wybierz 46 lub nawet 32.
Podaj typ tej łuparki, może jakiś schemat hydrauliki da się znaleźć. Tak możemy gdybać (i słusznie), że coś dławi powrót. Dodam jeszcze ze gdy odkręcę korek od wlewu oleju to wywala olej Dlatego olej jest spieniony. Pozdrawiam.
5w40 w zupełności wystarczy Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.pl/4104956400_1...
Jeździłem z 1 dużą i 8t żwiru , na wadze było widać ile ma zestaw.
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
Witam ostatnio zakupiłem łuparke bez silnika i pompy, zapisane było ze miała 8t nacisku i więcej informacji nie było. Zakupiłem pompę hydrauliczną 8cm3 na obrót i silnik 3kw 1450 obrotów. Na początku wgl gdy siłownik schodził na dół było wszystko okej a gdy wracał to zaduszalo silnik, okazało się ze zawór na rozdzielaczu był skręcony ale teraz wydaje...
Najpierw rozbiórka i weryfikacja części. Czyszczenie /odrdzewianie, szlifowanie. Nowe uszczelki i świeży olej. Do skośnego otworu kulka powinna mieć średnicę (jak dobrze pamiętam) 5 mm. P.S. Jak może wyglądać wnetrze podnośnika po takim długim czasie DHP 8t - tutaj akurat woda poczyniła sporo szkód
Witam wszystkich! Jakiś czas temu zauważyłem spore zalanie olejem osłon pod silnikiem. https://obrazki.elektroda.pl/2432554500_... https://obrazki.elektroda.pl/9249867700_... Po ich ściągnięciu okazało się, że olej wydostaje się z łączenia intercoolera z kolankiem dolotu. https://obrazki.elektroda.pl/5773525300_...
Z takimi rysami na cylindrze to będzie siorbał olej jak wankiel.
Kupuj nowy bo wywali ci olej w czasie jazdy i po silniku
Nie łudziłbym się że coś raptem nowego wyszło to wsysa olej. Reklamacja.
Może lać uszczelniaczami. Ale jako że nie wróżymy tu ani z ręki, ani ze szklanej kuli czy fusów, to jedyna miarodajną metodą oceny jest rozbiórka i weryfikacja. Nie da się tego naprawić ani "fejsikiem", ani żadnym dodatkiem do paliwa czy oleju.
Uszczelnienia na gorącej stronie turbo. Przelotowy wydech założyłeś??
Jak dobrać odpowiedni olej? Nigdzie nie znalazłem informacji jaki olej zastosować.
Wlej olej do skrzyni.
delikatnie wypadają zapłony, gdy pracuje na wolnych obrotach Sprawdził bym czy przepustnica jest czysta i drożna. Filtry i olej wymieniłeś ?
Jak znika płyn chłodniczy i olej to musi być wyciek albo się spalają, bo przecież magicznie nie znikają.
Witam Mam olej silnikowy Mobil 10w40, silnik benzyna 1.8T. Czy olej po terminie parę dni MSC ma jakiś wpływ na jakość jak jest zamknięty od nowości? Chodzi mi o to, że w sklepie jest w dobrej cenie ale jest po terminie i się zastanawiam czy kupić?
Mam superb-a z tym samym silnikiem AWT podkreconym w okolice 200hp...jeżdzę na Motul X-Cess 5w40
1,8 - masz na myśli 1,8 20V turbo? Chyba to jest jedyny rozsądny wybór w tym aucie - właśnie owe 1,8T 2,0 popija olej, do tego słabiej jedzie, nie warto moim zdaniem. W 1,8T bywa że turbo siada, sprzęgło- dwumas ale to kwestia eksploatacji. Rozrząd jest na pasku chociaż istnieje też łańcuszek z napinaczem. Auto spoko bazuje wciąż na A4 B6, taka ładniejsza...
