Do odtłuszczenia użyj benzyny ekstrakcyjnej, i nie szmatki, a raczej ręcznika papierowego lub specjalnej włókniny. Znajdź na youtubie jakiś filmik z malowania, z niego dowiesz się więcej.
skoro już przejechałeś kilkanaście km to teraz odtłuszczenie nic nie da powinno się to robić przed montażem ale skoro zapomniałeś to trudno, żadna tragedia nie powinna się stać
przed prasowaniem Pewnie chodzi Ci o termotransfer za pomocą żelazka. Jeśli tak to zdecydowanie aceton. Natomiast jeśli mycie płyt z komponentami, to zależy co ma być zmyte. Jeśli pozostałości po lutowaniu, pasty lutownicze, kalafonia, topniki, to Cleanser PCC15, PCB Cleaner KT-6, Cleanser Druk, IPA. Dwa pierwsze zmywają najlepiej. Cleanser Druk to...
Rozebrac odtłuścić zmatować i pomalować lakierem . Aceton zazwyczaj uszkadza powierznie i raczej odwrócić się tego nie da .
Ale niestety przed nałożeniem pasty nic nie odtłuszczałem Wiesz co no rzadko się zdarza, że nie odtłuszczenie może generować takie temperatury, ale ja na twoim miejscu odtłuściłbym to, nie masz w domu żadnego preparatu z Ipą? Nawet może być płyn do odtłuszczania lakieru przed malowaniem.
Pozostaje pytanie jak to załatwić? Oczyścić, odtłuścić i poxylina od zewnatrz rozwiąże sprawę.
Żeby nie było śladu musisz usunąć pozostałą powłokę farby odtłuścić i prysnąć lakierem najpierw podkładowym a potem uretanowym - są w spreju. Jak nie usuniesz starej farby będzie widać nierówności powierzchni. Jak nie odtłuścisz odlezie. Jak nie dasz podkładu - odlezie, tylko trochę później.
Tesa, 3M - koszt rolki ok.50zł, przed klejeniem dobrze odtłuścić powierzchnie.
Stare szyby źle się tnie, trzeba dobrze odtłuścić powierzchnie. Tu po obstukaniu od spodu powinno pęknąć tam gdzie jest cięcie.
Wyczyścić, odtłuścić, jak sylikon to kapke w kanty z przodu i z tyłu (jak zaslepki w osi wałka). Z doświadczenia wiem że paplanie tych uszczelek w sylikonie daje tyle że ktoś kto to będzie następnym razem robił będzie głośno urwił.
Może jakoś odtłuścić trzeba byłoby ją. Kocioł jest w kuchni? Pracuje na butli z gazem?
Porządnie odtłuścić i klej do szyb.
Nie. Najwidoczniej tarczy hamulcowej mechanik nie odtłuścił.
Witam Po kilku próbach muszę uznać wyższość Nitro, a właściwie zestawu mechaniczno chemicznego ( papier ścierny 800 lub więcej, rozpuszczalnik Nitro ). Jedynym minusem jest to że cuchnie, ale skuteczność 100/100. Pozdrawiam i zamykam. Dodano po 48 Nitro rządzi !
Przed malowaniem odtłuść dobrze segmenty, np. benzyną ekstrakcyjną. Polecam wybrany kolor wariancie matu. Ja u siebie malowałem sprayem do metalu i jest OK drugi rok.
Klej epoksydowy, oczywiście przy dobrym odtłuszczeniu łączonych powierzchni. Kropelka się nie nadaje, zwłaszcza chyba przy łączeniu metalu z plastikiem?
Pokrętła są na wcisk, unieś kołnierz, chwyć za gałkę i pociągnij. Być może wystarczy odtłuszczenie. Jak będziesz miał na wierzchu możesz porównać ze sprawnym pokrętłem.
Oczywiście wyczyściłeś radiator ze starej pasty, odtłuściłeś go oraz procesor a następnie nałożyłeś nową dobrej jakości pastę termoprzewodzącą...
