ograniczenie predkosci

Znaleziono około 132 wyników dla: ograniczenie predkosci
Podstawowa forma zapytania: ograniczenie prędkość
  • Czy jest program do ograniczenia predkosci wysylania do netu

    Tak jak w temacie chodzi mi o program ktory ograniczal by predkosc wysylania do internetu. Zalezy mi aby zwiekszyc predkosc pobierania plikow przez program p2p, mam lacze 8,5Kb/s i w programie BitTorent pliki sa wysylane z predkoscia 5-6 Kb/s a pobierane 1-2Kb/s :( (pewnie ktos ma neo i u niego ciagnie...

    Software serwis   01 Gru 2003 21:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1585
  • ja zdjac ograniczenie predkosci w BMW 6

    Witam!! Jakim prgramikiem zdjąc ograniczenie predkosci w BMW 6 ??

    Samochody Szukam   08 Wrz 2004 18:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 906
  • Ograniczenie predkosci BMW 850i

    Znajomy chwalil sie ze jechal 750i 290km/h, mowil ze ma zdjete ograniczenie predkosci ale jak, to nie ma pojecia

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Lut 2005 20:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1969
  • ograniczenie predkosci procesora

    witam, tymrazem mam pytanie, czy mozna ograniczyc predkosc procesora w laptopie asus a3h-5012?, mam tu na mysli to ze caly czas jest ustawione 1596MHZ (czyli 1,6 GHZ). Bateria ktora dostalem w zestawie trzyma zaledwie 1,5 godziny. Slyszalem ze po ograniczeniu predkosci procesora mozna pare minut...

    Software serwis   29 Maj 2006 21:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1334
  • Jaki program do ograniczenia predkosci polacz. z internetem?

    Mam z kumplem radiowkę 512 kbs na dwa komputery, czy istnieje jakiś program, który by ograniczył połączenie każdego komputera do 256kbs?

    Sieci, Internet   09 Sie 2006 19:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 745
  • ograniczenie predkosci lacza przy wysylaniu- potrzebny pomys

    mam problem posiadam lacze radiowe 256 i dziala calkiem dobrze na stronkach i przy sciaganiu ze stronek natomiast jak odpale np emula to slabo. wina jest moim zdaniem wysylanie plikow. i teraz pytanie czy da sie programowo ustawic zeby pobieranie bylo bez zmian natomiast predkosc wysylania emula byla...

    Software serwis   03 Kwi 2007 09:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1757
  • Ograniczenie predkosci w sieci domowej

    Witam Musze podzielic predkosc w sieci. Trzy kompy podłączone są do routera TP-LINK tl-r460. Na swoim kompie musze miec jakis program, ktory podzieli predkosc. Do niektorych nie dociera zeby sobie ssali w nocy !!!!!! pozdrawiam

    Sieci, Internet   21 Wrz 2007 11:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2277
  • nuvi 1200 t brak ograniczenia predkosci

    witam zakupilem nawigacje nuvi 1200 T i nie mam ograniczenia predkosci ani fotoradarów. i teraz pytanko : jak uzyskac te fotoradary i ograniczenia predkosci, czy problem jest tylko po stronie mapy, czyli ze wgram inna i bedzie ok czy wina powiedzmy oprogramowania?

    Nawigacje Software   20 Kwi 2011 12:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1710
  • Ograniczenie predkosci do 10 mb/s .Problem z kata sieciową ?

    Witam.Mam internet w telewizji kablowej 10 Mb/s w dzien 20 Mb/s w nocy. Niestety na moim komputerze nie przekracza 10 Mb/s nawet w nocy.Po podłaczeniu innego komputera ( w porze nocnej),predkosc wzrasta do 20 Mb/s. Podejrzewam ze mam problem z karta sieciowa ,ale nie jestem pewien. Testowałem kartę...

    Sieci LAN   10 Maj 2011 10:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1582
  • tp link wr740n ograniczenie predkosci

    To ja chyba coś takiego potrzebuje, żeby mój laptop miał pierwszeństwo, chodzi o to ze lubię pograć w counter strike, i czasem po prostu mam duży ping i wywala mnie. Może da się zastosować to ograniczenie do mojej sytuacji?

    Sieci WiFi   10 Lip 2011 00:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 13249
  • ograniczenie predkosci nadawanej przez wifi

    proszę o wytłumaczenie tego co wyżej korzystam z win xp professional i routera tp-link w8091g czytałem że potrzeba w routerze coś z qos i jest tam taka rubryka a 2gi problem przez który chce ograniczyć przepustowość to podczas włączenia laptopa ktory odbiera neta przez wifi na pc strony strasznie...

    Sieci Początkujący   13 Lut 2012 02:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2825
  • UPC Fiber60 Modem CISCO EPC3208 + Router Linksys Ograniczenie Predkosci po Kablu

    Witajcie pokrewne tematy wałkowane ale nie znalazłem odpowiedzi (może źle szukałem) wiec proszę o pomoc, po 2tyg walki tracę pomysły. internet dostarcza mi UPC jako Fiber 60, przez modem Cisco EPC3208 jeśli łącze się kabelkiem RJ45 Modem => PC prędkosc pobierania wg testów ze strony UPC,...

    Sieci Początkujący   19 Sty 2013 23:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4548
  • router TP link TL-WR543G ograniczenie predkosci internetu przez wifi

    Witam mam pytanie czy da się zrobić tak w tym routerze aby ustawić maksymalna prędkość pobierania dla danego adresu MAC? bardzo proszę o odpowiedź i dziękuję

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   20 Lut 2013 22:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3525
  • Ograniczenie predkosci w telefonie.

