Wężyk 110S podłączony jest o tu: https://obrazki.elektroda.pl/1493200800_... :)
Mogę odłączyć wężyk od listwy wtryskowej i od razu pompę tam podłączyć? tak
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Wężyki tak mają być.
Jeśli wypompowało wodę nalaną to odłącz wężyk hydrostatu i zobacz czy zacznie pobierać... zmywarka na początku cyklu wypompowuje wodę, później pobiera następnie myje, czasem nie pobiera bo pompa myjąca jest niesprawna, zrób zdjęcie pompy myjącej. A na filmie, gdyby nie te dźwięki w tle, było by łatwiej😅 wyczyść czujnik zmętnienia wody, odłącz...
Blat pralki faktycznie mocowany jest najczęściej dwoma śrubkami z tyłu. Jednak pokrywa komory szuflady na detergenty najczęściej łączona jest zatrzaskami z dolną częścią. Całość mocowana jest wkrętami lub kolejnymi zatrzaskami do korpusu pralki. Sam demontaż pokrywy komory szuflady na detergenty może wymagać odłączenia wężyków doprowadzających wodę...
Nr 1 - Powinien być wkręcony zawór pompy , do niego wówczas idą wężyki 2 i 3 . Nr 5 - Jest to zabezpieczenie termiczne pompy, wsuwa się je obok konektorów w pompie, jest tam odpowiednie miejsce.. Nr 4 - Jest to taki amortyzator pompy. Naklejony jest zwykle w miejscu tabliczki znamionowej pompy.. Zbędna rzecz ;)
może wjechałeś na jakąś pochyłość, skoro max oleju, to mogło zaciągnąć odmą, odłącz wężyk odmy od gaźnika i odpal i wtedy zobacz czy dymi
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Witam,kolego przeczyść uklad hydrostat-bęben,odłącz wężyk łączący hydrostat i spróbuj przedmuchać.Jeśli jest nie drożny należy zbiorniczek na dole bębna wymontować i wyczyścić pozdrawiam
To nie jest żadna pompka, tylko przepływomierz. Może być uszkodzona sama pompa, albo ekspres jest zapchany przez kamień. Odłącz wężyk wylotowy, podłącz na krótko pod 230V i zobacz, czy sama zaciągnie wodę.
Odłącz wężyk od dołu i dmuchnij w niego. Podłącz z powrotem i sprawdź działanie pralki. Jak to nie pomoże to najprawdopodobniej hydrostat (presostat) masz do wymiany. Pralka nie posiada układu aquastop wiec to raczej jedyna możliwość. Pozdrawiam
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Sprawdź uszczelki po obu stronach pompy. Prawdopodobnie któraś wyskoczyła. Odłącz wężyk od filtra powietrza i podłącz bezpośrednio do pompki. Wyciągnij weżyk pochłaniacza dymu, odkręć filtr i zobacz czy nie jest zasyfiony. Jak duży jest skok tłoka?
Po odłączeniu wężyka od hydrostatu pralka zaczęła pobierać wodę ale niestety dalej nie wiruje.Co mam robić? Proszę o dalsze instrukcje. Wyczyść porządnie cały układ hydrostatu - ma być czysty i drożny.
Odłączyć wężyk od hydrostatu i uruchomić program wirowania.
Normalnie? Musisz odłączyć wężyk i zasilanie i wyciągnąć pompkę ze zbiorniczka. Wyleci płyn ten co jest w zbiorniczku ale to raczej oczywiste. Żeby się do niego dostać musisz odkręcić i wyjąć parę zapinek nadkola i odchylić nadkole. Wymieniałem kiedyś w Avensis 2008 i tak to wyglądało mniej więcej. Maksymalnie 0,5h roboty. Lepiej od razu kup nową pompkę...
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Bojler jest z lewej strony ekspresu, jak zdjąć obudowę znajdziesz w sieci, na youtube'ie np. Będziesz mieć dwa bojlery, jeden większy okrągły, drugi w kształcie podkowy. Chodzi o ten większy, popatrz jak idą wężyki, musisz odpiąć od niego "gorący". Rób wszystko na zimnym ekspresie, w tym momencie jest zatkany, pompa pracowała więc jest tam spore ciśnienie....
