to może być wina alternatora, może mieć łożyska do wymiany, ja tak miałem w lanosie 1,6 16V jak włączałem światła, nawiew i chciałem otworzyć szybę to miałem takie objawy że obroty spadały i szarpało autem i jeszcze pasek piszczał
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
Pewnie zapowietrzona pętla. Zakręć pozostałe obiegi i pompka na maksymalne obroty.
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Mój kolega ma to samo jak doda gazu to ogrzewanie jest dobre.Probowaliśmy wszystkiego odpowietrzanie itd. i nic dalej to samo więc nie chcę Cię martwic ale na 99% masz zabitą nagrzewnicę.Podjedż na myjkę samochodowa albo gdzieś żebys miał dostęp do węża z wodą,odkręć oba przewody do nagrzewnicy i spróbuj ją przepłukać (przy okazji zobaczysz jakie ciśnienie...
A czy poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy? Nie wyrzuciło płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?
Sprawdź wąż powrotny chłodnicy, jak się grzeje cały czas to termostat. Klima nie powinna tak zbijać temperatury silnika nawet przy ustawieniu klima + full ogrzewanie kabiny. Co do podbijania obrotów - na pewno powinien podbijać jak kompresor pracuje. Natomiast dziwne jest to, że jak włączasz bez ogrzewania (przy ustawieniu 18 stopni przy obecnej pogodzie...
Kiedy kolega sprawdzał pompę wody? W XL-D Turbo jest chyba ten sam blok. Silnik 4CT 2,00.
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Dolny przewód przy chłodnicy jest zimny, wiec wszystko ok. Z płukaniem Prestolem na razie się wstrzym bo słyszałem ze niszczy przewody. Z Prestolem spokojnie, na forum Mazdy niemal wszyscy to stosujemy, i auta śmigają, Ejektrozawór hmm jeśli masz tak jak w mercach, w komorze silnika i za nim przewód jest ciepły, znakiem on jest dobry a uwalona nagrzewnica.
Witam,przetnij wąż zasilania nagrzewnicy i tam wepnij pompke wspomagającą, polepszy się ogrzewanie. Zasilanie pod stacyjkę.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
Dziać się tak może dlatego że podczas jazdy sam pęd powietrza może wdmuchiwać w jednym miejscu cieplejsze a w innym zimne powietrze. Radze sprawdzić połączenie tunelu od nagrzewnicy do dmuchawy.
Jak masz ustawione ogrzewanie? Niektore auta podwyzszaja obroty na zimnym silniku jak w środku ustawisz temperature na maxa. Wylacz ogrzewanie i zobacz czy wzrastają.
Dziękuje za odp. A więc tak po 10 min na postoju chłodnica zimna i musiałem już jechać do pracy, po przejechaniu 25 km z czego 20 km autostrada 130 km/h średnia prędkość, pod pracą chłodnica była ciepła ale nie gorąca ( bez problemu przystawiłem palem i mogłem go trzymać na niej.
Dzieki za odp. Nagrzewnice podlaczam oryginalnie tak jak ma byc bez tej drugiej i jest to samo. Na wolnych obrotach nagrzewa sie do polowy, a na wyzszych jest ok.
czy ktoś może mi pomóc w volkswagen t4 ogrzewanie dziala na wyższych obrotach a na wolnych dmucha zimnym powietrzem .termostat wymieniony i nic
Czyli muszę rozebrać w drobny mak i czyszczenie wykonać? Nadmiernię że podczas uruchamiania się, pompka paliwa chodzi, po czasie ogrzewanie nie wchodzi na obroty i pompka przestaje podawać paliwo, potem następuje wyższe obroty wentylatora (studzenie piecyka), i następnie wyłączenie ogrzewania Dodano po 2 Czyli muszę rozebrać w drobny mak i czyszczenie...
a może wymiana reduktora pomoże ??
Można to łatwo zaobserwować włączając światła, albo ogrzewanie tylnej szyby.
