Kolego u góry jest taki korek bodajże klucz 19,pomiędzy wyjsciami na wtryskiwacze
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
U mnie kosa pracuje niby ok, ale z każdym dodaniem gazu takie ciśnienie panuje w zbiorniku, że ostro sika paliwem przez odpowietrznik w korku zbiornika, co to może być?
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Kumpel kupił kosę spalinową i tez nie dochodziło paliwo okazało sie brak odpowietrznika w korku do zbiornika paliwa. Popuść korek od zbiornika paliwa i zobaczysz czy pomogło.
Witam wszystkich, mam taki problem z moją kosiarką spalinową, mianowicie przy ostatnim koszeniu kilka dni temu silnik zaczął "wyrzucać", "tryskać" paliwem z baku przez korek od baku. Na korku są trzy takie malutkie dziurki(odpowietrzniki) i po chwili od startu silnika zaczyna wypływać z nich paliwo. Nic nie pomogło zatkanie tych dziurek bo silnik przestaje...
Nie pomyliłeś przewodów paliwowych? Jeden podaje paliwo, a drugi jest powrotny do zbiornika. Sprawdziłeś, czy odpowietrznik w korku zbiornika paliwa jest drożny?
Nie może być podciśnienia. Przy podciśnieniu paliwo nie wylewałoby się przez korek. Na 100% w lewym baku zbiera się ciśnienie i jako tymczasowy środek zaradczy wystarczyło wyjąć uszczelkę tylko z lewego korka. Bo jak wytłumaczysz, że odpowietrznik jest niby sprawny, a pomogło dopiero rozszczelnienie korka? Dalej podejrzany jest odpowietrznik. Pytanie...
Wlew mam pod siedzeniem, ale co z tego jak wystarczy odłączyć wężyk i paliwo leci;/ Nie ma jak tego ukryć zablokować postaram się podesłać w najbliższym czasie zdjęcia. (at)edit http://obrazki.elektroda.pl/4092860400_1... zdjecie znaleziona na internecie jak się przyybliży to widać wężyk i nie widzę niestety możliwości zabezpieczenia...
W serwisie husqvarny gość mi powiedział, że ludzie stosują różne patenty np. przewiercają bardzo cieniutkim wiertłem odpowietrznik. Wg mnie to powinien być zawór zwrotny a po przewierceniu paliwo będzie się wylewało przez tą dziurkę. Co o tym sądzicie? Sam zrobiłem coś podobnego w kosie spalinowej gdzie odpowietrznik jest w korku; powiększyłem otwór...
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
Dzisiaj wyczyściłem gaźnik i kosa pracuje dobrze ale tylko przez chwilkę. Nie wiem co się dzieje gdyż paliwo mi wycieka z wyjścia wężyków od góry. Kiedy odkręcę korek to przestaje. Popatrzyłem do odpowietrznika i go przeczyściłem ale problem pozostał,wygląda na to że robi podciśnienie w zbiorniku i wypycha paliwo wierzchem albo nie dociera do gaźnika....
korek wlewu paliwa z odpowietrznikiem bo był uszkodzony Żaden korek wlewu paliwa w samochodzie z silnikiem benzynowym nie ma odpowietrzenia, tak gdzieś od 1989 roku !
Jak postoi jeszcze z 15 minut to wejdzie z 7 litrów więcej po korek Dodano po 1 Wtedy wskaźnik pokazuje full. Boję się ze odpowietrznik jest zatkany pomiędzy drugą komorą baku i paliwo zatrzymuje się w pierwszej komorze.. Zauważyłem ze w 3 wersji superba zrobili już zbiornik jednokomorowy ciekawe dlaczego. Pewnie przez ten problem co mam ja
Jak będziesz miał przytkany kranik bądź korek wlewu to przewód paliwowy będzie nawet pełny ale czy to oznacza że płynie nim paliwo? Nie , nie oznacza. Podłącz jakaś butelka z paliwem tylko dorob do niej odpowietrznik i sprawdź jeszcze raz.
