Wyciągasz wężyk, przesuwasz taką dużą plastikową klamrę odsuwając ją od wtyczki - i wtyka wychodzi sama.
Bezpiecznik najprościej. Można też odpiąć wtyczkę z pieca.
Witam, odpowiedź nasuwa się sama. odpiąłem wtyczkę od zbiornika. Nic się nie zmieniło, dioda nada się świeciła. Wyjąłem więc wtyczkę od programatora i wówczas zgasła Prawdopodobnie czujnik działa na zasadzie: otwórz (jest płyn), zamknij (nie ma płynu) obwód.
Pod wyświetlaczem jest złącze diagnostyczne. Jego zwarcie daje podobny efekt. Proponuję odpiąć wtyczkę od niego celem sprawdzenia.
Żeby odpiąć wtyczkę to wcale nie trzeba demontować kierownicy. Odkręci dwie śrubki które są pod kierownicą i jesteś w domu.
Odpiąć wtyczkę i zewrzeć. Jeśli światło się zapali, to wina w czujniku.
No widzisz, pisałem o klawiszu CPE toś się kłócił. Apropo-czasami jak się nie chce PLIP przypomnieć to wystarcza odpiąć wtyczkę storownika silnika
Na początek można odpiąć wtyczkę wycieraczki i np. spryskiwacza.teraz pomiar prądu. Nadal jest pobór prądy, jeśli tak to ile A?, a jeśli nie to wiadomo, co pozostało .
Jak odpiąć wtyczkę przy pompie myjącej (załączam zdjęcie)? Pytasz o pompę myjącą a wklejasz zdjęcia grzałki... W trosce o Ciebie i Twój sprzęt sugeruję wezwać osobę która ma pojęcie jak podejść do takich urządzeń bo z gównolitu zrobiony jak i całe Beko No wiecie ludzie cooo? Aż podskoczyłem z oburzenia :D Wolę zmyware Beko naprawiać jak zmywarko-złom...
Trzeba rozkręcić kartę aby odpiąć wtyczkę czy można to zrobić z zewnątrz? Wolał bym też nie zaklejać.
To nie wina układu 3843 tylko elementów po drugiej stronie zasilacza. Skoro masz za niskie napięcia to oznacza, że coś mocno je obciąża. Na początek obstawiałbym na kondensatory elektrolityczne - lubią się uszkadzać. Możesz również odpiąć wtyczkę z zsailacza do elektroniki monitora i zobaczyć jakie wtedy są napięcia.
Nie odpalałem go jeszcze. Wyciągałem radio i odpiąłem wtyczkę zasilającą, bo kabel był za krótki, żeby zrobić zdjęcia. Jutro zobaczę, czy po uruchomieniu silnika coś się zmieni. Dodano po 22 Nie odpalałem go jeszcze. Wyciągałem radio i odpiąłem wtyczkę zasilającą, bo kabel był za krótki żeby zrobić zdjęcia. Jutro zobaczę czy po uruchomieniu silnika...
Sprawdziłeś termik na magnetronie? Odpiąłeś wtyczkę do sprawdzenia magnetronu.
Parami są łączone ale do sterownika idą dwa kable jak sam zauważyłeś. Kolego co się dziwisz obwód zamyka się przez świecę. One mają po 1 ohmie wiec 4, 2 szeregowo plus 2 równolegle to i tak daje 1ohm w pętli wiec prawie zwarcie. Musiałbyś odpiąć wtyczkę od sterownika i odłączyć świece wtedy zobaczysz że nie ma zwarcia. Co do braku plusa to trzeba zerknąć...