    Witam, wiecie moze jak ustawic limit pobierania i wysylania na telefonie? probowalem w routerze, ale pisze mi, ze nie moze zapisac bo jest inny adres ip niz lanowy.. 192.168.88.238 taki ma moj telefon.. chcialbym, zeby mial ograniczenie do 1mb..

    Sieci LAN   01 Lut 2014 15:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3747
  • TP-LINK TL-WR740N ograniczenie predkosci

    Hm. dobrze ja się z tym pobawię i coś pokombinuję dam znać czy coś pomogło Dodano po 5 A mam jeszcze jedno pytanie przy internecie radiowym Download: 3mb upload:1.5 jak najlepiej ustawić właśnie ograniczenie dla tego drugiego komputera jeśli są jakieś poradniki/zdjęcia to prosiłbym bo jednak...

    Sieci WiFi   20 Lut 2015 16:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 891
  • Ograniczenie predkosci WIFI -

    Witam. Chcialbym ograniczyc predkosc calego wifi lub ich ich uzytkownikow ( telefony). Posiadam ruter Huawei B315 i tu moje pytanie czyli jak to moge zrobic?

    Sieci WiFi   01 Mar 2016 16:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1320
  • Range Rover 3.0 245km 2011r - Wyświetla błąd ograniczenia predkosci

    Witam, Mam problem z Rangem, problem polega na tym że mam ograniczenie prędkości chociaż ustawione jest na 250 km. I wyświetla się błąd ograniczenia predkosci, i nie przebije 3 tys obrotów. Pojawiło się pierwszy raz jak miałem mało paliwa, myślałem że jak doleje to będzie ok ale nadal to samo. Jak...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lip 2018 19:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 174
  • D-Link DWR-921 ograniczenia predkosci transmisji danych

    Witam wszystkich. Kochani mam problem z predkoscia internetu w domu. Posiadam router D-Link DWR-921, nie korzystam z internetu mobilnych operatorów, lecz posiadam stały dostęp lokalnej "kablówki" noname. Modem to Arris cm820. Umownie posiadam predkosc 200 Mbps i taką też mam, lecz w sytuacji gdy...

    Sieci LAN   26 Sty 2019 13:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 633
  • Chrysler 300M - Ogranicznik predkosci

    Witam! Krotko o problemie: 1999 Chrysler 300M, samochod KANADYJSKI, ma elektroniczne ograniczenie predkosci do 112MPH(jakies 185km/h) Standard w Kanadzie, koszmarne utrudnienie na europejskich drogach (w szczegolnosci niemieckich) Chcialbym sie tego pozbyc,prosze o pomoc, w serwisie nie robia,kilka innych...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Wrz 2012 07:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2067
  • ograniczenia na Kazzie

    I jeszcze mam pytanie odnoscie sposobu zablokowania kazzy lub jej ograniczenia predkosci .....pod XP i udostepnianie lacza

    Sieci Początkujący   10 Lip 2004 15:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 792
  • Radiówka- czy da się ominąć ograniczenie speeda

    jesli tylko Tobie admin ustawil ograniczenie predkosci, to mozesz sie podszyc pod kogos, kto nie ma tych ograniczen.. ale to juz inna bajka :)

    Sieci, Internet   28 Kwi 2005 17:24 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2496
  • Sprinter 98 312D 2.9TD - Ograniczenie?

    Witam! Mam pytanie czy to prawda ze sprinter 312D 2.9TD ma ograniczenie predkosci? Jesli tak to czy jest jakis sposob na domowe zdjecie tejze blokady?

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Paź 2009 10:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1298
  • Pomiar predkosci obrotowej silnika silnika

    Byc moze temat ten ju zbyl poruszany, jednak znalazlem wszystko i nic :( Chodzi o pomar predkosci obrotowej silnika, korzystajac z tarczy z otworami - zliczanie impulsow, przetworzenie na predkosc obrotowa (obr/min). Na czym to moge zrobic, czy wystarczy zwykly licznik czy tez mikrokontroler? ..i podstawowa...

    Mikrokontrolery   26 Kwi 2005 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2924
  • lexus rx 330 06 ogranicznik predkosci i brak mocy zima

    Jeżeli chodzi o tryby pracy ASR/TC czy jakkolwiek nazywa to Lexus (Toyota używa nazwy VSC+TRC) - chodziło mi o to, żeby spróbować wyłączyć go - po przekroczeniu określonej prędkości i tak chyba się uruchomi ponownie. Być może da się uruchomić tryb testowy tak jak np w Mercedesie tzw. dynotest, ale niestety...

    Samochody Początkujący   06 Sty 2011 19:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3945
  • Squid - ograniczenie rozmiaru plików

    http_port 8080 icp_port 0 acl QUERY urlpath_regex cgi-bin \? no_cache deny QUERY cache_mem 16 MB cache_dir ufs /cache 200 16 256 redirect_rewrites_host_header off replacement_policy GDSF acl localnet src 192.168.1.0/255.255.255.0 acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255 acl...

    Sieci, Internet   21 Sty 2007 16:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3414
  • Regulacja kaskadowa predkosci i pradu

    Czy mozna w jakis sposob dobrac nastawy dla regulatora typu PI predkosci i pradu w ukladzie kaskadowym tak aby przy rozruchu prad silnika nie wchodzil na ograniczenie pradu. Byc moze i napewno najlepsze tu bedzie kryterium Kesslera, ktore zapewnia przeregulowanie pradu tylko 5% ale dobierajac nastawy...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   19 Lis 2004 00:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2876
  • czy za routerem bedzie dzialal podzial predkosci

    To zależy jak będzie ustawiony ten router. Jeśli będzie na nim NAT to nie da się ustawić osobnego ograniczenia na komputery będące za nim.

