(at)carrot Ok, sprawa wygląda tak. Zdechł mi dziś samochód stojąc w korku... Kiedy nie mogłem odpalić wziąłem tą diodę i podłączyłem pod wtyczkę od wtrysku. Dioda się zaczęła świecić. Kiedy próbowałem odpalić wtedy dioda gasła. To samo później robiłem pod domem. Dioda się świeci, kręcę i ona gaśnie, samochód nie odpala. Kabla ze świecy nie ściągałem...
Miałem taki sam problem samochód nie chciał odpalić na ciepłym silniku, czyszczenie przepustnicy załatwiło problem samochód odpala na dotyk.
Witam,odłacz Czujnik temp. powietrza zasysanego,i spróbuj odpalić .
Witam rozgrzej silnik,zgaś,odłącz czujnik temperatury i spróbuj odpalić nie czekaj aż zgaśnie świeca żarowa,pal od razu o wyniku daj znać. Trochę czasu minęło - oczywiście pompa wtryskowa. Regeneracja w serwisie Boscha, przy Modlińskiej w Warszawie - 1400 zł.
Witam, problem dotyczy samochodu Chevrolet Nubira kombi 1.8 16 v benzyna 2005 rok . Samochód najpierw sporadycznie teraz praktycznie za każdym wyjazdem ma problem z ponownym uruchomieniem silnika . Na zimnym pali na dotyk w czasie jazdy nic się nie dzieje , nie szarpie , nie dławi się, normalnie przyspiesza. Ponowne uruchomienie przed ostygnieciem zdarza...
Witam, mam mały problem z Trafic-iem 2004r. 1.9dci. Gdy silnik się zagrzeje i zgaszę samochód, i po około kliku minutach go odpalę, to prze kilka do kilkudziesięciu sekund nie reaguje na pedał gazu, trzyma obroty na biegu jałowym, dopiero po upływie ww. czasu zaczyna normalnie reagować. Auto podczas jazdy normalnie wkręca się w obroty i normalnie jeździ....
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
To może być wiele przyczyn zacznijmy od świec najlepsze są NGK japon świecs może mieć przebicja jak jest gorąca. Może być regulator ciśnienja paliwa na wtryskiwacze "zanieczyszczony" może być.czujnik temperatóry cieczy chłodzącej który daje sanie jak jest zimny.może być tagrze czyjnik chala czyli przyspieszacza zapłonu.sprawdz swiece póżniej regulator...
Witam. Mój tata jest w posiadaniu chińskiego motoroweru Zumico Gr500 z silnikiem 139FMB(leżący). Od jakiegoś czasu nie można odpalić ciepłego silnika przy pomocy elektrycznego startera, można jedynie nożnie. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną?
Mam problem jak w temacie. Czyszczenie i regulacja układu zapłonowego jak i gaźnika nic nie dała. Po kilkukrotnych próbach uruchomienia wykręcam świecę i jest ewidentnie zalana. Iskra OK sprawdziłem na innej świecy (z działającej kosiarki) i efekt ten sam. Sprawdzony klin na "magnecie" i również wszystko OK. Jeśli już uda się odpalić to po zatrzymaniu...
Samochód Renault Clio 2002 1.4 16V PB + LPG, skrzynia automatyczna, ECU Siemens sirius 34, IMMO wycięte przez poprzedniego właściciela (kontrolki na emulatorze sugerują że działa poprawnie). Zaczęło się od problemów z odpalaniem ciepłego silnika, wymieniono czujnik położenia wału, bez skutku. Po wyciągnięciu czujnika do pomiarów i ponownym zamontowaniu...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
ostatnio coraz częściej nie mogę odpalić ciepłego już silnika a raz nawet zgasł mi w czasie jazdy . Za kazdym razem muszę odczekać około 10-15 minut aby ponownie uruchomić. Znakiem kiedy mogę to zrobić jest to że kontrolka świeć przez chwilę się świeci.:cry:
Witam Mam problem z odpaleniem (czasami) ciepłego silnika na gazie. silnik nie może zaskoczyć,za chwilę próba na benzynie i też nic. W tym monencie moduł nie daje iskry na świecę . Samochód mogę odpalić tylko na tzw "zapych" Nie pomaga zdjęcie klemy z alumulatora Czy ktoś miał podobny problem ?
