Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
Powinno pomóc przytrzymać dłużej po włączeniu radia [jak wyświetla kreski] klawisz z wężykiem :D Stacyjka ma być włączona
Bezpieczniki sprawdzone, napięcie na kostce do radia sprawdzone i jest 12V Do uruchomienia radia powinno być 2 X +12V (+B stale -> pin 4 oraz ACC ze stacyjki -> pin3 w kostce CN701).
zobacz w blokach pomiarowych czy s-kont ginie po wyłaczeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Radio tak działa że podanie napięcia na ACC powoduje włączenie radia, tak że nie widze opcji żeby można było włączyć radio bez ACC. A zaś nie odłączenie ACC po wyłączeniu stacyjki nie wygasi radia.
Przede wszystkim przełóż żółty (grubszy, ze złączką) przewód do pierwszego okienka w kostce radia (po drugiej stronie czerwonego). W kostce radia: żółty (ze złączką) = +12V stale ; czerwony (ze złączką) = +12V ze stacyjki ; czarny = -12V (masa). Przy takim zasileniu radio powinno się załączać. Te odłączone i zaizolowane przewody nie służą do zasilania...
Zmierz napięcie ładowania i pobór prądu na wyłączonym radioodbiorniku/stacyjce, odłącz radio na próbę ?
Sprawdź gdzie masz zasilanie, w niektórych samochodach było zamienione z ilumination. Odłącz kostkę od radia, weź żarówkę 12V, podłącz masę do budy i przeleć kostkę (A) bez zapłonu i z zapłonem, zapisz wyniki i podaj.
zdemontowalem radio i wyciagnalem bezpiecznik który sie okazał byc dodatkowy przy klemie akumulatora do radia i nic kontrolki świecą dalej jednocześnie w tym samym czasiee miałem odłączoną kostke od stacyjki i dalej palą machałem wszyskimi kablami od radia i dalej palą sie kontrolki
Witam Był już jeden temat podobny do mojego ale nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi mi o to aby odłączyć radio od stacyjki(zapłonu) ponieważ denerwuje mnie ciągłe ustawianie radia po ponownym wsiadaniu do samochodu. Mam 3 kable czarny-masa, żółty-ciągłe zasilanie, czerwony-zapewne zasilanie dopiero po przekręceniu zapłonu. Wnioskuje że ten czerwony mam...
odłaczaj po kolei wszystkie plusy w kostce od radia i zobacz po odłączeniu którego radio się wyłączy, i tego musisz podłaczyć pod stacyjkę
Kostka zasilająca schematycznie N N C C G N P N gdzie N - otwór bez pinu, G - Masa, P- plus, C - magistrala CAN W kostce wychodzącej z Pioneera połączyć razem przewód czerwony i żółty - odpowiednio + po stacyjce i + cały czas. Wejść w tryb ustawień Pioneera i załączyć tryb SAFE ON (opis w instrukcji). Wydaje mi się, że to radio zapisuje ustawienie w...
niektóre radia wymagają podłączenie przez stacyjkę ,sprawdź amperomierzem jakie masz obciążenie później odłącz radio sprawdź ponownie i wszystko będziesz wiedział
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
Odłącz kostkę od radia i ponownie sprawdź czy gaśnie z kluczyka lub czy gaśnie po odłączeniu kostki od stacyjki. Jeśli nie zgaśnie ... znaczy że trzeba po kabelku iść i zobaczyć skąd dostaje napięcie.
Zanim zaczniemy rozdłubywać samochód warto sprawdzić czy ten typ radia po prostu tak nie ma. W tym celu należy odłączyć plus po stacyjce (czyli zwykle czerwony przewód) i ręcznie sprawdzić zachowanie radia przy jego odłączaniu i podłączaniu (powinno się włączać i wyłączać). Jeżeli wtedy strzela to po prostu producent tak je zrobił.
przewód koloru zółtego w radiu odłączyć od czerwonego i podłączyc pod prąd po stacyjce +15. Tak czy tak to pewnie nie jest problem w radiu ale masz to co chciałeś
Radio nawet nie wiem jak jest podłączone ale na pewno oryginalnie bo od ponad 10 lat nikt nic nie zmieniał, Napewno w kostce sprawdzałem ni UB+ (stały plus) i UB- i SKONT-plus po stacyjce, po odłączeniu kostki z radia pobór jest właściwy 0,01 A . Ale dziwne bo radio działa prawidłowo.
