Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Przy siłowniku na skrzyni jest odpowietrznik spróbój to odpowietrzyć.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
Jeśli kapie z tego przewodu to podążając za nim coś jest nie tak z odpowietrzeniem skrzyni korbowej.
Co wy kombinujecie, odpowietrza się jak hamulec, nawet prościej. Jeden naciska na pedał, albo nawet sam naciskasz i podpierasz kołkiem, potem odkręcasz odpowietrznik. Powtarzasz do skutku, z reguły ze 2 razy i odpowietrzone.
jak się nie będzie chciał odpowietrzać to sprawdź ten cienki wężyk co idzie do zbiorniczka czy nie zapchany, a nagrzewnica się odpowietrzy dopiero jak przytrzymasz chwile na obrotach(2-3k) z zakręconym zbiorniczkiem
Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Płyn nowy, układ odpowietrzony?
a nie lepiej jest ja pierw odpowietrzyć , nim zacznę wszystko wyjmować ?? Problem leży w tym że nie wiem jak ją odpowietrzyć
Kanał + osoba Albo zaworek zwrotny i można odpowietrzyć samemu.
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Po pelnym odpowietrzeniu maglownicy, ustalo. Może komuś się przyda informacja... To napisz dla potomnych jak wykonałeś te pełne odpowietrzenie.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
odpowietrz uklad
wtryski sie nie leją jest oki. nie kopci na czarno przy przyspieszeniu,wyprzedzaniu itp. odpowietrzenia nie sprawdzałem wiesz gdzie to kolego znaleść te odpowietrzenie?
Słyszałem że można jakoś odpowietrzyć komputerem
Normalnie poskładaj ten zacisk, wsuń sobie tłoczek do końca żeby ci na klocki wszedł bez problemu. Normalnie odpowietrz sobie, a potem dostosowanie klocków.
Jeśli nagrzewnica tylko "sika", to chyba niezbyt dobra jej wydajność (przepływ), chociaż jak podajesz oba króćce ciepłe. A co z nadmuchem ciepłego powietrza, działa Ci dmuchawa od min. do max., może klapy nawiewu nie reagują na sterowanie. Czy układ chłodzenia, wraz z nagrzewnicę jest odpowietrzony.
Odkręciłem korek i jeszcze bąbluje. Może jeszcze źle odpowietrzyłem??
Witam powie mi ktoś jak skutecznie odpowietrzyć układ chłodzenia w VW Passat b5 1.9tdi 115 km. Z góry dziękuję.
Odpowietrzenie zbiornika.
Mam problem marznie mi reduktor po przejechaniu kilku kilometrów. Najprawdopodobnie jest zapowietrzony pisałem już wcześniej o tym problemie. Czy można odpowietrzyć reduktor i w jaki sposób??? krzysztof.grochowski1(at)wp.pl
Pompa jest przy pedale . Siłownik to wysprzeglik. Pompa jest na zatrzaskach. Do odpowietrzenia wystarczy osoba wciskająca pedał sprzęgła oczywiscie.
Nie działa odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Zacisk poluzowany i płyn kapie bo normalnie można go odpowietrzyć.
Mam problem z powietrzem w układzie paliwowym. Prosze o poradę jak odpowietrzyć układ. Zwłaszcza interesuje mnie odpowietrzenie pompy wtryskowej. VW Passat 1,9 TDI 1995 Dziękuję!
Jaki był wcześniej płyn? Jaki kolor korka zbiorniczka? Czy aby układ na pewno i prawidłowo odpowietrzony?
Po zamontowaniu nowego zacisku nie ruszaj ręcznym, podpompuj pedałem aż tłoczek dopchnie klocek do tarczy i odpowietrzaj zacisk, po odpowietrzeniu zaciągnij kilka razy ręczny i sprawdź kręcąc kołem
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Robiłem ostatnio taki rozrząd i nie miałem z nim problemu, przy okazji dobrze jest odpowietrzyć układ chłodzenia testerem
Odpowietrzenie całego układu .
Te kilka litrów to odpowietrzenie zbiornika.
Panie rozrząd ustawiani na blokadach sprawdzony milion razy? W DTC błędów nie ma? Odpowietrzony?
