Termostat, pompa wody, zapowietrzony układ. Spróbuj od odpowietrzenia.
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
jesli ten termostat zalozony jest w pozycji pionowej to powinna byc w kolnierzu dziorka . ta dziorka ma byc skieowana do gory . wtedy sie odpowietrzy poprawnie.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Na delikatniejsze metody to już za późno. Trzeba było go dobrze odpowietrzyć przed próbą uruchomienia.
Rozumiem, że z siłownika nic się nie wysuwa, nie popycha łapy sprzęgła? Nie baw się w żadne gumki, których i tak tam najprawdopodobniej nie dostaniesz. Szukaj "clutch slave cylinder", płyn taki sam jak hamulcowy, może być DOT-3 czy DOT-4. Odpowietrzenie jak hamulce, w Punto raczej nie powinno być problemów.
Coś naczytałem się o odpowierzaniu. Że mam na nagrzewnicy korek wykręcić i tak długo lać płyn do zbiornika aż zacznie lecieć przez ten otwór? Jak to prawidłowo zrobić? I tak samo niby mam chłodnicę odpowietrzyć?
Kiedy wymieniałeś płyn, układ dobrze odpowietrzony?
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
Już mi ta para sika tak z 10 minut Na odpalonym silniku? Jak tak, to wyjmij termostat, złóż obudowę bez niego, zalej płynem i jeszcze raz odpowietrz.
a pompę odpowietrzyłeś?
Pytanie może banalne ale... Czy tył jest dobrze odpowietrzony?
przepraszam
Sam sobie zdiagnozowałeś i opisałeś problem, wymień co trzeba bo szkoda bitów marnować. Skoro raz wyleciało to zapewne tak nie powinno być i trzeba uszkodzony wysprzęglik wymienić i odpowietrzyć. No chyba że się odpowietrznik sam odkręcił.
Loker napisał: ....Ja się przyzwyczaiłem i na bulgotanie nie zwracam uwagi... Do czasu. Wszelkie usterki usuwa się na bieżąco - a potem opcja "mądry Polak po szkodzie". Wracając do usterki - może to być tylko zapowietrzenie układu jak pisze Loker - ale trzeba je jak najszybciej usunąć (tworzy się korek z powietrza uniemożliwiając prawidłowy przepływ...
W starszych punciakach metalowe przewody hamulcowe często tracą drożność i nie można dobrze odpowietrzyć układu.
Odpowietrzone w/g instrukcji serwisowej?
to prawda? Nie prawda. Tylko w nielicznych samochodach jest taka potrzeba, pewnie można by je wszystkie na palcach rąk wyliczyć. W 99.9% samochodów da się to zrobić bez żadnych testerów czy innego voodoo. Nawet bez specjalistycznych narzędzi ani pomocy drugiej osoby. Niestety już samo to że dopuściłeś do zapowietrzenia świadczy o tym że słabo u Ciebie...
nagrzewnica w 100% nowa. kupowana w Inter Cars :) przed chwilą jeszcze odpowietrzałem kolejny raz i tym razem podniosłem na lewarku strpne pasażera do góry najwyżej jak mogłem i wten sposób odpowietrzalem i powiem że jeste duża różnica z tym co było a z tym co teraz jest, grzeje, no może nie ąz tak jak w nowych samochodach ale grzeje lepiej niż wcześniej,...
A tylne? Odpowietrzyć musisz całość od najdalszego koła zaczynając.
Przy odpowietrzaniu samochód stoi na kołach czy na podnośniku? Ma to znaczenie ze względu na korektor siły hamowania. Na podnośniku odpowietrzasz poprzez interfejs auta z pompa abs ze sterownikiem- tak nakazują procedury. Punto I w sposób tradycyjny napewno odpowietrzysz na kołach
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony uklad odpowietrzenie powinno pomoc Pozdrawiam
Odpowietrzyłem ale nadal słabo grzeje.
Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Witam W miejscu go nie nagrzejesz , musisz nim pojeździć / lekko wyprostuj rurę / . Potem zdaj relację ale pamiętaj ODPOWIETRZ UKŁAD CHŁODZENIA
Jeśli jest odpowietrzony to zostanie jedynie zdjąć głowice.