Przy włączonym ogrzewaniu lub klimie obroty automatycznie skaczą do góry. Po wyłączaj ogrzewanie i klimę i sprawdź.
Witam W Renault Premium 450 dxi 2007 rocznik nie działa ogrzewanie. Elektrozawór i nagrzewnica ok. Ogrzewanie nie działa na niskich obrotach silnika. Powyżej 1500 obrotów silnika zaczyna działać ogrzewanie, ale jak obroty spadną poniżej niemal natychmiast leci zimne powietrze. Pozdrawiam.
Potrzymaj go trochę na obrotach na zmkniętym korku,ogrzewanie na max i dmuchawa i zobaczysz sam się odpowietrzy.Zacznie po jakimś czasie lecieć ciepłe powietrze to znaczy że jest ok.W golfach nie ma odpowietrzników na wężach ani chłodnicy.
tylko jaki opornik wstawić? Żarówkę reflektorową H4 24V - oba włókna równolegle - jako ograniczenie mocy. Do regulacji obrotów potrzebna wartość prądu pobieranego przez silnik.
a zaslaniales chlodnice na zime
Skoro są ciepłe to raczej wszystko ok. Co do poziomu to powinien być właściwy, w przeciwnym wypadku może się zapowietrzać :) Prawidłowy poziom jest "do zgrzewu", chyba że masz jakieś oznaczenia. Pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym jak mnie pamięć nie myli. Myślę że dobrze by ją był podpiąć na krótko przy wyłączonym silniku i posłuchać :)
To co może być za problem, że na wysokich obrotach jest ogrzewanie a na niskich nie ma?
ale gdzie go szukać przednie działają a tył nie. Pod autem, trzeba odkręcić cały agregat z grzejnikiem i dmuchawą przykręcony do podłogi. Pewnie przetarta wiązka na obudowie agregatu.
Silnik rozgrzany a na wolnych obrotach dmucha ledwie letnim powietrzem. Dopiero tak od 2500rpm zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem. Ten typ tak ma czy się instalacja zapowietrzyła?
karik1992 - i co było powodem ?
Witam Mam taki sam problem ze swoim audi. Wymieniona uszczelka pod głowicą termostat sprawny, pompa sprawna, wszystkie klapy od sterowania nawiewami działają poprawnie. Po odpowietrzeniu układu jest ogrzewanie tak jak być powinno czyli daje ciepłe na własnych obrotach silnika przez dwa, trzy dni i znowu problem powraca. Nieszczelność uszczelki jest...
Odgrzewam temat, przejechałem się ok 40 km po autostradzie. Niestety nie mogłem więcej. Na obrotach bez problemu. Auto idzie jak burza, podejrzanie szybkie, przyspieszenie tez. Bez żadnych problemów, oprócz niestabilnych obrotów na biegu jałowym. Dolałem świeżego paliwa, wymieniłem filtr paliwa ale bez zmian. Włączenie ogrzewania tylnej szyby stabilizuje...
Witam szanownych kolegów . Mój problem polega na tym iż falują mi obroty tylniego ogrzewania na panelu . Lecz wentylator się nie obraca ;/ Kiedy dam przednie ogrzewanie na LO tył działa bez problemu i da się regulować prędkość . Lecz kiedy tylko wskoczy 18 to już lipa;/ Czy miał ktoś taki przypadek. Dzięki za dop. POZDRAWIAM
Witam. Panowie zrobiłem test na co2 w układzie ,wynik negatywny. Po wymianie korka duża poprawa ,ogrzewanie przy niskich obrotach minimalna jest. Zawór bezpieczeństwa w korku otwiera się często i systematycznie,wniosek walnięta sprężarka która pcha w układ powietrze. Wymienię,dam znać.
