Mam wątpliwości co do wielkości radiatora odprowadzającego ciepło, mimo tego że jest aktywnie chłodzony. Czy zastosowałeś pastę termo-przewodzącą? Możliwe że ogniwo już się ugotowało stąd nadmierny pobór prądu. Generalnie wystarczy peltiera zasilić niższym napięciem aby obniżyć pobór prądu. Najprościej zastosować jakiegoś mosfeta sterowanego prostym...
Nieszczelność nagrzewnicy może być powodem parowania szyb
Może warto wymienić filtr kabinowy jeżeli nadmuch jest słaby.
Cześć! Jak w temacie. W premiumce ogrzewanie kabinowe działa nonstop. Brak możliwości zmiany temperatury nawiewu na zimne. Gdzie może być problem? Pozdrawiam
to pokretlo do ogrzewania kabinowego zamyka klape tylko a nie doplyw goracego plynu do chlodnicy?
Jak jest duży mróz i masz intensywne ogrzewanie kabinowe włączone może nie dojśc do 90. Przy takich temperaturach jak dzis - blisko zera mi dochodzi do 90 wskazówka po 10km jazdy w miescie. Jeżeli w taki dzień jak dziś wskazówka Ci nie dojdzie do 90 i wskaźnik wskazuje prawdę to cudów nie ma, termostat musi przepuszczać. Kupiłeś markowy czy najtańszy?
Jak coś ci kolego mogę doradzić wymień jeszcze filtr kabinowy efekt będzie jeszcze lepszy
Witam Filtr kabinowy masz pod wycieraczkami ,musisz sciągnąć wycieraczki,plastykową osłone pod nimi i mniej więcej na srodku jest filtr w takiej plastykowej puszcze .A co do szyby to jak otworzysz bagażnik to po lewej u góry masz taką osłonę gumową na przewody i często jest tak że w tym miejscu przewód od ogrzewania się tam przeciera .Pozdrawiam
A Ty masz ogrzewanie postojowe które też załacza wentylator kabinowy bez kluczyka i odpalonego silnika.
Jak w temacie ,ma słabe ogrzewanie i marzną szyby od środka. Co może być tego przyczyną ? Termostat albo filtr kabinowy?
Witam ma ktoś jakiś pomysł, daf 106 ogrzewanie wodne rozładowywuje akumulatory po całej nocy, akumulatory nowe nawet podmienione z innego takiego samego Dafa I to samo . Pompka wody od ogrzewania nowa wentylator kabinowy nowy, dodam ze dzieje się to w okresie zimowym podczas użytkowania ogrzewania wodnego. P.S po wymianie wentylatora kabinowego na trzy...
Piszesz, że wymieniałeś płyn. Myślę , że nieodpowietrzony układ chłodzenia / wąż twardy do chłodnicy, brak ogrzewania kabinowego/.
W T&C rocznik 2005 jest filtr kabinowy przy nogach pasażera od strony konsoli środkowej - lekko po skosie. To taka podłużna czarna puszka. Trzeba przesunąć zabezpieczenie wzdłuż obudowy a następnie zdjąć ramkę zaślepiającą ... dalej już samo wyciągnięcie filtra (ma on nacięcie fabryczne po środku by można go było lekko "złamać" w kierunku drzwi pasażera).
Na 1 i 2 biegu 190 gdy jest wszystko powłączane (a teraz tak jest) nie ma takiego nadmuchu jak w lato (wystarczy przekręcić gałką od cipło-zimno i widać różnicę), centralny wlot jest tylko do zimnego powietrza. Co do grzania to 190 miały dwa rodzaje termostatów (miały też tzw. wersję miejską). Jeżeli posiadasz wersję "miejską" termostatu to na "trasie"...
W tym aucie bez włączonej dmuchawy to ogrzewanie grzeje tyle co nic... więc jednak to chyba jest jeden problem. W wersji ELX nawet bez klimatyzacji prawdopodobnie jest filtr kabinowy (ja miałem) i on dodatkowo ogranicza przepływ powietrza, tak że bez wentylatora praktycznie nie ma wentylacji.