    Sieci, Internet   10 Mar 2006 23:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 786
  • ograniczanie predkosci downloadu w win xp

    Witam Jeśli korzystasz z menedżerów pobierania to napewno w ustawieniach programu da się ograniczyć. A do ograniczenia przepustowości łącza możesz użyć np. [url=]NetLimiter lub [url=]Bandwidth Controller

    Software serwis   09 Sie 2006 14:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1020
  • podzial łacza neostrady a raczej rozdzieleniei predkosci

    witam. na kompie A mam neostrade i udostepniam ja kompowi B po karcie sieciowej. typowe polaczenie windowsowskie xp bez zadnych programow. szukam programu ktory pozwoli mi rozdzielic pasmo neostrady tzn. przykladowo neo mam 512kb/s tak aby komp a i komp b mialy po 256kb/s. bo jak cos sciagam...

    Sieci, Internet   29 Sty 2007 18:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 999
  • Brak pelnej predkosci mimo wymiany linii ( 3mb zamiast 6mb)

    Nie restart portu, tylko niech anulują ograniczenie które nałożył program zwany DLM który obniża synchronizacje przy problemach z linią.Niestety przy naprawionej lini synchronizacja się nie podniesie,trzeba ręcznie na porcie zdjąć ograniczenie dzwoń i walcz.

    Sieci LAN   07 Mar 2012 19:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 892
  • Netia spot brak maksymalnej - predkosci

    Witam, ostatnio zaciekawiło mnie czemu mam tylko 1mb/s, jak mam "router bez ograniczeń".. Wbiłem na netiaspot.home, patrze: maxymalna prędkość 7mb.. I oto moje pytanie czemu mam tylko 1mb z tych 7? Da się jakoś to zmienić?.. a to screen z góry dzięki

    Sieci LAN   10 Gru 2012 22:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1623
  • Neostrada plus ograniczenie szybkości

    tak to prawda nici z twoim planow poniewaz predkosc lacza jest przydzielana nie po przez kod ktory jest na twojej lini telefonicznej i niewiadomo co bys robil to i tak bedziesz mial 128 poniewaz przydzialem predkosci zajmuje sie koles z TP`sy ktory przydziela przynjamniej jest tak u nas w kablowce MULTIMEDIA...

    Komputery Hardware   31 Gru 2004 21:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 960
  • ograniczenie przepustowosci lacza

    chce podzielic neo na dwa kompy tak zeby oba mialy po rowno maksymalnej predkosci.da sie to zrobic jakos?? podzial jest na routerze di-524. wiem ze mozna w obu kompach zainstalwoac np netlimiter i ustawic maksymalna predkosc ale to jest powiedzmy kiepskie rozwiazanie bo kusi .

    Sieci, Internet   21 Paź 2005 08:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1443
  • Modem ADSL z ograniczeniem prędkości synchronizacji

    Witam Sprobuj postawic serwer na linuxie, z tego co orientuje sie, to jest tam opcja regulacji predkosci uploadu i downloadu. Poszukaj. Pozdrawiam

    Sieci LAN   28 Mar 2010 08:19 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4160
  • Jak nalozyc ograniczenie na lacze miedzy routerem a laptopem

    sorry juz mam lep pelny tych stron i nie mysle :( dzieki szczere Dodano po 25 no tak spoko to jak ustawic predkosc dla programow to ok ale nie mam pojecia jak ustawic predkosci dla tamtych 2 koputerow wiec nadal jestem w kropce

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   12 Lip 2010 23:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1023
  • Jak zrobic licznik rowerowy z ograniczeniem ?

    Witam potrzebował bym pomocy w stworzeniu licznika do roweru z silnikiem spalinowym ktory by wyłączał silnik przy predkosci 25 km/h

    Inne Szukam   02 Lip 2019 15:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 183
  • Ograniczenie prędkości Pocketbike, Minibike, Quad, Skuter

    A nie możesz gotowca zaadoptowac do czujnika predkosci koła poprzez jego dorobienie?

    Motocykle, Motorowery   17 Sie 2020 19:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 336
  • Duże spalanie Citroen jumper ducato iveco 2008r.

    Odwrotnie wyciągnąłeś wnioski, silnik dostał za mało powietrza, albo zapchany wydech, albo sterownik do zrobienia. Zakładam, że dolot szczelny a przepływka sprawna. Wu Wudech szczelny, drozny dpf wypalony, wiadomo ze jesli przed sonda spalin mass nieszczelnosc to wsepja nieprawidlowsci w pracy motoru....

    Samochody Mechanika   23 Cze 2014 22:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4017
  • Navigacja z pulapkami radarowymi na polske :)

    Do nawigacji "naviflash" dostepna jest testowa baza pulapek radarowych uzupelniona o stacjonarne radary w Polsce. A mapa polski jest juz calkiem calkiem. Nie wiem na ile te dane sa dokladne. Na pewno wiekszosc z punktow nie posiada informacji o ograniczeniu predkosci (dostepna jest tylko pozycja geograficzna)...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Kwi 2005 10:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 713
  • Skuter Romet RXL 2T - Mała prędkość przy wysokich obrotach.

    Skoro jest nowka- nalezy udac sie do dystrybutora/serwisu niech go obejrza gwarancyjnie. Zreszta zgodnie z przepisami co kolega juz wspomnial motorowery , czyli do 50ccm maja ograniczenie predkosci do 45km/h. Jednak do tej predkosci powinien dosc sprawnie sie rozpedzac i utrzymywac ta predkosc bez...

