Kręć do skutku.Kontrolka musi zgasnąć jak pompa zaciągnie olej.
Witam, w nie wiem ja w Pajero, ale w BMW chłodnica ojeju skrzyni była z tego co pamiętam wbudowana w chłodnice cieczy. Musisz namierzyć po przewodach olejowych skrzyni gdzie się łączy/styka olej z cieczą i tam szukać przyczyny.
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
Dwa, jest też oring.
Witam może ktoś wie jaki olej powinien być zalany w mostach mitsubishi pajero 96r ?( z blokadą)
Podam jak wrócę do domu. Jeżeli mam ta poprzednia skrzynie mógł bym wymienić ta pompe? Przyczyną że ta pompa padła może być świeży olej? Kiedyś słyszałem że w takich skrzynkach lepiej dolać niż zmieniać olej?
kiedyś słyszałem o podobnej Sytuacji Wymiana Oleju pomogła. ale nie wiem dokładnie co u Ciebie gra. Może zły olej zalany zimą jest za gęsty ( lepki )i siłownik nie da rady Przesunać mechanizmu.
mam Pajero 2,5 TDI i leje do niego olej 15W/40D jest w miarę gęsty i jest OK! - może masz za rzadki olej a silnik z dużym przebiegiem ale ja też myślę że panewki co bym nie życzył. pozdrawiam.
Witam. Od bardzo dawna zastanawiałem się nad kupnem auta i pewna pani do mnie napisała że owe pajero posiada lecz, uszkodzony jest zawór wydechowy ? czy coś w tym stylu i pali tylko i wyłącznie na 3 gary (na 4 nie ma kompresji ?? - tego nie wiem Pani jest sama i z punktu technicznego za dużo nie wie. ja wiem tylko tak że do roboty jest ten zaworek,...
wymień olej i filtr może pomoże, a jak nie to regeneracja.
Cześć, ciśnienia by nie było, jeżeli pompa nie podawała by oleju do góry twój wałek rozrządu zmienił by kolor na wpadajacy w fiolet. Nie wiem po co ta plukanka? Nikt chyba tego nie praktykuje już- zmień olej szybciej i tyle, a pozniej według zaleceń producenta.
Miarki oleju w automatycznych skrzyniach biegów mają oznaczenia, nacięcia lub kreski. Dolne oznaczenie - czasem występuje literka C [Cold - zimny (20 - 30 st.C)] lub na wyższym oznaczeniu H [Hot - gorący (70 - 80 st.C)]. Sprawdzamy na uruchomionym silniku na P.
a tamten poprzedni przeciety na dwoje powedruje do ursusa(mialo byc na odwrot ale postanowilem ze dorobie mu ogrzewanie el., Szkoda ze wyrzuciles ten przeciety wymiennik, bo mogbys go zamontowac rownolegle w obieg cieczy chlodzacej, a OR szeregowo pod prad. Takie rozwiazanie jest najefektowniejsze aby uzyskac maxymalna temperature. Znajomy ma tak wlasnie...
1. Które z silników benzynowych jakie występowały w Pajero II miały aparat zapłonowy, a które miały już komputer i cewki zapłonowe na świecach (czy w ogóle takie były) ? Aparat zapłonowy to rozdzielacz, przerywacz, mechanizm podciśnieniowy i odśrodkowy przestawiania KWZ :D W Mitsubishi to tylko podobnie wygląda, w środku jest czujnik położenia wałka...
Pasuje do tylu miśków, nie licząc innych marek. Ciężko to wszystko wprowadzić na paragon. Akurat taki opis wprowadzili w tym sklepie. MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1590 4A92 2010.05 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1590 4A92 2010.06 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4B10 2010.02 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4B10 2010.02 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4N13 2010.06 - MITSUBISHI...
Mitsubishi Pajero III 2001, silnik 2,5 TD Podczas jazdy na 4, przy próbie redukcji, bieg ten się zablokował i nie dało się na nic innego zmienić. Lewarek ani drgnął. Skrzynia cały czas była na biegu 4. Działała, dało się jechać ale tylko na tej załączonej 4. Teraz kilka szczegółów: - kilka tygodni wcześniej wymienione kompletne sprzęgło (Valeo) - sprzęgło...
Pajero III, 2,5 2001. Silnik 4d56, 115KM z elektroniczną pompą wtryskową. Cała historia: 1. Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Skończyło się remontem silnika. Planowanie bloku, głowicy, honowanie cylindrów. Nowe pierścienie, panewki. Zregenerowana głowica (gniazda, zawory, usczelniacze). Zregenerowana trubina, wtryski. 2. Samochód przejechał kilka tysięcy...
To jeszcze zostaje uszczelka pod głowicą
Witam Mam od niedawna Pajero 2.8 TD , samochód kupiłem z defektem ( pisk przy ok 1500 obr/min - 2500obr/min ) , który na początku wyglądał na ślizgający sie pasek alternatora. Pisk ustaje po przekroczeniu ok 3000 obr/min i już bardzo rzadko powraca. Po skontrolowaniu wyszło na przycierające sie Turbo. Ponieważ posiadam silnik od w/w samochodu w zapasie....
Chyba mam podobny problem w moim szogunie z 92r 2,5 td. Jestes pewien, ze to kontrolka poziomu plynu chlodniczego? Nie mam manuala, a dostaje od ludzi duzo sprzecznych info ze to jest kontrolka od innych czujnikow. U mnie jest po prawej, pomaranczowa, wyglada jak zbiornik z ciecza czarna, z falami na gorze cieczy. Zaczela sie palic po wymianie oleju...
