Wcale się nie dziwię że ma problemy z odpaleniem, ma już sporo wiosen. Tutaj: http://www.briggsandstratton.com/maint_r... jest instrukcja i schemat mechaniczny. Musisz sprawdzić membranę, działanie automatycznego ssania, uszczelnienie kolektora ssącego, luz zaworów, odległość cewki od koła...
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
Witam posiadam Golfa 4 1.9 TDI 130km mam problem z odpalaniem ciepłego silnika ! zimny silnik pali bez zarzutu .
Zakładałem kiedyś do takiego silnika emulator temp. Objaw był podobny. Żeby to sprawdzić spróbuj go uruchomić po wcześniejszym podaniu plusa na świece. Nie musisz go długo grzać, wystarczy 3 sek. Jak Ci odpali to zakładaj ten emulatorek i śmigaj dalej(z tym emulatorkiem podpowiedział mi autoryzowany serwis!) Polecam emulator z Allegro. Tez kiedys zakladalem...
Moim zdaniem masz problemy z zaworkiem iglicowym pływaka lub tonącym pływakiem. jeśli w iglicy zaworka jest odciśnięty okrąg na stożku to gniazdo i iglica do wymiany.
prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
Witam! Problem jak w temacie. Na zimnym silniku trzeba ją troche "pochechłać" (około 8-10sek) i zapali, poskacze chwile na obrotach i jest okey. Póżniej juz pali za każdym razem bez problemu. Zauważyłem też ze jest troche mułowata więc ustawiłem zawory. Po ustawieniu odpaliła "od kopa" (silnik był zimny) ale na drugi dzień już kiszka... Znów to samo....
Witam, mam taki problem jak chce odpalić auto, które stoi np. całą noc przed domem. Samochód szybko łapie natomiast bardzo wolno wkręca się na obroty, czasem mam wrażenie że juz prawie zgaśnie. Przy odpalaniu nie daje gazu ani nic. Czy taka sytuacja jest normalna?
Auto to Golf IV 1.9 TDI 110KM na pompie wtryskowej. Jak silnik jest zimny - po nocce (stoi na dworze) odpala za pierwszym razem. Gdy jest ciepły już nie pali za pierwszym, rozrusznik zakreci kilku krotnie. Dowiedziałem się, że powodem jest woda w pompie wtryskowej ??? Czy ktoś ma inne pomysły? I jakieś skuteczne rozwiązanie? Czy takie coś pomoże?: OCZYSZCZACZ...
Witam wszystkich, mam pewien problem, który mi trochę ostatnio przeszkadza. Skoda Octavia II FL 1,6 MPI, Rok 2010. Auto na zimnym silniku odpala bez problemu. Kiedy silnik jest nagrzany, po wyłączeniu go i po powrocie do auta po jakich 10-20 minutach dość często auto nie chce odpalić. Najczęściej wtedy muszę odczekać około 30 minut i uruchamia się bez...
Witam .. mam nietypowy problem .. chodzi o to ze mój polonez jeżeli jest zimny i ma właczone swiatła odpala bez problemu , a jeżeli rozgrzany silnik to na odpalonych światłach nie chce rozrusznik. Gdy zgasze światła odpali bez problemu .. dzieje mi sie to tylko na ciepłym silniku... w czym szukać usterki ???
Witam Posiadam Poldka 1.9D, na cieplym silniku mam problem z odpaleniem gdy przekrecam stacyjke od razu, jesli poczekam az zgasnie kontrolka swiec zarowych to odpala bez problemu. Troche dziwne biorac pod uwage ze silnik jest cieply wiec chyba nie ma potrzeby podgrzewania swiecami?
Witam, moja Mazda 323 F BJ 1.6 98KM + lpg z 2003r od 2 miesięcy ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju jak i nieraz na ciepłym silniku. Wygląda to tak, że silnik muszę krecić po 3-4 razy po 10 sekund i nie może załapać a jak załapie to nie pali na wszystkie cylindry przez kilka sekund. Z mojej strony były wymieniane przewody cewki świece, aku sprawny,...
Może ktoś mi pomoże. Mam problem z zapalanie auta na benzynie, gdy jest "zimne". Po kilku - kilkunastokroynym przekręceniu stacyjki w końcu zaskoczy, ale przez kilka chwil silnik jest tak słaby, że nie da się jechać. Pochodzi 2-3 min. i wszystko jest ok. Moc i odpalanie, tak jakby miał za słaba mieszankę na zimnym silniku. Aha - odłączanie akumulatora...
