Jeżeli myślisz że zawalony EGR był przyczyną pojawienia się oleju w jego okolicy to się mylisz. Ten olej jest przyczyną zawalenie EGRa - olej+sadza i masz swój nagar. Skoro on był taki zawalony to trzeba było też kolektor ssący zrzucić i wyczyścić bo wygląda podobnie. Za jakiś czas te elementy znów tak będą wyglądały. Kolega ROBEK podał Ci powody czemu...
Te silniki biorą olej a uszkodzony EGR zapala kontrolkę i wywala błąd i jednocześnie widać w parametrach.P
Spróbuj mu zciągnąć przewód ssący z kolektora na chwilę i czy przestanie dymić.Tak miałem przy Renault na większych nie dymił po spuszczeniu nogi z gazu za chwilę zaczął palić cygara ściągnąłem przewód nie dymi.Okazało się źle ustawiona turbina.W twoim przypadku jest niewiadoma co do stanu kupionego silnika.
Aha dzięki za to info o EGR. Więc termostat sprawny. A kupiłem 3 lata temu za 24000 i wszystko było ok. Spalanie dotyczy okresu całego roku nie tylko zimy.
Witam po dłuższej nieobecności. Dałem sobie spokój z wymianą zaworu EGR. W międzyczasie "ukręciłem" wał korbowy w silniku! Okazuje się, że w silnikach 113KM jest to usterka czasami zdarzająca się. Opiłki metalu dostały się z olejem do turbiny i też ją uszkodziły. Jak usłyszałem od mechanika kwotę wymiany silnika, sprzedałem samochód. Nigdy więcej używanego...
Ok, a może zamiast wymieniać egr to lepiej go zaślepić ? Lepiej niech pluje olejem niż ma go silnik przepalać i syfić turbo i kata. Jak przestanie brać olej po zabiegach, to i z EGR przestanie go tyle lecieć, choć defakto i tak jest do wymiany.
Pewnie że trafisz na taki który będzie szczelny.Tylko to trochę loteria.Moim zdaniem niema co przesadzać z tymi wyciekami.Jak jest lekko zapocone to można to olać.
wali mi olej przez zawór EGR. caly slinik zachlapany . co jest ze tym zaworem idzie olej? czy to cos powaznego? na dodatek samochód stracil moc.
Właśnie z turbiny zaczyna lecieć juz olej powoli. Wiec trzeba odkręcić egr wyczyścić wymienić uszczelkę czy wymienić caly egr??
Skoro masz olej w egr to albo dostaje się od wydechu albo od dolotu. Obstawiam dolot, bo od wydechu to raczej by się spalal i zatykal układ sądzą. Dolot to odma lub turbo. Zdejmij wąż od interculera i zobacz co tam się dzieje. Sprawdź też stronę zimna turbiny
Witam. Mam następujący problem z moją VIKI:) Z zaworu EGR wyrzuca olej silnikowy....Co z tym można zrobić żeby tak nie wyrzucało????Moze usczelnic lub cos....????
Opel corsa 1,0 12V za apetyt na olej , za rozrząd ,egr , kulturę pracy silnika ,hydraulikę zaworów ,czujnik oleju , za ceny osprzętu silnika , za check engine ....ogólnie za całokształt
Nie slyszalem o tym. Czy warto to zakladac? Czy lepiej wymienic i miec spokoj na lata? W sierpniu chce jechac na urlop dobry kawalek drogi i nie chcialbym miec niespodzianki na trasie :(
Primo raz uszczelki się wymienia Primo dwa skąd w EGR olej??coś pluje olejem wydech lub turbina
Auto po wymianie EGR rok temu i jak mocy niema tak niema w dolnym zakresie no i olej w dolocie:) i gwizd :)
Olej jest? EGR zamknięty?
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
Jak by odma była zatkana, raczej dawno by wywaliło co innego. Temat prostej wymiany uszczelki zamienił się na wymianę odmy. :lol: A oleju w dolocie i tak nie unikniesz ,bo nawet nowa pokrywa będzie puszczać jakiś olej w dolot. Dlatego przy tandetnym EGR zawsze będą wycieki z ośki i grzyba. Może pokrywa jest odkształcona albo uszczelka tandetna,albo...