Odpowietrzenie pompy abs wymaga uruchomienia procedury z komputera a najlepiej jeszcze połączyć z podcisnieniowym odpowietrzaniem (bąble się rozprężają i jak są większe łatwiej je usunać). Czasem w prostych układach abs trzeba odpowietrzyc i przejechać się tak by abs zadziałał parokrotnie po tym jeszcze raz odpowietrzyć.
A co z adaptacją komputerową. Może trzeba rzetelnie odpowietrzyć układ paliwowy.
Odpowietrzaj układ na zapalonym silniku.Niektóre ABS-y są tak uparte że nie da się ich odpowietrzyć na zgaszonym.
Miałem podobny prolem z kołem i trzeba było reklamować, ale zanim się tam ktoś ponownie dobierze to odpowietrz ponownie układ sterowania sprzegłem
nagrzej silnik nie włączając nadmuchu sprawdź czy obydwa węże do nagrzewnicy są ciepłe jeśli nie to zagoń go na dwójce z prędkością 70km/h tak z dwa km i powinien się odpowietrzyć jeśli oba węże są ciepłe a powietrze leci nadal zimne to problem z klapami w nagrzewnicy Dodano po 1 sprawdź czy cienki wężyk z chłodnicy do zbiorniczka nie jest zapchany...
Albo bezpiecznik,albo klapa spiętrzająca przepływomierza, albo rozrząd,albo rura odpowietrzenia karteru.
To elektrozawór N80 (system odpowietrzenia zbiornika paliwa). On ma cykać i to normalne - nic nie wymieniaj.
Zobacz przewody ogrzewania czy są dobrze załączone,dolej płynu(odpowietrz układ).
Dzięki dziś po pracy spróbuję odpowietrzyć pompę
Tak ma się obracać ale właśnie z pewnym oporem, bo gdyby lekko się obracał to byłby problem z wkręceniem tłoczka.
Tak na ciepłym właśnie trochę syka Dodano po 1 Tak na ciepłym właśnie trochę syka jak go odpowietrzyć prawidłowo
Aha no tak tak. Dobra, to spróbuję przepłukać tą nagrzewnicę i się zobaczy czy będzie poprawa. A jak dobrze odpowietrzyć cały układ?
Odpowietrzyłeś układ? Po montażu pompowtrysków, potrzeba co najmniej 2 minut kręcenia rozrusznikiem z przerwami. Błędy jakieś ECU zgłasza? Schemat AVB.
Ci "lepsi"czarodzieje kupują niebieski płyn który w magiczny sposób zmienia kolor na inny gdy oprócz kontaktu z oparami płynu chłodzącego ma kontakt ze spalinami.Spore ułatwienie diagnostyki.Zawsze możesz użyć nosa (specyficzny zapach płynu w spalinach).A na początek dobrze odpowietrz układ.
Zalewasz nowym płynem i odpowietrzyć musisz. Cała filozofia
teoretycznie jest możliwość załączenia pompy paliwa w celu odpowietrzenia/opróżnienia układu paliwowego. A tak z doświadczenia to kilka razy zapłonem żeby pompa nabiła paliwa , odpalisz po chwili zgaśnie a potem to już chechłanie aż odpali :) Ale jeżeli masz dostęp do VAS, VCDS itp to jak najbardziej można odpowietrzyć
wymieniłem zacisk i go odpowietrzyłem następnie wyjechałem i okazałosię że pedał hamulca wpada w podłogę :(
Hmm??
Sam sobie poradziłem. Przyczyną okazał się zapchany filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej .
jeżeli tak to musisz odpowietrzyc układ
Naładować akumulator i kręcić - ma sama wypchnąć powietrze. Możesz jej pomóc zalewając filtr ropą.
Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
Jeśli nie ma błędów to jest problem raczej mechaniki,wystarczy że będzie o żabek przestawiony rozrząd, paliwo może się cofać w pompie zawór nie trzyma i paliwo się cofać i dlugi dala a następnym razem zgasisz odpalisz i będzie ok. Sprawdź czy odpowietrzony układ
A może to kwestia odpowietrzenia sprzęgła? Były 2 lub 3 sytuacje, gdzie wpadł pedał sprzęgła do końca, wtedy wystarczyło go wyszarpać i przepompować. Jakiś dłuższy czas temu był wymieniany zbiorniczek od płynu hamulcowego, bo stary się rozleciał. Hamulce zostały odpowietrzone, ale o sprzęgle się zapomniało.
