To co opisujesz to niemożliwe. Masz dwie masy ? Odpinasz klemę + lub - i wstawiasz amperomierz. Wyniki w obu przypadkach muszą być takie same.
Widzę że nie dopisałem jak kable podłączyć.Szeregowo czyli odpinasz klemę np dodatnią i miernik jeden koniec klema a drugi kabel który zakładasz na klemę.Wyłącz tylko wszystko drzwi zamknij aby lampka nie świeciła i nie rób tego na odpalonym silniku tylko.Odczekaj do minuty gdyby prąd był za duzy i skakał
A wyskakuje ci check w ogóle żeby były jakieś błędy zapisane? Odpinałeś klemę plusową na chwilę aby zresetować mapy benzynowe?
Nie odkręcaj tej śrubki na T20 do końca bo mechaniz może się rozlecieć (łatwy do złożenia, ale po co składać). Ja robię tak : -odpinasz klemę -kluczem T20 odkręcasz śrubkę -jednocześnie wkładasz kluczyk do wkładki, przekręcasz delikatnie w lewo lub w prawo i delikatnie ciągniesz do siebie. Gdy śrubka zwolni zapadkę to wkładka wyjdzie. Dalej nie odkręcaj.
A w EMS nie wywala błędów od 2 noxów ? Jeśli tak musisz sprawdzić czy masz zasilanie do noxów . Może też zwarcie robić jeden z noxów odłączasz 1 odpinasz klemę na chwilę/zakładasz i tak po 10 20 min sprawdzasz czy znikł błąd w acm.
Zasilanie automatu świateł ma być na plusie po stacji, nie na stałym plusie. Poza tym akumulator jak niedomaga, to się go wymienia a nie doładowuje. Opcje są dwie: odpinać klemę + 12V i ładować sam akumulator albo podłączyć prawidłowo automat świateł .
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Można bez odpinania klem ale może być za słaba do tego zastosowania w zależności od auta.
witam, kol owik wreszcie gadaty :D ,wzasadzie robie w niemieckich autach i troszku we francuzach, i odpinam klemy ,staram sie by masa spawary miała najkrócej i jak narazie niesfajczyłem zadnej elekstryki :D, co do odpinannia klem kol bartek zawsze jakieś Qrna fi szczatkowe napiecie jest na obwodach i przepiecie może nabroić, zawsze wyłączam wsie odbiorniki...
Witam podczas spawania mogło się uszkodzić wiele rzeczy począwszy od ECU,BODY i przepalonej wiązka elektryczna na początek sprawdź masę na silniku i pozostałe.Ja osobiście spawam około 10 samochodów dziennie i nie miałem nigdy takiego przypadku bo zakładam zabezpieczenie na aku,albo odpinam klemę pozdro
witam dobre pytanie . ja zaczynam od zadania pytania kliento czy ma kod do radia :) bo potem kłopot zegar sie ustawi bez problemu ale o radio to już potrafią zrobić wojnę :) Kłopot jest w starszych jak nie działa gniazdo zapalniczki i tu patent własny - podpinam 2 aku pod klemy na kablach rozruchowych i dopiero wtedy odpinam stare aku Ale to tylko...
Nie ma żadnej procedury, dezaktywujesz syrenę, odpinasz klemę "-" od akumulatora i go ładujesz, jak skończysz, podpinasz klemę z powrotem, załączasz syrenę i ma działać. Ewentualnie może być konieczne zamknięcie i ponowne otwarcie auta z pilota (uzbrojenie i rozbrojenie alarmu). Załóż sprawny akumulator i powinno być wszystko ok.
Stara szkoła, zawsze odpinam klemy z akumulatora do ładowania prostownikiem. Tak mnie nauczono :)
Kasowaniem błedów lub odpinaniem klemy nie naprawisz tego auta.
Jak widać typowo Opel, jak masz trochę wprawy to po pierwsze odpinasz ujemną klemę akumulatora. Czekasz ok. pół godziny dla bezpieczeństwa (układ własnego potrzymania napięcia układu odpalania poduszek) następnie odpinasz łącze pod fotelem te od airbag (jeśli dobrze pamiętam to koloru żółtego) czyścisz i poprawiasz styki. Z drugim fotelem to samo. Jeśli...
