Możesz wlać,ale pilnuj ilości wlanego oleju. Korek który służy do wlewania jest jednocześnie wskaźnikiem poziomu oleju.
Nie ma takiego. Producent nie przewiduje wycieku ani uzupełnienia oleju. Zlewasz cały olej i wlewasz przez odpowietrznik lub czujnik cofania żądaną ilość oleju.
też tak mi się wydaję że jakąś funkcję jeszcze pełni, może jakiejś "mini" odmy Dodano po 37 dowiedziałem się dlaczego jest taka ta uszczelka a nie tylko po obwodzie. Ma ona zapobiegać rozbryzgowi oleju na korek wlewu/odpowietrznik żeby nie wydmuchiwało oleju ;)
No niestety tego oleju wypluwa dużo nawet wypluwa miarką od oleju ,praca oczywiście na mrozie bo przy wycince trzciny i przy tym silniku nie ma odmy a odpowietrznikiem jest korek wlewu oleju :(
Dzień dobry! Już nic nie wycieka, przez ten odpowietrznik w korku został przepuszczony sznureczek. :)
Przecież na drugim zdjęciu widać czerwony korek który zarazem w innych kompresorach służy jako odpowietrznik i miarka oleju a przez otwór uzupełniasz olej ... chociaż masz ten wziernik także to chyba jest ten Twój wskażnik poziomu oleju także poziom oleju jest do tego czerwonego punktu na nim a jak nie widzisz poziomu to wykręć ten wziernik i go przeczyść...
Dziękuję za pomoc , jak zawsze na tym forum są chętni do pomocy :-) , jak wrócę z pracy to się zabieram za rozbiórkę po kolei. To jeszcze pozwolę sobie zapytać czy mogę "założyć" w miejsce gdzie powinien być korek-odpowietrznik oleju takie coś : http://allegro.pl/korek-wlewu-oleju-komp... http://allegro.pl/odpowietrznik-do-kompr...
Silnik skierowany w dół to ryzyko zalania silnika całą zawartością oleju z przekładni w przypadku uszkodzenia uszczelniacza wału silnika. Raz się z taką sytuacją spotkałem. Nie przyjrzałem się dokładnie, ale pod puszką elektryki znajduje się chyba odpowietrznik lub korek wlewu oleju do przekładni. Tak więc podejrzewam że pozycja montażu może mieć znaczenie.
Masz przecież na rysunku skrzynię biegów. Spust jest pod lewą półosią. Śruba górna to kontrolka poziomu oleju a wlewać najlepiej przez odpowietrznik na skrzyni w komorze silnika. Żeby było łatwiej można wymontować obudowę filtra powietrza.
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
Nie miałeś przechylonej kosiarki przez dłuższy czas na jedną stronę przy naprawie? Może olej wyciekł przez odpowietrznik w korku do nalewania oleju do skrzyni chydrostatycznej i pociekł dalej.
Z kanału nie ma problemu. Jeżeli leci z odpowietrznika na zewnątrz to tylko pompa wody do wymiany. Ale jak jest zapchany to płyn leci do oleju. Na korku pojawi się za miesiąc. Ale wtedy dodatkowo turbina do wymiany. Przerabiałem temat.
Nie ma korka wlewu. Jest korek poziomu od strony lewego kola. Wlawac mozna tamtedy, lub przez odpowietrznik na gorze skrzyni.
Tak jak koledzy wcześniej pisali-wkleiłem metalowe tulejki, otwór po pompce paliwa zaślepiłem przykręcając metalową blaszkę a tam gdzie był aparat zapłonowy mam korek wlewu oleju z odpowietrznikiem. Dodanie kolejnych zaworów dodatkowo skomplikowałoby konstrukcję, a i teraz jest już ciasno.
W piłach często po zgaszeniu i odstawieniu wycieka olej, czasami jest winny odpowietrznik zbiornika oleju, gdy są to małe ilości to nic poważnego. Jeśli poluzowanie korka pomaga gdy stoi to wina odpowietrznika.
Witam, Pewien geniusz używał mojej HD 1094. Po robocie zakręcił dopływ wody, ale nie wyłączył samej pompy. Nie wiem jak długo pompa pracowała bez wody - godzinę co najmniej. Pod myjką jest plama oleju. Odkręciłem obudowę i widać, że olej wylewał się korkiem od wlewu oleju (dziurką odpowietrznika). Z tego co widać, to 2 setki wyleciało na pewno. Obecnie...
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
Trzeba pamiętać o tym, aby odpowietrznik w korku wlewu oleju był drożny.Też robiłem tak samo jak kolega powyżej i jest dobrze.
