze podpięte, we właściwe miejsca? Jakie ciśnienie paliwa na listwie w momencie próby odpalenia?
kolega widze "buduje" zabezpieczenie przed kradzieżą schowaj gniazdo diagnostyczne lub przedłuż i umieść gdzie indziej np. w bagażniku :) (nie śmiejcie czasami jak klient chce to tam chowam) bez tego złodziej nie podłączy swojego sprzętu i nie odpali
Taki efekt że po minucie wzrastają te korekcje dawek to ja miałem tydzień temu i okazało się że jedna z uszczelek pod wtryskiwaczem puszcza okresowo ciśnienie do obiegu zasilania paliwem, co powodowało pienienie się ropy i te szarpania. To było wyczuwalne już na zimnym silniku a przy 90 to rzucało silnikiem. Dwumas uszkodzony objawia się zgrzytami przede...
Odkrec góre od skrzynki z bezpiecznikami pod maska i wtedy zobacz czy jak zakrecisz ja czy odpali. Ponadto w tych modelach była nota serwisowa odnosnie kolumny pod kierownica. Złe styki moga powodowac ze nie pali.
A nie kopci na czarno/niebiesko jak jest problem z odpalaniem? Tzn odpali i po 1 sekundzie chmura dymu z wydechu.
Tylko żebyś przy tej swojej zabawie nie uwalił jeszcze czegoś dodatkowo i autko już nie odpali. Życzę powodzenia.
Zrobiłeś potężne zwarcie tym przewodem. Możliwe, że ubiłeś alternator, akumulator bądź elektronikę w samochodzie. Włóż sprawny akumulator i spróbuj odpalić.
1. Po podlaczeniu wszystko wroci do normy 2.Nie powinienes zapowietrzyc. Ale gdyby nawet,to pokrecisz kilka sekund rozrusznikiem i odpali. No stress. 3.Znajdziesz na pewno. Szukaj po prawej stronie. Tam jest duuuuzo kabli.
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Odczytaj wsad z modułu komfortu 95320 to wygeneruję Ci transponder gotowy do odpalenia samochodu
Jak czujki halla to ci nie odpali nigdy jak wału nie widzi :P
Postaw auto na górce przodem w dół,zobacz jak odpali następnego dnia.
witam samochod to passat 2000r 1.9 TDI 116KM. z rana ciezko zapala, zostaly sprawdzone swiece itp.. przekaznik zalacza sie gdy temperatura czujnika spadnie ponizej 10 stopni, swiece grzeje wtedy przez ok 5-10 sekund, samochod pali bez problemu. jednak z rana problem jest. zauwazylem wyciek ropy kapiacy z pompki podcisnieniowej - za silnikiem polaczona...
Auto jeździło normalnie, lekko tam poszarpywało, kiedy się auto rozpędzało i tak też jeździłem po mieście jakiś czas. Dojechałem do domu i tam już pies pogrzebany, auto już nie odpaliło.
25 lat to pewnie z 500 tyś przebiegu to nie szukał bym dziury w całym jeśli robi to chwilę po odpaleniu.
Po pierwsze sprawdź czy pompa podaje paliwo. Najprościej zrobić to przez odłączenie węża od wtrysku, przekręceniu stacyjki i chwilowym pokręceniu rozrusznikiem. paliwo powinno lecieć dość pokażnym strumieniem. Jeżeli w aucie jest gaz to można spróbować odpalić w trybie awryjnym od razu na gazie jeżeli odpali to dobrze i wiadomo że to coś z dostarczaniem...
Mam ten sam problem. Przez 5 lat nie było z samochodem najmniejszego problemu, wszystko zaczęło się po wizycie w warsztacie samochodowym, ponieważ chciałem wymienić świece gdyż kontrolka pojawiła się na desce i komputer wskazał że świeca do wymiany. 2 dni później zaczął się problem z odpalaniem. Na zimno odpala bez problemu, na ciepło rzadko kiedy odpali....
A jak odpali to słychać turkotanie przez chwilę ?
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
przy zablokowanym odcięciu i podaniu na zapłon nie będzie żadnych kontrolek na zegarach, dopiero jak odminujesz blokade, a tak będzie tylko kręcił rozrusznikiem na pusto i oczywiście nie odpali.
może być terz stacyjka, robilem coś podobnego w AUDI 80, poprzekreceniu stacyjki rozrusznik kreci ale ale odłanczało napiecie na cewke i nie chcał zapalic, na pychanie było problemów, sprubój go zapalić na pycha jeżeli odpali to stacyjka do wyminy a konkretnie kostka elektryczna stacyjki.
no ok sprawdze to i dam znac jak sie okarze ze to to . ale jeszcze jedno jak juz odpali to nawet niekopci moc ma normalna i odpala na cieplym ok
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
W passacie B5 z rana przy pierwszym odpaleniu mruga kontrolka ABS i piszczy .Co można zrobić żeby zgasła i przestała piszczeć????????