Uważam ze Twój plan jest trochę nie w tym kierunku. Jeśli turbo się rozsypalo to w pierweszej kolejności sprawdz sprężanie w silniku i ciśnienie oleju. Jeśli zakładałes inna, używana turbine to być może też jest wadliwa i dlatego znowu zbiera się olej. Zdejmij przewód od egr przy próbie odpalenia bo czasami jest tak brudny ze się zatnie i będzie dławił...
Swat Leon II 1.9 TDI Mam problem z wyciekiem oleju z EGR. Olej wycieka z tej małej dziurki co jest skierowana do przodu. Wycieka spływa na kolektor wydechowy i czuć w całym samochodzie. Innym objawem jest dużo dymu po odpaleniu zimnego auta np po nocy. Co mogę sprawdzić gdzie szukać przyczyny? https://obrazki.elektroda.pl/5295054700_...
Gdzieś tu pisali chyba nawet Sztomel że olej w dolocie nie jest pompowany przez turbo tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej(potocznie odma)
Rzadki przypadek. Do tego jest klapa gasząca, wiec jak dostanie szału to i tak kluczykiem idzie go zgasić bez kombinacji. O ile ta klapa działa. A przypadek wcale nie taki rzadki.
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
Pompa pracuje w oleju bo by sie zatarła na sucho. Ssie z wężyków idących do silnika (gruby serwo i cieńki elektrozawory) i wyrzuca powietrze w miskę olejową. A po co grzebałeś w tej pompie? Slyszalrm ze z pompy vacum wezykirm do zaworu egr nie powinien wydostawac sie olej tylko samo powietrze a tam wydostaje sie do elektro zaworu egr olej i wyskakuje...
https://obrazki.elektroda.pl/9179050200_... W tej chwili nie wiemy za co się zabrać jedynie samochód został podłączony pod komputer.Szukamy sugesti za co się wziąć bo te błędy są ogólnikowe.Przed awaria auto jechało normalnie nie gaslo i nie szarpało.Nie traciło mocy tylko pokazały się kontrolki engine i trójkąt następnie stop i olej.Dodam...
Najlepiej wymień wszystkie podciśnienia, może być olej w nich tutaj przy EGR lub nieszczelne
tam pod tym wlewem oleju (zaznaczone na zdjęciu) z bagnetem niema czegoś co tam powinno to trzymać (symering, oring albo coś takiego. http://obrazki.elektroda.net/25_12842779... Temat już wałkowany ale jeszcze raz,udrożnij odpływ oleju do skrzyni korbowej,sprawdź czy EGR czysty.Umycie z oleju i sprawdzenie czy olej pojawia się nadal (możesz...
Czy istnieje jakiś domowy sposób sprawdzenia vacum pompy? Prócz vacuometru?
Wszystkie silniki WV wyposażone są EGR które puszczaja olej dlatego po odłaczeniu masz suche przewody turbo (niestety zawsze musi być jakiś mankament) pozdro rox........... A może kolega łaskawie wyjaśni nam, skąd się bierze ten olej który zawory EGR "puszczają" ?
to czarne urzadzenie zamyka doplyw powietrza w momecie gaszenia silnika Dodano po 2 nie mowie o egr tylko o tym silowniku podcisnieniowym ktory steroje przepustnica.tam czesto olej sie wydostaje możliwe ale jaki to ma związek z EGR-em, jak napisałeś zamyka dopływ powietrza a my mówimy o EGR, recyrkulacji spalin, czyli z drugiej strony silnika a tam...
Tylko ten cieknący z niego olej. To nie EGR jest winowajcą, tylko turbina. Nie naprawiaj turbiny, wymontuj EGR, jak turbina porządnie puści olej to może się rozleci silnik i skończy się drutowanie.
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
bo i skąd ? Z EGR-a.