Czy filtr powietrza jest czysty i otwory wlotowe obudowy filtra też czyste (zabrudzony filtr to brak powietrza potrzebnego do mieszanki)? Czy gdy dodajesz gazu to w zbiorniku paliwa jest widoczne bulgotanie? Czy w wężykach są widoczne bąbelki powietrza? Czy jeśli podczas pracy kosy odkręcisz lekko korek ze zbiornika paliwa to praca kosy się poprawia?...
Ja miałem takie same objawy jak u was i okazało się, że korek zbiornika paliwa ma odpowietrznik i się guma przestawiła i nie było powietrza. Lekko odkręciłem korek i obroty wróciły i przestał gasnąć.
Pewnie masz racje ale powiedz mi jak mam zatankowac samochod kiedy po włozeniu pistoletu do zbiornika za kazdym razem odbija jakbym miał paliwa po korek
Możesz mieć zatkany odpowietrznik i podciśnienie wciąga Ci paliwo do baku po zgaszeniu silnika spróbuj z odkręconym korkiem w baku.
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Swieca,cewka zapłonowa do sprawdzenia.. Dodano po 1 Jak zgaśnie zobacz czy ma iskrę czy paliwo dostaje(świeca mokra) sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa pewnie jest w korku. Uruchom bez korka.
Może masz uszkodzony odpowietrznik, spróbuj poluzować korek zbiornika paliwa zanim silnik zgaśnie.
Odpowietrznik w korku nie jest zapchany :) Dobra to ja teraz idę sprawdzić :)
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Żadnych otworów w korkach! podczas pracy nie chcesz chyba oblać się paliwem. Dla próby wyjmij zawór z odpowietrznika i zostaw tylko filcową wkładkę.
Witam, mam problem z nożycami spalinowymi po zimie, rok temu chodziły bez problemu. Ciężko palą, nie wchodzą na obroty, po dodaniu gazu gasną, paliwo nowe, gaźnik oraz cewkę zapłonową wymieniłem na nową, nic to nie dało. Pierścienie nie zapieczone, cylinder idealny, jak miałem rozkręcony silnik stawiałem na uszczelniacze na wale, ale są ok, iskra jest,...
Kolego w baku ma być powietrze no i paliwo, jeżeli masz zatkany odpowietrznik w korku od wlewu to pompka zasysa z największą siłą ponieważ ciągnie benzynę na siłę i stąd może powstawać szarpanie i głośna praca pompki. 1/4 czy rezerwa ? Boi jeśli jest mało paliwa to wiadome że ciągnie paliwo z powietrzem. Jaki tam jest bak plastikowy czy nie ? może bak...
Niektóre są regulowane. Jak jest syk powietrza to spróbuj wieczorem niedokręcić korka (nie zdrowe ze względu na wilgoć) albo odkręć na chwilę i zakręć, i rano spróbuj odpalić. Sprawdź odpowietrznik baku (mała rurka zaraz przy korku) No myślałem właśnie o tym żeby odkręcić korek na wieczór zamknąć klapkę i rano zakręcić i zobaczyć jaki będzie efekt....
Do sprawdzenia odpowietrznik zbiornika, innymi słowy korek wlewu paliwa, odpal z poluzowanym korkiem, jak zadziała to zrób roztworek wiertełkiem.
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Z opisu obstawiam odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz czy to odpowietrznik jest winowajcą odkręcając korek baku gdy pojawią się problemy z falowanie obrotów. Może być też problem z gaźnikiem ale najpierw odpowietrznik sprawdź.
czyli odczytaj błędy z komputera... A ja bym zaczął sprawdzenia czy dochodzi paliwo, bo to troszkę wygląda na zabity filtr, a jeszcze najpierw odpal bez korka wlewu paliwa, bo możesz mieć zabity odpowietrznik i wytworzyła sie próżnia.