Od pewnego czasu mam kłopot z odpalaniem ciepłego silnika w renault clio 2 1.5 dci z 2002r. Gdy silnik jest zimny pali na dotyk, a gdy ciepły i po chwilowym, postoju coraz cieżej go odpalic.... prosze o pomoc i rade bo nawet w serwisie nie moga dojsc do tego co to moze byc....
Witam wszystkich, Mam problem ze Skodą Octavią 1,6 75KM z przebiegiem ok. 110 tyś. Gdy silnik jest zimny nie ma problemów z uruchomieniem silnika. Gdy silnik na chwilę wyłączę po nagrzeniu(np. na stacji benzynowej) i próbuję ponownie uruchomić to mimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem silnik nie pracuje. Gdy wreszcie silnik trochę ostygnie i uda...
Problem polega na tym że silnik na zimno odpala i pracuje równo, jak jest rozgrzany nie można go uruchomić, wciśnięcie gazu powoduje że silnik odpala i pracuje na wolnych obrotach lekko falując.Na testerze pojawia się błąd 0515 czujnik położenia wałka rozrządu.Wypięcie tego czujnika powoduje że silnik uruchamia się bez problemu
witam na forum.Mam poloneza caro GLI z jednopunktowym wtryskiem.Samochód w chwili zakupu nie palił dobrze na zimnym silniku ,szarpał,trzeba było grzać do temp. mniej więcej 60 stopni.Któregoś dnia zimny silnik wogóle nie chciał odpalić.I tak zostało.Zaznaczam że jest iskra na wszystkich świecach a paliwo dochodzi.zalane świece.Co może być przyczyną.Może...
Jestem szczęśliwym posiadaczem tego przyżadu do przemieszczania się i mam problem. Zimny odpala bez problemów (wyciągam ssanie i brzęczy), ale za to rozgrzany nie chce za bardzo odpalać (muszę kręcić około 5-10 sekund, dopiero załapie). Zapłon jest ustawiony dobrze, wymieniony łańcuszek rozrządu, platynki i kondensator, tylko troche mu zawory stukają...
Lublin 2 td ciężko pali. Jak juz odpali pracuje dobrze ale po zgaszeniu silnika i ponownej próbie odpalenia kreci i nic Tak jak by gubił paliwo Co może byc przyczyna?
Objaw jest taki ze na zimnym silniku (np z nocy lub po kilku godzinnym postoju) silnik nie bardzo daje sie uruchomic-tzn. silnik trzeba dlugo obracac rozrusznikiem. W czasie rozruchu silnik zalapuje na chwilke jednak nie odpala. Kiedy juz silnik zagada jest wszystko ok moc i obroty w najlepszym porzadku a z ponownym uruchomieniem nie ma problemu. Ustalilem...
Witam, problem dotyczy samochodu Chevrolet Nubira kombi 1.8 16 v benzyna 2005 rok . Samochód najpierw sporadycznie teraz praktycznie za każdym wyjazdem ma problem z ponownym uruchomieniem silnika . Na zimnym pali na dotyk w czasie jazdy nic się nie dzieje , nie szarpie , nie dławi się, normalnie przyspiesza. Ponowne uruchomienie przed ostygnieciem zdarza...
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
Witam Już od drugiego roku mam problem z odpalaniem silnika gdy jest zimno lub po wielkim deszczu. Jak przekręcam kluczykiem by odpalić, rozrusznik da rade przekręcić silnik kilka razy i nic. Potem Już akumulator wysiada i przekręci raz czy półtora razy silnik i się zatrzymuje. Nie raz dam radę go odpalić na pierwszym obrocie ale większość czasu wyczerpie...
Mam problem z Mercedesem W211 2.2 CDI 2003 rok, mianowicie auto, gdy jest zimne, pali od razu bez problemu, gdy ciepłe, musi kręcić i kręcić, aby odpalić. Co może być przyczyną? AI: Czy pojawiają się jakieś błędy na desce rozdzielczej lub po podłączeniu komputera diagnostycznego? Nie AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki,...
Witam kolego nie wiem czy pomoge ale moj kolega miał podobny problem z nissanem almerą też w dieslu rocznik podobny. Jak była zimna to paliła na dotyk a jak się rozgrzała to trzeba ją było piłować przez jakąś minute to wtedy dopiero lapała. A problem tkwił we wtryskiwaczach. W tych wtryskiwaczach renault( a nissan tez je ma) coś tam w środku się psuje...