Jeżeli chce sprawdzić sam silnik na krótko to musisz: Odpiąć wtyczkę silnika od płytki, bez odpinania kabli. Następnie przy ustawionej na środku bramie podłączasz neutralny do "W" a fazę do "U" - brama pojedzie w jedną stronę, oraz analogicznie w drugą jeżeli podłączysz fazę pod V. Dodano po 38 Ps transformatory uszkadzają się tak że wywalają bezpieczniki,...
potem odpiąłem wtyczkę wzbudzenia z alternatora na pracującym silniku. Na pracujacym silniku nie wolno tego robic. Za duzo kombinujesz i lamiesz podstawowe zasady podczas prac przy alternatorze. Obejrzyj szczotki alternatora, wymien regulator napiecia. Podlacz oscyloskop, porownaj amplitude z charakterystyka wzorcowa. Sprawdzisz w ten sposob czy wszystkie...
Raczej nie stacyjka. Proponuje podłączyć pod "komputer" i sprawdzić jaki temperaturę silnika widzi sterownik silnika. To sterownik silnika decyduje kiedy mają być włączone świece na podstawie odczytu temperatury. Można też wysterować ten przekaźnik i odczytać błędy. Gdyby była uszkodzona instalacja to raczej kontrolka by się świeciła. Możesz spróbować...
Dziękuję za pomoc. Cobra 4415, schowana za bezpiecznikami pod kierownicą, odpięto wtyczkę z alarmu, zdemontowano syrenę. wszystko działa bez modyfikacji.
Odpiąć wtyczkę pod fotelem włączyć ogrzewanie danego fotela i sprawdzić czy w ogóle dochodzi napięcie na wtyczkę Jeżeli napięcia brak sprawdzamy czy dochodzi napięcie na przełącznik jeżeli na przełączniku jest idąc drogą dedukcji uszkodzony jest przełącznik Ale jeżeli występuje napięcie i na przełączniku i na kostce pod fotelem wygląda to na uszkodzoną...
Daj nr i dokładny opis błędu. Jak dobrze pamiętam to gdy ktoś wyłączy poduszkę to należy odpiąć wtyczkę od poduszki bo inaczej sterownik zgłosi błąd. Gdy poduszka jest zdezaktywowana to kontrolka poduszek miga na początku a pozniej gaśnie. Jeżeli przyczyną jest jakiś inny powód to lampka poduszek nie zgaśnie. Nie używaj tam nic innego niż VCDS Lite...
Temat wstępnie opanowany, wystarczyło odpiąć wtyczkę przy minusowej klemie i ładuje non stop.. dzięki i pozdrawiam.
(at)mpendzik Dobrze kombinujesz z tą żaluzją. Na początek możesz odpiąć wtyczkę od modułu żaluzji, oczywiście o ile jest. Jeżeli się nie mylę to jest to zrobione na jednym przewodzie, teraz nie pamiętam ale robiłem coś takiego z taką usterką.
Sprawdź wskazania czujnika temperatury płynu chłodniczego - od temperatury sterownik ustala dawki rozruchowe. Możesz też na próbę odpiąć wtyczkę od niego czy się coś poprawi.
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Witam jak wcześniej napisałem zamontowałem emulator i usunąłem dpf ale zostawiłem katalizator już trzeci rok jeżdżę i jest ok nie kopci nic się nie dzieje choć raz wystąpił błąd dpf ale wystarczyło odpiąć wtyczkę od emulatora i podpiąć ponownie i błąd nie wrócił,ja jestem zadowolony.
Trzeba się dostać od spodu misy tam gdzie jest zamontowany i jak widać na zdjęciu powyżej ma 4 zatrzaski które trzeba ścisnąć i wypchnąć czujnik do góry. Najprościej jednak odpiąć wtyczkę od płyty głównej i zmierzyć miernikiem obwód na zakresie 10k ohm. Powinien nieć obwód aczkolwiek nie pamiętam dokładnej wartości.
Mam ten silnik właśnie w serwisie Mobilus. Niedługo powinien wrócić, to zobaczę, ale wydaje mi się, że tak był wejście ten wkręt. Z tego, co pamiętam, to nic nie wciskałem. Po prostu po wykręceniu wkręta, plastikowa część z elektroniką się wysunęła na tyle, że można było odpiąć wtyczkę łącząca silnik z elektroniką.