    Motocykle, Motorowery   11 Paź 2009 00:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7866
  • AUdi a6 kodowanie licznika

    audi a4 b6 2002 2.0 Witam wszystkich mam taka sytuacje ze po zmianie jezyka w licznikach na angielski włączyła sie funkcja ostrzegania po przekroczeniu predkosci powyzej 120km\h wiec poczatkowo myslalem ze to jest kwestai do ustawienia guzikami pod licznikiem, ale w audi sa liczniki takie jakby w wersji...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Cze 2012 10:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9455
  • obejście blokady p2p

    Witam, u mnie w sieci jest blokowanie transferu w zaleznosci od godziny, poza tym wszystkie porty sa odblokowane, i w sumie nie problemem jest to ze jest ograniczenie predkosci (chociaz mogloby byc bardziej dynamiczne) ale to ze admini sieci nie robia nic zeby polepszyc sytuacje, gram sobie czasami...

    Software serwis   22 Lis 2006 23:34 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 16916
  • Jaki router mam zakupic?

    Witam serdecznie! Chce kupic router który będzie wspolpracować z Dsl z Tpsa. Chciałbym aby miał możliwosć: -> nadawania Ip statycznego -> ograniczenia prędkości internetu dla danej puli iP oraz pojedyńczych ip -> mozliwosc blokowania portów (KAZAA i inne wynalazki) Jak powinna nazywac sie...

    Komputery Hardware   23 Lis 2007 13:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 441
  • Internet bez limitu danych, co wybrać?

    Po tych 100GB play może, ale nie musi założyć lej 2mbit/s czyli jak na net mobilny to nieźle play>>>>>plus

    Sieci Co Kupić   28 Lis 2014 11:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2451
  • Huawei B593s-22 LTE 4 ssid-y

    Z tego co zrozumialem to mozesz stworzyc 4 osobne sieci bezprzewodowe (z roznymi haslami) i w kazdej sieci mozesz ustawic ograniczenie predkosci internetu. Przykladowo masz krnąbrną siostre ktora zasysa z torrenta/ ile wlezie, to tworzysz jej osobny ssid z ograniczeniem downloadu/uploadu do 128k/128k...

    Sieci LAN   11 Cze 2015 11:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 807
  • Zdalne sterowanie - radiolinia 12V, włącznik radiowy

    Witam. Chcialbym aby moc sterowac za pomoca pilota ograniczeniem predkosci w skuterze. Marka Kymco posiada zabezpiecznie na filoletowym kablu, jezeli nie jest podlaczony do ECU, skuter nie ma ograniczenia. Czy jak uzyje tego radiosterownika: Bede miec mozliwosc sterowania Wlacz/Wylacz?...

    Początkujący Elektronicy   25 Lip 2020 08:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 126
  • CD-ROM TEAC 52x - stabilnosc obrotow

    Witam! Posiadam calkiem nowego CD-ROMa TEAC 52x. Ogolem calkiem spoko chodzi, tylko czasem tak sie rozpedzi, ze plyta traci stabilnosc i potem ja wychamowuje, po czym znowu sie rozpedza i tak w kolko (oczywiscie wszystko wywnioskowane z dzwiekow jakie wydaje). Problem taki pojawia sie glownie przy...

    Komputery Hardware   27 Sie 2003 19:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1390
  • Interfejs IDE dla kart CompactFlash (CF)

    To by sie (chyba) dalo zrobic. Jednak nie mialoby to zadnego sensu, z uwagi na ograniczenie predkosci portu USB. Pozatym byloby to trudne od strony softwerowj. Trzeba by zmusic system, by umial sie tym posluzyc. No chyba, ze na ten "pen drive" przeniesc plik wymiany. Ale tak, czy inaczej nie mialoby...

    Artykuły   28 Sty 2014 10:42 Odpowiedzi: 87    Wyświetleń: 56353
  • rs232->usb

    Wszystko da sie zrobic. Taki RS-USB bridge dziala np na ukladzie cp2101 firmy silicon laboratories (cygnal). Oczywiscie, ze ograniczeniem predkosci bedzie urzadzenie przystosowane do rs232, ale czasami moze byc to przydatne rozwiazanie. Pozdrawiam.

    DSP i Transmisja   17 Sty 2009 02:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 27829
  • iwe 1100adv+

    a wiec pytam jak i gdzie ustawic ograniczenie predkosci danej osobie ???? czy mozna blokowac konkretne strony lub (kazza) co dokladnie powinno byc ustawione w czesci radiowej zeby chodzilo jak najlepiej? czy ustawic predkosc na auto czy wybrac konkretna predkosc?? jak wlaczyc raportowanie ???? i...

    Sieci, Internet   27 Wrz 2005 16:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 617
  • serwer ftp przez G6 FTP Server

    Nie prosciej sie go spytac? Jak net radiowo, to dlatego wyciety jest LAN aby userzy przepychajac do siebei dane nie blokowali WAPow/a. Najpewniej jak wytlumaczysz adminowi ze jakos chcesz sie wyminiac plikami (w sumie odciazysz lacze internetowe) i pozakladasz ograniczenia predkosci, to jest szansa...

    Sieci, Internet   19 Gru 2005 13:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1811
  • Ja odpadam... problemy z routerem...

    Super wszystko teraz juz rozumiem faktycznie ten router pracuje jako AP. Dzieki za linki ale nie rozwiaza problemu bo nie mam dostepu fizycznego do kompa ani do routera :( Czy myslicie ze da sie cos takiego zrobic po sieci?? I co z tym ograniczeniem predkosci ogranicza mnie router czy ten komputer...

