A jakie są objawy na podłączonej puszcze alarmu ?
Dziękuje za odpowiedź i schemacik może jutro uda mi się zdiagnozować centralkę i odłączyć chodź zamykanie drzwi
Pokazuje litry na kilometr.Przypuszczam że to się stało po odłączeniu akumulatora jak mi sie alarm zablokował.
W załączniku dokumentacja alarmu GT409. Niestety język mało popularny , jednak schemat mówi wszystko.
do 50mA jest ok, u Ciebie jest za dużo. W tym aucie nie ma jakiś standardowych usterek, jezeli jest alarm to postaraj się go odłączyć i wtedy zmierz pobór.
Odłącz akumulator. Naładuj.. i podłącz. Powinno być OK
Odłącz ultradźwięki jak są.
Dopiero odłączeniu klemy przestał wyć tak to co chwile wył...może naładować akumulator jeszcze? Albo poczekać aż odmarznie ale nie podoba mi się alarm i to że zero reakcji na pilot. Przede wszystkim to odłącz akumulator i go naładuj. W aucie zamknij wszystkie drzwi, włóż i podłącz naładowany akumulator, zamknij maskę, zamknij i otwórz centralny zamek...
To raczej nie fabryka tylko w salonie wstawiany.Radio od dołu zaczynasz ,obudowa lewarka,popielniczka,półeczka,panel klimy/wentylacji i dojrzysz 4 śruby na klucz 10mm po czym "szarpiesz" z kratkami nadmuchu ale łatwiej i szybciej wyjąć zegary,też powinieneś go dojrzeć i odłączyć.
podobno powinien tam być jakiś ukryty włącznik Wyłącznik awaryjny jest "ukryty" - trzeba rozebrać kokpit i szukać. Ważniejszy problem - jak go teraz wyłączyć Rozebrać (zazwyczaj) kokpit i odszukać ukrytą centralkę alarmu - odłączyć ją i "naprawić" obwód odcięcia (blokady) zapłonu. Schemat ST800PC znajdziesz na forum: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47...
Najpierw do sprawdzenia wszystkie czujniki: drzwiowe, wstrząsowe, ultradźwiękowe, czujnik maski, można je odłączyć i sprawdzić wtedy działanie samego alarmu. niekóre alarmy portafią same wskazać na czujnik który go wyzwolił poprzez określoną liczbę błysków diody. Niewiemy jaki to alarm. Może to być też wina akumulatora.
Witam. Już od dłuższego czasu mam problem z otwieraniem samochodu przy pomocy pilota. W normalnych warunkach Łapie z około metra, u mnie na osiedlu trzeba przyłożyć w odpowiednie miejsce przy szybie by w ogóle załapał. Pojawienie się lodu na szybie może wyeliminować nawet tę możliwość. Bateria w pilocie zmieniana, jedno co mnie zastanawia to cichy alarm...
Jeszcze jedno: gdyby to jednak klemy lub akumulator i miałbyś ochotę zadziałać, to przestrzegam przed pochopnym rozłączaniem. Radio może się rozkodować, alarm z własnym podtrzymaniem zacznie wyć.... I zwróć uwagę na kolejność rozłączania i podłączania: najczęściej najpierw zalecane jest odłączenie klemy minusowej, ale to może nie być reguła. Bądź dzielny!
Akumulator auta rozładował się w czasie nocnego postoju. Po naładowaniu do wartości 12,8 V, sprawdziłem prąd ładowania na uruchomionym silniku, ok. 14,2 V. Po kolejnym nocnym postoju, akumulator miał ok. 11,5 V. Postanowiłem sprawdzić upływ prądu. Wyłączony silnik, odłączona klema (-), multimetr ustawiony na 10A. Pomiar upływu prądu to: 0,33 A!!! Powinno...
Model Toyota Corolla E12 z 2002 roku (at)zadam64 , a co z naprawienie potem z powrotem takiego alarmu po rozłączeniu? gdybym w przyszłości np. do sprzedaży chciał to zrobić, albo dla siebie, żeby działało - duża kasa to jest potem samo naprawienie takiego "rozłączonego" alarmu (mówię tu o samym naprawieniu na razie, bez ponownego wyrabiania breloka)?...
Ładowałem akumulator bez ściagania klem (bez odłączenia masy) i w efekcie tego zabiegu przestał działać alarm i centralny zamek. Skontrolowałem trzy bezpieczniki od centralnego. Na wykazie w instrukcji nie znajduję innych bezpieczników mogących mieć związek ze sprawą. Proszę o pomoc. Auto to Toyota Corolla '97.
Witam, mam duży problem, jakiś czas temu zupełnie padł mi zamek centralny w mojej toyocie, nie działa ani z pilota, ani z guzika w drzwiach ani z kluczyka od strpny kierowcy, każde drzwi trzeba otwierać i zamykać oddzielnie od środka, nie reaguje nawet lampka podsufitowa przy otwieraniu drzwi. Na dodatek musiałem odłączyć syrenke bo wyła za kazdym razem...
witam, Od naprawy alternatora (odłączenia całego akumulatora) przestał mi działać centralny, czasem otwiera i zamyka, raz na 100 zamknięć. Cała reszta alarmu chodzi extra! jak zaprogramować centralny. Z góry mowie że czytałem instrukcje montażu i programowania na elektrodzie ale nie dało to żadnych rezultatów ;( samochód corolla e11 99' alarm mark III...