Dzisiaj byłem u elektronika samochodowego- moje pomiary się potwierdziły, pobór prądu według speca jest w dolnej strefie normy, ładowanie w porządku, alarm oraz akumulator sprawny. Muszę zatem odpinać klemę na zimowy postój- dzięki za pomoc!
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Widzę trochę w tym sens... załóżmy, że autor wyjeżdża na kilka miesięcy... wraca i nie może odpalić. Następnym razem odpina klemę. Wraca i musi wszystko na nowo programować: Kody do radia, szyby, fotel itd. Wkurzające. No i akumulator po takim czasie też się trochę rozładuje. Też bym pomyślał o takim doładowywaniu co chwilę. Ale należy mieć świadomość,...
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
W moim pierwszym prostowniku zrobionym w 1975 roku, też użyłem transformatora bezpieczeństwa, z którego odwinąłem tyle zwojów, aby na wyjściu otrzymać 12 VAC (bez obciążenia) i do tego na początku jedna dioda prostownicza, wymieniona na mostek po prawie 40 latach. Prostownik samograj - nie ma możliwości przeładowania akumulatora. Ze względu na to że...
Odpinać klemy przed podpisaniem? Nie znam się zbyt bardzo a nie chce zrobić zwarcia
Witajcie, mam problem z silniczkiem krokowym, zawsze wyłączał się po zgaszeniu auta po 30 sekundach obecnie pracuje on przez cały czas,słychać z pod maski buczenie, co może być przyczyną że się nie wyłącza?przez noc rozładowuje mi cały akumulator z tego co wiem nie posiada żadnych przekaźników obecnie muszę za każdym wyłączeniem auta odpinać klemę od...
Witam. Mam ten sam problem z Peugeotem 407 2.2 HDi z jedną małą różnicą. Również zapalają mi się światła ale bez wycieraczek. Jak otworzę i zamknę drzwi to dodatkowo pompa od wspomagania się włącza. Muszę odpinać klemy. Diagbox wykazuje błąd w BSI i BSM a9b7 czyli ten sam jak wyżej. Ma ktoś pomysł?
A jaki to prostownik? Raczej nie powinno się nic stać w starym samochodzie nie zależało mi i nawet klemy nie odpinałem do lądowania zwykłym prostownikiem transformatorowym i nic się nie stało ani z radiem ani z elektronika samochodu.
samochód podaje 14.8V - 15.2V sprawność akumulatora 85%, brak poboru prądu na postoju. W jakich warunkach było mierzone to napięcie, zaraz po odpaleniu zimnego silnika, czy po jeździe np. po tych 30 km? Brak poboru prądu na postoju - odpinasz klemę?
Nie sądzę aby falowanie obrotów silnika było spowodowane napięciem wyższym o 0.2v, zapewne problem powróci a znikł przez odpinane klemy, ale raczej już tutaj się do tego nie przyznasz.
Błędy w komputerze usuniesz odpinając klemę (-) akumulatora na ok. 30sek.
(ciach)www.kompernass.com - są tam wszystkie instrukcje, jak ktoś jest w potrzebie.(ciach) Mój wcześniejszy post "rzeźbiłem" tak długo, że j4rek mnie ubiegł - stąd ten brak chronologii - dzieki za odpowiedź. Słabo "rzeźbiłeś" - na pierwszej stronie zamieściłem instrukcję dla "potrzebujących" ;) Tez jestem bardzo zainteresowany takim ładowaniem akumulatora,...
A czemu mają mieć zarobek? Ja nie kupiłem tego z myślą o samochodzie tylko z myślą o maszynach rolniczych gdzie żadnej elektroniki nie ma. To raz. A dwa, zawsze jak ładuję jakikolwiek akumulator, czy to w samochodzie czy jakimkolwiek innym sprzęcie, odpinam klemę plusową. Nigdy nie ładuję akumulatora z podłączonym plusem.
odpinaj klemę spróbuj ponowie.
