Problem może być jeszcze w wyłapywaniu błędów przez ECU BP,!? Tzn, jadąc na gazie jest odłączony wtyrysk (wtryskiwacze)! W tym momencie komputer ECU BP może interpretować dane o uszkodzeniu lub nieprawidłowej pracy wtrysku! I po ponownym przejściu na BP dzieją się czary !!:cry: Bardzo podobny miałem problem, więc o tym piszę! Mianowicie problem okazał...
Radio odłącz i pewnie mu minie albo jakiś alarm dokładany.
No i nic z tego, jak wyłączę silnik i dam szybko na "MAR" to owszem da rade przez ok. 3 sekundy pokręcić, ale potem coraz ciężej aż z powrotem blokuje. Odłączenie akumulatora nic nie da, dalej kierownica sie blokuje...
metodą wyłączania wszystkich odbiorników do niczego nie dojdziesz. Faktycznie taki pobór prądu nie powinien mieć najmniejszego wpływu na stan aku, ale jak pisałeś wcześniej, że po odłączeniu poszczególnych odbiorników pobór spadał to mósisz mieć gdzieś małe przebicie, które nie powoduje zwarcia ale powoduje znikomy przepyw prądu przez niektóre odbiorniki....
Mam problem z Fiatem Punto 2 2004. Silnik nie równo pracuje, ale po jakimś czasie po odpaleniu. Na zimnym silniku jest wszystko w najlepszym porządku dopiero po rozgrzaniu się obroty skaczą. Punto jest w gazie i zarówno na benzynie i gazie silnik zachowuje się dokładnie tak samo. W silniku została wyczyszczona przepustnica i wymieniony został silnik...
Witam, jestem posiadaczem Fiata Punto II, mam problem z światłami postojowymi ponieważ nie chcą się wyłączyć. Po włączeniu świateł ich ponowne wyłączenie nic nie daję, świeca nawet przy wyłączonym silniku i wyciągniętym kluczyku. Wszystkie bezpieczniki są dobre. Problem rozwiązuje odłączenie akumulatora lub wyciągnięcie bezpiecznika F51. Prosze o pomoc
a czy odłączenie akumulatora pomoze zresetować urządzenie sterujące
Witam Mam problem z Punto 1,2 96r. Po odłączeniu akumulatora autko przestało palić. Kontrolka immo i diagnostyki gaśnie, paliwo dochodzi, iskra jest. Doszedłem że nie otwierają się wtryskiwacze (brak impulsu) Może to zbieg okoliczności, ale przestały też działać wycieraczki Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w komorze silnika i pod schowkiem Co jest...
A w sienie 1.6 16V ECU - IAW1ABB.92 reset i adaptację można zrobić przez odłączenie akumulatora czy potrzeba examiner???
No właśnie mam obawy aby nie powyskakiwały mi jakieś błędy gdy go odłączę i nie pojawił się np. migający licznik. Jeśli odłączę z niego wszystkie kostki to inne urządzenia nie nałapią błędów?
Dziękuję za sugestie - odłączenie akumulatora nic nie daje, wtyczki sprawdzę dzisiaj dokładnie - oby pomogło.
Tak, po rozłączeniu tego obwodu powinny przestać falować. Odłączenie akumulatora w tym samochodzie niczego nie resetuje (no może poza licznikiem "trip" i zegarkiem). Jesteś pewny, że na wolnych obrotach palą wszystkie cylindry? Masz tam 2 sondy lambda (EOBD) czy jedną? P.S. Co za artysta założył tam instalację II generacji?
Odłączenie akumulatora w fiatach zawsze działa. Jeśli nadal zaświeca się kontrolka to raczej ciągle istnieje jakaś usterka.
Utopił się nawet wentylator. Kilka godzin mielił wodę.. aż stanął. Wymontowałem go wtedy, osuszyłem porządnie i ruszył. Jednak ostatnio nie załączał 3 pierwszych biegów. Działa tylko na 4 najmocniejszym. Standard - wentylator się zatarł, pobierał za duży prąd i przepalił się rezystor dmuchawy. Samochody po "dziadkach" niestety mają to do siebie, że...