Tzn że pompa ABS dopompowuje ci ciśnienie. Czy masz jakiś błąd w abs? Sam wymieniłeś ten olej w skrzyni?
Witaj! Skoro sprzedający sprzedał samochód z rozłączoną odmą to wygląda na remont silnika.Z opisu twego wygląda na zapieczone pierścienie zgarniające, uszczelniaczy zaworowe,pozostałe uszczelki czyli remont.Odma w dobrym silniku jest zamknięta góra z dołem/miską/. W Twoim przypadku będzie dmuchał olejem i palił.Skontaktuj się z zakładem,który remontuje...
To trochę kicha bo ja jestem z środkowej Wielkopolski czyli to jest 300 km w jedną stronę. Tym testerem u mnie byś spokojnie sprawdził, bo jak się zamknie układ to wężę aż puchną czyli idzie ciśnienie. A może jak nie czujesz boostu i słabo wstaje to po prostu wymień gruszkę? https://allegro.pl/oferta/zawor-wastegat...
Czy nie będzie problemu jak teraz zmienie olej na syntetyka, czy nie powypłukuje niczego itp i czy nie będę miał przepałów z tego powodu (silnik ma przebieg 200,000 i nie wiem czy nie jest skręcony, jest od rocznika 98..)? Proszę podaj mi jaki konkretnie może to być, Motula, Castrola lub Mobila? teoretycznie audi powinno zalecać konkretny olej?
Witam, Czy zamiast oleju który jest teraz wlany do silnika 0w30 longlife można wymienić przy wymianie na 5w40 czy jest to słabszy olej i nie kombinować z takimi zmianami? auto a4 b6 1.8t 150 km Jaki olej najodpowiedniejszy przebieg 180 tyś.
Kolega kazimierzbrejta ma rację zacząć należy od tego co będziemy łupać i jak długie kawałki. Kilka dni przy kompie i mam już wszystko co trzeba :> Co do wzorów to jak chce się to obliczyć poprawnie to pole koła i walca nie wystarczy bo przydał by się jeszcze torus o przekroju prostokąta itd :p Tak więc do rzeczy : 1) co i jak długie łupiemy 30-50cm...
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
Wykręcić świece, sprawdzić jak są wypalone. Sprawdzić czy na tłokach widać olej. Obserwować zużycie oleju. Jeśli silnik ma gorsza kompresję to olej po dłuższym czasie spłynie = mniejsze ciśnienie na garach przy odpaleniu
Problem zapewne to tylko para wodna i zamienny katalizator. Raczej byś zobaczył ubytek oleju jak to by był olej, nie szukaj dziury w całym ;)
A wracając do tematu - silnik prosty i nie wymagający - czytaj - bardzo dobry - jakieś tam problemy z odmą w zimie występowały, ale to temat do ogarnięcia. Olej ja polecam -- 15W40, ale dobrej firmy. Tak - z uporem maniaka polecam tę lepkość. Nie rozumiem, dlaczego tak bardzo oleje mineralne są opluwane w tym kraju. Będę to lał do swojego zarówno TDI...
Nie ważne ile lat to ma, ale jak kopci i to jest turbina, to ją wymień. A wszystkie używane mają luz . Szczególnie od strony aluminiowego ślimaka. Od spalin olej nie będzie wylatywał, bo spaliny wtłoczą go do środka .
Uważają, że to niepotrzebne(?) Ja w sumie też. Azot nie jest tani, a idzie go na ten proces niemało. Poza spełnieniem wymogów z instrukcji obsługi, daje to tak niewiele - a zawsze może puścić zawór napełniania i azot zmiesza się z czynnikiem w JZ. rury klimatyzacyjne są testowane ciśnieniem w fabryce Poczytaj, ile te rury wytrzymują. Dam głowę, że...