A z drugiej stronu leje mi się jescze z odpowietrznika od pompy podnośnika, jak to naprawić ? Dodano po 2 Jutro będe pisał dalej jak wymienię olej, Dzięki Panowie. Jak nie puści korek wlewu oleju to jak kombinować ?
Na początek sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy zgaśnie odkręć korek zbiornika,
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
Sprawdź jeszcze odpowietrznik zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć i zakręć korek zbiornika, jeżeli odpali od razu to odpowietrznik do czyszczenia.
Witam, pół roku temu miałem taki sam problem z ML. U mnie okazało się, że odpowietrznik zbiornika paliwa był niedrożny. Po całym dniu jeżdżenia, w zbiorniku ubywało paliwa, przez co robiło się tam podciśnienie. Przez całą noc wysysało z filtra paliwo i rano samochód zapalał na moment i za chwile gasł. Teraz po tankowanie nie dokręcam korka wlewu do...
Immobilizer w euro 3 nie dopuści do odpalenia, a po odpaleniu już nie potrzebuje immobilisera do dalszej pracy. Masz prawdopodobnie problem z układem paliwowym.Sprawdź zbiornik paliwa, czy przypadkiem nie robi się podciśnienie (odpowietrznik).Po zgaśnięciu, po parunastu minutach ciśnienie wyrównuje się z atmosferycznym i dalej ciągnie paliwo.Łatwo sprawdzić-zdejmij...
Można obròcic kosiarkè na bok, zawsze gaźnik i filtr powietrza powinien być na gòrze, dobrze jak kosiarka posiada kranik paliwa który można zamknąć, pod korek wlewu paliwa nałóż kawałek folii plastikowej albo rekawiczkè jednorazowà I dokrèć korek który ma w sobie odpowietrznik, ja weżyk paliwa zaciskam szczypcami .Jedynie...
Paliwo z gaźnika sie nie przelewa. Rozkręcałem gaźnik i wszystko jest tam ok. Położenie iglicy chyba nie ma znaczenia, jeśli motor chodził dobrze w dniu zakupu. Zauwazyłem tez że po odkręcenia korka od oleju ciśnienie wywala olej z silnika. Olej kapie też z odpowietrzników po jeździe. Jaka jest tego przyczna? i czy to może mieć wpływ na to że motor...
Zbiornik wyjęty po raz drugi. Przed wyjęciem i spuszczeniem paliwa zmierzona rezystancja czujnika 24,4 oma. Po ustawieniu na stole mniej więcej jak w samochodzie, zalaniem paliwa spuszczonego z baku oporność taka sama. Postanowiłem dokładnie zmierzyć ilość spuszczonego paliwa( wcześniej auto zalane po korek). I tu szczękę musiałem zbierać z podłogi....
Witam. Problem: 2 zbiorniki i paliwo nie przechodzi z jednego do drugiego. Kierowcy już kilka razy stanął ciągnik i musiał ręcznie przelewać. Mówił coś że to wina paliwa. Wg mnie nie bo wszystkie auta na tym jeżdżą i jest ok. Czytałem że może być wina korków wlewu, przewodu przelewowego lub jakiegoś odpowietrznika. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam.
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
Renault Espace z 2000roku 2.0 16v problem polega na tym że czuć na zewnątrz auta paliwo z tyłu, nie ma żadnych wycieków bak był do pełna zatankowany w tej chwili jest pół, po odkręceniu korka wlewu jest duże ciśnienie, czy to może być wina zatkanego jakiegoś odpowietrznika ?
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Może warto by sprawdzić czy kolega nie ma zatkanego syfem lub w skutek korozji odpowietrznika na smoku ze zbiornika ..? przychylam sie do rady innych kolegów jak masz ciemny kolor paliwa wymień o-ringi -- po zużyciu ponad 60%paliwa przy zamkniętym zbiorniku wytwarza się podciśnienie w czasie jazdy ok jak na postaju wysysa paliwo przez nadmiar i zasilanie...
Jeśli chodzi o odpowietrznik to zdiagnozujesz czy on jest winowajcą luzując korek wlewu paliwa.