...podłączyłem sterownik z tym dziwacznym wyjściem na masę... :cry: TO SAMO... PALI NA 2 CYLINDRY. ODŁĄCZENIE AKUMULATORA NA 1 DZIEŃ TEŻ NIC NIE DAŁO... :cry: Czeka mnie zakup sterownika... heh
Mam Punto 75ELX z 1996 roku z centralką IAW 8F.5T (przebieg w/g licznika ok 130 tys. km ale na 100% to bujda). Na tym forum monrant stwierdził, że w Punto mk.1 mapy korekcyjne wtrysków są przechowywane w pamięci EEPROM i odłączenie akumulator ich nie usuwa. Więc stąd moje pytanie, bo może coś mam uszkodzone - jeśli odłączę na kilkanaście minut akumulator...
Witam Mam Problem z Moim Fiatem Punto 2. W Pewnym momencie w trakcie jazdy zapala sie kontrolka ładowania Akumulatora i silnik gaśnie potem nie idzie go odpalic przez ok 5-10 min a po przekręceniu kluczyka świecą sie tylko 3 kontrolki :Akumulator, otwarte drzwi i kontrolka zaciągniętego hamulca postojowego. Jedynym szybkim rozwiazaniem zeby go odpalic...
Skoro odłączenie akumulatora pomaga to raczej nie w kluczu leży problem. Zapewne nie rozłącza zasilania ze sterownika immobilizera i/lub ECU - coś nakombinowane w instalacji albo uszkodzona kostka stacyjki. Na początek sprawdź mocowanie anteny immobilizera przy stacyjce. P.S. Masz komplet kluczy (2 niebieskie i 1 bordowy) + kartę kodową?
Odłanczaniem zasilania z akumulatora nie łapie się błędów, coś musiałeś pokombinować z kabelkologią w trakcie montażu alarmu. Odłączenie akymulatora powoduje jedynie usunięcie Twojej mapy z pamięci. Pojeździsz to nowa mapa powstanie. A na takie błedy do examiner w ASO (koszt 60-80zł). Choć nie jestem pewny czy nie trzeba zrobić jakiś poprawek z kabelkami....
Mam punto II z 2005, silnik 1.2 wielopunkt. Dzisiaj montowaliśmy wzmacniacz i trzeba było przewód z plusa akumulatora pociągnąć. Aby podpiąć pod klemę plusową aku odkręciliśmy po prostu nie całą klemę plusową, tylko jeden gruby przewód, który idzie prosto do skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika (aby się podłączyć oczkiem na śrubę). W tym momencie...
Witam. Punto 2 1.2 16V + lpg ,alarm cheetach, a pozatym bez dodatkowych gadżetów. 1.Odpinam akumulator ( w celu resetu ecu bo zamula na benzynie), zapinam następnego dnia z powrotem,zamykam auto z pilota. Za 2dni przychodzę i auto nie odpala aku wydojony. Ładuję aku,odpalam auto sprawdzam pobór prądu na czuwaniu w normie.Auto jeździ wszystko jest w...
Witam Wracałem z pracy samochodem, przy parkowaniu za nerwowo ruszyłem sprzęgłem, auto zgasło i już nie chce ruszyć. Objawy są następujące: po włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolka "LOCK" od immobilisera, kontrolka od akumulatora i oleju przez chwilę lekko "mrużą" (efekt taki jak przy za słabo wkręconej żarówce na 230V). W tym samym czasie przekaźnik...
Szczerz to nie wiem czy to jest pilot radiowy czy na podczerwień... Jest to zwykły pilot w kluczu z jednym przyciskiem, który otwiera tylko drzwi z centralnego i wyłącza alarm. Alarm ma wbudowany swój, bardzo głośny głośnik - nie klakson z wejściem na mały kluczyk, który wyłącza alarm tylko gdy wyje na swojej baterii np. gdy nie ma w aucie akumulatora....
Mam problem z akumulatorem w fiacie punto 97r 1.1l dochodzi do samoczynnego rozladowywania sie za kazdym razem gdy auto nie jest uzywane dluzej jak jeden dzien ,bateria jest nowa
Wyjęty kluczyk ze stacyjki. Podczas odłączania klemy od akumulatora jest delikatne iskrzenie , a więc coś musi pobierać prąd. Czy to jest zjawisko normalne i co jest na stałe połączone z akumulatorem ?
