Odpowietrzenie nagrzewnicy. Trzeba na podszybiu to robić, inaczej nie ma szans...
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
Witam nie wiem co morze być po wymianie nagrzewnicy delikatnie dmucha ciepłym powietrzem na 1 dmuchawu 2,3, dmucha zimnym powietrzem . Węże do nagrzewnicy są ciepłe . Układ jest odpowietrzony .
Uład powinien się sam odpowietrzyć a jeśli by coś było to raczej w najwyższym punkcie (domyślnie nagrzewnicy) więc autko by nie grzało.
No to już jest jakiś trop, skoro chłodniejsze są węże przed nagrzewnicą, to pewnie coś utrudnia prawidłowy przepływ - może jakiś syf "przepompowany" przy wymianie, itp. Przyjrzałbym się wnętrzu węży, przepłukał nagrzewnicę. Chyba, że ta nowa nagrzewnica nie jest taka do końca sprawna.... Zakładam oczywiście, że nagrzewnica odpowietrzona prawidłowo...
Z tego co wiem to w tym aucie są odpowietrzniki.Jeden na rurze pomiędzy V-kami.Drugi na podszybiu przy nagrzewnicy. Odpowietrz to porządnie.
układ odpowietrzony przedmuchana nagrzewnica i węże od zbiorniczka, rozrząd 2 lata 46tys ori vw
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
witam wszystkich!!! jestem właścicielem audi a4 1,9tdi 96r., autko posiada klimatronik. mam podobne zastrzeżenia dotyczące nagrzewnicy. chciałbym zrobić podstawowe rzeczy takie jak: czyszczenie nagrzewnicy, wymianę płynu, odpowietrzenie. jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć wszystkie podstawowe rzeczy. gdzie w ogóle znajduje się ta nagrzewnica, jak ją...
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
Witam Ty masz jeszcze LPG, następne urządzenie do odpowietrzenia. Nie pamiętam, który był powrotnym z nagrzewnicy, a spróbuj jeden lub drugi i zobacz, czy jest powietrze.
Sprawdz sobie przelew ktory idzie do zbiorniczka czy nie jest zatkany jak on jest zatkany za pierona sie nie odpowietrzy pomimo tego ze na nagrzewnicy bendzie ok .
Pewnie układ nie został odpowietrzony, cienki wężyk idący do nagrzewnicy zazwyczaj (nie wiem jak w tym aucie) ma odpowietrznik.
wężę do nagrzewnicy sa ciepłe.Jęśli mogła się zapowietrzyć to jest sposób na jej odpowietrzenie?A jeśli jest zakamieniona można z tym coś zrobić?
Nie jestem pewny ale gdyby woda szła w wydech to i spaliny szły by do zbiorniczka i po odkręceniu było by coś czuć. To że przed wymiana płynu było OK nie znaczy że nie powinieneś zajrzeć do niej (nagrzewnicy). Niedawny przypadek kolegi w A4 potwierdził teorię, że po wymianie płynu i niby dobrym odpowietrzeniu przestało działać ogrzewanie. Przepłukanie...
Długość nie problem,odpowietrz dobrze uklad chlodzenia.Odpowietrznik na wyjściu z nagrzewnicy w podszybiu.
Źle odpowietrzony układ. Tam są elektrozaworki odcinające dopływ płynu do nagrzewnic, nagrzewnice nie są cały czas w obiegu.
A wszystko podłączyłęś tak jak trzeba? Typowe objawy zapowietrzenia podajesz. Ale może żle podłączyłęś nagrzewnice i przez to nie da się dobrze odpowietrzyć?
Zapowietrzony układ chłodzenia. Musisz odpowietrzyć układ przy pomocy zaworku zaraz przed nagrzewnicą na podszybiu. Jaki motor masz w Audi ?
Witam otóż w audi 80 2.0 LPG została zmieniona uszczelka pod głowicą. Sprawdzenie szczelności i bez rezultatów silnik, nagrzewnica odpowietrzona i po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka gdzie może być przyczyna?