Radio działa prawidłowo przy pierwszym podłączeniu zasilania. Czyli plus po stacyjce i podtrzymanie. Jeżeli wyłączę go z przycisku na panelu i za chwilę włącze jest wszytko ok. To samo po odłaczeniu zasilania po stacyjce. . Ale jak odczekam więcej jak około 20 sekund radia już nie da się włączyć czy to z plusa po stacyjce czy z przyciaku. Pomaga tylko...
Jak wyciągniesz radio to musisz wziąść miernik i sprawdzić na którym przewodzie jest stałe napięcie 12V niezależne od stacyjki a jest na pewno takie, musisz jeszcze znaleźć drugie zasilanie 12V, które pojawia się po przekręceniu stacyjki, jak je znajdziesz to wystarczy odłączyć przewód idący do radia od tego napięcia pojawiającego sie po przekręceniu...
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Spróbuj odłączyć radio od zasilania (wypiąć kostkę) i jeszcze raz podłączyć do samochodu, tylko żeby nie było kluczyka w stacyjce. Będzie potrzebny kod do radia.
Jesli te can rx i tx dochodzą do modułu can to git teraz musisz podać napięcia ze stacyjki i podświetlenia i ewentualnie wstecznego i ręcznego do tej puszki która poda cyfrową informacje do tego radia . Samo radio ma ACC więc można odłączyć ten moduł i podać napięcie ze stacyjki - pokombinuj jak masz czas lub podjedz to ktoś to podłączy w 30 min max...
brak komuniaktow na zegarach + brak oświetlenia radia + nie wyłącza/włącza po stacyjce, Brak komunikacji z zegarami.Na tym się trzeba skupić. W bagażniku masz subwoofer , odłącz go i zobacz.
Jak podłącze z radia czerwony i żółty do stałego plusa, a czarny do masy to radio gra, ale wtedy jest ryzyko że mi aku padnie, a po stacyjce za nic w świecie nie hula. Podłączyłem radio bezpośrednio do aku i zasymulowałem odłączenie (jak po stacyjce) tzn podłączyłem żółty i czerwony z radia do plusa a czarny do minusa, włączyłem radio, ustawiłem parametry,...
Witam, Czy ktoś próbował kiedyś zmienić opcję wyłączania się radia po wyłączeniu zapłonu? Powinien do radia dochodzić dodatkowy + po stacyjce ale na żadnym schemacie (dostępnym) nie znalazłem takiego... W teorii odłączenie takiego plusa zlikwiduje ta opcję. Chyba że ktoś posiada realny schemat podłączenia radia RD4.
Albo podłącz plus ACC przez stacyjkę prawidłowo a plus podtrzymujący pamięć do stałego plusa. Możesz też w większości radii przełączyć logikę zapłonu małym przełącznikiem ukrytym w szczelinie w blasze, tylko po przełączeniu odłącz na chwilę zasilanie. SławeK
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Zrób tak jak mówi milejow i po kilku dniach postoju możesz nie nepalić auta ;) . Zrób może tak zamiast przez stacyjkę to daj zasilanie przez włącznik który możesz używać jako stacyjki po włączeniu radio się budzi.
Na 4 pinie ma być stałe 12V na 7 po stacyjce na 5 ma być odłączony lub podłączony separator antenowy bo to golf 4. Na powyższym zdjęciu jest to podłączenie dla fabrycznego radia i na 4 pinie ma być 12V po stacyjce.
Sprawdź czy na żółtym przewodzie, wychodzącym z radia masz stały plus a na czerwonym "po stacyjce". O ile pamiętam seria S ma podtrzymanie pamięci stacji radiowych po odłączeniu zasilania i dlatego mogłeś nie zauważyć błędnego podłączenia radia.