Witam , z ciekawości założyłem ten temat - może komuś się przyda taka informacja a i ja z ciekawości chciałbym poznać przyczynę tej usterki :) Pacjentem był fiat Punto dawno nie jeżdżony , nie chciał zapalić , więc pierwsza rzecz został podłączony pod prostownik . Następnie kolejna próba odpalenia nie powiodła się :( miernik pokazywał 12.62v to przyjęliśmy...
mam dobry nowy akumulator ale mam problem mam radio na CD i szybko mi pada akumlator podejrzewam ze przez to bo gdy wyłanczam kluczyki to moge normalnie słuchać na postoju radia itp. powiedzcie mi jak moge zmienic ze gdy wyłanczam kluczyki wyłancza mi się całkowicie zasilanie.
Wróciłem po 2 tygodniowych wakacjach i próbowałem odpalić samochód. Okazało się że padł akumulator. Podłączyłem prostownik i zacząłem ładować. Po 2 godzinach zszedłem do garażu by sprawdzić czy wszystko ok. Przekręciłem stacyjkę, prostownik był w tym czasie podłączony. Na desce zapaliły się absolutnie wszystkie kontrolki, z okolic deski i stacyjki zaczął...
Cześć, Załóżmy taką sytuację: w aucie jest akumulator który nie pali, wyjmuję, podłączam awaryjny sprawny naładowany, odpalam z niego samochód, po czym wyciągam awaryjny i wkładam ten stary aby się ładował w samochodzie podczas jazdy. Czy jest to możliwe bez uszkodzenia komputera samochodu?
Witam wszystkich. pisałem w tej sprawie na forum fiata ale nikt nie potrafi mi pomoc dlatego zasięgnę waszej opinii. Więc zaczęło się tak. W drodze do pracy podczas jazdy zapalił się airbag po dojechaniu stwierdziłem że mam rozładowany akumulator. po pracy odpaliłem z pychu wróciłem do domu naładowałem akumulator i po odpaleniu miałem jakby zanik napięcia...
proszę o pomoc gdyż mam taki problem.Posiadam punto 1 z 98r i mam problem z elektryka a dokładniej z akumulatorem ponieważ jest nowy założony z 3m temu a dniem dzisiejszym sie wyładował,a konkretnie jak nim jechałem to po prostu zgasł.Co może być tego przyczyną?dodam jeszcze że gdy przekręcam kluczyk na rozruch to nie świeci w ogóle(nawet na chwile)...
Witam, mój problem polega na tym że przy odpalaniu awaryjnym muszę kręcić rozrusznikiem gdyż jest on podłączony z pompką paliwa. Pytanie brzmi co ja mam zrobić żeby było to nie zależne od pompy. Mam instalacje Bingo M i przełącznik bez bez kontrolek poziomu paliwa. Z tego co oglądam po schematach wydaje mi się, że chodzi o ten brązowy kabel do cewki...
Witam. Panowie czy jest sens wyjmować nowy akumulator na noc (samochód stoi powiedzmy te 24 godziny lub więcej miedzy jedną a drugą jazdą) czy raczej powinien wytrzymać na mrozie bez problemu?? Dodam, że jeśli to ma jakieś znaczenie akumulator nie jet niczym osłonięty.
Witam mój szwagier posiada Fiata Punto 2 pojemność 1,2 rok produkcji 2000 Wczoraj wszystko było dobrze dzisiaj chciał wyjechać i po przekręceniu stacyjki zapaliła się kontrolka od Poduszki powietrznej gdy chciał dalej odpalić auto nawet nie kręciło coś pstrykało w centralce tej puszcze koło akumulatora. Podłączyłem akumulator pod miernik miał 7V nie...
Witam, mialem spadek napiecia na klemie minusowej akumulatora. Podczas tej usterki robiac pomiar masy na pracujacym silniku na przyklad na masie zapalniczki mialem 0.6 Ohm. Po wyczyszczeniu klemy jest 0.3 Ohm. Czy taki wynik jest prawidlowy?
Witam. Przez miesiąc nie zaglądałem do mojego Punto 2 gdyż kupiłem inny samochód. Dzisiaj stwierdziłem że się nim przejadę ale juz nie odpalił a kontrolka akumulatora mruga. Stwierdziłem że rozładował się akumulator. Podłączyłem kable od do drugiego samochodu ale Punto nawet nie zakręciło rozrusznikiem. Możliwe że jest za mały prąd. Przed zostawieniem,...