Jeszcze raz: 1 Przeczyść sitko na wejściu węża wodnego wcześniej go odkręcając 2.Sprawdź podłączając pod każdy elektrozawór napięcie 230V czy przepuszcza wode 3. Odłącz wężyk od hydrostatu i razem z komorą wyklej ze zbiornika i solidnie wszystko przeczyść 4.Jeżeli to nie pomoże to do wymiany hydrostat- styki mogąbyć sklejone.Powodzenia
Spuszczałem wodę żeby sprawdzić ile zostało po zakończonym cyklu tak przynajmniej zrozumiałem pytanie. Chodziło o to czy woda w bębnie zostaje, choćby nie wielka ilość Na co zwrócić uwagę po odłączeniu wężyka? Żeby wypiąć właściwy wężyk - czyli ten od hydrostatu! :D Zamiast to zrobić i napisać czy była jakaś różnica to zadajesz kolejny raz to bezsensowne...
Odłącz wężyk biegnący do komory hydrostatu dmuchnij w niego i przełamując go załóż na niego klamerkę do bielizny i w ten sposób pominiesz komorę i powinien nastąpić pobór wody przez elektrozawór jeżeli oczywiście podłączyłeś prawidłowo wszystkie przewody elektryczne do hydrostatu.
A to nowy agregat? Olej może się dostawać odmą, dolej do pełna, odpal, odłącz wężyk odmy i będzie widać czy to tamtędy. A może spływ oleju z głowicy się przytkał
Odłącz oba wężyki od czujnika map, włącz zaplon by centralka gazu świeciła i sprawdź czy gaz jak map pokazują równo okolo 1 bara cisnienia atmosferycznego.
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
https://obrazki.elektroda.pl/2754385800_... 1.) Podłączenie do sieci wodociągowej 2.) filtry sedymentacyjne 3.) filtr węglowy 4.) zawór 4 drożny 5.) membrana osmotyczna 6.) zbiornik 7.) filtr węglowy 8.) mineralizator 9.) kranik 10.) zawór spiętrzający (dławik) 11.) podłączenie odpływu wody nieoczyszczonej Zobacz też co się dzieje...
Wyłączyć z prądu zdemontować pokrywy zdemontować wszystko co jest na panelu (bez rozłączania kabli) zdemontować zasobnik odłączyć kable od grzałki silnika i termostatu odłączyć wąż zbiornik-filtr zdemontować fartuch z przedniej części obudowy odłączyć wężyk od hydrostatu odkręcony programator i wyłącznik z przewodami wyjąć na zewnątrz obudowy wyjąć...
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Witam. W zasadzie ten sposób co podałem jest najpewniejszy, jeżeli nie posiadasz miernika to odłącz wężyk nie od hydrostatu tylko od drugiej strony, gdzie jest podłączany do bębna pralki. Dmuchając w niego (niezbyt silnie) powinieneś usłyszeć klikanie styków. Jeżeli go nie słychać - do wymiany. Przypominam jednak o losowym charakterze usterki i być...
Dziwna sprawa pomimo odłączonych wężyków i presostatu i tak po czasie wyskakuje C4.
Koniec końców nie sprawdziłeś czy egr się otwiera. Elektrozaworek też sprawdź ...a kto powiedział, że nie sprawdziłem egr ? Ogarnij się Elektrozawor raczej działa- po odłączeniu wężyka od egr czuć, że zasysa
Samochód pali jak na razie bez problemu. Wyregulowałem czujnik na wałku rozrządu i brak błędu P0341. Był zbyt daleko od koła rozrządu. Pozostały błędy P2033, P1351, P0422 oraz po jeździe wskoczyły nowe tj. P0299 i P0483 Coś za dużo tych defektów, nie popsułeś tam czegoś podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki? Po kolei: P0299 - to moze być np....
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Odłącz jeszcze wężyk od egr-a i go zaślep. Tam z tyłu za głowicą lecą cienki wężyki sprawdź czy całe i nie wypadły.
Na próbę odłącz wężyk od hydrostatu i zobacz czy wiruje jeśli tak to udrożnij wężyk i podlącz go tam gdzie był czyli do hydrostatu. Jaki ona ma motorek , czy nie DD??
To coś od turbiny. Posprawdzaj, czy nie odłączył się jakiś wężyk od podciśnienia. Dodano po 1 Koniecznie sprawdź wężyk od gruszki.