Pamiętaj żeby dobrze odtłuścić i drobnym papierkiem przeczyścić.
Odtłuścić powierzchnie klejone, zastosować silikon wysokotemperaturowy, docisnąć, potrzymać dwie doby, zamontować płytę i gotowe :) Temat sprawdzony.
Potwierdzam. Silikon jest OK. Proponuje tylko troche odtłuścić powierzchnię przed silikonowaniem.
One tak mają od najstarszych VW. Wszystko ok, po prostu czujnik szlak trafia i tyle. Wymień czujnik, odtłuść zmywaczem wtyczkę i ciesz się autkiem.
Tylko przewód w miejscu zakładania termokurczki należy oczyścić papierkiem ściernym, odpylić i odtłuścić jakimś alkoholem.
Możesz próbować podkleić ścieżkę klejem na bazie żywicy epoksydowej. Przed klejeniem trzeba odtłuścić to miejsce za pomocą IPA. Po naprawie ten fragment PCB warto pokryć lakierem, wykonanym z kawałka kalafonii rozpuszczonej w czystym spirytusie. Są w handlu także specjalne pisaki do napraw (Silver Conductive Pen) ale one raczej nadają się do odtwarzania...
Zeszlifować papierem ściernym aby miejsce klejenia było szorstkie, odtłuścić benzyną extrakcyjną , zakleić klejem distal lub poxipol i gitara.
Niestety nie mam teraz aparatu :( ale jeżeli dobrze odtłuścisz powierzchnie to nie ma bata żeby sie odkleiło :!:
"Zink spray" - kiedyś była taka farba do kupienia. A jak nie, każda ftalowa (po uprzednim odtłuszczeniu powierzchni) wystarczy.
Odtłuściłeś powierzchnię docisku i koła dwumasowego współpracujące z tarczą? Wystarczy zaciek oleju i masz takie objawy. Druga opcja to krzywa powierzchnia.
I odtłuść powierzchnię żeby się nie odkleiło przypadkiem bo będzie bieda, szczególnie jeśli wcześniej była "silikonowa" pasta
mi schodzilo ladnie norzykiem stary kelej później odtłuścić i kleić klejem do ferrytu
Zrobiłem, jak mi poradziłeś: odtłuściłem płytkę i odtłuściłem wnętrze za płytką, pomalowałem farbą od grzejników. Wszystko działa, jak powinno.
Kupić nowe paski i zamontować chyba nie bardzo jest inne wyjście. Można jeszcze odtłuścić paski i koła pasowe ale to niewiele da.
A nie wystarczy powtórne lutowanie złącza ? Wyczyść, odtłuść i polutuj.
To jest podkład w spray ;) wcześniej papier ścierny i zmywacz silikonowy do odtłuszczenia. Szpachluje, oczywiscie, używam szpachli Tamiya Putty.
Spróbuj taśmą dwustronną silikonową. Tak są klejone w oryginale. Mocne rozpuszczalniki niszczą powierzchnie i dlatego też nie chce się nic trzymać . Wystarczy dobrze odtłuścić. Pozdrawiam
Taka misa ze złomu grosze kosztuje. Spawanie będzie droższe, bo najpierw dokładne odtłuszczenie, a jeszcze trzeba doliczyć uszczelkę i olej.
Do kleju kontaktowego żadne spinacze nie są potrzebne. Klejone powierzchnie trzeba dokładnie odtłuścić, poczekać kilka minut na odparowanie odtłuszczacza, posmarować cienko obie klejone powierzchnie klejem (najlepiej małym pędzelkiem), odczekać (w zależności od temperatury) mniej/więcej 10 minut na odparowanie lotnych frakcji kleju a następnie mocno...