Dzieki sliczne kolego.Bardzo bys mi pomogl.Pozdrowienia Mirek
Prawdopodobnie khhhhhrrr robię łożysko w skrzyni biegów ( ale jeszcze mechanik będzie sprawdzać,łańcuszek rozrządu i napinacz jest dobry. Rozrząd sklada z firmy inna.swiecy byli jeszcze oryginał:) byli wymienione na nowe:) olej filtry
No wydaje mi się że łańcuszek chyba delikatnie słychać, druga sprawa to taka że oleju dość sporo ubywa, ale jak turbo puszcza olej to by kopcil tak? czy nie koniecznie ?
Mam wrażenie ze w trasie olej trzyma 100, wjadę do miasta i rośnie do 110. To będzie ta chłodnica oleju czy szukać czegoś innego przez co olej się przegrzewa?
Hahaha, no dobra, tak w skrócie: Turbina (tysiąc zł) wymaga doprowadzenia oleju i wody, nowy kolektor wydechowy (koło 400zł), większa chłodnica(200zł), większe wtryski (800zł), nowy komputer sterujący+ wystrojenie (dwa tysiące zł). Robocizne, wszelkie duperelki, rurki, kabelki, opaski czy co tam jeszcze ine liczę, ale drobnica też pochłania trochę sianka....
Niestety w tym momencie nic już nie sprawdzisz. Nie ma metody pomiaru kasatora luzu zdemontowanego z silnika. Musisz złożyć silnik, uruchomić nagrzać olej do min 60°C i dopiero wtedy kontrolować luz kasator-krzywka wałka.
Po awarii turbo masz pewnie w tłumikach olej. Polataj i powinno się uspokoić. No wyczyścić IC tez nie zawadzi ale to więcej już pracy. Jak na sprzedaż pewnie olali temat znając życie.
no pewnie, że może..
Temat zamykam.Otóż jedna z lamp nie była hermetyczna i nastapil wyciek oleju na płytke.Po osuszeniu i uszczelnieniu lampy ok
Załóż drugą miskę , zalej olej i sam zobaczysz czy zatarty
To co wyżej. Jesteś amatorem, nie znasz auta a chcesz diagnozować. Tylko co? Nawet nie sprawdziłeś podstawowych postaw. Jak olej, płyn. Usterka raczej poważna.
Witam! Mam problem z ursusem c-355. W maju przeszedl on remont głowic(planowane), nowe tłoki,pierscienie, tuleje,pompa paliwowa po regeneracji,wtryski tez byly na ustawieniu. ogolnie taki grubszy remont. teraz gdy zrobilo sie cieplej i dluzej nim pojezdze to zaczyna palic mi sie kontrolka oleju. Po 15min jazdy pali sie od 8tys obrotów, potem po 20min...
Przy małych obrotach silnika, jest małe ciśnienie oleju, i zapala się kontrolka. Może to być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju, lub jego małą gęstością (temperatura), ewentualnie rozcieńczony benzyną. Na początek, sprawdzić poziom, ewentualnie dla pewności, wymienić olej.
Filterki wymieniane regularnie. Co do kiepskiej jakości gazu nawet nowy filterek nie pomoże. Jak zatankujesz syfu to to Ci zapcha instalacje. Przerabiałem już to na 3 autach. W jednym przypadku wiedziałem ktora stacja taki syf sprzedaje, zawsze jak sie u nich tankowałem to tak czy owak kończyło się czyszczeniem. Teraz to olałem.
Nie licz na to że później będzie lepiej. Ktoś mierzył tuleje? Sprawdzałeś luzy pierścieni w tulejach? Może olej idzie Ci przez turbinę.
Witam. Wczoraj wymieniłem olej w Skodzie Fabia1 2004r 1.9tdi. Problem jest tego typu że ciągle pali się na ekranie klucz i napis OIL. Próbowałem kasować go samemu ale żadna metoda nie działa. A po drugie wymieniłem go zbyt wcześniej bo po wcześniejszej wymianie zgubiłem kartkę z następnym przebiegiem i wymieniłem go gdzieś około po 8tys km. Co zrobić?