Też mam taki problem (inny silnik 1.4 8V) i zastanawiam się czy wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzenie całego układu w tym odpowietrzenie sprzęgła mogłoby pomóc?
Panda 1 2 nie jest problem odpowietrzyć to ten sam sam układ co Punto grande Punto. I nie ma z nim problemu, mały trik 5 minut przysłowiowe i już grzeje.
Może jest zbyt mało płynu w układzie chlodzenia (zapowietrzony). Przy gorącym silniku ustaw nagrzewnicę na max cieplo i wentylator też na max. Jeżeli po kilkunastu sekundach temperatura wylatującego powietrza wyraźnie maleje to masz zapowietrzenie. Na początek proponuję uzupełnić plyn i odpowietrzyć układ.
Pompa wody do wymiany!!!!
Witam Chcesz kolego płyn wymienić czy masz raczej jakieś problemy z tym układem? Pyta o odpowietrzanie . Na wężu przy grodzi masz zaworek który służy do odpowietrzania nagrzewnicy / taka plastikowa śrubka / bo chyba chcesz ją odpowietrzyć , poza tym reszta układu sama powinna się odpowietrzyć / dolać płynu i kontrolować /
Był nalany płyn ale tam było tak dużo osadu z żelaza że musiałem coś z tym zrobić. Masz powietrza w układzie. Czasem Punto trzeba sposobem........ Pewnie tak. Może źle odpowietrzam? Robię to tak. Wykręcam odpowietrznik na chłodnicy oraz wężu (jest w głębi i trochę wyżej). Zalewam płyn aż zacznie się wylewać przez odpowietrznik chłodnicy. Zakręcam go...
A po pierwszym odpowietrzeniu nagrzales auto i odpowietrzyles drugi raz?
pomogła wymiana filtra paliwa choć dalej ciężko kręci, chyba przyda mu się jeszcze wymiana rozrusznika. może po prostu trzeba teraz odpowietrzyć go.... sprawdź swiece , itd...
Z tego do mi się wydaje to w tym miejscu jest wpięty reduktor. Czyli jak go dobrze odpowietrzyć? Poluzować wąż przy reduktorze i gazować?
jeśli to wóz pokroju punto, to mógł się zepsuć reduktor siły hamowania na przewodzie hamulcowym lub faktycznie jak koledzy piszą przewód gumowy mógł spuchnąć w środku.
Jakie Punto? Jaki silnik? Nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Układ chłodzenia w Punto nie odpowietrza się sam a już zwłaszcza jak jest LPG. Masz dwa odpowietrzniki - jeden na chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy, niestety masz LPG więc zapewne najskuteczniejszą metodą na odpowietrzenie będzie popuszczenie węża przy reduktorze.
Więc tak 60KM rok 2004 Wskaźnik wzbija się szybko do góry silnik nie jest ciepły nawet Według mojego mechanika czujnik sprawdzony Tak samochód ma instalację LPG Układ chłodzenia był odpowietrzony Nie nie wyrzuca płynu ze zbiornika
Odpowietrzyć nagrzewnice, jeśli to nie pomoże to nagrzewnica do wymiany.
Przeczytaj ten wątek poniżej ; https://www.google.com/url?sa=t&source=w... The FIAT Forum https://www.fiatforum.com › threads grrrrr stilo fault code p1653 judder? engine light...
Witam, Zaobserwowałem dosyć duże ubytki płynu chłodzącego, znalazłem miejsce jego "uciekania". http://obrazki.elektroda.net/50_12622129... Lepszego zdjęcia nie znalazłem, zaznaczyłem na nim miejsce uchodzenia płynu, w tej tulejce jest jakby metalowy korek, wbiłem go tak aby zatkał tą dziurę lecz po kilkunastu kilometrach problem wrócił. Do...
Co dzieje się z hamulcami przed uruchomieniem silnika? Nie szukajcie usterki we wspomaganiu, pedał nawet bez wspomagania bardzo mocno naciśnięty nie ma prawa wpaść do podłogi a hamulce mają hamować. Przed uruchomieniem pedał jest twardy lekko coś tam zahamuje tyle co nic ,hamulce są odpowietrzone nigdzie niecieknie płyn.