Witam, Posiadam fiata punto II 1,2 8v 2002r. Brak autoalarmu, sam centralny zamek. Problem z odpaleniem zaczął się przy -20 stopniach po nocy. Rano niestety odpalić się nie dało. Rozrusznik kręcił straaaaaaaaasznie wooooolnooo, trzy podejścia do odpalania aż w końcu kontrolki przygasały i zgasły. Odpaliłem za pomocą kabli z samochodu znajomego bez problemu....
Witam Mam pytanie odnośnie napięcia ładowania. Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi ( jak źle szukam poproszę o linka ). Sprawdzałem ładowanie i przy wyłączonych odbiornikach 14,3V ( czyli dobrze ). Włączyłem halogeny ( tzw. "krótkie" ) i napięcie siada do 13,7 V od razu. Narazie nie sprawdzałem czy jak włączę więcej odbiorników to jeszcze spadnie,...
Weź pojeźdź i podłącz akumulator do testera, bo jak odłączyło wspomaganie, to może być słaba ta bateria. Czy to jest jego pierwsza wymiana, czy już był akumulator wymieniany?
Zrobić tak jak potrzebuje to radio-BATT+na 7, ACC na 4 i przestanie żreć prąd. Z pinu 3 odłączyć kabel.
tak akumulator był odłączony
. Akumulator w samochodzie pełni także rolę bezpiecznika i odbiera ampery z alternatora które poszły w instalację Wstydził byś się takie coś pisać.
Nie ruszać, bo się może zerwać, chodzi o to, by się nie przekręciło przy zdejmowaniu. Możesz zdjąć, byle jego 2 części pozostały w tym samym położeniu. Ostrzeżenie jest, bo jest złącze poduszki - przed odłączeniem odepnij akumulator.
W Punto I pompa paliwa nie ma żadnego zaworu ciśnieniowego, to jest klasyczny układ z powrotem paliwa, więc elektrozawór na wylocie pompy nie ma racji bytu. Ty masz rocznik '98 więc model przejściowy, możliwe że coś tam jest zmienione, ale żadnego wskaźnika działania systemu FPS nie było. Wyłącznik inercyjny był przełącznikiem i miał 3 piny ale w Punto...
Zwykły przycisk zwierny. Odłącz wtyczkę przy akumulatorze od czujnika naładowania i już po sprawie.
Witam podepnę się pod ten temat.Kupiłem Fiata Punto 1.2 8v 2005r. przy zakupie samochód miał przebieg 116 500 km ,po odłączenia akumulatora wskazania licznika zmieniły się na 10 711 km .Mogę przejechać dowolną liczbę km następnie odłączyć akumulator i znowu będę miał 10 711 km. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy,ewentualnie czy to uszkodzenie...
Odłącz na noc akumulator i wtedy zobacz rano.
Z wadliwego alternatora. Jeżeli dźwięk z innego źródła - mp3 jest prawidłowy, to nie koniecznie, jest wina alternatora. Zakłócenia z alternatora powinny "wchodzić" również na "inne źródła" dźwięku - radio powinno "gwizdać" przy dodawaniu gazu. Ja bym do testów odłączył +12V zasilania radia z instalacji samochodu i zasilił radio z dodatkowego akumulatora...
tak jak poprzednicy: 1. odłącz radio i zmierz, 2. odłącz alarm i zmierz. Na koniec zmierz z radiem i z uzbrojonym alarmem. Napisz wyniki to Ci odpowiemy czy jest ok, lub co może być winowajcą. Może być tak że masz dużo elekryki w aucie i na dodatek akumulator się kończy. Ale konkretnie to możemy powiedzieć po Twoich pomiarach. Pzdr!
Czyli wychodziło by na to, że kodu nie będzie :) Radio fabryczne, sterowanie z kierownicy. Zatem zaryzykuję i odłączę akumulator i sprawdzę. Dziękuję za pomoc.
Dzięki za radę, po odłączeniu akumulatora pomogło :)
Jak odłączysz akumulator to też? Robiłeś?
CODE się pali ? Temat już był kilka raz, sam rozwiązanie opisywałem.