BMW- Będziesz Miał Wydatki, silnik ok. poza tym wymieniłeś wszystkie jego wady, dodam jedna problemy z odpalaniem ciepłego silnika jak pompa swoje przepompowała.
posiadam Seata IBIZE 2003rok. Silnik ASZ. miałem ten sam problem i ten artykuł pomógł mi w 100%, kiedy go znalazłem i przeczytałem od razu sparwdziłem to co było tu napisane. błąd który mi zczytali w serwisie również był ten sam, dodatkowo były problemy z climatronikem. był urwany brązowy przewodzik idący do alternatora pod rozrusznikiem (czarna kostka)....
Ja tu nic nie słyszę nietypowego. Z kolei opis objawów pasuje do hydropopychaczy - przepuszczają mocno rozgrzany olej. Nie wiem co jeszcze może być - nie może złapać odpowiedniego kąta wyprzedzenia wtrysku na mocno rozgrzanym? Może ktoś bardziej obeznany będzie miał inny pomysł.
No bo takich mamy mechaników. Na początku przy 170tys km (przebieg oryginalny) pękł łańcuch diagnoza oraz naprawa we Wrocławiu koszt 4 tys. Powrót do domu na Podkarpacie pojawił się problem z odpalaniem ciepłego auta trzeba kręcić chyba z minute zebu odpaliło i auto nie miało mocy po telefonie do serwisu który naprawiał auto stwierdzili ze przez 1500km...
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
A ile mają przejechane? Wyjąć, obejrzeć i ewentualnie wymienić.
Miałem identyczne objawy w innej kosiarce i winna okazała się cewka.
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie. Czytaj ze zrozumieniem. Autor ma problemy z odpalaniem zimnego silnika nie...
Może masz uszkodzoną odmę.
Tak, sprawdzić łącznik gaźnik cylinder, uszczelki, sprawdzić dokręcenie cylindra do karteru silnika.
A ja mam pytanie, co ma wspólnego czujnik optyczny z tym błędem? Bo niby pierwszym objawem wadliwej pracy tego czujnika jest niemożność odpalenia ciepłego silnika a zimny odpala bezproblemowo. Dodano po 1 Sprawdzić czy jest podpięta wtyczka do zaworu z węglem aktywnym. Komputer krzyczy że nie widzi elektrozaworu od zbiornika z węglem - czyli uszkodzone...
Witam Kolegów forumowiczów. Przeczytałem już cały internet:) [a6 c5 2,4 v6 AML] 2000r, 165km, LPG (APIS AGIS, apis solo, Magic III) Problem: Pojawił się gdy temperatura powietrza zaczęła oscylować ponad 2-3 stopnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i po odstaniu ok. godziny ( do dwóch godzin) muszę dłużej kręcić aby auto odpaliło. Po 3h odpala na dotyk....
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
Sprawdź czujnik temperatury silnika dla ECU. Możliwe że padł i na gorąco pokazuje że jest zimny - zalewa silnik.
038 906 018 DQ gdy sie zagrzeje musze go "chełtać" jakies 2-3 sec. patrzac na numer sterownika to pod maska siedzi silnika ALH, a dodajac do tego problem z paleniem na ciepło wychodzi na to że lekarstwem na Twoje problemy jest korekta mapy dawki startowej ... dosc popularna przypadlośc w tych silnikach .... Czyli kolega ma na myśli log 12233 a pozniej...
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
1)A więc ta,kupiłem auto w stanie dobrym po 1 miesiącu auto ujawniło problem z odpalaniem ciepłego silnika.zakupiłem moduł i odpalało bez problemu,teraz miną rok i problem wrócił a świeczki są nowe. 2)w między czasie pojawiły się skoki obrotów podczas hamowania nawet nieraz zgasła teraz doszło do tego że nieraz podczas jazdy na 4,5 biegu wyrzuciłem...
Cz ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego zawór EGR zawala mi silnik nagarem? Do tego stopnia że zawory na 1 cylindrze nie są już szczelne i mam problemy z odpaleniem ciepłego silnika (na zimno pali bez problemu). Jest spadek mocy silnik czuje przymulony,przewody od turbo szczelne, wyczyściłem kolektor dolotowy,zawór EGR,pozostała mi jeszcze rura od zaworu...