Wygląda, jakby nie rozpoznawało kardridży Jak wyciągniesz tusze, to przetrzyj jakimś środkiem czyszczącym styki elektryczne na tuszach i w wózku - (jakieś ipa, kontakt, lub nawet może być wd, tylko wd delikatnie na szmatkę, czyścik, chusteczkę, i potem odtłuścić znowu spirytusem)
Tylko pamiętaj żeby przetrzeć lekko papierem i odtłuścić te miejsca które będziesz podmalowywał... Bo inaczej może Ci farba poodpadać ;)
Dałam to tylko jako przykład. Możesz zastosować ten klej (oczywiście o odtłuszczeniu nie muszę chyba wspominać). http://karolewscy.pl/index.php?p761,dist... Aczkolwiek nie powiem Ci jak długo to wytrzyma.
Opisz dokładniej, co wymieniłeś, jak, czy odtłuściłeś elementy, właściwie ustawiłeś,według jakiego schematu, (przepisu) itd.. :?: .
Sylikon sanitarny i otworki na dnie. Pamiętaj odtłuścić szkło a kleić najlepiej w rękawiczkach "lekarskich".
Odtłuść przyssawkę i w koło niej kineskop. A potem daj silikon i zobacz, czy nie blokuje przetwornicy.
Wg. mnie smar nie jest dobrym pomysłem. Szczególnie przy tak dużej RPM ślimaka. Po pierwsze smar ma dużą lepkość i będzie zwiększał tarcie przekładni do momentu rorzucenia go po obudowie i wypłynięciu resztek gdy przekładnia się rozgrzeje. To ostanie nastąpi wręcz natychmiastowo. Po drugie: Przekładnie ślimakowe mają niską sprawność ok 70%, więc grzeją...
Do silikonu raczej mało co chce dobrze przylgnąć. Spróbował bym właśnie jakimś innym silikonem technicznym...z tym, że czas schnięcia raczej będzie długi. No i trzeba by całość odtłuścić przed nałożeniem.
Kontakt S - do usunięcia (rozpuszczenia) tlenków, a następnie Kontakt U do spłukania. Jeśli chcesz po tym odtłuścić - Kontakt WL. Ale najlepsze efekty to usunięcie mechanicznie... ;)
Witam. Miałem autentyczny przypadek z pralką Siemens przed świętami Bożego Narodzenia. Wymieniłem cewkę tacho, odtłuściłem magnes i pralka pracuje poprawnie.
Witam! Jak zdejmiesz obudowę to zobaczysz gdzie przebija do rdzenia. Musisz dobrze odtłuścić benzyną i zalać żywicą lub smołą kablową. Powodzenia!
Silikon Reinz dajemy tylko na łączeniach mostków jeśli są. Uszczelkę samych świec możesz profilaktycznie posmarować z obu stron. Odtłuścić powierzchnie przylegania. Kup sobie zmywacz do hamulców w spraju.
Pod śrubami są uszczelki gumowe z metalowymi kapturkami, trzeba je zdjąć, odtłuścić i złożyć na silikonie, 15 minut roboty
żeby dobrze trzymało trzeba powierzchnię do lakierowania zmatować bardzo drobnym papierem ściernym i dobrze odtłuścić. Jeśli lakieruje sie tworzywo sztuczne dobrze jest dać podkład na plastiki.
Jeśli już to w tego typu amortyzatorach wymienia się wkłady cierne a jeśli nie są pęknięte to wystarczy je odtłuścić i zmatowić papierem ściernym by nie były gładkie. Sprężyny wymienia się dopiero wtedy gdy któraś skoroduje lub pęknie.
Szukaj i pytaj w sklepach z akcesoriami samochodowymi, są zestawy do przyklejania lusterka. Jest w zestawie płyn do odtłuszczenia , klej i instrukcja. Cena bardzo niska, nie musisz znać nazwy tego kleju bo produkują to rożne firmy.
Wyszlifować papierem ściernym pod wodą. Wymyć. Odtłuścić rozpuszczalnikiem. Malować sprayem z odległości około 25 cm. Kilka cienkich warstw. Kolor do wyboru :). Powodzenia !