Dosłownie tak jest, tylko wydaje mi się, a nawet jestem pewny ze nie działa prawidłowo, ponieważ potrafi nieraz korek tak zassać, że trudno go odkręcić, nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem, dostać korek do tego modelu nie realne, w moich okolicach. jak taki odpowietrznik z technicznego pkt wiedzenia powinien w środku wyglądać i na jakiej zasadzie...
Witam ;) Tak jak kolega wyżej powiedział najlepszy test na sprawdzenie odpowietrzenia zbiornika jest próba z otwartym korkiem wlewu. Jeżeli problem zniknie prawdopodobnie odpowietrznik jest zatkany. Jeżeli problem nie zniknie proponuje (ja tak często robiłem jak miałem problemy układem paliwowym. Najlepszy sposób wszystko przeglądnąć sprawdzić i usterka...
W takim razie sprawdź. Gdy silnik zacznie szwankować odkręć lekko korek zbiornika paliwa, jeżeli się poprawi, to odpowietrznik zatkany.
Gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie pracuje na wolnych obrotach Wyczytałem w sieci, że można sprawdzić odpowietrznik i/lub wyregulować gaźnik. Nie wiem gdzie jest ten odpowietrznik. Śrubę L, skręciłem do oporu i wykręciłem na 1.5 obrotu. Teraz pracuje na wolnych obrotach, ale jak się przygazuje to gaśnie. Gdzie jest filtr paliwa i odpowietrznik zbiornika?...
i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej wymieniłem, i czy odpowietrzenie zbiornika jest w korku? Dodano po 1 i jeszce jedno ciągnik odrazu nie gaśnie tylko zaczyna być słychać jak traci moc, jak paliwo nie dochodzi i puźniej "kaput" Zdejmij przewód...
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Pilarka spalinowa Husqvarna e series 450. Teść przywiózł bo twierdził że ciężko odpalić. Miał od nowości (już kilka lat, na pewno po gwarancji, ale nie jest wypracowana, nie pracowała dużo). Podobno miała iść na jakąś regulację w trakcie gwarancji, ale oczywiście nigdzie nie zawiózł. Wyczyściłem filtr powietrza, wymieniłem paliwo. Ogólny przegląd, wygląda...
Odkopuję temat, bo sądzę, że warto. Głównie dlatego, że opinię mam z kilkuletniego użytkowania w/w agregatu. Co mogę powiedzieć? Ogólnie agregat przepalił już spokojnie kilkaset litrów paliwa. Leję do niego 98, głównie dlatego, że na 98 chodzi po prostu ciszej. Olej zmieniam co jakieś 50h pracy, samochodowy pełen syntetyk 5W40 mobila 3000 bo tani. Zmieniam...
Sprawdź czy odpowietrznik nie jest zapchany nie pompuj pompka ale odkrec lekko korek wlewu paliwa
Witam, Ostatnio przy motorze pękł mi korek od wlewu paliwa. Zacząłem szukać i nie znalazłem. Czy ktoś wie gdzie mogę kupić taki korek? Model motoru Rieju RR 50 sport edition to jest cross więc korek musi być z dziurką na odpowietrznik
Odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany. Gdy zacznie słabnąć, popuść lekko korek zbiornika paliwa.
Witam serdecznie Panowie.... Jestem pod wrażenim ilosci podpowiedzi... Więc odpowiem na kilka pytań które Panowie mi zadali. 1. Oleju nie przybywa (na moje oko.Oleju jest na połowie zagłębienia na bagnecie). 2. Dziwne ale korek czuć paliwem... 3. Spalanie i jazda jak na w/w silnik jest Ok. 4. Sonda NOWA sprawdzałem czesto VAG'iem czy są błędy. BRAK....
No było już świetnie, miała moc, ładnie wchodziła w obroty. Pochodziła tak może 30 min. I problem. Dodając gazu tak od ok 70-100% dusi się strasznie. Takie zachowanie wygląda na zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz to odkręcając w czasie problemów z obrotami korek baku jeśli obroty się uspokoją to masz winowajcę. Często się zdarza ten...