Jakie powinno być w moim silniku Ok. 3,5bar. czy po odłączeniu manometru po pomiarze nie trzeba odpowietrzyć układu ? Nie. I jeszcze jedno, dlaczego ten problem pojawia się przy silnym mrozie ? Ja nie twierdzę, że to na pewno to. Ale od tego bym zaczął.
Witam, mam Punto 2, 2000 rocznik i problem ze sprzęgłem, nie chce odbijać do góry. Płyn jest uzupełniony do maxa, nigdzie nie kapie. Wysprzęglik wymieniony, odpowietrzony, mija 3 dzień i znowu ten sam problem. Czy zostało tylko sprzęgło do wymiany??
Mam pytanie czy kotoś wie czy w Fiat Punto I 1.2 60KM jest jakiś zawór do odpowietrzenia układu chłodzącego w UNO są np. 2 takie zawory-potrzebne przy zmianie płynu, jeśli tak to proszę o wskazówki gdzie się znajduje.
no i się wyjaśniło w zasadzie wszystko ciśnienie jest w porządku to czujnik umarł został wymieniony i jest ok a ciśnienie wyniosło 2 atmosfery. Wspomaganie zaś było po prostu trochę zapowietrzone po odpowietrzeniu i uzupełnieniu płynu jest znacznie lepiej.
Witam, Mam samochód punto II z instalacją gazową i mam problem z falowaniem obrotów. Byłem u gazownika który na szybko zaślepił mi odpowietrzenie (element na zdjeciu) i mam wrażenie że to jest "druciarstwo"? Czy tak faktycznie ma być? Jakie zadanie ma ten element?
Kolego jeżeli rozwiązałeś problem to go opisz,a jeżeli nie to proponował bym skupić się na dobrym odpowietrzeniu tego autka(jeżeli jest lpg to tym bardziej).
Odkręcić korek i napełnić zbiornik płynem na zgaszonym silniku, zsunąć wąż z parownika aż do chwili pojawienia się cieczy w obu końcach (koniec pierwszy napełniony przytkać palcem) zakręcić opaskę .Uzupełnić płyn do max .Zakręcić korek wlewu płynu. Jeżeli parownik zamontowany jest na wysokości wlewu płynu chłodniczego ,odpowietrzenie dokonać na podwyższonych...
Do wymiany/odpowietrzenia wysprzęglik i zmiany płyn hamulcowy o ile ma to bo nawet nie jest podany jaki silnik. Trzeba wsadzić łeb i zobaczyć co jest nie tak.
Witam. Punto 2 1,2 po wymianie termostatu czujnika temperatury przewodów do nagrzewnicy, tych z odpowietrzeniem. Zapaliła się kontrolka temperatury, wymienione to co wyżej. Po kilku dniach od wymiany na nowo pali się kontrolka temperatury, termostat odbija bo wąż gorący, z nawiewu leci ciepłe powietrze. Po zapaleniu kontrolki jak delikatnie otworzę...
Mi się udało rozebrać to na parkingu pod blokiem, ale poległem na odrywaniu obudowy nagrzewnicy od wygłuszającej maty bitumicznej. Nie bardzo da się to źle złożyć, można źle odpowietrzyć. Chyba, że klapy są połamane albo źle podpięte, ew. mogli nie założyć gąbkowej uszczelki i zimne powietrze może opływać nagrzewnicę bokiem, zamiast przez nią przepływać....
witam wsadziłem drugą ale chyba muszę odpowietrzyć bo cofa się wiecej ale przy koncu zostaje . co to może być gdzieś nieszczelny ??
Cześć. Rozwiązanie problemu poległo tutaj na dolaniu wody do chłodnicy i bardzo dokładnie odpowietrzenie auta oraz w końcu zaadaptowanie się silniczka krokowego do pracy. Dzięki czmu na razie działa, ale temp. jest wyższa niż przedtem jak był problem
To jest odpowietrzenie zbiornika, wydostaje się przez tą rurę powietrze do wlewu podczas tankowania. Teoretycznie nie powinno się lać stamtąd paliwo przy stanie 3/4
No własnie problem w tym ze sa tam tylko dwie śruby w tym jedna urwana. Czy ma to sens zamontować termostat wlać płyn chłodniczy, odpowietrzyć podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat?