Ja malując czachę Yamahy nie szukałem niczego wymyślnego. Odwiedziłem sklep z farbami (mieszalnię) dobrał mi metalik, dokupiłem podkład do plastików, rozcieńczalnik uniwersalny. Dobrze przygotowałem podkład (szlif po podkładzie do plastików drobnym papierem na wodę). Później lakier bazowy i na mokro clar. Wyszło super. Nie ma w...
Zaczekać z praniem coby nie wciekła tam woda. Niby się nie zdarza ale jak sam napisałeś, że stary miejscami nie trzymał. A odtłuścić możesz acetonem lub jakimś rozpuszczalnikiem.
Smarkniesz tam silikonem bezbarwnym (sanitarnym) i będzie dobrze. Sprawdzone, nic się przez długie lata nie odklei i nie będzie ciekło. Tylko dobrze odtłuść miejsce.
Jak masz jajo w aluminium już wklej tuulejkę na poxipol i od razu go przykręć. Po pół godzinie można odpalać. Otwór w skrzyni przed klejeniem odtłuść a ośkę rozrusznika posmaruj olejem.
Kształt i grubość taka sama. Obwód o 1mm mniejszy. Zanim kupisz pasek, wyczyść porządnie mechanizm i dokładnie odtłuść pasek. Być może te zabiegi wystarczą. GM
Fachwiec mi zalecał lakierować na lekko przyschniętą bazę, tak 20- 30 minut po naniesieniu bazy. Potem to juz matowienie i proces od poczatku. Ale ja bym tam, umył, odtłuścił i nanosił ten lakier ;)
nie łapał żaden klej, nawet dwuskładnikowy Większość klei dwuskładnikowych nie wiąże się dobrze ze "śliskimi" tworzywami sztucznymi takimi jak poliwinyl, PCV, czy podobne. Butaprenem zdecydowanie lepiej, ale przed położeniem na takie tworzywa należy powierzchnie dokładnie odtłuścić.
Jeżeli jest taka możliwość to zaklej pęknięcie żywicą epoksydową ale wcześniej nałóż na to miejsce tkaninę szklaną. Oczywiście miejsce klejenia należy przejechać metalową szczotką lub grubszym papierem ściernym i odtłuścić.
Ja malowałem akrylem po odtłuszczeniu acetonem. Dobrze też się trzyma farba w spray'u do felg aluminiowych. Co do przełączników - zobacz, czy śruby trzymające styki dobrze się trzymają i czy nie pogubiłeś kulek.
Odklej starą taśmę, przeczyść, odtłuść i przyklej na klej b7000. Powinno trzymać. Czy będzie szczelne to zależy od tego jak dokładnie nałożysz klej. Co do drugiej sprawy to jest to złącze do anteny zewnętrznej, ale mogę się mylić.
Witam. Przykleić Kolego. Jest na rynku dużo bardzo dobrych klejów. Polecam kleje dwuskładnikowe (chyba poxipol-obym nazwy nie pomylił). Przed przyklejeniem dobrze odtłuść powierzchnie klejone np. czystym spirytusem. Pozdrawiam
Nic szczególnego, po prostu czas swoje zrobił. Dobrzej kombinujesz z tą rurką do środka na klej. Nic lepszego nie wymyślisz. Dopasuj taką, żeby z minimalnym luzem wchodziła i na epoksydowy, po odtłuszczeniu. Powodzenia.
Do uzupełnienia szczerbatej pokrywy silnika od Simsona użyłem (po dokładnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu) "poxipolu" i maty szklanej. Pokrywa - nie narażona na ciśnienie i duże zaolejenie - trzyma już 3 lata.
Zmień sposób dodawania zdjęć. Masz dwie możliwości: - nauczyć się dobrze lutować (oczyścić, odtłuścić, dobrze zagrzać element(y) lutowane), - zakupić cały element (kompletna obsada z pierścieniami, 259.0040) (chyba 10zł). Jedna z najczęstszych usterek w nowszych odkurzaczach.