Ja nawet nie mam kodu do radia, ale odpinałem już klemy i radio jest w porządku, z tego co mi wiadomo to ma ono dodatkową baterię która podtrzymuje pamięć
Czyli co lepiej nie mierzyć tej rezystancji miernikiem tylko na samochodzie próbować ? W czym masz problem? Zakładasz klemę, kasujesz błędy. Jak wraca odpinasz zapalnik klemy i zakładasz w jego miejsce rezystor 2,2 oma, kasujesz błędy. Jak dalej wraca, problem z wiązką, jak da się skasować, klema na szrot. Podgląd oporności w parametrach już pomijam....
Olek , sugerujesz , że odpinający klemę akumulatora ręce mocno mu drżały - miał teeelefunkeeen?
Sprawdziłem na kielichu amortyzatora, tam była jakaś masa. Plus dołożyłem masę dodatkową. Zaznaczam, że odpala bez problemu, a jak wyjmę kluczyki, to auto trup. Jakby to była masa, to by ciężko odpalał, nie odpalał. Przy odpinaniu klemy bez kluczyka w stacyjce, zero iskry. Jak przekręcę i uaktywni się komputer (kokpit), to iskrzy. Jak powinno.
Odpinasz aku ( obydwie klemy) zwierasz je razem na 15-20 min po czym podpinasz je z powrotem.
Szukałem ale brak konkretów,poza odpinaniem klemy i co dalej albo co regulować pod tą tapicerką?
Kolego Hrabia322 , żadne kondensatory nie są potrzebne. Jak masz wszystkie bebechy tzn. to trafo i mostek prostowniczy najlepiej 25A na radiatorze to nic prostszego jak to scalić (to żadna filozofia nawet dla laika) i spróbować jak ładuje. To nic nie kosztuje i proszę wynikami podzielić się z niedowiarkami na tym forum. Ja za wynik jestem pewny, bo...
Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Teraz jest już dobrze. Nic nie stuka, Odpala. Ale wówczas wydaje mi się, że nic nie zmieniła, ale teraz już nie jestem pewien, bo zamieniałem je jeszcze "na mieście" przed holowaniem. Jak teraz próbuję ustalić, co pomogło, to było to gmeranie...
Nigdy nie odpinany klemy na pracującym silniku!
Zastanawiam się nad kupnem tego DPS5020. Czy można nim ładować akumulator bez odpinania klem? U mnie w fordzie jest system BMS (battery monitoring system), a sam akumulator schowany głęboko pod podszybiem... Mam dostęp do głównego uziemienia karoserii i (+) na akumulatorze.
1. Wyciągać i ładować aby przy włączonym prostowniku napięcie doszło do 15V. Potem ładować jeszcze trzy godziny, chyba że napięcie wcześniej osiągnie 15,6V wtedy przerwać ładowanie. 2. Zmierzyć napięcie 30 min po zakończeniu ładowania i 12 godzin po zakończeniu ładowania. 3. Jeżeli 30 min po zakończeniu ładowania spadnie do 12,4 V kupić nowy akumulator,...
Wymyśliłem jeszcze inny sposób - podłączę do klem drugi mały akumulator 12V, a następnie odłączę akumulator do ładowania. Dzięki temu nie zaniknie napięcie w instalacji samochodowej. Po doładowaniu akumulatora, podepnę klemy i dopiero odłączę ten zastępczy akumulator. Czy to dobry pomysł? Dobry sposób. Ale ten prostownik z lidla możesz śmiało podłączać...
Autem jeżdżę ok 50km dziennie. Akumulator był kupiony u mechanika, jakoś niecałe 2 miesiące temu. Gdy autem się dużo jeździ wytrzymuje troche dłużej. Elektromechanik dał mi też na pare dni inny akumulator z większą pojemnością i też się rozładował. Więc to raczej nie wina akumulatora. Radio ma oryginalne wbudowane już. Na początku był ładowany cały...
Już miałem kliknąć na Allegro Kup Teraz ale wspomniałem na problem odpinania klem żeby zmierzyć prąd brany z aku 12V i pomyślałem o mierniku cęgowym. Np. taki jak tu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Dokładność ma trochę gorszą niż ten UNI-T UT890C i pewnie mniej funkcji. Ale...
Niekoniecznie ASO, warsztat z odpowiednim diagnoskopem. Żadne odpinanie klem nie pomoże.
