Po kolei: Tak, srebrny, aluminiowy to moduł wzmacniaczy iskry, czarne pod nim to dwie podwójne (z dwoma wyjściami wysokiego napięcia) cewki. Nie można ich kupić/ wymienić oddzielnie, jest to jeden podzespół. Czy vag zarejestruje błąd modułu/ cewki ?, nie wiem, przekonaj się, ściągnij z niego wtyczkę (z modułu) i próbuj odpalić. Co do diody led, tak...
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Witam wszystkich mam problem z moim maluszkiem od kilku dni gdy silnik się zagrzeje i wyłącze zapłon to juz go nie odpale rozrusznik kręci a on ani drgnie tak jakby paliwa nie dostawał i go zalewa natomiast za pare godziń gdy silnik jest juz zimny zapale go i pojade dalej prosze o pomoc gdyz to autko jest mi potrzebne do pracy z góry dziękuje
Miałem taki sam problem samochód nie chciał odpalić na ciepłym silniku, czyszczenie przepustnicy załatwiło problem samochód odpala na dotyk.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
To może być wiele przyczyn zacznijmy od świec najlepsze są NGK japon świecs może mieć przebicja jak jest gorąca. Może być regulator ciśnienja paliwa na wtryskiwacze "zanieczyszczony" może być.czujnik temperatóry cieczy chłodzącej który daje sanie jak jest zimny.może być tagrze czyjnik chala czyli przyspieszacza zapłonu.sprawdz swiece póżniej regulator...
witam jestem szczęśliwym posiadaczem cinquecento 700 z 1993r,niestety od pewnego czasu autko czasami przy ciepłym silniku nie chce odpalić (a właściwie gaśnie po odpaleniu nie mogąc "wejść na obroty") czy ktoś wie jaka może być przyczyna?
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
Witam. Ja mam jeszcze taką propozycję: Przy ciepłym silniku odłącz wtykę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i próbuj go odpalić.
Witam,odłacz Czujnik temp. powietrza zasysanego,i spróbuj odpalić .
Skoro rozrusznik nie może odpalić silnika, to znaczy, że nie porusza tłokiem.
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Zawory były niedawno ustawiane Jakie luzy zostały zastosowane? Jak chce się odpalić ciepły silnik to akumulator jest zaraz do ładowania. Ładowanie akumulatora jest? Poziom oleju w normie? Nie może być ani za dużo ani za mało.
Bez ssania, można go odpalić? Ciepły silnik powinien być uruchamiany z wyłączonym ssaniem.
Sprawa dotyczy Audi A4 z 1995r z silnikiem 1.8 20V (125km) i założonym LPG II generacji, 1.zawsze odpalam na benzynie 2. auto jak jest zimne to odpala od tyku 3. jeżeli ustawie że jeżdżę tylko na benzynie, to po zgaszeniu ciepłego auta nie ma problemu z ponownym odpaleniem. - problem pojawia się gdy jeżdżę na LPG, gdy zgaszę ciepły silnik i próbuje...
Witam rozgrzej silnik,zgaś,odłącz czujnik temperatury i spróbuj odpalić nie czekaj aż zgaśnie świeca żarowa,pal od razu o wyniku daj znać.
Audi A6 C7 2.0 TDI Sporadyczny problem z odpaleniem. Witam mam taki o to problem z odpaleniem auta. Zdarzyło mi się dwa razy że auto nie odpaliło za pierwszym razem , zachował się tak jak by akumulator był kompletnie rozładowany lekko zakręcił i tyle,po ponownej próbie odpalenia odpalił od strzału,( silnik był ciepły,,). Ostatnio była temperura ujemna...
Witam. Mój tata jest w posiadaniu chińskiego motoroweru Zumico Gr500 z silnikiem 139FMB(leżący). Od jakiegoś czasu nie można odpalić ciepłego silnika przy pomocy elektrycznego startera, można jedynie nożnie. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną?
Udało mi się dowiedzieć że nowe dysze wykonane z tworzywa mają jeden oring w zestawie, natomiast dysze wykonane z tworzywa ale z elementem metalowym w środku mają dwa oringi. Wyczyściłem gaźnik i jego kanały oraz dysze środkiem do ich czyszczenia i niestety objaw ten sam czyli można odpalić ciepły silnik tylko i wyłącznie wraz ze ssaniem. Więc mimo...
po doładowaniu auto z bólem ale odpaliło. jak silnik ciepły to pali normalnie. Postoi trochę to kaplica. Alternator na pewno sprawny.