    Sieci, Internet   25 Lip 2006 20:39 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1616
  • Dziwny napis - geschwindigkeitswarnung. Audi 80, tablica wskaźników.

    okladne tłumaczenie to ..ograniczenie predkosci ..co oznacza niemam pojecia

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Sie 2006 10:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2564
  • Siec LAN ograniczana na switch'u

    Witam mam zamiar stworzyc siec Lan sluzaca do udostepnienia neostrady docelowo w 8 pokojach, nie mam zamiaru wydawac na to majatku. Zatem wstepnie wybralem router firmy [url=]Linksys ale rozwazam takze [url=]D-link Jak widzicie maja one funkcje ap'eka, w kwestii wyjasnienia dom ma 3 pietra gdzie czesc...

    Sieci, Internet   03 Lis 2006 10:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1010
  • Aplikacja zazadzajaca kopiowaniem z FTP.

    Witam. Potrzebuje jakiegos programu, ktory bedzie pobieral backup z serwera. Lacze miedzy moim kompem i serwerem jest radiowe (5 GHz) Problem polega na tym, ze to lacze, jest rownoczesnie radiolinia, pomiedzy stacjami do odbioru neta. Jesli zaczne sciagac log z dobowym rejestrem polaczen wychodzacych,...

    Software serwis   21 Lis 2006 18:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 561
  • Edimax BR-6104K i kablowka (problem z podzieleniem)

    eee nie słyszałem o takich przypadłościach transferu by było to w jaki kolwiek sposób powiązane z zimnem.Ustalmy ważne rzeczy. 1.jeden komputer chodzi poprawnie 2.na drugim masz ograniczenie predkosci 3.oba komputery sa podłaczone do tego samego routera 4.Kable sprawdziłes i zamieniłeś wiec odpada...

    Sieci, Internet   01 Mar 2007 12:57 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2775
  • Jak ograniczyć INTERNET (predkość pobierania w WIN XP pro)

    dokladnie są takie programy do ograniczenia predkosci

    Software serwis   07 Lis 2007 18:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1242
  • Linuksowy ARMputer - dlugosci sciezek do SDRAMU

    Witam, W marcowym numerze EP autorzy zaprezentowali projekt linuksowego jednoukladowego komputera na ARM9. Publikacja ta sklonila mnie do zamowienia wreszcie mojej plytki zaprojektowanej kilka miesiecy temu. Projekt jest zrealizowany na procesorze AT91sam9260 i jest wykonany na plytce dwustronnej....

    Projektowanie PCB   08 Lut 2011 14:12 Odpowiedzi: 114    Wyświetleń: 14770
  • Przykładowy schemat płytki do nauki programowania ARM

    errata dla LPC2378 w istocie sygnalizuje problem z MAMem i ograniczenie predkosci wykonywania kodu z flasha do 60MHz (max rdzenia to 72MHz) ... w pierwszych rewizjach procka . w najnowszej problem nie wystepuje. 0x41 0x56 0x45!!

    Mikrokontrolery   02 Maj 2008 11:14 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 6076
  • Bardzo wolne pobieranie z Rapidshare.

    To nie sa zadne wirusy itp. Kolego James695 zapewne korzystasz z "konta" free, a na free jest ograniczenie predkosci. I dlatego tak wolno ci sie pobiera. Ogranicze jest tak do 30 - 40 kB/s

    Software serwis   08 Lis 2008 06:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9971
  • Internet za pośrednictwem telefonu se k800i

    Tego typu net nie nadaje sie do gier online zwłaszcza w CS gdzie wymagany jest niski ping I tu sie kolego z toba nie zgodze . posiadam play online 5gb z modemem huaweii e173-u2 i w CS 1.6 smialo moge sobie pograc . co prawda pingi nie sas zadowalajace ale grac sie da . zalezy to od zasiegu w twojej...

    Sieci LAN   12 Sty 2012 01:28 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3100
  • ex58-ud3r 8gb ram 2000mhz

    Witam. Mam problem, czy jest mozliwosc uruchomienia 8gb ddr 2000mhz na plycie ex58-ud3r ? Chodzi o to , ze mam 4x2gb i jezeli wloze do 4 slotow to pamiec pracuje w triple channel a jest ograniczenie predkosci do 1600mhz , czy mozna jakos przelaczyc zeby pamieci dzialaly w dual channel i chodzily na...

    Komputery Hardware   21 Sty 2012 19:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 660
  • Neostrada - internet resetuje sie cyklicznie

    Czesc. Kilka dni temu przedluzylem umowe z orange o internet stacjonarny. Wczesniej mialem neostrade 2mb, teraz jak wiadomo najnizsza oferta to do 10mb. Obecnie predkosc internetu wacha sie miedzy 2-10mb, jednak czesto spada do okolo 0,5 po czym internet sam sie resetuje, co powtarza sie nieraz co 10minut,...

    Sieci LAN   06 Paź 2013 09:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1530
  • Przenośny dysk HDD - długość przewodu a prędkość transferu danych

    witam, kupiłem sobie nowy dysk przenośny toshiby, i mam takie nietypowe pytanie, wiadomo kabel do podlaczenia jest dosc krotki, wiec dysk bedzie na jednostce lezał, chyba nie powinny grozic mu jakies wstrzasy drgania z komputera lub nadmierne ciepło czy cos w tym stylu, czy raczej nie powinien lezec...

    Komputery Hardware   04 Maj 2013 07:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1941
  • Peugeot 307 2.0 HDI - Nie wchodzi na obroty, błąd przepływomierza

    Zastanawiac sie mozesz dlugo, tylko czy to cos da? Awaria przeplywomierza jest jedna z mozliwych przyczyn przejscia systemu w tryb awaryjny ze zmniejszonym wydatkiem wtrysku. Stad ograniczenie predkosci obrotowej silnika. Usun przyczyne pojawienia sie bledu (niekoniecznie wymiana przeplywomierza)...