Wiem o czym mówisz. Ogrzewanie wraca ale nie takie jak było. Raz wieje ciepłej przy większych obrotach raz slabiej
na początku raz grzało raz nie wiec wymieniłem silniczek sterujący klapko nagrzewnicy. Nic to nie dało. Jeden przewód do nagrzewnicy był ciepły drugi nie ale na wysokich obrotach grzało wiec wymieniłem pompę wody. Później jeszcze termostat i korek od chłodnicy. A wczoraj nagrzewnice i nic to nie dało. Nawet dorobiłem odpowietrznik na powrocie z nagrzewnicy....
Uszkodzony regulator ogrzewania albo sam zawórek na podszybiu. Ale najczęściej reglator i daje się łatwo naprawić.
Zmniejsz obroty pompy centralnego ogrzewania na 2-gi bieg ,w ten sposób zmniejszysz opory przepływu .Skok ciśnienia powinien być mniejszy.
obroty faluja najczesciej gdy wlacze swiatla lub ogrzewanie teraz obroty faluja miedzy 500 a 2500 obr ,wszystko szczelne .opadły mi siły juz...co to moze b yc ,mysle ze to cos z elektryka???????? Więc źle ustawiony zapłon. Jak może być dobrze ustawiony, jak nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika i nie zrobi procedury ustawiania zapłonu? Wytłumacz...
Witam jest to silniczek obiegu ogrzewania , bez niego będzie słabe ogrzewanie na wolnych obrotach lub jego brak ,oraz nie będzie ogrzewania postojowego bez uruchomionego silnika.
A to inna sprawa. Trzeba było odrazu pisać, że termostat wymieniony. To teraz musisz sprawdzić czy sterowanie nagrzewnicy jest prawidłowe, jeśli tak, to zostaje zapchana nagrzewnica. A na poprzednim silniku miałeś ogrzewanie?
Witam ,odświezam temat , w mojej astrze pękła plastikowa oś od silnika krokowego od strony kierowcy, naprawa polegała na dorobieniu osi z rurki cu fi 15 i śmiga.
A na wysokich obrotach ta pompa sie sama naprawia?
Jak nie ma łądowania poprawnego to nie włączysz tylnej szyby grzanej. Jak alternator nie daje powyżej 14v pod obciążeniem to jest uszkodzony.
Okazało się ze przyczyną wadliwego ogrzewania wnętrza samochodu była pompka elektryczna przy zaworze sterującym ogrzewaniem na wolnych obrotach. po wymianie zaworu i dolaniu oleju do chłodnicy problem został rozwiązany. Ogrzewanie wróciło .
Tzn. Ogrzewanie dalej działa na obrotach powyżej 2 tys. Jedyną zmianą jest to że się gotuje. Gdzie mam szukać termostatu? I czy mogę go sprawdzić jakimś domowym sposobem? I czy ewentualnie mógłbym go wyciągnąć gdyby był uszkodzony i tak jezdzić? Do czasu zakupu kolejnego oczywiście.
Diagnoza :uszkodzony potencjometr (przerwa w obwodzie) .Kupiłem zgodnie z zaleceniem identyczny monowtrysk i zamontowałem samemu , większość dolegliwości znikła , to co jest jeszcze nie tak : 1-po rozgrzaniu silnika przy uruchomionych odbiornikach energii światła ,wycieraczki ,ogrzewanie obroty spadają na pewno sporo poniżej min. (nie wiem jak bardzo...
Pare dni temu był poruszany identyczny problem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Witam. Mam kolejny problem z moją Vectrą. Z falującymi obrotami nadal się nie uporałem. Żaden mechanik, gazownik nie potrafi mi pomóc! Ale tym razem chodzi mi o ogrzewanie. Na wolnych obrotach samochód nie grzeje, z nadmuchów leci chłodne powietrze, pomimo że temperatura silnika jest ok. około 90 stopni! Zaznaczam, że nagrzewnica została wymieniona!...
Witam, czy istnieje możliwość programowania po przez wyświetlacz obrotów wentylatora w ogrzewaniu postojowym chińskim? Potrzebował bym, podnieść mu obroty .