Pomogło odłączenie jednego z wężyków od presostatu.
Witam wszystkich Problem z B7 2.0 TDI mianowicie zaczął często gasnąć podczas pracy, nie raz chwile po ruszeniu, albo nawet jeszcze na postoju. Po zgaśnieciu bardzo ciężko go odpalić jakby się zapowietrzal. Dziś od razu po zgaśnięciu odłączyłem wężyk za filtrem paliwa i był suchy więc jakby odcięło paliwo i dlatego zgasł i się zapowietrzyl? Co może...
Sam zawór wygląda na to, że jest sprawny, dlatego pytam, co nim steruje. Bo po odłączeniu wężyka na rozgrzanym silniku jest nadal zamknięty. Dziś obserwowałem na kompie pracę jego i większość czasu nie dawał żadnego znaku życia, oprócz około 10-15 sek., nagle załapał i podczas przygazówki zmieniały się parametry, aż nagle znów umarł. Nie mam możliwości...
Odłączyłem wężyki od przepływomierza, przedmuchałem, nigdzie nie cieknie. W zbiorniku nie ma filtra (jeśli mówimy o tym Krupsowym, claris czy jakoś tak). Złożyłem wszystko, dobiłem wody do wężyków, pozbyłem się pęcherzyków powietrza i ekspres zaczął zachowywać się teraz inaczej. Automatyczne czyszczenie przechodzi bez problemu, po czym od razu zaczyna...
Kolego. Wężyk, który zaznaczyłeś na zdjęciu, to wężyk paliwowy zasilający. W tym samochodzie wszystkie elementy sterowania w ukł wentylacji/klimatyzacji realizowane są przez nastawniki (czyt.) silniczki elektryczne. Żaden element tego ukł nie wykorzystuje podciśnienia z silnika. Błąd, który masz, tak jak kolega napisał wcześniej, świadczy o nieszczelności...
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
Odłącz podciśnienie, zaślep wężyk i przejedź. Jak zaświeci check to wszystko jasne.
Wystarczy wyłączyć zawór sterujący podciśnieniem jest on sterowany elektrycznie czyli wystarczy wypiąć kabelek wstawiam przykładowy obrazek zaworu sterującego podciśnieniem Ale może zdarzyć się tak że auto nie odpali bo wyskoczą błędy w sterowniku Lub jeszcze prościej odłączyć wężyk od podciśnienia :)
Odłącz jeden z wężyków P1 lub P2 z prezostatu nie pamiętam spróbuj na przemian i uruchom piec jeżeli to nie pomoże przy uruchomieniu wentylatora zrób zwarcie między przewodami prezostatu jak się elektrody włączą to znaczy że jest problem z prezostatem lub przepływem spalin. Częsta przyczyna to woda w wężykach lub wentylatorze po długotrwałej przerwie...
Odłącz wężyk od gruszki, zaślep i się przejedź, powinien jechać bez doładowania
Te czarne czujniki są zamocowane na płytce sterowania, którą już zamówiłem. Więc jeżeli to stanowi problem, to po wymianie płytki problem się rozwiąże. Na filmie, który podesłałeś te czujniki były na osobnej płytce. Ale w związku z tym mam jeszcze pytanie jak działają te czujniki. Czy przy odłączonych wężykach od czujników przy prawidłowo działających...
Ruchy rewersyjne prawidłowe. Podmieniłem hydrostat, pralka wiruje na programie wirowanie z odłączonym wężykiem hydrostatu. Podejrzewam zabrudzony, zapchany kubek hydrostatu, tylko jak się do niego dostać?
na początek sprawdź/wymień (bo kosztuje 30zł nowy) czujnik temperatury silnika (z niebieską lub czarną wtyczką 2 pin koło termostatu) na miernik powinien mieć ok 3k ohm o ile pamiętam (zależy jaka temperatura) one często padają jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa, nie musisz manometru, możesz odłączyć wężyk i ma z niego MOCNO tryskać benzyna a nie ledwo...
Witam, muszę Was zmartwić. Nie jest to żadna usterka a po prostu ten typ tak ma. I poprzedni zelmer aquawelt i teraźniejszy bosch ma to do siebie, że na max mocy przy zatkaniu wlotu urządzenie automatycznie zmniejsza moc (zupełnie nie wiedzieć po co) Oczywiście jest to bardzo upierdliwe i absolutnie bezsensowne. Jedyne rozwiązanie to odłączenie wężyka...