W VW bym się nie pchał bo same zajechane truchła trafisz, w przeciwieństwie do laguny. Ogólnie sprawa jest taka, że to co masz to za mało na oczekiwania jakie przedstawiasz. Auta s silnikiem VW to tylko 1.6 bo 1.8 i 2.0 w tym budżecie (i wieku) będą piły olej, że hej!. Na 1.8T Cię nie stać.
Jeżeli na biało to, prawdopodobnie spala się płyn chłodzący z paliwem, a jeżeli na czarno to spala się olej z paliwem.
Po co Ci olej Long Life jak go zmieniasz pewnie co 8 lub 10 tys. km. Oleje Long Life są przeznaczone do nowych samochodów, w których olej wymienia się co 30 tys. km.
Witam, widze kolego ze temat bardzo stary, ale chciałbym się podłączyć , bo mam też 2 stralisy, i jeden 2012r z przebiegiem 160 tys i kurde na 8tys km bierze 5 litrów oleju śmiało... narazie jezdzi ciągle na oryginalnym 5w30 Enduron low saps...
Olej i woda dochodzi wiec przyczyna gdzie indziej
Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem ? Oczywiście, jeżeli płynu nie ubywa to może być przyczyną powstawania tego osadu. Często wskaźniki trochę przekłamują i nawet jeżeli wskazówka pokazuje temperaturę roboczą to olej jeszcze jest niedogrzany. Jakie robisz przebiegi dzienne?
Falowniki są trójfazowe i będą podłączone równolegle. Zakładając, że rzadko będzie generowane 100% mocy skłaniałbym się ku mniejszemu. Popatrz sobie jakie są możliwości przeciążeń transformatorów np jednogodzinne (bo są całkiem spore). Tylko właśnie chodzi o to by straty nie były zbyt duże. Policzyłem sobie sprawność transformatorów olejowych ABB 100...
Auto mam od 4 lat, a wcześniej jeździł Polak jakieś 6 lat, od 10 lat w PL jest auto ale pochodzi z Niemiec. No to wiesz czy ma moc czy ni ei czy pije duże ilości oleju czy zwykłe ilości. SIlniki z turbiną zawsze będą brać olej ale turbiną a nie silnikiem.
Na szkoleniu z olejów zadałem to pytanie wykładowcy powiedział że te przebiegi wymusili na producentach ekolodzy. Auta produkują teraz tak żeby wytrzymywały ok. 100 do 200tys. i mają się psuć , po to żeby sprzedawały się nowe. Benzyna max 15 tysi /nawet Valvoline/ diesel na komorach 7-8tysi , pełne wtryski 15. Reszta to tylko kwestia reklamy jak Hamerite....
Witam, niestety ubywa mi oleju na krótkich dystansach. Sprawdziłem przewód od turbo do IC i poleciało tam ok 5-10ml oleju. Wychodzi na to że turbo puszcza olej, jednak nie odczuwam jakiegoś spadku mocy jednak turbina gwiżdże w przedziale 1800-3000 obrotów, czy to normalne? Czy sprawdzenie luzu osiowego wirnika da jednoznaczną odpowiedź? audi a4 b6 1.8T...
Teoretycznie powinieneś wymienić sondę na nową, oryginalną, inaczej możesz poważnie uszkodzićsilnik, katalizator i zatruć środowisko. Praktycznie, duża część aut benzynowych ma świecący check z powodu zużycia katalizatora czy sondy. Ludzie tak jeżdżą, nic się nie dzieje. Szczególnie w tak starym samochodzie. Mała wydajność sondy oznacza, że wydłużył...
Czasami tak jest i nic strasznego się nie dzieje. A czasami się strzępi często to spotykam w innych silnikach, gwarantujesz mu że się nie pogorszy? gdyby to był silnik bezkolizyjny to mógłby olać i jeździć do urwania co najwyżej założył by nowy, a że jest kolizyjny to jest czym się martwić.