CAR400 kod włączony - na wyłączonej stacyjce miga dioda LED w klawiszu wyrzucania panela, przy włączeniu radia napis CODE kod wyłączony - na wyłączonej stacyjce nie miga dioda LED w klawiszu wyrzucania panela, przy włączeniu radia brak napisu CODE
Po wypięciu w tylnym przedziale Bezpiecznika od czytnika DVD, oraz wzmacniacza prąd w spoczynku zleciał do 6A. Jest to prawdopodobne że Radio pobiera aż tak dużo ? Oraz dalej świecą przyciski od foteli oraz stacyjka. Gaz odpiąłem (tj. Sterownik) nic to nie dało. Edit. Po odłączeniu całkowicie z prądu radia itp. prąd spadł do 4A, fotele przestały świecic...
na przycisk power na + po stacyjce nie można uruchomić radia, podświetlenie też nie działa. mam 2 takie radyjka po odłączeniu akumulatora
Witam mam opla Astrę II mój problem polega na tym że często nie idzie wbić kodu do radia. Na 100% jest to kabel co idzie od stacyjki do radia po prostu mi szwankuje .Nie raz jak odpalałem auto to radio albo sie odpali albo nie musze rozebrać plastiki pod kolumną kierowniczą i poruszać kablami i wtedy idzie już sygnał do radia,chciałbym porostu odpiąć...
... wpisał żłe kody i jest blokada czasowa. Włącz i tak zostaw z kluczykiem w stacyjce na kilka godzin a pozwoli jeszcze wpisać kod. SławeK
Po pierwsze zobacz czy nie masz spadków napięcia na przewodach doprowadzających prąd do radia, po drugie niektóre pionki tak miały, pomagało wzmocnienie masy na płycie głównej radioodtwarzacza, po trzecie zewrzyj przewody żólty z czerwonym po uprzednim odłączeniu od stacyjki nie będzie Ci gasło na postoju.
Kabel od pamięci musisz podłączyć na stałe z +12V (przed stacyjką) i to napięcie powinno być wyprowadzone w instalacji :D Swoją drogą że też wielu firmom dalej nie chce się zrobić zapisu danych w stałej pamięci (wtedy radio pamięta ustawienia nawet 100lat po odłączeniu zasilania) :D To taki mój wtręt na marginesie ;)
Tam od góry jest taki kolek, który się zatrzaskuje w obsadzie. I potrzebny jest właściwy klucz, którego nie mam, by przestawić stacyjkę w pozycji I (załączenie radia bez innych obwodów). Wtedy można ten kolek wcisnąć i stacyjka wychodzi. Czyli niestety bez klucza lub wiertarki sie nie obejdzie...
szukam używanego radia, które ma pamięć stacji po odłączeniu zasilania. Potrzebuję założyć je do ciężarówki a tam po wyjęciu kluczyka ze stacyjki cały prąd jest odcinany i w niektórych radiach wszystkie stacje są kasowane. Mam pytanie czy Blaupunkty z serii do VW mają pamięć stacji?
odłącz kostkę stacyjki i sprawdź czy działa pilot ( a radio się wyłącza po wyjęciu klucza ? )
Witam, miałem podobny problem w swoim audi. U mnie podłączyłem radio przez stacyjkę i to rozwiązało problem. Nie zapomnij o pamieć radia. Jeśli to nie pomoże to odłącz radio od zasilania i wtedy sprawdź pobór prądu, będziesz wiedział czy to radio czy może komputer rozładowuje ci aku.
Witam. Posiadam radio Android w A3 8P 2007 rok. 2 lata niebyło problemów, lecz ostatnio po odpięciu akumulatora, radio włącza się samo i nie wyłącza jak wyjmę kluczyk. Działa cały czas bez kluczyka w stacyjce, jak kliknę wyłącznik na radiu, wchodzi w uśpienie, ale cały czas działa. Co to może być?
Witam serdecznie. Ja tak samo jak marek stawiam na szczotki pewnie już się kończą ( mają być nie mniejsze jak 5mm według producenta) Odłączyć akumulator na wyłączonej stacyjce,pamiętaj o kodach radia, zdemontować regulator sprawdzić szczotki i przy okazji sprawdzić pierścienie ślizgowe jak wyglądają (może trzeba przetoczyć), możliwa słaba masa miedzy...