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
To stara historia o ile pamiętam to diody te mostkowały wyłączniki krańcowe Wystarczą diody wytrzymujące prąd około 5A.Musi być zachowana odpowiednia polaryzacja diody. Dodano po 3 Aby ją ruszyć trzeba zdjąć osłonę,odpiąć wtyczkę czterostykową ,ustal które kable są do silnika i podaj na nie napięcie z urządzenia sterującego,obserwować trzeba śrubę.Wykonaj...
Chyba jednak bez rozebrania wszystkiego po kolei i wyczyszczeniu się nie obędzie. Spróbuj odpiąć wtyczkę od cewki tego elektrozaworu od rurki "wasser", jeśli woda się zatrzyma to znaczy ze z jakiegoś powodu ekspress podaje zasilanie na ta cewkę. Bardzo możliwe że pozostałe elektrozawory są też zawalone kamieniem.
gdy występował problem z odpaleniem odpiąłem wtyczkę od pompy paliwa i w ogóle nie docierało do niej zasilanie (ani przy przekręceniu zapłonu ani przy kręceniu rozrusznikiem ). Nie wiem czy to ma wpływ ale przy szybkim przekręcaniu kluczykiem przestawały nawet święcić się kontrolki na liczniku (rozrusznik kręcił normalnie)
Mam problem z obrotami i chcialbym wypiac wtyczke ktora jest zabezpieczona i zgrzana z obudową. Moge tą wtyczke normalnie wypiać? Obawiam się że jesli wtyczka jest tak zabezpieczonmożna ją normalnie odpiąć. Nie wiem czy po odpięciu nie będę musiał czegos programować i ustawiać.
3. Odpiąłem wtyczkę od egra po odpięciu podczas jazdy obroty falują. Tak ma być ? I tu jest cały Twój problem. Zacięty EGR powoduje takie cyrki. Wyciągnij go, wyczyść, złóż, zrób jego kalibrację na sam początek.
Niesprawny egr wystarczy odpiąć wtyczkę
Smród paliwa nie ma nic do grzałki sondy. Na filmie napięcie na grzałce oscyluje więc nie powinno być smrodu o którym napisałeś. Niebiesko-żółty łączy się jeszcze z niebiesko-czerwonym i to jest plus dla zasilania grzałki. On idzie do 4 pionowej wtyczki sondy - pin pierwszy i łączy się z biały przewodem sondy. Drugi biały sondy podpięty jest pod pin...
Odpiąłem wtyczkę z elektrozaworu i działa.
Wiem, że jest podpięty pod ten zwijak i dlatego odpięłam wtyczkę przed nim i tam patrzyłem, czy jest prąd, żeby wykluczyć ewentualne przełamanie jego. Dodano po 26 Włącznika na desce nie mam
Przpustnica ci się moze spalic, i moze Ci spalic tez bezpeiczniki. Miałem tak w Touranie, staneła klapka, spalił się motorek i spalilo tez bezpieczniki od wentylatorów, a ze było t o w lato to wracałem 40km prawie godz, z climą na maxa i otwartymi szybami. Przepustnica ma się zamykac jak gasisz silnik.
Nie rozkręcaj pralki by zrobić pomiary. Można pralkę postawić na przykład na dwa krzesła itp. a wtedy jest dostęp do przyłącza elektrycznego pompy lub dwa przewody wpiąć we wtyczkę pompy i wyprowadzić na zewnątrz. Najprościej było by odpiąć wtyczkę pompy i zrobić pomiary, ale pralka nie wykrywając pompy może zatrzymać pracę urządzenia pokazując błąd...