Mówisz że olej jest, ale nie wiesz czy taki jak należy?
O matko, nie kombinujmy... żadne zegary, robiłem takie usterki, łącznie ze zrzucaniem michy, naprawa trwała szybko. Co robiłem: -demontaż michy, -czyszczenie smoka, -rozbiórka pompy, w celu ustalenia wytarcia zębatek i gładzi dekielka i obudowy -sprawdzenie działania zaworu upustowego sprężarką kilkukrotnie -dalej wymiana filtra oleju na markowy -pomiar...
Czarna zrobi się jak nie pracuje poprawnie, jak olej to czarny nagar a nie tylko kolor.
Zamykając temat, czy temperatura oleju z czujnika w adapterze filtra oleju. Olej temp 110c przy spokojnej jeździe jest OK czy za duża?
Duża różnica w lepkości . Przy lepkości 40 będzie bardziej klepał . Lepkość 60 wynika z nakazu producenta ? nie 10w60 to moj wymysl i poprzedniego wlasciciela. Dodano po 2 lepiej wróc do tego co miałeś Powiem tak ja tylko raz wlalem 5w50 olej po 8tys byl mega ciemny a tak odkad mam te auto czyli od przebiegu 46tys jezdzd na 10w60 i od wymiany do wymiany...
Zmieniałem taki olej , nie mogłem znależć instrukcji i zrobiłem to tak jak w tiptronicu tylko olej inny kupowałem w serwisie.
Jest 8tys po wymianie oleju i prawie nic nie ubyło także już nic nie doleje ... chociaż coś dobrego ;) Postaram sie jutro sprawdzic to ciśnienie i dam znać co i jak . A i co z olejem lac dalej mineralny ale kupić filtr mana/knecht ?
Jakim olejem jest zalana skrzynia biegów ? Czy skrzynia była nauczona ? Czy przy procesie nauczania wywala jakiś błąd ? Jak mechanik skasował 8tysi i nie naprawił to oddaj mu na poprawkę.
a to da się go samemu wymienić? Bo mnie irytuje jak to pika .....? Bo przy okazji mi wywala teraz powiadomienie o spr stanu o'leju alee jest ok a wymienialem go 8tys temu... To trochę za wczas się pezypomina chyba
Zależy jaki olej lejesz. Jak syntetyk to nie ma tragedii jeszcze. Przejdz na polsyntetyk i dalej bym jezdzil. Np w 1.8t w książce podali, że norma jest zużycie 2l na 10 tys km.
Olej ucieka z napinacza łańcucha, nic nie da wymiana oleju
turbina sie wysypala bo olej byl do bani , a wskaznik kup dodatkowy na alledrogo
To jest samochód mojego Ojca i mówił mi że wymieniał tylną poduszkę i w skrzyni linkę pojadę na dniach do warsztatu to sprawdzę olej i raczej go wymienię.
ja tez zapytam mam polo 1.4 Diesel z 93 roku przebieg nie wiem bo licznik jest do 99tys mam w tej chwilio 80tys i nie wiadomo czy przed 8 jest 1 czy 2 ( 180tys czy 280tys ) jak kupilem autko to chcialem kupic jakis drozszy lepszy olej ( wlasnie zastanawialem sie nad Mobil 1. Pamietam ze ojciec miał Corolle 1.8D i lał wlasnie Mobil1 ale znajomy mechanik...
u brata w bmw było podobnie. Winna jest turbina. Odkręć rurę idącą z turbiny do intercoolera (chłodnicy powietrza) i sprawdź czy w środku tej rury jest sucho, nie ma oleju. Jeśli nie ma oleju to co innego będzie a jak jest olej to wiadomo, turbo do wymiany.