Witam, Nie ma tam korka wlewu. Olej wlewa sie przez odpowietrznik lub otwor wylacznika biegu wstecznego. Pozdrawiam, Georges
Nie ma wlewu, jako takiego. Wlac mozesz albo przez korek poziomu, albo przez odpowietrznik.
Witam Nie mam smarowania łańcucha w pile. Wymieniłem pompkę, filtr sprężynowy i nic. Natomiast gdy odkręcę korek wlewowy to olej zaczyna się pojawiać, stąd moje pytanie gdzie znajduje się odpowietrznik zbiornika oleju ?
A w którym miejscu za zbiornikiem? Za korpusem podnośnika, nad skrzynią, pod siedzeniem kierowcy? Jeśli podłączasz zbiornik pod korek spustowy to nowy zbiornik musi mieć odpowietrznik, a oryginalny korek także zostaje.
Sprawa wyjaśniona, kupiłem kondensator 35uF, założyłem a tu nici, okazało się że ktoś zatkał odpowietrznik na bagnecie oleju, po odkręceniu korka wlewu oleju kompresor ożył, odetkałem odpowietrznik i chodzi. Robiło się ciśnienia i blokowało to ruch tłoka w dół prawdopodobnie. Ps. dzięki za podpowiedzi i mam jak coś ten nowy kondensator to oddania za...
PROBLEM ROZWIĄZANY !! Brak mocy rozruchowej był spowodowany brakiem odpowietrzenia skrzyni korbowej w moim kompresorze był zamontowany tylko korek wlewowy oleju a w podobnych kompresorach w tym miejscu zamontowany jest korek z odpowietrznikiem po zamontowaniu korka z odpowietrznikiem kompresor rusza bez problemu. Co ciekawe zmyliło mnie gdy kręciłem...
Korek na dole to korek spustowy oleju nalewa się korkiem po przeciwnej stronie koła zamachowego tam gdzie są łożyska wału lub jak jest tam zamontowany odpowietrznik to właśnie nim, i ok 250 ml
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
witam jak sie wymienia olej w rowerze z silnikiem sachs gdzie jest korek spustowy oleju bo gdzie sie wlewa wiem gdzie jest i gdzie odpowietrznik moze mi ktos napisac dokladnie jak spuscic stary olej! Prosze o pomoc
Witam. Od pewnego czasu borykam się z wyciekiem oleju hydraulicznego ze wspomagania kierownicy.Gdy spadnie temperatura poniżej zera olej strasznie się pieni i wycieka przez odpowietrznik w korku. Co morze być przyczyną pienienia się oleju i jaki powinien być olej czerwony czy żółty .
Pisalem odma czy tez odpowietrznik,jest usytuowanyny w dole retardera,no ale dobra.Poziom oleju oczywiscie uzupelniam do max.(jest miarka i korek przelewowy),ale po przejechaniu kilkuset kilometrow i uzywaniu retardera wyrzuca go.
Możliwe jest ale kto to ma wiedzieć. Skoro zmieniałeś uszczelnienie wraz z wodzikiem i jesteś pewny swojej roboty, to sprawdż jeszcze, czy odpowietrznik w korku wlewu oleju nie zakleił się szlamem. A czy olej wypływa też z innych miejsc? Silnik jest mocno oblepiony olejem ?? A ta "ciężka i lekka" robota jest wykonywana z włączonym kompresorem?? Pozdrawiam
Odpowietrznik nagrzewnicy to taki nagwintowany korek plastikowy, tak? Czy wystarczy uszczelnić ten gwint? Czym to zrobić? Czy po uszczelnieniu, gdy zniknęły przecieki nie miałeś też tej mazi na korku oleju?
W nowych skrzyniach 1.6tdi odwrotnie jest spust a wlewu nie ma. Lejesz przez odpowietrznik : ) ile zleci tyle lejesz +- Nie pisz głupot, bo inni w nie uwierzą. Spuszczasz olej przez korek spustowy i zaślepkę mechanizmu zmiany biegów i wlewasz odpowiednią ilość przez włącznik biegu wstecznego. Błędnie określany korek od przodu skrzyni jako kontrolny/wlewowy...
zapytam jeszcze czy wlewać po prostu do zbiornika wyrównawczego aż będzie odpowiednia ilość na wskaźniku czy najpierw do transformatora bo też jest korek. Chodzi o to czy może (a może ma) być poduszka powietrzna czy coś w tym rodzaju - ten korek to mi się wydaje, że to odpowietrznik ale nie wiem jak jest naprawdę.
