jeżeli gucio -1 ma racje (a to jest bardzo, bardzo możliwe) to możesz to sprawdzić , ja siedzę w autobusach to są silniki leżące, nie chcę tu zgrywać eksperta. - odpowietrzenie głowic jest połączone jedną rurką , zakładam przezroczysty przewód w układ, odpalam silnik i patrze (ok 20 min) czy zasuwają pęcherzyki powietrza, nie powinno nic lecieć na odpowietrzonym...
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
To dotyczy okresu przed uruchomieniem CO i ma umożliwić odpowietrzenie grzejników. Po uruchomieniu pomp ten zabieg nie ma już sensu. Powietrze pozostanie w grzejnikach i na niższych kondygnacjach o wyższym ciśnieniu rozpuści się w wodzie by na wyższych a szczególnie na najwyższej o najniższym ciśnieniu oddzielić się od wody i będzie chronicznie zapowietrzać...
Hmm jeśli bardziej przyjrzeć się Aspie to: 1. Wał korbowy jest kiepski do naprawy trzeba mieć sporo doświadczenia żeby go zregenerować nawet jeśli się to uda zrobić zostają inne problemy np wytarty rowek od simmeringu. 2. Zaworki zawsze były słabą stroną tej sprężarki; wiecznie któryś niedomagał, pękały spręzynki i masakrowały układ tłokowy. Jak pękł...
Napiszę, że rozebranie drukarki podciągnięcie tuszu za pomocą strzykawki i odpowietrzenie układu zdecydowanie pomogło. Wydaje się, że będzie ok.
Głowica nie zassała tuszu, musisz czyścić i czyścić, aż odpowietrzysz głowicę. Poszukaj jak zrobić fluszing głowicy w tym modelu.
A czy ktoś obeznany z tematatem podpowie w jakim celu do każdej z głowic w tym silniku widlastym wstawiony jest króciec ze stalowym przewodem, wszystkie głowice są razem połączone i przewód gdzieś wędruję dalej ni mogę dojrzeć gdzie,myślałem że to odpowietrzenie kazdej z głowic ale tam nie ma płynu co to robi ?
Kolega Wopor sieje ten sam defetyzm w kilku różnych wątkach. To że diesel siwo kopci, to wcale nie musi być woda, tylko źle ustawiony kat wtrysku, bądź zużyte wtryskiwacze. Nie ma czegoś takiego jak mikropęknięcie - głowica albo jest pęknięta, albo nie jest, test szczelności płaszcza wodnego przy nagrzaniu do temperatury roboczej prawdę powie. A na...
Tak powinna być wykonana instalacja: Dzięki. Będę przerabiał i tak wszystko na przyszły sezon grzewczy gdyż odchodzimy od elektrycznego pieca i dajemy na pellet. Super że każdy zrozumiał rysunek na kolanie i sposób prowadzenia rur. Teraz jedynie to ja mogę wstawić trójniki na rurach zasilających i zbudować pion w każdym mieszkaniu. Chciałem generalnie...
Ten zakład od głowic w miarę pewny, mniemam że i silnik trochę pochodził zanim go mu oddali i jazda próbna też za nimi choćby ze względu na odpowietrzenie chłodzenia i hydrauliki. Ten wakuometr trochę dziwny autor nie napisał dokładnie czy wskazanie waha się jakby lewe powietrze łapał czy drży szybko.
Wejdź w menu serwisowe, chyba menu trzeba trzymać i włączyć wtyczkę do gniazdka, trzymasz do momentu aż pokaże się napis maintenance czy jakoś tak klikasz aż dojdziesz do 7 i ok później 6 i ok jak pojawi się napis cleaning all to klikasz 4 i ok po jednym takim czyszczeniu już powinno odpowietrzyć głowicę.
Oczywiście zakładam właściwe odpowietrzenie układu, jego drożność i właściwe korzystanie z głowic termostatycznych. Hmm, co do drożności to nie wiem, ale chyba również OK, skoro w pozostałych pomieszczeniach jest dobrze. Tak, tu jest OK. Nie za bardzo wiem, co może (i jak) mi fachman przeonaczyć. Co do cyrkulacji, to chyba tylko jakiś wentylator......