Panowie bardzo duzy problem! W moim autku ktore mialo byc sprzedane jutro zrobil sie problem. A mianowicie po podlaczeniu akumulatora , ktory byl przez dluzszy czas odlaczony nastapil blad w postaci odciecia immo. Po przekreceniu zaplonu kontrolka od immo nie gasnie!!! Co zrobic zeby odpalil??? Posiadam komplet kluczy wraz z przywieszka z kodem piecio...
Ma wyjaśnić czy mieszanka rzeczywiście jest bogata, tak jak to widzi ECU z sondy. Być może to tylko uszkodzona wiązka sondy albo obwód wejściowy sondy w ECU. Cz w aucie było cokolwiek spawane, zwłaszcza przy wydechu? Czy na czas spawania był odłączony akumulator i sonda?
Jeśli chodzi o kody to Ci nie odpowiem, musi się zgadzać typ i konfiguracja, a czy spare# to odzwierciedla to nie odpowiem. Natomiast na Twoim miejscu próbowałbym zdiagnozować czymś innym ten sterownik, bo błąd jest prawie na pewno do usunięcia, a jak nie to sterownik do naprawy. Tak swoją drogą - odłączyłeś akumulator do ładowania?
Antenka to ta cewka naokoło stacyjki.
g107r -Z odłączonym radiem dalej podświetla się włącznik
Miernik na zakres 10A i szeregowo z akumulatorem, wszystkie drzwi pozamykane i zablokowane (zamknięty zamek centralny). Najlepiej zrobić to tak, aby nie otworzyć obwodu, czyli przyłożyć sobie końcówki pomiarowe do styku akumulatora i do klemy i dopiero rozłączyć klemę ze stykiem akumulatora.
Niedawno kupiłem Punto 2 dla kobity. Akumulator nie jest już w najlepszej kondycji i kupiłem nowy, ale zanim go założę, chciałbym rozwiązać problem zbyt dużego poboru prądu z akumulatora, gdy auto stoi niejeżdżone. Zmierzyłem i wyszło 0,07A, więc nieco za dużo. W aucie jest jakiś stary, niesprawny alarm. Myślałem, że to może jego wina. Jakież było moje...
Może źle napisałem on miga cały czas, non stop. Jak podłącze aku to zapala się dioda od alarmu i świeci się, potem zamykam samochód z pilota dioda gaśnie i zaczynają migać awaryjne i tak migają aż go nie otworze, jak otworze ( też pilotem w kluczyku) to na chwile przestają migać i zaraz znowu migają non stop aż odłączę akumulator. Syrena nie wydaje...
Witam Coś się stało w Punto 1,7 TD 95 r. otóż podczas jazdy coś zaczęło śmierdzieć spalenizną a po zatrzymaniu się i wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki zaczęły palić się kontrolki od oleju i akumulatora. Czyżby stacyjka uszkodzona? Dodam tylko że kontrolki palą się tak jakby w 80 % może mniej.. Na wszelki wypadek odłączyłem akumulator. Czy to grozi...
jesli nie swieci sie kontrolka sprawnosci silnika proponuje odłączyc akumulator na kilka minut spowoduje to zresetowanie komputerka czesto pomaga w fiacie punto.
Przy odłączonym akumulatorze jak wciskam dowolny przycisk to mignie czerwona kontrolka na pilocie, ale nic się nie dzieje.
Nie wiem jak to w Hondach jest ale w Fiacie Punto jeśli jest poduszka i sterowanie radia w kierownicy to przy kierownicy jest taka taśma połączeniowa, która niestety lubi się przetrzeć (to jest zbudowane jak potencjometr - w jednej części są ścieżki przewodzące, w drugiej ślizgi, które się po nich przesuwają)... to by uzasadniało padnięcie najpierw...
0,5 Ampera to 500mA.Coś Ci wcina prąd. Może radio. Najlepiej jak byś odłączył urządzenia i wtedy mierzył pobór prądu.
renault odłączenie akumulatora odłączenie akumulatora yaris odłączenie akumulatora komputer
technics ax720 fonia zanika udostępnianie internetu proxy
potencjometr logarytmiczny liniowy regulator vaillant multimatic
Dokumentacja Techniczno-Ruchowa wózka Steinbock C-100 Suzuki DRZ 350cc: Dlaczego dwa czujniki wału?