Ładowanie akumulatora odbywało się bez odpinania klem. Czy to może być powód?
odpinałem klemę na 10 minut i dalej nic. Za to wcześniej przy włączaniu zapłonu było takie piknięcie, teraz cicho, nic nie pika. Światła, szyby działają.
(at)januszkk (at)e8600 Wychodzi, że to stabilizator(przetwornica) 3,3V do zasilania mikrokontrolera z portu micro USB. W nowszej wersji testera KW650 kondensatory są już na 10V oraz dołożony jeden 47uF 35V na wejściu stabilizatora 7805. Postaram się później wrzucić zdjęcia obu płytek, może się komuś przydadzą. Swój tester uszkodziłem odpinając klemę...
Prostownik na takiej przetwornicy to bardzo dobry pomysł. Jeśli zasilimy ją z prostownika transformatorowego to możemy ładować akumulator w samochodzie bez odpinania klem/wyjmowania go. Nawet nowe samochody monitorujące napięcie akumulatora nie zapisują błędów przy takim ładowaniu. Jedyne o czym trzeba pamiętać to porządny bezpiecznik topikowy na wyjściu.
Wyższe napięcie prostownika jest szczególnie przydane jesienią/zimą. Napięcie 14,4 V to wymysł szczelnych AGMów oraz by nie uszkodzić elektroniki w aucie (by móc ładować nie odpinając klem i potem programować radia).
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
Raczej wątpliwe żeby pomogło odpięcie klemy skoro błędy nie chcą się skasować skanerem. Odpinanie klemy to sposób archaiczny, pomagał w starych samochodach. W nowych autach można narobić sobie tylko więcej problemów. Nowe samochody mogą złapać dodatkowe błędy, związane z "niskim napięciem akumulatora". Po ponownym podłączeniu klemy może się okazać że...
Nie odpinaj klem na zapalonym samochodzie,bo możesz narobić bigosu.Sprawdź wiązkę przy silniku czy nie jest przetarta lub przytopiona.
Odpinając klemę przy pracującym silniku raczej na pewno już go zepsułeś
Nawigacja nie chce oddac płyty - kreci sie w kółko i nie wychodzi - mona to jakos zresetowac - odpinanie klem nic nie daje.
Po co odpinać szkoda roboty. Podpinać i ładować bez odpinania klem jeszcze ECM zeświruje i dopiero będzie problem.
A resetowałeś EPB ? na 6 sekund odpinamy ujemną klemę aku
Stary temat, ale wyśle aktualizacje ze względu na popularność posta. Rozdarłem naklejkę z góry i okazało się, że są to zaworki VRLA, które nie są do wykręcenia. Nic już z tym dalej nie robiłem. Jedyny sposób aby tam się dostać to rozwiercenie tych zaworków, ale wtedy to już można taki akumulator na śmietnik wyrzucić. Do tej pory akumulator działa i...
Manual Jaki manual, ze ,,spryciarze pl,,???? Odpinasz klemy i wydzierasz akumulator
To jak sprawdzić ładowanie ? Bez odpinania klemy na aku + i masa ? Czy to da wiarygodną wartość napięcia ?
odłączałem klemę na 48h. odpalam auto, minutka i CHECK. Na nowym ECU, było dobrze kilkadziesiąt KM , a potem tak samo check, odpinam klemę, minutka i CHECK.. Może to drugie ECU tak szybko się uszkodziło..
Problem z odpalaniem, auto tydzień temu odpalało bez problemu, teraz po przekręceniu kluczyka zero reakcji. Zapłon się włącza, pompka chodzi, kontrolki się zapalają. Auto stoi w starej stodole, jest tam wilgoć, za każdym razem jak tam zostawiam to odpinam klemę, może nie powinienem, nie mam pojęcia. Naładowanie akumulatora nie pomogło. Bezpieczniki...
Zmieniałem jeszcze silniczek krokowy, dziś wymieniłem EGR ale jest jeszcze gorzej, trzymał koło 4000 obr. spróbuję zobaczyć te błędy bez tego komputera. Dodano po 15 Niestety w Astrze g z 1999 nie da rady sprawdzić kodu błędu bez komputera Dodano po 2 Na tym nowym EGRze nie odpinałem klemy jeszcze, zostawię go na noc bez niej. Jeśli to nie pomoże to...