Albo rybka albo pipka. Odłącz załączany plus idący od stacyjki, podłącz go do stałego plusa od akumulatora.Warto wówczas sprawdzić przy wyłączonym radiu pobierany prąd, bo bywają radia prądożerne w stanie wyłączenia.
Musisz zasilić radio po stacyjce. Inaczej mój pomysł ten jest raczej kiepski (jak złodziej będzie chciał posłuchać radia, to włączy przy okazji zapłon). Nie bój się ingerować w instalację radia. Jak masz radio na kostki ISO, to pamięć radia zostawiasz bez zmian, a zasilanie podłączasz za stacyjką. A i jeszcze jedno jak masz radio na kod, to po odłączeniu...
Próbowałem tak jak mi podpowiadał jabol.666 i działa. Po odłączeniu kabla ILL podświetlenie gaśnie ale musiałbym je podłączyć wtedy przez stacyjkę a chce to ominąć żeby można było słuchać radia bez kluczyka w stacyjce. To pewnie już nie będzie żadnej opcji?
najprawdopodobniej radio jest przyczyną Twoich problemów podłącz z plusem po stacyjce to problem zniknie masz najprawdopodobniej oba plusy razem spięte - pobór prądu około 040- 050 A po odłączeniu radia powinno wskazywać około 003-005A
Skasuj błędy i sprawdź czy wystąpią ponownie. Metoda 1 za pomocą testera. Metoda 2 po wyłączeniu stacyjki odłączyć klemę minusową na 10 sek. tam metoda posiada wady utrata wartości adaptacyjnych i rozkodowanie radia jeżeli zamontowane.
Nie wiem jak jest w Mercedesie (każdy samochód ma swoje tajniki), ale mogę dorzucić swoje "trzy grosze". W Nissanie pewnego dnia zauważyłem, że po kilku dniach bez odpalania, akumulator nie jest w stanie zakręcić rozrusznikiem. Elektryk sprawdził akumulator i uznał, że jest sprawny. Po pomiarze prądu w samochodze okazało się, że cały czas pobiera 0,7A....
zajrzałem głębiej do instalacji i........znalazłem odcięy kabelek od stacyjki (stacyjka i zasilanie były zmostkowane zaciskiem),odłączyłem kolorystycznie przewód do przewodu i.......teraz jak wyłącze stacyjkę to i radio się wyłącza (dla mnie ok,nie musze pamietac o wył radia),podtrzymanie jest -stacje pamieta-temat w sumie zamkniety,tylko nurtuje mnie...
Odłącz klemę, zostaw tylko CB radio. A może zapalniczka jest po stacyjce sprawdź to może być nawet byle jaki zasilacz stabilizowany na 12V tylko klema ma być odłączona i pamiętaj o kodzie do radia. BSI może cyrki robić Dodano po 10 trzeszczy i szumi pomimo regulacji pokrętłami od czułości i szumów Czyli to nie przychodzi z anteny
Witam Szukam możliwych przyczyn zwarcia w instalacji które powoduje że w pierwszej pozycji ACC od razu mam włączony zapłon ON ( Palą się kontrolki tak jak w pozycji drugiej). - Oczywiście rozrusznik prawidłowo staruje w trzeciej pozycji :) Samochód kupiłem z tą usterką, Wskazówką jest też to że nie było radia, dodatkowo był spalony bezpiecznik od radia....
Zasilanie do pinu 4 i 7 ;) W samochodzie masz podłączone dwa plusy - jeden na stałe, m.in do podtrzymania pamięci radia, oraz drugi po stacyjce, który wyłącza radio po wyciągnięciu kluczyka, żeby oszczędzać energię. Odłączenie tego stałego plusa dodatkowo blokuje radio i trzeba potem wpisać kod. Minus do 8. Co do głośników, to możesz sobie wybrać. Skróty...
Podpowiem tylko, że trzeba odłączyć zasilanie "permanentne". Odłączanie zasilania "po stacyjce" nic nie daje. Więc, żeby za każdym razem nie odłączać kostki, co wiąże się z demontażem radia - znalazłem bezpiecznik od tego zasilania. Niestety u mnie w aucie jest on w puszce w komorze silnika.