...a ja podejrzewam, że po wymianie termostatu nie odpowietrzyłeś układu chłodzenia. Czujnik temperatury płynu nie ma nic do działania lub nagrzewnicy.
Coś mi się widzi,że to nie problem w odpowietrzeniu, Kolega się dobrze pompie przyjrzy, jak postała sucha to..., trzeba zdjąć wąż i zobaczyć, czy woda jest pompowana. W tym silniku nie powinno być jazd z odpowietrzeniem, o ile uszczelka pod głowicą nie poszła.
Witam wszystkich którzy chcą pomóc. Problem polega na tym że po wymianie uszczelki pod glowa auta nie można odpowietrzyć. Przewody od nagrzewnicy zimne, temperatura na szafie prawie 120 st. termostat nowiutki. Prosze o pomoc. :cry:
Jak ma oberwany wirnik to przy dzisiejszych temperaturach nie będzie grzało a na pewno się nie przegrzeje. Ale wymiana termostatu nie uszkadza pompy, a kolega pisał że grzało. Pompa nie daje ciśnienia tylko wymusza obieg. Odpowietrzyłeś na nagrzewnicy przy gorącym płynie czy na chłodnym ?
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Witam wszystkich, AUDI A4 B8 2012, 105 KW (Jednostrefowa klimatyzacja) czy ktoś z Was wymieniał nagrzewnicę w tym modelu - jeżeli tak to jakiej firmy ?? W mojej a4 podczas pierwszych przymrozków pojawił się problem z ogrzewaniem. Ogrzewanie nie działa równomiernie we wszystkich kratkach. W środkowej części nawiewu prawa kratka chłodzi, a z lewej leci...
witam miałem taki sam problem wypychało mi plyn przez nadmiar wystarcztło przegazowac samochod i pojawiały sie powietrze w zbiorniczku zrobilem uszczelke i jest ok jak padnie uszczelka to pojawia sie biały dym z wydechu brak ciepłego powietrza z nagrzewnicy i wyganianie płynu z układu
Witam mam takie samo autko i umnie był uszkodzony termostat, nagrzewa sie do 90°C? przy nagrzwnicy jest odpowietrzenie spróbuj czy nie ma tam poduszki i dopiero wieksza ilosc płynu moze ja "pokonać" Pozdr
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
nie robiłem tego testu, to ewidentnie wina przedostających się spalin do układu chłodzenia. jak odpowietrzę auto to po jakimś czasie znów jest zapowietrzone. dziekuje wszytskim za pomoc
T5, jeśli sciągał węże z nagrzewnicy i nie odpowietrzył, to imbus, o którym piszesz, nic nie pomoże! Wielokrotnie już to przerabiałem, ale nie twierdzę, że nie warto spróbować Twojej rady... Zawsze to mniej roboty :)
Wymieniony termostat,czujnik temperatury,płyn i teraz leci zimny nawiew,temperatura szybko rośnie,zimny wąż powrotu od nagrzewnicy,po odpowietrzeniu tym wężem kilka kilometrów było ok,potem to samo,zimne powietrze i coś bulgocze przy nagrzewnicy,wyświetlają się błędy 4.1;18.3;50;3 co to jest pomóżcie
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
mechaniczne czyszczenie nagrzewnicy, wydmuchanie paprochów z nawiewu oraz kilkukrotna wymiana płynu w kródkim czasie wraz z odpowietrzeniem pomogla. (wymiana, bo były inne awarie :( ) swoja droga w internecie bardzo czesto spotykałem się z informacja ze ten ukł. sam się odpowietrza. według mnie głupota lepiej zrobić to samemu niż "czekać". A i jeszcze...
Witam. Ostatnio nie działają mi nawiewy ciepłego powietrza. Wersja Climatronik. Samochód odpowietrzyłem, układ jest w miare szczelny, wszystkie węże gorące chłodnica też, obydwa węze od nagrzewnicy gorące. Czy to będzie wina nagrzewnicy ? Błędów Climatronika na vagu nie pokazuje.