Faktycznie, masz rację.... Konsultowałem temat z przedstawicielem Cteka na Polskę i potwierdził mi, że instalacja w samochodach jest homologowana na 16V tak, że do tego napięcia nic nie ma prawa się złego wydarzyć, a więc spokojnie można bez odpinania klem od aku tym Ctekiem ładować. Co do samej wersji tej ładowarki MXS 5.0 ma ona wbudowany czujnik...
Odpinałeś klemę na jakiś czas? Najlepiej poczekać, aż samochód ostygnie, założyć klemę, odpalić samochód, poczekać aż się zagrzeje bez dotykania pedału gazu i przejechać się na jazdę próbną, wrzucając w czasie jazdy parę razy na luz, tak żeby obroty opadły
Tak ale nie bez przyczyny masz w aucie 100Ah akumulatora. PO drugie dziwne że się uruchamia bez powodu navi. Myślę że nie odpinałeś klemy z akumulatora i zamknołeś auto. Klema minus odpięta i na niej wpięty multimetr zamykający obwód, auto zamknięte unieruchomione, otwarta klapa bagażnika.
Wstajesz z rana i pijesz kawę 1.Wstawiasz auto na kanał lub podnośnik 2.Otwierasz maskę 3.Odpinasz klemę akumulatora 4.Zdejmujesz kołpak lub felgę aluminiowa 5.Luzujesz nakrętkę na przegubie i odkręcasz 6.Zdejmujesz koło 7.Odkręcasz osłonę 8.Odkręcasz dolne mocowanie McPersona dwie śruby 9.Wyjmujesz przegub z półośką na bok (bez wyjmowania za skrzyni)...
Za namową jednego znajomego po powrocie do garażu zdjąlem klemę podczas pracy silnika Fajnych masz znajomych... Słuchaj dalej tych mądrości z garażu w stodole, a następnym razem przy takich manewrach wysadzisz w kosmos alternator i pół elektroniki w aucie! Nigdy nie czytałeś o tym, że NIE WOLNO odpinać klem w czasie pracy silnika???
w samochodzie elektronika wrażliwa na wyższe napięcia dla tego prostownikiem się nie ładuje podpiętym aku w samochodzie. Obecna elektronika w samochodzie często jest wrażliwa na odpięcie zasilania. Ja jeżeli potrzeba to nie odpinam akumulatora od samochodu tylko na klemy podłączam prostownik starego typu bez jakiejkolwiek automatyki jedynie z amperomierzem....
Jeszcze nic nie sprawdziłem bo nie wiem od czego zacząć. Teraz byłem po nocy to za pierwszym razem chwilkę zakręciłem ze 4 sekundy i nie odpalił. Powiedziałbym , że słabiej kręcił. a za drugim po 2 sek odpalił. jak wsiadłem do auta to napięcie było 12,3v ( nie spojrzałem ile było podczas kręcenia) Pochodził silnik ze 2min. i po zgaszeniu napięcie było...
ja zawsze odlaczam + i - i zwieram je razem ze soba , ale airbag i tak jest zalaczany po kluczyku poco odpinac klemy
Jak nie rozumie jeśli mam mierzyć napięcie to po co odpinać klemę nie załącze zapłonu... ???
Miałem tą maszynkę lata temu i przyznam się że nigdy nie podpinałem jej pod kompa. Chodziła jak burza a jak czasami traciła na mocy odpinałem klemę od ako i dałem jej odpocząć. To była cała naprawa...
Auto po przekręceniu kluczyka tylko gasi światła, akumulator naładowany. Błędy: U0184 U0257 U3000 problem pojawił się jak znajomy wypiął wtyczkę od bezpieczników pod maską zamiast ściągnąć klemę. odpinanie klemy na 15 minut i dłużej nie pomaga, kilka bezpieczników spaliło sie ponownie po próbie odpalenia auta. Gdzie szukać problemu?
Zrobiłem już trochę citroenów i peugeotów z BSI nigdy przed wypięciem wtyczek nie odpinałem klemy. Wystarczy tylko wyjęty kluczyk ze stacyjkI.