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Witam. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie zaczyna się wypadanie Podobny efekt dają padające czujniki Halla Czyli jak wspomniał kolega wyżej. P.S. Zimne jeszcze chcą pracować - ciepłe szaleją. Pozdrawiam.
Dzień dobry. Chciałbym poprosić o poradę odnośnie problemu z silnikiem 1.6 HDi 109KM (kod silnika 9HZ) w Citroenie C4 GP (rocznik 2008, ok. 309 tyś km według licznika). Problem zaczął się w ubiegłe lato i polega na tym iż tylko w cieplejsze dni (temperatura powyżej 0 – 5 ºC) i tylko na rozgrzanym silniku mam problem z odpaleniem auta tzn....
Sprawdzałem na odpalonym ciepłym silniku stan idealny weszło prawie 9litry elektrozawory czyli selenoidy podłaczone na 100% reguluje sie ale przy niewyregulowanej lince by nie było zadnego biegu?.Dodam ze ras mi załapało i tarcza hamulcowa sie obracała ale gdy ja przytrzymałem stała w miejscu tak jak by niemiał wogule cisnienia lub cos z elektryką.
jeżeli masz multimetr ( DC oraz pomiar woltów) to możesz sprawdzić, jeżeli są 4 przewody to 2 są od grzałki + 12V oraz - no i kolejne dwa + oraz - sygnał z sondy lambda jeżeli odepniesz wtyczkę i sprawdzisz napięcie przy ciepłym odpalonym silniku napięcie powinno oscylować w granicach od 0-1V lub też od 0-5V, zapewne masz tą pierwszą, powiedz kto ci...
Problemem jest dawka startowa, tj za mała aby odpalić ciepły silnik. Rozwiązania są 3: - remont pompy wtryskowej - aktualizacja software sterownika silnika lub jak kto woli chiptuning - przeróbka sterowania świec żarowych, grzeją dłużej na ciepłym pozdrawiam
Witam kosa spalinowanie odpalą na ciepłym silniku fs200. Gaźnik z jedną sruba do regulacji LD
Ok, to zaleję mu ten płyn. Jeśli układ jest zapowietrzony, wystarczy na ciepłym, odpalonym silniku odkręcić korek od chłodnicy. Jak sprawdzić termostat?
witam. mam ten sam problem i te same obiawy, rok auta 2003 czy rozwiązałaś ten problem.
o ile akumlator sprawny to problem w rozruszniku lub przewodzie rozrusznik-akumlator.
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Bardzo możliwe, że to jak z akumulatorem w samochodzie, możesz mieć "śmietnikowy" który w ciepłe dni odpali bezproblemowo silnik, ale niech spadnie temperatura w której przebywa, to nigdzie nie pojedziesz... Nie lubią zimna, bo na zimnie spada im sprawność, nie dadzą takiej mocy, aby odpalić silnik, ruszyć hulajnogą. Możesz mieć "tylko" baterię do wymiany......
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
gość jest wdzięczny za podanie przyczyny po 4 miesiącach ....
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Kosę zimną odpalamy z włączonym ssaniem. Po kilku szarpnięciach jak odpali i zgaśnie to wyłączamy ssanie. Odpalamy ponownie już bez ssania. Co do pozycji dźwigni ssania to różnie to bywa opisane na tych kosach i czasami jest na odwrót niż faktycznie nawet w instrukcji obsługi. ---- Przykład oznaczeń: Odpalanie zimnego silnika: pozycja ssanie | -- |...
Może czujnik położenia wału? rozrusznik nie kręci Tylko czemu stacyjka ma powodować że samochód można odpalić rano a kiedy jest ciepły nie ? Wyczuwa temperaturę silnika ?
Ma piszczeć i .... to dość długa historia. Bo silnik jeszcze ciepły. Gdybyś odpalił to by spadła bo zaciagałby zimne powietrze.
Witam, Przyszło trochę zimno i już problem z ładowaniem... . Silnik to Z22SE. Akumulator (Centra Futura) wymieniony w listopadzie czyli można by rzec, że jest nowy. Sprawa ma się tak, że nap. ładowania na odpalonym, zimnym silniku mam 14,3V. Na ciepłym silniku 14.1V. Jak na ciepłym silniku dam jakieś obciążenie, np. dmuchawę na max lub włączę przeciwmgłowe...