W jakimś muratorze chyba widziałem taki patent u kogoś. Co do radyjek to większość ma dwa kable zasilające. Jeden do podtrzymania pamięci, a drugi do włączeniu radia (dopiero jak przełączysz stacyjkę to radyjko się włącza). Jesli jednak chciałbyś całkowicie odciąć napięcie to polecam radia Blaupunkt tam chyba wszystkie modele mają podtrzymanie pamięci...
Stacyjka, dokładniej kostka stacyjki lub styk dodatkowy, nie pamiętam jak tam jest. Stąd też usterka radia i zablokowany centralny z pilotów. Możliwe, że uszkodziło się radio. Odłącz na próbę.
Tak jak we wszystkich oplach. Przed załączeniem naciskamy AS, następnie wprowadzamy kod klawiszami 1, 2, 3, 4 i zatwierdzamy ponownie AS. Oczywiście stacyjka musi być przekręcona.
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. Witaj Irek! Opisany przez Ciebie problem z utratą pamięci stacji radiowych oraz daty i zegara w radiu samochodowym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki najprawdopodobniej...
Na początek odłącz radio na minutę z zasilania, jak dalej tak będzie, to sprawdź czy do radia dochodzi +12V który pojawia się przy włączonej stacyjce. Możliwe, że z jakiegoś powodu brakuje tego napięcia.
Niezupełnie. Nowe radia Sony nawet po całkowitym wyłączeniu pobierają spory prąd co po kilku dniach postoju rozładowuje akumulator, że autko nie chce odpalić. Jedynie odłączenie czerwonego plusa powoduje wejście stan czuwania. Problem dostrzegany także przez serwisy samochodowe i można za takie podłączenie nawet utracić prawa gwarancyjne. Podobny problem...
Radio samochodowe Magneti Marelli C141 z Alfa Romeo rozładowuje akumulator. Trafiło do mnie samo radio i po wyłączeniu pobiera 0,7A , ale po odłączeniu pin'u (B+ , podtrzymanie pamięci , stacyjka) prąd spada praktycznie do zera, po podaniu napięcia na w/w pin radio się uruchamia, ale po odłączeniu dalej jest uruchomione i tylko wyłączy (włącza) się...
czerwony należy odłączyć od instalacji samochodowej a koncówkę wychodzącą z radia na stałe połączyć z żółtym gdyż jest tam stale 12 V niezależnie od stacyjki i nie ma to wpływu akumulator bo po wyłączeniu radia jest pobierany minimalny prąd do podtrzymania pamięci.
A gdybym tak odłączył kabelek z podłączeniem ze stacyjką dało by to coś?Wie ktoś może?Chodzi mi tylko oto aby stacje zawsze były zapisane po wyłączeniu radia.
Witam, Mam problem z podłączeniem radia. Po zakupie samochodu podłączyłem radio i okazało się,że nie podłączona jest tzw. pamięć, czyli po wyłączeniu zasilania stacyjki, radio reagowało jak na odłączenie kostki ISO. Sprawdziłem więc kostkę i okazało się,że z instalacji samochodu wychodzą 3 kable, czarny, czerwony i żółty. Czerwony z instalacji był złączony...
Witam wszystkich. Mam problem z ponownym uruchamianiem się radia w trakcie rozruchu auta. Kiedy próbuję kręcić rozrusznikiem, to napięcie w sieci spada do 8-9 https://obrazki.elektroda.pl/6136003600_... Pozdrawiam, Kamil
Samochód podczas postoju z automatem na pozycji P nagle zgasł. Teraz zegary są zupełnie ciemne, świeci się jedynie kontrolka od immo i otwartych drzwi. Naciskanie przycisku Start/Stop powoduje jedynie wyświetlanie komunikatu o konieczności naciśnięcia pedału hamulca oraz uruchomienie panelu klimatyzacji oraz radia. Zostały wymienione baterie w dwóch...
Więc wychodzi że ten akumulator jest całkowicie naładowany, więc nie rozumiem dlaczego uświadamiacie mnie od któregoś tam posta, że nie jest możliwe naładowaniem go jazdą pół-godzinną Zasadniczo, akumulator w pojeździe nigdy nie jest mocno rozładowany o ile nie zapomnisz zgasić świateł postojowych lub wyłączyć innych odbiorników, które nie zostają...