Co to znaczy, że wentylatory działają ?. Sprawdź, czy przy różnych stopniach regulacji odczuwalnie wdmuchują one zimne powietrze do kabiny, bo jeśli nie, to należy sprawdzać inne podzespoły, odpowiedzialne za ogrzewanie. Kiedy sprawdzałeś-wymieniałeś filtr pyłkowy (kabinowy).
Witam mam problem,otóż po drobnej kolizji zauważyłem ze nie mam ogrzewania w kabinie.Nie wiem czym to może być spowodowane,ale pod prawym błotnikiem pozostał mi niezabezpieczony przewód w którym poprowadzone jest powietrze. Nie mam pojęcia do czego on służy, czy do abs, czy asr, czy też może jest powiązany z ogrzewaniem kabinowym. Po włączeniu silnika...
Obieg wewnętrzny również idzie przez filtr kabinowy.
On się rozdziela na wiele "odnóg" m.in. do manetki pod kierownicą i do wył. pedału sprzęgła, do ogrzewania fotela, wychodzi z kabiny do ogrzewania w filtrze osuszacza.Sprawdź na początek tą "odnogę" poprzez odłączenie jej.Pod pokrywą złączy kabinowych jest to dosyć wygodne
Rozdział ''ogrzewanie'' z instrukcji serwisowej Hondy Aerodeck
Niektóre radia same wylaczaja się przy starcie odcinajac prąd od wzmka, czyli producent powinien być na to przystosowany, poza tym zamontuje włącznik elektryczny. Radia radiami, niektóre auta posiadają przekaźnik "rozruchowy" , odcina na czas rozruchu wszystkie zbędne urządzenia, dmuchawę kabinową, ogrzewanie foteli, ogrzewanie szyby tylnej, akurat...
Z kratek mocno dmucha jak ustawisz na max? Może wymień filtr kabinowy.
Chciałbym zwrócić sie do Fachowców z branży o rade. Co sugeruje kod F33 w ogrzewaniu kabinowym AirTronic D2 24V firmy Eberspracher. Podawany kod nie jest kodem zależnym od marki pojazdu, ponieważ zamontowywane było poza serwisem pojazdu. W początkowej fazie rozruch ogrzewanie zachowuje sie poprawnie, w momencie pojawiania się płomienia silnik "zrywa"...
Poprawienie klapki zdało egzamin na chwilę, w międzyczasie wymieniłem filtr kabinowy, też nic nie dało.
Witam. Mam problem z mokrym ogrzewaniem Ebersprecher D10W. A więc ogrzewanie jest założone w samochodzie marki Scania R. W czym problem. Na postoju ogrzewanie postojowe odpala grzeję wodę w nagrzewnicy ale nie włącza się wentylator kabinowy. Ale gdy jest włączony zapłon wszystko działa bez zarzutu.
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
...być wyniki poślizgu sprzęgła mniej niż 15% a u mnie pokazywało 2 lub nawet 0%..... To sprezęgło masz ślizgające się, czy viskozę??? he he! 2 lub nawet 0% znaczy zatarta wiskoza.Chociaż jeden gość na forum, co nie kombinuje jak koń pod górę, tylko normalną, prawidłową procedurę diagnozy zrobił!!! Powiedz szefowi, że wkrótce koszty zwiększonej konsumpcji...
No tak ale nie trzeba wymieniać oleju w silniku, płynów chłodniczych, filtru oleju, filtru powietrza, pasków rozrządu itd. Za to olej w przekładni do wymiany. Więc wymieniasz olej Ogrzewanie jest często elektryczno wodne. Więc płyn też podlega wymianie. Filtr powietrza kabinowy jest. Podlega wymianie. Do tego szybciej padające klocki hamulcowe i zdzierają...
po pierwsze sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, jeśli tak to prawdopodobnie przeciek nagrzewnicy (parujące tłuste szyby, specyficzny zapach po włączeniu ogrzewania, wilgotne dywaniki ) jeśli nie ubywa płynu a podobne objawy poza tłustymi szybami to prawdopodobnie do kabiny przedostaje się woda/ wilgoć z zewnątrz, polecam zacząć od przeglądu...