Płyn jest nowy zmieniany dzisiaj.W pompę wody jakoś ciężko mi uwierzyć bo jest stosunkowo świeża .Jak ściskałem węże to czuć w nich powietrze.I ponawiam pytanie jak można odpowietrzyć nagrzewnicę bez odpowietrznika?? edit: Układ sam się odpowietrzyl (zrobiłem około 30km).Potrzebuje schematów klimatronika elektrycznych i podciśnieniowego. Jak by ktoś...
Odpowietrz porządnie układ i zalej płynem. Jeden odpowietrznik jest z przodu silnika w środku v-ki na metalowej rurze (śrubka na imbus 5), drugi na podszybiu na wężu od nagrzewnicy.
Witam wszystkich. Mam oto taki problem posiadam audi B4 (80) 1,9 TDI ostatnio zmieniałem termostat a zarazem płyn chłodzący i musiałem wypukać cały układ chłodzenia bo był straszny syf bo była woda wcześniej. I teraz oto mój problem nie mogę odpowietrzyć układu węże są miękkie odkręciłem korek na zbiorniczku i na tym kolanku ci idzie do nagrzewnicy...
Nie jest t o klimatronik a zwykłe Audi . Zaznaczam że odpowietrzony układ na końcach przewodów zasilających jest dobrze. może któreś cięgno spadło. Więc proszę o poradę jak dostać się do nagrzewnicy i sprawdzić cięgna. Było by fajnie gdyby ktoś podesłał mi fotki bo nie chcę pourywać zatrzasków.
Dawno instalacja złożona?Może wystarczy zamienić węże przy parowniku.Wąż zasilający parownik czyli ten sam co zasila nagrzewnice bo przeważnie tam się tnie musi być u góry parownika.Niekiedy żeby odpowiednio odpowietrzyć parownik trzeba odkręcić opaske na wężu górnym i wypuścić powietrze.
Witam. Czy moze ktos opisac w jaki sposob odpowietrzyc uklad chlodzenia w audi a4, a konkretnie czy trzeba odpowietrzac nagrzewnice(i jak), problem wiele razy poruszany na forum, jednak za kazdym razem brak informacji o sposobie naprawy. Pytam, poniewaz sam posiadam problem z ogrzewaniem wnetrza w aucie (klapki sterowania sprawne, wymieniony plyn,termostat,...
Pompę narazie zostaw w spokoju i zajmij sie odpowietrzeniem układu i ma grać. Jak nie działało ogrzewanie to znaczy że w nagrzewnicy nie ma ciepłej wody. Zlej stary płyn i odkręć węże od nagrzewnicy i zobacz czy nie jest już czymś zatkana. Jak będzie ok to posprawdzaj jeszcze czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie. Jak nie ma to zalej układ odpowietrz...
Witam, dzisiaj wymieniłem płyn chłodniczy, zalałem płukanką stary płyn, spuściłem, 5 razy przepłukałem wodą zdemineralizowaną. Zalałem nowym płynem, ale tylko 3 l weszło. Odpaliłem samochód, minimum na tych 3 l się utrzymywało, rozgrzałem do 90 stopni, dolałem jakieś 250-300 ml bo troszkę ubyło od stanu. Następnie zrobiłem 400 m na rozgrzanym silniku....
ciężko odpowietrzyc ale stawiam na nagrzewnice . Dużo pracy
p1423 jest błędem niewłaściwego składu mieszanki, auto ma gaz? jeżeli chodzi o termostat to nie widziałem w Audi termostatu z przewodami, chyba że wymieniłeś z króćcem wodnym i jest w nim zamontowany czujnki temperatury, wrzuć zdjęcie najlepiej. termostat w tym aucie powinen odpowietrzyć się sam przez mały otworek w termostacie, jedyny problem jaki...
Witam. silnik ANB , nie dogrzewa się silnik. max 60stopni. nawet jak zrobię 30 km to nie podchodzi wyżej temperatura, ogrzewanie wewnątrz kabiny - słabe odpowietrzony, nagrzewnica też. pozostają czujnik temperatury , termostat. jak sprawdzić co zawodzi. Proszę podpowiedzieć gdzie fizycznie znajduje się termostat w tym silniku i czujnik temperatury....