Nie pisałem że nie mam stałego plusa właśnie brak jest plusa po stacyjce. dzisiaj na krótko podłączyłem 12v i radio się włączyło i działa jednak trzeba to naprawić, bo po odłączeniu akumulatora problem powróci.
Hmm to tak ja nie chcę podłączac radia tylko mam fabrycznie wszystko zrobione i po odłączeniu aku żeby go naładować i po podłączeniu go radio umarło. Pytanie jest takie co może być przyczyną ponieważ po przekreceniu kluczyka w stacyjce na pinach 12 i 16 jest napięcie, bezpieczniki są ok a radio dalej nie działa. Jedyne czego nie sprawdzałem to napięcia...
Przedwczesna była moja radość... Procedura jest OK, (właściciel auta znalazł oryginalną polska instrukcje obsługi) a pilot i tak się nie zsynchronizował... Bateria nowa, nośna 434MHz sprawdzona, c.z. z konsoli i z wkładki działa, już kończą mi się pomysły... Sterownik nie widzi stacyjki? Antena od radia? Radio od tego, jest w BSI?
Podłączałeś auto pod komputer - jakie błędy? Zrób test licznika i zobacz czy w ogóle działa buzer. Proponuję zmienić temat bo wygląda tak jakby klakson nie działał gdy są włączone światła. Działa dioda w drzwiach po zamknięciu auta? - bo wygląda to tak jakby centralny zamek widział że jest cały czas klucz w stacyjce. Nie masz czasami niefabrycznego...
Mam problem z lokalizacja uszkodzenia w podświetleniu pokręteł od nawiewu,temperatury,wyłącznika oświetlenia,podgrzewania tylnej szyby.Po załączenu stacyjki wszystko jest podświetlone pomimo że wyłącznik świateł jest wyłączony.Pomimo odłączenia radia i wszystkich złączek dostaje plusa na poświetlenie tych żaróweczek.Plus znika po wyjęciu bezpiecznika...
Witam U mnie pojawia sie głośny świst zaraz po przekręceniu stacyjki, po uruchomieniu silnika poziom szumów się raczej nie zmienia. Zakłócenia pochodzą od przewodu antenowego i anteny, ponieważ kiedy odłączyłem kabel antenowy od radia to przy uruchomionym silniku readio jest OK. Poziom szumów jest duży nawet przy odkręconej antenie ze statywu (statyw...
Odłącz wtyczkę od stacyjki i zobacz czy wtedy się da zamknąć i otworzyć auto. Oczywiście jeżeli kluczyk jest dokodowany do auta. Myślę prze Twoim problemem jest kostka stacyjki. Auto uważa że kluczyk jest cały czas w stacyjce i przez to nie wyłącza radia ani nie pozwala na jego zamknięcie z pilota.
Witam brat kupił fiestę bez radia , jak się później okazało wtyczki zostały obcięte . A więc kupiłem kostki ISO i podłączyłem je zgodnie z prądami i głośnikami . Do tego zestawu podłączyłem radio Sony CDX-GT230 Wszystko ładnie gra . Lecz pojawił się problem gdy odłączy się prąd przekluczając stacyjkę radio jak by się resetuje nie zapamiętuje wprowadzonych...
Witam. Nie piszesz czy radio działa bez kluczyka w stacyjce czy też po włączeniu zapłonu. Niektóre moduły sterowania po odłączeniu zasilania podają na wyjściu rezystancję która akurat odpowiada za ściszanie radia. A więc jeżeli moduł nie ma zasilania a radio jest włączone to może być taki efekt jaki opisujesz. Rozwiązaniem może być zasilenie modułu...
Po to masz temat , aby nie zadawać pytań na PW. To co napisałeś wyżej jest nie jaśne , sprawdzałeś to na wyłączonym zapłonie , włączonym czy odłączoną kostką stacyjki?
Opel Meriva 1.7 CDTI 2008r Climatronic Panowie, dziwny problem nastał. 1. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki świeci podświetlenie wszystkich przycisków klimatyzacji i sterowania radiem. 2. Po odpaleniu silnika czasami wyłączy się a czasami nie. Auto nie moje, chcę pomóc koledze. Gdzie zacząć poszukiwania? Przy okazji, wyświetlacz komputera (ten który wyświetla...