    Samochody Początkujący   09 Paź 2013 10:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10635
  • Brak PPPoe podczas konfiguracji połączenia w laptopie

    Witam, Ponieważ nie znalazłem rozwiązania akurat tego problemu w sieci, a już nie mam nerwów do szukania dalej, proszę o pomoc. A tutaj fachowcy widzę, że pomagają :) Problem jest brak aktywnego pola PPPoe podczas konfiguracji połączenia z internetem w kupionym laptopie IBM T60. Zostały poinstalowane...

    Sieci Początkujący   07 Lut 2014 11:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1398
  • Łączenie dwóch budynków - przewód telefoniczny czy skrętka

    Tylko jaki ma sens uzywanie kabla telefonicznego. Kabel telefoniczny jest tylko do telefonu i ethernetu nie puscisz. Kablem ethernetowym puscisz telefon albo ethernet. Jesli to sa nowe budynki i ma byc wedlug norm to zapomnij ze pociagnac mozna jakikolwiek kabel miedziany i skonczy sie to na optycznym. Teraz...

    Sieci Początkujący   03 Kwi 2015 16:23 Odpowiedzi: 70    Wyświetleń: 8286
  • jak ustawić utorrent aby nie udostępniaćplików

    W ustawieniach jest opcja ograniczenia predkosci uploadu, wpisujesz 1 i gotowe.

    Software serwis   30 Sie 2014 22:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 792
  • Zajmowanie całego łącza przez Youtube - wysoki ping

    Potrzebujesz kontrolę pasma. Z tym routerem nic nie zrobisz

    Sieci WiFi   20 Sie 2015 20:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1572
  • Linksys WRT54G/GL/GS - wolno chodzi

    Nie wiem jakie masz potrzeby. W domu uzywam Netis WF2780. Jakies 600/600Mbit daje rade po kablu. Po wifi leci okolo 220Mbit. Jakies ograniczenia predkosci idzie tam robic ale nie bawilem sie tym bo przy takim laczu jak mam w domu to predzej mi switch 100Mbit ograniczy lacze niz router :)

    Sieci LAN   01 Lis 2015 23:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 525
  • Odzyskawanie danych z uszkodzonej płyty CD

    Ja do odczytu uszkodzonych plyt uzywam nagrywarki Teac 8x, sprawdza sie od lat, przy nowszych napedach efekty byly raczej marne, nawet po ograniczeniu predkosci odczytu.

    Naprawa HDD i odzysk danych   09 Lis 2015 17:26 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 4467
  • Man TGX AS-tronic - Brak biewgów, są tylko zółwie D i R

    Ta roznica na sprzegle nie ma znaczenia , przyczyna usterki tkwi gdzie indziej :/ . Jezeli sprzeglo wykluczylismy i nie ma zadnych bledow w systemie, mam nadzieje ze zczytales i przeanalizowales bledy ze wszystkich sterownikow,to przyczyna moze byc sam przelacznik DNR . Podejrzyj jego dzialanie w ManCat...

    Samochody Ciężarowe   20 Cze 2016 11:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 786
  • Podstawy zasilania silnika - napiecie, natezenie.

    Chce sobie skonstruowac niewielki samochod, taki jakby gokard do jezdzenia po ulicy z homologacja zeby jezdzic nim jak samochodem. Mam na poczatek kilka pytan co do zasilania silnika. Zainteresuj się ofertami starych Melexów. O ile pamiętam, ma to homologacje ,,drogową". Wiem ale mi chodzi o to...

    Pojazdy Elektryczne   19 Maj 2020 22:33 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 831
  • rt6 citroen - Radio umarło, nie podjęło instalacji softu

    Witam SKonczylo sie na tym, ze radio zostalo wymontowane i zostało wysłane przez mechanika do jakiegoś gościa do naprawy. Chyba to co kiedyć kolega podawał. Ponoć padnięty był dysk, koszt całej naprawy 500 zł wraz z wgraniem całego nowego softu i aktualizacja map z marca 2020. Troche menu się pozmieniało,...

    Radia Samochodowe Początkujący   16 Lip 2020 16:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 426
  • Re: Fiat 126p- napęd elektryczny

    ... Ale nie mogę być zawalidrogą. Wystartować jakoś trzeba, a potem się toczyć. Doświadczeń miałem dużo różnych na różnych kombinacjach energetycznych i ostatnie jest najbardziej optymalne, tym bardziej że silnik LEMCO przy swoich parametrach ma malutkie wymiary i małą masę. Myślę, że w przyszłości...

    Samochody Elektryczne   25 Lut 2015 23:10 Odpowiedzi: 1022    Wyświetleń: 303553
  • AirLive G.Duo - konfiguracja

    pod tytułem "G.Duo" ;) <...> Ściślej, pt.: "Airlive G.DUO - konfiguracja" ;-) Napiszę może tak: 1. Jeśli chodzi o Client+AP - tak, w tym trybie urządzenia od strony Radio1 oraz Radio2 na pewno będą się "widziały" w jednej podsieci (w przeciwieństwie do WISP+AP). 2. Co do multicastów -...

    Sieci WiFi   21 Wrz 2020 11:23 Odpowiedzi: 526    Wyświetleń: 172557
  • Cechy i właściwości skladnikow PID

    Struktura regulatora polozenia wyglada nastepujaco (poczawszy od silnika): przeksztaltnik (falownik czy sterowany prostownik), regulator pradu (typu PI lub histerezowy trojpolozeniowy w napedach z szybkozmiennym pradem), nastepnie nadrzedny regulator predkosci najczesciej typu PI (pomiedzy nim a reg....