Jezdzilem jezdzilem i plynu zaczelo ubywac wiecej. W tej chwili wyraznie widac iz ilosc oleju w sielniku sie zwiekszyla - na bagnecie to widac, oraz pojawilo sie maslo pod korkiem wlewu oleju. Wczesniej korek byl suchutki. W miedzyczasie znalazlem miejsce ubytku plynu - odpowietrznik na rurze plunu chlodniczego,m ale widocznie to nie bylo jedyne miejsce...
W tym sęk że właśnie nie pojawił się luz, od razu jak zobaczyłem wyciek to podlewarowałem koło i o dziwo jest jak należy. Zadziwia mnie jedna rzecz- odkręciłem korek przelewowy od zwolnicy i aż trysnęło trochę oleju pod cisnieniem (!). Czy tam nie powinno być jakiegoś odpowietrznika? Czy przypadkiem nie wytwarza się ciśnienie i przez to wypycha mi ten...
No właśnie a ja ledwo dawałem rade wtłaczać powietrze taką dużą pompką do roweru i to przy otwartym korku wlewu. Szło ale bardzo ciężko..
Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. Ruskie po prostu byli tak pewni swej technologii że nie przewidzieli przelewu tak jak w 60-tce czy ciapku . Wymiana oleju na chwilę pomoże a potem znowu rozrzedzi się paliwem i problem powróci ,...
Tak jak napisał Szefciu, olej wlewa się z przodu od strony chłodnicy tam jest korek. Olej wlewa się do momentu kiedy będzie równy poziom z korkiem wtedy jest właściwy stan oleju. Wcześniej to ja męczyłem się przez odpowietrznik :-), dlatego mi tyle zeszło z wlewaniem oleju. Ponowne podziękowania w stronę Szefcia - co ekspert to ekspert. PS. chodziło...
To co wyleci to wlej odpowietrznikiem albo czujnikiem wstecznego biegu. Dodano po 49 Aaa. To automat. Podaj dane to Ci dokladnie powiem co i jak. Dodano po 4 Wlewasz miarka oleju. Powinno byc tam 3.3 litra ATF. A korek spustowy jak na zdjeciu. Dodano po 31 Wlewasz miarka oleju. Powinno byc tam 3.3 litra ATF. A korek spustowy jak na zdjeciu.
Witam wszystkich, może ktoś będzie miał wiedzę na temat, który mnie już dobija. Tak więc pacjent: Mini Cooper 1.6 benzyna w LPG. Auto po uzupełnieniu płynu chłodniczego, odpowietrzeniu działa bez zarzutu, wiatrak się załącza, nie gotuje się, ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. Co najlepsze, nie widać, gdzie może być wyciek....
No było już świetnie, miała moc, ładnie wchodziła w obroty. Pochodziła tak może 30 min. I problem. Dodając gazu tak od ok 70-100% dusi się strasznie. Takie zachowanie wygląda na zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz to odkręcając w czasie problemów z obrotami korek baku jeśli obroty się uspokoją to masz winowajcę. Często się zdarza ten...
Olej transformatorowy jest dostępny w internecie. Np. na "AlleDrogo" Grzejnik zalewa się olejem nie do końca, po nagrzaniu powinien być tak wypełniony aby została wolna objętość równa podwójnemu przyrostowi objętości oleju dla maksymalnej temperatury jaką może osiągnąć grzejnik. Można to zrobić w ten sposób, żeby zalać grzejnik do pełna ale w najwyższym...
W korku powinien być maleńki otworek/odpowietrznik być może jest przytkany lub zamarznięty. Siłownik pracuje razem z zawieszeniem kabiny co powoduje delikatny pobór i zwrot oleju do zbiorniczka pompki podnoszenia kabiny.
A ja rozebrałem swoją Polmo AHS bo ubywało mi oleju w sprężarce i byłem pewien że leci na połówce od dołu a się okazało że to korek... Swoją drogą zdjąłem boczny dekiel i w środku na łożysku było pełno farby która była wciągana przez odpowietrznik. Zrobiłem otwór pod śrubę paliwową m6 podobnie jak u WAN'a CE. Stosowaliście do tej sprężarki jakieś inne...
Mam auto na gaz i ostatnio mialem to samo ale nie powiedzil bym ze to sa krotkie dystansy przejechalem ponad 100km auto bylo dogrzane bo mam czesciowo zaslonietom chlodnice, po nocy postoju na dworze tez zrobila sie kasza a na dodatek zamarzl odpowietrznik silnika i wystrzelala mi miarka od oleju(podcisnienie w silniku) odkrecilem troche korek od wlewu...