Witam, problem dotyczy samochodu Chevrolet Nubira kombi 1.8 16 v benzyna 2005 rok . Samochód najpierw sporadycznie teraz praktycznie za każdym wyjazdem ma problem z ponownym uruchomieniem silnika . Na zimnym pali na dotyk w czasie jazdy nic się nie dzieje , nie szarpie , nie dławi się, normalnie przyspiesza. Ponowne uruchomienie przed ostygnieciem zdarza...
Witam.Spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem?Autko jak trochę pojeździ i stanę np na CPN-ie,w celu zatankowania i go zgaszę,to mogę zapomnieć o odpaleniu.Coś jakby tam się tłoki rozszerzyły,czy jakiś nagar się robił,strasznie ciężko go odpalić.Jak silnik wystygnie odpala bez problemu,tylko trzeba postać przy dystrybutorze jakieś 15 min,co bywa...
Zajrzyj do EGR.
Ogrzewanie udało się zakodować już jest timer w menu Climatronika , nawet odpaliło ale że silnik ciepły to nie ma porównania , czas ustawiony na dziś na 06:00 pierwszy test :) Teraz tylko pozostaje telestart
Jeśli jest na pompowtryskach bo nie wiem czy ten model akurat jest , to jeśli jest tak że odpala po wypięciu wtyczki od czujnika temperatury na ciepłym silniku, to znaczy że rozrusznik za wolno kręci, trzeba sprawdzić na kompie ile ma obrotów, bo jeśli nie będzie miał w granicach 250 obr/min. to nie odpali
Oto chodzi że dziś nie mogę go odpalić.
może nastawnik, może ktoś zakladał wiadome cudo w obrębie czujnika temp. cieczy... A może łyknie sobie trochę oleju?
nie też nie odpalał po podłączeniu do komputera diagnostycznego komputer wyświetlił że jest ten czujnik uszkodzony to go wymieniłem
Witam problem z odpalaniem rano ciężko odpalić akumulator nowy jak silnik ciepły odpala bez problemu
Witam, Czy miał ktoś podobny problem do mojego z odpaleniem ciepłego silnika ciągnika Deutz-fahr Agrotron MK 115. Po zgaszeniu nie można go ponowie odpalić, po upływie ok. pół godziny ciągnik pali na strzała. Czy może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Witam mam problem z odpaleniem Audi a3 1,9 tdi 110 km 98rok. Zwłaszcza teraz w zimie muszę kręcić po kilka razy żeby odpalił, a ciepłym silniku raczej nie ma problemu.
Witam wszystkich Powracam do tematu ,po przeczytaniu tego wszystkiego co pisaliście o problemie. Mam punto 1,1 55 s 95r i objawy bardzo podobne tyle ze wszystko dzieje się na ciepłym silniku . Konkretnie objaw pojawia się kiedy odpalę ciepły silnik ,kiedy odpalę go rano jest Oki mogę jechać aż do wypalenia całego zbiornika i będzie dobrze ale jak odpalę...
Po prostu uważam, że siedzenie w ciepełku w środku w samochodzie z laptopem na kolanach i "biegiem" na forum to za mało... Trzeba podnieść maskę i się trochę upaprać, sprawdzić rurki, przelewy itp Twoje wyniki są na odpalonym i ciepłym silniku więc co ma z nich wynikać o kłopotach z odpalaniem na zimno?
Witam. Mam problem z odpaleniem Audi a3 1,9 tdi 110 km 98rok. Zwłaszcza teraz w zimie muszę kręcić po kilka razy żeby odpalił, a ciepłym silniku raczej nie ma problemu.
A jak tam jest z luzami zaworowymi? Czy w czasie kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym z wydechu? Czy po poluzowaniu przewodów wtryskowych podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się paliwo/
ostatnio coraz częściej nie mogę odpalić ciepłego już silnika a raz nawet zgasł mi w czasie jazdy . Za kazdym razem muszę odczekać około 10-15 minut aby ponownie uruchomić. Znakiem kiedy mogę to zrobić jest to że kontrolka świeć przez chwilę się świeci.:cry:
Czy ciepły silnik też ciężko odpalić ??