Jak dbasz tak masz moja ma 250 tys i śmiga tylko olej wymieniam co 10 tys km
Hey parylko udało Ci się naprawić ten błąd? Mam taką samą skode jak ty tyle, że '99 kombi z silnikiem AGU. Dokładnie od czerwca 2018 też mi się pokazał 0561. Mechanicy rozkładają ręce, słychać z rury wydechowej nie równa pracę. Błąd był kasowany, jeździłem nawet na '98. Wymieniony olej z filtrem przeczyszczona przupustnica. Co było u Ciebie?
No więc jak kupowałem auto u Niemca w komisie to nie potrafił ustawić zegarka, za każdym razem godzina z powrotem wskakiwała na 00:00. Każde otworzenie auta uruchamiało radio na "pełną moc". Nie zapamiętuje ustawień Bass treble itp. Po naprawie blacharskiej pojechałem zgasić lampkę od AirBaga, wróciłem do domu odstawiłem auto i za parę godzin już nie...
zgadzam się z tobą może tak być ale co sprawdzić jest to trochę nie do żeczy każdy leszcz zobaczy taką kontrolkę podniesie maskę nic nie zobaczy poczym zamknie kontrolka zgaśnie i stwierdzi że jest ok. Natomiast każdy co ma trochę pojęci się tym przejmie i właśnie tak jest. A może ktoś wie czy może to być wina pompy oleju. co z tym fantem zrobić olać...
Witaj. Ja z doświadczenia (bo jestem mechanikiem) widziałem wałki i podpory w gorszym stanie ale na życzenie klienta składałem takie jakie były bo koszty naprawy przekraczały by wartość auta. Auta jeżdżą do dzisiaj ,ja bym to zostawił,zalać olej według specyfikacji auta,dobrej marki filtr oleju, wymiana co 10/12 tyś km i pohula bez problemu kupę czasu.
Tu masz rozrząd: https://allegro.pl/oferta/lancuch-rozrza... ale w ASO ceny nie są takie jak w internetach, do tego robocizna też droższa. Radzę dbać o ten silnik i nie szczędzić na nim bo to najgorszy chłam jaki VW wypuścił, więc szybko się to odbije na jego trwałości. Tak samo dobry olej etc. Oleju nie...
Zrobiłem kiedyś "test łosia" Polonezem przy 70km/h gdy z bocznej mi wyjechał koleś. Zdecydowanie nie polecam. Nigdy się tyle strachu nie najadłem. W końcu to zawieszenie starego Fiata opracowane w latach 60 ubiegłego wieku. A co do unikania wysokich obrotów, w instrukcji do Poloneza albo 125p było śmieszne zdanie o nie kręceniu, gdyż może dojść do...
Jeśli zapłony wypadają i na benzynie i na gazie to jest to usterka silnika. Jeśli tylko na gazie to może świadczyć o zużyciu wtryskiwaczy (nic nie napisałeś o instalacji lpg). Prawidłowo wykonana sekwencyjna instalacja lpg nie uszkadza zaworów. Najprostszy test to sprawdzenie ciśnienia w cylindrach ( taki specjalny manometr wkładany w otwór po wykręconej...
1,6bym odpuścił ze wzgledu na wysokie spalanie benzyny a i olej tez lubi. Biorac pod uwage jego dynamike popatrzy za 1,8t spalanie niewiele wieksze a w mocy spora roznica jest juz czym jechac, a i chipa mozna zrobic bezproblemu lpg znosi bardzo dobrze
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
A olej też, trzeba zmienić przy wymianie rozrządu? Czy nie jest to konieczne? Zmieniany był 5 miesięcy temu.
Nie wiem ale ja bym zaczął od filtra powietrza... Olej w dolocie to normalka przez odme, jak masz egr jeszcze to dopiero wszystko wygląda;p
i teraz pojawiła się kolejna, podeśle do niej linka a nóż ktoś zauważy w niej dyskwalifikującą wadę https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-au... Widać, że fachowiec ofertę przygotowywał... Zdjęcia lakieru na mokro (maskuje wady powłoki), tam gdzie można by coś zauważyć - zdjęcia ciemne i nieostre... Doświadczony handlarz......