Tylko że przeważnie EGR jest zasyfiany przez spalany olej albo rozwalony katalizator go zapycha czy powoduje nadmierny przepływ przez egr.
Nie ma się co dziwić, że silnik kulawo chodzi przez chwilę bo jak go wciągniesz na biegu jałowym na takie obroty to hydraulika nie wyrabia i podwiesza zawory, nie kręć go tak wysoko, co do wycieków oleju z zaworu EGR to czyszczenie nie usunie przyczyny, wyciek po chwili znowu się pojawi a olej z pewnością cieknie albo z prowadnic ośki klapy gaszącej...
Wyślij list polecony za poświadczeniem odbioru tekst z ogarniętym prawnikiem od tego momentu ubezpieczyciel , sąd, kolegium czy na co tam trafisz wiedzą, że muszą zareagować nic tym nie stracisz. Nie czekaj. 1 miałeś Info że masz sprawdzić coolery? Kto płaci za podkładki czas rozbiórki złożenia? Kto płaci za wyciągnięcie wtrysków w celu weryfikacji...
Dzięki za zainteresowanie to z tego wynika że ja powinienem wymieniać olej co 30tys bo moje samochody jeżdżą na Norwegię z naczepa plus link cały zestaw 25m i ciężar robi swoje te samochody moim zdaniem nadają się mną jazdę po Niemczech .A jaki olej koledzy używają ? U mnie bardzo szybko zatykają się egr wtedy przegrzewa się i pęka.Pewnie ten olej po...
Do naprawy królowej lawet musisz poznać zasade działania systemu odpowietrzania skrzyni korbowej. Cała "odma" to separator umieszczony przy bloku, przewody łączące i zawór upuszczający ciśnienie. Prześwietl separator i zawór. Daj znać o swoich obserwacjach. Posiłkuj się grafiką, którą dostałeś w poprzednim założonym przez Ciebie temacie. Ps. czytaj...
Na pompie ma być 0,8 bara. Servo hamulca do sprawdzenia. Może olej w gruszce EGR , elektrozawory!
Poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie, wymieniłeś uszczelki na złączach ic? Zawsze będzie powyżej 850 do 1000 u ciebie ciut za dużo więc szukaj dziur, tam gdzie olej tam dziura, EGR też pewnie puszcza na osi klapy gaszącej i grzybku, jak masz upaprany olejem to tam też jest dziura.
Co do MAF jest kilka opcji, logi podczas jazdy, pomiar napięcia na wyjściu np oscyloskopem itd. W obu przypadkach trzeba poszukać wartości. Może zacznij od szczelności okładu dolotowego. Co do turbo jedyne co sprawdzisz jeszcze to luz na wirniku i stan łopatek. A olej w dolocie jest zawsze, nie dobrze jak by go było za dużó.
Pewnie miałeś imo na pompie. ten na którym masz napięcie po stacyjce podłącz do elektrozaworu pompy i reszte olej . chyba że chcesz jak fabryka więc szukaj schematu. kreńcówka jest od sterowania EGR.
Dlatego warto się wybrać do mechanika żeby go zrasował. Ja tam leciałem nim prawie 2paki ale one Jeszce mają jedno wadę biorą olej i egr jest upierdliwy jak spokojnie jedziesz to zamula silnik. Bo koncert nichcial iść w VVT. I zapakowali mu takie eko ustrojstwo penie to cie tam wkurza moja kręciła się do 6.5tys o na 3 a brał tak powyżej 2.400 wkręcał...
Pierścienie do wymiany, bo przepuszczają olej. Wibracje na śilniku: • urwana śruba od mocowania silnika • klapa gasząca
Sprawdy czy przepona EGRa nie jest dziurawa ... Jeżeli bedzie to jest duze prawdopodobienstwo ze podcisnienie wessa olej do pryewodow ... Pozdrawiam MikeC...
Najbardziej skłaniałbym się ku źle pracującej sondzie. Ale przyczyn może być kilka, od zabrudzonej sondy (16V lubią olej) poprzez rzeczywiste jej uszkodzenie po skorodowaną wtyczkę bądź uszkodzony przewod w wiązce.