Termostat najpierw sprawdź i odpowietrz dobrze układ ! moja narzeczona bez mojej wiedzy dolewała płyn chłodniczy dobrze ze tylko płyn ;)
jakiś czas temu starałem sie odpowietrzyć cały obieg i nic sie nie zmieniło. Myślicie że to jest właśnie zakamieniona nagrzewnica nic innego ?
usterka usunięta ... ... ogrzewania nie było ponieważ układ był zapowietrzony, dodatkowo pompa wody zaczeła przeciekac ( po wymianie paska rozrządu, kolega ten nowy pasek musiał mocniej napiąć i stara pompa której nie wymieniłem poprostu klękła ) i być może od tej pompy zapowietrzył się układ ... ... pompa wymieniona, układ odpowietrzony, grzeje jak...
1.Wypnij wtyczkę z czujnika umieszczonego w chłodnicy i zewrzyj np. spinaczem do papieru lub kawałkiem drutu, wentylator powinien wtedy zadziałać. Jeśli nie zadziała to usterka będzie w obwodzie elektrycznym np.bezpiecznik, wtyczki, złącze silnika ,masa kabel oczko, lub jeśli występuje przekaźnik to przekaźnik. 2.Usterka zamkniętego termostatu wtedy...
To zły sposób. Prawidłowy, zgodny ze sztuką i normami ochrony środowiska wygląda inaczej, ale niestety jest trudny do przeprowadzenia w warunkach domowych - potrzebne urządzenie do nadciśnieniowego pompowania płynu do zbiorniczka. Jednoosobowo, w dodatku kobiecie również trudno będzie nawet w sposób zbliżony, ale spróbujmy; Sposób 1: - robi się to identycznie...
niema obawy po wlaczeniu zalonu pompa paliwa sie zalaczy i uklad sie natyczmiast odpowietrzy co do silniczka krokowego to wyczysc jego gniazdo i stozek zaworu z osadow
witaj jesli wymieniales chlodnice ,i jest nowa to pewnie jest zapowietrzona,to by sie zgadzalo ze na dole jest chlodna ,wentylator sie nie zalancza ,bo czujnik nie ma wymaganej temperatury,a niema dlatego ze znajduje sie w dolonej czesci chlodnicy,odpowietrz najpierw caly uklad ,jesli to nic nieda to pompa wody do wymiany bedzie,
Witam Od jakiegoś czasu mam problemy z obrotami na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Po załączeniu samochodu obroty wynoszą 900 (lekko poniżej pierwszej grubej kreski 1000 obr/min). W miarę rozgrzewania się silnika obroty sięgają 1200, a po wyłączeniu świateł mijania 1300. Obroty przy włączonych światłach lekko falują pomiędzy 1200 a 1100. Z pierwszych...
Objaw przegrzania był taki, że po przejechaniu 5-10 km zaczeła się palić kontrolka oleju na wolnych obrotach , po czym po kilku km zaczeła się palić kontrolka wysokiej temperatury( mam punto s gdzie zamiast wskażnika temperatury mam tylko kontrolkę wysokiej temperatury). Po odpaleniu i nagrzaniu sie silnika sprawdzilem uklad smarowania i chłodzący....
Zrób zbiornik zastępczy z butelki 5L odpal dobrze odpowietrz układ wtryskowy i zobacz czy następnego dnia będzie problem. Wtedy wykluczymy zapowietrzanie się układu paliwowego. Z tego co słyszałem to błąd pojawia się również przy zapowietrzonym układzie paliwowym.
Witam! Mam taki problem. Mieszkam w UK i byłem ostatnio na MOT(przegląd) z moim Punto I i niestety wykryto usterkę hamulców. Jedna strona hamuje bardziej niż druga. Hamulce były odpowietrzone i klocki też w porządku. Mechanik mówił mi że to może serwo jest uszkodzone. Ręczny też mi nie przeszedł przez MOT choć linka jest na maksa naciągnięta. Co to...
Wymień termostat zalej wszystko płynem i powinno być ok.Ja mam uno 1.0 po zalaniu płynem sam się odpowietrzył cały układ.(nie wiem jaki masz tam silnik ale jak 1.1 albo 1.2 to blok jest ten sam co u mnie )
Układ do odpowietrzenia , mało plynu. Miałem w swoim podobny problem odpowietrzałem i nić to samo, co u ciebie. Dopiero jak napełniłem układ chłodzenia pod korek, ( Czyli grubo ponad max) i przejechałem się do osiągnięcia temperatury roboczej na podwyższonych obrotach i odkręcony na max ogrzewaniu układ się odpowietrzył i działał normalnie. A ilość...