A filtr kabinowy wymieniony?Bo coś kiepsko wygląda.
Może sprawdź filtr kabinowy czy nie jest zawalony.
Dziekuje filtr kabinowy do wymiany teraz jest ok.
A zamknięty masz obieg powietrza Że krąży powietrze tylko kabinowe beż zewnętrznego?
1. Z przodu kontrolowane są tylko pozycyjne i ew dzienne. Mijania i drogowe nie są kontrolowane. Fiat wyszedł z założenia że kierowca chyba ślepy nie jest i widzi że jedno oczko mu nie świeci ;) Co do klapy bagażnika to pewnie złamany kabel w przelotce do klapy... 2. Może źle założona poducha amortyzatora, talerzyk... A może to nie od koła a np półka...
Poszedłem krok dalej, rozkręciłem miejsce w którym jest filtr kabinowy (pod maską). I teraz gdy wlanczam ogrzewanie (otwarty obieg powietrza), słychać że samochód ciągnie powietrze ale go nie dostaje. Po rozkręceniu okazało się że nie uchylają się klapki nagrzewnicy (bo tak chyba nazywa się to urządzenie za filtrem kabinowym przez które dostarczane...
Nagrzewnica może być "zamulona" albo zapowietrzona. Czy auto zostało sprowadzone z "ciepłego" kraju, bo jeśli tak, to może być zamulona, gdyż kierowcy nie korzystają z ogrzewania. Sprawdź filtr kabinowy, bowiem "zasyfiony" może być powodem słabego grzania. Pamiętaj o właściwym poziomie płynu chłodniczego oraz kontroli pracy pompy wodnej np. poprzez...
wymień filtr kabinowy
termin zakończenia odsiadki. (at)inz.motyf znikł...czyżby coś było na rzeczy ? Swoja droga niedawno widziałem za bodaj 100zl na ,,Alleluja" przepiękny niemiecki, wojskowy termowentylator wykonany w/g normy IP 67 (!) z wbudowanymi wszystkimi zabezpieczeniami i regulacją temperatury. Na jachcie kabinowym tylko nagrzewnica typu Webasto.
Tak dmucha dobrze Na próbę wyjmij filtr kabinowy. Sprawdź szczelność kanałów nadmuchu. Jak ma możliwość zasysać nieszczelnościami, tak się będzie działo.
Co do parowania szyb to prawdopodobnie masz zapchany lub brak filtr kabinowego. Wymianę masz tutaj [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Wentylator musisz sprawdzić lub komuś to zlecić.
W komorze silnika na ścianie grodziowej (pod wycieraczkami) jest umieszczony filtr kabinowy! Wymieniałeś go? Wyciągałeś i sprawdzałeś czy lepiej dmucha?
Rękę da się wsunąć pod nogami pasażera żeby sprawdzić temperaturę nagrzewnicy a filtr kabinowy ma znaczenie ale jak jest zapchany to słabiej dmucha .
Trzeba pociagnac pokretlo od wentylatora kabinowego. Pozdrawiam!!
wymień filtr kabinowy najpierw a potem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam. Posiadam wozidło jak w temacie. Problemem są lekko parujące szyby po włączeniu ogrzewania. Przy włączeniu zimnego nawiewu szyby nie parują. Przy ciepłym nawiewie lekko zachodzą parą. Auto jest bez klimatyzacji, filtr kabinowy czysty, w środku nie czuć zapachu płynu chłodniczego.
Niestety polonez nie posiada filtru kabinowego i cały syf zalega nagrzewnice.
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Jaki masz numer błedu? Nie wiem jak jest w golfie, bo np. w sharanie sa cztery klapy z silniczkami i do dwóch jest dostęp od nóg kierowcy, bez wiekszego rozbierania, natomiast klapa recyrkulacji jest na samej górze kolo szyby, przy filtrze kabinowym i zeby sie do niej dostac trzeba zdejmować caly kokpit. Roboty strasznie dużo. Teraz napisz jaki masz...