O ile dobrze pamiętam, jest to wykonalne, sprężarka ma płaszcz dolotowy wokół tulei cylindrowych. Trzeba jak napisano zaślepić połączenie ze skrzynią korbową (nie pamiętam czy są tam wiercone otwory, czy nieobrobione kanały w odlewie), wykonać nowe kanały dolotowe do głowic (chyba jest taka możliwość po bokach głowic, ale jest mały rozstaw szpilek),...
Obecnie na parterze mam zamontowane zwykłe zawory kulowe. Każdy jest odkręcony tyle ile potrzeba (przeważnie minimalnie). Sprawdza się to bardzo dobrze, także zrezygnowałem z głowic termostatycznych. Głowica głowicą a zawór to co innego. Kulowe mają kiepską charakterystykę regulacyjną i na dodatek trudno powtórzyć nastawę. Idea stosowania prawdziwych...
Nie znalazłem sposobu.
Jesli uzywasz CISS-a to powodem zapowietrzen moga byc zby nisko umieszczone pojemniki z tuszem, za niski poziom tuszu w butlach, zle odpowietrzenie systemu a na koncu zle duchy. Moj epson sam odpowietrzyl sie dopiero gdzies po tygodniu.
Jaka temperatura na kotle? Na pewno dobrze odpowietrzyłeś? Głowice na grzejnikach nie są przykręcone?
Pewnie po 15 latach służby coś się w środku wytarło. Trzeba wymienić całość, głowicę i zawór. Aby to zrobić należy zakręcić oba zawory na dojściu i odejściu , upuścić nieco wody z kaloryfera, wymienić zawór termostatyczny, , odkręcić zaworki, odpowietrzyć kaloryfer, założyć głowicę, wezwać hydraulika jeżeli coś poszło nie tak. :lol:
Tego się nawet żadne warsztaty nie chcą podejmować. W promieniu kilkudziesięciu kilometrów wszystkie T4 tylko do mnie trafiają na swap silnika. Odpowietrzenie głowicy trzeba dorobić, otwory pod łapę od strony rozrządu trzeba rozwiercać i gwintować, wiercić otwór pod miarkę oleju.
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
A moim zdaniem to jest przyschnięta lub przytkana. W środku pojemników na tusz jest siateczka-filtr i na niej osiadają grubsze zanieczyszczenia lub grudki zaschniętego tuszu, jeżeli jest przytkana np w 90 % to minimalna ilość atramentu przejdzie ale nieco większa już nie i brakuje tuszu na bieżące drukowanie, Jak postoi dłużej to nowy tusz powoli dopłynie....
U mnie wywalało przez korek kiedy się nagrzał i dodawałem gazu. Spaliny szły w obieg i wywalało. I też się zastanawiałem czemu wywala, skoro się nie przegrzewa. 2.0 HDI (RHY)
nie, nie zapowietrzał się Wiec i ten połączony nie powinien, choć patrząc po rurkach przyłącza idą od dołu, więc odpowietrzenie choćby po napełnieniu wodą jest konieczne. a co do tych nypli .Musiałbym założyć 4 sztuki? Zwykły śrubunek mosiężny ma z jednej strony gwint zewnętrzny, a z drugiej wewnętrzny, więc potrzebujesz 2 niple i 2 śrubunki.
Odpowietrzenie pokrywy rozrządu, przeczyścić elementy i jeździć
Cześć! Mam problem z grzejnikiem. Został odpowietrzony, głowica ściągnięta, iglica ruchoma. Wszystkie grzejniki gorące, 2 zimne jak trup. Co może być nie tak? https://obrazki.elektroda.pl/9732010300_... https://obrazki.elektroda.pl/8620464000_...
Jżeli coś to uszczelka, pęknięcia głowic to zadkość .
ostateczna próba to można zdjąć wężyki i wcisnąć delikatnie płyn bezpośrednio do kanału z niebieskim tuszem ,ale jest to ostateczność i potem trzeba odpowietrzyć głowicę i jest dość ryzykowne bo można uszkodzić głowicę,dlatego trzeba to robić bardzo delikatnie i z wyczuciem
rozumiem że głowica była regenerowana. Czy odpowietrzyłeś głowicę?