Witam. Problem został już rozwiązany wymieniłem nagrzewnice na nową ( 20 min. roboty nie trzeba rozbierać deski ), odpowietrzyłem porządnie układ i jest git. Odpowietrzałem w następujący sposób - zalałem płyn zakręciłem korek rozgrzałem auto do 90 st. i tak zostawiłem, po ostygnięciu odkręciłem korek dolałem płynu i powtórka znowu do 90 st.. Tak ze...
wymień termostat i dobrze odpowietrz układ chłodzenia , odpowietrzanie poprzez zsunięcie lewego węża od nagrzewnicy ale nie do końca , masz tam taką dziurkę na wężu więc zsuwasz go tak by pozostał wąż na nagrzewnicy , ale dziurka już delikatnie była poza króćcem. grzejesz silnik dopóki nie wyleci przez dziurkę strumień płynu i to wysoko, wtedy termostat...
No właśnie sęk w tym że: -przewody obydwa jednakowo gorące (mogę zmierzyć termometrem ^^) -układ odpowietrzony (w tym celu naprawiłem odpowietrznik na wężu od nagrzewnicy) -węże od nagrzewnicy wymienione 2 lata temu (jeden pękł więc przy okazji drugiego też wymieniłem) Różne rzeczy u klientów się widziało, robiło. Ale żeby we własnym aucie taką zagadkę...
Z doswiadczenia powiedzial bym ze uklad nie jest dobrze odpowietrzony. No chyba ze jezdzisz na wodzie. W takim przypadku moze zdarzyc sie ze bedzie go gotowac. a jak zachowuje sie wezyk przelewowy ? Sprawdzałęś droznośc nagrzewnicy, chłodnicy i rurki która idzie od tyłu głowicy do pompy?
Otwiera się bo górny wąż gorący, ale mały przepływ. Tu są kluczowe sprawy po co została ściągniętą głowica? to ze po remoncie i złożeniu wcale nie oznacza że zrobiono to 100% dobrze i może pchać kompresje w układ chłodzenia dlatego nigdy się nie odpowietrzy bo te powietrze ciągle przybywa i dlatego się gotuje. Wspomniałem o pompie bo to standardowa...
Witam. Znowu proszę o pomoc. W moim audi normalnie cuda. Objawy to brak ogrzewania, cały czas zimna chłodnica, cały czas zapowietrza się układ i płyn wywala zbiorniczkiem wyrównawczym. Chyba do nagrzewnicy nie podaje płynu i dlatego nie ma ogrzewania. dzisiaj wymieniłem termostat i nagrzewnica sprawdzona i odkamieniona. Dodam że rok temu wymieniłem...
Strona zasilająca nagrzewnicę musi być gorąca, strona wylotowa trochę chłodniejsza. Obieg możesz prosto sprawdzić. Na końcówce nagrzewnicy od strony powrotu jest na górze otwór odpowietrzający. Jeśli zsuniesz wąż do połowy to podczas pracy silnika przez otwór powinien wypływać płyn. Jeśli nie wypływa to bardzo prawdopodobne, że zaczyna sypać się pompa...
A jaki u kolegi stan płynu chłodzącego? Większy/mniejszy/taki sam? Po przejechaniu 2 - 3 km górna rura od chłodnicy ciepła czy zimna? Grube rury do chłodnicy po rozgrzaniu silnika są normalne, czy twarde, trudno ugnieść? Miałem padnięty czujnik, bo nie pokazywało mi temperatury. Doszło na 2-3 kreske i tyle. Wymieniłem i jest git. Rura jest ciepła....
już wszystko wróciło do normy spuściłem płyn odpowietrzyłem układ chłodzenia.Uruchomiłem ogrzewanie na mxa słyszałem jak do nagrzewnicy dostaje się woda.I jest git temperatura wróciła do normy czyli 88-90 nic więcej i grzeje normalnie taka błahostka a takie numery dzięki za pomoc
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Dobra,wyjąłem to pudło ,w której siedzi nagrzewnica,rozkręciłem,wyjąłem ją wyczyściłem,sprawdziłem,ma niewidoczne pęknięcie w plastiku ,przy krućcach na węże,kupiłem nową za 45 zł,wsadziłem unieruchomiłem silikonem jak było(po nagrzaniu się silnika i węży,tam,gdzie było go cieńsza warstwa zaczął schodzić,chyba dlatego,że nie odtłuściłem,oby trzymał,gdzie...