Problem rozwiązany. Usterka dotyczyła części, któa jest połączona zaraz za pudełkiem od filtra powietrza, wystarczyło odpiąć wtyczkę i git. + wymiana części póżniej
Miało być "jest" a napisałem "już" i ot tyle. Cykanie dochodzi tuż za kablem zasilającym więc odpiąłem wtyczkę P911. Po ponownym podłączeniu do zasilania spowodowało to oczywiście że wyświetlacz już nie migał, ale samo cykanie nie ustało. Poniżej zdjęcie odpiętej wtyczki i dodatkowo całości. https://obrazki.elektroda.pl/4075136400_...
Jeszcze raz, wiem jak wymontować pedały gazu i hamulca, ale nie wiem jak odpiąć wtyczkę od gazu, a nie chce jej popsuć, jakaś podpowiedź?
Mówisz o bezpiecznika CH, a żarówki sprawdziłeś? Nie wiem jak masz dokładnie w Galaxy a czy nie odpięła, poluzowała się wtyczką np przy układaniu wykładziny jak prowadziłeś przewody od kamery?
Dlaczego wcześniej musiałeś odpiąć wtyczkę od immo ?
Dodam, że wczoraj odpiąłem wtyczkę od przepływomierza i trochę dostał mocy, ale nadal to nie to samo. Wyczytałem gdzieś, że jeśli bez podpiętego przepływomierza dostanie mocy, to znaczy, że jest uszkodzony.
Miernik w rączkę i pomierz napięcia na PK.
Znalazłem czujnik i odpiąłem wtyczkę - faktycznie napięcie na świece dochodzi ! Czy to oznacza że ten czujnik jest do wymiany ?
Mam tak samo wymieniony panel sprawdzony komputer wymieniony elektrozawur i dalej nic nie pomogło mechanik mi odpiął wtyczkę od elektrozaworów i grzeje cały czas gorąco nikt nie wie co to może byc
Odpiąć wtyczkę z wtryskiwacza niepalącego cylindra i można jechać
Jak juz nic nie pomaga zdejmij jeden bok drzwi najbardziej opornych. Sprawdź czy podczas tych "anomalii" jest wtedy zasilanie modułu.Jak jest to komfort albo CAN. Nie wierzę że padły moduły we wszystkich drzwiach. Czyli mam odpiąć wtyczkę od silnika drzwi i zobaczyć czy będzie pojawiać się napięcie?
Witam. Odpiąłem wtyczkę wzbudzacza i wszystko wróciło do normy. Śmiga.
A próbowałeś odpiąć wtyczkę od czujnika stopu przy pedale hamulca?
Witam, czy problem szarpania silnika po wymianie walka ssącego został rozwiązany? Jestem w podobnej sytuacji, silnik po remoncie i szarpie w okolicach 2000 obrotow. Błędów nie ma, na wolnych pracuje jak marzenie. Wystarczy odpiąć wtyczkę od zmiennych faz rozrzadu i nic nie szarpie. Z góry dziękuję za pomoc.
Właśnie odpiąłem wtyczkę i dalej to samo. Podpowiedzcie na co jeszcze zwrócić uwagę zanim pojadę podłączyć pod komputer.
Spróbuj odpiąć na 5 minut akumulator. Jeżeli to pomoże to do ustawienia LPG. Jeżeli nie pomoże to odepnij wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy lepej odpala - jeżeli tak to czujnik do wymiany.
Nie pamiętam jak to wygląda w 211, ale w modelu 203 była popularna usterka polegająca na braku kontaktu pomiędzy stykiem na oprawce żarówki i stykiem w reflektorze. Przegrzanie styku prowadziło do wypalenia plastiku pod nim i styk osiadał co powodowało przerwę i brak przepływu prądu. Na próbę możesz odpiąć wtyczkę od reflektora i wsadzić w odpowiednie...
sprawdź dokładnie jeszcze raz połączenia do wtryskiwacza a zwłaszcza to złącze które zzieleniało normalnie nie powinno się nic stać może masz tam jeszcze jakiś immo?