Pompa wtryskowa BMW Tds były w 3 5 7 omegach i chyba frontera też to miała slabizna wyciera sir glowiczkai cciepłego nie odpalisz Passat b4 vr6 mocowa ie filtra powietrza jak jest klima to już wg paranoja to tam upchac
A jak już odpali i zgasisz, to od razu odpala? jak wchodzi na obroty po odpaleniu?
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Wydaje mi się że jak by się zapowietrzał to z plaka lub zmywacza by odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem obroty pokazuje. Jest tak że jak nie chce odpalić to już nic mu nie pomaga a jak ma odpalić to z pierwszego. Potrafi tak że cały dzień nie będzie odpalał a po nocy bez problemu. A może być problem nastawnika na pompie?
Gdyby kostka nie działała tak jak powinna, to nie odpaliłby samochodu. Proponuję odpiąć radio na początek.
Pompowtryski miałem regenerowane miesiąc temu wszystkie 4 oraz była ustawiania kompresja pod wtryskami. Ale nie jeżdze tak bo samochód jak ostatnio zgasł to nie chce juz odpalic.
nie odpali od razu wszystko inne ok
A tak w ogóle to przecież jest pompowtrysk. Czyli może być problem z wiązką pompowtryskiwaczy (luźne kostki). Tej wiązki która jest pod pokrywą zaworów i pływa sobie w oleju. Jesli straci kontakt na którymś pompowtrysku to zgaśnie i nie odpali. Może tak być że jak stygnie to kontaktuje i odpala.
Przy probie odpalenia slychac tylko "cykanie", migaja wszystkie mozliwe kontrolki(ABS,Airbag,kontrolka centralnego), czasem terkocze rozrusznik, ale nawet nie zakreci:( Zjawisko to obserwowalem juz od jakiegos czasu, tyle ze po kilku przeskokach lub cofnieciu kluczyka zaczynal krecic i odpalal. Zwykle dzialo sie to na zimnym silniku rano, i zjawisko...
Jeśli są zawieszone szczotki to nie pukaj w niego delikatnie tylko normalnie stuknij w stojan kilka razy młotkiem jeśli jest uszkodzony włącznik to możesz odpalić go w ten sposób niech ktoś prubuje uruchomić przekręca stacyjkę na start kiedy usłyszysz tykniecie na elektrowłaczniku zewrzyj dwa bieguny na nim nie ten od stacyjki i śrube tylko ten co idzie...
Witajcie. Mam klasycznego passata w tedeiku. Od jakiegoś czasu mam problem odpaleniem go - ale tylko jak stoi pod górę. A dokładniej maską (dziobem) w górę. Odpali ale musi się nakręcić jak głupi. Czy to może być zawór zwrotny ? Pomocy. :) Pozdrawiam
Czy odpinałeś może akumulator? Czy masz na liczniku kontrolkę autka z kluczykiem?
To zależy od speca, ale jeśli chcesz zrobić crash z reguły wystarczy sterownik, jak chcesz zrobić CP to całe auto. Nowych renówek z Crash Data w sterowniku nie odpalisz :D :D
Z żarówką też nie działa po odpaleniu.
A jak odpali co się dzieje za samochodem?
ja tez obstawialbym ze immo sie wali, a sprawdzic czy jest to wystarczy sciagnac oslone palstikowa i bedzie widac czy jest na okolo stacyjki cewka, jak nie ma immo a na elektrozawór idzie napiecie i nastawnik dziala jak nalezy to moze byc problem z czujnikiem obrotow jak bedzie uszkodzony to nie odpali, lub zabrudzony
Dokladnei chodzi o te opilki , prczeczysc to wszystko z tych opilkow i innych zabrudzen , ale nie demontuj czasem czujnikow bo jak sie zapewne juz przekonales przy wymianie tego jednego , bardzo latwo je uszkodzic przy demontazu bo sa pozapiekane a ich konstrukcja w glownej mierze jest z plastiku .
Witam ma podobny problem ale że jak po wciśnięciu pedału gazu do końca odpala i działa bez problemu a jak zgaszę to już to samo odpali i zgaśnie i tak znowu po wciśnięciu pedłu odpali moze ktoś miał taki przypadek Passat B4 1.9 tdi 93 rok bez immobilajzera pozdrawiam
Dziękuję za podpowiedz ale słyszałem ,że jak jest zepsuty ten czujnik to na zapych też nie odpali , a on odpala
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Mam okazję kupić Passata 2.0 16 V 2007 rok Problem jest w tym że samochód jak odpali przez chwilę trzęsie silnikiem jak chwilkę pochodzi to problem znika ale więcej pali, nie wiem czy to jest prawda ale wszyscy odradzają kupno Passata z tym silnikiem sprzedawca chce 6000 za ten samochód z tym uszkodzeniem
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Podobnie taka sama zasada: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ew rozjechana mapa wtrysku, ale jak odpali to pracuje dobrze?