A rozrząd wymieniałeś to jest podstawa przy każdej wymianie rozrządu wymienia się pompę wodną.
To ma sens, tylko musisz zmienić płaszczyznę obrotu o 90°, bez zębatek albo kilku pasków się nie obejdzie... Pozdr. J.
Problem najprawdopodobniej tkwi w reduktorze gazu, który jest podłączony na przewodach idących do nagrzewnicy, nagrzewnica jest umieszczona wysoko, reduktor nisko, płyn krąży przez niego i tylko niewielka ilość płynie przez nagrzewnicę
z rozbieraniem to prawda ale z samą nagrzewnicą nie warto walczyć bo 2 mies temu kupiłem za 35zł nową
że na wolnych obrotach wieje zimnym powietrzem Czyli na obrotach ogrzewanie jakieś jest? Jeżeli tak jest to masz prawdopodobnie zabitą/zamuloną nagrzewnicę. Można spróbować ją przepłukać oraz przedmuchać ze świadomością. że może to ją wykończyć.
Czy kolega nie mógł napisać tego w temacie o falujących obrotach? Na co robić kilka tematów. Ogrzewanie pochodzi od silnika, więc musi się on rozgrzać.. A dlaczego przy większej prędkości leci zimne, nie mam pojęcia. Coś straszny złom to kolegi tico, falujące obroty, słabe ogrzewanie.... Coś mało ma kolega punktów, dam koledze pare.
Tak jak pisałem mam identyko autko i dziś porobiłem pomiary ładowania - - na wolnych obrotach bez obciążenia 14,2 - na wolnych obrotach światła mijania 14,25 - -----------------------światła + ogrzewanie tyl. szyby 14,1 -obroty podniesione do około 1200 światła + tyl szyba 14,3 -duże obroty ----------------------------------------... Samochód...
bład ten oznacza nieprawidłowe obroty silnika w ogrzewaniu pozdrawiam
coala 71 . Twoja nagrzewnica nie jest 268 . 268 to nagrzewnica "mokra " do grzania płynu chłodniczego .Nie sugeruj się napisem na pompie bo ta pompa nie jest oryginalna lecz współczesna dedykowana do do silników ogrzewań 268 (wyższe obroty ) Przeczytaj moje posty na temat pomp
Bmw e36 2.8 95 rok wymieniłem pompę wody, termostat, odpowietrzony układ, nie ma ogrzewania jest tylko jak sie daje na 4000tys. obrotów na wolnych nie ma proszę o pomoc.
Sprawdź termostat (czy wąż powrotny jest zimny). Ogrzewanie jak rozumiem działa? Jeśli wąż powrotny jest zimny a ogrzewanie działa to silnik po prostu się nie dogrzewa z powodu temperatur (grzejąc się zabierasz mu ciepło, mały silnik i pewnie względnie wysoka sprawność, to nie stare 2 litry) - sterownik podnosi obroty. Jeśli natomiast natychmiast po...
Są dwie opcje "niski poziom płynu " i " termostat ( być może go wcale niema)
Miałem podobny problem tylko w Nubirze. Pomogło przepłukanie nagrzewnicy. Odłączona od układu, zalana wodą i od strony wylotu "przedmuchana" powietrzem pod niewielkim ciśnieniem. Zabieg powtórzony kilka razy. Nagrzewnica oczyszczona. W aucie ciepło :)
Jeżeli regulacja ogrzewania jest zrealizowana na zaworku ( są też regulacje przepustnicowe) To brak tej regulacji leży w jego obrębie. Zakładam ,że zawór jest od tego modelu, należy sprawdzić czy linka nie wyskoczyła lub czy w ogóle pracuje. To, że na wolnych obrotach nie grzeje to może być powód zapowietrzonego układu chłodniczego (napisałeś że był...