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Odpowietrznik zbiornika paliwa niedrożny, lub gaźnik do czyszczenia. Gdy będą te objawy, odkręć lekko korek zbiornika paliwa.
Witam. Pilarka Husqvarna 350, bardzo zadbana, wygląda jak nówka, sprawdzona szczelność i trzyma 1,5 atm nadciśnienia i max na skali podciśnienia czyli -1 atm. Dodam że standard dla tego modelu to 0,50 atm i -0,50 atm. Cylinder ściągany w trakcie już naprawy (z braku pomysłów co jest uszkodzone) i pierścień jak nowy, w porównaniu z nowym identyczne szczeliny,...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Mam następujący problem: Kosiarka na rozgrzanym silniku czasami gaśnie, innym razem nierówno pracuje. Przeglądałem podobne tematy i podjąłem następujące kroki. Wymiana filtra powietrza, oleju, świecy, uszczelki gaźnika (była uszkodzona) wyczyszczenie dyszy w gaźniku. Nie wiem natomiast jak działa odpowietrzenie zbiornika paliwa? Nie ma w tym korku żadnej...
A ja rozebrałem swoją Polmo AHS bo ubywało mi oleju w sprężarce i byłem pewien że leci na połówce od dołu a się okazało że to korek... Swoją drogą zdjąłem boczny dekiel i w środku na łożysku było pełno farby która była wciągana przez odpowietrznik. Zrobiłem otwór pod śrubę paliwową m6 podobnie jak u WAN'a CE. Stosowaliście do tej sprężarki jakieś inne...
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Jak zgaśnie to odkręcić korek paliwa i zakręć. Zobacz czy odpali. Jak odpali to winy jest odpowietrznik zbiornika paliwa. Jak olej idzie z tego podłużnego rowka to jest ok. W tym miejscu prowadnica powinna mieć otwór smarujący.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Ad. 1 Co to jest ten odpowietrznik nieautomatyczny? Powinna to być wyprowadzona rurka, która sama będzie odpowietrzać, żadnych wynalazków nie wolno odpowietrzać. Ogólnie większego znaczenia nie ma gdzie jest dolewana woda poza jednymprzypadkiem: gdy musimy uzupełnić dość znaczne ilości wody - dolewamy zimną, która idzie na rozgrzany kocioł i może go...
(...) e przy piecu mam pompkę (at)ElektrodaBot AI: Jaki typ i model nowego pieca planujesz zainstalować? Czy masz jego specyfikacje techniczne? W tej chwili niemam jeszcze pieca AI: Czy możesz opisać, jak wygląda obecny układ grzewczy, w tym rodzaj grzejników i układ rur? Uklad grzewczy otwarty niespadkowy Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Witam, Mam dokladnie ten sam problem, przejade +/- 5 km i....... nagle pracuje jeden cylinder, CC kaszle i zaliczam POSTOJ. Odczekam kilka minut i czasem chodzi dalej, a czasem przychodze nastepnego dnia, zeby doprowadzic samochod pod dom :/ Straszne uczucie jadac z mysla, ze zaraz sie zatrzymasz, albo jak twoj samochod odmawia posluszenstwa, a stoisz...
Czyli silnik X16XEL. Błędy nie wyskakują czyli nie świeci się kontrolka czy było to sprawdzane interfejsem? Nowe sondy nie gwarantują ich prawidłowej pracy, podgląd korekty paliwowych oraz przebiegów pracy sond jest w stanie naświetlić sytuację. Warto też przyjrzeć się wężykom podciśnienia czy któryś nie jest uszkodzony oraz czy w przepustnicy są drożne...