Mam taką sprężarkę 3JW60 którą robiłem od podstaw. Szlif wszystkich cylindrów, nowe tłoki oraz nowe pierścienie. Wymienione zawory w głowicy, nowe uszczelki. W pojemniku wypełnionym olejem leży mi jeszcze drugi wał do niej. Z tej dziurki na uciekać powietrze gdyż odpowietrza Ci skrzynię korbową. Zatkanie tej dziurki może skutkować wyrzucaniem oleju...
(at) Leonidas twoja konstrukcja daje duże możliwości regulacyjne. W trójniku zamiast korka daj maleńki zaworek spustowy np. z chłodnicy ciągnika rolniczego. Koszt 5 zł. Na wejściu oleju do reduktora ciśnienia dam paliwowy zaworek zwrotny / 20zł/ zapobiegnie to cofaniu się oleju i zapowietrzaniu przepływowej nagrzewnicy.Zastanawiam się czy w górnej nakrętce...
Dziwne rozwiązanie żeby w układzie przeniesienia napędu było 30 l oleju. Most nie może mieć odpowietrznika bo by się nim ten olej wylał. Na skrzyni musi być korek kontrolny poziomu lub czerwony bagnet i odpowietrznik. Możliwe że pomiędzy skrzynią i mostem jest uszczelniacz i mają być dwa stany i dwa różne oleje. Trzeba odszukać DTR od tego wózka na...
w megane z tego rocznika układ się sam nie odpowietrza, trzeba to zrobić ręcznie odkręcając odpowietrznik na ciepłym ale nie gorącym silniku. a odnośnie "masła" na korku wlewu oleju to wcale nie musi to oznaczać padniętej uszczelki pod głowicą może to być z powodu nie dogrzania silnika
Co do ramy to rozważałem przyspawanie elementów do butli, ale jednak zrezygnowałem z tego, gdyż nie jestem zawodowym spawaczem i nie będę ingerował w konstrukcję butli (osłabię ją spawaniem). Uznałem, że lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie ramy i zamocowanie butli za pomocą obejmy. Daje to również możliwość modyfikacji kompresora (mogę butle zamienić...
A z drugiej stronu leje mi się jescze z odpowietrznika od pompy podnośnika, jak to naprawić ? Dodano po 2 Jutro będe pisał dalej jak wymienię olej, Dzięki Panowie. Jak nie puści korek wlewu oleju to jak kombinować ?
Właśnie raz wyskoczyło mi to z korka wyrównawczego z niego odpowietrznik czy jak się to nazywa ale włożyłem to z powrotem ale i ten zbiornik ma wyrobione zęby plastikowe i troszke jest problem przy zakręcaniu a jeszcze mam pytanie czy jak bym usunął termostat to tam wszystko wyjąć co wyjdzie czy tam będzie sam termostat czy coś? jeszcze uszczelki nie...
Paliwo z gaźnika sie nie przelewa. Rozkręcałem gaźnik i wszystko jest tam ok. Położenie iglicy chyba nie ma znaczenia, jeśli motor chodził dobrze w dniu zakupu. Zauwazyłem tez że po odkręcenia korka od oleju ciśnienie wywala olej z silnika. Olej kapie też z odpowietrzników po jeździe. Jaka jest tego przyczna? i czy to może mieć wpływ na to że motor...
witam wszystkich serdecznie. Jestem posiadaczem krolowej lawet czyli Laguny II 1.9 dci z 2005 roku.Od pewnego czasu mam problem z uzyskaniem cieplego powietrza wewnatrz pojazdu.Auto dmucha zimnym powietrzem.Probowalem odpowietrzyc uklad poprzez odpowietrzniki na wezu wchodzacym do wewnatrz kabiny,pod termostatem oraz odpowietrznikiem przy chlodnicy....
Mi się wydaje kolego że my się nie rozumiemy Nie mozemy, jesli piszesz o "poduszkach przed skrzynia". Rozbierz i zobacz jak jest to zrobione, to zrozumiesz, co trzeba zrobic. jak dolać oleju do skrzyni w tym modelu Jak na razie, nie podales modelu, wiec trudno zgadnac. Tak, czy inaczej, najlatwiej przez odpowietrznik do momentu wyplyniecia przez korek...
Pluje ze skrzyni korbowej, przez odpowietrznik, a nie z powietrzem - to do wiadomości tomo1885. Tak jest to normalne, jeżeli jest tam tylko korek z dziurką. W późniejszych wersjach był już korek z rurką i dławikiem w środku. Co do ciśnienia oleju - tak, może się tak zdarzyć, że przy pierwszym uruchomieniu pompka nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia....