Z ciekawości spytam jaką temperaturę ( w zimie ) nastawiasz do grzania wnętrza auta, może zbyt niską i masz takie efekty. Ponadto jeśli rzadko używasz "ogrzewania", to mogło dojść do "zamulenia" nagrzewnicy, na którego wpływ ma rodzaj stosowanych płynów chłodniczych. Znam taki przypadek, że w aucie sprowadzonym z Włoch (gdzie rzadko włącza się ogrzewanie)...
A filtr kabinowy miałeś kiedyś wymieniany, bo mnie to wygląda na zapchany filtr kabiny. W kratkach nawiewu nie masz czasami kawałków gąbki?
polecił bym też wymianę filtra kabinowego, może tu leży problem. Jest on zaraz pod szybą, pod maską od strony pasażera, jak wymienić odsyłam do wielkiego wujka G ;) Pozdrawiam
a ja powiem tak. NALEŻY ZAPOMNIEĆ O WYKORZYSTANIU KOLEKTORA WYDECHOWEGO DO OGRZEWANIA KABINY. a dlaczego to już wcześniej opisano i nie ma się co sugerować ogórkiem, czy maluchem /inne rodzaje/. jeśli webasto to mokre, bo co po samej kabinie, skoro można przy okazji silnik /po uruchomieniu oryginalnego kabinowego/. a co powiecie na nagrzewnicy z żuka?...
wyjolem filtr kabinowy faktycznie bylo duzo lisci wczyscilem odkurzylem ale bez zmin z tym ogrzewaniem nie wiem co moze byc prosze o pomoc
Witam mam problem z t5 ogrzewanie słabo działa dmucha ledwie cieple powietrze choć na zegarze 90 stopni w czasie jazdy jest trochę cieplejsze, samochód ma przejechane 130 tys płyny filtry kabinowe były wymieniane na czas wiec nie myślę ze to nagrzewnica ani zapchany filtr kabinowe. Jeszcze w dodatku wszystkie węże są gorące ze ciężko je utrzymać w ręce...
Witam Posiadam astrę 2.0 dtl i poajawił się opisywany problem, oczywiście na 100% jest to problem elektrozaworu nagrzewnicy i pewnie można wstawić przelotkę i odłączyć silniczek , tylko jak tam się tam dostać. Może ktoś potrafi to opisać to krok po kroku. No i jeszcze czy przy takim rozwiazaniu działa klima przy włączonym ogrzewaniu - ma to szczególne...
Np to dorzucę coś o Renaul Espace 3 1. Świece w podszybiu ( specjalny klucz przegubowy/łamany) 2. Filtry kabinowe w zamkniętych zaślepkami wnekach łożysk telekopów 3.Żarówki w lewej lampie ( przeszkadza komputer i akumulator) 4.Skrzynka przekażników i bezpieczników w kabinie silnika obok akumulatora 5.Żarówki podświetlenia wskażników - demontaż: głośników,...
Panowie temat prozaiczny, rozebrałem od strony pasażera, doszlem do nagrzewnicy wyczyściłem, a głównie kupiłem markowy filtr kabinowy. Zrobiło się ciepło i miło grzeje ze hej, pozdrawiam
mam problem z ogrzewaniem kabiny w moim golfie, temperatura 90 na blacie a w kabinie średnio ciepło a poza tym z prawej strony z kratki leci zimne powietrze. Rozrząd wymieniony komplet, filtr kabinowy również, termostat także pozostała nagrzewnica ale to ostateczność gdyż dużo roboty, proszę o jakąś podpowiedź
Do klapy ciepło zimno jest dojście pod maską za filtrem kabinowym. Co do reszty to nie wiem.
Pamiętaj jeszcze o odpowiednim stężeniu ozonu czyli o czasie ozonowania. Niektórzy ozonują 2x15min ale to nic nie da jak ma się ozonator o słabej wydajności. Ozon nie lubi ciepła więc nie włącza się ogrzewania w aucie podczas ozonowania oraz nie robi tego na pełnym słońcu. Temperatura 20-25 stopni w aucie mu nie przeszkadza. Najlepiej przed ozonowaniem...