Ten wał to raczej się nie nadaje, włożysz nowe panewki to ich szlag trafi zaraz. To pęknięcie to po dokładnym odtłuszczeniu poxipolem można zakleić. Próbowałem już tak robić i działało. Pozdro.
Ja zawsze daje silikon ale trzeba oczyścić i odtłuścić benzyną klejone powierzchnie. Pamiętaj też że miskę trzeba dokręcać jak głowice od środka bo czasami ktoś załapie najpierw na końcach i skręcając resztę może sie powyginać.
Jeśli tylko raz przeskoczy łuk WN, pozostawia niewidoczną scieżkę węglową na powierzchni tego bakelitu, nawet niewielka wilgotność powietrza, nasila to zjawisko. Po odtłuszczeniu i czyszczeniu, miałeś spokój, to potwierdza.
Do smarowania wentylatorów stosuję smar silikonowy. Olej (tak, jak napisałeś ) nie sprawdza się, gdyż jest rzadki i szybko spłynie. Natomiast do zaklejenia może by wystarczył klej "kropelka"? Przed klejeniem dobrze odtłuść miejsce klejenia. Pozdrawiam.
Masz pogięta pokrywę zaworów, nierównomiernie dociska uszczelkę. W dodatku bez żadnego silikonu przy nowej uszczelce ma być szczelnie - pod warunkiem oczyszczenia i odtłuszczenia powierzchni. Infantylność zagadnienia powala.
Wydaje mi się, że wyczyszczeniu i odtłuszczeniu porządny dwuskładnikowy epoksyd załatwi sprawę. Ewentualne opiłki i zabrudzenia usuwaj przezroczystą taśmą pakową przed sklejeniem układu magnetycznego, a potem profilaktycznie przed montażem układu drgającego.
Wałek napędowy do koła zamachowego klei się "kropelką". Żadne inne wynalazki - po pierwsze nie ma potrzeby by wytrzymywał wysokie temperatury, po drugie w razie "W" można wybić wałek i poprawić jego położenie (wysokość). Jedno co należy zrobić przed aplikacją kleju to dokładnie odtłuścić obie powierzchnie (IPA).
Ja nie mam doświadczenia z płynem do naczyń wałki i rolki gumowe czyszczę środkiem, który poleca minolta MTCleaner zastanawiam się czy płyn do naczyń nie odtłuści gumy tak, że zrobi się strasznie śliska, ale to już w praktyce wyjdzie Powodzenia i pozdrawiam
kwadratowa obwódka plastikowa , nachodzi na metalowy kwadracik w klawie i wtedy grzybka zakładasz, a jak nie znajdziesz to kombinuj , jak porządnie wyczyścisz i odtłuścisz te gumki to każda dwustronna taśma to ogarnie , plus wyczyszczenie punktów mocujących w klapie dolnej.
1. Zmierz miernikiem napięcia zasilające podczas pracy systemu; 2. Wyciągnij wszystko ze złącz, wyczyść je (odkurzenie, odtłuszczenie) i wstaw z powrotem; 3. Odkurz wnętrze zasilacza; 4. Przyjrzyj się, czy kondensatory (na płycie, karcie graficznej i w zasilaczu) nie są "spuchnięte".
Jaki to papier? Miedź jest za bardzo porysowana, wystarczy dobre odtłuszczenie i usunięcie warstwy tlenku zwykłą gąbką do naczyń i płynem Ludwik. Temperaturka też spokojnie wystarczy na dwie kropki. A te kombinerki dociskające to taki temat, że nie warto się tym chwalić :-) Pozdrawiam.
Płyn do naczyń albo mydło szare odtłuści warstwę zabezpieczającą. Potem wydmuchać kompresorem lamelki. Ogólnie każda co miałem w rękach zabezpieczona była jakimś świństwem. O dziwo po zamontowaniu nawet nie mytej po kilku dniach zapach znikał. Przewietrzy się. Myślę że problemem jest leżakowanie tego w torbie foliowej kilka miesięcy. Można zozonowac...