    Automatyka Przemysłowa   11 Lis 2004 21:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5169
  • [AT91SAM7S][C] uruchomienie TWI

    Nie przekonujecie mnie z tymi pullupami bo jak dobrze rozumiem, wielkosc rezystorow jest uzalezniona tylko i wylacznie od ustawionej predkosci a ja ustawialem juz bardzo male (swoja droga jezeli dobrze pamietam do na koncu datasheeta, w erracie jest informacja o bledach i ograniczeniach rejestru odpowiedzialnego...

    Mikrokontrolery ARM   26 Kwi 2011 15:06 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 6284
  • [Atmega8][C] DC Serwomotor driver dla Mach3

    Podłączę się do tematu. Konstruuję sterownik silnika prądu stałego - serwonapęd. W tym momencie mam gotowe podprogramy: - odczyt pozycji z enkodera - regulator PID (nie działa tak jakbym chciał, albo potrzebny jest tuning parametrów albo mam gdzieś błąd w kodzie) W tym momencie silnik lubi oscylować...

    Mikrokontrolery AVR   28 Lis 2010 23:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 13215
  • Router z wifi do sieci 1 Gbps z min. 23 dBm

    Od marca zmieniam miejsce zamieszkania i dostawcę internetu. W cenie 100 Mbps oferuje w promocji łącze 1 Gbps i chciałbym kupić router, który przewodowo to obsłuży i ogarnie WiFi w najlepszy możliwy sposób (na dostępie bezprzewodowym zależy mi najbardziej). Dodatkowo, WiFi ma obsłużyć powierzchnię...

    Sieci Co Kupić   03 Lut 2016 12:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 903
  • Internet LTE bez limitu - jak to jest faktycznie? Limity!

    Tak zdecydowanie polecam plus. Ja mieszkam na wsi gdzie nie ma zasięgu z innych sieci a Plus jest i LTE jest i śmiga bez problemu nawet przy złej pogodzie. A limitu NIE MA NA LTE W PLUSIE. Oczywiście zależy od umowy. Nie wiem jak w innych sieciach. Ile Ci zaplacili za tego posta? Nie wiem jak teraz...

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   16 Cze 2019 13:24 Odpowiedzi: 272    Wyświetleń: 75990
  • DArmowe miejsce na strone. Twiom zdaniem jakie najlepsze?

    generalnie servery darmowe sa...do bani proponuje rozeznac sie w swoim srodowisku zreguly gdzies w uzedach biurach itp stoja jakies servery ktore mozna wykozystac jak sie ma jakies znajomosci...mozesz skozystac z servero lycos na ktorych dodatkowo jest baza sql kolejne to: piwko.pl - 200mb i php...

    Software serwis   14 Wrz 2005 14:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3874
  • Router Planet BM 500 słaba wydajność

    Ja zauwarzylem ze jsli ktos wysyal za duzo pakietow na raaz patrz moj brat choicazby potrafu wyslac do 400pkt/s bm-ka od razu siada i ograniczenie sesji do 50 nawet nie pomaga. BM wtedy w trybie nat sprawdza sie jako router bo w jak staruje to router dziala. A predkosci ustala dopeiro pozniej, W trybie...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   12 Sie 2015 22:00 Odpowiedzi: 1247    Wyświetleń: 189915
  • Volvo 2.4 d5 chwilowa utrata mocy

    Witam. Posiadam Volvo s60 2.4 Diesel D5 163KM z 2002roku AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW. Dzisiaj jadac do pracy autostrada bylo ograniczenie do 90km/h zwolnilem jadac okolo 2km stosujac sie do ograniczenia po czym opór do 140km/h pedał gazu dalej w podłodze a czuje ze nie ciagnie dalej tylko jakby stracił...

    Samochody Początkujący   03 Sie 2014 15:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3777
  • Nawijarka transformatorów mach + Gcoil

    Nie mam zbyt duzo czasu , ale postaram sie odpowiedziec na Wasze uwagi... (drugi silnik i wrzeciono nawojowe na karkasy) Nie wiem co by tu jeszcze dodac... Obudowa na lozyska to czesc z wyposazenia roweru bmx rurka ktora przykreca sie na osie kola. podpasowala mi na wymiar lozysk , oska 12mm tez z...

    DIY Warsztat   05 Cze 2020 07:38 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3558
  • Spowolnienie działania witryny

    To jest Robactwo nie Bakcyle, a na dodatek atakuja tylko serwery normany urzytkownik nie jest bezposrednio dotkniety no chyba ze brak wejscia do netu lub ograniczenia w jego predkosci to tez bezposrednie dotkniecie. Symantec dal na swojej stronie taki Tool do jego usuwania, zalanczam dla zainteresowanych...

    Newsy   27 Sty 2003 20:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5368
  • filmiki cyfrakiem robione...

    Mysle, ze nic tu nie zrobisz. Problem wygląda tak ze ograniczenia wynikaja z wewnetrznej pamieci aparatu ktura słuzy jako bufor podczas kompresji, oraz od predkosci procesora i softu jaki jest w aparacie.

    Komputery Hardware   14 Mar 2003 12:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1596
  • jak to jest możliwe - transfer SDI

    Ze wzgledu na ograniczenia portu COM jest to NIEMOŻLIWE. Jednak jest pare sposobów na sciąganie tak szybko: Ja np. postawilem na swoim kompie serwer HTTP i kiedy sciągalem na tym kompie jakies pliki z serwera to transfer moglby byc nawet 10GB/s, to juz zalezy od predkosci dysku i procesora :) Drugi...

    Sieci Początkujący   04 Sty 2004 00:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2563
  • Predkosc odczytu z EEPROM (i2c)

    Czy jest jakies odganiczenie co do predkosci odczytu danych z pamieci EEPROM bedacej na magistrali I2C, oczywiscie oprocz ograniczenia zegara do 100KHz.