Witam. Problem dotyczy sprężarki 50L chińskiej opatrzonej nazwą Bico. Nie wiem ile ma lat. Chodzi o to, że mocno dmucha przez korek w którym jest otworek(odpowietrznik). Po długiej pracy pryska mi olejem i pojawia się też w wężu taka "piana" czyli olej zmieszany z wodą (może jest to wilgoć z powietrza) . Domyślam się, że padły pierścienie. Rozkręcam,...
Właśnie kolego sprawdziłem testerem co2 na reakcję płynu.Kolor niebieski pozostał cały czas od zimnego 0stp do rozgrzanego silnika 86stp mimo wkręcania na obroty.Strumień jest idealny.Powietrza po odkręceniu odpowietrznika raczej nie widać tylko sam zielony płyn.Generalnie kłopot jest tylko ze wskaźnikiem płynu.Jeżeli ja odciągnę 300ml wskaźnik opadnie...
Dwie zawsze są. Z jednej strony pomiarowa (pokrywka z króćcem do filtra powietrza — kompensatorem), a z drugiej pompująca (folia Mylar). Jeśli miałeś wymieniane membrany i pompująca jest z teflonu (taka pomarańczowa ceratka), to ona odpowiada za wszystkie problemy. Ten materiał nie nadaje się do tego celu, a niemal wszystkie chińskie podróbki gaźników...
Witam. Od jakiegoś czasu silnik szarpie/dławi się przy przyspieszaniu (od 2000 obr wzwyż) Odkrecilem wiec korek wlewu oleju, z wlewu wydobywał się delikatny "dymek" i czuć było spaliny (silnik był wówczas rozgrzany). Sprawdzajac odme oleju widać na wężu od odmy do miski oleju, iż był wyciek (cały w zaschnietym oleju) Z puszki odmy (odpowietrznik) na...
Witam mam golfa III 1.6 CL 94`z LPG. Od pewnego momentu wycieka mi olej spod prawdopodobnie głowicy lub gdzieś w okolicy wałka rozrządu. Zauważyłem że nawet w miarce oleju jest mokro a zawsze tam było sucho i tak jakby tamtędy do góry olej też wybijało. Nie wiem czasem czy nie mam zapchanego odpowietrznika przy zaworach bo oststnio trochę uzbierało...
Mam następujący problem: Kosiarka na rozgrzanym silniku czasami gaśnie, innym razem nierówno pracuje. Przeglądałem podobne tematy i podjąłem następujące kroki. Wymiana filtra powietrza, oleju, świecy, uszczelki gaźnika (była uszkodzona) wyczyszczenie dyszy w gaźniku. Nie wiem natomiast jak działa odpowietrzenie zbiornika paliwa? Nie ma w tym korku żadnej...
Witam Panowie, to prosta konstrukcja. Lewa śruba (ta z poprzeczką) służy do blokowania/opuszczania podnośnika i jest tam śrut (może być ze sprężynką) i przynajmniej w teorii powinna się blokować by przypadkiem jej nie wykręcić bo pod obciążeniem wystrzeli. Druga śruba ze sprężynką i śrutem/zatyczką (lub czymś w tym stylu) to miejsce do napełniania/odpowietrzenia...
kombinowalem oi jeszcze strzelil drugi kruciec tym razem od wlewu oleju:/ eh ale jakos sprubuje to poskladac Dodano po 4 zalozylem dzisiaj rurke przelotową chyba to jakis odpowietrznik troche pojezdziłem obroty nie falują nic się nie działo czy mogę tak zostawic?zeby tak bylo?
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto I 55 1.1 z 97 roku. Auto gotuje płyn w chłodnicy, a po osiągnięciu temperatury momentalnie się zapowietrza i wywala płyn przez korek. Zapowietrza się tylko chłodnica. Po rozgrzaniu silnika ( ostro prze gazowany) temperatura na wskaźniku jest poniżej 1/2 wszystkie węże gorące, chłodnica też, odkręcam odpowietrznik...
Pytanie, czy na NIE pracującym silniku, możesz przelać płyn przez odpowietrzniki, wlewając go do zbiorniczka ? Termostat termostatem - z odpowietrznika chłodnicy leci płyn ? Praktycznie niewykonalne w tym układzie... nawet na sprawnym z płynem zalanym na max, nie poleci z odpowietrzników na otwartym korku i zgaszonym silniku. Pisałem już że te układ...
ja miałem kiedyś taki problem ale się okazało ze była wadliwa pokrywa kupilem innego producenta załozyłem nowy uszczelniacz i mam juz kilka lat spokuj .a i jak szlifierz mi szlifował wał to mi terz poprawił tą bierznie co chodzi po niej symmering .morzna załorzyć terz lepszy symering tak zwany ciśnieniowy tylko ze jest je cięrzko dostać . Dodano po...