Świece w tej temperaturze nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Zmostkuj przekaźnik od pompy na 10 sekund przed odpaleniem.
Zgadzam sie co do akumulatora tylko ze jakby to byla przyczyna to by sie juz 5 razy rozladowal bo problem trwa juz od kilku miesięcy Dodano po 6 W pojechalem dpojechalemrszawy czyli okolo 40km i stal caly weekend, rano odpalil od strzala. Zawsze gdy zrobie dlugi odcinek nastepnym razem odpali od razu
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Witam mam problem z odpaleniem w chłodniejsze dni Passata. Świece żarowe myślę, że są sprawne po sprawdzeniu tylko oporności. Auto ma system start stop i odpala na przycisk😡 system bezkluczykowy. Odpala - zaczyna coś kręcić dopiero jeśli zapali się kontrolka świec żarowych (nie oznacza to jednak, że odpali). Aby się zaświeciła kontrolka świec...
Miałem taką sytuację . Z tym że u mnie po odłączeniu akumulatora działały od 1 do 3 dni . Po tym czasie ginęły szyby i centralny . Na próbę ( działania centralnego ) podmień licznik . Auto nie odpali ale sprawdzisz centralny zamek .
Czyli reasumując - bedę miał 2 immo - jeden w kluczyku a drugi na tej samej lini ale impulsowy lub na "pstryczek" i nawet jesli wyłączy immo w stacyjce to i tak nie odpali, czy źle zrozumiem ?
Spróbój odpalić na drugim kluczyku. Jeśli odpali to by oznaczało, że trzeba zakodować kluczyk.
Jak w temacie mam problem z paskiem. Samochodzik pali bezproblemowo ale niestety jak go przegazuję bąć jadę i docisnę gaz to szarpie i jak nie zdejmę szybko nogi z gazu to gaśnie i nieidzie go odpalić. Po odpowietrzeniu układu(pompa i wtryski) znowu odpali normalnie. HELP!!!! Proszę.
mam pytanie passat b5 1.9 skrzynia automat. zapala ładnie ale z rana jak pochodzi chwilkę to spadaja obroty i gaśnie. potem z małymi problemami zapali i znowu gasnie. po trzecim razie odpali i już równo chodzi cały dzień
Niestety, pomimo wymiany filtra, dolania specyfiku itp., auto nie odpala nawet na plaka. I podczas kręcenia w kabinie strasznie śmierdzi, tak jakby spalinami? 😒 Chyba grubsza sprawa 😕
Witam! Chciałbym powrócić do wątku który został osunięty do kosza, mianowicie bmw po wejściu na duże obroty ( zdusiłem na 5 biegu) już nie odpalila, okazało się ze uszkodziła się turbina, po regeneracji jest ok. a moje pytanie brzmi jaki jest powód, że auto z wogole nie odpali? ( w przypadku passata... z trudem, ale odpalał, i bardzo dymił, mimo uszkodzonej...
Zdejmij kostkę z czujnika temperatury-jeśli wtedy odpali od strzała-tzn.po zagrzaniu świec to masz odpowiedz.
Problem mam Zona odpaliła na mrozie chodził chwile i zgasł pojawił się olej w kielichach od świec i nie chce odpalić
Może coś z licznikiem się niedobrego już dzieje, bo nawet jakby immo się zblokowało, to np. wskaźnik paliwa dalej zachowuje się normalnie - jedynie auto nie odpali. Napisz jaki dokładnie błąd wyświetla
Diesel jak już odpali to powinien chodzić, no i nie jest tak czyły na temp. jak benzyniak. Bez testera to takie wróżenie z fusów.
A jak sprawdziłeś ładowanie jak passerati nie chce odpalić?
tak tylko bez alarmu choc myslalem nad tym ale nie wiem jaki ten alarm a jest tyle badziweia na rynku ze lo nio i nie wiem czy ma to autko instalacje do alarmu czy nie musialbym jej robic a i jescze jedno jak to jest z pedalem gazy bo mam taki dlugi jalowy moment na ktorym auto jedzie jedna predkoscia mimo tego ze pedal wciskam, a co myslicie o tym...
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
długo kręci odpali passat odpali deutz odpali kamera
prosty wzmacniacz mikrofonowy wymiana śmigła schemat ładowania tablecie
Dysk non-RAID: Charakterystyka i Zastosowanie Parametr P-18 w piecu Termet Silver Pro: Maksymalna prędkość pompy