Spójrz na zawory w silniku np. FSI, tam zawory są na grubo zalepione, ale nie przez uszkodzone uszczelniacze, ale przez to co niesie ze sobą powietrze z kolektora ssącego (EGR + olej). W dieslach na ten przykład to co odkłada się na kolektorze ssącym odkłada się także na zaworach ssących.
co może być powodem? np ;olej w dolocie
Nie potrzebujesz żadnych specjalnych narzędzi do ściągnięcia głowicy. Do tuleji mamy ściągacz, Glowice już odkrecona zdejmuje za pomocą widlaka - zakładam oczko z tyłu aby ja podnieść. Ogólnie bardzo prosta robota rzekłbym dziecinna - ustawienie. Głowice dociagasz ze schematu który dostaniesz do nowej uszczelki. Klucz dynamometryczny mocny i do niego...
Mam nieszczelny dolot w silniku Skąd taki pomysl? Szcelność inaczej sprawdzasz niż pompująć rury. Np. dymem. Lub obserwując olej, a jak egr puszcza to i tak nic nie zobaczysz.
Przeczyscilem zawór EGR był bardzo brudny ale nic nie pomogło i silnikiem dalej szarpie a z wtyczki od przepustnicy wycieka mi delikatnie olej prosze o pomoc
no właśnie dzisiaj na spokojnie przeanalizowaliśmy ten dym i wychodzi na to, że kopci na kolor niebiesko czarny. Spalający się olej może być winą EGR?
Jak na razie wszystko wyczysciłem cały dolot podokręcałem tu i tam, po długiej jeździe testowej objawy znikły pieknie odpala nie szarpie nie dymi i cały dolot był suchy. Pojeżdzę parę dni, rozkrece znów, jak bedzie olej to zaślepiam EGR. Dziękuje chłopaki za pomoc !
Pierwszy "gruby" to odpowietrzenie pokrywy zaworów. Jeśli jest tam jakiś zawór, to tylko jednostronny, puszczający w stronę "do przepustnicy". Cienki to jakieś podciśnienie. Drugi gruby to EGR? Nie, to jakiś tam wymysł Opla. Jak rozumiem przepustnicę masz zabrudzoną na dolocie, wnioski wyciągnij sam.
Widać na złączu czujnika ciśnienia oleju że cieknie . Złącze Ecu, to duże po odpięciu pływa w oleju. W złączach od sond , zaworu EGR jest olej . Rozumiem że czujnik ciśnienia oleju do wymiany . Tamtędy tłoczy oliwę po instalacji elektrycznej . Pytanie czy aby owy czujnik w tym motorze jest podpięty do ECU ? Nie mam rozpiski . Być może jest inny problem...
update , podałem 2 puszki preparatu do czyszczenie egr bezpośrednio na przepustnice, olej z kolektora umyło zostały tylko suche nagary ale niczego to nie zmieniło
Dym może być od EGR. A ty wyczyść układ.
Kiedy zmieniałeś olej w silniku i jaki jest jego poziom ?
Egr był zamknięty i odpięty, chwilowo nie znam przyczyny bo stało się to jakieś 1h temu Dodano po 4 Auto chodziło ładnie, prawie cały dzień na warsztacie i do tego jada próbna obroty szły do 3 tys, żeby sprawdzić czy będzie wyciek i było wszystko w porządku, z tego co mi wiadomo to było dolanie oleju przed wyjazdem i weszło na obroty i zassało olej,...
A olej jest w układzie chłodzenia jeśli nie to chłodnica oleju jest ok tylko chłodnica egr może być nie szczelna
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Ilość syfu w kolektorze zależy od wilu czynników. Najgorsze są auta używane w cyklu miejskim gdzie spaliny z egr ładnie zapiekaja olej na ścianach kolektora.