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Tak teraz jeszcze myślę że w kilku czyściłem spływ z odmy (ten cienki gumowy wężyk), był zabity nagarem, i by pasowało do tego co piszesz. Czyli ciśnieniem jakie się wytworzyło w skrzyni korbowej podrzucił sobie oliwę do góry. Wyciągam te odmy (tak mi lepiej wymontować alternator) i zawsze leje się z nich olej. i co jeszcze jest dziwne podniosl sie...
Witam w moim autku (passat 2002r. 1.9TDI 101km przebieg 220tys.) posiadam skrzynie automatyczna bez tiptronica zczytalem z niej numerek MOM 01N 321 105/L zakupilem w serwisie 6L oleju G 052 162 A2 (zolty), uszczelke, filtr dobrany po numerze VIN. Podczas jazdy wszystko jest ok czasami zdarzylo sie poczuc delikatną nieplynnosc w zmianie biegu ale to...
Podnosisz samochód, następnie demontujesz osłonę/y i odkręcasz korek spustowy, może to zabrać trochę czasu, spłynąć powinno około 1,5 do 2 litrów oleju. Teraz za pomocą klucza 10 odkręcasz dół miski olejowej. Masz tam do odkręcenia dokładnie 4 śruby, znajdujące się w narożnikach miski. W tym momencie musisz być bardzo ostrożny, w misce wciąż znajduje...
Odpowietrznik nie jest zapchany przy wczorajszym czyszczeniu chłodnicy czyściłem odpowietrznik również oraz wymieniłem ten wężyk przy tym odpowietrzniku. Dodano po 4 Więc podejrzana jest uszczelka pod głowicą.. Też mi się tak wydaję że chyba czeka mnie spory wydatek... Jakie są przyczyny zbierania się dużego ciśnienia w układzie chłodzenia - zapowietrzony...
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
Zrób test co2 i będziesz miał odpowiedź. Sprawdź też czy masz dwa odpowietrzniki przy nagrzewnicy i ew przy głowicy plastikowy czarny króciec. Powiem tak, to nie moje auto, tylko kumpla, ja lubuje się w niemieckiej motoryzacji i moja bawareczka (330i + komoresor eatona) lata jak igiełka. Zaleciłem kumplowi juz test co2 szczególnie, ze płyn wydaje się...
Jeszcze chciał bym dodać, że kilka dni temu zmieniłem odpowietrznik i jak go dzisiaj zdjąłem to czuć taką lekką spalonką, tak jak przy poprzednim odpowietrzniku. Więc się zastanawiam czy to na pewno nie są spaliny. No ale z silnika chyba nie powinno lecieć świeże i czyste powietrze prawda? Jeszcze mam jedno pytanie, dotyczące filtra powietrza. Gdy silnik...
Nie, spalinami nie śmierdzi :) Bąbli nie ma, mogę do odcięcia przegazować a i tak nawet jeden bąbelek się nie pojawi. Termostat raczej się nie zacina, gdy temperatura dojdzie do ok 90 stopni wąż idący od termostatu zaczyna się robić ciepły, gdy dojdzie do 100 jest gorący dosyć mocno. Węże twarde się nie robią. Chłodnica i tak zapewne będzie do wymiany...
A kto może wiedzieć jaki Ty masz korek zbiornika jeśli Ty sam nie wiesz? :) Jak nie jesteś pewien to wykonaj dodatkowy odpowietrznik. http://obrazki.elektroda.pl/8458201200_1... Dolej płynu hydraulicznego do stanu jaki ma być i kontrolka się nie zapali. Chyba że od mrozów pokurczyły Ci się piny na elektryce, albo masz wodę w oleju wspomagania....
wymieniłem ten termostat ustawiony jest na 87 C. raczej nic to nie pomogło przejechałem 10 km. przy dzisiejszej temperaturze otoczenia 21 C. i też włączył się wentylator nie wiem czy źle odpowietrzyłem robiłem to według instrukcji tzn. nalewając płyn odkręciłem odpowietrzniki na wężach idących do nagrzewnicy i na chłodnicy nalałem płyn aż się przelało...
Dziękuję za pomoc. Wyczyściłem filtr powietrza i wymieniłem paliwko na świeże. Jeszcze raz zrobiłem na nowo mieszankę 1:50. Piłą odpaliła i pracuje prawidłowo. Zauważyłem że prawdopodobnie przyczyną była za bogata mieszaka - czy to możliwe że z powodu zbyt dużej proporcji oleju do benzyny piła mogła nie mieć mocy? Jaka jest w ogóle trwałość takiej mieszanki...