Gdy odłączyłem brązowy kabelek od siłownika drzwi normalnie zamykały i otwierały się przez pilota, lecz nadal z kluczyka nie otwierały się wszystkie drzwi, ale to nie ważne. Ważne aby z pilota działało. Lecz teraz mam pewien problem, po układzie musiało przejść zwarcie gdyż układ ten przestał w ogóle działać przy połączeniu przerwanych kabli przy pewnym...
Brzmi to bardzo logicznie co napisałeś. Czy uważasz, że przypuszczalne uszkodzenie o którym mówisz mogło uszkodzić permanentnie radio czy to kwestia "resetu"? Można spróbować resetu przez odłączenie akumulatora, ale tu znów problem z komputerem pokładowym, alarmem... Znacznie bezpieczniej byłoby wyjąć na 2-3 minuty bezpiecznik od radia. Jednak trzeba...
Posiadam alarm Challanger ST800_P w Toyocie Corolli. Najpierw miałem problem z pierwszym pilotem w postaci takiej, że świeci mi się ciągle dioda (nie pulsacyjnie). Odłożyłem go do szuflady. Teraz mam ten sam problem z drugim pilotem (a na marginesie wymieniłem 3 miesiące temu baterię) z tym, że dioda świeci się migotając ( nie na stałe). Więc odłączyłem...
Witam wszystkich, jestem początkującym na tym forum. Mam problem z moją toyotą corollą e12 2002 rok, po naprawie blacharskiej dość konkretnej lecz tyłu pojazdu, zaświecił sie mi immo światłem ciągłym i odcieło paliwo oraz instalacje gazową , rozrusznik kreci wszystko sie załącza , alarm ok . co może być przyczyną , czy jest w tym modelu jakiś czujnik...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Postaram się opisać w skrócie opisać problem z uruchomieniem silnika. Wszystko było z elektroniką ok ale 3 dni temu musiałem wymienić sprzęgło więc musiałem też na około 9 h odłączyć akumulator. Po złożeniu wszystkiego auto zapaliło bez problemu. Następnego dnia też nie było problemu. Kolejnego dnia rano odpaliłem...
Witam, Corolla zgasła mi w ten sam sposób już 2 razy.Przejechałam ok 2km, jadę 60 - 70 km/h, na czwórce, obroty ok 2,5 tyś. Nagle, obroty zaczynają spadać, próbuje dodać gazu ale to nic nie daje - znaczy, mogę nacisnąć pedał, ale obroty nadal spadają, zaświeca sie check engine i akumulator, auto staje. Odpalam i wszystko ok - chodzi równo, obroty nie...
W sobotę miałem trochę czasu. Najpierw odłączyłem akumulator i po odczekaniu podłączyłem jeszcze raz i spróbowałem zamknąć (ponieważ wyczytałem gdzieś w necie że to pomaga w niektórych przypadkach) ale niestety to nic nie dało. Narobiłem sobie tylko dodatkowego problemu gdyż załączył mi się alarm a nie mam pilota a guzik resetujący oczywiście ukryty...
Jak wygląda pilot ? Jest to prawdopodobnie uszkodzony któryś czyjnik dodatowy (najczęściej montowano wstrząsowy i zbicia szyby) a uszkadzały się czasami czujniki zbicia szyby, tak więc należy odłączyć oba czujniki i zobaczyć czy będą fałszywe alarmy.
Co mówi kontrolka immo w konsoli centralnej po włączeniu zapłonu? Czy wszystkie krańcówki są ok (po zamknięciu drzwi nie zapala się kontrolka niedomkniętych drzwi)? Odłączałeś akumulator? Sprawdzałeś na 3 pilotach tak?
Przede wszyskim wątpię aby to była prawda, iż alarm został uszkodzony przez ładowanie akumulatora. No chyba, że ładowałeś prądem zmiennym o niekreślonych parametrach. Może udało się zrobić parę zwarć przy eksperymentach. Nikt nie odłącza klem na czas ładowania. Tak więc należy przypuszczać, że albo padł któryś z bezpieczników i nie działa system centralnego...
Chciałbym się podzielić spostrzeżeniami,,jeżeli chodzi o pilota,transmitera dotego alarmu..otóż gdy padną piloty i mamy nowego .....chodzi o czanego 3 przyciski z diodą prostokątną....sciągamy instukcję od yasiu.brzeg ,,,ale po przełączeniu stacyjki po zamknięciu drzwi w poz. acc lock acc lock acc lock acc w przeciągu 5 sek od włączenia trybu serwisowego...
witam niedawno kupiłem toyote za małe pieniądze bo była spalona wiązka :D została wymieniona wraz z cewkami,kolektorem obudową filtra i wentylatorem. Auto oddałem do elektryka żeby wywalił alarm i to zrobił auto odpalił i pojechałem do domu tam auto zdechło i jak się nagrzeje wiatrak załączy się z 5 razy auto gaśnie i pokazuje błąd ,,P1300 Wyłącznik...
odłączyć alarm toyota alarm toyota corolla toyota corolla alarm
zablokować moduł sterować silnik ferrytowa antena nadawcza podłączyć playstation dekoder
pralka miele rower elektryczny schemat
Grzałka elektryczna, Vaillant atmoMAG – jak uruchomić, podłączenie, zabezpieczenia MX25U12873F – programowanie CH347 V1, usuwanie blokady zapisu w AsProgrammer