Witam. Posiadam Fiata cc 900 z 1993r i mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Podczas odpalania rozrusznik tak jakby się zacinał ale tylko chwilowo i kręci dalej, lecz nie chce odpalić. Przy ciepłym silniku odpala bez problemu. Akumulator roczny, świece mają iskrę, kable też były wymieniane. Proszę o szybką pomoc.
Zanim ustalisz który to czujnik to powymieniasz w ciemno pół osprzętu silnika. Podepnij pod komputer jeśli masz możliwość na zimnym silniku, odczytaj parametry czujników co podają, odpal i śledź nadal do rozgrzania auta. Gdyby któryś z ważnych sygnałów straciłby połączenie ze sterownikiem lub rażąco wykraczałby parametrami z danymi porównawczymi dla...
Witam . mam problem ze swoim mercedesem nie chce palić na ciepłym silniku jak jest zimny to jest ok nagrzewa sie i gaśnie i nie mogę odpalić stygnie i jest ok ,Ja obstawiam czujniki a jak wy myslicie moze ktoś miał coś takiego ?
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Potrzebuję dane do silnika B&S 130902-0355-02. Silnik bardzo ciężko odpala, szczególnie na ciepłym silniku. Gdy już pracuje to jest ok, ale po wyłączeniu nie chce odpalić. Dziekuję z góry za pomoc.
Cześć. Mam taki problem Astra H 2005 r 1,4 16 v rozrząd łańcuch wymieniany około 20 tys temu bo dzwonił jak cholera. Po wymianie była cisza teraz znowu dzwoni. Dokładnie jak silnik jest ciepły to przy odpaleniu przez 3 sek jest taki dzwięk jak by łańcuch był luźny. Mechanik powiedział że to może być wada napinacza przy odpaleniu na początku napinacz...
1. Przy zimnym silniku pomaga odpalić gdy jest do góry.(pociągasz wajche do góry i odpalasz ,po chwili opuszczasz) 2. Przy ciepłym ma być na dole (gdy podnieśiesz blokuje prace silnika aż do zgaśnięcia). I tak ma być . Wajchy (ssania) używasz raczej w niższych temperaturach mniej niż 10 C. Latem mozna o niej zapomnieć .
tak sie dzieje tylko na gazie
miałem podobny problemik w swoim dieselku weź filtr powietrza wyciąg i wyczyść go sprężonym powietrzem może to coś pomoże u mnie wymiana filtra na nowy rozwiązała problem
Witam. Spróbuj gdy silnik jest ciepły podłączyć świece bezpośrednio do zasilania 12V, na chwile, i potem próbuj zapalić. Ale wątpię żeby to była wina świec. Na ciepłym silniku powinien zapalać bez grzania. Kiedyś znajomy miał podobny problem. Winna była pompa wtryskowa - zużyta tak, że jak olej napedowy byl ciepły (zmiana gęstości) nie wytwarzała odpowiedniego...
Piszesz że puzno przełącza się na gas to by oznaczało że jest II lub IV generacja instalacji LPG. Później piszesz że auto ma problem ciężko odpalić na ciepłym silniku na gazie ,jeśli odpala od razu na gazie to jest to I generacja. Najlepiej to zrób zdjęcie przełącznika i instalacji z pod maski to będzie wiadomo jaka to instalacja.
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Witam. Mam mały problem z BMW E46 316i 1.9 benzyna. Na zimnym silniku odpala, a na ciepłym już mu to nie idzie. Faluje na obrotach. Nie mam pojęcia, co to może być. Ma ktoś pomysł, od czego to?
Musiałem na odległość pomóc w odpaleniu i dyły problemy z dyletantem:) udało się znaleźć samochód po podłączeniu kablami na pracującym silniku - odpalił bez błędu kluczyka. Niestety po pół godzinie pracy ( więc ciepły silnik i aku naładowany) ponowny błąd kluczyka, dziwne bo po przełączeniu na światła mijania odpalił.. Więc nie do końca rozładowany...