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Może warto by sprawdzić czy kolega nie ma zatkanego syfem lub w skutek korozji odpowietrznika na smoku ze zbiornika ..? przychylam sie do rady innych kolegów jak masz ciemny kolor paliwa wymień o-ringi -- po zużyciu ponad 60%paliwa przy zamkniętym zbiorniku wytwarza się podciśnienie w czasie jazdy ok jak na postaju wysysa paliwo przez nadmiar i zasilanie...
80W90, ale jak jeździsz i w mrozy to wlej syntetyk 75W80. Chodziarz w UK co piąte auto ciężarowe do 12 ton ma wlany ATF, i jak tylko nie jest to AsTronic Lite albo AsTronic to nic się nie dzieje.No chyba, że gdzieś uszczelniacz puszcza... Jeśli jest tak jak piszesz, że jest z 2009 roku, to na dzień dobry wyjmij ten odpowietrznik w postaci długiej rurki...
To że masz bałwanka na parowniku to jest to po prostu nie szczelny parownik.Jeżeli grzeje ci się silnik,to sprawdż czy górny wąż od chłodnicy jest ciepły tak samo jak dolny.To się tyczy także chłodnicy.Ma być równomiernie ciepła,jeśli nie jest,to znajdż korek odpowietrznika na wężach od chłodzenia,odkręć korek i puść płyn ,jednocześnie dolewając do...
Witam wszystkich auto było już u dwóch mechaników i każdy rozkłada ręce. Mianowicie zaczęło się od wymiany nagrzewnicy parowała przednia szyba i było czuć płyn w środku. Po wymianie tej nagrzewnicy zaczął się dosłownie cyrk,w aucie nie ma ogrzewania, zaskakuje jedynie na wysokich obrotach silnika, układ nie chce się odpowietrzyć, silnik się nie gotuje,chłodnica...
Kolego w baku ma być powietrze no i paliwo, jeżeli masz zatkany odpowietrznik w korku od wlewu to pompka zasysa z największą siłą ponieważ ciągnie benzynę na siłę i stąd może powstawać szarpanie i głośna praca pompki. 1/4 czy rezerwa ? Boi jeśli jest mało paliwa to wiadome że ciągnie paliwo z powietrzem. Jaki tam jest bak plastikowy czy nie ? może bak...
Według mnie to jest normalna reakcja tego silnika. Bąble pojawiają Ci się gdyż pompa wodna ma w sobie mały odpowietrznik, to jest jedynie miejsce w układzie poza korkiem zbiorniczka wyrównawczego którędy może dostać się powietrze, a po drugie gdy masz szczelny układ to po odpaleniu silnika rośnie ciśnienie i to że węże są twarde to oznaka że woda jest...
sprawdzałem, czytałem i nic, a więc: Po rozgrzaniu silnika oba węże wlotowy i wylotowy do nagrzewnicy są gorące. Po włączeniu nawiewu po chwili ok 1min. jeden z nich robi się coraz chłodniejszy, on potem dochodzi do układu przy filtrze oleju (chyba jakiś system rozrzedzania oleju przed filtrowaniem). Czytałem gdzieś że można odpowietrzyć układ chłodzenia...
Witam Jakieś 3 miesiące temu zainstalowałem w Berlingo (rocznik 98 benzyna 1.4) instalacje SEQUENT 24 marki BRC , od tego czasu mniej więcej pojawiły się problemy z nagrzewnicą (zapach, parę razy wydmuchało płyn na szybę), zbyt wysokim ciśnieniem w ukł. chłodzenia (twarde przewody, wiecznie mokry odpowietrznik na chłodnicy), oraz dziwnymi stanami płynu...
Witam Silnik posiadam 1.4 rok 91 na gażniku. Dzięki za tak poważne potraktowanie tamatu. sprawdziłem czy mi płyn nie ubywa, w misce olejowej oleju nie przybywa spaliny są praktycznie nie widoczne, ajeżeli chodzi o nagrzewaniw się węży to wszystko jest chyba ok. -po uruchomieniu silnika nagrzewają się węże na małym obiegu między pompą a silnikiem i gażnikiem...
Witam serdecznie Panowie.... Jestem pod wrażenim ilosci podpowiedzi... Więc odpowiem na kilka pytań które Panowie mi zadali. 1. Oleju nie przybywa (na moje oko.Oleju jest na połowie zagłębienia na bagnecie). 2. Dziwne ale korek czuć paliwem... 3. Spalanie i jazda jak na w/w silnik jest Ok. 4. Sonda NOWA sprawdzałem czesto VAG'iem czy są błędy. BRAK....