Zgadza się. Odpadają prace przy olejach, filtrach, sprzęgłach, rozrządach, zaworach, EGR, tłumikach, katalizatorach itd. Zostaje zawieszenie i hamulce. Ależ oleje i smary są. Filtr też. Płyn chłodniczy też coraz częściej występuje. Jak konwersja to i sprzęgło. Pozostałych rzeczy brak, za to dochodzą tylko inne. Trochę wiecej elektroniki i elektryki.
Jak pił olej litrami to pomysl co masz w kolektorach.egr.i dpf
Do 3000 obrotów turbo-dziura ? Wydech niedrożny ? Olej wymieniony ? W jakim stanie turbina ?
Pompy w zbiorniku nie rusz bo nie ma nic wspólnego z tym co opisujesz. Niebieski dym może być od niespalonego paliwa albo oleju. To pierwsze może się nie spalać kiedy cały czas pracuje zawór EGR. Olej może pochodzić np. z uszkodzonej turbiny. Na początek sprawdź EGR, bo to najłatwiejsze. Sprawdź czy masz jeden czy dwa elektrozawory (po prawej stronie...
A wiec tak, wszystkie poduszki wymienione, przepustnica sprawdzana lusterkiem działa super, EGR wyczyszczony, dziś wymieniłem sprzęgło kompletne, tuleje, olej w skrzyni. Objaw jak był dalej jest, zero błędów…
Witam, co znajduje się pod nr 3 na zdjęcie powyżej? Miałem wyciek z EGR z którym sobie poradziłem ale widzę, że cieknie mi też olej na połączeniu właśnie tej 3 ze skrzynią korbową. Tak mi się wydaje przynajmniej :)
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam Hyundaia Santa Fe 2.2 CRDi 197 km z przebiegiem 150 000 km. Auto kopci na czarno i nie mam pojęcia czemu. Mechanik się już poddaje, wtryski sprawdzone, EGR nowy, świece nowe, przepływka nowa, dolot sprawdzony, DPF wypala, auto równo chodzi, siłę ma, olej nie ubywa i już ręce opadają. Czemu kopci? Może ktoś pomoże!!!
egr był czyszczony jakieś 8000 tyś km a olej wymieniałem 9000 tyś km temu Egr czyściłeś 8 milionów kilometrów temu? Nie ma takiego oleju, który wytrzyma 9 milionów kilometrów. Skrót od tysiąć jest tys.
Turbo jest bez zmiennej geometrii, nic od wizyty u chiptunera nie było zmieniane, poza wymianami serwisowymi olej, filtry,podmiany używanych EGR i przepływomierzy w celu weryfikacji braku pełnej mocy. Poza tym żaden z błędów nie pokazuje się oprócz p0670 związanego ze świecami żarowymi.Jednak chiptuner powiedział , że to nie wpływa na pracę i moc.
Udało się rozwiązać problem? Mam identyczne objawy. E91 318D N47 143KM, na zimnym na 2, 3 biegu szarpnie kilka razy, jakby jakieś chrzczone paliwo było, jak się zagrzeje po paru minutach, to już wszystko ok. Rozwiązanie Twojego problemu ułatwiłoby mi sprawę. Pozdrawiam Niestety nie udało się rozwiązać problemu, byłem u dwóch mechaników, wyczyściłem...
Witam ,mam problem ponieważ mój silnik 2.0tdi 136km AZV DSG , podczas jazdy padła mi turbina auto zgasło i nie dało się odpalić ,po wymianie turbiny silnik dziwnie pracuje cały się trzęsie , w silniku coś stuka jakiś metaliczny dźwięk i gdy ruszam i auto wżuci sobie pierwszy bieg następnie drugi to całe auto się trzęsie i nie ma mocy . Gdy wcisne pedał...
Witam, posiadam Opla jak w tytule, bierze dużo oleju, wymieniona turbina, wykasowany egr i zaślepiony, nadal bierze olej ok 1l na 500km. Proszę o pomoc może ktoś miał też taki przypadek, w błędach pokazuje jeszcze czujnik temp. silnika...