Odłącz MIDa, między linię I-Bus a 12 V po stacyjce załóż rezystor 2,2kOm i ma działać. A może uszkodzonego MIDa przerób na sterowanie radia z tyłu - taki panel kontrolny w podłokietniku jak w lepszych wersjach E38. Jak zrobisz to elegancko to będzie fajny dodatek.
Witam chciałem się zapytać jak mogę zrobić reset radia z guzikiem A jest jakaś kombinacja na twardy reset? PRzysisk reset jest co prawda na panelu ale on nie pomaga Jak przywrócić do ustawień fabrycznych radio VW Chińczyk lub wgrać nowy soft? Cześć! Rozumiem, że masz problem z resetowaniem radia samochodowego marki VW, potocznie nazywanego "Chińczykiem"....
Po pierwsze w Oplach zamienione są w kostce ISO zasilanie 12V stałe i 12V po stacyjce. Niestety nie jest to takie proste, bo oplowskie radio jest zasilane ze stałego 12V, a 12V po stacyjce jest tylko sygnałem sterującym "logiką zapłonu" (radio da się włączyć bez kluczyka w stacyjce). W większości innych radioodbiorników główne zasilanie jest z 12V po...
Witam Posiadam skode Fabię 1.9TDI rocznik 2001 silnik ATD. Problem polega na tym iż po paru dniach nie użytkowania auta aku jest rozładowany. Po odłączeniu radia jest to samo.. Sprawdziłem też alternator lecz było jednak to samo.. :/ Sprawdziłem amperomierzem to pobiera około 150mA z aku przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Dodam jeszcze że akumulator...
Jedno rozwiązanie (najsłuszniejsze), to zakup adaptera kostki zasilania z ISO VW na ISO standard i ułożenie w nim przewodów zasilania tak, by przewód żółty (+12V stale) był na pin4 a przewód czerwony (+12V ze stacyjki) na pin7. Druga forma, to odłączenie od obecnej wtyczki ISO VW (czarna kostka) przewodu z pin5 (gruby, czerwono-niebieski) i zamiana...
Witam jeśli odłączysz N od radia to i tak będzie grało ponieważ masę weżmie z anteny ja bym zaczoł od wymontowania kostki stacyjki i popróbował przełączac śróbokrętem możliwe ze padła kostka, możesz też podłaczc jakiś amperomierz (np do 15A tylko nie kręc rozrusznikiem! ) między klemę i słupek akumulatora bedziesz widział pobór prądu.
Witam kolegów, mam pytanie odnośnie nie działającego radia w VW T5. Sprawa wygląda następująco...radio grało zasilanie było po odłączeniu wypięciu i ponownym wpięciu wywaliło bezpiecznik 15A w skrzynce pod kokpitem.Wymieniłem i nadal nie działa.Sprawdziłem napięcia po stacyjce w kostce ISO oraz w miejscu przepalonego bezpiecznika i napięcia są prawidłowe...
Co do Odpowiedzi Marsens to tak: Kiedy wyłącze stacyjką stacje są zapamiętane, płyte odtwarza od momentu przerwania. Jedynie kiedy "pstrykne" odcięcie prądu od akumulatora to ustawienia radia sie restartują. W momencie odłączenia przedniego głośnika problem nie znika. Kabla zasilającego jeszcze nie zmieniałem.
Odłącz radio, jak nie pomoże to odłącz kostkę stacyjki, jak to nic nie da, to odłącz kabel D+ z alternatora, jak nadal będzie problem to trzeba pruć uch
jak w temacie, coś mi ciągnie prawie 5A, tylko po przekręceniu stacyjki przy wyłączonych światłach, ogrzewaniu na tyną szybę, nawiewu, alarmu, radia. odłączyłem także alternator i akumulator i nadal tylko przy zapalonym silniku 5A coś pożera, przy załączonym prostownkiu w miejsce akumulatora są może w audi jakieś typowe przypadki?? Dodano po 1 czy jest...