Witam- moja rada wstawić na parę godzin samochód do ciepłego pomieszczenia (z holować),po tym czasie próbować odpalić ,jeżeli odpali wolno nagrzewać , po nagrzaniu silnika - odkryć pod tylnym siedzeniem właz do pompy paliwa wymontować ją ---i z dna zbiornika paliwa wyciągnąć wodę lub inne syfy (wężyk ,strzykawka ) następnie wymienić niezwłocznie filtr...
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Witam. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie zaczyna się wypadanie Podobny efekt dają padające czujniki Halla Czyli jak wspomniał kolega wyżej. P.S. Zimne jeszcze chcą pracować - ciepłe szaleją. Pozdrawiam.
Jeździ na gazie na paliwie po rozgrzaniu gaśnie, dusi się podczas jazdy, i ciężko go ciepłego odpalić wystarczyła zamiana mocowania czujnika* miedzy silnikami a z spalaniem paliwa jeszcze się uporam, chyba xD
o ile akumlator sprawny to problem w rozruszniku lub przewodzie rozrusznik-akumlator.
Zajrzyj do EGR.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Może zaczne od początku. Wracałem z pracy maluszkiem, wszystko bylo ok i nagle coś strzeliło. nie był to głośny strzał i auto nagle zgasło. Wepchnąłem je na parking i próbowałem jeszcze raz odpalić na ssaniu. Po chwili zaczeło śmierdzieć paliwem więc przestałem, wyłączyłem ssanie zakreciłem jeszcze raz dodając wiecej...
jak jest rezerwa odpalenie graniczy z cudem nawet przy zimnym silniku). Czytałem na forum, że problem tkwi w zużytej głowicy pompy wtryskowej lub uszkodzonej pompie paliwowej. Otóż miałem ten sam problem - przy zbiorniku zawiwerającym ponżej 1/4 pojawiały się problemy z odpalaniem. Weź kogoś do testu i sprawdź, czy w czasie kręcenia lub już odpalenia...
To co zaznaczyłeś na czerwono, to podciśnieniowy regulator dopływu ciepłego powietrza. Prościej mówiąc, jest to taka przepustnica, która otwiera się pobierając ciepło z kolektora wydechowego. Wraz ze wzrostem temperatury silnika , podciśnienie tej przepustnicy/klapki słabnie, przepustnica zamyka się otwierając kanał doprowadzający zimne powietrze z...
Witam, problem z moim autem polega na tym że po dłuższej trasie czyli coś ok 75km i wyłączeniu silnika już nie da rady go odpalić dopóki nie ostygnie do 25-30 stopni. Rozrusznik kręci220-260 obr/min, akumulator wymieniony, parę tygodni wcześniej, wyrzuciło błąd czujnika G62 i został on wymieniony. Obecnie żadnych błędów na VAGu. Z tego co wiem to muszę...
obejrzałem poldka, jak mniemam, czujnik temperatury dla kompa to ten z tyłu kolektora dolotowego (a ten z przodu silnika to do wskaźnika temperatury). Czy można się wpiąć w jakąś kostkę, aby go pomierzyć, czy też trzeba demontować obudowę filtra, aby się do niego dostać. Ponadto, i tak przy mojej ograniczonej sprawności nie wyobrażam sobie pomiarów...
Ja myślę, że nie domyka się elektrozawór na reduktorze czego efektem jest schodzenie gazu z reduktora do kolektora i zalanie przy rozruchu. Rozkręć elektrozawór reduktora i go przeczyść, np. WD-40.
Witam, posiadam poloneza caro plus 1,6 z gazem 2000r (samochód kupiony z gazem w salonie). Od długiego czasu (w prawdzie odkąd pamiętam) w samochodzie tym ubywało płynu chłodniczego, teraz muszę go dolewać około 0,5l na 100km. Do tego ostatnio tj. wczoraj i dzisiaj, samochód strasznie się przegrzewa, za pierwszym razem się przegrzał jak nie dolałem...
Masz MF, to ci współczuję i nie dziwię się, że pytasz o zimę, nie widziałem gorszego silnika na mrozy Niech Kolega nie opowiada bajek. Fergusony pod względem zapalania w zimie są bardzo dobre, ale jest jeden warunek, silnik musi byc dobry i najważniejsze pompa wtryskowa musi być w bardzo dobrym stanie technicznym. A co do odpowiedzi na wątek to polecam...