User napisał: Witam, Problem rozwiązany. Dolałem paliwa, odpowietrzyłem układ i wszystko ok.Temat zamknięty.
Zacznij od odpowietrzenia układu. Miałem taki problem tylko że mi do tego nie grzała nagrzewnica. Pojechałem do jednego mechesa i jakimś dziwnym sprzęcikiem mi go odpowietrzył i jest gitara!
Mimo wszystko spróbował bym jeszcze raz odpowietrzyć. Pompa wymieniona na nową czy używana? Może zacisci łapią lewe powietrze przy tłoczkach? Jakie przewody hamulcowe? Czy jest ABS? Ale napewno już to wszystko masz sprawdzone :)
Zrób tak jak pisałem. Czasami jak się zapowietrzy to chodź byś heblował go pół dnia to się nie odpowietrzy a szkoda i akumulatora i rozrusznika. A odpowietrzenie z przewodów to 5 minut roboty
Mam pytanie co ile kilometrów należy wymienić filtr paliwa biorąc pod uwagę polskie warunki i jak zrobic to prawidłowo? Miałem wcześniej Forda z silnikim 1,8 TD i po wymianie filtra silnik można było odpalić bez problemu po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem. W Passacie miałem z tym poważny probem auto zaniemówiło - być może trzeba jakoś odpowietrzyć...
Po pierwsze - rozebrać tylne koła, łożyska , szczęki i cylinderki do wymiany. W dalszej kolejności do przejrzenia stan przewodów elastycznych , wymiana płynu i odpowietrzenie hamulców.
miałem auto w warsztacie po 3 dniach odebrałem niby odpalało po przejechaniu około 30 km zrobiło się to samo niby powiedzieli że odpowietrzyli jakiś układ hm...
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Witam przepraszam za to że tak długo nie odpisywałem ale nie miałem dostępu do internetu. A co do passata to wystarczyło odpowietrzyć układ i wszystko działa tak jak powinno dziękuje za wasze rady pozdrawiam
Witam moje auto działa jak powinno przyczyną były dwa oringi gumowe w pompie po ich wymianie i odpowietrzeniu układu autko pali jak powinno
Witam w Vw passat B5 FL 1.8T z 2001 roku. Tłoczek w przednich hamulcach nie cofa się, zaciski zostały wymienione, ale dalej jest ten problem w obydwu kołach. Jak się odpowietrzy, to łapie raz w jednym, a raz w drugim.
U mnie to było tak, mechanik, taki brudny rozumiesz za szybko lał płyn, tak się zapowietrzyło, że nawet na forum tego się nie da odpowietrzyć. Sitko, kolejny dogmat elektrody...
Dobrze odpowietrzyć i sprawdzić stan chłodnicy. Pozdrawiam.
Trzeba odpowietrzyć układ.
Sam sterownik będziesz miał ciężko dostac, zazwyczaj są w komplecie z pompą. Kup najlepiej cały zestaw. Używany na szrocie nie będzie drogi. Samemu dasz rade wymienić, tylko pamiętaj że trzeba odpowietrzyć hamulce potem.
Mam problem z moim passatem 1.8 gdyż strasznie się grzeje ( temp. ok.110 stopni) w krótkim czasie.Wymieniłem już czujnik temp. oraz termostat ale nadal jest to samo. Mam wrażenie że chłodnica wcale się nie nagrzewa i nie załacza się wentylator. Nie wiem czy to wina zapowietrzenia ? jeśli tak to jak odpowietrzyć ? Proszę o pomoc
Moim zdaniem kąt wtrysku i pompa do regulacji. To samo miałem kilka tyg. temu z Astrą B po wymianie pompy. Źle ustawiona i objawiało się dokładnie tak samo. Odpowietrzył bym jeszcze układ paliwowy.
może jakieś korki powietrzne, spróbuj dokładnie odpowietrzyć, a może pompa wodna "puszcza"
Turbina do sprawdzenia lub odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma).