    Mikrokontrolery   30 Sty 2004 16:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1232
  • pingi, hasło, gry sieciowe

    no ja wiem o co chodzi admin dal albo zamale lacze lub nie ustawil zadnych limitow predkosci ja tak mialem i net tylko wnocy ale za to byl 1mbps co do pingow to duze straty twoj dostawca powinien pomyslec o zmianie anteny bo 20% to jest duzo ja mam tak : ping jest 58ms sredni i kolo 1% straconych...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   17 Lip 2004 13:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1803
  • sata jak podlaczyc?? czy moge??

    hmmm Teoretyczne na kontrolerze pelnej mocy nie uzyskasz. Maximum przy dobrych wiatrach to bedzie 133MB/s - Tyle ile przy ATA133. Ograniczeniem dla kontrolera jest przepustowosc magistrali PCI, rowna wlasnie 133MB/s. Musialbys PCI podkrecic do 37.5Mhz, zeby uzyskac 150MB/s. Ale - jezeli dostales...

    Komputery Hardware   25 Lip 2007 22:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1385
  • Internet z UPC

    Kurcze... przeciez ta prędkość to jest.... podana prędkość dostępu do netu.. a nie do jakiegoś serwera na którym jest dany plik. Wyobraż sobie ze jest taki serwer.. na który ma 32 kb/s w jedną i 32 kb/s w grugą strone. To wytumacz mi jak sciągniesz plik ktory jest umieszczony na tym serwerze......

    Sieci, Internet   30 Maj 2008 12:50 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 17141
  • Jedna neostrada na dwóch łączach

    wszystko zalezy od konfiguracji DSLAM w centrali jesli wykupiles 128 to linie masz skrosowana wlasnie dla predkosci 128. Daletego tez nawet jesli zalogujesz sie swoim loginem u kogos na laczu 128 samemu majac nawet 1024 to i tak max wyciagniesz 128. Proste ograniczenie sprzetowe.

    Sieci, Internet   30 Wrz 2005 19:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1410
  • podkrecanie PII 400 (Slot 1) do 600MHZ

    slawoslaw - mnoznika zmienic sie nie da. Ten procesor ma 512kB cache i to jest pojemnosc standardowa, typowa i jedyna. Procesor to nie tylko chlodny rdzeń (moze wytrzymalby wieksza predkosc i temperature), ale tez pamiec cache L2 na plytce procesora, o ograniczonym czasie dostepu (5ns/200Mhz dla PII400Mhz,...

    Komputery Eksploatacja   14 Paź 2005 15:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1099
  • si()nik elektryczny do zasilania samochodu

    witam tworze ten temat bo kolega wpadol na pomysł aby przez zime pobawic sie samochodami dokładnie zmniejszyc koszty podrózy samochodem razem wymyslilismy aby w maluchu zamiast standardowego silnika po wielkich przeróbkach wstawic dwa elektryczne na dodatek zostaje wiele miejsca to tez zajelismy-chcemy...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   17 Kwi 2007 21:21 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 8568
  • sprawdzenie szybkości połączenia

    Np. tu : Ale czasami troszke oszukuje.... Dodano po 19 No i zdaje sie, ze pokazuje szybkosc polaczenia od Twojego providera...., ale jesli orientujesz sie ilu jest uzytkownikow w sieci mozesz z grobsza policzyc ile na twarz. Mysle ze znajdziesz na googlach bez problemu programy ktore pokazuja...

    Sieci, Internet   02 Lut 2006 15:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 38162
  • Za wolny timer w ATmega8. Program wysyłający znak co 1 s poprzez UART.

    Mam wrazenie, ze fuse bity mam ustawione dobrze: # uisp -dprog=dapa -dlpt=0x378 --rd_fuses Atmel AVR ATmega8 is found. Fuse Low Byte = 0x9f Fuse High Byte = 0xc9 Fuse Extended Byte = 0xff Calibration Byte = 0xb9 -- Read Only Lock Bits = 0xff BLB12 -> 1 BLB11...

    Mikrokontrolery   07 Maj 2006 16:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1761
  • Nieszczesne poziomy napiec 5V <-> 3V

    Witam, problem chyba czesto nekajacy osoby probujace zgrac dwa uklady zasilane roznym napieciem. Ja probuje "pogodzic" ze soba TUSB3410 (konweter RS<->USB, zasilany 3,3V) z ADuC845(`52). Chodzi konkretnie o polaczenie linii portu szeregowego. Oczywiscie mozna zasilac uC napieciem 3,3V i wtedy nie...

    Mikrokontrolery   14 Cze 2006 15:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 990
  • Nietypowe zasilanie uzwojenia -elektroniczna komutacja.

    A co to za silnik? Na razie wiemy tylko, że raczej nie spalinowy. Mialem na mysli silnik wlasnej roboty. Silnik tarczowy z magnesami neodymowymi z cewkami bezrdzeniowymi. To pytanie na razie nie ma charakteru praktycznego ale raczej czysto teoretyczny. Myslalem o tego typu zasilaniu aby z silnika...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   14 Paź 2006 14:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1791
  • Poszukuję kursy prgramowania mikrokontrolerów ARM

    czy mógłby ktoś podać stronkę na której znajdę opis programatora dla tego procesora na USB? Innymi słowy: cały schemat, oraz jakiś program pod Windows który będzie się z tym komunikował i nie będzie to wszystko wymagało włączania procka na 10s itp. dziwnych rzeczy Do programowania przez USB (lub...

    Mikrokontrolery   12 Maj 2009 17:56 Odpowiedzi: 67    Wyświetleń: 31145