Ten pomysł z diodą nie do końca jest dobry - włoży ją na odwrót i nie będzie świecić. Tutaj musi być poprawną polaryzacja, czyli anoda do plusa, katoda do minusa. Widać że brakuje masy na przekaźnik 109. Patrzyłeś czy przewód podający masę ze sterownika silnika na cewkę tego przekaźnika jest sprawny? Najprostsza rzecz to odpiąć wtyczkę sterownika silnika...
Jtr może podjadę do gościa który ma pp2000. Ale z tego co wcześniej sb sprawdzałem na kompie to wartość na zgaszonym silniku była 118mbar, odpaliłem silnik też 118 mbar odpiął wtyczkę również, podłączylem wtyczkę ale odpiąłem kable od ciśnienia również 118mbar więc jakaś lipa. Zresztą nawet jak mówię robię pomiary miernikiem i to wszystko stoi w miejscu...
Skoro masz możliwość odczytania błędów to możesz też sprawdzić czy ten czujnik wskazuje poprawnie, a nie od razu wymiana i to na taki wątpliwej jakości, błąd mógł się zapisać bo ktoś kiedyś po prostu odpiął wtyczkę.
W moim ekspresie Siemens EQ6 s300 pojawił się również komunikat "dolej niegazowanej wody lub wymień filtr". Rozebrałem ekspres a konkretnie zdemontowałem lewy bok. W rogu, na dole jest przepływomierz. Po dmuchnięciu nie słuchać było "furczenia". Odpiąłem wtyczkę oraz wężyki i rozebrałem go. Wystarczy przekręcić, nie ma śrub ani zatrzasków. Przedmuchałem,...
Z tym elektrozaworem jest śmieszna sytuacja, też założyłem nowy, ale gdy odpiąłem wtyczkę, to w wtyczce jest jeden pin, a wejście ma dwa piny, kabel w wtyczce też jest jeden, tak ma być? Gdzie na filmikach widziałem to goście mieli dwa piny w wtyczce. Sprawdzę z tym wężykiem i dam znać.
Witam, mam podobnie, możesz mi podpowiedzieć czy można odpiąć wtyczkę od pompy paliwa bez odczepiania klemy akumulatora ? Czy zasilanie na klemie akumulatora musi być odpięte ? Ja odpiąłem bez odpinania klemy od aku i na dodatek miałem kluczyk w stacyjce ponieważ chciałem obserwować co się będzie działo no i ruszanie pływakiem nie zmieniało poziomu...
Możesz się wciąć w magnetofon. Na dole schematu głównego, po lewej jest moduł magnetofonu - z jedną wtyczką. Można ją odpiąć i tak jak napisane na styki 4 i 6 podać sygnal z zewnątrz. Pierwsze po odpięciu wtyczki włączy sprzęt klawiszem TAPE i dotknij czymś w w/w punkty- powinno buczeć. I chyba tyle. Pamiętaj, że jest to psucie sprzętu i robisz to na...
jak sprawdzić obwody? wystarczy odpiąć wtyczkę i sprawdzić miernikiem na "piszczałce"??
Nie wiem czy ta dioda się świeciła przy normalnej pracy lodówki bo nie zaglądałem tam jak działała. Odpiąłem wtyczkę od kompresora i sprawdzałem czy dochodzi napięcie i niestety nie dochodzi.. Dodano po 3 Wlutowałem LNK305PN. Bezpiecznik ok
Ja mając sterownik wylogowany to przed założeniem odpiąłbym puszkę immo za bezpiecznikami (dwie wtyczki) i nigdy nie miałbym problemu z fiatem code a to dość zawodne elementy. W sumie racja, chyba tylko najmłodsze roczniki wymagały podłączenia immo, starsze działały bez, wystarczyło przed montażem nowego sterownika odpiąć wtyczkę z modułu immo.