Na początek wyjmij filtr kabinowy nawiewu . jak zacznie dobrze dmuchać to reszta też wróci do normy . Kiedy były ostatnio zmieniane ?
witam mam passata b5 tdi 90km 98r.problem polega na tym ze słabo grzeje ,temperatura wskakuje normalnie 90 stopni .weze dolotowy i wylotowy nagrzewnicy sa gorace,wymieniany byl termostat i plyn,mimo to powietrze leci niezbyt gorace.filtr kabinowy tez byl wymieniany.pozdrawiam i licze na pomoc
Panowie O.K. Ale tak jak pisałem,potencjometry,zawory a nawet czujnik kabinowy został przełożony z innego sprawnego modelu w kórym napewno jest dobrze,bo wcześniej sprawdzałem. Węże na "krótko"jest dobrze.........
To jeszcze wymień filtr kabinowy i uszczelkę pod głowicą. A po co zmieniałeś chłodnicę? Układ sterujący - klapki linki sprawdzony?
Ostatnio nastały silne mrozy i jestem w małej kropce, ponieważ zauważyłem, że jak włączę ogrzewanie na max (mam klimatronik) to czy z włączoną klimatyzacją czy bez powietrze jest tylko letnie. Nawet cieplejsze jest tylko na początku, później jakby było chłodniejsze... Wcześniej tego nawet nie zauważałem, ponieważ jeżdżę na krótkich trasach max 20 min....
Nie - mam ustawione grzanie - sprawdzalem parokrotnie. Przed paroma minutami natomiast po kolejnej probie uruchomiania pieca wentylator w kabinie przestal dzialac - piec zostal przedmuchany i... zgasla dioda na przycisku ogrzewania postojowego - piec sie zablokowal. Jutro podjade do znajomego z VAS'em i zczytam bledy. Nie mam pojecia co sie dzieje....
Jeśli fachowcy badali sprawę ogrzewania w aucie, to wypada mi tylko dodać, aby dodatkowo sprawdzić ciepłotę węża doprowadzającego i odprowadzającego ciecz z nagrzewnicy (powinny być oba ciepłe). To, że nagrzewnica jest szczelna nie świadczy, że musi grzać, bo może być "zamulona". Sprawdź, czy zawór w nagrzewnicy otwarty jest na maksa. Może trzeba samą...
Nagrzewnicę wymieniałem miesiąc temu bo rzeczywiście była dziurawa przez co praktycznie nie było ogrzewania. Teraz jest ok, jedyne co to mogę mieć wilgoć pod siedzeniami ale czy to może być przyczyną brudzenia się szyby przedniej od srodka?
witam mam problem z ogrzewaniem nie dziala Opisz co sprawdziłeś - temperatura silnika jak się zachowuje - węże chłodnicy ciepłe zimne jak silnik pochodzi, - dmuchawa dmucha na różnych poziomach słabiej mocniej ? - płyn chłodniczy jest nie ma ? - filtr kabinowy zmieniany ? może rodzina mysia tam chałupę wybudowała :)
Jeżeli chodzi ci o ten przewód 2 zyłowy co idzie kolo filtra kabinowego to idzie do elektrozaworu nagrzewnicy .A ten układ LM2904N to gdzie go masz bo nie kojarzę .
Zastosowałem zamiennik i jak się okazało jedno z przyłączy miało zbyt krótkie przewody. Nie jest to jednak jakimś problemem - dało się podłączyć z dobrym skutkiem. Nawiew kabinowy działa i przez miesiąc eksploatacji nowej kostki nie ma żadnych problemów.
Witam. Wczoraj trafiło do mnie Audi S6 C5 2001 r. 4.2 v8 z następującym problemem: Po dłuższej jeździe przestaje dmuchać z nawiewów powietrzem, co wiem napewno to, że w tym czasie zamykają się klapy od obiegu zewnętrznego i wewnętrznego tak że wentylator nie ma skąd zassać powietrza i jest słyszalne charakterystyczne buczenie. Po podpięciu climatronica...