Primo, jak nie ma płynu w wężach od chłodnicy, to nie jest prawidłowo odpowietrzone. Secundo jak nie ma ciśnienia w układzie, to sprawdź korek zbiorniczka wyrównawczego. Tertio, wygląda mi to na zarośniętą nagrzewnicę, gdyby jakimś cudem udało Ci się ją opróżnić z płynu jak dmuchniesz w rurkę od nagrzewnicy, masz nie czuć żadnego oporu. Możesz też na...
kolego miałem tak samo spróbuj odpowietrzyć układ zacznij od uzupełnieniu płynu a potem kolego odkręcamy korek od zbiorniczka płynu podjeżdzamy pod górkę lub jak posiadasz garaż w który się zjeżdża na dół wtedy wjeżdżasz tyłem i zaciągasz ręczny.Odpalamy auto i na wolnych obrotach niech sobie pochodzi przez chwile,już mowie tobie dlaczego a dlatego...
Moim zdaniem w zimie trudno jest dogrzać silnik diesla ( miałem już dwa auta z takim silnikiem), ale w Twoim przypadku sprawdź filtr kabinowy(pyłkowy) - wymień jeśli jest zanieczyszczony i ewentualnie odpowietrz nagrzewnicę. Proszę wziąć również pod uwagę termostat tj. czy należycie działa. Jeśli chodzi o chłodnicę, to takie mają być objawy - górny...
Gimak: ten układ chłodzenia jest prosty w odpowietrzaniu i w większości przypadków nie trzeba nic robić, bo wszystko odpowietrzy się samo, ale od razu po założeniu głowicy, odpowietrzyłem go "ręcznie", czyli zsunąłem trochę wąż wyjściowy od nagrzewnicy i wypuściłem bąbelki, a było ich naprawdę dużo, Nie wiem czy to "wąż wyjściowy" nie jest przejęzyczeniem,...
Kolego, problem jest z termotatem lub z zapowietrzeniem układu. Termostat nie otwiera przewodu na nagrzewnice. Pomacaj czy węże są ciepłe. Popatrz czy jakieś węże nie są pogięte lub zapchane. Spróbuj jakiś wąż który idzie na krótki obieg tzn. na nagrzewnice poluzować żeby się odpowietrzył na włączonym silniku, żeby pompa chodziła, byle nie za długo...
Mechanior stwierdził ze uszczelka jest walnieta :( (minuta ciszy) he!he!he! Widocznie mechanior szuka sobie jelenia i roboty. W układzie volkswagena jak i audi panuje nadciśnienie. Aby sprawdzić czy jest walnięta uszczelka, to sprawdź, czy przy zimnym silniku bąbelkuje płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Jeżeli wydostają sie pęcherzyki powietrza, to niestety...
Miałem takie świece (te "normalne" 11 12V) co iskrzyły i brały po 4, 5 amper. 100% to tlko wyjęcie i zobaczenie w akcji, ja często sprawdzam amperomierzem, ale mało który miernik sie do tego nadaje, prądy do 30 amper. To tak ylko dla jaśnienia. Ale jak nie będą iskrzyć to stuprocentowo do wymiany. Ciekaw ten mechanik, co oddaje auto nie odpowietrzone,...
wymiana tej nagrzewniczki to zdiecie całej deski wiec na początek jeśli niemasz jej nieszczelnej to 1. sprawdz drożnosć jeśli niema czyli wlewajac wode np.wężem niewylatuje to wlej troche sody kaustycznej lub płyn do mycia naczyń poczekaj i sprubuj ponownie cisnieniem przepchnąć,rub to na zmiane raz w jeden wlot raz w drugi wylot płynu,jak już bedziesz...