Witam, internet podaje, że bezpiecznik 43 powinien być 10 A, dlaczego został zmieniony to tylko można się domyślać. Ciekawe czy na LPG też tak źle działa. Odpiąłbym wtyczkę od sondy lambda, potem od przepływomierza. Może dokładnie sprawdzić wiązkę od sondy lambda (gdzieś zwarcie następuje). Zanim zacząłeś naprawdę, to przestawiłeś auto odpalone powyżej...
Witam kolegę yod , teraz odpala bez problemów, instalacja gazowa była zakładana w Holandii i jak do tej pory chodzi bez zarzutu, ale mam trop, dziś rano po odpaleniu pojawił się komunikat, sprawdź wtrysk, no i oczywiście max 2,5tys obrotów, zgasiłem od razu silnik, maska do góry i odpiąłem wtyczkę od przepustnicy i wcisnąłem ją z powrotem, odpalam silnik...
Hulajnoga Motus 8.5 Pro Lite po krótkim domowym serwisie nie działa. Zdjąłem tylny wachacz i odpiąłem wtyczkę od silnika, i po ponownym założeniu weszła jakoś luźniej i podejrzewam, że mogła się uszkodzić. Po włączeniu licznik się włącza, nawet po naciśnięciu hamulca mrugają tylne światła, a silnik nie działa. Nie znalazłem na internecie żadnego zamiennika...
Witam w nowym roku. Podłączyłem dysk z systemem i po pewnym czasie widać, jak dioda od dysku miga. Wygląda to tak, jakby laptop próbował wczytać system. Jednak na matrycy nic nie widać. Odpiąłem wtyczkę od matrycy, bo pomyślałem, że może przełączy się na zewnętrzne źródło, ale niestety nie. Wnioskuję, że problem nie jest z BIOS-em, tylko z kartą graficzną....
Witam, Proszę o podpowiedź, Skoda 1,6 tdi wchodzi w tryb awaryjny jak się rozgrzeje, wywala błąd czujnika temperatury paliwa, odpiąłem wtyczkę od czujnika i jak jest zimny do jest wszystko ok i nawet błędu nie wywala. Dopiero jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny ( bez znaczenia czy wtyczka wpięta czy nie ). Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.
Silnikowi brakuje powietrza. Proponuję przy tych objawach odpiąć wtyczkę od elektrozaworu N239 sterującego zamykaniem klapy gaszącej u wlotu zaworu EGR - dotyczy tylko silników o oznaczeniu ATD, ASZ i ARL (elektrozawór może dostawać masę z ECU [przy stale podawanym napięciu 12V] w trakcie pracy silnika i przymykać klapę na 5/6 gwizdka, zwłaszcza jeśli...
Według schematu leci do licznika, złącze A 12 albo B12, niebieski. Zgadza się, cienki cały niebieski kabelek idzie do pinu 12 niebieskiego gniazda. Ale jak odłączysz wtyczkę z alta to co nie gaśnie lampka? Lampka gaśnie Zauważyłem jedną dziwną rzecz - gdy uruchomiłem auto ze świecącą się kontrolką ładowania odpiąłem wtyczkę i wzbudziłem alternator...
Jak najłatwiej i szybko wyciągnąć alternator? Przyjacielu... Odpiąć wtyczkę odkręcić kabel, odkręcić alternator i go wyjąć Tam na prawdę nie trzeba wiele żeby go wyjąć.
https://obrazki.elektroda.pl/8234619300_... Witam. Jeśli ktoś ma problemy z oświetleniem wnętrza w Corolli Verso to podpowiem, że nie trzeba wyciągać całego pulpitu. Właśnie wymieniłem u siebie moduł. Wystarczy wyjąć poduszkę powietrzna pod kierownicą, odpiąć wtyczkę z modułu który jest zamontowany na plecach skrzynki z bezpiecznikami....