Witam ponownie i dziękuję za rady. Po dłuższej przerwie (z powodu braku czasu) udało mi się w końcu odpalić Transita. Pomogło postawienie go do ciepłego garażu i dodatkowe podgrzanie silnika z zewnątrz plus samostart w małych, ale gęstych dawkach. Po kilku takich próbach zaskoczył. Silnik pracuje w miarę ładnie, przy temperaturze około 0°C odpala dobrze,...
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
U mnie też odpala na benzynie. Jak był duży spadek ciśnienia gazu to z reguły nie odpalał na dotyk. Musiałem albo go dłużej przytrzymać na rozruszniku i dodać trochę gazu lub odpalić go drugi raz. Ja to sobie tłumaczyłem zagazowanym dolotem i silnik musiał go sobie najpierw przewentylować, aby mieszanka była zapalna. Teraz z perspektywy czasu, jak na...
gość jest wdzięczny za podanie przyczyny po 4 miesiącach ....
mam wiele pytań dotyczącch mojego samochodu. Posiadam poloneza cargo rok prod. 1999 na jedno punktowym wtrysku,silnik 1.6 gli, układ bosch, instalacja gazowa firmy landi. stan licznika 165000km. Mój polonez niechce palić na paliwie na wolnych obrotach jest okey ale gdy przychodzi do jazdy na paliwie to nie ma mowy, parska prycha dławi sie aż wreszcie...
Wtryskiwacz pierwszego cylindra?
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Witam borykam sie ostatnio z pewną dolegliwością mojego polo 6n 1.9D. A mianowicie od pewnego czasu na zimnym silniku normalnie odpala (nie straszne mu były nawet mrozy) lecz przy próbie odpalenia na ciepłym silniku nie pali, kontrolka świec nawet nie mignie ale gdy odepne kostke od termostatu zapala normalnie. Świece już wymieniłem, paliwo dostaje...
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Audi A6 C7 2.0 TDI Sporadyczny problem z odpaleniem. Witam mam taki o to problem z odpaleniem auta. Zdarzyło mi się dwa razy że auto nie odpaliło za pierwszym razem , zachował się tak jak by akumulator był kompletnie rozładowany lekko zakręcił i tyle,po ponownej próbie odpalenia odpalił od strzału,( silnik był ciepły,,). Ostatnio była temperura ujemna...
Witam.Spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem?Autko jak trochę pojeździ i stanę np na CPN-ie,w celu zatankowania i go zgaszę,to mogę zapomnieć o odpaleniu.Coś jakby tam się tłoki rozszerzyły,czy jakiś nagar się robił,strasznie ciężko go odpalić.Jak silnik wystygnie odpala bez problemu,tylko trzeba postać przy dystrybutorze jakieś 15 min,co bywa...
może nastawnik, może ktoś zakladał wiadome cudo w obrębie czujnika temp. cieczy... A może łyknie sobie trochę oleju?
nie też nie odpalał po podłączeniu do komputera diagnostycznego komputer wyświetlił że jest ten czujnik uszkodzony to go wymieniłem
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
Witam. Mam mały problem z BMW E46 316i 1.9 benzyna. Na zimnym silniku odpala, a na ciepłym już mu to nie idzie. Faluje na obrotach. Nie mam pojęcia, co to może być. Ma ktoś pomysł, od czego to?
A jak tam jest z luzami zaworowymi? Czy w czasie kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym z wydechu? Czy po poluzowaniu przewodów wtryskowych podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się paliwo/
na początek proponuję wykręcić z pompy wtryskowej elektrozawór N109 i wypłukać go benzyną ekstrakcyjną, przedmuchać do wyschnięcia i wkręcić ponownie : http://obrazki.elektroda.net/14_12353046... http://obrazki.elektroda.net/60_12353046...
Jaką temperaturę widzi sterownik na ciepłym silniku?
Wjechały wtryski z innego Fiata Doblo i problem z odpaleniem na ciepłym silniku się rozwiązał.
Sprawdź ciśnienie zasobnika RAIL
uruchomieniem ciepłego silnika rozruch ciepłego silnika problemy odpalaniem ciepłego silnika
moeller xcomfort przełącznik gwiazda trójkąt radioodbiornik tranzystorach
protokół pomiarów rezystancji protokół pomiarów rezystancji
Sony CCD-TR2000E: Brak daty po 2022 roku - co zrobić? Kontakt ze sznurem azbestowym bez rękawiczek - co robić?