Okazało się, że to szarpanie na zimnym było spowodowane tym, że był odłączony taki wężyk cienki co idzie w okolice gaźnika. Jeżeli szarpało, przerywało i odłączony wężyk, to na pewno wężyk od mapsensora. Daje podobne objawy i ciężkie zapalanie to mogło być również przez ten wężyk. A co do Ceramizera, to owszem, pomaga, ale tylko sprzedającym ten specyfik...
Odłącz wężyk od zaworu bezpieczeństwa, jeżeli tam nie cieknie do kanalizacji to prawdopodobni ciśnienie spada przez rekuperator spalin.
Worek, rura, wszystko drożne. Włączam odkurzacz, naciskam + i obroty spadają do min i miga dioda zapchanej rury. Odłączyłem wężyk od płytki sterującej do pleców obudowy silnika (nie pomogło). Pytanie co odpowiada za regulację obrotów (cała płytka sterująca)?
Czujnik temperatury nie ma tu nic do tego. Skoro pali na LPG to wina układu zasilania w paliwo. Odłącz wężyk przy listwie i zobacz czy leci paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
czy to jest ciśnienie doładowania z odłączonym wężykiem do puszki Waste-gate?
odłączyłeś wężyk czy od kabelków?
Kolega adam7009 napisał w drugim poście, co masz zrobić. Odłącz wężyk i zaślep go czymś, nawet śrubką albo drewienkiem, żeby niepotrzebnie nie ciągnął powietrza do układu podciśnienia.
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
Rzeczywiście powodem był odłączony wężyk. Bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi. Nierówno obciążony bęben pralki spowodował duże wibrację i w konsekwencji wężyk zsunął się ze zwężki. Rozmawiałem o "wibrującym" bębnie z serwisantem. Stwierdził, że należy wymienić stabilizatory łożysk bębna. Czy ma to sens?
odłącz wężyk od filtra oraz od króćca,zacznij wyciągać powietrze z wężyka biegnącego od kranika(ten który odłączyłeś od króćca).Jeżeli paliwo zacznie lecieć z wężyka który odłączyłeś od filtra to kranik jest sprawny .
Witam dziś odłączyłem wężyk od gruszki i stracił moc tak przy 130 km proszę o pomoc co może być przyczyną tego
Jeśli odłączę wężyk i zaślepię wyjście 1/8 cala z zaworu zwrotnego wszystko działa prawidłowo. Sprężarka jednak nie startuje pod ciśnieniem. Dlatego chciałem się dowiedzieć na jakiej zasadzie działa ten zawór rozprężający i jak ewentualnie spróbować coś poprawić.
Odłącz wężyk i sprawdź Sterownik widzi obroty?
Odłączony wężyk daje ciśnienie spore, ale przy odpowiednim nacisku możliwe do zatkania palcem, więc nie wiem ile barów. Tak jak pisałem woda kapie, gdy wyjęty jest zawór. Jak go wkręcę z powrotem, nie leci. Ja myślałem, że to działa na zasadzie szybkowaru. Że gdy w komorze podgrzewacza wytworzy się odpowiednie ciśnienie pary, to sprężynka zaworu puści...
Mam rozumieć, że to będzie delikatne zasysanie, podobne do tego, po odłączeniu wężyka przy EGR. A jeżeli chodzi o katalizator to nie wycinałem go i wciąż jest na swoim miejscu.
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Najdziwniejsze jest to, że nawet jak odłączę wężyk od podciśnienia do gruszki - czytaj turbina permanętnie odłączona, dźwignia maksymalnie na górze, dalej jest tak samo czyli do 140 wszystko ok a powyżej gdy ciśnienie doładowania jest w okolicy 200kPa wywala błąd i dupa. No to tu masz problem. Skad 2 bary przy "odciążonej" turbinie. Turbina do wymiany.