SILNIK NAGRZEWA SIE DO 90 ST.wentylator sie zalancza ale temp nie spada stoi caly czas w miejscu jaka jest tegoprzyczyna i olej stoi na 90st jezeli ktos wie niech mi pomoze
Cześć, czy taki luz jest bardzo duży? To moje stare turbo, puszczało olej gdzie się tylko da, pytam Dodano po 1 Jednak się filmiku dodać nie da :/
Witam, oraz kolejny wracam do tematu . Podciśnienie sprawdzone , odma czysta, alternator po regeneracji bo już ładowanie było dość niskie i nadal spadają te obroty przy hamowaniu . Został też domeny olej do skrzyni i zero reakcji więc to chyba nie skrzynia .
Kolego to jaki olej lejesz teraz do aut co jest pewniejsze ale zarazem lepsze od tych castroli i motula (Millers, Valvoline, a może mobil??
Pierwszy rozrząd można faktycznie zrobić po 120tyś skoro tak podaje książka. Kolejne powinno się robić po 90tyś czasem 80tyś. Możesz tak postąpić pod warunkiem, że jesteś pierwszym właścicielem tego auta. Jeśli nie to nie wierz w to co jest napisane na karteczce w komorze silnika, albo w książce serwisowej. Mam do czynienia z handlarzami aut i uwierz...
Witam Co może być przyczyną dymienia na czarno? Zauważyłem że w filtrze powietrza jest olej , filtr ma 8tys. km Czy jest to wina turbiny? A ponadto jak mogę usunąć szlam i olej z układu chłodzącego po wymianie uszczelki?
Sprawdź wymienik ciepła olej- woda, turbo chłodzone płynem? Albo blok w mak rozebrać i dać na sprawdzenie szczelności.
Witam zakupiłem audi 1.8t 163km z 2002r. Po odpaleniu wszystko wygląda na wporządku, jedno co mnie niepokoi to czasami słychać metaliczne żęcholenie. Jednak problem zaczyna się kiedy silnik się rozgrzeje, strasznie kopci na biało i czuć spalony olej. Prosze o podpowiedzi czym to może być spowodowane.
stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l Jeszcze nie widziałem żeby ktoś na podstawie chwilowego spalania potrafił cokolwiek określić . Przecież wystarczy że mucha pierdnie przed samochodem i już się zmienią sumaryczne opory podczas jazdy . Noga drgnie ba...
Skoro puszkę immo już masz, najlepiej kup ECU. Do tego rocznika są tanie jak barszcz. Następnie zakoduj kluczyk i problem z głowy, albo dodatkowy na głowie, bo ktoś wywalił immo, więc coś zaczynało się najprawdopodobniej sypać, więc decyzja należy do ciebie. Jak robisz to tylko do diagnozy, to olej wszystko i w jej momencie podłączaj sobie puszkę.
Wielce prawdopodobne że trzeba zrobić kalibrację przepustnicy, grupa VW ma to do siebie że często po odłączeniu akumulatora trzeba dokonać kalibracji. Ale to wróżenie z fusów, najlepiej podpiąć Vag'a i zobaczyć czy są jakieś błędy i test obwodów wykonawczych. Żeby załatwić turbosprężarkę na zimnym silniku tak za pierwszym razem to raczej nierealne zwł....
Pompa hydrauliczna też dobry pomysł, lecz czy nie będzie zmieniać swojego obciążenia w miarę rozgrzania się oleju? No i nie wiadomo jak zachowa się na ~8tys obrotów, lub podejrzewam że nawet więcej.
livebox ustawienia electrolux error sprawdzić stabilizator l7812cv
darmo nokia kalkulator regeneracja akumulatora kwasowego
Toyota Corolla E12 1.6 - Błąd C1203 - Komunikacja ECM i ABS Prędkościomierz nie działa, kilometry rosną - Opel Astra H 1.9 74 kW