Dodatkowo nie trzeba czujnika maski odłączyć Kto ci każe? Po prostu czasami występuje dodatkowy czujnik otwarcia klapy i pisałem jak już to go zablokować. I jesteś pewny że do radia w tym dochodzi napięcie po stacyjce czy może jednak jest włączane poprzez can? Dlatego poleciłem odłączyć fizycznie radio -wykona pomiar napięcia can i będzie wiadomo w...
Witam. Szczerze to nie widziałem takiego radia ale może pamięć ma podtrzymywaną przez jeden z kabli zasilających. Podobnie mają niektóre modele np. sony że po odłączeniu zasilania trzeba programować na nowo. jeżeli po wyłączeniu stacyjki "uciekają" zaprogramowane stacje to sam widzisz że nie ma stałej pamięci. POZDROWIONKA
Przyłączyłem czerwony z przejściówki w miejsce jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.net/49_12748793... Niestety odłączenie zasilania i ponowne podłączenie radia nic nie dało, zachowuje się dokładnie tak samo, dodatkowo po podłączeniu bez stacyjki chciałem włączyć i bez reakcji jedynie pikało 3 razy. Okazuje się, że coś nie łączy w obudowie radia,...
Witam. Mam radio jak w temacie. Clarion PS3030 2DIN ze zmieniarką 6CD. Takie standardowe z Suzuki GV II. Problem z nim jest następujący: Przestał grać lewy przedni głośnik ( oznaczmy go LGP ). Jednak aby nie było za prosto to dzieją się następujące rzeczy. Włączam radio (LGP odłączony - zrobiłem ekstra złącze do sprawdzania) graja wszystkie głośniki...
Witam wszystkich Przeszukałem różne fora i nie znalazłem rozwiązania na mój problem , który jest następujący: mianowicie w mojej Lagunie Combi I 95r nie świecą lampki w podsufitce -zarówno po przełączeniu przełącznikami jak i po otwarciu drzwi . Problem może nie byłby może wielki gdyby nie to ,że po otworzeniu drzwi obojętnie czy od strony kierowcy...
Witam, jestem na etapie wykończenia łazienki i chciałem w niej zamontować w suficie głośniki. (najczęściej w domu słucham radia przy goleniu). Z uwagi na wilgoć myślałem o zamontowaniu głośników i radia samochodowego, ktore są raczej bardziej odporne na zmienne temperatury, wilgotność i wszystkie inne rzeczy, a przy tym sa przystosowane do montażu w...
CAN_HIGH: 0-0,01V bez kluczyka w stacyjce, około 1V z zapłonem, około 1V z uruchomionym silnikiem. CAN_LOW: 5,6V bez kluczyka w stacyjce, około 4V z zapłonem, około 4V z uruchomionym silnikiem. 12V Górny PIN: 12V bez kluczyka w stacyjce, około 11,8V z zapłonem, 14,5V z uruchomionym silnikiem. 12V Dolny PIN: 12V bez kluczyka w stacyjce, około 11,8V z...
Witam mam problem z moim pioneer'em DEH-2200UB , dzisiaj rano w moim aucie padł akumulator więc podłączyłem go aby się podładował w czasie jak będę w pracy jak wróciłem odłączyłem aku z ładowania i odpaliłem auto wszystko było cacy oprócz radia tak jak rano radio się włączyło po przekręceniu stacyjki tak teraz nic ekran na panelu nie reaguje nawet jak...
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
W radioodbiornikach samochodowych w standardzie ISO wtyczki przyłączeniowej z zasilaniem istnieją dwa różne rozwiązania, a dokładnie zamienione może być miejscami 4 i 7, a są to zasilanie po stacyjce i zasilanie stałe. Zamiana miejscami często wszystko rozwiązuje, ale.... ... ale niestety ta różnica często sprawia, że w odwrotnym standardzie radio tak...
podłączenie radia stacyjki podłączenie radia stacyjki golfie odłączenie poduszki
prostownik dławik wyciek oleju pompy wspomagania pomiar rezystancja uziemić odgromowy
corsa świeci kontrolka check drukarka termiczna
Rozszyfrowanie kodu zmywarki Bosch SMV40D90EU Podłączenie Seata do komputera: OBD-II, VCDS, OBDeleven