Witam wszystkich. Mam mały problem. Otóż przestała działać mi dmuchawa (Golf IV 1.9 TDI). Na początku słychać było jak zwalnia i się wyłącza, Od czasu do czasu się włączała i znowu zwalniała i wyłączała. Teraz nie działa w ogóle. Bezpieczniki wymienione, filtr kabinowy wymieniony. Zero reakcji na zmianę biegu, temperatury i trybu ogrzewania. Instalacja...
Rozumiem, że w innym egzemplarzu tego samego auta wszystko gra ? Myślę, że wymiana filtru kabinowego, czujnika temperatury jak i termostatu była raczej mało sensowna. Choć z tym ostatnim, nie do końca. W większości aut (myślę, że w Twoim również) jest tak, że jeśli auto jest zimne i termostat jest zamknięty to płyn chłodniczy przepływa nie przez główną...
Kolego, jeśli po wymianie chłodnicy nadal ubywa płyn, a nie ma żadnych innych zewnętrznych wycieków, to raczej szukaj usterki w uszkodzonej uszczelce silnika. Wcześniej jednak wykonaj badania płynu w zbiorniczku na zawartość oleju i spalin. Twierdzisz, że silnik stracił moc i kiepsko pali, więc najlepiej udać się do szpeca od diesli, który może też...
Moim zdaniem w zimie trudno jest dogrzać silnik diesla ( miałem już dwa auta z takim silnikiem), ale w Twoim przypadku sprawdź filtr kabinowy(pyłkowy) - wymień jeśli jest zanieczyszczony i ewentualnie odpowietrz nagrzewnicę. Proszę wziąć również pod uwagę termostat tj. czy należycie działa. Jeśli chodzi o chłodnicę, to takie mają być objawy - górny...
Teraz już wiem jak to wygląda w Megane Hatchback 97' Do silniczka tak jak i do dmuchawy powietrza można sie dostać z pokrywy silnika. Czyli standardowo odkręcamy wycieraczki, wyjmujemy wszelkie osłony i rynny, i nie wiem co jeszcze żeby wyjąć całą rure z filtrem kabinowym(bardzo ciężko wychodzi bo jest wielka a nie ma miejsca żeby ja wyjąć). Tuż za...
Mam problem z instalacja wentylatora kabinowego. Otóż któregoś dnia nie zadziałał wentylator i wymieniłem bezpiecznik F 18 mowie ok zdaz sie. Na nastny dzien rano to samo. Wymienilem znowu i dopiero po 3 dniach efekt ten sam. Nie jestem elektromechanikiem wiec na instalacji samochodowej sie nie znam. Wiec zaczolem czytac szukać. Myslałem ze jak odpalam...
Sprawdź zawór włączający obwód grzania, odpowietrz nagrzewnicę oraz zmień filtr pyłkowy (kabinowy), od którego zależy skuteczność grzania. W przypadku, gdy jest on mocno zanieczyszczony, to nawet dmuchawa włączona na ful nie pomoże. Jeśli masz klimatronik (nie znam tego samochodu), to mogą się nie otwierać klapy nadmuchu.
Witam mam taki problem ze w mojej lagunie 1 z 1998r to jest ta po lifcie benzyna z gazem 1.6 Nie wiem co się dzieje ale strasznie paruja mi szyby w środku samochodu wymienione mam wszystkie filtry czyli powietrza i Kabinowy raz działa i nic nie paruje a dużo razy musze otwierać okna żeby odparowaly mi szyby i jeszcze mam taki problem ze nie działa mi...
Na początek kilka rzeczy 1 Stan płynu chłodniczego 2 filtr kabinowy czy nie zatkany 3 wentylator czy działa (od nadmuchu) 4 kanały przez które leci ciepłe powietrze termostat mógłby być uszkodzony gdyby silnik się przegrzewał właściwie w wypadku ogrzewania kabiny mało ma on do czynienia bo nagrzewnica w aucie to jak druga chłodnicza włączana ręcznie...