Witam, mam problem z moim audi a3 1.8t z 98r Gdy chcę go odpalić za pierwszym razem, na zimnym silniku odpala od kopa i od razu gaśnie, chyba, ze dodam mu gazu wtedy jest ok, ewentualnie muszę go odpalić ponownie wtedy z reguły odpali, drugim problemem jest, że czasem gaśnie podczas jazdy, przy bardzo niskich prędkościach, na skrzyżowaniach lub na postoju,...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
witam mam problem z audi 80 b4 tdi, auto na zimnym silniku odpala normalnie, natomiast gdy sie nagrzeje odpala i obroty wskakuja na 3500obr na min i spadaj na 900poczym auto chodzi normalnie, w efekcie wyglonda to tak jakbysmy przy odpaleni nacisneli na gaz, i to tylko na nagrzanym slilniku na zimnym jest wszystko ok... posiadam vag com 2,8 ale niemoge...
Witam. Mam problem z moim escorcikiem. Nie chce odpalić na ciepłym silniku. Gdy temp. dojdzie do połowy wskaźnika rezystancja czujnika temp. cieczy na komp. wynosi 2.8k i mogę zapomnieć odpaleniu auta. Czy to może być przyczyną? Dodam że na zimnym pali od razu. Gdzieś wyczytałem że przyczyną może być czujnik położenia wału ale są sporne sugestie na...
Jaką temperaturę widzi sterownik na ciepłym silniku?
Sprawdź ciśnienie zasobnika RAIL
Cześć Panowie, próbuje się połączyć z tą instalacją. Najpierw zaczynam od uruchomienia programu który jest w załączniku przez DOSBOXa ale kończy się na informacji https://obrazki.elektroda.pl/5692451500_... problem polega w instalacji podczas przełączenia z benzyny na gaz jest mocne szarpniecie i przerywanie silnika jak rozgrzeje się...
Tak jak kolega napisał wcześniej polecam sprawdzić i odpalić samochód bez podpiętego czujnika temperatury. Jest to częsta przyczyna, nie musisz się poparzyć, po prostu odłącz go na zimnym silniku, i sprawdź jak się zachowuje, może być tak, że nie pokazuje błędu silnika, ale czujnik może albo źle zczytywać, albo może być już przegrzany (wcześniej), że...
Witam, mam problem z volvo fh13 540hp z 2016r a mianowicie gdy odpalam na zimnym silniku chodzi jakieś 3 sekundy a następnie gaśnie trzeba pokręcić jeszcze kilka razy żeby samochód normalnie odpalił i pracował. Na ciepłym silniku odpala prawidłowo. Problem może tkwić w jakimś zaworku zwrotnym? Pozdrawiam
Mam pewien problem już od 1.5miesiąca!Moim problemem jest zapalanie auta gdy już sie rozgrzeje!Może opisze problem!Gdy rano wstaje i próbuje zapalić auto to pali bez żadnego problemu ale gdy jest rozgrzany i np. zgasiłem auto na 5min po ponownym zapalaniu długo musze kręcić,ale gdy samochód zapale po ok 30minutach to wszystko ok!Tak jakby coś sie grzało...
Na pewno zapali, zawsze możesz użyć odprężnika by było lżej. Możesz także przed podmianką odpalić silnik na minutkę, ciepły lżej zapali.
Gaz w dalszym ciągu jest zakręcony i jeżdżę na benzynie. O wynikach poinformuje na forum. Dodano po 1 Samochód już nie da się odpalić-mimo ciepłego silnika-KONIEC-rozrusznik kręci.W czwartek auto jedzie na linie do serwisu Skoda (zrezygnowałem z mechanika typu ''złota rączka''...-bo już byłem u kilku) napiszę wynik diagnozy ze Skody.
podpowiem mam ten sam problem tylko że mi falują obroty na benzynie ciężko jest go odpalić na zimnym i ciepłym silniku sam szukam jeszcze przyczyny ale wiem na 99% że jest to wina instalacji gazowej albo jest źle podłączona albo tak musi być i już
Miał tak samo, na zimnym silniku jak odpalał to mu zgasł za chwilkę. Zazwyczaj za drugim razem już mu się udało odpalić. Jak już silnik był ciepły nie było problemów z odpaleniem.
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
Powiem tak, jak nie jest zagrzany to się nie świeci. Potrafi też na zgaszonej kontrolce nie odpalić druga sprawa w nim siedzi stożek z dolotem tak, że powietrze ma on tak że jak się rozgrzeje to ma problem z odpaleniem, ale to nie zawsze.