1.Tak, to chyba ten pasek. Kupiłem jeden i docinałem odpowiednio do rozstawu kół. 2.W Lublinie. Trzeba pamiętać, żeby dobrze odtłuścić taki pasek, inaczej butapren go w ogóle nie łapie i całe klejenie na nic.
To znaczy pokryć warstwą cyny. Najpierw trzeba odtłuścić (kalafonią), a przyłożyć na chwilkę lutownicę - ścieżka powinna się pokryć cyną (spróbuj tak zrobić z przewodem - zobaczysz o co chodzi.). Nie należy jednak grzać ścieżek zbyt długo - bo zaczną "odchodzić".
Spawaj.I tak już dla niej nie ma ratunku.Zabezpiecz po spawaniu jakimś epoksydem i na kilka sezonów wystarczy. Przede wszystkim bardzo dokładnie wyczyścić z tlenków po spawaniu, a przed położeniem powłoki odtłuścić - tak, aby powierzchnia spawana była prawie że sterylna. Jak dobrze zabezpieczysz, to może spaw wytrzyma dłużej niż sama beczka ;)
czy on nie powinien być tam na coś przynajmniej wklejony (silikon?) Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie . Wklej go na silikon lub butapren , odczekaj parę godzin i pierz . Tylko przed wklejeniem oczyść dokładnie i odtłuść klejone powierzchnie .
Najlepiej drugą część płytki wylutować z modułu silnika, na ile się da wyczyścić ze starego kleju i oprócz sklejenia na styk obu części, dokleić wzdłuż pęknięcia od spodu - czyli strony wolnej od druku - wzmocnienie z np kawałka innej płytki drukowanej lub bakelitowej. Po wyschnięciu (24 h) kleju wywiercić w doklejonym wzmocnieniu otwory, połączyć ścieżki...
Wiadomo, że podgrzać z umiarem, a nie do 200 stopni. Dodatkowo, łożysko do zamrażarki na 30 minut i wejdzie luźno, bez wbijania. To prosta fizyka. Dodano po 3 Przed silikonowaniem oczyść dobrze uszczelkę i miejsce, gdzie będziesz silikonować. Najlepiej spirytusem, a jak nie masz, to płynem do szyb. Chodzi o to, żeby odtłuścić jak najlepiej powierzchnię.
Ja robię tak, że najpierw czyszczę powierzchnie papierem ściernym powyżej 1000. Później przy pomocy szczoteczki myje płytkę przy pomocy detergentu. Spłukuje wodą. Jeżeli woda pokrywa laminat równomiernie (nie robią się krople) to ją susze suszarką do włosów. Jeśli mi się nie chce myć płytki to po przetarciu papierem czyszczę ją denaturatem.
Witam Czujnik położenia przepustnicy czyli potencjometr wielokrotnie rozkręcałem przemywałem WD-40 i osuszałem delikatnie flanelą. Zawsze były pozytywne efekty.Nie wolno myć benzyną,rozcieńczalnikiem czy spirytusem niczym co odtłuści ścieżki oporowe.To zupełnie ta samo jak ze sprzętem audio, po przemyciu potencjometru benzyną czy spirytusem w głośniku...
To chyba oczywiste że ma być pusty. Dziurawy pływak można opróżnić z paliwa, odtłuścić i skleić.
Nalewasz farby, przetaczasz butlę i masz pomalowany od środka. Ale najpierw przydałoby się go wyczyścić i odtłuścić. :|
Albo przelotka, albo pola stykowe. Przerabiałem to ostatnio w VW LT, jest tam patent ze Sprintera i w polach stykowych wewnątrz drzwi przesuwnych lub tylnych pękają nity mocujące oczko z przewodem. Trzeba je dobrze odtłuścić i da się wtedy takie oczko podlutować.