Podepnij ten wężyk do zaworu gazowego a odłącz od wentylatora. Zostaw nigdzie nie podłączony , zawór pracuje wtedy zgodnie z ciśnieniem panującym w komorze. Ten krócieć w wentylatorze jest zaślepiony i nie powinien tam być podłączony wężyk. Pozdrawiam
Sprawdziłem ta: Odłączyłem wężyk zaworu EGR od solenoidu i tu mam pytanie: Czy po odłączeniu tego wężyka od solenoidu powinienem słyszeć uciekające podciśnienie? Przykładałem palec do rurki tego elektrozaworu i nic nie ssało ani na luzie anie jak przygazuję
sprawdź wirowanie ze odłączonym wężykiem i sprawdź czy hydrostat przełącza 2 razy
Jest przecież P130A. Sprawdź zawór odmy. Odłącz wężyk od zaworu, zaślepki z dwóch stron, „uchyl” lekko bagnet od oleju i zobacz co się będzie działo.
Co do turbo to, zanim zrobisz logi, odłącz wężyk podciśnienia z gruchy jego siłownika podciśnieniowego i się przejedź - jeśli wtedy będzie turbo działało prawidłowo to musisz wydłużyć sztangę siłownika.
Dzięki. Był przeciek przy wlewie paliwa. Odłączyłem wężyk, zaślepiłem i jest ok. Samochód jest na gaz to benzyny i tak nikt nie ukradnie bo jej nie ma...
odłączyłem wężyk przed filtrem paliwa i mimo tego paliwo nie dociera ..
Zostaw to cięgło w spokoju, tam nie ma kierownic w tej turbinie, tylko klapka westegate. Odłącz wężyk od gruchy i przejedź się powinna przeładować turbina
odłączyłem wężyk z N75 z wyjścia VAC i o dziwo auto jeździ normalnie To ci się tylko zdaje, że jeździ normalnie
Być może że zawór zamyka klapy po odłączeniu wężyka będą ciągle otwarte.
Prosta metoda - Rozkręć ekspres, odłącz wężyk od pompy i dmuchnij w niego.. Powinien byc swobodny przelot.. Jeżeli go nie będzie to wiadomo - Zatkany.. A ja wówczas stawiał bym na zawór dozujący (ten przy pokrętle) , on lubi się często zatykać..
Odłącz wężyk od hydrostatu i sprawdź czy są obroty wirówki.Powodzenia
Wczoraj przy wymienianiu modułu zapłonowego znalazłem wężyk który wyglada jak by był od czegoś odpięty. Na zdjęciach pokazuje skąd wychodzi wężyk i jak wyglada . Gdzie mam go podpiąć czy może to tak powinno być . Proszę o pomoc.
Na wyłączonym silniku odłącz wężyk podciśnienia z kolektora i włóż do pojemnika z wodą. Jeśli to reduktor puszcza to będą bąbelki.
Proponuję przyjrzeć się wężykom podciśnienia i zweryfikować podłączenie. Na próbę możesz odłączyć wężyki od egr i klapy gaszącej.
Sprawdź wężyk od hydrostatu, czy jest drożny. Lub sam hydrostat. Po odłączeniu wężyka od bębna dmuchnij w ten wężyk żeby zrobić ciśnienie. Powinien być słyszalny "klik"
Witam ponownie. Wczoraj napisałem posta odnośnie mojego problemu z tym automatem do kawy. Może ująłem go zbyt szczegółowo. Jeżeli można , to powtórzę moją prośbę o pomoc ale tym razem problem po problemie. A więc może najpierw problem z ODPOWIETRZENIEM. Po włączeniu ekspresu wyświetla się komunikat VENTILATE.Przekręcam pokrętło od odpowietrzania w lewo...
Odłącz wężyk podciśnieniowy od klapy gaszącej,zaślep i przejedz się.
Jak dla mnie to nie jest żaden zaworek tylko czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Chyba że mówisz o czymś innym niż o tym czarnym prostokącie z zieloną wtyczką. Jak odłączysz wężyk który idzie z kolektora to silnik powinien mieć mniejsze obroty bo będzie zalewany. Jeżeli odłączysz wtyczkę od niego to raczej zgaśnie. Skoro odłączasz wężyk i nic się...
Generalnie właśnie wydaje mi się że problem właśnie tkwi w tym zaworze upustowym. Po odłączeniu wężyka od tego zaworu auto śmiga bez problemów. Nie zapala się EDC i wszystko jest ok. Ciężki dostęp do niego ale w tym tygodniu postaram się go wymontować i dobrze wyczyścić, nasmarować i mam nadzieje że będzie dobrze ;) Oczywiście napisze o efektach.