A po odpięciu wtyczki zasilania CPU coś się zmienia?
A czy mogę odpiąć wtyczkę J11 na płytce input? Gdyby nic się nie stało po takim zabiegu to bym przynajmniej zobaczył czy tam jest problem.
Ja u siebie też robiłem pomiary i to, co udało mi się wywnioskować. Jak zamykam auto, nie gasząc radia z guzika, to pobór mam ok. 1.5a, natomiast jak wyłączę radio z guzika i zamknę auto, to po około 15-20 min pobór prądu wynosi 0.00a. Winowajcą pożerającym prąd jest samo radio, bądź bardziej wydaje mi się, że sam moduł usb/bluetooth, ale nie miałem...
Jak włożysz wtyczkę, to te dwa oznaczone czerwoną strzałką nie będą już połączone ze sobą. "+" pozostanie tylko na jednej z nich, druga przydaje się w urządzeniach zasilanych z baterii i przy odpiętej wtyczce zasilacza bateria zasila układ, a przy włożonej wtyczce zasilanie jest z zasilacza (bateria jest odłączana)
Jeśli masz ten model Alarmu co podałeś to masz schemat - wysłałem ci go na maila .Kontrolka w rękę przypinasz się jednym końcem do Gnd (MASA NADWOZIA) drugim do kabli które są na schemacie oznaczone jako "kierunkowskazy" naciskasz pilota i patrzysz czy kontrolka w momencie jak się przekaźnik odezwie mrugnie czy nie. Odepniesz wtyczkę i zrobisz pomiary...
W wtyczce, która jest wpięta do licznika, czyli trzeba by rozebrać kokpit/deskę rozdzielczą przy liczniku. Może wystarczy odpiąć i zapiąć wtyczkę od licznika.
Em ja wiem że temat stary ale dla potomnych, gdy świeci dioda protect to można jeszcze odpiąć wtyczkę na górnej płytce, tj wtyczka od transformatorów i uruchomić spawarkę bez nich, jeśli dioda protect zgaśnie to wtedy po kolei wpinamy przewody z tej wtyczki transformatorów. Ja tak miałem, jeden z trafoczków miał zwarcie zwojowe i wykrywał to przekładniczek...
Odległość falownika do rozdzielnicy domu ok 6-7 metrów. Co do rozłącznika DC to myślałem że w razie potrzeby prac przy rozdzielnicy czy falowniku odłączamy stronę AC (znika obciążenie) i wtedy można odpiąć wtyczkę MC4 przy rozdzielnicy DC/falowniku. Moze jestem w błędzie ale dlatego chciałem poznać Wasze zdanie :)
Czy przed wymianą czujnika też falował? Jest GAZ? Silniczek krokowy może być przyczyną podobnych zdarzeń lecz nie musi. Wcześniej proponuje odpiąć wtyczkę od wymienionego czujnika i podpiąć mocno jeszcze raz. Sprawdzić lambdę odpiąć ją wtyczką i sprawdzić czy jest zmiana na lepsze lub miernik, jak nie to przed kupnem nowego silniczka krokowego proponuje...
Na wykresach jest wszystko ok. Może problem występuje tylko powyżej biegu jałowego. Dla pewności możesz odpiąć wtyczkę od pierwszej sondy i sprawdzić czy coś się poprawi ale raczej nic. Trzeba by odczytać parametry w czasie jazdy: temperatura silnika, odczyt z MAF (lub MAP w zależności od rozwiązania), czas wtrysku, otp. Skoro pali pali prawie dwa razy...
Termostat to jest cały ten element który widać na zdjęciu. Czyli trzeba odłączyć wtyczkę czujnika temperatury, odpiąć 4 węże i odkręcić 2 śruby (wcześnie dobrze by było spuścić trochę płynu, żeby za dużo się nie wylało).