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Albo źle odpowietrzony, albo jednak uszczelkę pod głowicą zdążyło wydmuchać. Może jeszcze pompa wody być uszkodzona. Oddaj do kogoś kumatego, nim wpędzisz się w koszty.
Sprawdziłeś na wymontowanej głowicy za pomocą czystej strzykawki, wężyka i płynu do udrażniania czy leci płyn ze wszystkich dysz? Co się dzieję konkretnie?
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Zdjąć całkowicie głowicę i zobaczyć, co się stanie.
Miska oleju, pompa oleju, odpowietrzenie głowicy. To tak na szybko. Reszty nie pamiętam.
Akurat zrobi, głowica dobra pomogło odpowietrzenie, zalanie ponowne głowicy i wymaga dwóch czipów.
Te silniki odpowietrzyć to jest dramat. Plak i na poluzowanych nakrętkach wtrysków próbuj. Te ich procedury odpowietrzenia nie działają.
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
Jeszcze raz spróbuj odpowietrzyć tylko w ten sposób: 1. zakręć głowicę na zero (ważne przy odpowietrzeniu aby woda do grzejnika dostawała się powrotem - z dołu) 2. sprawdź czy masz odkręconą tą śrubę na zaworze powrotnym 3. następnie ponów odpowietrzenie aż będzie leciała tylko woda 4. zakręć odpowietrzenie, otwórz głowicę na max i poczekaj aż woda...
Odkręcenie głowicy zgodnie z radą (at)elektrod, zmiana nastawy lekko zredukowała szum. Odpowietrzenie nie pomogło, wina leży gdzie indziej, szukam dalej.
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Naprawa poszła do przodu. Na defekt wydruku pomogło czyszczenie enkodera kołowego na wałku, był mocno zakurzony. Zostało jeszcze odpowietrzenie żółtej głowicy i można dalej drukować.
Nie zawsze wyjdzie test pozytywnie przy uszkodzeniu uszczelki pod głowicą Jeżeli jest ciśnienie w układzie i jest on dobrze odpowietrzony tylko zostaje głowica Jeżeli będzie powietrze w układzie też będzie wywalał płyn Szczególnie ciężko odpowietrza się nagrzewnicę
Uszczelka pod głowicą. Niemal identycznie miała córka a Yarisie. Problemy z grzaniem, ciągłe dolewki płynu. Niemożność odpowietrzenia układu. Nowa uszczelka, zrobiona głowica, 2,2 k PLN zmieniło właściciela. Jest OK.
Witaj. Ja bym obstawiał na uszczelkę pod głowicą ew.uszkodzoną głowicę. Popraw tą "trujkę" w temacie :)
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
Cześć. Niestety nie rozwiązałem tego problemu , woda dalej krąży z przewodów odpowietrzenia głowic ale od trzech lat jeżdżę z tą przypadłością i odpukać w niemalowane nic się nie dzieje. Jak przestanę jeździć a to już mam nadzieję niedługo to rozwiąże ten problem , bo nie odpuszczę. Wyciągnę silnik i rozkręcę go do zera i wszytko zweryfikuje . Dla potomnych...
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
Proponował bym sprawdzić też układ odpowietrzenia przy głowicy. Szczególnie zawór w trójniku i ezektor opisane na tym pożyczonym zdjęciu.
Witam Kolego Spróbuj samą głowicę przelać bardzo gorącą wodą. Gotujesz w czajniku wodę i wrzątkiem polewasz samiuśki koniuszek głowicy od zewnętrznej strony. Montujesz szybciutko i sprawdzasz (zrób odpowietrzenie - czyszczenie), wydruki próbne (ok.20szt.). Czasami pomaga. Żółty to jeden z ważniejszych składowych większości kolorów. :) Pozdrawiam "serwek"...
szlifowanie głowic rezystancje głowic udrożnianie głowic
zdjęcie blokady nokia wskaźnik wysterować komputer europower żelowy
stacja transformatorowa thomson am1460
Przelewanie się paliwa w zbiorniku podczas jazdy – objawy, EVAP, wyciek, diagnostyka Kospel moduł internetowy – nie świecą niebieskie diody LED, brak sygnalizacji sieci Wi-Fi