By kupić krzyżak zwany też flanszą należy szukać frazy krzyżak bębna do modelu kolegi pralki. O dziwo na North nie mają krzyżaków, ale są tu: https://allegro.pl/krzyzak-os-bebna-whir... Co do tej pasty uszczelniającej, której używał autor filmu to na przykład można zakupić taką: https://e-pajero.pl/chemia-techniczna/44...
Witam. Mam problem z powracającym co jakiś czas błędem "Elektrozawór B zmiany biegów -blokada w stanie włączonym-p0757", akurat mam wymianę oleju więc miska ściągnięta i chciałbym wymienić ten elektrozawór, tylko nie wiem który jest tym "B". Jest ktoś w stanie wskazać który to elektrozawór? Załączam zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/2043602100_...
Czego nie rozumiesz? Kilkukrotne przerwany proces powoduje unieruchomienie, lub bardzo ogranicza osiągi... i dostawanie się paliwa do oleju, to nie dramat? Chłopak chce kontrolkę, nie porady.
Silnik ma przedmuch jak ciepły,jak wyjmę miarkę oleju lub odkręcę korek wlewu oleju to dymi jak z komina Takie rzeczy tylko od cylinder, tłok, pierścienie.
Pajero- regenerowany przez właściciela element układu kierowniczego. Zamiast tulei metalowo-gumowych łożyska. Zamiast przegubu kulowego- łożyska. Nie chciało się zmieścić w tokarnie to zostało przecięte i pospawane. :shocked!: Pękło. http://obrazki.elektroda.pl/2458814300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3134929000_1...
W Carnivalach za silnik 2.5 v6 (KV6) za całokształt, za śrubkę mechanizmu zmiany biegów w skrzyniach manualnych, za mechanizm hamulca pomocniczego, za instalacje elektryczne po 3 latach gnijące i rozłażące sie w rękach, za łańcuchy napędu pompy oleju w 2.9. W Pajero 3.2 DID za łożyska kół przednich, za łańcuchy rozrządu nie wytrzymujące 180000km, za...
Turbina na samym oleju i pompa bez immo.
Cieknie z prawej strony spod osłony drążka. Przebieg 250 tys. Uszkodzenie najprawdopodobniej powstało po uszkodzeniu osłony drążka. Czy jazda bez oleju - może uszkodzić pompę wspomagania ?
Testerem to tylko immo i abs, poduszki jak wiatr wieje. Ciśnienie ładowania sprawdzone, ic. szczelne? Dół rozrządu sprawdzaliście? Jak wygląda zużycie oleju? Turbiny często klękały.
Całość elektroniki wyjmiesz tylko po zdjęciu tylnej obudowy alternatora. Tak czy inaczej musisz go rozpołowić, a pompa na obudowie zostać może ,odłączysz przewody olejowe , wszystko OK.
Witam. Jestem w trakcie wymiany skrzyni biegów w Pajero II 92 rok. W związku z czym kieruje pytanie - w jaki sposób demontuje się sprzęgło hydrokinetyczne automatycznej skrzyni biegów, które znajduje się przy silniku? Czy po takim demontażu / montażu, konieczna jest wymiana oleju, ze względu na drobne ubytki? Pozdrawiam.
Witam. Potrzebuje kupić czujnik temperatury oleju w skrzyni. Dodam jeszcze że jest jednopinowy. Najlepiej nowy. https://obrazki.elektroda.pl/3319871300_...
Ze swej strony chciałbym zasugerować: - wprowadzić pomiar temperatury silnika - długie grzanie ciepłego silnika jest niezbyt fortunne z racji niepotrzebnego obciążenia akumulatora/świec i mosfetów(gorąco pod maską - a więc chłodzenie mają słabsze); - wprowadzić tzw. dogrzewanie. Często praktykowany przez producentów samochodów trik polegający na grzaniu...
Dzisiaj zamontowałem taki alarm w swoim Pajero II. Postępowałem zgodnie z instrukcją: Do centralki alarmu podłączyłem wiązki , które były w komplecie: - wiązka z diodą - podłączyłem do wyjścia 2P, -złącze czujnika 3P nie podłączyłem - nie mam akurat takiego czujnika, -złącze 8P: -purpurowy (plus) krańcówka podająca sygnał dodatni - nie podłączyłem,...
Witam. Wcześniej pisałem odnośnie problemu z odpaleniem gdy na zawnątrz jest temperatura poniżej zera , ( odpali w zależności jaki jest mróz , czym większy tym więcej razy trzeba nim kręcić, silnik bardzo ładnie kręci lecz nie ma tego zaskoczenia , bo jak juz załpie to zakołysze nim i trzeba go wspomóc pedałem gazu a po zgaszeniu silnika odpali odrazu...
Problem z automatyczną skrzynią galloper 3.0 V6 98r 104KW wersja long 7osob w aucie po zagrzaniu sie oleju w skrzyni zanika wsteczny - po prostu czasami nie zaskakuje pozycja R a auto stoi i nic. jak otrzymałem samochód linka od przepustnicy do skrzyni była całkowicie luźna - efekt tali ze otwarcie przepustnicy do mniej wiecej 1/3 powodowało dopiero...
bezpiecznik pajero pompa pajero pajero wtryski
wentylator kabel laptop wyświetlacz graficzny tekst bascom kocioł elexia
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw alcatel hh71vm
Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D – lokalizacja czujników spalin, EGT, DPF, NOx, rysunek schematyczny Passat B6 – światła STOP świecą cały czas, czujnik hamulca, BCM, hak, diagnoza