Najlepiej przyłapać śrubkami, włączyć, zagrzać. Wyłączyć, odpiąć wtyczkę wentylatora i podważać po przeciwnej stronie niż jest wentylator. Nie radzę na boki ruszać bo można przy chwili nieuwagi ukruszyć rdzenie, jak źle się siłę przyłoży.
Tylko że tych kabli nikt nie rusza, leżą spokojnie za szafą, wtyczkę odpiąłem dosłownie trzeci raz w ciągu kilkunastu lat.
No właśnie nie, bo kupiłem autko z którego co nieco rozkradli, w tym antenę. Poucinane kable są. A mogli partacze przynajmniej normalnie odpiąć wtyczkę.
Witam, zakładam że chodzi o złącze w metalowej obudowie HD30-24-9PN o takim układzie styków: https://obrazki.elektroda.pl/1140238900_... Proszę odpiąć wtyczkę, przedzwonić przewody i wskazać na których pinach gniazda wychodzą. Łatwiej będzie dojść z czym mamy do czynienia. Pozdrawiam
Panowie, trzeba sprawdzać wiązkę w drzwiach od strony kierowcy, tam najczęściej uszkadzają się przewody z powodu częstego otwierania. Ta wiązka steruje prawymi drzwiami, otwieraniem szyby, głośnikiem i zamkiem. Najpierw odpiąć wtyczkę, następnie tego słonika wepchnąć w stronę drzwi i wszystko będzie widoczne, można lutować. Ostrzeżenie: przy odpinaniu...
Jak ma IBS, czyli czujnik na klemie to wystarczy odpiąć wtyczkę od niego. Na ogół auta nie sygnalizują błędów tego czujnika za pomocą kontrolek, ale nie będzie działać system start-stop. Inteligentne ładowanie w większości aut ma podobną strategię. Na wolnych obrotach nie ładuje, chyba że pobór mierzony jest naprawdę znaczny. Jak ładuje, to tak do 13.6....
Trzeba odpiąć wtyczkę od drugiej sondy i zmierzyć oporność grzałki, oraz zobaczyć czy dochodzi zasilanie na grzałkę. Co do braku aktywności to trzeba zobaczyć czy na sondzie wytwarzane jest napięcie podczas pracy silnika.
Można spróbować odpiąć wtyczkę CN602. Jeśłi STK jest uszkodzony wzmacniacz powinien się dać uruchomić.
Na gorącym odepnij wtyczkę temperatury wody na króćcu Sprawdź jak odpala
A ciężko odpiąć wtyczkę i sprawdzić czy wskazówka opadła?
Hej, Udało mi się znaleźć rozwiązanie dla mikrofonu. Otóż pod radiem, za kieszonką z gniazdem AUX znalazłem to: https://obrazki.elektroda.pl/1783221000_... Odpiąłem wtyczkę i multimetrem sprawdziłem który kabel idzie od oryginalnego mikrofonu. okazało się że jest to żółty i zielony (Na zdjęci jest to rząd od dołu) https://obrazki.elektroda.pl/2627262500_...
Znalazłem włącznik cofania, znajduje się on dokładnie w skrzyni biegów pod akumulatorem jakieś 30cm w dół, aby się do niego dostać trzeb zdjąć pokrywę filtra powietrza z przepływomierzem i jak ktoś ma szczupłą rękę można odpiąć wtyczkę chociaż nie jest to łatwe, szybciej będzie od spodu samochodu ale ja nie mam kanału. Po odłączeniu wtyczki światła...
Może być, jutro sprawdzę i dam znać. Teoretycznie wystarczy odpiąć wtyczkę i powinny się wyłączyć.
dobrać wtyczkę wtyczkę canon odpiąć przepływomierz
termik sprężarka dioda niebieski pasek parametry styków przekaźnika
manta wymuszenie rozebrać zelmer meteor
Jak zrobić kryształ detekcyjny z galeny? Instrukcja użytkowania sterownika ST-72 - gdzie znaleźć?