Witam Odowietrzenie układu nic nie da przynajmniej nie w tym przypadku , bo problem jest z temperaturą silnika / za niską / a nie wyłącznie z brakiem ogrzewania . Oczywiście po wymianie termostatu trzeba odpowietrzyć / dla mnie normalna kolej rzeczy / , co do samego termostatu to prawda że nie można zakładać taniego , bo czasem jest podwójna robota...
Kolego proste - masz co najmniej zapowietrzony układ, a znamieniem tego jest jeżdżący poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym oraz mocno zmieniająca się twardość węży do chłodnicy w porównaniu z układem pozbawionym powietrza. Napisałem co najmniej, bo nie chce być złym prorokiem, bo nie wygląda na zwykłe zapowietrzenie, na wystarczy tylko odpowietrzyć...
Świece powinny być brązowe, miałem takie Punto, świetne autko ale to tak na marginesie... Auto dość długo się nagrzewa i ciężko w nim odpowietrzyć układ chłodzenia - to raz. Dwa - sprawdź czujnik temperatury płynu, ale ten dla ECU (przy termostacie) - odczytaj na diagnostyce jaką temperaturę silnika widzi ECU w momencie załączenia wentylatora chłodnicy,...
większej czyli ile musi być po wystrzale , miałem przypadek : -obu czołowych wystrzelonych - jednej kurtyny -obu napinaczy( to wiadome) a po za tym takie uderzenie że silnik z łap spadł szczerze mówią -wciśnięty wstrząsowy - odłączony sensor całkowicie auto po przepompowaniu kilka razy pompką by się odpowietrzył układ odpala na raz chodzi Ci o przerwę...
Witam Problem rozwiązany Otóż były właściciel narzekał na nisko łapiący pedał hamulca. Pseudo mechanik zamiast porządnie odpowietrzyć układ (wymienić gnijące metalowe przewody hamulcowe ) postanowił podkręcić regulator przy serwie (między serwem a pompą) praktycznie nie zauważalnie gołym okiem ok 3mm (sprawdzone z serwem z innego Punta + widziane gołym...
Witam. Mam nie lada problem. Przypadek ten jest taki, że nie mam pojęcia jak rozwiązać problem nadmiernego grzania się silnika. Wskaźnik po kilku chwilach ląduje na czerwonej skali, po chwili opada i znowu rośnie, opada i znowu rośnie. Szarpie mi autkiem na każdym biegu, wentylator raz działa, raz nie. Wymieniony termostat, czujnik chłodnicy, dolany...
Odkręć korek od zbiornika z płynem i sprawdź czy czuć spaliny w zbiorniku, a przy pracującym nagrzanym silniku sprawdź węże czy puchną i twardnieją. Zacznij od sprawdzenia termostatu jak koledzy podpowiadali. Układ mógł być zapowietrzony i bulgotał, silnik się grzał, jak termostat puścił i odpowietrzyło się wszystko, to przestało bulgotać, a że może...
Pewnie rozleciał się jakiś element popychacza/wysprzęglika hydraulicznego. Silnika nie trzeba wyciągać a sprytny mechanik wymieni wysprzęglik (i ew pompę), oraz odpowietrzy w godzinę. Cena? Hmm, to zależy od kosztu części i robocizny danego warsztatu. Zapytasz mechanika, to się dowiesz. Zaznaczone elementy znalazł byś w kabinie na podłodze a nie na...
w 6 tygodni mogło się tak stać, że cieknie gdzieś przewodem i mogło sobie tak wykapać powoli a potem reszta wyschła. nalać nowy płyn i odpowietrzyć i hamować na maxa na postoju i patrzeć gdzie cieknie - ja stawiam na tylne przewody hamulcowe. w Fiatach bardzo rzadko padają pompy hamulcowe. ja raz w życiu tylko w Uno wymieniałem pompę, natomiast wężyki...