Witam wszystkich, od kilku dni próbuję rozwiązać problem z brakiem ogrzewania w aucie jak w temacie. Nagrzewnica szczelna, wyczyszczona oraz układ odpowietrzony niestety brak pożądanego efektu. Z nawiewu leci letnie powietrze. Wydaje mi się po przeczytaniu kilkunastu wątków na różnych forach, że problem tkwi w klapach sterujących. Znalazłem podobny...
1. Ile rano było płynu w zbiorniku wyrównawczym? 2. Temperatura wewnątrz samochodu była niska bo nagrzewnica wnętrza jest dosyć wysoko, nie było w niej ciepłego płynu więc nie było czym ogrzewać powietrza wdmuchiwanego do wnętrza. 3. Tak jak kolega proponował: odpalić silnik, dać się mu zagrzać do aż do otwarcia termostatu (co przy tej temperaturze...
Kolego, Ponieważ napisałem już na innym forum (szukałem wszędzie) napiszę i tutaj :-) Problem udało się rozwiązać - wcześniej walczyło z tym kilku mechaników i sam też walczyłem bezskutecznie. Zapoznaj się z moją odp. tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/83735-... Na dzień dzisiejszy po przejechaniu przez jakieś...
Głowicy nie wymieniałem zrobiłem prześwietlenie aby upewnić się ze głowica nie jest pęknięta. Także zrobiona płaszczyzna i wymienione gumki na zaworach. Sprawdzona szczelność zaworów. A dzieje się tak ze raz wywaliło mi cały zbiorniczek płynu nawet nie wiem gdzie i w jaki sposób. No i są twarde przewody gumowe podkreślam raz na jakiś czas wszystko jest...
Witam. Mam problem z zamarzającym reduktorem gazu w instalacji sekwencyjnej STAG300. Polega to na tym, że jadąc po mieście reduktor jest ciepły i jest wszystko OK, a wyjeżdżając poza miasto, przy prędkości ok.100km/h, po przejechaniu mniej więcej 4 km reduktor zamarza.Instalacje gazową mam 3 lata i działała bezawaryjnie Auto podpięli pod komputer od...
Nagrzewnice płukałem, odpowietrzałem i nadal to samo.
Witam wszystkich forumowiczów. Sięgałem wiedzy w Internecie na wielu forach nt. mojego problemu z ubywaniem wody w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej i nie mogłem dopatrzyć się jasnej odpowiedzi, dlatego zakładam ten temat. Sprobuje skrocic opisy do minimum. Sytuacja jest następująca. Niedawno kupiłem auto (troszkę w ciemno - przyznaje się)....
No i tak zrobiłem, odpowietrzałem, nalałem też bezpośrednio do nagrzewnicy płynu, żeby nie było w niej powietrza. Jest znaczna poprawa! Dmucha gorącym powietrzem pod warunkiem że go wkręcę na obroty tak około 1300 i więcej. Na biegu jałowym dmucha letnim i przewód od nagrzewnicy jeden jest gorący drugi letni. Jak daję wyższe obroty to oba są gorące...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Witam Mam problem ostatnio miałem wyciek plynu chłodniczego do spalin. Awaria została usunięta rozszczelnił się układ chłodzenia spalin został wymieniony na nowy. Auto przestało grzać i w zbiorniczku ciśnienie jest minimalne. Przy odpowietrzaniu nagrzewnicy leci płyn leci zachwilke pokazują się banki powietrza i tak co chwilę. Dodam że zbiorniczek i...
Ja myślę,że termostat jest na 99% walnięty.A co może wypaśc z tej nagrzewnicy?A poza tym kiedy odpowietrzałem ją to szła piana...
Już wszystkiego chyba próbowałem klapy sprawdzałem działają prawidłowo przedmuchiwałem nagrzewnicę pod ciśnieniem 6bar odpowietrzana była na wszelkie sposoby po tych zabiegach płyn na wysokich obrotach aż tryska jak poluzuję opaskę od powrotu na wolnych obrotach płynie ale słabo a nadal wieje letnim powietrzem nie wiem co mam jeszcze zrobić żeby grzała...