Odpinać ,oba zaciski biegunowe (klemy)zewrzec ze sobą
Aku ladowany mikoprocserowa ładowarką samochodowa. Jeśli nie jest to AGM/GEL wymagający bezpiecznego 14,4 V to osobiście potraktował bym go zwykłym prostownikiem (oczywiście wcześniej odpinając klemy w aucie). Większość ładowarek nie potrafi zrobić gęstości elektrolitu.
Teraz tylko pozostaje ustalić dlaczego "się rozregulował" bo inaczej usterka powróci... no chyba, że zapomniałeś napisać że masz LPG, ew. padł Ci akumulator i ładowałeś w aucie bez odpinania klem.
O to dobrze, w takim razie dokładnie sobie sprawdzę kable. A do odpięcia wtyki ECU MR trzeba odpinać klemy z akumulatora ? I czy różnica 7 Ohm pomiędzy ogrzewaczami z Axora i Atosa może powodować to, że błąd ogrzewacza będzie występował?
A więc ja to robię tak: Odpinam klemę plusową podłączam całą instalację CA a gdy wszystko mam już podpięte tak jak być powinno wtedy klemę plusową łączę z akumulatorem przez odpowiednią żarówkę gdy żarówka zgaśnie podłączam klemę na stałe. Operację tą należy powtórzyć za każdym razem gdy odpinasz akumulator i ponownie go podpinasz za jakiś czas.
Teraz od kilku godzin mam odpiętą klemę masę i jak bym teraz pomierzył jeszcze raz to ten can powinien być już rozłączony? Nie, bo poprzez podłączenie miernika znów się włączy. Czyli: Odpinasz klemę z akumulatora, podłączasz amperomierz, obserwujesz pobór prądu przez np. 20 minut, aż przestanie się zmieniać.
Na początek reset komputera benzynowego( odpięcie klemy) i czyszczenie/ kontrola zaworu biegu jałowego ("silniczka krokowego" TM). Można też wybłyskać błędy (przed ewentualnym odpinaniem klemy) . Pozdrawiam.
Witam! Mam problem z dachem a aucie. Ostatnio spadła mi linka z zatrzasku która leci podsufitką i chciałem ją założyć ponieważ dach się nie zamykał prawidłowo, więc żeby był lepszy dostęp to otworzyłem dach do połowy. Po około 30 minutach założyłem, dach jeszcze lekko podniosłem, bo podsufitką plastikowe trzymanie linki wypadło z dołka i po jakiś 5...
Nie ma takiego rejestratora. Wez miernik , wepnij między klemę minusową a akumulator i odpinaj bezpieczniki, Bedzie wiadomo który obwód kradnie prąd.
Dobrze kombinujesz, odpinaj klemę na tak długi czas, i tylko alarm pod aku. Jak napięcie na aku spadnie poniżej 12V to niech alarm przełączy się na własny akumulator, pociągnie z niego ile da rady, jak trzeba dłużej to ładowarkę solarną mu dodaj.
Działa ale uzywam do tego ogromnego akumulatora samochodowego. Chcialbym rozdzielic zasilanie urzadzenia od zasilania drutu, bo gdy nastepuje zwarcie to musze odpinać klemy od akumulatora. mój projekt to: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Zostaw na automacie. Podepnij do klem, nie musisz odpinać.
Hebel zamontowany. Zakupiłem go na jednym z portali aukcyjnych za 40 zł. I zamontowałem go pod siedzeniem na masie. Wszystko elegancko spasowało i teraz się cieszę z wyłącznika prądowego. Już nie muszę odpinać klemy za każdym razem. https://obrazki.elektroda.pl/2603025900_... https://obrazki.elektroda.pl/7170768600_...
Witam, Mam takie raczej ogolne pytanie - bardzo ciekawi mnie czy da sie wymienic akumulator bez odlaczania zasilania od samochodu - jak bym sobie to wyobrazal - lacze nowy akumulator do klem nie odpinajac starego za pomoca jakis przewodow, nastepnie odpinam klemy od starego i przepinam do nowego - teoretycznie powinno zagrac i nie powinno byc utraty...
Odpinanie klemy w yarisie I pomaga, sprawdzałem, ze spalaniem PB nie sprawdzałem, ale przy moim stylu jazdy to 5 litrów nie spali choć ojciec jak nim jeździł to podobno dawał radę tyle uzyskać sam nie wiem jak.