Filtr kabinowy czysty? Dolot do nagrzewnicy niczym nie zapchany? Nagrzewnica nie jest niczym zabita? VW nie stosował zaworów na wężach, lecz klapę która zamykała dopływ powietrza do nagrzewnicy. Założyłeś wszystkie linki dobrze?
A co z temperaturą silnika. Jeżeli łapie 90 st to prawdopodobnie do wymiany nagrzewnica. Sprawdź filtr kabinowy czy nie jest zasyfiony a jeżeli nie był dawno wymieniany to od razu wymień. Jeżeli silnik nie łapie temperatury to do wymiany termostat.
Sprawdź, czy ciepły płyn dochodzi do przewodów nagrzewnicy i czy ciepły też wychodzi. W razie potrzeby wymień filtr pyłkowy (kabinowy), od którego czystości zależy efekt nadmuchu powietrza przez dmuchawę, w tym również gorącego. Jeśli za poprawność działania reszty podzespołów związanych z grzaniem gwarantujesz, to dla informacji dodaję, że silniki...
Mam problem następujący : SCENIC III, 1,9 dci - rok 2011 1. brak ogrzewania ( zaobserwowałem to teraz w październiku 2020 ) - wcześniej nie było problemu 2. w lipcu wymieniałem rozrząd ( komplet ) - wymiana płynu już o jakimiś czasie dostrzegłem że auto nie grzeje wcześniej przed wymianą rozrządu było ok 3. mały wyciek płynu od strony termostatu pomiędzy...
jaka jest przyczyna zaparowania szyb w chrysler 300c (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz opisać aktualne warunki pogodowe, w których występuje problem z zaparowanymi szybami? temperatura na zewnątrz 0 stopni ewentualnie lekko na minusie AI: Czy w ostatnim czasie były jakieś zmiany lub problemy z systemem ogrzewania, wentylacji lub klimatyzacji...
Witam. mam problem z audicą A3 8l 98r 1,9 tdi 110 km. Tak jak w temacie podczas jazdy tym samochodem szczypią oczy i jest złe samopoczucie i nie jest to choroba lokomocyjna bo w innych autach jest ok, a i pasażerowie czują to samo. Dzieje się to niemal od początku jazdy od zimnego silnika, niema też żadnego wyczuwalnego zapachu wewnątrz kabiny, silnik...
Sprawdź dłonią ciepłotę nagrzewnicy i jej króćców ( na wejściu i wyjściu), jeśli będą zaledwie letnie, to szukaj usterki np. termostatu lub awarii pompki wodnej (urwany wirnik), zbyt małej ilości płynu chłodniczego lub zapowietrzenia układu. Sprawdź w jakim stanie masz filtr kabinowy, może jest "zabity" i wówczas nie będziesz miał efektu grzania, nawet...
jeszcze sam dokładnie nie wiem, ale planuję to wszystko zmieścić w podszybiu. Kupilem blok wodny na peltiera, nagrzewnice ze starego fiata i pompke paliwowa, zeby to wszystko mi sie pompowalo :) polaczenia beda na rurkach miedzianych. Moze masz jakies sugestie? Sam układ chcę, aby działał nastepująco: na nagrzewnice skieruje przy pomocy rury ped powietrza...
a gdzie jest ten filtr przeciwpyłkowy?, to jest ten tzw. filtr kabinowy?, jeżeli tak to on był nie tak dawno wymieniany. ten reduktor to tez nie wiem gdzie jest i jak to wygląda :cry: . a co do nagrzewnicy, u mnie jest stara, nie była wymieniana, a jak już pisze o nagrzewnicy to mam jeszcze jeden problem, otóż jak się autem czasem da porządnie po garach...
w tym przypadku prawdopodobnie chodzi o rezystor. Jest umieszczony w obudowie między dmuchawą a filtrem kabinowym (ma 5 przewodów). Wymień rezystor, zacznie pracować dmuchawa i załączy się również klima. Rezystor kupisz tylko w Citroenie (ASO) koszt to około 50 zł.