Witam W samochodzie została wymieniona tarcza sprzęgła i po jej wymianie sprzęgło bierze na samym dole. Układ odpowietrzałem 5 razy próbowałem przedłużać bolec wysprzęglika ale mimo to nic nie dało bo zmieniam jedynie położenie tłoczka, próbowałem również obrócić na wieloklinie dźwignie łożyska oporowego jednak takiej możliwości nie ma bo jeden klin...
Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale ten przewód łączy się z przewodem odpowietrzenia pokrywy zaworów (odmą) i jest podłączony do obudowy filtra powietrza (obudowy przepustnicy). Jak masz jakiś "wieś-tuning" pod maską i odma jest wypuszczona "w powietrze" to zaślep ten przewód, albo lepiej przywróć to do stanu oryginalnego.
Witam. Nie dawno kupiłem samochód z tytułu postu więc nie za wiele wiem o jego przeszłości. Podsumowując mój problem podczas jazdy strasznie grzeją się koła. Problem postanowiłem rozwiązać poprzez wymianę łożysk i dokręcenie ich za pomocą klucza dynamometrycznego, lecz problem się nie rozwiązał. Gdy jadę samochodem i hamuje silnikiem problem nie występuję,...
1) To odpowietrzenie pokrywy zaworów - normalne, że jest tam olej, zdejmij obudowę filtra powietrza i zobacz czy tam nie ma za dużo oleju, trochę może być ale wkład filtra nie powinien być nim pobrudzony. 2) Wężyk idzie do czujnika podciśnienia - jego pęknięcie powoduje przekłamanie wskazań MAP a do tego zasysanie "lewego" powietrza. 3) Też tam miałem...
Witam , wymieniłem pompe z serwem odpowietrzyłem hamulce i mam problem hamulec jest lepszy niż był do tej pory ale kiedy naciskam na hamulec parokrotnie auto wchodzi na obroty i spada , wchodzi i spada na 2000 obrotów może nawet 2200 czy ktoś wie co to może być ?
a wiecie moze jak odpowietrzyc pompe abs ? byc moze to jej wina ,
Cześć, mam punto II 1.2 8v 44KW Pierwszym objawem było chłodne powietrze podczas postoju, stania na światłach na skrzyżowaniu, gdy podczas jazdy normalnie grzało. Jakiś czas później temperatura weszła na max, zaświeciła się kontrolka temperatury. Zgasiłem auto, trochę ostygło, kupiłem płyn, dolałem niewiele i pojechałem do domu ale dalej się grzał (do...
Kolego, wszystko według mnie wskazuje na przedmuchy. Nie wiem jak wygląda układ chłodzenia w punto, czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy, ale chyba tak jeżeli na chłodnicy jest odpowietrznik i jak jest usytuowany w stosunku do układu chłodzenia. Jeżeli jest najwyższym punktem, to odpowietrzeniu układu oraz uzupełnieniu płynu do połowy zbiornika,...
Witam... mam problem z układem chłodzenia w Punto... jeździłem normalnie i nagle auto Mi się zagrzało nie załączał się wentylator... I nie było ciepłego powietrza podczas ogrzewania tylko leciało zimne.... Podjechałem do mechanika wymienił Mi termostat dolał płynu do chłodnicy i odpowietrzył... ale wentylator od chłodnicy nadal się nie załącza... Mówi...
Witam Jestem nowy na tym serwisie, bardzo byłbym wdzięczny za pomoc poczytałem troche o podobnych przypadkach ale wole sie upewnic zanim popadnę w większe koszta A więc problem jest taki punto 1.2 8v po nie dlugiej jeździe zapala sie kontrolka od płynu chłodniczego, brak ogrzewania na kabinę, wentylator caly czas pracuje, po odkręceniu korka chłodnicy...
Problemy z chłodnicą PUNTO 1 Wiadomo że prawidłowe chłodzenie silnika jest jedną z najważniejszych cech wymaganych do prawidłowego działania silnika samochodu. Chciałem podzielić się swoim doświadczeniem jakie nabyłem w czasie eksploatacji samochodu Punto 1. Pewnego dnia zauważyłem, że w czasie jazdy w mieście zbyt mocno rozgrzewa się silnik (płyn chłodzący)....
wymienilem juz przewody swiece zaslepilem dobrze odpowietrzenie baku,posprawdzalem wszystkie podcisnienia i silnik dalej kuleje i pali sporo ponizej zamieszczam film jak chodzi na biegu jałowym i zdjęcia z programu na jałowym Jakbyscie rzucili okiem na parametry czy wszystko jest wporzadku?na co jeszcze zwrócic uwage ze samochód tak chodzi jak na filmiku....