Płyn hamulcowy masz??? układ odpowietrzony?? Czujnik stopu jak wyżej podany, ewentualnie sterownik ABS
Odpowietrz lp pp lt pt
Witam. Tłoczki w zaciskach pracują luźno wracają, dwa przewody gumowe drożne nie spękane? Odpowietrzyć dokładnie wszystkie 4 zaciski.
dzięki za informację spróbuje w ten sposób odpowietrzyć zobaczę czy to pomoże
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Ponownie wyreguluj pedał, tak aby nie paliły się stopy i odpowietrz hamulce bez włączonej stacyjki.
silnik mam 1.6 zwykły 8 zaworowy ,instalacja też zwykla bez możliwości odpalania na gzazie .czujnik temperatury mam napewno ściągnięty .instalacja ma trzy lata przejechane jakieś 30tys na tej instalacji w tamtym roku tez byly takie mrozy ale nie mialem problemu dopiero wczoraj pierwszy raz mi sie tak zrobiło . i zastanawiam sie co to może być jak przejechałem...
Witam koledzy, mam problem z passatem nie grzeje na wolnych obrotach jak są wyższe obroty to grzeje pow 2.tyś wymieniłem pompę nagrzewnice termostat i nic nie wiem co dalej (płyn w porządku i odpowietrzony), błagam o pomoc !!!!
Odpowietrz najpierw sama pompę hamulcowa. Potem przewody do Najlepiej ciśnieniowo.
Jeśli faktycznie 5 sek to ta benzyna nawet nie doszła do pompy. Większej szkody narobiłeś niezalewając filtra pompa smigała na sucho.. Odpowietrzy się i bedzie ok..
Układ odpowietrzony prawidłowo? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Sprawdż odpowietrzenie silnika,czy przewody są całe.
Jeżeli uzupełniłeś płyn po wymianie króćca, nie powinieneś mieć problemu z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Chłodnica powinna odpowietrzyć się sama po osiągnięciu przez płyn temperatury roboczej i po przejechaniu kilku kilometrów. Czy niepokojący hałas naprawdę dochodzi z chłodnicy?
Adam, chciałem zobaczyć co bedzie się działo w temacie :D Tam pompa chyba dwuobwodowa o ile pamiętam Nie trzeba odpalać silnika do odpowietrzenia
Mam taki kabelek za 20zł z allegro .... może tym się skasuje... a co do filtra w wkład wlewam ropę i nie trzeba odpowietrzać ? sam po kilku zapłonach się nie odpowietrzy ?
Zapchany cieńki przewód odpowietrzenia w chłodnicy lub przy kolektorze ssącym.
Musisz odpalić silnik i czekać aż się otworzy termostat, dopiero wtedy dasz radę wlać płyn do samej chłodnicy (ew. zalejesz ją przez odkręcenie węża). Co do zaś odkręcania korka - układ chłodzenia to układ ciśnieniowy, tam zawsze jest 1,1-1,5 bara, więc objętość płynu/temperatura wrzenia się zmieniają. To normalne, że jak rozszczelnisz układ ciśnieniowy,...
Sonda musi chodzić od 0,0 do 0,9 nie może stać,silnik krokowy styk biegu jałowego ,potencjometr przepustnicy,uszkodzony zawór taktujący odpowietrzenie zbiornika paliwa,odpowietrzenie zbiornika paliwa żle podłączone.
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Po napełnieniu układu cieczą otwórz ogrzewanie na max. i dogrzej dobrze silnik, aż włączy się wentylator. Układ odpowietrzy się samoczynnie. Pozdrawiam
Korek mam nowy z ASO i też nie pomogło. Dziś spróbuję jeszcze raz oczyścić nagrzewnicę i jeszcze raz odpowietrzyć układ.
passat odpowietrzy passat odpowietrzy zawory passat odpowietrzy nagrzewnica
reflektory soczewkowe versa podłączenie sygnalizatora kocioł junkers ceraclass
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
NICE Robus 600 - lampa sygnalizacyjna mruga tylko raz Zamiennik panelu JVC KD-R35 (125X1625) - jakie opcje?