Tylko że przeważnie problem jest za zapchaną nagrzewnica nie kamieniem a innym drobnym syfem (kawałki plastiku ,gumy, nikt raczej na wodzie nie jeździ). Wystarczy płukanie i czyszczenie bo filtr kabinowy przeważnie jest tylko na dopływie świeżego powietrza i wymiennik potrafi być zabity kurzem amen plus gąbki do uszczelniania które się zdegradowały...
Witam wszystkich Mam problem ze swoim Peugeotem (sedan, 1.4, 99r wersja husky). Poprzedni właściciel wyjął filtr kabinowy i przez te wszystkie lata nazbierało się w tunelach ogrzewania masa syfu, który nie nadaje przyjemnego zapachu podczas grzania...W każdym razie chcę zdjąć deskę rozdzielczą, wymyć wszystkie tunele, wyczyścić nagrzewnicę i puścić...
Witam mam problem z nawiewem. A więc tak ogrzewanie na postoju działa daje ciepło cały czas jak jest włączone natomiast podczas jazdy Daje ciepło przez około 50sek po czym nagle zimne też przez 50 sek I tak na zmianę raz cieplo raz zimne. Wymieniłem termostat bo tak stwierdzono nic jednak to nie pomogło.Układ odpowietrzony filtr kabinowy wymieniony....
Sprawdź filtr przeciwpyłkowy/kabinowy. Pewnie go nie wymieniałeś i się zapchał liściami i innymi świństwami. Następnie sprawdź ile masz płynu w chłodnicy, jak mało to go dolej. Sprawdź jego konsystencje. Ewentualnie zobacz czy narzewnica pracuje prawidłowo, tzn. czy jest gorąco przy wejściu i przy wyjściu z niej. To chyba na tyle do sprawdzenia...
dzisiaj od rana walczyłem z klimą i tak, filtr kabinowy nowy, wyczyszczone nagrzewnice, które nie były mocno zabrudzone, sprawdzone wszystkie klapy, to auto nie ma klapy która oddziela nagrzewnice od ogrzewania od tej od klimatyzacji. Ciśnienia LP 2 bar, HP 8 Bar. No i klimatyzacja dalej nie dmucha zimnym. Co mnie zaciekawiło to te dwie rurki co wchodzą...
1) Filtr kabinowy w jakim stanie masz? 2) Pod - trza zanurkować głową w nogi kierowcy i odsłonić plastik i tam jest ten przekaźnik niestety nie pamiętam który to ale jest tam jeszcze bezpiecznik taki duży - MAXI i on też odpowiada za ogrzewanie tylnej szyby - rozumie że obie kostki sprawdzone i styki nie wypalone? (bagażnik i koło bezpieczników?)
Najczęstszymi przyczynami parowania szyb jest albo stary filtr kabinowy, lub awaria mechanizmu odpowiadającego za obieg powietrza zamknięty lub otwarty. Zapraszam na mojego bloga http://moj406.blogspot.com/2012/05/nadmi... tam opisałem dokładnie problem na przykładzie peugeota 406.
Witajcie Problem jest następujący, rok temu zimą auto bardzo szybko się nagrzewało (mówię o kabinie pasażerów). Nawiew na szybę zawsze włączał się na największych obrotach i w aucie robiło się strasznie gorąco. Gdy wyłączyłem nawiew na szybę i włączałem grzanie manualne lub automatyczne to wentylator zmieniał swoją moc. Klima nie działała gdyż jak to...
"powiedział że jest do wyczyszczenia nagrzewnica bo jest lekko przypchana" Pewnie miał na myśli że jest zewnętrznie z kurzu lub liści przybrudzona jeżeli jeździł bez filtra kabinowego. Dodano po 1 Ten dolny wąż nie może być zimny jeśli osiągasz temp 90 stopni ma być w miarę ciepły. Druga sprawa czy wentylator nie chłodzi ci za długo może czujnik temp...
piaskarki kabinowe drzwi kabinowe scania ogrzewanie ogrzewanie
monitor matryca uszkodzona transport kolumn usunąć wokal
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Wymiana uszczelniacza przekładni Brinkmann 1995 - krok po kroku Telegazeta na Sony Bravia przez SCART-HDMI i Multiroom Polsat Box