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
https://obrazki.elektroda.pl/5035389000_... Idzie zima a wraz z nią zapowiedzi wyłączeń prądu. Gdy nie będzie wiało to brytyjskiego gazu podobno nie wystarczy dla elektrowni i mogą się zdarzyć dni bez prądu. Ponieważ u mnie w domku bez prądu nie ma ogrzewania to nie namyślałem się zbytnio i kupiłem zabaweczkę firmowaną przez DRAPER...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Witam Rycho T Pierwszy raz naprawiałem ten model. Klient mówił, że był w kilku serwisach Husqvarny ale rozkładali ręce. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie do zrobienia. Trochę poczytałem o waszych opiniach, trochę sam mam doświadczenia. Po kolei wykluczałem kolejne możliwości. Nawet, dla pewności, rozebrałem ją w mak, żeby pomierzyć dolną część tłoka i sprawdzić...
Zapchany przewód paliwa odpada bo sprawdzone były wszystkie, natomiast zapchany odpowietrznik tez odpada bo ta sama sytuacja występuje gdy odkręcony jest korek baku.
Tak jak koledzy wcześniej pisali-wkleiłem metalowe tulejki, otwór po pompce paliwa zaślepiłem przykręcając metalową blaszkę a tam gdzie był aparat zapłonowy mam korek wlewu oleju z odpowietrznikiem. Dodanie kolejnych zaworów dodatkowo skomplikowałoby konstrukcję, a i teraz jest już ciasno.
A gdzie można znajsc odpowietrznik w zbiorniku paliwa bo moja piła się dusi i gaśnie a jak odkrece korek to słychać psikniecie jak by się robiło podciśnienie w zbiorniku i później przez jakiś czas dobrze chodzi znaleźć 3.1.13. Dbaj o poprawność językową, zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości, które ciężko jest przeczytać i zrozumieć co druga...
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
Tak więc jestem po pierwszym koszeniu w 3 sezonie - kosa Titan. Ogólnie sprzęt odpalił od strzała tylko pod koniec koszenia zaczął robić fochy odpowietrznik w korku trzeba będzie znowu igłą potraktować (poluzowałem korek paliwa i przestała falować na obrotach). Niestety ale zmuszony byłem męczyć się z żyłką typu kwadrat gdyż okrągłej oczywiście w lokalnym...
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Tak gaźnik był czyszczony już wcześniej. Pomogło z tym odpowietrznikiem teraz chodzi jak szalona dzięki za ten pomysł, nikt na to nie wpadł z tych co się dopytywałem. Teraz będę wiedzieć że co jakiś czas należy przeczyścić korek od paliwa :D
Sprawdź wodę, czy w czajnikach jak gotujesz jest dużo kamienia, wapienia itp. Filtry sznurkowe i węglowe wyłapują tylko zanieczyszczenia stałe, jonów wapnia i innych nie wyłapią bo są rozpuszczone w wodzie. Z opisu wynika, że kocioł nie pracuje cały czas, jest wspomagany, problem może być właśnie w tym, że temperatura kotła jest nierówna, jak podłożysz...
No i wszystko jasne, korek nie posiada odpowietrznika, i dlatego w baku tworzy się podciśnienie którego pompka nie jest w stanie pokonać. Prawdo podobnie nie jest to oryginalny korek, tylko go dopasowałeś.
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
(at) Leonidas twoja konstrukcja daje duże możliwości regulacyjne. W trójniku zamiast korka daj maleńki zaworek spustowy np. z chłodnicy ciągnika rolniczego. Koszt 5 zł. Na wejściu oleju do reduktora ciśnienia dam paliwowy zaworek zwrotny / 20zł/ zapobiegnie to cofaniu się oleju i zapowietrzaniu przepływowej nagrzewnicy.Zastanawiam się czy w górnej nakrętce...
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
odpowietrznik paliwo paliwo odpowietrznik odpowietrznik korek paliw
zasilacz kontroli dostępu renault megane bezpiecznik wycieraczka epson ecotank papier
manta 32lhn48l stabilizator kamery cofania
Wymiana sprzęgła WOM w Massey Ferguson 6180 Duże akwaria – dlaczego dno klei się z dwóch szyb? Wytrzymałość, bezpieczeństwo, technologia