To napięcie jest ok. Pod warunkiem, że na wolnych obrotach i przy włączeniu odbiorników dużej mocy. Czyli światła, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli jest inaczej to alternator do naprawy (wymiany) częsta przypadłość w tych samochodach i podobnych fiatach.
ok
nie kopci para jak to bywa z uszczelka Dodano po 1 jak potrzymam go na wyzszych obrotach to ogrzewanie dziala jak sam chodzi na wolnych obrotach to nie grzeje
Okazało się że jednak roczna nagrzewnice nie grzała, nowa grzeje, jest jeszcze problem ze na wolnych obrotach slabo grzeje.
Wydaje mnie się iż trudno wiercić jest w eternicie. Jak już wiercimy to na minimalnych obrotach jak szkło.
Najpierw przepłucz nagrzewnicę, ponieważ lubią się zamulać, zwłaszcza jak kiedykolwiek była wlana do obiegu woda.
Wyłącz ogrzewanie i nadmuch na szybę
W lewym górnym rogu jest widoczne kawałek czerwonego pokrętła tym spróbuj.
A pompa sprawna? Ciśnienie przy większych obrotach robi?
Właśnie innych objawów brak odma razem z ezektorem tez nowa
Identyczny przypadek miałem z zapchaną nagrzewnicą, zwiększone obroty wymuszał obieg i grzała. Ale wystarczyło się tylko zatrzymać i już nie bangla..
Jak wygląda termostat??
Teraz już mogę załączyć ogrzewanie szyby przy 1600 obrotów i ładowanie jest ok 14,3 teraz. Czyli brać się za wymianę UCH?? Tylko nie wiem czy to ma coś wspólnego z wskazówką obrotomierza?? I druga sprawa jak wyjąć UCH. Nie mogę zdjąć plastiku pod kierownicą...
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
Witajcie u mnie Seat alham..2004 1,9 tdi 131 km silnik sie nie dogrzewa pokazuje na zegarze 60 parę stopni i nie grzeje w środku tak jak kiedyś właśnie wymieniłem termostat i bez zmian .....
Witam . Mam taki problem w moim sharanie 2004r w pewnym momencie przestał działać centralny oświetlenie w środku wycieraczki działają tylko ma najwyższych obrotach . Ogrzewanie szyb też siadlo . Radio i otwieranie szyb działa . Pomocy!! Dodam jeszcze że auto jeździ normalnie .
Na obrotach jalowych na postoju ogrzewanie działa wszytko jest okej, w czasie jazdy pompę v50 odłącza i brak ogrzewanie i robi się cisnienie w zbiorniczku. Dziś zauważyłem że przewody przy termostacie są zimne chociaż temperatura 90stopni cały czas. Czy to cisnienie w układzie może powodować uszkodzony termostat że się nie otwiera?
Na trzech przekaźnikach jest sens ekonomiczny (3x30A - 3x3zł, 1x90A nieznalazłem, ale 1x80A - 1x20zł). I mogę załączać też dowolną ilość jeżeli będę chciał. Lokalizacja grzałki jest już przeze mnie przemyślana przez parownikiem LPG i zamontuje go jak najniżej (oczywiście jest to mały obieg. A apropo opłacalności to mnie ona nie interesuje. Ma się szybciej...
Zepsuł mi się rezystor wentylatora samochodowego - klimatyzacja/ogrzewanie. Ten rezystor, który służy do sterowania obrotami A tak wygląda cały "rezystor": https://obrazki.elektroda.pl/1344894000_...
To załóż z powrotem stare świece. Trzeba wywnioskować czy ci 1 cylinder nie pali czy masz za niskie obroty jałowe.
obroty szaleją jak niepowazne, nawet po calonocnym resecie akumlatora. Auto zyje wlasnym zyciem. Obroty same raz sie podnoszą a raz opadaja. Uklad regulacji biegu jalowego wydaje sie byc niesprawny poniewaz jak autko sie ustabiliuzuje np na ok 700 obr na min, to jak wlacze wentylator na pelna predkosc i ogrzewanie szyby obroty spadaja na 600 i nie wracaja...