Witam Zacznę krótko, po czyszczeniu przepustnicy w ów fiacie coś się podziało i od czasu do czasu auto dostaje wysokich obrotów tzn. do odcięcia... Przepustnice czyściłem sam za pomocą denaturatu i płynu do mysia silników. Pod przepustnicę założyłem nową uszczelkę poskręcałem mocno ale to nie pomogło... Jest możliwe że po prostu ją zepsułem? Druga sprawa...
Nie nie mam gazu ale byłem u kolega mechanika i odkręcił na chodzącym silniku korek wlewu płynu chłodzącego i syczalo i podniósł się poziom płynu i trochę wyleciało ale dolaśmy i na pracującym bulgotało w tym zbiorniczku i odkręcił jakieś odpowietrzenie na gumowym wężu i też syczało i po czasie silnik zaczoł równo pracować i stwierdził,że mam uszkodzoną...
Witam serdecznie wszystkich, proszę o porady w sprawie poniższego problemu. Fiat punto II 1.2 16V benzyna-gaz, szarpie podczas przyspieszania powyżej 2000 obr/min. Świece zapłonowe (NGK) oraz przewody zapłonowe (Magneti Marelli) wymienione 17 tyś temu. Cewka zapłonowa nowa MM ma miesiąc, przepustnica wyczyszczona, przepływomierz czysty. Nie ma błędów...,...
Zaworu prawdopodobnie do spuszczania płynu chłodniczego nie ma.Należy zdjąć opaskę zaciskową jak w CC i zdjąć wąż z króćca dolnego chłodnicy i płyn zleci do podstawionego naczynia.Po spuszczeniu płynu założyć ponownie wąż na króciec chłodnicy i ponownie zacisnąć opaską zaciskową.Zalewając płyn zwróć uwagę na dokładne odpowietrzenie chłodniczki nawiewu...
Witam. Autko kupiłem dwa tygodnie temu i od razu wymieniłem termostat, bo silnik był niedogrzany. Zalałem nowy płyn chłodniczy i odpowietrzyłem układ, ale niestety urwał się odpowietrznik na wężu do nagrzewnicy (widać było, że był już nadłamany). Wkręciłem w to miejsce śrubkę owiniętą taśmą teflonową i jak na razie nic się nie poci. Od tamtej pory silnik...
Świeca nie jest nawet obkopcona jest jak nowa. No jak masz okopconą świecę to znaczy że spalanie w tym garku nieteges. W Puntach z silnikami FIRE często są problemy ze świecą w pierwszym cylindrze - niestety w gnieździe tej świecy gromadzi się brud z olejem (przedmuch spod korka, pęknięty wąż odpowietrzenia pokrywy zaworów, wycieki spod pokrywy zaworów),...
W większości pojazdów to właśnie zbiornik wyrównawczy jest najwyższym punktem układu W Puncie mk. 1 zbiornik wyrównawczy jest umiejscowiony z boku chłodnicy i nie jest najwyższym punktem nawet fabrycznego układu chłodzenia (jest nim korpus przepustnicy). Dlatego konieczne są odpowietrzniki (układ chłodzenia w Puncie się sam nie odpowietrza). W samochodach...
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Witam, Mam jakiś wyciek z układu chłodzenia, nie jest on na pewno na samej chłodnicy tylko gdzieś na silniku bo tam kapie. Byłem u mechanika sprawdził i stwierdził, że to wina nadmiaru płynu chłodniczego i zapowietrzonego układu - odpowietrzył i powiedział, że jest dobrze. Po 4-5 dniach wskazówka temperatury silnika zaczęła skakać więc otworzyłem maskę...
odpowietrzenie reduktora odpowietrzenie kanalizacji odpowietrzenie corsa
yamaha filtr paliwo kabina prysznicowy panel magnetofon unitra transformator
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Jak skasować błąd HE w suszarce Samsung? Oznaczenie łożysk silnika inwerterowego w pralce Samsung