Zgadzam się z kolegą "czaderx". Pewne uszkodzenia sondy lambda (lub jej instalacji elektrycznej) powodują problemy z odpalaniem , najczęściej porannym zimnego silnika ( 12 letnia autopsja serwisowa). Niestety tak to już bywa że teoria i logika swoją drogą, a praktyka swoją :D P.S. Tyczy się to Renówek. Nie wiem jak z innymi markami. Przepraszam, że...
Czujnik temperatury ma wpływ na to jak odpala samochód bo dawka jest kalkulowana na podstawie temperatury i ciśnienia . W sterownikach Boscha odpięcie tego czujnika daje widoczną poprawę . W twoim aucie może być też sterownik Siemensa . Ja bym przede wszystkim wymienił czujnik temperatury na nowy i oryginalny . Jeśli sytuacja się nie zmieni warto podejrzeć...
Luźna klema może być powodem wielu problemów. Odkrec obie klemy i porządnie wyczyść,słupki na Aku też. Najlepiej przesmaroj połączenia smarem miedzianym i porządnie skręć. Sprawdź ładowanie.
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
To zaworek do wyczyszczenia a przewody do przedmuchania. Tylko nie dmuchnij w wężyk idący do pompy bo rozwalisz membranę gaszaka.
Świece żarowe Pomimo że nie wali błędami od świec zapewne padły częstą przypadłość crdi , sprawdzić świece manualnie. Jeżeli świece ok sprawić napięcie i ciągłość kabli do podanych czujników powyzej
Bo bak się zasysa i panuje w nim vaku. Ten zaworek zwrotny musi być pewny że nie przepuszcza do tyłu. Bo trafiają się często lipne.
Sprawdziłbym rozrusznik.
Problemy z odpalaniem na ciepłym silniku to zwykle czujnik temperatury, lub położenia wału.
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Podaj kod silnika.
Łańcuchy po stówce. Wymiana bez demontażu głowicy jest możliwa, ale nie taka prosta. Pokrywa jest ściśnięta pomiędzy miską olejową, a głowicą.
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Luzy zaworowe i pokrywa zaworów czy nie pogięta.
Podepnij probówkę pod kable od pompy i się dowiesz czy prąd dochodzi w chwili gdy nie odpala. Jak dochodzi to pompa do wymiany , jak nie dochodzi to napstępny będzie przekaźnik do sprawdzenia.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Sprawdź czujnik temperatury - może tu leży problem. Najlepiej za pomocą komputera na zimnym i kilka minut po rozgrzaniu silnika. Pozdrawiam.
Może uszczelka między gaźnikiem a kolektorem puszcza?
Zakręć gaz całkowicie na butli i zobacz wtedy czy nadal się będzie zastanawiać zanim zapali.
No niestety nie jest prosto , postaraj sie znaleść przekaźnik od świec i od niego poprowadz sobie przewód.
najczesciej tego typu usterka to modul zaplonowy sprobuj na cieplym silniku z popychu (mam taki sam problem ale nie wystepuje on nagminnie ) TO JEST 16V - KOLIZYJNY!!!!!!!!!!!!! kilka popychow i pasek rozrzadu moze pojsc sie pasc , remocik to pare K PLN maciekini: Ja mam taki sam, to jest standardowy problem. Poszukaj na forach np. tu www.tigra-team.pl/forum
Spróbuj jak silnik jest ciepły odpiąć czujnik temp. płynu chłodzącego, o ile mnie pamięć nie myli jest z przodu silnika wkręcony w blok. Jeżeli po tym zabiegu silnik zapali bez problemu to znaczy że masz problem z pompą, lub zawór SPV, ale raczej pompa.
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Jak nie odpala a spiralka na liczniku nie mrugnie może być 109.
Twój błąd przy diagnozowaniu, polegał na niezakręceniu butli. Resztki gazu zmyliły Ciebie. Zakręć butlę, wypal gaz z przewodów i testuj ze dwa trzy dni.
problemy odpalaniem silnika wilgotne problemy odpalaniem silnika wilgoć problemy odpalaniem silnika wilgo
zmywarka plaszcz wodny nawigacja wince spalić radio alpine
hytera programowanie hytera programowanie
Pokrywa zaworów do silnika 1.6 THP EP6CDT - wybór i montaż Hankook całoroczne 87V vs 84V – różnice indeksów nośności, montaż na jednej osi