Termostat wymieniony i poprawy nie ma. Po wymianie termostatu, zalalem autko plynem chlodniczym, odpowietrzylem (autko uruchomione na postoju jakies 15 minut albo i wiecej), przewody od nagrzewnicy zrobily sie gorace, a z nawiewow delikatnie leciutkie powietrze, wiec juz myslalem, ze bedzie okey... Ruszylem autkiem i po kilku km chlod z nawiewow. :/...
problem polega na tym że po nagrzaniu samochodu do 90 stopni nie otwiera się termostat, tylko dalej rośnie temperatura, potrafi nawet dojść do 110 stopni i muszę zatrzymać samochód i czekać aż się z chłodzi. Termostaty już 3 wymieniłem i to samo, jak go wrzucę do gorącej wody to się otwiera normalnie, po założeniu nie puszcza nawet kropli wody już próbowałem...
Termostat otwiera tylko przepływ chłodnicy nie ma udziału w ogrzewaniu kabiny. A jeszcze jedno, nawet jak układ posiada własny system odpowietrzania obiegu płynu chłodzącego i w układzie istnieje nieszczelność w postaci malutkiego otworu (np. szpilka) to układ będzie się zapowietrzał cały czas, tak miałem w audi b4 objaw brak ogrzewania kabiny. Wątpi...
siema szybka odpowiedz!!! Dobra sprawdze te weze ale uklad byl juz odpowietrzany. Zrobilem dokladnie tak jak wyczytalem wczesniej zsunelem przewod i tym otworkiem lecial plyn. Pisalem wczesniej ze na obrotach 2000 leci cieplejsze powietrze a przy gwaltownym przyspieszeniu odrazu zimne. A nagrzewnica ma nie caly rok tak samo jak termostat i czujnik....
Witam wszystkich. Od miesiąca jest posiadaczem audi a4b7 2,5tdi/2005r/163 KM. Zauważyłem problem z ogrzewaniem a mianowicie braku ogrzewania. Podłączyłem vaga małego takiego chińskiego i pokazało uszkodzony silniczek sterowania klapy strona kierowcy i uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia G65. Silniczek wymieniłem i błąd zniknął wiec to jest Ok został...
Witam, Jak w temacie. Pacjent to Audi A4 B5, 1997r., Avant, 1.8T AEB, QUATTRO, 150KM. W jednym momencie przytrafiły się trzy usterki. Brak ogrzewania (cały czas dmucha zimnym), Silnik zaczął się przegrzewać oraz gaz zakładany rok temu przestał się załączać. Pompa wody wymieniona, termostat wymieniony, wycieku płynu nie stwierdzono, klapki climatronica...
Witam. Nie mam już sił co do mojej audi. Problem polega na tym, że gotuje mi sie woda w ukladzie chlodzenia, wylewa sie podczas gotowania woda z zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem co jest grane juz, co zdążyłem sprawdzić: -chlodnica jest drożna -wyciagnełem termostat(ktory i tak jest dobry) -niby odpowietrzylem, ale dalej to samo. -nie otwieral sie...
Witam, mam problem z odpowietrzeniem układu chłodniczego. Ostatnio rozpuścił mi się wąż od chłodniczki oleju, (kapnął na niego olej). Od tamtej pory mam problemy z układem chłodzenia. Po wymianie węża, wszystko było okay, ogrzewanie było auto się nie grzało. kilka dni później (około 1200km) Auto nagle zaczeło pokazywać mi 110/120 stopni. Jednak wiem,...
odpowietrzenie nagrzewnicy passat odpowietrzenie nagrzewnicy odpowietrzenie nagrzewnicy wodnej
medion internetowy wybierać głosowy wsady flash blaupunkt
klaudia2 przestrojenie klaudia2 przestrojenie
Ustawianie zegara w Microcar MC2 - krok po kroku Tranzystory 2SJ201 i 2SK1530 w wzmacniaczach Sony ES