Mam pytanie, posiadam VW Passat jak w tytule. Prawdopodobnie mam uszkodzony zawór N239, brak reakcji na odłączonym wężyku do gruszki klapy dławiącej, auto nie gaśnie. Kiedy odłączę wtyczkę od zaworu N239 i ją ponownie podłączę to klapa się zamyka lub otwiera, widać gwałtowny ruch cięgna zaworu egr. Czy to świadczy o uszkodzonym zaworze? Auto wpada w...
Było dobrze, jak odłączyłeś wężyk z wodą w pralce to hydrostat się wyzerował do poziomu wody.
Już pisałem że sprawdzałem. Nawet go odpinałem od hydrostatu. Napiszę więcej. Jako że jest to w zasadzie czujnik ciśnienia, a nie klasyczny hydrostat, podałem mu ciśnienie i włączył awaryjne odpompowanie. Po zrobieniu podciśnienia wyskoczył błąd E20. Gdy był odłączony od wężyka pralki ta nadal nie wiruje.
Sposób na sprawdzenie hydrostatu : 1 .odłączyć pralkę z prądu. 2. odłączyć od hydrostatu wężyk (taki czarny grubości 10mm) 3. podłączyć inny wężyk i dmuchnąć powietrze z płuc do wężyka ( tak nie za mocno ). Jeśli jest sprawny to słychać będzie przełączanie styków hydrostatu. Jeśli do styków podłączy Pan miernik tak żeby dawał sygnał przy zwieraniu styków,...
Z odłączonymi wężykami nie radze używać kotła. Najlepiej wezwac serwis beretty, jesli plyta byla wymieniana pół roku temu to jeszcze jest na gwarancji.
Chodzi o cieniutki czarny wężyk -a czy po odłączeniu wężyka auto nie wejdzie w tryb awaryjny .
Na razie nie wymieniaj zaworu, po prostu przy wyłączonym prądzie odłącz wężyk za zaworem i sprawdź czy nie przepuszcza wody.
Odłącz wężyk od serwa, zaślep go i próba - tylko ostrożnie (po jakimś placu najlepiej), bo nie będzie wspomagania hamulców.
Proszę o poradę. Działający dotąd bardzo dobrze samochód nie zapala. Stało się to po zostawieniu go na postoju z włączonym kluczykiem i załączonym na około 3 godz. Sprawdziłem, jest iskra, świece pozostają suche pomimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem i prób zapalania. Pompka paliwa pracuje prawidłowo, sprawdziłem po odłączeniu wężyka od monowtrysku....
Problem polegał na tym, że jak start nie działał to nie można było też odkamienić ekspresu. Dlatego odłączyłem wężyki ciśnieniowe i wylałem wodę ze zbiornika grzejnego. Po złożeniu ekspresu wlałem wodę z octem do podajnika wody. Włączyłem przekręcając pokrętło pompowanie wody z octem do układu. Po tygodniu wszystko zadziałało jak nowe
Dzień dobry. Proszę o pomoc. Otworzyłem ekspres od przodu i aby to zrobić musiałem odłączyć wężyki. 3 cienkie i 1 gruby. Zrobiłem to po to by odkamienić i wyczyścić spieniacz mleka. Wylewka była mocno zakamieniona. Po złożeniu para nie trafia do spieniacza tylko do tacki z fusami. Para odprowadzana jest grubym wężykiem. Próbowałem wszystkich innych...
odłącz wężyk od hydrostatu i włącz pralkę (oczywiście pod kontrolą)i zobacz czy pobiera więcej wody
Odłącz wężyk od EGR i zobacz czy się poprawi. Jak turbin nie będzie pompowała lub będzie uciekało ciśnienie to taki efekt będzie. Film nie działa.
Wymontować ze zbiornika odłączyć wężyk i pod wodę -czyścić do skutku aż kubek będzie czysty OK?Pozdrawiam.
odłączony wężyk mercedes odłączony wentylator odłączony telefon
schemat pozycjoner domofon bticino ustawić temperatura klimatyzacja
mikrokomputer cobra1 toshiba 22el833g
Kod COO w pojazdach Scania i jego znaczenie Kod usterki T280 w wózku Still - diagnostyka i rozwiązania