Po pierwsze, sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia, jeśli jest niski to normalne że na wolnych obrotach słabo grzeje. Po drugie, sprawdź pasek napędzający pompę wody, czy nie jest luźny i nie ślizga się. Może już pora na wymianę. Po trzecie, być może kończy się pompa wody i na niskich obrotach nie daje już rady.
Witam! Temat dość często poruszany użyj wyszukiwarki na pewno znajdziesz odpowiedź szybko.. p.s. na PM wysłałem Ci linka z forum na którym ktoś ma podobny problem. Pozdrawiam
Panowie zmieniłem dziś pompę po 2 mieś słuchania czytania wreszcie doszedłem do tego dlaczego nie grzeje , teraz na wolnych obrotach leci letnie powietrze a jak jadę dmucha ciepłym pewnie jeszcze nie do końca odpowietrzone
Mam problem. Samochód przez około godzinę chodzi na wolnych obrotach, a wskaźnik temperatury wskazuje 70 stopni. Jednocześnie ogrzewanie dmucha ciepłym, ale nie gorącym powietrzem. Czy to może być wina termostatu? Zanim usłyszysz stado dziwnych porad odpowiedz na pytanie kolegi kayaba autoserwis
Sprawdź poziom oleju, czy nie jest go dużo za dużo, a obstawiam, że jest.. Chyba, że druga opcja jest taka, że jak jest zimno na podwórku i dasz ogrzewanie kabiny, to obroty ecu sam podnosi.. Ale u Ciebie jeszcze dochodzą wenylatory.. Więc na 90% źle wyprogramowny dpf.. Żaden emulator, tylko wgrać org soft do ecu, zresetować dpf i zrobić porządnie modyfikacje...
witam citroen jumper 2,2hdi 2004rok problem polega na tym że na wysokich obraotach jest ogrzewanie a jak spadna obroty znika i leci zimne jak jade koło z predkoscia 110 temperatura idzie dosć wysoko popuszcze gazu spada wymienilem nagrzewnice zawór chłodnice termostat czujnik temperatury niewiem juz co z tym robic
toyota yaris 1.4d tak ma jak jest obciazenie elektryczne to podnosi obroty oraz ogrzewanie włacz ogrzewanie jak jest silnik zimny nawieiw na np 2 bieg a temp na maksa podniesie obr jak zaczniesz wycofywac temperature na mniejsza to obr spadna normalne
Witam, problem dotyczy ogrzewania. Na wolnych obrotach leci zimne powietrze, dopiero od 1500 obrotów zaczyna leciec ciepłe powietrze. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam
Nagrzewnica przepłukana pod ciśnieniem, termostat sprawdzony, układ jeszcze raz przepłukany. Ogrzewanie jest , ale na wyższych obrotach, na wolnych dmucha zimnym. Wystarczy zwiększyć obroty do 1000 i dmucha ciepłe. Co tym razem? Pompa wody? pozdrawiam.
Witam ma problem z moim galantem z 93 roku silnik jest z 99r. oznaczenie to 4g64 produkowany przez 2 lat o ile dobrze wiem. problem jest tego typu ze sie grzeje na wolnych obrotach i przy spokojnej jeździe natomiast jak sie wysoko kreci to jest wszystko ok. dodam jeszcze ze z ogrzewania leci tylko zimne powietrze jeśli temperatura rośnie. zmieniłem...
Po wymianie silnika na nowy, ( nie regenerowany) problem ustał, ogrzewanie znów ma wolne obroty. Wygląda na to, że to własnie on był przyczyną ich barku.
falować obrót włączyć ogrzewać scania ogrzewać ogrzewać ogrzewać autobus
oporniki radia trafic benzyna saeco touch wyświetlacz
plumpi kocioł gazowy węglowy easun instrukcja
Candy Smart Touch - diody migają 21 razy - kod błędu E21 Migająca dioda "Aktiv" w pralce Bosch AquaStar WOL 247S