Klimatyzacja, olej to. Nie gadaj z elektykiem tylko oddaj do naprawy.
Witam, w moim Citroën Jumper 2006 r. zaczął lekko dymić na siwo na wolnych obrotach, na trasie nie dymi. Płyn chłodniczy czysty, nie ubywa, olej też ok. Ma moc, czy to może EGR? Pomóżcie, dzięki z góry. AI: Jaki masz silnik w tym Jumperze? Chodzi o pojemność i czy diesel, czy benzyna. Diesel AI: Czy oprócz dymienia pojawiły się jakieś inne objawy? Np....
99 procent popychacze, olej regularnie zmieniany? jak kolega wyżej pisał, ciśnienie oleju koniecznie do sprawdzenia i pewnie popychacze do wymiany, ewentualnie umycia jeżeli to tylko stary zasyfiony olej.
Kolego, czy Scania jest z EGR i turbo z zmienną geometrią, czy Scania pali olej.
Czesc. Poproś tego Pana aby ściągnął pokrywkę z odmy i sprawdził czy membrana nie jest uszkodzona ogólnie przy takim poborze oleju tu należało by zajrzeć przy prawie zerowych kosztach naprawy - dlaczego pisze o kosztach ? Sam coś wspominasz o przestojach itp☺. Dwa to strzelanie w silniku po złożeniu może świadczyć o pęknięcie tuleii lub/ i - tu...
Witam. Posiadam volvo v50 1.6d. Z 2009 roku. Mam problem auto strasznie szarpie (jak auto się rozgrzeje) ale powyżej 3000 obrotow jest ok. Mało tego leci czarny dym z rury wydechowej( z sądzą czasami). Wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, olej, świece żarowe, wyczyściłem egr. I jeszcze podczas wypalania dpf-a wystrzelił rezonator. Wymieniłem już...
witam znajomy kupił auto które było lekko uszkodzone z prawej strony były wymieniane chłodnice klimy i wody bo intercooler był cały ale to nie ważne chodzi o to ze kopci na biało-niebiesko czuć spalony olej !! wyczyścił zawór EGR i nic dalej kopci odpala dobrze na obroty wchodzi dobrze co to może być dzieki za podpowiedzi aha filtr paliwa był wymieniony...
Witam, mam problem - na biegu jałowym czuć w środku auta jakby nim trzęsło. Wymieniłem dwumasę, wyczyściłem EGR, podłączałem komputer wyskakuje brak usterki, filtry, olej, rozrząd świeży... Nie mam pojęcia co to może być, może ktoś ma pomysł?😩😩😩
Problem rozwiązany. Wymieniono uszkodzony a sprowadzony dopiero co z hurtowni EGR , wymieniłem olej na Castrol Edge 5W30 Zalałem zbiornik etyliną 98 i jeździ jak należy.
Zamówiłem EGR , vacu pompe i gruszkę wymienie i zobaczę co się stanie. olej w przewodach jest wiec pewnie EGR lub vacu pompa,a na dodatek po wykręceniu EGR-u jest tam dużo mazi,syfu klejącego jak smar więc na pewno muszę czyścić układ dolotowy. Jak zrobię to o czym piszę to napiszę o wynikach może przyda się komuś póżniei.
Co można zrobić, gdy w wężyku od podciśnienia pojawia się olej?
witam mam pytanie audia6c6 2,0 tdi czy w przepustnicy powinien byc olej to znaczy tam sa 4 srobki dekielek plastikowy przynajmiej u mnie i tam sie znajdowal olej czy on mosi smarowac te tryby egr sprawdzalem czysto sucho tryby jak nowe
(at)michal741 Olej napędowy leje zawsze na Orlen. Dlatego pisałem "markowe" Orlen to tylko logo franczyzy. Jak i inne.