Mam nadzieje że robiłeś test typu odpinanie klemy na noc.?? Choć nie mozliwe by tyle akumulatorów jest wadliwych.. Albo alternator nie ładuje albo coś pobiera prąd. Walczyłem kiedyś z takim stilo, znawcy wiedzą że jak zamoknie skrzynka przekazników koło aku to lubia się dziać takie cyrki..
Witam. Doblo r.2002 silnik 1,1 benzyna , czasami silnik nie odpala (rozrusznik kręci , czyli brak iskry lub nie pracuje pompa) , odpinam klemę na kilkadziesiąt minut i odpala. Stwierdziłem, że przy braku zapłonu wskazówka od poziomu paliwa spada na zero , jeżeli wskazuje normalnie auto się uruchamia. Czy w tym aucie jest immobiliser ? W którym miejscu...
Warty wypróbowania YT-8303. Też elektroniczny ale jest w stanie naładować bliżej pełnego niż te lidlowe. Bez odpinania klem było ładowane i nic się nie stało, ale oczywiście producent tego zabrania. Z pewnością. Te z Lidla nie są idealne ale za to są tanie 30-50 zł.
Odpinanie klemy to niezbyt dobry sposób...Stań na klemach miernikiem,zmierz napięcie na przekręconym zapłonie.Następnie uruchom silnik,zrób drugi pomiar.W dalszej kolejności włacz najbardziej prądożerne odbiorniki i zmierz napięcie trzeci raz.W sprawnym aucie powinno być około 12,8V,14.1V,13.8V-jesli nie jest, masz uwalone ładowanie-jeśli jest to coś...
Geometria i zbieżność jest w porządku... Samochód prowadzi się bardzo dobrze i nie ściąga w żadną stronę. Jedzie prosto, tak jak jest ustawiona kierownica. W bardzo słabym stanie były tylne tuleje wahaczy przednich, które oczywiście wymieniłem. Tak jak pisałem, po ich wymianie skalibrowałem czujnik kąta skrętu, bo wydaje się był rozkalibrowany prawdopodobnie...
-odpinasz masową klemę od akumulatora i dobrze zabezpieczasz -robisz sobie dostęp do rozrusznika przez wyjęcie elementów które utrudniają dostęp -odkręcasz przewód energetyczny od rozrusznika i sterujący (może być na wsuwkę lub zintegrowany z osłoną) -odkręcasz śruby mocujące do skrzyni/silnika -wyciągasz rozrusznik na zewnątrz. W tych silnikach to...
Ciekawe czy tam nie robi się adaptacji krokowego, jak np. w Daewoo. Odpinasz klemę, po paru min podpinasz, włączasz zapłon na parę sekund, wyłączasz, potem odpalasz i do włączenia wiatraka chłodnicy nie dotykasz gazu. Sprawdzić nie zaszkodzi.
Po przekreceniu kluczyka na pozycje zaplonu na desce rozdzielczej nic sie nie zapala, jest ciemno a do tego zalacza sie wentylator chlodnicy. Samochod odpali na sekunde po czym gasnie a z pilota nie mozna otworzyc ani zamknac samochodu. Odpinanie klemy z akumulatora nic nie pomoglo, dodam ze samochod rano odpalil i jechal normalnie a wieczorem juz napotkal...
Pompa tak, cewka, czujnik nie bo działa przecież na LPG. Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić. Dodatkowo możesz reset kopa zrobić odpinając klemę na 15 min. Możliwe że są błędy wynikające z emulacji sondy lambda.
nie odpinałem klemy, tak taki sam efekt na pb i lpg, jezdziłem i na tym i na tym i nic, dzisiaj zaślepiłem EVAP i dalej to samo, wkurzyłem się i go przegnałem jakoś do 150 kmh i po ostrej jezdzie problem ustał ale powróci tak jak ostatnio.
odpina komputer odpina klemy odpina klawiatura
lodówka bosch nofrost czujnik położenia prędkości obrotowej regulacja prądu spawania bocznikiem
potencjometry behringer eurolive potencjometry behringer
Honda CR-V II 2006 K204A 2.0 automat – lokalizacja czujnika temperatury silnika Naprawa ekspresu do kawy 4Swiss – typowe usterki, diagnostyka, części zamienne