Rano zobacz jak buduje ciśnienie, w razie co zapnij test przelewów. Zwróć uwagę na zapowietrzanie. Nim odpalisz, daj kawałek przezroczystej rurki na zasilaniu pompy.
Witam Wiem że podobne posty już się pojawiały ale postanowiłem opisać mój problem. Posiadam corse c z 2003 r 1.2 benzyna i problem polega na tym że podczas jazdy zegary wariuja a jak go zgasze i jest ciepły to nie mogę odpalić jak ostatnie odpala bez zarzutów . Czy jest możliwe ze to regulator napięcia? Bo coś podobnego znalazłem i gość napisał ze uszkodzony...
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
A filterek wymieniłeś? niekiedy może podawać zbyt mało paliwa przez zapchany silnik żeby odpalić.
witam wszystkich znawców motoryzacji ,mam mały problem jestem posiadaczem skody felicji 1,9d z 99roku z przebiegiem 40000,problem polega na tym że nie chce odpalić na ciepłym silniku i to nie zawsze niekiedy pali nawet i tydzień a jak go coś szczeli to nie zapali,byłem już u speca od pomp wtryskowych walczył dwa dni i nic nie pomogło ,elektryk walczył...
Jedno pytanie odnośnie testu układu chłodzącego to test ma być wykonany na zimnym czy ciepłym silniku ? Odpalonym czy zgaszonym? I jak dobrze rozumiem to płynu nie spuszczać?
Witam Mam poloneza caro plus z silnikiem 1.6 na wtrysku jednopunktowym bosch monomotronic z roku 1998. Problem polega na tym, że nie da się go odpalić na ciepłym silniku. Na zimnym pali na dotyk a jak sie zagrzeje to po zgaszeniu nie ma szans żeby odpalił. Czy dysponuje ktoś pewnym schematem interfejsu do tego samochodu ?? Na forum jest pełno tematów...
Ja miałem podobny problem ale dotyczyło to passata 1,9tdi 130 km 2001r., na ciepłym silniku odpalił i gasł jak potrzymałem dłużej na rozruszniku to było ok. Wgrałem nowy soft i sprawa załatwiona. Może też tak spróbuj.
Miałem podobny problem w moim pugu 1,9TD. Po wpisania kodu palił jak chciał, czasami odpalał bez problemu, a czasami (nawet na ciepłym silniku) nie odpalił w ogóle. Po różnych próbach doszedłem do wniosku, że uszkodzony jest zawór "start stop". Zdjąłem osłonę zaworu ( http://306team.pl/forum/viewtopic.php?t=... ), obciąłem ją i chcąc pozbyć sie immo...
No tak, ale dlaczego, gdy wsiadłem do Postal, odpalił się bez żadnego ładowania
Mam problem z Hondą Civic (V generacja, rok '93, silnik 1.5, 90 koni, instalacja LPG). Otóż, kiedy jest zimna odpala bez problemu za pierwszym razem. Ale kiedy tylko zgasi się silnik nie ma szans, by odpalić drugi raz. Trzeba odczekać kilka godzin, i wtedy znów to samo... Czy ktoś wie, w czym może tkwić problem i jak sobie z tym poradzić?
Posiadam samochód Mitsubishi Space Star w którym co jakiś czas występowała usterka że nie chciał odpalić przeważnie na ciepłym silniku . Usterka występowała losowo na teście komputerowym brak błędów aż do momentu kiedy zgasiłem auto i już nie odpaliłem (diagnoza uszkodzone wtryski )Dodam że autu miało niskie spalanie nigdy nie przerywało chodziło płynnie....
Skoro robisz około 1 tys. km / miesiąc to ja bym się poważnie zastanowił nad sensem montażu instalacji LPG. No chyba że jak już odpalisz auto to jedziesz spory kawałek, bo na kilka kilometrów jazdy, potem wystudzenie silnika i znów kilka km jazdy to raczej nie bardzo jest sens. Mimo wszystko zasilanie gazem spełnia najlepiej swoją funkcję na ciepłym...
uruchomieniem ciepłego silnika rozruch ciepłego silnika problemy odpalaniem ciepłego silnika
poziom płyn hamulcowy aceton nitro słuchawki a4tech bloody
automatyka crawford automatyka crawford
Zmywarka nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania SPCL 101R10 FILO 400 – podłączenie odbiornika radiowego, gniazdo SM, zaciski PP/STEP