Daj sobie spokój z mierzeniem. Zmatuj talerz papierem 500, odtłuść acetonem, pryśnij 2-3 warstwy czarnego matu. Można się bawić w podkłady antykorozyjne i inne cuda ale to talerz a nie spodek kosmiczny. Nie będzie problemów, byle byś go wałkiem nie malował i baranka mu nie walnął ;)
Jeśli klej, to jedynie cyjanoakryl (Kropelka). Niestety - żaden klej nie zapewni takiej wytrzymałości jak była. Jak byś się zdecydował dokładnie odtłuść (IPA - izopropanol) miejsca klejenia. Wiąże dość szybko (kilkanaście sekund od dociśnięcia), ale dopiero po kilku godzinach klej osiąga max swojej wytrzymałości, więc nie spiesz się z zakładaniem słuchawek.
Wyczyścić procesor i radiator dokładnie, przemyć czymś na spirytusie żeby odtłuścić i potem wystarczy posmarować tylko procesor. U mnie ta pasta spisywała się lepiej niż ArcticCooling MX-2 którą mam obecnie i temp są o jakieś 3-5C wyższe. Chłodzenie mam takie jak u Ciebie, tylko procek x4.
Jeśli papier nie odkleja sie swobodnie to zbyt krótko się moczył.. Co do braku przywierania tonera, no cóż. Papier ścierny jak najdrobniejszy, płytka na dole zdjęcia wyglada jak potraktowana papierem do drewna ;) Po szlifowaniu warto jeszcze raz płytkę odtłuścić. Leprze efekty daje też prasowanie przez kawałek materiału, dużo lepiej wciska toner we...
Tego się nie składa na silikon tylko na pastę Dirko. Tam nie ma uszczelki. Pasta zaschnie szybciej niż poskładasz graty do kupy. Trzeba dobrze odtłuścić zmywaczem obie powierzchnie i cienko rozsmarować pastę. Wystarczy "zabielić" obie powierzchnie. Pół godziny wystarczy. Nie ładować pasty dużo bo i tak wypchnie ją podczas dokręcania. Paluchem smarować....
Witam! Niestety musisz do tego dojść sam. Za dużo rzeczy ma na to wpływ -(temp. żelazka, stopień odtłuszczenia płytki itp.) mi osobiście najlepiej wychodzą na cienkim i świecącym ale trzeba uważać żeby nie przegrzać bo potem to już kicha (rozlane ścieżki). Jak to się mówi....trening czyni mistrza. Pozdrówki...........
Pianka jest zbyt cienka i niewiele da. Lepiej jak być wyhaczył gdzieś gąbkę grubości 1cm, wówczas podejdzie ci pod tapicerkę, nie będzie specjalnie przeszkadzać w dopięciu zatrzasków a i uspokoi to co trzeba Możesz tapicerę powyklejać też matami, wówczas powinna przestać rezonować, tylko ją wymyj dokładnie z kurzu i odtłuść.
Ten panel przypadkiem nie jest z włókna szklanego i żywicy epoksydowej? Ja mam taki przy wannie narożnej Piramid, coś jak https://obrazki.elektroda.pl/9569658300_... Masz jeszcze jedną, dość prostą opcję- oklejenie folią samochodową, kwestia zakupu odpowiedniej formatki https://obrazki.elektroda.pl/5046146400_... Taniej...
słyszałem, że wiele osób wklejało soczewkę na minimalną ilość np. butaprenu i działało tp znakomicie. Poczytaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... tutaj akurat udało się wkleić soczewkę i uruchomić odtwarzacz. Istotne jest wklejenie soczewki właściwa stroną. Poza tym jeśli zdążyłeś dotknąć powierzchnię soczewki paluchami to czeka Ciebie...
atmega8 zliczanie impulsow naprawa programatora samsung spawarka garażowa
Case IH 484 – pompa olejowa skrzyni biegów 3136059R91, zamienniki, parametry, montaż Opel Vectra B 2.2 DTI ECU Read & Transfer: OP-COM, KESS, Tech 2, PIN Extraction, Flash Dump