Witam. byłem u mechanika podłączył mi jakąś maszynke do zbiornika z płynem chodzący szklana z płynem niebieskim odpalilem auto i czekałem stwierdził że nie ma dwutlenku węgla i że to nie uszczelka.a spadła moc bo podobno egr zafajdany.ufffff
Wklej tu kolego foty tego czegoś co nazwałeś turbosprężarką i tych miejsc z nagarem bo chyba omyłkowo wziąłeś kolektor ssący wraz z obudową EGR za turbinę, są tam dwa a nie trzy otworki :D Jeśli z tych otworków pod pokrywką siłownika zaworu EGR wydostaje się olej to oznacza to, iż wewnątrz obudowy EGR pomiędzy trzonkiem zaworu a tuleją, w której się...
Renault Megane 2003 rok 1.9dci, ostatnio wymieniłem rozrząd, turbina, egr, pompa oleju, olej, filtry nowe wszystko, cacy do dziś. Zaczął klekotać strasznie, nie widać płynu chłodniczego a olej rzadki jak woda pomóżcie, bo włożyłem w niego ponad 6000 zł i nie wiem czy opłaca się robić coś jeszcze nie wiem, co to może być i ile ewentualna naprawa
Witam. Usterka polega na tym, że auto podczas jazdy zdarza się że gaśnie. Np. gdy dojeżdża się do skrzyżowania auto zgaśnie, przekręcę kluczyki odpala i jadę dalej. Po podpięciu pod tester diagnostyczny oprócz kodu na immo to żadnego innego nie pokazuje. Wymieniony został rozrząd. Olej i filtry wszystkie EGR nowy Usunięte klapy w kolektorze ssącym....
EGR - do wymiany :cry:
Do wymiany sam zawór. Standard w tych autach. Membrana przepuszcza i olej trafia przez nią i otwór odpowietrzający na zewnątrz.
Nie masz nawet najmniejszego powodu by obrażać się na kogokolwiek tutaj a tym bardziej na kolegę (at)robotechnical . Podziękujmy Unijnym pseudo ekologicznym przepisom i to wszyscy musimy to zrobić bo nie tylko pralka ma być EKO, ale nasze samochody również i to właśnie systemy typu EGR lub DPF zabijają silniki naszych pojazdów. Skończyły się czasy gdy...
P0200 - norma jeśli nie masz emulatora wtryskiwacza, zbędny, więc olać to. P1405 - sprawdź czy EGR nie zasyfiony i czy się przez to nie zacina, błąd ten zazwyczaj łapie jak się nie domknie, jak nie to wymiana.
Nie wiem ale ja bym zaczął od filtra powietrza... Olej w dolocie to normalka przez odme, jak masz egr jeszcze to dopiero wszystko wygląda;p
Witam wszystkich. Mój problem zaczął się ze 2msc temu. Wymienione świece, Egr, przepustnica, cewki, olej, filtry wszystkie i na tą chwilę problem nie zniknął ale z każdą wymiana na dzień, dwa objawy znikały. Samochód szarpie na niskich prędkościach, podczas odpuszczania gazu, czasem podczas dodawania. Na postoju faluje. Przy prędkości >80 drży wszystko...
Witam. Najlepiej to wlać minerała klasy 15W do starego silnika a potem zdziwienie dlaczego wysiadł skoro producent zaleca 5W40 do tego silnika. Po za tym nie ufam minerałom. Dla mnie nie jest to olej. Zrób pomiar kompresji, sprężania, wraz z próbą olejową. Rozbierz i napraw zawór EGR gdyż on też może puszczać olej. Sprawdź odmę olejową. Wjedź na wysoki...
Dolot na 99% szczelny, nie widac pekniec, nie slychac swistow i sladow oleju przy laczeniach brak. Co do turbo to pracowalo bezproblemowo na ori i zmienionym sofcie, technicznie i wizualnie jego podzespoly ok. System sterowania nie taki glupi - mam rozumiec, ze to przez brak kata? W innym samochodzie, PD AVB 2001r rowniez nie mialem kata oraz jednego...
niski ciśnienie oleju silnika szumy nikon pierścienie objawy
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Panasonic TX-32ES400E - Bezpiecznik i brak działania Czytnik CD Harman Kardon w Volvo XC60 II - podłączenie