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam wszystkich! Proszę o pomoc! Na dniach wymieniałem wszystkie tarcze, klocki i gdzie było trzeba uszczelki zacisków. Pojawił się problem z wrzucaniem biegów po odpaleniu auta. Dwa razy, pompowanie sprzęgła wraz z wciśniętym hamulcem na zgaszonym silniku pomogło, chociaż sprzęgło łapało bardzo płytko. Momentami, dało się odczuć, że na wrzuconym biegu...
Witam. Od jakiegoś czasu, zauważyłem zapach oleju, przypalonego tak jak by przez wydech. Otworzyłem maskę auta i znalazłem wyciek przy skrzyni biegów. Jest tam przewód, który nie posiada żadnego korka i nie wiem, czy go posiadać powinien? Na dołączonym zdjęciu, założona prowizoryczna zatyczka. Czy jest to jakiś odpowietrznik od skrzyni biegów, czy może...
Cześć! Od roku posiadam używaną kosiarkę Stiga Park Power 4WD 13-6375-11 (pompa zintegrowana w tylnej osi) i od niedawna mam z nią pewien problem. Posiadam dość górzystą działkę, więc kosiarka robi czasami podjazdy pod większe wzniesienia. Jakiś czas temu zauważyłem, że po takim bardziej intensywnym koszeniu płyn hydrauliczny ze zbiorniczka wyrównawczego...
https://obrazki.elektroda.pl/5035389000_... Idzie zima a wraz z nią zapowiedzi wyłączeń prądu. Gdy nie będzie wiało to brytyjskiego gazu podobno nie wystarczy dla elektrowni i mogą się zdarzyć dni bez prądu. Ponieważ u mnie w domku bez prądu nie ma ogrzewania to nie namyślałem się zbytnio i kupiłem zabaweczkę firmowaną przez DRAPER...
Miałem dokładnie taki sam przypadek. Kupiłem auto w Niemczech. 1.9 TDI 116KM z 2002 roku. Po zakupie zauważyłem, że nie grzeje mi na wolnych obrotach. Jak obroty wskoczyły powyżej 2000 obr było OK. Przejechałem 50 km i zgasiłem auto. Po nocy zapaliłem silnik i zaczęła mi mrugać kontrolka od poziomu płynu w zbiorniczku. Dolałem prawie litr wody. Pojeździłem...
Witam, Mam dosyć dziwny problem z moim autem. Mianowicie rośnie mi temperatura do 110-130 stopni ale tylko przy wysokich obrotach silnika szczególnie jadąc pod górę. Do 100km/h jest w miarę ok, jadąc chwilę około 120 km/h (lub wolniej tylko pod górę) rośnie mi temperatura i wyskakuje kontrolka płynu chłodniczego. Wystarczy że zwolnię bądź zjadę na pobocze...
Pierwsze co zauważyłem to uszkodzony króciec wodny z przodu silnika (uciekał płyn). Zadziwiające jest to, że kupując nie wziąłeś poprawki na ewentualne uszkodzenie uszczelki pod głowica. Sprzedający napweno wiedział o tej usterce a jak do tego doszło i ile tak jeździł tego nie wiesz. Widywalem juz wiele usteterk upg i nie jest powiedziane ze musi występować...
Witam. W czoraj wykonałem próby odpalenia silnika kończąc na że by na wolnych nie gasł, ma obroty też ładnie wchodzi więc silnik się uruchomił. Zmniejszyłem przerwę na świecy na 0.30 bo było 0.60 , powiększyłem odpowietrznik w korku wiertłem 3mm i przede wszystkim zmieniłem gaźnik ma oryginalny do tego silnika (gaźnik K60B nie chce zasysać paliwa nadal,...
Odkopuję temat, bo sądzę, że warto. Głównie dlatego, że opinię mam z kilkuletniego użytkowania w/w agregatu. Co mogę powiedzieć? Ogólnie agregat przepalił już spokojnie kilkaset litrów paliwa. Leję do niego 98, głównie dlatego, że na 98 chodzi po prostu ciszej. Olej zmieniam co jakieś 50h pracy, samochodowy pełen syntetyk 5W40 mobila 3000 bo tani. Zmieniam...
odpowietrznik oleju odpowietrznik korek paliw odpowietrznik korek paliwo
kabel monitor 120hz akumulator nożyce pralka blokada polar
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Podłączenie wiązki do modułu pralki Ariston AQGD 149S Jak zresetować moduł Wemos D1: instrukcje i metody